Ik heb vandaag mijn nieuwe CPU-cooler binnen namelijk de Cooler-Master Hyper TX3,
Ik had daarbij ook maar meteen een voeding gekocht want ik wou een extra harde schijf erbij
,
die heb ik geïnstalleerd samen met een clean install van Windows7 Ultimate64 Bit.
Ik helemaal blij natuurlijk want me computer ging eindelijk weer aan (ging niet aan door hitte CPU)
dus ik denk hij is nu zeker heel erg cool maar nee hij is rond de 70Graden Celsius dat is niet normaal lijkt mij voor een beetje internetten en een speedfan programma.
Hier de specs van het systeem:
MoBo: Asus P5LD2 SE
RAM: 4GB DDR2 2 verschillende frequenties maar werken op dit moederbord
CPU: Intel Core2Duo
Voeding: Recom PE-600PLUS (600Watt)
GraKa: nVidia GeForce 7300 GS
Harde Schijven: Maxtor 128GB 7200 RPM, Seagate 232GB 7200 RPM
DVD Brander: LG supermulti
CPU koeler: Cooler-Master Hyper TX3
Dat was het er zit koelpasta op en ik gebruikte de Pea techniek daarna heb ik eerst de Pushpin linksboven aangedrukt een gedraaid daarna rechtsonder dan rechtsboven dan linksonder dit na aanleiding van de tip van iemand anders
Ik zie niks wat ik fout zou kunnen doen
maar mischien weet een van jullie medeTweakers de oplossing voor mijn probleem
Gr Julian
Ik had daarbij ook maar meteen een voeding gekocht want ik wou een extra harde schijf erbij
die heb ik geïnstalleerd samen met een clean install van Windows7 Ultimate64 Bit.
Ik helemaal blij natuurlijk want me computer ging eindelijk weer aan (ging niet aan door hitte CPU)
dus ik denk hij is nu zeker heel erg cool maar nee hij is rond de 70Graden Celsius dat is niet normaal lijkt mij voor een beetje internetten en een speedfan programma.
Hier de specs van het systeem:
MoBo: Asus P5LD2 SE
RAM: 4GB DDR2 2 verschillende frequenties maar werken op dit moederbord
CPU: Intel Core2Duo
Voeding: Recom PE-600PLUS (600Watt)
GraKa: nVidia GeForce 7300 GS
Harde Schijven: Maxtor 128GB 7200 RPM, Seagate 232GB 7200 RPM
DVD Brander: LG supermulti
CPU koeler: Cooler-Master Hyper TX3
Dat was het er zit koelpasta op en ik gebruikte de Pea techniek daarna heb ik eerst de Pushpin linksboven aangedrukt een gedraaid daarna rechtsonder dan rechtsboven dan linksonder dit na aanleiding van de tip van iemand anders
Ik zie niks wat ik fout zou kunnen doen
Gr Julian