Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 22:45
Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/news/2011-05/05_12_2011_notd_amd_fx_logo.png
Welkom in het AMD FX levertijden topic. :)

Het zal niemand zijn ontgaan: de afgelopen week zijn de FX processoren geïntroduceerd

Voor de reviews en de bespreking van de architectuur en prestaties van deze processors kun je terecht in het [Algemeen] AMD nieuwsdiscussie topic - deel 33

Zoals iedereen weet heeft AMD het productieproces nog niet helemaal op orde. De leverbaarheid van de processors is daarom de komende weken beperkt. Ook de prijs is nog aan forse fluctuaties onderhevig, mede omdat de prestaties t.o.v. de Intel processoren nog wat tegenvallen. De verwachting is dat de prijzen snel op een concurrerend niveau komen.

Op dit moment zijn er 4 varianten geintroduceerd

Hieronder vind je de linkjes naar de PW prijzen

pricewatch: AMD FX-8150 Black Edition

pricewatch: AMD FX-8120 Black Edition

pricewatch: AMD FX-6100 Black Edition

pricewatch: AMD FX-4100 Black Edition

Omdat de Hardware.info PW soms iets actueler is, hieronder ook daar linkjes naar

http://nl.hardware.info/p...5/amd-fx-8150#tab:prijzen
http://nl.hardware.info/p...6/amd-fx-8120#tab:prijzen
http://nl.hardware.info/p...7/amd-fx-6100#tab:prijzen
http://nl.hardware.info/p...8/amd-fx-4100#tab:prijzen

Tot slot: Het is dus de bedoeling dat je hier je vragen stelt over levertijden en bestellingen, en niet in de ervaring topics. Laten we met z'n allen proberen die schoon en puur voor de ervaringen te houden.

Op of aanmerkingen aan deze startpost hoor ik graag! :P

[ Voor 23% gewijzigd door dirkjesdirk op 19-10-2011 10:28 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Qua huidige leverbaarheid is nu vooral de FX 6100 vrij ruim beschikbaar voor prijzen vanaf 164 euro. Bij de 150 euro shops nog niet beschikbaar.

De FX 8120 is nu beperkt voorradig bij Afuture. https://www.afuture.nl/pr...1/FD8120FRGUBOX_AMD_.html
Helaas wel vrij duur...

Het topmodel en de quadcore zijn nog nergens op voorraad gesignaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-05 22:19

epic_gram

undercover moderator

dirkjesdirk schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:25:
Het topmodel en de quadcore zijn nog nergens op voorraad gesignaleerd.
Dat komt omdat het niet echt prioriteit heeft voor AMD, omdat die niet echt lekker concurreren met intel. AMD vind Llano belangrijker want die kunnen zich beter onderscheiden.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Edmin

Crew Council

get on my horse!

* Edmin checkt in. :)

Leten we hopen dat dit topic spoedig overbodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Eéntje om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
bij de goedkoopste 2 bij de fx 8150 staat wel dat de verwachte levertijd 1-5 werkdagen is. Dat zou betekenen dat de processoren al wel beschikbaar zijn bij de leverancier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-03 12:36
FX-4100 4x 3.60GHz is volop leverbaar in duitsland, wanneer NL???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De FX 6100 is in Duitsland leverbaar vanaf 140 euro. Dus het loont de moeite even te wachten tot de prijzen wat stabilisern.
http://www.pcgameshardware.de/preisvergleich/689390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
AMD FX-Series FX-4100, 4x 3.60GHz, boxed (FD4100WMGUSBX) ab €95,74 is een prima deal!
Die is amper getest, maar wat ik ervan zag, was behoorliojk rap...
Hier een beter overzicht, wat op groen staat:
http://www.pcgameshardware.de/preisvergleich/?cat=cpuamdam3p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joepi schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:22:
AMD FX-Series FX-4100, 4x 3.60GHz, boxed (FD4100WMGUSBX) ab €95,74 is een prima deal!
Die is amper getest, maar wat ik ervan zag, was behoorliojk rap...
Hier een beter overzicht, wat op groen staat:
http://www.pcgameshardware.de/preisvergleich/?cat=cpuamdam3p
Toch jammer dat daar geen betere reviews van zijn, al lijkt het erop dat ze zeer vergelijkbaar zijn met de concurrerende Intels. Nu zal daar nog wat af moeten om het voor de meeste mensen interessant te maken, maar misschien is dat ook wel opzet om niet gelijk te doen alsof je een inferieur product hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:23
Ik heb vrijwel direkt een FX-8150 bij Salland besteld. In een eerste email stond dat de verwachte leverdatum 21 Oktober was. Kreeg zonet een update dat het nu 1 November is. Ik hoop dat het dan in ieder geval niet nog later wordt.
Ik ga me in ieder geval nooit meer richten op launches. Ik wacht nu al sinds mei op de Bulldozer. Als hij dan eindelijk gelaunched is, blijkt de prestatie erg tegen te vallen en vervolgens kan ik nog eens gaan wachten op de levering.

Ik wou deze zomer graag een nieuwe pc, na drie jaar met een E8400, en moest toen dus kiezen om voor een Intel setup te gaan of even te wachten op Bulldozer en dan dus een AMD setup te kunnen kopen. Voortaan koop ik alleen als er voorraad is bij webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Playa del C. schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:52:
Ik ga me in ieder geval nooit meer richten op launches. Ik wacht nu al sinds mei op de Bulldozer. Als hij dan eindelijk gelaunched is, blijkt de prestatie erg tegen te vallen en vervolgens kan ik nog eens gaan wachten op de levering.
Tsja, niet om lullig te doen, maar dat gebeurt natuurlijk wel vaker. Webshops helpen daarbij ook niet door klanten te lokken met gokjes en dan maar te hopen dat het spul voor een dergelijke prijs leverbaar wordt. We hebben de drama's daarmee wel gezien bij de 5xxx-kaarten, waarbij mensen maanden wachtten om uiteindelijk te horen dat het niet leverbaar ging worden en dat men mocht bijbetalen voor een wel leverbare alternatieve kaart.

Het was mij al gelijk duidelijk dat het even ging duren voordat deze chips echt uitgeleverd gingen worden.

Als het je beter doet voelen, ik heb anderhalf jaar gewacht op Bulldozer en de kans is groot dat ik nu voor een i5 ga die bijna al die tijd al uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Hm, stom, volgens de site van Salland is de levertijd vijf dagen, maar ook ik heb een mailtje gekregen dat het nog wel tot november gaat duren. Ik hoop dat ze het beter gaan doen dan met de HD5xxx videokaarten destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dcm360 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:35:
Hm, stom, volgens de site van Salland is de levertijd vijf dagen, maar ook ik heb een mailtje gekregen dat het nog wel tot november gaat duren. Ik hoop dat ze het beter gaan doen dan met de HD5xxx videokaarten destijds...
Salland is helaas niet betrouwbaar. Ik zou alleen bestellen daar waar staat dat het product op voorraad is bij de shop zelf en als dat niet het geval is alleen bestellen als duidelijk staat aangegeven dat de leverancier duidelijk voorraad heeft.
Anders kun je tot st juttemis wachten en betaal je mogelijk ook nog eens een veel te hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 16:38

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hier is de datum ook verzet naar 1-11-2011...( Flevo webwinkel)
Als ik dit eerder had geweten dan had ik nog even gewacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-J op 18-10-2011 10:50 ]

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Flevo.eu en Salland horen bijelkaar. Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dit precies zit trouwens. Zelfde eigenaar? Of gewoon een samenwerking? In ieder geval zijn de prijzen en de levertijd van alle produkten bij deze shops vrijwel gelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Playa del C. op 18-10-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Laatst online: 10-05 12:43
Ik heb mijn FX-6100 binnen van databyte :)
Alleen krijg ik morgen pas externe hdd binnen, dus moet nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
brambo123 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:23:
170 euro? vind ik pittig hoor als je ziet dat de 2500K 5 euro duurder is.

Behalve deze processor is de beschikbaarheid nog bedroevend. De kleine batch die er even beschikbaar leken van de 8150 zie ik niet meer. Zij die inmiddels uitgeleverd?

Ik ga denk ik eerst maar even een Phenom systeem bouwen. Voor 88 euro heb je een 955 BE. Dat upgrade ik wel als de piledriver er is. Vind het nu allemaal nog niet interessant genoeg.

[ Voor 37% gewijzigd door dirkjesdirk op 18-10-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De FX 4100 is nu (extern) op voorraad bij MAX ICT: https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
Maar 120 euro is natuurlijk veel te duur.

Uit de HW pw blijkt dat ie al beter leverbaar is: vanaf 100 euro bij azerty: http://nl.hardware.info/p...8/amd-fx-4100#tab:prijzen

Ik zal linkjes in de topicstart zetten.

[ Voor 22% gewijzigd door dirkjesdirk op 19-10-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
brambo123 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:23:
Inmiddels "up and running"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Laatst online: 10-05 12:43
Ja :)
Alleen kwam ik er toen achter dat me hdd bijna dood is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Tot nu toe zijn steeds kleine voorraden van de fx 6100 en 4100 leverbaar, die overigens wel worden verkocht.
Dat betekent dat het productieproces nog niet erg op orde is; verwacht mag worden dat de niet geslaagde 8 serie processors als 4 of 6 cores worden verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 21:31
Hmmm... die intel bak van mij word ik nu wel zat...
denk dat zodra de 8150 beter leverbaar is, dat ik gewoon die intelshizzle wegknal...

AMD heeft t altijd bij mij goed gedaan :)

1 november pas de eerste 8xx0's dus als ik alles zo mag geloven... hmm, tijd genoeg om een leuk bord uit te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb nu wel heel erg het gevoel dat ik veel te vroeg was met het bestellen van mijn systeem. Gezien de levertijden, had ik beter een maand langer kunnen wachten en daarbij mogelijk vriendelijkere prijzen gehad en een beter moederbord. Natuurlijk is de Gigabyte UD5 geen slecht ding, maar je zal net zien dat er volgende week een bord komt dat beter is. Naar mijn maatstaaf een plank met dual giglan bijvoorbeeld, en geen crappy onboard audio.
Ben ook een van de early-adopters geweest en bij Azerty de FX-8150 voor €230,- gehaald. Misschien beter kunnen wachten. Naja, als het alsnog op 1 november komt, dan mag ik hopen voor ze dat het first-come-first-serve is. Dus niet Jantje die de order plaatst als het net op voorraad is als eerste geven. Dat zou ik serieus een vorm van cosumentennaaierij vinden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
je kunt ook net voor 1500 ballen in je systeem investeren en alles vervolgens een half jaar lang alles op de plank hebben liggen zoals ik

iets met paar kleine dingetjes niet bestellen en later alleen maar gezeik dat t maar half werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Hero Of Time schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 01:12:
Ik heb nu wel heel erg het gevoel dat ik veel te vroeg was met het bestellen van mijn systeem. Gezien de levertijden, had ik beter een maand langer kunnen wachten en daarbij mogelijk vriendelijkere prijzen gehad en een beter moederbord. Natuurlijk is de Gigabyte UD5 geen slecht ding, maar je zal net zien dat er volgende week een bord komt dat beter is. Naar mijn maatstaaf een plank met dual giglan bijvoorbeeld, en geen crappy onboard audio.
Ben ook een van de early-adopters geweest en bij Azerty de FX-8150 voor €230,- gehaald. Misschien beter kunnen wachten. Naja, als het alsnog op 1 november komt, dan mag ik hopen voor ze dat het first-come-first-serve is. Dus niet Jantje die de order plaatst als het net op voorraad is als eerste geven. Dat zou ik serieus een vorm van cosumentennaaierij vinden.
Zelfde hier. Alleen ik wou gewoon in augustus een nieuw systeem en heb er op gegokt dat de FX8150 niet onder zou doen voor de i5 2500K. Ik denk dat dat op zich nog redelijk gelukt is, alleen op sommige gebieden is de FX8150 toch wel een stuk minder. Ik gebruik hem voor games en heb een stevige GPU setup :) Ik denk dat ik er in games helemaal niks van ga merken t.o.v. een i5 of i7.
Voor mij is dus alleen de leverbaarheid nu een tegenvaller. Weer een lesje geleerd. Als je snel een nieuwe setup wil, moet je bestaande goed leverbare onderdelen kopen. Als je iets meer wil gokken kan je wachten op launches. Bulldozer had ook een stuk beter kunnen zijn en direct leverbaar! Dan was je nu erg blij geweest. NIemand wist het van te voren, behalve mensen onder NDA.
We zijn nu toch zo ver gekomen, dus ik denk dat het nog een paar dagen duurt, maar dan is alles voorbij. Ik ga in ieder geval nu niet met veel waardeverlies mijn nieuwe PC verkopen om toch voor Intel te gaan.

Bij Salland staat alles nog steeds op 1 november, geen mail meer gehad van hun deze week.

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 23-10-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik heb mijn 8150 geanuleerd ,het valt me enorm tegen met die levertijden,hoop dat ik snel me centen terug heb van flevo aka salland..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hero Of Time schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 01:12:
Naja, als het alsnog op 1 november komt, dan mag ik hopen voor ze dat het first-come-first-serve is. Dus niet Jantje die de order plaatst als het net op voorraad is als eerste geven. Dat zou ik serieus een vorm van cosumentennaaierij vinden.
Wellicht als de prijs tot en met de beschikbaarheid stabiel blijft. Indien de prijs fluctueert zullen ze het eerst leveren aan klanten die het meeste hebben neergelegd voor de processor. Ze zullen toch zo veel mogelijk winst willen maken, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er zijn een paar winkels die blijkbaar in een paar dagen kunnen leveren, aldus de PW van HW.info. Leverancier heeft voorraad. Dilemma, nu daar bestellen en hopen dat 't levert, of zal het al op zijn voordat je besteld ivm pre-orders?

Edit:
Bij de winkel zelf op de site staat levertijd onbekend. Wat kunnen we nu nog vertrouwen?

[ Voor 17% gewijzigd door Hero of Time op 23-10-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:07

Fordox

00101010

Playa del C. schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:21:
Flevo.eu en Salland horen bijelkaar. Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dit precies zit trouwens. Zelfde eigenaar? Of gewoon een samenwerking? In ieder geval zijn de prijzen en de levertijd van alle produkten bij deze shops vrijwel gelijk.
Mij lijkt het dat ze dezelfde leverancier/inkoper hebben met dezelfde winstmarges, maar toch 2 aparte bedrijfen.
Ik heb ondertussen ook al een am3+ mobo gehaald, ook puur omdat ik mijn 40 euro matx botd zat was.
Edit: http://www.informatique.nl/116309/amd-fx-8150.html informatique heeft m op voorraad bij de leverancier. Wel voor 239 euro, maar wel gratis verzending. Levertijd is 2-5 dagen

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 23-10-2011 23:42 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Fordox schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:39:
[...]

Mij lijkt het dat ze dezelfde leverancier/inkoper hebben met dezelfde winstmarges, maar toch 2 aparte bedrijfen.
Mwa, nee. Je kan in het bestelproces ook kiezen voor afhalen, en bij zowel flevo als salland kan je kiezen voor afhalen bij beiden. Ze zijn op zn minst toch wel wat nauwer verwant dan slechts het hebben van dezelfde leverancier.

Maargoed, ontopic. De verwachte leverdatum voor de fx8150 is bij de meeste shops onbekend en de datum die het meest genoemd wordt is geloof ik 1 november. Zelf verwacht ik dat er tegen die tijd weer een wijziging aan de levertijd zal plaatsvinden en er nog steeds geen beschikbaar zijn.
(nu zou ik het overigens ook niet erg vinden als mn fx8150 pas na mn tentamenweken wordt geleverd en niet midden erin :P)

Wat er bij Informatique staat is overigens 'beperkt op voorraad bij leverancier'. Dat klinkt voor mij nog niet echt als direct leverbaar, maar dat merken we wel als er mensen melden die er 1 weten te bemachtigen.

[ Voor 10% gewijzigd door dcm360 op 23-10-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De FX 8150 is nu bij een flink aantal winkels extern op voorraad. Waarschijnlijk dezelfde groothandel.

Afuture en de 4allshop voor ca 220 euro.

Edit: comcom heeft er eentje intern op voorraad (als het klopt): http://www.comcom.nl/p/am...=&utm_source=tweakers.net

Voor de snelle beslisser. Hoewel, 250 euro! :X

[ Voor 37% gewijzigd door dirkjesdirk op 24-10-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

brambo123 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:11:
Ja :)
Alleen kwam ik er toen achter dat me hdd bijna dood is :(
Trap dat ding eens op zijn staart ,ik wil graag zien wat hij kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Die shops zijn inderdaad allemaal gelinkt aan 1 en dezelfde leverancier. Ik denk dat ie inmiddels al verkocht is, want als je doorklikt heeft niemand het meer over externe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Pfff. Het lijkt er in inderdaad op dat het er maar 1 is! Dat is toch wel treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Dat ze die éne online durven te zetten dat snap ik niet ,misschien om klanten te laten denken dat ze er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
AMD FX-6100 3.20GHz 6MB AM3+ Box 3 (drie) stuks :D
http://www.4launch.nl/sho...6690#p-4-productid-116691

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bij azerty heeft de leverancier hem nu ruim voorradig 223 euro.
nog steeds wat duurder als verwacht, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Komt die 8170 nog een keer uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De 4 en 6 core zijn al vanaf launch redelijk goed leverbaar. Het probleem zit em in de 8-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gezien de status bij Azerty, hoop ik binnen een paar dagen (deze week nog), mijn CPU te krijgen. We merken gauw genoeg hoe hun first-come-first-serve werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

Die CPU's van 4Launch zijn ook al sinds 14 oktober onderweg vanuit hun leverancier, terwijl de site toen ook al 1-5 werkdagen aangaf.

Wie is eigenlijk de grootste AMD distribiteur voor Nederland?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 166897 op 25-10-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Hmm, de FX 6100 zakt nu al naar 140 euro. Dat wordt wel toch wel aantrekkelijk...
http://www.flevowebwinkel...-fd6100wmgusbx.html?ref=2
Als die daarvoor leverbaar wordt, denk ik er toch hard aan mij X2 te gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist kreeg ik een e-mail van CD-ROM-LAND dat de FX-8150 op voorraad was. Snel besteld. Bleek dat ze welgeteld 1 exemplaar hadden binnengekregen die ik gelukkig heb weten te bemachtingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lucky bastard. Ik zit nog steeds te wachten op Azerty. Blijkbaar hadden ze niet genoeg op voorraad, snel genoeg bij de leverancier kunnen krijgen, of te veel mensen voor mij hebben 'm besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net mailtje gekregen van Azerty. Verwachte datum is 11 november. Dat is dus nog 2 weken wachten. Week later krijg ik Zelda Skyward Sword. Zo lastig. In de PW staat ook alles als niet leverbaar, net als bij de PW van HW.info.

Ik denk dat het beste is om gewoon te wachten, want nu bestellen bij bijvoorbeeld Salland omdat hier is genoemd dat het 1 november zal zijn, is denk niet verstandig. Vooraan de rij staan voor de 11e, of achteraan voor de 1e, met daarbij de mogelijkheid het later dan de 11e te krijgen.

Zucht, hadden ze maar betere productie bij AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik heb als (een van de) eerste bij Salland besteld, toen de prijs nog 244 euro was. Zodra ik hem binnenkrijg kom ik dat hier melden. Op dit moment heeft het inderdaad weinig zin meer om pre-orders te verwisselen. Je komt dan alleen maar verderop in de rij te staan.
Alle leveranciers krijgen hun produkt weer van één leverancier: AMD. Ik hoop toch wel dat binnen korte tijd er wat echte massaproduktie op gang komt. Tot nu toe zijn volgens mij alleen nog maar review-exemplaren doorverkocht via AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jep. Het is goed dat ik geen super haast heb met mijn nieuwe PC. Mijn huidige zal vast nog wel een paar jaar mee gaan (dat hoop ik iig voor m'n buurman, die krijgt 'm). Anders had ik denk ik een X6 1100T genomen om dan later de opvolger van BD te nemen, PD. Als die tenminste op de AM3+ socket gaat. Hoop 't wel, geeft een mooie upgrade optie voor later. En anders dan de laatste BD mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dit moment is er 1 FX-8150 op voorraad bij CD-ROM LAND!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Anoniem: 166897 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:05:
Op dit moment is er 1 FX-8150 op voorraad bij CD-ROM LAND!
En inmiddels weg ... :P

Overigens leert een kleine zoektocht op de duitse sites (http://www.pcgameshardware.de/preisvergleich/?cat=cpuamdam3p) dat de 8 serie weer op 4 november wordt verwacht.

[ Voor 30% gewijzigd door dirkjesdirk op 27-10-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 28-04 21:38
Kijk anders ook even hier : http://www.snogard.de/?artikelId=CPUAMDFX8150B (ligt ie gewoon op voorraad)

Of :

http://www.idealo.de/prei...uctCategory.html?q=amd+fx
http://geizhals.at/eu/?in=&fs=amd+fx

Weliswaar allemaal DE, AT of POL, maar voor sommigen hier wellicht de moeite waard!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-05 13:05

fayt64

WC Eendje

Ik heb hem rechtstreeks via me werk bij de groothandel besteld... en die hebben m pas 3 november (dus dan zullen Azerty etc. ook wel weer wat hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
fayt64 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:49:
Ik heb hem rechtstreeks via me werk bij de groothandel besteld..
Interessant! Welke groothandel? En wat betaalde je?
Ibidem schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:49:
Kijk anders ook even hier : http://www.snogard.de/?artikelId=CPUAMDFX8150B (ligt ie gewoon op voorraad)

Of :

http://www.idealo.de/prei...uctCategory.html?q=amd+fx
http://geizhals.at/eu/?in=&fs=amd+fx

Weliswaar allemaal DE, AT of POL, maar voor sommigen hier wellicht de moeite waard!
Ik zie em maar bij 1 shop op voorraad liggen. En die vragen er gelijk 250 euro voor :X

[ Voor 53% gewijzigd door dirkjesdirk op 27-10-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
En toch zegt Salland (en Flevo.eu) sinds vandaag dat het nog 1 - 5 dagen is, m.a.w. 1 November. Ze hadden eerst steeds 1-10 dagen staan. Als ik zo de Duitse voorraden en een paar signalen hierboven bekijk verwacht ik wel dat de 8-serie in ieder geval binnen twee weken in de winkels zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:30
*lacht zich helemaal rot als de 81xx op 8 november komt*
(zie profiel waarom)

Ik vraag me toch af hoe groot de eerste batches zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

DCG909 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:15:
(zie profiel waarom)

word een leuke verjaardag :)
was het maar op de mijne dan waren ze er tegen die tijd al 2 maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Hoe zit het eigenlijk met de 95 W versie van de 8120. Werd die nu ook gelijk geïntroduceerd of komt die sowieso later?

Op de AMD site staat alleen de 125W versie: http://www.amd.com/us/pro...el-number-comparison.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:03
DCG909 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:15:
(zie profiel waarom)

Weet niet of dat zon leuk cadeau is op je verjaardag, een fail cpu :+ Wel leuk als het koud is op je kamer in de winter, gewoon wat overclocken en het is zo warm op je kamer :+ /offtopic

Maar even serieus nu, voor de mensen die echt op de cpu aan het wachten zijn, is het best zuur dat ze zolang moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik heb er geen gekocht hoor, maar ik vond het wel een geinige gedachten, ook omdat het de 8xxx is en dan op 8 november.
btw. best koud hier (begane grond in een betonnen gebouw met maar 1 verwarming in mijn kamer :/) dus overklocken lukt hier altijd goed, ook hardje zomer :p
/offtopic.

Ik vind het zuurste van de 81xx dat de "opvolger" alweer aan de deur staat. en iedere dag dichter bij komt :s terwijl de 81xx nog niet eens goed te koop is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Cyclonic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:47:
Weet niet of dat zon leuk cadeau is op je verjaardag, een fail cpu :+ Wel leuk als het koud is op je kamer in de winter, gewoon wat overclocken en het is zo warm op je kamer :+ /offtopic
offtopic:
Zon fail is de 8150 nu ook weer niet hoor, ik upgrade vanaf een Phenom II 955 en ik verwacht eigenlijk ongeveer gelijke singlethread prestaties. Per saldo verwacht ik gewoon dubbele prestaties, ik krijg het met een paar VM's wel voor elkaar om er meer uit te trekken dan uit mn huidige processor, momenteel krijg ik mn systeem al dusdanig belast dat de muis niet meer vloeiend loopt

Wat ook wel vrij naar is, is dat een huisgenoot van me binnenkort een 6100 gaat bestellen, en de kans vrij groot is dat die er eerder is dan de 8150 die ik 2 weken terug al besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Damn hé, alleen de 8150 is nog niet goed op voorraad, de andere CPUs zijn dat al wel. Ik zie nu bij Afuture en Maxict 2 op voorraad, bij leverancier (vast 1 en dezelfde). Kleine kans dat, als je 'm nu zou halen, 'm ook daadwerkelijk hebt. Die zijn wel op aan de pre-orders.

Maar, het toont wel aan dat het langzaam maar zeker weer verkrijgbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Informatique en Azerty heeft voldoende op voorraad van de FX8150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, echt niet. Het is niet meer voorradig, en ik kreeg zojuist een mailtje met de 'actuele' status. Leverdatum is nu geschat op 18-11-2011. Eerder was het nog op St. Maarten. Dat is 11-11, voor wie 't niet kent.

Die 'ruim voorradig' van Azerty is BS. Ze kennen maar 2 soorten status van de leverancier: op en ruim voorradig. Dus zelfs als er maar 1 is, dan is het alsnog 'ruim' voorradig.

Ik denk ook dat Informatique en Azerty dezelfde leverancier hebben. Bij hwinfo staan ze beide nu weer als niet leverbaar. Maar Afuture en MaxICT staan beide nog steeds met 2. Ook dezelfde leverancier.
Als je op de leverancier status uit gaat, ben je niet slim bezig. Er zijn meer gegadigden en je zal bijna altijd mis grijpen. Beter om op de interne voorraad uit te gaan van de winkel.

Het is nu 1 november, zijn er al mensen die iets hebben gehoord van Salland/Flevo mbt de CPU? Ik denk dat er niets komt vandaag, anders is 't een mailtje met een opschorting van de leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Tot zover nog geen bericht van Salland, op het orderoverzicht staat nog steeds als verwachte dag vandaag. Ik ben wel benieuwd, maar inderdaad verwacht ik eerder een mailtje dat het uitgesteld wordt dan een mailtje dat er een pakketje onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Een uurtje geleden de 8120 besteld bij Azerty ,er waren er 2 op voorraad in de winkel,nu nog maar 1.
Ik heb van te voren toch maar even gebelt of het echt in stock is bij hun ,de medewerker zij ja dus ik mag aannemen dat het ook echt zo is...

Edit
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling vandaag wordt verzonden met de barcode(s)
Wij vertrouwen erop u voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Azerty

:)

[ Voor 29% gewijzigd door Speedy-J op 01-11-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
En het mooie is, die 2 cpu's liggen bij een distributeur in duitsland alwaar het vandaag allerheiligen is. (vrije dag dus) rara, naar wie gaan die cpu's toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

wittereus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:59:
En het mooie is, die 2 cpu's liggen bij een distributeur in duitsland alwaar het vandaag allerheiligen is. (vrije dag dus) rara, naar wie gaan die cpu's toe :P
Over welke CPU's heb je het ?
Die van mij is al aangemeld (volgbaar) bij tnt vanuit raalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 00:01
Speedy-J schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:35:
Een uurtje geleden de 8120 besteld bij Azerty ,er waren er 2 op voorraad in de winkel,nu nog maar 1.
Ik heb van te voren toch maar even gebelt of het echt in stock is bij hun ,de medewerker zij ja dus ik mag aannemen dat het ook echt zo is...

Edit
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling vandaag wordt verzonden met de barcode(s)
Wij vertrouwen erop u voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Azerty

:)
en de andere is nu voor mij gereserveerd :)
had eerst een 8150 mja zeg dat zou nog jaren duren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
@Speedy-J
I am awaithing your test results :p lekker veel tests, met veel praktische tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb de 8150 bij MaxICT besteld, nadat ik naar de winkel had gebeld. Die heeft er 22 op voorraad in Duitsland. Er is er 1 onderweg naar mij, geschatte leverdatum: 8 november. Aangezien 4-7 werkdagen hebben, kan het dus ook zaterdag zijn. Pas als ik de CPU daadwerkelijk in m'n handen heb, cancel ik 'm bij Azerty.

er is een andere winkel (aces direct) die nu opeens 99 op voorraad zou hebben. Nou, als ik de site open, mis ik de hele layout. Nu kan dat door m'n adblocker komen die de CSS blocked (details geven alleen google-analytics weer), het ziet er niet uit.

Ik zat ook nog even te denken om de 8120 maar te nemen, maar ik ga niet nog een keer een iets minder snelle CPU kopen. Mijn PC nu begon met een 3500+, terwijl ik voor wat meer een snellere CPU kon nemen. Maar, er zit nu een FX-60 in, dus op zich kon 't prima en had een snellere niet veel meerwaarde aan het begin (zeker gezien het prijsverschil, 3800+ was een stuk duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
:s krijg ik dan toch gelijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
* dirkjesdirk heeft inmiddels ook een 8120 besteld. :)

Vind wel dat sommige shops met hun voorgespiegelde levertijden zich schuldig maken aan misleiding. Flevo en Salland melden al tijden dat de FX 8150 snel (binnen 1 tot 5 werkdagen) leverbaar is maar maken dat totaal niet waar. Op deze manier worden naar mijn mening op niet eerlijke wijze consumenten verleid tot aankoop. Omdat je meestal direct betaalt, zit je dus wel min-of-meer aan zón shop vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 09:55
dirkjesdirk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:05:
* dirkjesdirk heeft inmiddels ook een 8120 besteld. :)

Vind wel dat sommige shops met hun voorgespiegelde levertijden zich schuldig maken aan misleiding. Flevo en Salland melden al tijden dat de FX 8150 snel (binnen 1 tot 5 werkdagen) leverbaar is maar maken dat totaal niet waar. Op deze manier worden naar mijn mening op niet eerlijke wijze consumenten verleid tot aankoop. Omdat je meestal direct betaalt, zit je dus wel min-of-meer aan zón shop vast.
x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

What's new? Dat gebeurt toch al jaren? Helemaal eerlijk is het niet, nee, maar de wat meer ervaren koper zou toch inmiddels moeten weten dat hij ook even naar realistische beschikbaarheid moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

DCG909 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:45:
@Speedy-J
I am awaithing your test results :p lekker veel tests, met veel praktische tests.
We gaan hem vandaag eens flink aan de tand voelen ,zeg maar wat ik moet draaien dan komt dat wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:59:
What's new? Dat gebeurt toch al jaren? Helemaal eerlijk is het niet, nee, maar de wat meer ervaren koper zou toch inmiddels moeten weten dat hij ook even naar realistische beschikbaarheid moet kijken.
Dat is waar. Daarom heb ik em ook besteld bij een shop waar men aangeeft hoeveel exemplaren men extern op voorraad heeft. Dat zou dan maximaal 3 werkdagen levertijd moeten opleveren. Maar ik moet nu al constateren dat men dat niet gaat waarmaken. Helaas. Slechte zaak, wat een bestelling is toch altijd afhankelijk van levertijd icm de prijs. Soms betaal je gewoon meer, omdat je er vanuit gaat dat iets daar snel leverbaar is. Als dat niet zo is, heb je wel al vaak betaald, maar wordt je vervolgens wel aan het lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

RyuuPro

That Damn Fly

Ik heb gisteravond een 6100 besteld bij Afuture, hoor hem binnen 3 dagen binnen te hebben.
(Van de hexacore zijn er meer dan 250 beschikbaar bij de leveranciers)

Also: Mycom, Dynabyte en Azerty verwachten ook nog steeds meer dan 10 dagen voor ze de 8xx0 krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door RyuuPro op 02-11-2011 12:45 ]

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hier is hij binnen ,precies 22 uur naar het plaatsen van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 15:31
Speedy-J schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:22:
Hier is hij binnen ,precies 22 uur naar het plaatsen van de bestelling.
Nergens last van :)

over paar weekjes kunnen we weer dit topic op slot zetten :P

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hoe heet word ie met LinX?
(weet zo 1,2,3 geen real world tests uit m'n hoofd voor een cpu :s)

Edit. Hmm jij had toch WC? dan gaat dat lastig vergelijken worden met high end lucht....

[ Voor 32% gewijzigd door DCG909 op 02-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
RyuuPro schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
Ik heb gisteravond een 6100 besteld bij Afuture, hoor hem binnen 3 dagen binnen te hebben.
(Van de hexacore zijn er meer dan 250 beschikbaar bij de leveranciers)

Also: Mycom, Dynabyte en Azerty verwachten ook nog steeds meer dan 10 dagen voor ze de 8xx0 krijgen.
Ik heb em ook van afuture. Wordt vandaag verzonden.

Hopelijk kan dit topic over een week of 2 dicht om op te volgen door een ervaringentopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Dat hoop ik ook wel, dat zou namelijk betekenen dat ook de FX8150 eindelijk redelijk leverbaar is. Op dit moment staat de verwachte levertijd bij Salland op 'wacht op update'. Ik ben benieuwd wanneer die update van de levertijd er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

DCG909 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:49:
Hoe heet word ie met LinX?
(weet zo 1,2,3 geen real world tests uit m'n hoofd voor een cpu :s)

Edit. Hmm jij had toch WC? dan gaat dat lastig vergelijken worden met high end lucht....
Hij wordt op moment met LinX 58 graden op 4600MHz,vanaf de 4GHz gaat het rap met de temperatuur.
Me mobo heeft een beta bios en dat werkt nog niet geweldig..

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-J op 02-11-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dirkjesdirk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:47:
Soms betaal je gewoon meer, omdat je er vanuit gaat dat iets daar snel leverbaar is. Als dat niet zo is, heb je wel al vaak betaald, maar wordt je vervolgens wel aan het lijntje gehouden.
Wet koop op afstand :) Iets hoeft niet verzonden te zijn om de verkoop ongedaan te mogen maken. Je kan er altijd van af zien, zonder bijkomende kosten. Zelfs als hij verzonden is hoef jij de verzendkosten niet te betalen, alleen de kosten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heerlijk he, om als consument zo beschermt te worden :). Daarom heb ik met weinig zorgen de CPU bij MaxICT gehaald waar 't begin volgende week verwacht wordt. M'n moeder was gelijk van "het is crisis hier, en moeilijk teruggeven daar en ik kijk Radar". Leuk allemaal, maar we zijn door die wet perfect beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Recht hebben en je recht ook krijgen zijn 2 heel verschillende dingen...... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wittereus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:58:
Recht hebben en je recht ook krijgen zijn 2 heel verschillende dingen...... ;-)
Als je bij een winkel koopt met waarborg is het al een stuk makkelijker. Ze rekenen er gewoon op dat je als consument niet weet waar je aan toe bent, maar als je laat merken dat wel te weten binden ze meestal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

als ze de wet niet navolgen, mogen ze een bedrag betalen waar je wel een paar cpu'tjes meer van kunt halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
FX-8120 op stock bij tones.be.

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=111600

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Salland zegt vandaag dat de FX8150 morgen 3 november wordt verwacht. Het was eerst gisteren op 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik blijf bij 8 November XD
Echt triest dat al die winkels zo zijn van: Ja, hij komt echt overmorgen bij ons aan, dan heeft u hem over 3/4 dagen, dat beloven wij.
Als je iets niet kan leveren, of nog niet, meld dat dan gewoon even.... ze lopen nu wel rente te trekken over iedereens voorafbetaalde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ik zeg dat ie pas half/eind november goed leverbaar is voor de mensen die hem niet hebben gepre-orderd. en in december zakken de prijzen een beetje *denk ik*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
FX 8120 is op zich wel prima leverbaar, mits je niet per se de bodemprijs wil. Prijzen fluctueren wel wat. Ik heb em voor 184,40 bij afuture besteld (+ 5 euro verzendkosten). Staat nu op 196,90 euro!

Edit: bij cdromland is ie incl verzendkosten ook 190 euro. Wel beperkte voorraad.

[ Voor 24% gewijzigd door dirkjesdirk op 03-11-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Levert u ook naar Nederland / Frankrijk / Luxemburg?

Helaas niet. Levering is enkel mogelijk naar adressen in België. :/
weet iemand nog winkel die de AMD FX-8150 op voorraad heeft toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
[b][message=37068358,noline]Ace Lightning schreef op donderdag 03 november 2011 @
weet iemand nog winkel die de AMD FX-8150 op voorraad heeft toevallig?
Nope. de fx 8150 is nog steeds niet of zeer beperkt leverbaar. Daarom zijn er veel hier die voor de fx 8120 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SWEET! M'n CPU is verstuurd bij Azerty. Gelijk bij MaxICT maar cancelen, hopelijk is 't niet te laat. Shit man, had ik nu maar wat meer geduld gehad, dan had ik 'm niet 2x in bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Hero Of Time schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:22:
Shit man, had ik nu maar wat meer geduld gehad, dan had ik 'm niet 2x in bestelling staan.
Tja, dat is het risico van de snelle koper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, wat wil je. Krijg je een mail met status update dat 't de 18e komt, ipv 11e, bestel je 'm dus bij een ander omdat hij daar in een week te krijgen is, heb je opeens 2 dagen later bevestiging dat-ie jouw kant op komt, vervroegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Hero Of Time schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:47:
Ja, wat wil je. Krijg je een mail met status update dat 't de 18e komt, ipv 11e, bestel je 'm dus bij een ander omdat hij daar in een week te krijgen is, heb je opeens 2 dagen later bevestiging dat-ie jouw kant op komt, vervroegt.
Ach 16-core is ook leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, als nou m'n moederbord dual socket was... :9~

Pagina: 1 2 3 Laatste