Ik heb nog geen echte bevestiging van MyCom. Hij is ook van de website verdwenen. Ik vermoed een fout, ofwel vis ik als afhaler in de winkel achter het net (verwachte leverdatum 4 maart).
Jammer! Hij had gistermiddag een vergelijkbare prijs bij Dixons wilde hem gisteravond bestellen, maar prijs is ook daar aangepast.
De Mycom en Dixons prijzen kwam ik vorige week tegen. Heb er 1 bij Mycom en 1 bij Dixons besteld. We zullen zien wat het wordt.
Heb deze vorige week (6 februari) bij dixons online bestelt en gezegd dat ze hem moesten droppen bij mijn lokale dixons vestiging.Dutchman7 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:53:
Asus N550JV-CM068H met i7-4700HQ, GT 750M, 8 GB en 750 GB 7200 rpm HDD.
Kom deze zojuist tegen bij MyCom voor €799,95. Scheelt €250 met de goedkoopste in de pricewatch, maar is wel pas vanaf 28 februari leverbaar...
Was er vandaag naar toe gegaan met de vraag of zij mij iets konden vertellen over de levering, echter konden zij dat niet.
Nu ik hier lees dat de levering 28 februari of zelfs 4 maart is, is dat toch wel erg lang.
Ik zou in ieder geval een belletje krijgen als zij de laptop binnen is. Mocht dat het geval zijn dan laat ik dat wel weten, wellicht is er dan het moment dat de voorraad weer aangevuld is.
Ik kwam die N550JV toevallig tegen voor 799 bij dixons, en het leek ook (te) erg mooi om waar te zijn, maar wie niet waagt wie niet wint.
Ik dacht trouwens ook dat het verschil met de CM068H en de CN270H is, dat de CM068H uiteraard een 750gb hdd heeft i.p.v. 500gb die in de CN270H zit, en dat de CM068H wel een glare touchscreen heeft t.o.v. de CN270H die een mat scherm heeft zonder touch.
Ik denk dat er wel wat geluksvogels zullen zijn, de 17 inch versie zonder touch was ook 799 euro bij Mycom Groningen. Maar het was de laatste, hij stond in de winkel. Dus daar had ik geen belang bij.
Ik wil een Asus n76..... (17 inch) aanschaffen, maar ze zijn nog vrij duur. Heeft niemand misschien info over uitverkoop, kortingen oid??
Zijn er nog trucjes die je kunt uitvoeren om wat korting af te dingen op een (dure) nieuwe laptop (1000€)? Bijv. laagste prijs garantie etc. Of blijft het echt bij op foutjes speuren?
Verwijderd
Heb je al updates? Heb opzich wel interesse 1 van de twee over te nemen.EC_Karlo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:18:
De Mycom en Dixons prijzen kwam ik vorige week tegen. Heb er 1 bij Mycom en 1 bij Dixons besteld. We zullen zien wat het wordt.
http://m.mycom.nl/product...50jv-cm068h-4th-i7-4700hq
Hij staat weer op de site maar wel voor 1149 euro...
Hij staat weer op de site maar wel voor 1149 euro...
Verwijderd
Zojuist met de mycom gebeld waar mijn laptop bleef. Zou vandaag geleverd moeten worden. Hebben ze mijn order blijkbaar vorige maand geannuleerd zonder mij ook maar iets te laten weten. Als ik op de mycom site inlog staat nog steeds verwachte leverdatum vandaag. Ze kunnen me over anderhalve week wel de laptop sturen maar dan voor €1149,- ipv €809,-. Mag dat zomaar? Ik snap dat ze iets kunnen annuleren ver van tevoren, maar toch niet zonder mij iets te laten weten?
Netjes is het niet, bij mij precies hetzelfde. Ik ben nog wel in de winkel wezen checken direct na de bestelling en de chef verkoper zei dat het echt klopte, het was een uitlopende serie... Ach, jammer maar helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door Gianni Rombios op 06-03-2014 18:09 ]
Ik heb op moment maar een klacht gestuurd naar de mycom, kijken of ik via die manier nog korting weet te krijgen op de laptop maar vermoed van niet. Vind het wel een beetje achterlijk dat ik in de winkel erachter moet komen na anderhalve maand dat de order zogenaamd "gecancelled" is. Terwijl deze gewoon op de site nogsteeds open staat. We zullen zien
Heb ook even contact gehad met Mycom en Dixons. Er werd niet heel erg de moeite gedaan om sorry te zeggen of wat dan ook. De order is geannuleerd, maar staat nog wel in hun eigen systeem op de website. "Zal een technisch probleem zijn." Ik werd simpelweg weggehoond.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:30:
[...]
Heb je al updates? Heb opzich wel interesse 1 van de twee over te nemen.
Ach het had leuk kunnen worden maar ik moet eerlijk bekennen dat de deal ook te goed was om waar te zijn.
Volgens mij heb ik een mooie deal gevonden: een Lenovo IdeaPad Y500 met i7 processor, 8 Gb intern en een 16 Gb cache SSD naast de 1Tb harde schijf. Omdat 'ie refurbished is issie nu goedkoop bij Bol.com, nl. 549 euro. Het scherm (en de rest) wordt als erg goed beoordeeld door Notebookcheck.
Dat is toch eigenlijk een tweedehands aanbod? Kun je dan ook niet net zo goed mooie aanbieding van de Tweakers FP in dit topic gaan vermelden?musicfreak schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:37:
Volgens mij heb ik een mooie deal gevonden: een Lenovo IdeaPad Y500 met i7 processor, 8 Gb intern en een 16 Gb cache SSD naast de 1Tb harde schijf. Omdat 'ie refurbished is issie nu goedkoop bij Bol.com, nl. 549 euro. Het scherm (en de rest) wordt als erg goed beoordeeld door Notebookcheck.
Testing, one, two ...
Het is maar hoe je het bekijkt, deze is nl. wel met 2 jaar garantie...
En dat staat waar precies? Ik kijk er continue overheen denk ik en zie dat niet staan.musicfreak schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:13:
Het is maar hoe je het bekijkt, deze is nl. wel met 2 jaar garantie...
Testing, one, two ...
Onder Vragen en antwoorden staat de vraag 'leeftijd van laptop en garanties' (eerst even op Toon de volgende resultaten klikken). Het antwoord van Bol is als volgt:
Dit betreft een laptop dat door een particulier is teruggestuurd en door de fabrikant is gerefurbished. Een garantie van 2 jaar inbegrepen.
Ik had dit antwoord eerst niet gezien, en Bol.com gebeld. Telefonisch gaf men mij ook deze info.
Dit betreft een laptop dat door een particulier is teruggestuurd en door de fabrikant is gerefurbished. Een garantie van 2 jaar inbegrepen.
Ik had dit antwoord eerst niet gezien, en Bol.com gebeld. Telefonisch gaf men mij ook deze info.
ASUS N550JV-CN270H €829 i.p.v. €999 bij Computerland
http://www.computerland.n...4&utm_source=tweakers.net
http://www.computerland.n...4&utm_source=tweakers.net
Asus laptop bij Ibood, 655,90, alleen staat er niet bij vermeld welk type het is en maar 6 maanden garantie
http://www.ibood.com/nl/nl/index/
refurbished. Vandaar maar de 6 maanden.keesie50 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:12:
Asus laptop bij Ibood, 655,90, alleen staat er niet bij vermeld welk type het is en maar 6 maanden garantie
in verband met de wetgeving in belgie is de aanbieding ook voor nederland aangepast naar een jaar.
heb er helaas geen gebruik van kunnen maken. hoop dat ze snel weer een laptop in de aanbieding hebben
ik zie in de paradigit / norrod folder een aantal laag geprijsde laptops staan waar ik door getriggerd ben.
Ik zie een lenovo ideapad flex14d-00081 waarvan het scherm 300 graden te draaien is en daarmee in laptop stand en in stand-mode kan.
specs:
maar ook de asus r512ca-sx242h.
specs:
zijn dit aanraders? ik ben sowieso al niet veel eisend qua gebruik. Werk nu nog steeds op een compaq evo n600c (waarvan chrome zegt dat deze laptop straks niet meer ondersteund wordt :-))
Ik zie een lenovo ideapad flex14d-00081 waarvan het scherm 300 graden te draaien is en daarmee in laptop stand en in stand-mode kan.
specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| eeldscherm Schermdiagonaal 14" Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide) Touchscreentechniek Capacitief Technische Specificaties Processor AMD A4-5000 Aantal cores Quad Core Geheugen: 4gb Opslag Opslagcapaciteit 500GB + 8gb ssd cache Hardeschijftype Hybrid-HDD Draadloze verbindingen Mobiel internet (3G/4G) Nee video: amd radeon hd 8330 Meer informatie EAN SKU 59415055 Tweakers ID 381856 |
maar ook de asus r512ca-sx242h.
specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| Merk en uitvoering Categorie Laptops Merk Asus Product Asus R512CA Uitvoering SX242H Afbeeldingen Prijs en beoordeling Laagste prijs € 479,- Vergelijk prijzen Aantal aanbieders 1 winkel Eerste prijsvermelding dinsdag 18 februari 2014 CPU en moederbord Processor Intel Pentium 2117U Snelheid 1,8GHz Geheugen Geheugengrootte 6GB Maximum intern geheugen 8GB Geheugentype DDR3 (SODIMM) Opslag Hardeschijftype 5400rpm HDD Opslagcapaciteit 500GB Optische Drive Type DVD+/-RW Aantal HDD 1 Scherm en videokaart Schermdiagonaal 15,6" Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide) Backlight Led: Edge-lit Videochip Intel HD Graphics Interfaces Video uit D-Sub (VGA), HDMI Verbinding (USB/FW) USB 2.0, USB 3.0 Verbinding (Ethernet) Ethernet 100Mbps Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n Overige specificaties Laptoptype Notebook Laptop extra's Cardreader, Webcam Besturingssysteem Windows 8 Kleuren Zwart Toetsenbord Toetsenbordindeling Qwerty Afmetingen en gewicht Hoogte 30,9mm Lengte 251mm Breedte 380mm Gewicht 2,15kg Meer informatie EAN 0886227646913, 4716659646914 SKU 90NB0341-M06940, R512CA-SX242H Tweakers ID 370023 |
zijn dit aanraders? ik ben sowieso al niet veel eisend qua gebruik. Werk nu nog steeds op een compaq evo n600c (waarvan chrome zegt dat deze laptop straks niet meer ondersteund wordt :-))
Is er ook een componenten aanbiedingen topic? heb wel gezocht maar kon het niet vinden, kan er natuurlijk overheen gekeken hebben.
dat is er niet, maar je kan zo'n aanbieding uiteraard hier kwijt: Centraal aanbiedingen topic. V2.0itsme9x schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:42:
Is er ook een componenten aanbiedingen topic? heb wel gezocht maar kon het niet vinden, kan er natuurlijk overheen gekeken hebben.
Nu bij de paradigit bij aankoop van een laptop of destkop een gratis barbecue, wel leuk voor iemand die er nog een zoekt
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Bij bol.com 15% kassakorting op diverse laptops, hier.
Prijzen zijn eerst nog vóór korting, het bedrag ná korting verschijnt pas als de laptop in je winkelmandje zit!
Prijzen zijn eerst nog vóór korting, het bedrag ná korting verschijnt pas als de laptop in je winkelmandje zit!
Bij mij werkt het niet.wouter12345 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:38:
Bij bol.com 15% kassakorting op diverse laptops, hier.
Bulkdagen zijn toch ook voorbij dacht ik.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voor mij weegt de kwaliteit en de resolutie van een laptop scherm enorm zwaar. Liever minimaal 1920 x 1080 pixels met een tragere processor, dan andersom. Ik zou in deze tijd van hoge resolutie telefoons en tablets, voor een laptop zeker niet minder dan voor een 1920 x 1080 pixels scherm gaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ligt ook aan het formaat van het scherm, ik zit nu met 15,6" @ 1366x768, en dat is eigenlijk nog prima.
4-5" schermpjes met FHD resolutie snap ik dan ook niet (lijkt me net zo'n hype als de 12 megapixel camera's in hetzelfde soort apparaten), ook al zit je er met je neus dichter op.
Een (paar) seconde langer moeten wachten op een webpage, daar stoor ik me pas echt aan.
4-5" schermpjes met FHD resolutie snap ik dan ook niet (lijkt me net zo'n hype als de 12 megapixel camera's in hetzelfde soort apparaten), ook al zit je er met je neus dichter op.
Een (paar) seconde langer moeten wachten op een webpage, daar stoor ik me pas echt aan.
Volgens mij omdat ze nu aan het stunten zijn met TV's ivm het WK.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 01:59:
Niet echt veel spectaculaire aanbiedingen op dit moment. Waar ligt dit aan?
Denk dat er weer aanbiedingen komen rond augustus omdat dan de scholen weer beginnen.
Helaas ook nog geen MM btw actie
Ik zat net te wachten op een BTW/vakantiegeld actie. Maar door dat domme WK gaat dat nu niet gebeuren denk ik nee.
Yo.
Bij Dell zakelijk bijna 60% korting op 3 geselecteerde Latitude modellen
http://www.dell.com/nl/be...le?c=nl&l=nl&s=bsd&~ck=mn
Let wel op dat de steeds genoemde prijs ex btw is.
http://www.dell.com/nl/be...le?c=nl&l=nl&s=bsd&~ck=mn
Let wel op dat de steeds genoemde prijs ex btw is.
MW3: Aap_1
Die startprijzen gaan natuurlijk nergens over.
Ps4/switch gamer
Dell Ultrabook voor 509 eur. http://www.dell.com/nl/be...k=dellSearch&isredir=true
Of is er al ergens een apart topic hiervoor?
480 eur als je av weghaalt en Win 7 HP neemt.
[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 21-06-2014 12:46 ]
Dit is wellicht interessant voor mij. Ben van plan mijn vijf jaar oude HP DM 3 te vervangen een dezer dagen.Philflow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:09:
Dell Ultrabook voor 509 eur. http://www.dell.com/nl/be...k=dellSearch&isredir=true
Lijkt me overigens wel verstandig om 128 gb SSD erbij te pakken ipv de 64 die nu ingebrepen is. Dan kom je op 507 ipv 480. Nog steeds een goede deal lijkt me.
Moet je ook een bedrijf ofzo hebben om deze laptop te kopen of zijn deze laptops ook voor consumenten?
Kun je gewoon als consument bestellen.Ersin37 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:24:
Moet je ook een bedrijf ofzo hebben om deze laptop te kopen of zijn deze laptops ook voor consumenten?
De schermresolutie is 1366 x 768 pixels. Dit vind ik een 'no go'. Verder is het een mooie machine.
Let op: De prijs is exclusief BTW.
Let op: De prijs is exclusief BTW.
Bij de Saturn (Groningen) liggen nog een paar exemplaren Sony vaio pro 13 (zwart, i5 4200u, 128G ssd, 4GB, geen touch, zonder ethernet adapter) voor €749.
Staat voor €1049 in de pricewatch dus dat scheelt behoorlijk pricewatch: Sony Vaio Pro 13 SVP1321S1E Zwart
edit> gewicht in de pricewatch klopt trouwens niet helemaal, is volgens de keukenweegschaal 947 gram
Staat voor €1049 in de pricewatch dus dat scheelt behoorlijk pricewatch: Sony Vaio Pro 13 SVP1321S1E Zwart
edit> gewicht in de pricewatch klopt trouwens niet helemaal, is volgens de keukenweegschaal 947 gram
[ Voor 12% gewijzigd door Rrob op 01-08-2014 11:07 ]
http://www.mediamarkt.nl/...3,1336939.html?langId=-11
15,6 inch HD • Intel Celeron N2830 • 4 GB • 500 GB HDD • Intel HD Graphics
269 euro
15,6 inch HD • Intel Celeron N2830 • 4 GB • 500 GB HDD • Intel HD Graphics
269 euro
No worries, mag van mij hier bijven staan
Mooie Lenovo aanbiedingen in Duitsland bij Cyberport.de, heb zojuist deze besteld:
http://www.cyberport.de/l...ws-8-1-1C31-2LG_8274.html
Hebben veel modellen (ook modellen die bij Lenovo NL niet leverbaar zijn) en zijn volgens veel europese prijsvergelijkers de goedkoopste.
Heb goed gezocht maar met dit model en nog een aantal andere krijg je een bom waar voor je geld:
- Ideapad Flex 2 14D (nog geen halfjaar op de markt)
- 300 graden scherm, touch
- Win 8.1 x64
- Krachtigste AMD Beema apu chip die er is
- Plus dedicated graphics (AMD Sun Pro) met 1 GB geheugen
- 4 gb geheugen
- 500 gb hybride harde schijf (8 gb cache)
- 429 euro ex porto
Voor 379 kan je ook een model zonder dedicated graphics en een marginaal langzamere chip krijgen (amd a6 6310). Bestaan ook Intel varianten, de 14 en 15 serie zonder D erbij. Is via Amazon.de ook een interessante variant met Intel Haswell i3 4010u, Nvidia 820m dedicated, en een full hd ips voor 520, moet je er alleen zelf nog Windows op zetten. Viel alleen net boven mijn budget, en de AMD chips zijn bijna even snel (scherm is uiteraard stuk beter).
Nadelen van deze specifieke modellen zijn het ontbreken van de DVD drive bij de 14 inch modellen en het feit dat er DDR3 1600 gemonteerd wordt terwijl de AMD chips ook 1866 aankunnen.
Hebben veel modellen (ook modellen die bij Lenovo NL niet leverbaar zijn) en zijn volgens veel europese prijsvergelijkers de goedkoopste.
Heb goed gezocht maar met dit model en nog een aantal andere krijg je een bom waar voor je geld:
- Win 8.1 x64
- 4 gb geheugen
- 429 euro ex porto
Voor 379 kan je ook een model zonder dedicated graphics en een marginaal langzamere chip krijgen (amd a6 6310). Bestaan ook Intel varianten, de 14 en 15 serie zonder D erbij. Is via Amazon.de ook een interessante variant met Intel Haswell i3 4010u, Nvidia 820m dedicated, en een full hd ips voor 520, moet je er alleen zelf nog Windows op zetten. Viel alleen net boven mijn budget, en de AMD chips zijn bijna even snel (scherm is uiteraard stuk beter).
Nadelen van deze specifieke modellen zijn het ontbreken van de DVD drive bij de 14 inch modellen en het feit dat er DDR3 1600 gemonteerd wordt terwijl de AMD chips ook 1866 aankunnen.
Heb je wel een qwerty toetsenbord? Duitsland heeft toch azerty?
De Duitsers gebruiken qwertz.
⏩ PVOutput☀️
Niet zo'n probleem, indeling is bijna 't zelfde en je kunt gewoon de daadwerkelijke aanslag naar Nederlands veranderen. Als je toch al blind typt niks aan de hand dus..
Verwijderd
Korting op de Lenovo Y50-70
http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/y-series/y50/
Alleen vandaag nog
http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/y-series/y50/
Alleen vandaag nog
Bij Lenovo nu 10% korting op Think laptops, tablets en desktops.
Promotiecode: BT2UNI
Geldig tot 2 september.
http://www.lenovo.com/nl/nl/
Promotiecode: BT2UNI
Geldig tot 2 september.
http://www.lenovo.com/nl/nl/
Zij hebben inderdaad hele scherpe aanbiedingen. Zelfs zo goedkoop dat je het keyboard in zijn geheel zou kunnen vervangen voor een US-int uitvoering. Die kosten de wereld niet en dan zit je nog ver beneden de prijs van Dell zelf. Ik denk dat ik daar een Dell 15 ga bestellen. Bedankt voor de tip!MuFFIN 007 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:10:
Mooie Lenovo aanbiedingen in Duitsland bij Cyberport.de, heb zojuist deze besteld:
- Win 8.1 x64
- 4 gb geheugen
- 429 euro ex porto
670 voor een Lenovo Y50.. Is dit wel een bonafide verkoper?GodDamage schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:44:
[...]
Zij hebben inderdaad hele scherpe aanbiedingen. Zelfs zo goedkoop dat je het keyboard in zijn geheel zou kunnen vervangen voor een US-int uitvoering. Die kosten de wereld niet en dan zit je nog ver beneden de prijs van Dell zelf. Ik denk dat ik daar een Dell 15 ga bestellen. Bedankt voor de tip!
Cyberport? Bestaat al jaren. Als je wat Googlet zul je veel ervaringen kunnen vinden.Hoiz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:49:
[...]
670 voor een Lenovo Y50.. Is dit wel een bonafide verkoper?
De Acer Aspire V5-573G zit daar ook €100 onder verkoopprijs in NL.Hoiz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:49:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Waar zie jij die? Goedkoopste die ik zie is 850Hoiz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:49:
[...]
De Dell's zijn i.i.g. goedkoper te krijgen, met VIP korting.
Een op het oog aardige HP laptop bij de MediaMarkt.
http://www.mediamarkt.nl/...3,1412777.html?langId=-11
Ik kan het model 'HP Pavilion 15-G081ND' echter niet vinden om reviews te lezen of er achter te komen of dit een goede aankoop is.
Weet iemand een andere naam van dit model?
Ik kan het model 'HP Pavilion 15-G081ND' echter niet vinden om reviews te lezen of er achter te komen of dit een goede aankoop is.
Processor is ruk, overigens is de scherm kwaliteit van de HP 15 notebooks niet om over naar huis te schrijven en is het algeheel niet echt een goede deal.
⏩ PVOutput☀️
Behalve dat, deze laptop was 3 weken geleden 399 euro bij Saturn.
Dat is inderdaad ook wel een mooie deal. Kan ik hierbij ook het toetsenbord vervangen in een QWERTY?Quad schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:29:
[...]
De Acer Aspire V5-573G zit daar ook €100 onder verkoopprijs in NL.
Deze zou ik niet kopen, voor € 45,00 meer heb je een 1920 x 1080 pixels scherm: pricewatch: HP Pavilion 15-p051nd.Marcopannenkoek schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:24:
Een op het oog aardige HP laptop bij de MediaMarkt.
How about this one
pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-01675
van 750 naar 555
http://www.paradigit.nl/l...mpare&utm_source=tweakers
van 750 naar 555
[ Voor 24% gewijzigd door Valentijn op 16-09-2014 20:44 ]
Keep it cool
Mooie aanbieding, bedankt. Gelijk besteld, vrouwlief was toch opzoekValentijn schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:43:
How about this one
van 750 naar 555
Mooie aanbieding, alleen jammer van de schermresolutie (1366 x 768 pixels)Valentijn schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:43:
How about this one
van 750 naar 555
Assumption is the mother of all F'-ups
Cyberport is te vertrouwen, alleen hebben notebook uit Duitsland een QWERTZ-toetsenbord in plaats van een QWERTY-toetsenbord.
Je kan er mee typen, persoonlijk vind ik het niet prettig.
Qua prijs zeer aantrekkelijk, alleen het toetsenbord is minder.
Op de foto zie ik bij dit model juist net Qwerty staan. Zijn die toetsen niet eenvoudig om te wisselen en met behulp van een instelling het toetsenbord omzetten?DaMarcus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:52:
Cyberport is te vertrouwen, alleen hebben notebook uit Duitsland een QWERTZ-toetsenbord in plaats van een QWERTY-toetsenbord.
Ik zie alleen dat het daar vrij goedkoop is, zijn het ook nieuwe PC's of zgn. refurbished varianten?
Wat is er dan kwalitatief niet goed aan?psvunited schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:07:
Qua prijs zeer aantrekkelijk, alleen het toetsenbord is minder.
Je snapt heus wel wat ik bedoel, lees boven mijn vorige post.Foxio schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:07:
[...]
Op de foto zie ik bij dit model juist net Qwerty staan. Zijn die toetsen niet eenvoudig om te wisselen en met behulp van een instelling het toetsenbord omzetten?
Ik zie alleen dat het daar vrij goedkoop is, zijn het ook nieuwe PC's of zgn. refurbished varianten?
[...]
Wat is er dan kwalitatief niet goed aan?
Uit de beschrijving: "Deutsche Tastatur"Foxio schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:07:
[...]
Op de foto zie ik bij dit model juist net Qwerty staan.
Ik lees in vraag en antwoord dat Cyberport ook kan leveren met us indeling, ze nodigen een vraagsteller uit contact op te nemen voor een aanbieding op maat. Of dat voordeliger is, weet ik niet, maar is wel te proberen!
Bevestiging cyberport qwertz toetsenborden:
Heb vorige week een Lenovo Y510P gekocht: geleverd met qwertz toetsenbord.
(https://www.cyberport.de/...1C31-2GF_1695.html>>>imho erg mooie deal)
Voor mij is het geen probleem aangezien ik altijd blind typ(softwarematig US international keyboard indeling) maar ik zou zeggen dat het slim is om dit toch in gedachten te houden.
Levering was wel "meh" te noemen:
Ze hebben de laptop doos onverpakt verstuurd, was ook aangetekend als "zakelijke levering" dus het kon niet bij mijn buren worden bezorgd(uiteindelijk op het DHL kantoor af moeten halen).
Heb vorige week een Lenovo Y510P gekocht: geleverd met qwertz toetsenbord.
(https://www.cyberport.de/...1C31-2GF_1695.html>>>imho erg mooie deal)
Voor mij is het geen probleem aangezien ik altijd blind typ(softwarematig US international keyboard indeling) maar ik zou zeggen dat het slim is om dit toch in gedachten te houden.
Levering was wel "meh" te noemen:
Ze hebben de laptop doos onverpakt verstuurd, was ook aangetekend als "zakelijke levering" dus het kon niet bij mijn buren worden bezorgd(uiteindelijk op het DHL kantoor af moeten halen).
[ Voor 40% gewijzigd door Brodo op 18-09-2014 19:25 ]
Was even aan het kijken op de Lenovo site van Amerika naar bijvoorbeeld: http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/lenovo/y-series/y40/ .
Valt wel op dat de Nederlandse websites van dezelfde producenten vrijwel nooit dergelijke kortingen hebben. Wat is de achterliggende reden hiervoor eigenlijk?
Valt wel op dat de Nederlandse websites van dezelfde producenten vrijwel nooit dergelijke kortingen hebben. Wat is de achterliggende reden hiervoor eigenlijk?
Ik zou ook wel een Lenovo willen aanschaffen op de Lenovo shop(.nl), maar de meeste waar ik naar kijk Z710 of G710 zijn helemaal niet beschikbaar???
Wow, dat dit anno 2014 nog kan... Op de Lenovo site staan twee telefoonnummers waar je terecht kan met vragen. Dus ik gebeld wanneer de Z710 weer leverbaar is op het ene nummer, maar ik moest natuurlijk het andere nummer hebben. Dus dat nr gedraaid. De rest laat zich raden.... Echt triest.... Jammer van de lopende 10% actie, maar dit gaat m niet worden zo.
Ik heb een vraag omtrent de aanbieding op iBood.
hier staat een Medion QWERTY Gaming laptop X7611 te koop.
Nu is mijn vriendin op zoek naar een nieuwe degelijke laptop op spellen te spelen.
Veel Sims 3 en nu ook 4, maar daarnaast ook wel wat grafische games te denken aan hitman en splinter cell achtige games.
Hiernaast wil ze wat meer gaan doen met de fotografie hobby en dan met name fotobewerking hiervan.
Heb al regelmatig voor haar gekeken als er weer gedoe was met trage laptop vastlopers in spellen etc en nu is dit volgens mij een hele mooie prijs voor een laptop met deze specs, maar is dat nu daadwerkelijk zo?
Ik twijfel nogal over of deze laptop straks bijvoorbeeld een beetje ok GTAV kan draaien. Gezien €1000,- een toch niet gering bedrag is en ik geen reviews heb kunnen vinden is de twijfel toch weer toegeslagen.
hier staat een Medion QWERTY Gaming laptop X7611 te koop.
Nu is mijn vriendin op zoek naar een nieuwe degelijke laptop op spellen te spelen.
Veel Sims 3 en nu ook 4, maar daarnaast ook wel wat grafische games te denken aan hitman en splinter cell achtige games.
Hiernaast wil ze wat meer gaan doen met de fotografie hobby en dan met name fotobewerking hiervan.
Heb al regelmatig voor haar gekeken als er weer gedoe was met trage laptop vastlopers in spellen etc en nu is dit volgens mij een hele mooie prijs voor een laptop met deze specs, maar is dat nu daadwerkelijk zo?
Ik twijfel nogal over of deze laptop straks bijvoorbeeld een beetje ok GTAV kan draaien. Gezien €1000,- een toch niet gering bedrag is en ik geen reviews heb kunnen vinden is de twijfel toch weer toegeslagen.
[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 26-09-2014 10:09 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als fotobewerking zo belangrijk is zou ik een IPS scherm aanbevelen, dit is een TN paneel. Ik heb zelf een Medion notebook met een TN paneel maar de kwaliteit is niet denderend.
Overigens is mijn notebook verzot op trotthlen,
Edit: Voor de prijs is het wel een prima prestatie/kwaliteit verhouding.
Overigens is mijn notebook verzot op trotthlen,
Edit: Voor de prijs is het wel een prima prestatie/kwaliteit verhouding.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 26-09-2014 11:06 ]
⏩ PVOutput☀️
http://m.mediamarkt.nl/sh...ire-ES1-512-C162-1477847/
Ik zag deze laptop in de mediamarkt. Celerons zijn natuurlijk niet de snelste en dat kan ik ook niet verwachten voor een laptop in deze prijsklasse. Maar is dit een laptop waar Office programma's op gedaan kunnen worden, of zal die daar al moeite mee hebben?
Heb een laptop nodig voor alleen Microsoft en een beetje e-mailen.
Ik zag deze laptop in de mediamarkt. Celerons zijn natuurlijk niet de snelste en dat kan ik ook niet verwachten voor een laptop in deze prijsklasse. Maar is dit een laptop waar Office programma's op gedaan kunnen worden, of zal die daar al moeite mee hebben?
Heb een laptop nodig voor alleen Microsoft en een beetje e-mailen.
Als dat je wensen zijn, dan is dit een prima laptop. Karige resolutie voor een 15.6", maar voor 269 euro mag je absoluut niet klagen. Office draait hier prima op.
Veel goedkoper dan dit zul je ze niet zien met deze specs zoals al gezegd door anderen hierboven. GTA5 gaat hij makkelijk draaien met leuke graphics. Tenzij GTA5 net zo'n brakke port is als zijn voorganger maar dan ligt het puur aan het spel en niet aan de hardware van deze laptop.Rubman schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:49:
Lenovo heeft aanbieding: Upgrade vóór 13 Oktober naar FHD scherm of hoger en bespaar 8% te besparen op je ThinkPad E540, S540, S540 Touch of L540.
http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/thinkpad/s-series/s540/
De lenovo essential B50-90 is sinds een dag bij 1 winkel opeens ~50 euro goedkoper. Op een laptop van rond de 350 euro is dat ongeveer 15%. Het is geen speciale aanbieding dus het zou kunnen zijn dat deze winkel een foutje heeft gemaakt met de prijs, aangezien ik het niet vaak zie gebeuren dat een winkel zo opeens zo veel goedkoper wordt dan de concurentie. Ik weet niet of het lang zo blijft maar nu kan je dus voor 316 euro een aardige laptop kopen, wat me voor mensen met een klein budget (zoals ik
) ideaal lijkt.
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC3FMH
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC3FMH
nu bij de bijenkorf een laptop in de aanbieding,
http://www.debijenkorf.nl...ok-idea-z50-70-8152080002 vanwege de de 3 dwaze dagen. dus alleen tot zaterdag nog geldig.
heb er vanmiddag eentje maar meegenomen. prima prijs voor het apparaat.
http://www.debijenkorf.nl...ok-idea-z50-70-8152080002 vanwege de de 3 dwaze dagen. dus alleen tot zaterdag nog geldig.
Deze is nu op de Lenovo site met 50 euro korting te koop. Tot 20 oktober.Lednov schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:02:
Is dit ook de versie met de 820m?Lednov schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:02:
Aardige prijs ja, maar is die processor wel zo goed dan?Lednov schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:02:
Hoe is jullie ervaring met Lenovo's aanbiedingen? Zijn dit vaak terugkerende of is dit waarschijnlijk 1 keer per jaar?darkfujita schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:13:
Lenovo heeft aanbieding: Upgrade vóór 13 Oktober naar FHD scherm of hoger en bespaar 8% te besparen op je ThinkPad E540, S540, S540 Touch of L540.
Ik vraag dit omdat ik op dit moment aan de andere kant van de wereld zit maar deze aanbieding is best goed (en in AU, waar ik over een week ben, hebben ze de S serie niet) en ik ben in december in NL. Daarom, ik kan nog wachten en zien of er een andere/zelfde aanbieding langs komt en dan bestellen als ik in NL ben of raden jullie aan deze aanbieding te pakken?
Criticism is prejudice made plausible.
Lenovo heeft wel vaker kortings coupons, vaak voor 7% voor oktober afn102nt en als je student bent kun je 10% regelen voor de S serie.Christian_Ku schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:48:
[...]
Hoe is jullie ervaring met Lenovo's aanbiedingen? Zijn dit vaak terugkerende of is dit waarschijnlijk 1 keer per jaar?
Ik vraag dit omdat ik op dit moment aan de andere kant van de wereld zit maar deze aanbieding is best goed (en in AU, waar ik over een week ben, hebben ze de S serie niet) en ik ben in december in NL. Daarom, ik kan nog wachten en zien of er een andere/zelfde aanbieding langs komt en dan bestellen als ik in NL ben of raden jullie aan deze aanbieding te pakken?
Is die laptop echt de versie met een i5, full HD en zoals eerder gevraagd de 820M?Lednov schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:02:
Zoals deze dus: http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/z-series/z50/
Hij is nog te bestellen, dus dat zou ik dat geval graag doen!
Ja, hij heeft in ieder geval i5, full HD en de 820m volgens de medewerker die ik telefonisch heb gesproken erover.Nando1991 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Is die laptop echt de versie met een i5, full HD en zoals eerder gevraagd de 820M?
Zoals deze dus: http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/z-series/z50/
Hij is nog te bestellen, dus dat zou ik dat geval graag doen!
Wat mij heeft belet in het aanschaffen is dat ik denk dat dit een glossy scherm is. De medewerker kon daar geen uitsluitsel over geven. Dat is voor mij een dealbreaker.
Ook weet ik niet hoe deze laptop het zal doen bij het spelen van games op redelijke settings, ik durf het daarom niet geheel aan.
Ik heb de Lenovo Z50-70 aangeschaft, maar dan de versie met 8GB werkgeheugen.
Erg blij met de aankoop, € 600 voor een i5, 15,6 inch full HD, 8GB RAM, GeForce GT 820m 2GB.
Zeer tevreden mee voor deze prijs. Laptop oogt verder ook erg mooi, strak en professioneel. Mooi apparaat!
Erg blij met de aankoop, € 600 voor een i5, 15,6 inch full HD, 8GB RAM, GeForce GT 820m 2GB.
Zeer tevreden mee voor deze prijs. Laptop oogt verder ook erg mooi, strak en professioneel. Mooi apparaat!
Mag ik vragen waar je deze hebt aangeschaft?Sleehond schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:11:
Ik heb de Lenovo Z50-70 aangeschaft, maar dan de versie met 8GB werkgeheugen.
Bij de MediaMarkt!
Als je er een zoekt in die prijsklasse, wat mij betre zeker een aanrader!
Als je er een zoekt in die prijsklasse, wat mij betre zeker een aanrader!
kun je in die prijsklasse nog iets beters krijgen of is die Lenovo het beste voor die 600 euros?
Bij NoRRoD.nl hebben ze een koopjeshoek, waar mooie laptops tussen staan. Zeker de moeite waard om hier even tussen te zoeken!Kudgamer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:06:
kun je in die prijsklasse nog iets beters krijgen of is die Lenovo het beste voor die 600 euros?
Op amazon.de is hij nog veel goedkoper en met 840M
Nadelen: qwertz tobo en geen OS
379 voor de i3 variant:
http://www.amazon.de/Leno...70&sr=8-2&keywords=z50-70
479 voor de i5 variant, deze heeft een SSHD ipv HD:
http://www.amazon.de/Leno...70&sr=8-1&keywords=z50-70
Het schijnt dat de toetsenboard layout identiek is aan de engelse (minus pond teken), alleen de Y en Z omwisselen (geen idee of de toetsen makkelijk eraf te halen zijn).
Nadelen: qwertz tobo en geen OS
379 voor de i3 variant:
http://www.amazon.de/Leno...70&sr=8-2&keywords=z50-70
479 voor de i5 variant, deze heeft een SSHD ipv HD:
http://www.amazon.de/Leno...70&sr=8-1&keywords=z50-70
Het schijnt dat de toetsenboard layout identiek is aan de engelse (minus pond teken), alleen de Y en Z omwisselen (geen idee of de toetsen makkelijk eraf te halen zijn).
ziet er goed uit!!!
en voor 120 euro minder is het zeker waard
ik zie nu alleen dat er maar 4 gb werkgeheugen in zit.
en dat is voor mij echt te weinig
en voor 120 euro minder is het zeker waard
ik zie nu alleen dat er maar 4 gb werkgeheugen in zit.
en dat is voor mij echt te weinig
[ Voor 41% gewijzigd door Kudgamer op 17-10-2014 14:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! eens door.
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! eens door.