[iOS5] Release party! (slowchat/kroeg)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.944 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Amps schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

Als het je te veel wordt, slaap er een nachtje over. Morgen zal de drukte waarschijnlijk wel voorbij zijn :p
Haha, ik snap alleen niet waarom iTunes steeds naar de voorgrond springt, dat gebeurd morgen ook;). Is altijd zo bij maken van back-up.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

Cogency

Ginnunga

Na heel de avond tegen error 3200,etc hebben zitten aankijken zit die van mij nu vast in de herstelmodus...waar die ook niet uit kan komen omdat die geen verbinding kan maken met apple ofzo..

Ik zit nu dus zonder telefoon. :o Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Sandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:
Is het normaal dat de iphone na het updaten moet worden terug gezet vanuit het reserve kopie??

Dit was toch niet bij ios update 3-4 ???
Dat deed iTunes bij mijn iPod ook. Zal wel zo horen, want hier is het terugzetten prima verlopen. Ik gok dat hij de userdata terugzet aan de hand van de reservekopie.

[ Voor 8% gewijzigd door Bee.nl op 12-10-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:07

jll

twee keer een 3200 error gehad, nu gaat hij door. puur verbinding met de appleserver. Heb namelijk niks veranderd.

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13
Iphone 4 is inmiddels geupdated, mijn 3GS moet maar ff tot morgen wachten.
Het overzetten van mobileme naar icloud wil helaas nog niet lukken :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:36

Liberteh

All your base belong to me

MrBlueEyes schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:36:
Ik word er gek van dat iTunes om de zoveel heid tijd weer naar voren springt, zelfs tijdens het typen van dit bericht. Waarom gebeurd dat? Hij is gewoon bezig met het maken van die reservekopie. Voor de 10x al ofzo omdat daarna bij het installeren ik een error 3200 krijg.
Ben ik niet de enige :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Fuck a duck... Net eerst de 3200, dan gaat iTunes contact op nemen met HQ. Maar... na de reboot van de iPhone in Recovery mode deed die dat weer, duurde weer 5 minuten en krak! Iets andere error code en nu is mijn telefoon een nutteloos versiersel.

Het is nu nog druk bezig met de recovery. Lekker dit.

Conclusie... als het wat meer gaat doen dan de 3200 ben je nog niet uit de gevarenzone.

[ Voor 12% gewijzigd door VisionMaster op 12-10-2011 22:50 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
als die 3200 nou voor de backup zou komen, werd het een stuk minder irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Pff.. ik heb steeds een "Internal Error". Nu maar een re-download doen (nadat ik eindelijk de "iphone-update-file" kon vinden en verwijderen) :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 16:57
Bee.nl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:44:
[...]

Dat deed iTunes bij mijn iPod ook. Zal wel zo horen, want hier is het terugzetten prima verlopen. Ik gok dat hij de userdata terugzet aan de hand van de reservekopie.
Met terugzetten bedoel je opnieuw syncen met je itunes??

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Sandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Met terugzetten bedoel je opnieuw syncen met je itunes??
Het is maar net hoe je het beestje wilt noemen. Na de update moet de userdata teruggezet worden die vóór de update ook op het apparaat stond. Sommige video's had ik niet meer op mijn pc staan, maar zijn wel netjes teruggezet. Met puur syncen zou dit niet gebeurd zijn ;) Je data wordt trouwens voor de update eerst gesynced met iTunes, dus er gaat niets verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
"De iPhone van Aloys kan niet worden hersteld.
An internal error occurred."
Iemand enig idee waarom ik dit steeds krijg? Ik heb al een re-downoad gedaan. :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Aloys schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

Iemand enig idee waarom ik dit steeds krijg? Ik heb al een re-downoad gedaan. :( .
Geen idee, maar ik krijg precies hetzelfde...
Stom dat ook dat ie steeds opnieuw die hele reservekopie gaat maken, daardoor duurt het veel langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:10
Aloys schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

IK HEB dit ook. iphone 4 4.3.3 jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Gaat hier ook niet best, probeer nu ongeveer 1,5 uur via de DFU iOS 5 te installeren, constant de 3200 foutmelding.. Plots ging hij door, kwam het Apple-logo in beeld met de vullende witte balk maar ook daarna weer boem de error 3200..

Als ik mn iPhone nu aanzet krijg ik het logo, dan de witte balk en daarna een eeuwig cirkeltje, daarna weer het logo, weer het cirkeltje enz.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Bij mij is het na 3,5 uur eindelijk gelukt. Nu loopt de restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:32
Sgimi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:36:
Bij mij is het na 3,5 uur eindelijk gelukt. Nu loopt de restore.
Nou Nou.. kan wel begrijpen dat het zo lang duurt.. FF 20 Miljoen divices updaten doe je niet zomaar... Oke Oke.. 5 miljoen dan inc alle mensen die een mac hebben.

Jammer dat Apple niet vorige week al de Lion update er uit had gegooid. Anderzijds iedereen die morgen zijn iPhone update heeft geen problemen omdat het gros al heeft geupdated.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31
Ik wacht wel tot het weekeinde, heb ik meer tijd hiervoor.
Ben trouwens benieuwd hoe de final versie op een "oude" 3GS gaat werken. (die heb ik zelf nog nl.)

Vond vanaf versie 4 dat sommige dingen toch wat trager werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Whahaha ik ga niet slapen voordat het lukt. Altijd weer een gedoe Apple, met die stomme authenticatie servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virnana
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:52
dat het zo lang duurd bij sommingen..
19.30 de Iphone 3gs aan de pc gehongen en 20.00 stond het er op.

werkt fijn, niks trager geworden. nu ff weer verder spelen.
Ohja, ik heb ook die error nu bij het updaten van me Ipad.

Ook de beste aap mist wel eens een tak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jerk61 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:42:
Ik wacht wel tot het weekeinde, heb ik meer tijd hiervoor.
Ben trouwens benieuwd hoe de final versie op een "oude" 3GS gaat werken. (die heb ik zelf nog nl.)

Vond vanaf versie 4 dat sommige dingen toch wat trager werkte.
De 3GS scheen bij de testers enige tijd geleden beter (snellere reactie, starten apps) te werken dan met IOS4.

Anyway, kzit nu zelf op IOS5 na pogingen...echter werkt geeneen app meer. Kwam van officiele 4.3.1 firmware zonder jailbreak oid.

Inmiddels een nieuwe sync achter de kiezen en het draait allemaal weer. woohoo!

[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 12-10-2011 23:47 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Ik krijg nu error 3014, nadat het update proces lekker bezig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik zit me net te bedenken is er geen mogelijkheid om in itunes ergens te kunnen instellen dat de time out gewoon wat langer duurt zodat je geen last heb van dat hij na 60 sec ongeveer er elke keer afvliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iOS 5 werkt super op de 3GS..maar met het restoren van de backup na de installatie kreeg ik steeds de melding dat m'n inbox vol zat en geen sms'sen meer kan ontvangen? In iOS 4 had ik hier totaal geen last van? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Mijne 4x misgelopen 5e keer ging de update erdoor. Dus ik ben vrij snel erdoor gekomen

gaat om een iphone 4, ios 4.3.5 met jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
ik zit hier ook aan de 10e keer. Doe nu iPhone en iPad om en om, dat reservekopie gezeur begint mij inmiddels ook wel de neus uit te hangen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
wie kan mij helpen.
ik heb een ipad en windows met laatste itunes.

Als ik wil upgraden naar os 5 dan krijg ik een melding dat er te weinig ruimte is op mijn pc.
Mijn c partitie heeft 9gb, waar itunes 14 gb nodig heeft voor een resever kopie.
Mijn d schijf heeft 250 gb over, hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes de d schijf gebruikt voor een reserve kopie van de ipad en niet de c schijf?

via bewerken/voorkeuren heb ik al aangegeven dat de media op d moet opgeslagen worden. Is er nog een andere plek om de locatie aan te passen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

mmm heb al 30 keer de 3200 melding gekregen... ging hij net eindelijk verder krijg ik netjes op m'n ipad balkje waarop hij wacht dat de software geinstalleerd wordt geeft m'n windows pc aan dat apparaat niet herkend wordt?? Heb Pc na installatie itunes al opnieuw opgestart..... ben er wel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Aloys schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:04:
ik zit hier ook aan de 10e keer. Doe nu iPhone en iPad om en om, dat reservekopie gezeur begint mij inmiddels ook wel de neus uit te hangen :+ .
Daar werd ik ook nogal moe van. Ipv 'bijwerken' moet je hem 'herstellen' dan kun je de reserve kopie overslaan, hij hersteld hem dan naar iOS5, en na het herstellen word de reserve kopie er weer op gezet waardoor je al je instellingen weer terug heb, daar is hij bij mij nu (na 40+ pogingen) mee bezig :)

M'n iPhone, is nu bijna klaar *O*
M'n iPad doe ik morgen wel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 13-10-2011 00:11 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:13
Nou dat updaten is een ramp
Eerst error 5000, toen de firewall uitgezet
Daarna kreeg ik error 3014, toen 3004
Die beide errors een keer of 10.
Nu is hij verder gekomen dan de vorige keren, dus hoop dat ik nu de errors voorbij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

:( :( :( :( :( :(
An error occurred while backing up this iPad (-402653077). Would you like to continue to update this iPad?
Continuing will result in the loss of all contents on this iPad.
Hell no...

Gaat lekker dat updaten zeg, kijk morgen wel weer verder

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Ipod ook al klaar. 2e update in een uur.

ipod in DFU mode gezet hersteld met ios 5 bestand en liep direct door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Spike_wolf schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:10:
[...]

Daar werd ik ook nogal moe van. Ipv 'bijwerken' moet je hem 'herstellen' dan kun je de reserve kopie overslaan, hij hersteld hem dan naar iOS5, en na het herstellen word de reserve kopie er weer op gezet waardoor je al je instellingen weer terug heb, daar is hij bij mij nu (na 40+ pogingen) mee bezig :)

M'n iPhone, is nu bijna klaar *O*
M'n iPad doe ik morgen wel :P
heb net de 3200 melding gehad nu herstellen kiezen?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:08:
wie kan mij helpen.
ik heb een ipad en windows met laatste itunes.

Als ik wil upgraden naar os 5 dan krijg ik een melding dat er te weinig ruimte is op mijn pc.
Mijn c partitie heeft 9gb, waar itunes 14 gb nodig heeft voor een resever kopie.
Mijn d schijf heeft 250 gb over, hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes de d schijf gebruikt voor een reserve kopie van de ipad en niet de c schijf?

via bewerken/voorkeuren heb ik al aangegeven dat de media op d moet opgeslagen worden. Is er nog een andere plek om de locatie aan te passen?
Dat kan helaas niet media is alleen muziek films apps en dergelijke. Het enige mogelijke is itunes te gaan installeren op je D: schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ok dan doen we dat maar. Bedankt voor de tip!

klote programma ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik moest ook mijn c opschonen voordat ik verder kon.

c is 80gb ssd en d is 2tb :+

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Voor Newsstand hebben ze de moeite genomen om ons te voorzien van content blijkbaar :) Weliswaar (bekende) bladen uit de UK maar dat is beter dan helemaal niets :)

Wat ik me trouwens afvraag: hoe voorkom je iCloud sync over 3G? Is dat die setting onder Settings > iCloud > Documents & Data die dat ook gelijk voor de rest regeld? (Mail, Contacts, Calendars, Reminders, enzovoorts)? Dat hadden ze wel iets handiger mogen implementeren :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Gerestored. Duurde even, maar ok. Gevolg: de restore trok iOS5 mee :-)

Trouwens, al geprobeerd om de "Newsstand" in een folder te plaatsen? Dat is blijkbaar uitgeschakeld om in een folder te plaatsen.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: http://public.webbey.eu/IMG_0001.PNG
Iemand enig idee. Restore werkt wel, maar dan weer het zelfde probleem...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:28:
[afbeelding]
Iemand enig idee. Restore werkt wel, maar dan weer het zelfde probleem...
provider?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Lijkt op een jailbreak die onklaar is gemaakt eerlijk gezegd...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Wat? die sim kaart error.

Ben om 19:01 begonnen met downloaden op de servers van Apple. Daarna gewoon netjes geïnstalleerd (ook zonde vreemde errors)

Restore is leuk, alleen zet hij hem terug naar versie 5.0, deze werkt dus niet en moet dus weer versiee 4.3.5 hebben. Deze is natuurlijk weer niet te installeren!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ik wordt nu nog vervelender van Apple. Steeds lijkt 'ie em nu te pakken. Gaat naar Appeltje logo mode en dan alsnog een foutmelding. Brr Apple, had het toch wel iets beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:29
Aloys schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:40:
Ik wordt nu nog vervelender van Apple. Steeds lijkt 'ie em nu te pakken. Gaat naar Appeltje logo mode en dan alsnog een foutmelding. Brr Apple, had het toch wel iets beter verwacht.
Een beetje geduld. Er willen nu gewoonweg te veel mensen tegelijk hun toestel updaten. Niet iedereen kan doorgelaten worden helaas. Het hele updateproces is voor mij na 4,5 uur afgerond :P Alles is weer terug gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:37:
Restore is leuk, alleen zet hij hem terug naar versie 5.0, deze werkt dus niet en moet dus weer versiee 4.3.5 hebben. Deze is natuurlijk weer niet te installeren!:(
Dat klopt, downgraden kan alleen met de juiste SHSH keys, en een fake TSS server (TinyUmbrella would do the trick). Weet niet of je nu al te laat bent om de keys voor 4.3.5 via TU te pakken te krijgen though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Hopelijk dat apple zo snel mogelijk met een opposing komt!
Beetje jammer dit, 2 iPhones die beide het zelfde probleem geeft.

Anders morgen ff een cheap ass sim kaartje in de winkel halen. Al is het puur voor Activatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Via restore kan je inderdaad sneller proberen. iPhone is nu bezig met de back-up terugzetten. Leuk, maar ik heb toch wel veel tijd verspilt :+ (kan niet een nachtje wachten hea) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
--

[ Voor 100% gewijzigd door Plankton op 13-10-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:15
Pffff.. Mijn iPad 1 is er wel in een keer doorheen gekomen maar met m'n iPhone 4 wel 5 keer de 3200 melding gekregen.. Elke keer die kak reservekopie; duurt lang!

Morgen nog maar een keer checken op de 'normale' manier en anders gewoon in herstel modus drukken en forceren. :)

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49

3DDude

I void warranty's

Puff wat een Tijden maar nu eindelijk om 1 voor 2 iOS 5 klote error 3200 dat de verificatie server eruit ligt.... En eindelijk tabs in safari, werd tijd.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... hier nog 6 uur downloaden... Internet in Indonesie is traaaggggggg......... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ahhh grappig al die mensen zien stressen over 3200 :) Ben blij dat ik ontwikkelaar ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

update lukt maar al mijn apps zijn weg ! :(

Grr heb op het werk nog wel een backup maar waarom maak je eerst een backup om vervolgens toch alles kwijt te zijn....

En ineens is hier de reservekopie ook weg ?

Iemand hulp anders zet ik mijn backup van gisteren wel terug via een andere pc.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argghh.... weer een kleine aardbeving hier.... Download canceled...
320 MB naar de klote.. Wat een ellende zeg. Ik haal nu Flashget weer uit de kast...
Dat ik die nog ooit weer nodig zou hebben, zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 11:47

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

* Whieee had gisteren na 4 uur frustratie eindelijk de update naar iOS5 afgerond. Mental note: volgende keer gewoon weer een week wachten :P

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 20:43
Werkt het nu wel bij iedereen? Ik krijg nog steeds 3914 foutmelding, terwijl host bestand geen verwijzing zit naar apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:36

B4tman_DH

To the Bat.....

Werkt prima :) Keurig geupdate zonder fouten en alles is terug zoals het was :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Mijn itunes (op macobook pro) geeft nog steeds alleen maar aan dat ik kan updaten naar 4.3.5. Dat is toch ook raar? (heb nu 4.3.3. met JB).
iTunes van mijn vrouw (op windows 7 PC) gaf gisteravond al wel 5.0 en haar iphone heb ik na een hoop gedoe en foutmeldingen (ik krijg steeds de -34 melding) aan de praat weten te krijgen. Alleen zijn haar mails en haar muziek niet meegekomen, wel onhandig. De rest lijkt wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 20:43
Krijg je dit ook als je dan op bijwerken drukt? Misschien dat die dan 5.0 selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Untouchablezz20 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:
Krijg je dit ook als je dan op bijwerken drukt? Misschien dat die dan 5.0 selecteert.
:Y Dat had ik ook, druk op bijwerken en kreeg de melding dat 5.0 voor me klaar stond ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
iMars schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

:Y Dat had ik ook, druk op bijwerken en kreeg de melding dat 5.0 voor me klaar stond ;)
Ah, Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:41

talin

ES-MA

hmm, had een tijdje geleden een iPhone 3GS gekocht, was een beetje te goedkoop voor het apparaat zelf en dacht al dat deze gejailbraikt zou zijn.

de verkoper deed daar raar over maar toch gekocht met de hoop deze weer fatsoelijk aan de praat te krijgen.

nu net de update gedaan, alles lijkt goed te gaan maar blijft nu op activeren hangen.

iPhone 4 en iPad1 zijn al wel gelukt zonder foutmeldingen

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Herstel dan met een van de juiste images die te downloaden zijn (Shift + Herstel knop om bestand te mogen kiezen in iTunes), dan krijg je een verse iPhone 3gs, maar dan zou het jailbreak probleem wel opgelost moeten zijn. Oja, in DFU modus zetten natuurlijk!

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefgerm
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:51
Ik kan hem helaas nog niet updaten :(.
Zit voor mn werk in het buitenland
iPad vergeten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik wil zo even mijn (gejailbreakte) iPhone 4 updaten naar ios 5, maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik dan al mijn contacts, muziek en apps zal verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:40:
Ik wil zo even mijn (gejailbreakte) iPhone 4 updaten naar ios 5, maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik dan al mijn contacts, muziek en apps zal verliezen?
Die kans is zeer groot. Als een gewone update niet lukt en je toestel niks meer doet moet je hem naar fabrieks instellingen terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Liberteh schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Die kans is zeer groot. Als een gewone update niet lukt en je toestel niks meer doet moet je hem naar fabrieks instellingen terug zetten.
Nou daar heb ik dus echt geen zin in :P
Maar vanzelfsprekend wil ik wél graag genieten van ios 5!
Kan ik mijn sms berichten eigenlijk op de een of andere manier veilig stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:40:
Bij mij werden die gewoon teruggezet. Had 4.3.1 jailbreak.

Vind het wel jammer dat Apple nog steeds SBSetting niet heeft overgenomen. Is eigenlijk nog de einige rede waarom ik jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Martijn85 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

Bij mij werden die gewoon teruggezet. Had 4.3.1 jailbreak.

Vind het wel jammer dat Apple nog steeds SBSetting niet heeft overgenomen. Is eigenlijk nog de einige rede waarom ik jailbreak.
Heb je overigens eerst je jailbreak verwijdert, of rechtstreeks geupdate?

SBSetting is inderdaad echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:47:
[...]

Heb je overigens eerst je jailbreak verwijdert, of rechtstreeks geupdate?

SBSetting is inderdaad echt heerlijk!
Ik heb hem gewoon over de jailbreak heen gezet. Is volgens mij wel een beetje raar gegaan omdat ik steeds fouten kreeg met downloaden en updaten. Heb hem toen eerst alleen gedownload en daarna op herstel en bijwerken gedrukt. Toen stond iOS 5 erop en daarna werd alles hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Martijn85 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

Ik heb hem gewoon over de jailbreak heen gezet. Is volgens mij wel een beetje raar gegaan omdat ik steeds fouten kreeg met downloaden en updaten. Heb hem toen eerst alleen gedownload en daarna op herstel en bijwerken gedrukt. Toen stond iOS 5 erop en daarna werd alles hersteld.
Aah ok, ik ga eerst eens even kijken of ik al mijn bestanden/sms en dergelijken fatsoenlijk kan veiligstellen. Ik zit echt niet te wachten op een complete reset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inmiddels op mijn werk een herstel gedaan (had zo mooi alles in groepjes staan)
Dus 5.0 opnieuw en daarna de apps er weer op als het werkt.

oh en icloud ff uitzetten want die verwijderd gelijk je reservekopien

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 13-10-2011 13:13 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin

talin

ES-MA

Liberteh schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:38:
Herstel dan met een van de juiste images die te downloaden zijn (Shift + Herstel knop om bestand te mogen kiezen in iTunes), dan krijg je een verse iPhone 3gs, maar dan zou het jailbreak probleem wel opgelost moeten zijn. Oja, in DFU modus zetten natuurlijk!
done, blijf ik met de SIM lock zitten.

hoe kom ik daar van af, kan ik met mijn toestel naar T-Mobile om deze SIM lock vrij te krijgen?

wil niks illigaals doen, wil niks kraken, wil gewoon een leuke 3GS voor mijn ega.
zou em wel graag origineel willen krijgen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Inderdaad de volgende keer maar even wachten, wat een geneuzel en foutmeldingen :X

Overigens ook zo'n mooie: moet je je apple id wijzigen in een e-mailadres..probeer je dat: "ja die is al bezet". Best knap, aangezien het nu pas een e-mailadres moet zijn en niemand met mijn e-mailadres een accountje tussendoor aangemaakt heeft :+

Toch wel een aardige flater, dit hele updategebeuren. Lijkt wel of er bezuinigd is op testers :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

talin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

done, blijf ik met de SIM lock zitten.

hoe kom ik daar van af, kan ik met mijn toestel naar T-Mobile om deze SIM lock vrij te krijgen?

wil niks illigaals doen, wil niks kraken, wil gewoon een leuke 3GS voor mijn ega.
zou em wel graag origineel willen krijgen.
ik neem aan dat je dat simlockvrij maken truuctje al heb gedaan ?
Dit werkt op de volgende toestellen:
iPhone 3G
iPhone 3GS
iPhone 4
Dit werkt op sim kaarten die niet van T-Mobile zijn, maar wel van bijv.: Vodafone, KPN, Telfort of Hi.

Stap 1:
Zet de iPhone volledig uit.
Stap 2:
Start iTunes op, en sluit de iPhone aan. Zet een klokje neer en laat de iPhone gedurende 30 minuten met iTunes aan liggen. (Geen updates downloaden of synchroniseren!)
Stap 3:
Na de 30 minuten haal je je iPhone er af. (Laat iTunes aan staan!) Koppel de iPhone weer aan, en iTunes zou dan aan moeten vragen of je een update wilt installeren voor je nieuwe provider. Klik op 'Ja'.
Daarna verschijnt er een berichtje met: "Gefeliciteerd, uw toestel is simlock-vrij"
Stap 4:
Als je een pincode hebt (op je simkaart) moet je die invullen, en voila, de iPhone is simlock-vrij.

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 13-10-2011 14:27 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin

talin

ES-MA

Sc0rPi0N schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

ik neem aan dat je dat simlockvrij maken truuctje al heb gedaan ?

[...]
nope was ook helemaal niet bekend, gaan we vanavond eens even doen.

ff een SIM kaart activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

FYI: Het gerucht op MacRumors dat de uitrol van iTunes in the Cloud imminent zou zijn is onjuist. Eén of andere Nederlandse grapjurk met een iTunes US account had dat aangegeven (op alle US accounts is deze feature namelijk wel geactiveerd). Pas nadat Apple en Buma een overeenstemming hebben bereikt (en dat kan waarschijnlijk nog weleens heeeeeeeeeeeeel lang duren gezien de hardhoofdigheid van Nederlandse auteursrechten(belangen)organisaties (oh hallo BREIN en BUMA)).

Dus wil je nu iTunes in the Cloud, dan moet je muziek aanschaffen via een iTunes US of UK account (in de UK schijnt het nu ook namelijk al uitgerold te zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 13-10-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59
Ik heb nu alles geupdate etc en hij werkt weer perfect.

Ik vraag me alleen af waarom ik 6,4 GB aan Overig heb in iTunes...

Hoort dit niet iets van 1gb te zijn?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm
  • Laatst online: 17-07-2023

knm

<gekopieerd want het hoort eigenlijk hier en niet in Ios5 ervaringen> >:)

Het is mij eindelijk gelukt om m'n iPad2 weer helemaal te krijgen zoals hij was voor de upgrade van iOS5.

Mijn god wat een ellende update was dit zeg.... Ter leering ende vermaek mijn verhaal hieronder.

Ingredienten van ellende:
1. 50 GB op je ipad2 backuppen (via junction op een externe hdd, want wie heeft er nou 64 GB vrije ruimte op z'n C schijf) duurt normaal zo'n 2,5 uur.
2. Tijdens de installatie van iOS5 duurt backup van 1GB een uur.
3. iTunes die helemaal vast loopt en backup vanzelf weer weggooit.

1+2+3 maakte dat ik al mn comicbooks heb weggegooid en "maar" 10 GB over hield.

Die 10GB kon ik gelukkig wel op mn C schijf kwijt. Maakte natuurlijk geen biet uit, 1 GB backuppen duurde al 1 uur. Dus maar naar bed.

Installatie (of zal ik zeggen het backup gedeelte van de installatie procedure) aangezet en de hele nacht laten draaien. Was vanochtend klaar om 8 uur. (<sarcasme> Toch netjes, een backup van 6 uur ipv de verwachte 10 uur </sarcasme>).

Fijn zo! Installatie IOS5 kon eindelijk beginnen op de iPad2. Werkte gewoon zomaar in 1 keer goed! Redelijk rap, half uurtje of zo.

Maar wacht, backup nog terug zetten. Dit duurde slechts 1 uur, en 1 uur van overzetten muziek + foto's. Dat ik geen muziek en foto's op mijn aparaat heb/had, laat me afvragen wat ie in godesnaam aan het terugzetten was in dat uur, maar goed.

Na 2 uur de boel terugzetten kon ik mn iPad2 weer gebruiken.

Alles werkt bij mij wonderwel gewoon goed. Ik heb geen last van apps die ontbreken of mapjes die ontbreken ofzo, alles is er weer. Behalve mn comic books. Maar goed, die heb ik met de hand vrij snel kunnen terugzetten.

Grootste vraag die ik heb: wtf duurt die backup in het installatie proces zo ontzettend lang, terwijl het handmatig backuppen vele malen sneller verloopt. Upload ie data tijdens het backuppen of iets dergelijks? In mn iCloud staat helemaal niets dus dat kan het niet zijn.

Apple mag de volgende update weer een tijdje uitstellen van mij, want dit gedoe kan m'n hart (en m'n innerlijke kind) niet vaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Laatst online: 16-09 22:13
Stond er een jailbreak/unlock op? :P en anders wat zegt ie als je de sim er gewoon uit haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Nope, geen jailbraik... Unlock heeft Apple er afgelaad.

Sim er uit lukt niet, want hij eist een sim kaart in je toestel om te activeren... Mooi balen dit!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:42:
Nope, geen jailbraik... Unlock heeft Apple er afgelaad.

Sim er uit lukt niet, want hij eist een sim kaart in je toestel om te activeren... Mooi balen dit!:(
Welke provider zit je bij? misschien even proberen ergens een T-mobiel kaartje te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Zit zelf bij KPN. Net nog even met een t-mobile kaart geprobeerd maar dit werkt ook niet.
Nu even wachten op wat Apple zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
en je heb amerikaanse iTunes heeft die niet gewoon problemen met unlocks ofzo (klinkt onwaarschijnlijk maar beter om dat uit te sluiten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Je download gewoon een algemene update, volgens mij niet land gerelateerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:53:
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Je download gewoon een algemene update, volgens mij niet land gerelateerd...
Ik bedoel ook niet dat het aan de telefoon ligt maar dat de amerikaanse versie alleen AT&T ondersteund? dus dat iTunes bepaalt of het klopt en niet de foon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dan zal je telefoon deze melding ook niet weergeven lijkt me?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
neeh... :( hmm gek naja dan maar afwachten op apple idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

quote: Apple
Hi,

Ze hebben net een melding gekregen dat er geen SIM in zit.
Kun je aub de SIM nog eens eruit halen en nieuw inzetten?
Als dat dan niet werkt, zoeken ze het verder uit.
Het is definitief geen hardware probleem.

We proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Dat betekend je vriendin heeft ook nog steeds het zelfde probleem?
Yup, ze spreekt goed nederlands, grammatica niet super maar wel super service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Update uitgevoerd in 15 min. los van het iTuse icoon dat een ander kleur heeft nog geen verschillen gemerkt...

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Yalopa schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:02:
Update uitgevoerd in 15 min. los van het iTuse icoon dat een ander kleur heeft nog geen verschillen gemerkt...
nou notification center is toch vrij aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 16:03
Nilsepils schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:58:
neeh... :( hmm gek naja dan maar afwachten op apple idd!
Ik had die melding ook, maar toen ik de simpincode invoerde kon het activeren gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Tja, het is afwachten wat hij gaat doen. Mooi kut dit... Apple's IPCC file ook al gewist, dit haalt ook helemaal geen drol uit.

Ondertussen al ruim 11 mailtjes uitgewisseld met Apple. Ze zijn druk bezig met een oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Laatst online: 16-09 20:15
Zomfg zo lame, vandaag even 3G aangezet voor onderweg, zie ik persoonlijke hotspot staan, ik blij! Ik klikken: Neem contact op met T-Mobile bla bla bla.. Fuuuuuu nare mensen daar.. Schoonmoeder met KPN kan ( oude FW ) het wel!!!11

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:13:
Tja, het is afwachten wat hij gaat doen. Mooi kut dit... Apple's IPCC file ook al gewist, dit haalt ook helemaal geen drol uit.

Ondertussen al ruim 11 mailtjes uitgewisseld met Apple. Ze zijn druk bezig met een oplossing!
Vreemd, deze melding ook gisteren gehad. Na even wachten kon de activatie en setup wel starten op m'n IPhone (Itunes bleef dezelfde melding houden). Na het unlocken van de sim heb ik even de kabel eruit gehaald en begon het kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ingmaronline schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:57:
Zomfg zo lame, vandaag even 3G aangezet voor onderweg, zie ik persoonlijke hotspot staan, ik blij! Ik klikken: Neem contact op met T-Mobile bla bla bla.. Fuuuuuu nare mensen daar.. Schoonmoeder met KPN kan ( oude FW ) het wel!!!11
Ik met KPN en ios 5 kan et ook gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Al die peoples met een jailbreaked toestel die problemen en dan gewoon Apple lopen te bashen daqt de update niet goed gaat....... LOL

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 11:47

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Goed, de release is inmiddels geland, en de party is inmiddels ook wel redelijk voorbij. Back to reality mensen! :) Kortom: ik ga hier een slotje op hangen, en we kunnen -op een serieuze manier en zonder slowchat- verder in: [iOS 5] Ervaringen en Discussie

:w

Launching containers into space

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Enjoy the topic, while it lasts...