Werkt het nu wel bij iedereen? Ik krijg nog steeds 3914 foutmelding, terwijl host bestand geen verwijzing zit naar apple.
Werkt prima
Keurig geupdate zonder fouten en alles is terug zoals het was
Mijn itunes (op macobook pro) geeft nog steeds alleen maar aan dat ik kan updaten naar 4.3.5. Dat is toch ook raar? (heb nu 4.3.3. met JB).
iTunes van mijn vrouw (op windows 7 PC) gaf gisteravond al wel 5.0 en haar iphone heb ik na een hoop gedoe en foutmeldingen (ik krijg steeds de -34 melding) aan de praat weten te krijgen. Alleen zijn haar mails en haar muziek niet meegekomen, wel onhandig. De rest lijkt wel te werken.
iTunes van mijn vrouw (op windows 7 PC) gaf gisteravond al wel 5.0 en haar iphone heb ik na een hoop gedoe en foutmeldingen (ik krijg steeds de -34 melding) aan de praat weten te krijgen. Alleen zijn haar mails en haar muziek niet meegekomen, wel onhandig. De rest lijkt wel te werken.
Krijg je dit ook als je dan op bijwerken drukt? Misschien dat die dan 5.0 selecteert.
Untouchablezz20 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:
Krijg je dit ook als je dan op bijwerken drukt? Misschien dat die dan 5.0 selecteert.

Ah, Thanks voor de tip!iMars schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:07:
[...]
Dat had ik ook, druk op bijwerken en kreeg de melding dat 5.0 voor me klaar stond
hmm, had een tijdje geleden een iPhone 3GS gekocht, was een beetje te goedkoop voor het apparaat zelf en dacht al dat deze gejailbraikt zou zijn.
de verkoper deed daar raar over maar toch gekocht met de hoop deze weer fatsoelijk aan de praat te krijgen.
nu net de update gedaan, alles lijkt goed te gaan maar blijft nu op activeren hangen.
iPhone 4 en iPad1 zijn al wel gelukt zonder foutmeldingen
de verkoper deed daar raar over maar toch gekocht met de hoop deze weer fatsoelijk aan de praat te krijgen.
nu net de update gedaan, alles lijkt goed te gaan maar blijft nu op activeren hangen.
iPhone 4 en iPad1 zijn al wel gelukt zonder foutmeldingen
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Herstel dan met een van de juiste images die te downloaden zijn (Shift + Herstel knop om bestand te mogen kiezen in iTunes), dan krijg je een verse iPhone 3gs, maar dan zou het jailbreak probleem wel opgelost moeten zijn. Oja, in DFU modus zetten natuurlijk!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik kan hem helaas nog niet updaten
.
Zit voor mn werk in het buitenland
iPad vergeten
Zit voor mn werk in het buitenland
iPad vergeten
Ik wil zo even mijn (gejailbreakte) iPhone 4 updaten naar ios 5, maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik dan al mijn contacts, muziek en apps zal verliezen?
Die kans is zeer groot. Als een gewone update niet lukt en je toestel niks meer doet moet je hem naar fabrieks instellingen terug zetten.KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:40:
Ik wil zo even mijn (gejailbreakte) iPhone 4 updaten naar ios 5, maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik dan al mijn contacts, muziek en apps zal verliezen?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nou daar heb ik dus echt geen zin inLiberteh schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:43:
[...]
Die kans is zeer groot. Als een gewone update niet lukt en je toestel niks meer doet moet je hem naar fabrieks instellingen terug zetten.
Maar vanzelfsprekend wil ik wél graag genieten van ios 5!
Kan ik mijn sms berichten eigenlijk op de een of andere manier veilig stellen?
Bij mij werden die gewoon teruggezet. Had 4.3.1 jailbreak.KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:40:
Vind het wel jammer dat Apple nog steeds SBSetting niet heeft overgenomen. Is eigenlijk nog de einige rede waarom ik jailbreak.
Heb je overigens eerst je jailbreak verwijdert, of rechtstreeks geupdate?Martijn85 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:45:
[...]
Bij mij werden die gewoon teruggezet. Had 4.3.1 jailbreak.
Vind het wel jammer dat Apple nog steeds SBSetting niet heeft overgenomen. Is eigenlijk nog de einige rede waarom ik jailbreak.
SBSetting is inderdaad echt heerlijk!
Ik heb hem gewoon over de jailbreak heen gezet. Is volgens mij wel een beetje raar gegaan omdat ik steeds fouten kreeg met downloaden en updaten. Heb hem toen eerst alleen gedownload en daarna op herstel en bijwerken gedrukt. Toen stond iOS 5 erop en daarna werd alles hersteld.KillerX42 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:47:
[...]
Heb je overigens eerst je jailbreak verwijdert, of rechtstreeks geupdate?
SBSetting is inderdaad echt heerlijk!
Aah ok, ik ga eerst eens even kijken of ik al mijn bestanden/sms en dergelijken fatsoenlijk kan veiligstellen. Ik zit echt niet te wachten op een complete resetMartijn85 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:58:
[...]
Ik heb hem gewoon over de jailbreak heen gezet. Is volgens mij wel een beetje raar gegaan omdat ik steeds fouten kreeg met downloaden en updaten. Heb hem toen eerst alleen gedownload en daarna op herstel en bijwerken gedrukt. Toen stond iOS 5 erop en daarna werd alles hersteld.
Inmiddels op mijn werk een herstel gedaan (had zo mooi alles in groepjes staan)
Dus 5.0 opnieuw en daarna de apps er weer op als het werkt.
oh en icloud ff uitzetten want die verwijderd gelijk je reservekopien
Dus 5.0 opnieuw en daarna de apps er weer op als het werkt.
oh en icloud ff uitzetten want die verwijderd gelijk je reservekopien
[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 13-10-2011 13:13 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
done, blijf ik met de SIM lock zitten.Liberteh schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:38:
Herstel dan met een van de juiste images die te downloaden zijn (Shift + Herstel knop om bestand te mogen kiezen in iTunes), dan krijg je een verse iPhone 3gs, maar dan zou het jailbreak probleem wel opgelost moeten zijn. Oja, in DFU modus zetten natuurlijk!
hoe kom ik daar van af, kan ik met mijn toestel naar T-Mobile om deze SIM lock vrij te krijgen?
wil niks illigaals doen, wil niks kraken, wil gewoon een leuke 3GS voor mijn ega.
zou em wel graag origineel willen krijgen.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Inderdaad de volgende keer maar even wachten, wat een geneuzel en foutmeldingen 
Overigens ook zo'n mooie: moet je je apple id wijzigen in een e-mailadres..probeer je dat: "ja die is al bezet". Best knap, aangezien het nu pas een e-mailadres moet zijn en niemand met mijn e-mailadres een accountje tussendoor aangemaakt heeft
Toch wel een aardige flater, dit hele updategebeuren. Lijkt wel of er bezuinigd is op testers

Overigens ook zo'n mooie: moet je je apple id wijzigen in een e-mailadres..probeer je dat: "ja die is al bezet". Best knap, aangezien het nu pas een e-mailadres moet zijn en niemand met mijn e-mailadres een accountje tussendoor aangemaakt heeft
Toch wel een aardige flater, dit hele updategebeuren. Lijkt wel of er bezuinigd is op testers
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ik neem aan dat je dat simlockvrij maken truuctje al heb gedaan ?talin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
done, blijf ik met de SIM lock zitten.
hoe kom ik daar van af, kan ik met mijn toestel naar T-Mobile om deze SIM lock vrij te krijgen?
wil niks illigaals doen, wil niks kraken, wil gewoon een leuke 3GS voor mijn ega.
zou em wel graag origineel willen krijgen.
Dit werkt op de volgende toestellen:
iPhone 3G
iPhone 3GS
iPhone 4
Dit werkt op sim kaarten die niet van T-Mobile zijn, maar wel van bijv.: Vodafone, KPN, Telfort of Hi.
Stap 1:
Zet de iPhone volledig uit.
Stap 2:
Start iTunes op, en sluit de iPhone aan. Zet een klokje neer en laat de iPhone gedurende 30 minuten met iTunes aan liggen. (Geen updates downloaden of synchroniseren!)
Stap 3:
Na de 30 minuten haal je je iPhone er af. (Laat iTunes aan staan!) Koppel de iPhone weer aan, en iTunes zou dan aan moeten vragen of je een update wilt installeren voor je nieuwe provider. Klik op 'Ja'.
Daarna verschijnt er een berichtje met: "Gefeliciteerd, uw toestel is simlock-vrij"
Stap 4:
Als je een pincode hebt (op je simkaart) moet je die invullen, en voila, de iPhone is simlock-vrij.
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 13-10-2011 14:27 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
nope was ook helemaal niet bekend, gaan we vanavond eens even doen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
ik neem aan dat je dat simlockvrij maken truuctje al heb gedaan ?
[...]
ff een SIM kaart activeren.
FYI: Het gerucht op MacRumors dat de uitrol van iTunes in the Cloud imminent zou zijn is onjuist. Eén of andere Nederlandse grapjurk met een iTunes US account had dat aangegeven (op alle US accounts is deze feature namelijk wel geactiveerd). Pas nadat Apple en Buma een overeenstemming hebben bereikt (en dat kan waarschijnlijk nog weleens heeeeeeeeeeeeel lang duren gezien de hardhoofdigheid van Nederlandse auteursrechten(belangen)organisaties (oh hallo BREIN en BUMA)).
Dus wil je nu iTunes in the Cloud, dan moet je muziek aanschaffen via een iTunes US of UK account (in de UK schijnt het nu ook namelijk al uitgerold te zijn).
Dus wil je nu iTunes in the Cloud, dan moet je muziek aanschaffen via een iTunes US of UK account (in de UK schijnt het nu ook namelijk al uitgerold te zijn).
[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 13-10-2011 15:24 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik heb nu alles geupdate etc en hij werkt weer perfect.
Ik vraag me alleen af waarom ik 6,4 GB aan Overig heb in iTunes...
Hoort dit niet iets van 1gb te zijn?
Ik vraag me alleen af waarom ik 6,4 GB aan Overig heb in iTunes...
Hoort dit niet iets van 1gb te zijn?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
<gekopieerd want het hoort eigenlijk hier en niet in Ios5 ervaringen>
Het is mij eindelijk gelukt om m'n iPad2 weer helemaal te krijgen zoals hij was voor de upgrade van iOS5.
Mijn god wat een ellende update was dit zeg.... Ter leering ende vermaek mijn verhaal hieronder.
Ingredienten van ellende:
1. 50 GB op je ipad2 backuppen (via junction op een externe hdd, want wie heeft er nou 64 GB vrije ruimte op z'n C schijf) duurt normaal zo'n 2,5 uur.
2. Tijdens de installatie van iOS5 duurt backup van 1GB een uur.
3. iTunes die helemaal vast loopt en backup vanzelf weer weggooit.
1+2+3 maakte dat ik al mn comicbooks heb weggegooid en "maar" 10 GB over hield.
Die 10GB kon ik gelukkig wel op mn C schijf kwijt. Maakte natuurlijk geen biet uit, 1 GB backuppen duurde al 1 uur. Dus maar naar bed.
Installatie (of zal ik zeggen het backup gedeelte van de installatie procedure) aangezet en de hele nacht laten draaien. Was vanochtend klaar om 8 uur. (<sarcasme> Toch netjes, een backup van 6 uur ipv de verwachte 10 uur </sarcasme>).
Fijn zo! Installatie IOS5 kon eindelijk beginnen op de iPad2. Werkte gewoon zomaar in 1 keer goed! Redelijk rap, half uurtje of zo.
Maar wacht, backup nog terug zetten. Dit duurde slechts 1 uur, en 1 uur van overzetten muziek + foto's. Dat ik geen muziek en foto's op mijn aparaat heb/had, laat me afvragen wat ie in godesnaam aan het terugzetten was in dat uur, maar goed.
Na 2 uur de boel terugzetten kon ik mn iPad2 weer gebruiken.
Alles werkt bij mij wonderwel gewoon goed. Ik heb geen last van apps die ontbreken of mapjes die ontbreken ofzo, alles is er weer. Behalve mn comic books. Maar goed, die heb ik met de hand vrij snel kunnen terugzetten.
Grootste vraag die ik heb: wtf duurt die backup in het installatie proces zo ontzettend lang, terwijl het handmatig backuppen vele malen sneller verloopt. Upload ie data tijdens het backuppen of iets dergelijks? In mn iCloud staat helemaal niets dus dat kan het niet zijn.
Apple mag de volgende update weer een tijdje uitstellen van mij, want dit gedoe kan m'n hart (en m'n innerlijke kind) niet vaak aan.
Het is mij eindelijk gelukt om m'n iPad2 weer helemaal te krijgen zoals hij was voor de upgrade van iOS5.
Mijn god wat een ellende update was dit zeg.... Ter leering ende vermaek mijn verhaal hieronder.
Ingredienten van ellende:
1. 50 GB op je ipad2 backuppen (via junction op een externe hdd, want wie heeft er nou 64 GB vrije ruimte op z'n C schijf) duurt normaal zo'n 2,5 uur.
2. Tijdens de installatie van iOS5 duurt backup van 1GB een uur.
3. iTunes die helemaal vast loopt en backup vanzelf weer weggooit.
1+2+3 maakte dat ik al mn comicbooks heb weggegooid en "maar" 10 GB over hield.
Die 10GB kon ik gelukkig wel op mn C schijf kwijt. Maakte natuurlijk geen biet uit, 1 GB backuppen duurde al 1 uur. Dus maar naar bed.
Installatie (of zal ik zeggen het backup gedeelte van de installatie procedure) aangezet en de hele nacht laten draaien. Was vanochtend klaar om 8 uur. (<sarcasme> Toch netjes, een backup van 6 uur ipv de verwachte 10 uur </sarcasme>).
Fijn zo! Installatie IOS5 kon eindelijk beginnen op de iPad2. Werkte gewoon zomaar in 1 keer goed! Redelijk rap, half uurtje of zo.
Maar wacht, backup nog terug zetten. Dit duurde slechts 1 uur, en 1 uur van overzetten muziek + foto's. Dat ik geen muziek en foto's op mijn aparaat heb/had, laat me afvragen wat ie in godesnaam aan het terugzetten was in dat uur, maar goed.
Na 2 uur de boel terugzetten kon ik mn iPad2 weer gebruiken.
Alles werkt bij mij wonderwel gewoon goed. Ik heb geen last van apps die ontbreken of mapjes die ontbreken ofzo, alles is er weer. Behalve mn comic books. Maar goed, die heb ik met de hand vrij snel kunnen terugzetten.
Grootste vraag die ik heb: wtf duurt die backup in het installatie proces zo ontzettend lang, terwijl het handmatig backuppen vele malen sneller verloopt. Upload ie data tijdens het backuppen of iets dergelijks? In mn iCloud staat helemaal niets dus dat kan het niet zijn.
Apple mag de volgende update weer een tijdje uitstellen van mij, want dit gedoe kan m'n hart (en m'n innerlijke kind) niet vaak aan.
Stond er een jailbreak/unlock op?
Nope, geen jailbraik... Unlock heeft Apple er afgelaad.
Sim er uit lukt niet, want hij eist een sim kaart in je toestel om te activeren... Mooi balen dit!:(
Sim er uit lukt niet, want hij eist een sim kaart in je toestel om te activeren... Mooi balen dit!:(
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Welke provider zit je bij? misschien even proberen ergens een T-mobiel kaartje te regelen?Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:42:
Nope, geen jailbraik... Unlock heeft Apple er afgelaad.
Zit zelf bij KPN. Net nog even met een t-mobile kaart geprobeerd maar dit werkt ook niet.
Nu even wachten op wat Apple zegt...
Nu even wachten op wat Apple zegt...
en je heb amerikaanse iTunes heeft die niet gewoon problemen met unlocks ofzo (klinkt onwaarschijnlijk maar beter om dat uit te sluiten)?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Je download gewoon een algemene update, volgens mij niet land gerelateerd...
Ik bedoel ook niet dat het aan de telefoon ligt maar dat de amerikaanse versie alleen AT&T ondersteund? dus dat iTunes bepaalt of het klopt en niet de foon zelf?Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:53:
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Dan zal je telefoon deze melding ook niet weergeven lijkt me?!
neeh...
hmm gek naja dan maar afwachten op apple idd!
Yup, ze spreekt goed nederlands, grammatica niet super maar wel super service!quote: AppleHi,
Ze hebben net een melding gekregen dat er geen SIM in zit.
Kun je aub de SIM nog eens eruit halen en nieuw inzetten?
Als dat dan niet werkt, zoeken ze het verder uit.
Het is definitief geen hardware probleem.
We proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Dat betekend je vriendin heeft ook nog steeds het zelfde probleem?
Update uitgevoerd in 15 min. los van het iTuse icoon dat een ander kleur heeft nog geen verschillen gemerkt...
You don't need eyes to see, you need vision
nou notification center is toch vrij aanwezig...Yalopa schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:02:
Update uitgevoerd in 15 min. los van het iTuse icoon dat een ander kleur heeft nog geen verschillen gemerkt...
Ik had die melding ook, maar toen ik de simpincode invoerde kon het activeren gewoon doorgaan.Nilsepils schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:58:
neeh...hmm gek naja dan maar afwachten op apple idd!
Tja, het is afwachten wat hij gaat doen. Mooi kut dit... Apple's IPCC file ook al gewist, dit haalt ook helemaal geen drol uit.
Ondertussen al ruim 11 mailtjes uitgewisseld met Apple. Ze zijn druk bezig met een oplossing!
Ondertussen al ruim 11 mailtjes uitgewisseld met Apple. Ze zijn druk bezig met een oplossing!
Zomfg zo lame, vandaag even 3G aangezet voor onderweg, zie ik persoonlijke hotspot staan, ik blij! Ik klikken: Neem contact op met T-Mobile bla bla bla.. Fuuuuuu nare mensen daar.. Schoonmoeder met KPN kan ( oude FW ) het wel!!!11
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Verwijderd
Vreemd, deze melding ook gisteren gehad. Na even wachten kon de activatie en setup wel starten op m'n IPhone (Itunes bleef dezelfde melding houden). Na het unlocken van de sim heb ik even de kabel eruit gehaald en begon het kopiëren.Toppe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:13:
Tja, het is afwachten wat hij gaat doen. Mooi kut dit... Apple's IPCC file ook al gewist, dit haalt ook helemaal geen drol uit.
Ik met KPN en ios 5 kan et ook gewoon nog.ingmaronline schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:57:
Zomfg zo lame, vandaag even 3G aangezet voor onderweg, zie ik persoonlijke hotspot staan, ik blij! Ik klikken: Neem contact op met T-Mobile bla bla bla.. Fuuuuuu nare mensen daar.. Schoonmoeder met KPN kan ( oude FW ) het wel!!!11
Al die peoples met een jailbreaked toestel die problemen en dan gewoon Apple lopen te bashen daqt de update niet goed gaat....... LOL
MuziekLiefhebbert
Goed, de release is inmiddels geland, en de party is inmiddels ook wel redelijk voorbij. Back to reality mensen!
Kortom: ik ga hier een slotje op hangen, en we kunnen -op een serieuze manier en zonder slowchat- verder in: [iOS 5] Ervaringen en Discussie

Launching containers into space
Dit topic is gesloten.
Let op:
Enjoy the topic, while it lasts...
Enjoy the topic, while it lasts...