I've visited the Mothership @ Cupertino
Niet doen! hij had waarschijnlijk gewoon geluk met de Apple servers. Het is gewoon een kwestie van te weinig capaciteit bij Apple en te veel vraag van gebruikers.
Nu idem iphone....
Ja klopt zat ik ook aan te denken. De servers zijn sowieso flink belast ATM.YoVla schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:
[...]
Niet doen! hij had waarschijnlijk gewoon geluk met de Apple servers. Het is gewoon een kwestie van te weinig capaciteit bij Apple en te veel vraag van gebruikers.
Verwijderd
Krijg de melding "De iPhone die U probeert te activeren heeft geen SIM-kaart".Toppe schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:34:
[...]
Krijg je ook het volgende te zien:
"De sim-kaart in deze iPhone word niet ondersteund"
Heb al de firmware een keer opnieuw erop gezet, maar blijft de melding geven. Ik verwacht dat het een soortgelijk probleem is als de 3200 error, teveel load bij de Apple Servers.
Voor de afwisselingVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:45:
Waarom krijgt iedereen een erro 3200, en ik 3194
ik zit ook met de 3194Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:45:
Waarom krijgt iedereen een erro 3200, en ik 3194
Verwijderd
Laat maar al, ik heb nu ook 3200, na een herstart van iTunes.
Achja; ik laat het effe en probeer morgen nog een keer
Wat heb jij in je Host bestand staan?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:46:
[...]
Laat maar al, ik heb nu ook 3200, na een herstart van iTunes.
Achja; ik laat het effe en probeer morgen nog een keer
Tikje extreem maar werkt welKangaroeHenkie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:32:
JAHAAA! (lol) het is gelukt! Ik kreeg telkens de 3200 error, net als veel anderen hier.
Wat ik gedaan heb : De iPod terugzetten naar fabrieksinstellingen. (Alles wissen) onder instellingen.
Firewall, usb e.d. hielp allemaal niet.
Je bent wel al je stuff kwijt.
Verwijderd
How can I reset the Hosts file back to the default?
Halverwege de pagina, daar staat wat je nodig hebt.
Thanks! Het was zelfs niet nodig... Na mijn Windows updates heb ik nu ook de 3200.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:47:
[...]
How can I reset the Hosts file back to the default?
Halverwege de pagina, daar staat wat je nodig hebt.
Verwijderd
Bij mij update hij nu wel..
And we have a homescreen

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 21:54 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Raar, want links boven in blijft hij aangeven No Services, dit zou dus inhouden dat je telefoon zich ook niet bij KPN aanmeld.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:43:
[...]
Krijg de melding "De iPhone die U probeert te activeren heeft geen SIM-kaart".
Heb al de firmware een keer opnieuw erop gezet, maar blijft de melding geven. Ik verwacht dat het een soortgelijk probleem is als de 3200 error, teveel load bij de Apple Servers.
Om iOS 5 te kunnen istalleren MOET je dus persee verbinding kunnen maken met een provider. Dit vind ik raar.
Tevens net even de simkaart van m'n zwager geprobeerd, ook hier de zelfde rare error. Misschien dus toch een apple service.
M'n zus heeft een 3GS en vodafone (Duits toestel, zaterdag omgeruild in duitsland) en die kon hem zonder problemen activeren...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Bij unlocken van mijn iPod moest ik een paar stappen doorlopen (o.a. inloggen met Apple ID). Daarna kon ik weer naar de home screen.
Nu maar hopen dat alle apps er als nog op komen te staan!
Edit: Even tussenstand gecheckt en er zijn weer apps bij komen te staan. Heb alle vertrouwen in Apple! Niet zozeer in Windows... A.u.b. geen BSOD
[ Voor 13% gewijzigd door Amps op 12-10-2011 22:12 ]
[ Voor 45% gewijzigd door sebastius op 12-10-2011 22:16 ]
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Tenminste hier is dat zo.
Je kan hem niet meer gebruiken tot hij is geupdate... dat is wel jammer maar als je er tot morgen mee kan wachten zou ik dat doen.Sandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
Zitten er nadelen aan de dfu mode van de iphone/ipad??
Nee hoor kan geen enkel kwaad en werkt prima, is een veelgebruikte methodeSandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:17:
Zitten er nadelen aan de dfu mode van de iphone/ipad??
Maar is de dfu mode de oplossing voor de 3200 error? Of is het gewoon geluk bij de mensen die hem in de dfu hebben gezet. Hoor eigelijk geen mensen die niet kunnen updaten met de dfu mode.Nilsepils schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:20:
[...]
Je kan hem niet meer gebruiken tot hij is geupdate... dat is wel jammer maar als je er tot morgen mee kan wachten zou ik dat doen.
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Ik krijg m niet geupdate... OH YES net bezig deze post te typen en hij doet tSandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:22:
[...]
Maar is de dfu mode de oplossing voor de 3200 error? Of is het gewoon geluk bij de mensen die hem in de dfu hebben gezet. Hoor eigelijk geen mensen die niet kunnen updaten met de dfu mode.
...less is more
Hiernaar moeten mijn iphone en ipad nog in een andere itunes. Hou mijn hart vast.
Zijn er eigelijk meldingen dat er accesoires niet meer ondersteund worden, zoals docks of radio's??
Alsof je het over de duivel hebt. Na het typen van deze post wil ie opeens updaten zonder error 3200..
[ Voor 28% gewijzigd door Lumics op 12-10-2011 22:30 ]
Hier precies hetzelfde op mijn iPod. Het duurt gewoon eventjes. Na 5 à 10 minuten restoring iPod-apps gaat hij nu verder met het herstellen van muziek en video's. Ik ben benieuwd of de accuduur met iOS5 verbeterd is. Met iOS 4.3.x was de accu sneller leeg dan voorgaande releases.Amps schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:07:
Update is eindelijk gelukt! Aanvankelijk eerst een bericht gekregen dat restore naar fabrieksinstellingen gelukt is. Daarna kreeg ik schermpje voor restore vanuit back-up. Dat was ook goed afgerond (moest iPod geconnect houden). Nu zijn deels van mij apps terug (lang, lang niet allemaal). iTunes geeft echter nog wel aan dat "Restoring iPod apps" nog bezig is. Dus ik neem aan dat na een tijdje alles er wel op staat (fingers crossed!).
Bij unlocken van mijn iPod moest ik een paar stappen doorlopen (o.a. inloggen met Apple ID). Daarna kon ik weer naar de home screen.
Nu maar hopen dat alle apps er als nog op komen te staan!
Edit: Even tussenstand gecheckt en er zijn weer apps bij komen te staan. Heb alle vertrouwen in Apple! Niet zozeer in Windows... A.u.b. geen BSOD(Wat zomaar wel geregeld gebeurt)
Laat ik nou eens net 264 apps op mijn iPod hebbenBee.nl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:29:
[...]
Hier precies hetzelfde op mijn iPod. Het duurt gewoon eventjes. Na 5 à 10 minuten restoring iPod-apps gaat hij nu verder met het herstellen van muziek en video's. Ik ben benieuwd of de accuduur met iOS5 verbeterd is. Met iOS 4.3.x was de accu sneller leeg dan voorgaande releases.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Als het je te veel wordt, slaap er een nachtje over. Morgen zal de drukte waarschijnlijk wel voorbij zijnMrBlueEyes schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:36:
Ik word er gek van dat iTunes om de zoveel heid tijd weer naar voren springt, zelfs tijdens het typen van dit bericht. Waarom gebeurd dat? Hij is gewoon bezig met het maken van die reservekopie. Voor de 10x al ofzo omdat daarna bij het installeren ik een error 3200 krijg.
Dit was toch niet bij ios update 3-4 ???
..nu nog een geslaagde update...
*wat een kolerezooi*
wat ik deed met beta 7, dfu herstellen donefunk-e schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:27:
Kan ik nu wel of niet updaten van GM naar iOS5 Final?
Haha, ik snap alleen niet waarom iTunes steeds naar de voorgrond springt, dat gebeurd morgen ook;). Is altijd zo bij maken van back-up.Amps schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:
[...]
Als het je te veel wordt, slaap er een nachtje over. Morgen zal de drukte waarschijnlijk wel voorbij zijn
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik zit nu dus zonder telefoon.
Dat deed iTunes bij mijn iPod ook. Zal wel zo horen, want hier is het terugzetten prima verlopen. Ik gok dat hij de userdata terugzet aan de hand van de reservekopie.Sandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:
Is het normaal dat de iphone na het updaten moet worden terug gezet vanuit het reserve kopie??
Dit was toch niet bij ios update 3-4 ???
[ Voor 8% gewijzigd door Bee.nl op 12-10-2011 22:46 ]
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
Het overzetten van mobileme naar icloud wil helaas nog niet lukken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben ik niet de enigeMrBlueEyes schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:36:
Ik word er gek van dat iTunes om de zoveel heid tijd weer naar voren springt, zelfs tijdens het typen van dit bericht. Waarom gebeurd dat? Hij is gewoon bezig met het maken van die reservekopie. Voor de 10x al ofzo omdat daarna bij het installeren ik een error 3200 krijg.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Het is nu nog druk bezig met de recovery. Lekker dit.
Conclusie... als het wat meer gaat doen dan de 3200 ben je nog niet uit de gevarenzone.
[ Voor 12% gewijzigd door VisionMaster op 12-10-2011 22:50 ]
Met terugzetten bedoel je opnieuw syncen met je itunes??Bee.nl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:44:
[...]
Dat deed iTunes bij mijn iPod ook. Zal wel zo horen, want hier is het terugzetten prima verlopen. Ik gok dat hij de userdata terugzet aan de hand van de reservekopie.
Het is maar net hoe je het beestje wilt noemen. Na de update moet de userdata teruggezet worden die vóór de update ook op het apparaat stond. Sommige video's had ik niet meer op mijn pc staan, maar zijn wel netjes teruggezet. Met puur syncen zou dit niet gebeurd zijnSandertje03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
Met terugzetten bedoel je opnieuw syncen met je itunes??
Iemand enig idee waarom ik dit steeds krijg? Ik heb al een re-downoad gedaan."De iPhone van Aloys kan niet worden hersteld.
An internal error occurred."
Geen idee, maar ik krijg precies hetzelfde...Aloys schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:09:
[...]
Iemand enig idee waarom ik dit steeds krijg? Ik heb al een re-downoad gedaan..
Stom dat ook dat ie steeds opnieuw die hele reservekopie gaat maken, daardoor duurt het veel langer!
IK HEB dit ook. iphone 4 4.3.3 jailbreak.Aloys schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:09:
[...]
Iemand enig idee waarom ik dit steeds krijg? Ik heb al een re-downoad gedaan..
Als ik mn iPhone nu aanzet krijg ik het logo, dan de witte balk en daarna een eeuwig cirkeltje, daarna weer het logo, weer het cirkeltje enz..
Nou Nou.. kan wel begrijpen dat het zo lang duurt.. FF 20 Miljoen divices updaten doe je niet zomaar... Oke Oke.. 5 miljoen dan inc alle mensen die een mac hebben.Sgimi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:36:
Bij mij is het na 3,5 uur eindelijk gelukt. Nu loopt de restore.
Jammer dat Apple niet vorige week al de Lion update er uit had gegooid. Anderzijds iedereen die morgen zijn iPhone update heeft geen problemen omdat het gros al heeft geupdated.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ben trouwens benieuwd hoe de final versie op een "oude" 3GS gaat werken. (die heb ik zelf nog nl.)
Vond vanaf versie 4 dat sommige dingen toch wat trager werkte.
19.30 de Iphone 3gs aan de pc gehongen en 20.00 stond het er op.
werkt fijn, niks trager geworden. nu ff weer verder spelen.
Ohja, ik heb ook die error nu bij het updaten van me Ipad.
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
De 3GS scheen bij de testers enige tijd geleden beter (snellere reactie, starten apps) te werken dan met IOS4.Jerk61 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:42:
Ik wacht wel tot het weekeinde, heb ik meer tijd hiervoor.
Ben trouwens benieuwd hoe de final versie op een "oude" 3GS gaat werken. (die heb ik zelf nog nl.)
Vond vanaf versie 4 dat sommige dingen toch wat trager werkte.
Anyway, kzit nu zelf op IOS5 na pogingen...echter werkt geeneen app meer. Kwam van officiele 4.3.1 firmware zonder jailbreak oid.
Inmiddels een nieuwe sync achter de kiezen en het draait allemaal weer. woohoo!
[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 12-10-2011 23:47 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
gaat om een iphone 4, ios 4.3.5 met jailbreak.
ik heb een ipad en windows met laatste itunes.
Als ik wil upgraden naar os 5 dan krijg ik een melding dat er te weinig ruimte is op mijn pc.
Mijn c partitie heeft 9gb, waar itunes 14 gb nodig heeft voor een resever kopie.
Mijn d schijf heeft 250 gb over, hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes de d schijf gebruikt voor een reserve kopie van de ipad en niet de c schijf?
via bewerken/voorkeuren heb ik al aangegeven dat de media op d moet opgeslagen worden. Is er nog een andere plek om de locatie aan te passen?
Burp
Daar werd ik ook nogal moe van. Ipv 'bijwerken' moet je hem 'herstellen' dan kun je de reserve kopie overslaan, hij hersteld hem dan naar iOS5, en na het herstellen word de reserve kopie er weer op gezet waardoor je al je instellingen weer terug heb, daar is hij bij mij nu (na 40+ pogingen) mee bezigAloys schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:04:
ik zit hier ook aan de 10e keer. Doe nu iPhone en iPad om en om, dat reservekopie gezeur begint mij inmiddels ook wel de neus uit te hangen.
M'n iPhone, is nu bijna klaar

M'n iPad doe ik morgen wel
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 13-10-2011 00:11 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Eerst error 5000, toen de firewall uitgezet
Daarna kreeg ik error 3014, toen 3004
Die beide errors een keer of 10.
Nu is hij verder gekomen dan de vorige keren, dus hoop dat ik nu de errors voorbij ben.
Hell no...An error occurred while backing up this iPad (-402653077). Would you like to continue to update this iPad?
Continuing will result in the loss of all contents on this iPad.
Gaat lekker dat updaten zeg, kijk morgen wel weer verder
ipod in DFU mode gezet hersteld met ios 5 bestand en liep direct door.
heb net de 3200 melding gehad nu herstellen kiezen?Spike_wolf schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:10:
[...]
Daar werd ik ook nogal moe van. Ipv 'bijwerken' moet je hem 'herstellen' dan kun je de reserve kopie overslaan, hij hersteld hem dan naar iOS5, en na het herstellen word de reserve kopie er weer op gezet waardoor je al je instellingen weer terug heb, daar is hij bij mij nu (na 40+ pogingen) mee bezig
M'n iPhone, is nu bijna klaar
M'n iPad doe ik morgen wel
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat kan helaas niet media is alleen muziek films apps en dergelijke. Het enige mogelijke is itunes te gaan installeren op je D: schijf.Wii4all schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:08:
wie kan mij helpen.
ik heb een ipad en windows met laatste itunes.
Als ik wil upgraden naar os 5 dan krijg ik een melding dat er te weinig ruimte is op mijn pc.
Mijn c partitie heeft 9gb, waar itunes 14 gb nodig heeft voor een resever kopie.
Mijn d schijf heeft 250 gb over, hoe kan ik ervoor zorgen dat itunes de d schijf gebruikt voor een reserve kopie van de ipad en niet de c schijf?
via bewerken/voorkeuren heb ik al aangegeven dat de media op d moet opgeslagen worden. Is er nog een andere plek om de locatie aan te passen?
c is 80gb ssd en d is 2tb
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat ik me trouwens afvraag: hoe voorkom je iCloud sync over 3G? Is dat die setting onder Settings > iCloud > Documents & Data die dat ook gelijk voor de rest regeld? (Mail, Contacts, Calendars, Reminders, enzovoorts)? Dat hadden ze wel iets handiger mogen implementeren
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Trouwens, al geprobeerd om de "Newsstand" in een folder te plaatsen? Dat is blijkbaar uitgeschakeld om in een folder te plaatsen.
Iemand enig idee. Restore werkt wel, maar dan weer het zelfde probleem...
provider?Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:28:
[afbeelding]
Iemand enig idee. Restore werkt wel, maar dan weer het zelfde probleem...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ben om 19:01 begonnen met downloaden op de servers van Apple. Daarna gewoon netjes geïnstalleerd (ook zonde vreemde errors)
Restore is leuk, alleen zet hij hem terug naar versie 5.0, deze werkt dus niet en moet dus weer versiee 4.3.5 hebben. Deze is natuurlijk weer niet te installeren!:(
Een beetje geduld. Er willen nu gewoonweg te veel mensen tegelijk hun toestel updaten. Niet iedereen kan doorgelaten worden helaas. Het hele updateproces is voor mij na 4,5 uur afgerondAloys schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:40:
Ik wordt nu nog vervelender van Apple. Steeds lijkt 'ie em nu te pakken. Gaat naar Appeltje logo mode en dan alsnog een foutmelding. Brr Apple, had het toch wel iets beter verwacht.
Dat klopt, downgraden kan alleen met de juiste SHSH keys, en een fake TSS server (TinyUmbrella would do the trick). Weet niet of je nu al te laat bent om de keys voor 4.3.5 via TU te pakken te krijgen though...Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:37:
Restore is leuk, alleen zet hij hem terug naar versie 5.0, deze werkt dus niet en moet dus weer versiee 4.3.5 hebben. Deze is natuurlijk weer niet te installeren!:(
Beetje jammer dit, 2 iPhones die beide het zelfde probleem geeft.
Anders morgen ff een cheap ass sim kaartje in de winkel halen. Al is het puur voor Activatie
[ Voor 100% gewijzigd door Plankton op 13-10-2011 00:57 ]
Morgen nog maar een keer checken op de 'normale' manier en anders gewoon in herstel modus drukken en forceren.
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Be nice, You Assholes :)
Grr heb op het werk nog wel een backup maar waarom maak je eerst een backup om vervolgens toch alles kwijt te zijn....
En ineens is hier de reservekopie ook weg ?
Iemand hulp anders zet ik mijn backup van gisteren wel terug via een andere pc.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
320 MB naar de klote.. Wat een ellende zeg. Ik haal nu Flashget weer uit de kast...
Dat ik die nog ooit weer nodig zou hebben, zeg....
Launching containers into space
Dit topic is gesloten.
Enjoy the topic, while it lasts...