[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want tryndamere gaat 't zeker winnen tegen een Irelia of een Olaf. (Hint: niet dus). Ook Tryndamere is eigenlijk geen goede top solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Account aangemaakt vandaag, enkel in dit forum gepost, Yi solo top, vraagt achter elo.
Case closed indeed.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:45:
Waarom zou je Yi solo top spelen, kun je beter Tryn nemen, heeft sustain en cc en voor de rest ook rightclick en win.
leuke troll...

Ik ben hier overigens dood serieus, ik zal later vanavond wel wat beeldmateriaal vinden van Yi's die goed gaan op de solo lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kan prima winnen met Yi op toplane.... als je tegenstanders geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Elke goede speler SLOOPT yi top solo, om voorgenoemde redenen. Zowel AP of AD is hij onbetrouwbaar, en vooral als AP is hij endgame een ontzettend slechte pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:47:
[...]

leuke troll...

Ik ben hier overigens dood serieus, ik zal later vanavond wel wat beeldmateriaal vinden van Yi's die goed gaan op de solo lane.
Gelieve er dan ook maar bij te zeggen op welk elo/level dit gebeurd en hoe lang geleden dit gebeurde.

Ik zit nu op 1570 en heb in zowel seizoen 1 en pre-season 2 tesamen maar 2x een master Yi in m'n games gehad en in de streams die ik dagelijks bekijk heb ik nog nooit een master Yi gezien.

@Hieronder: Je geeft een enorm onwaarschijnlijke mening zonder enig bewijs, zonder iemand die het de laatste maanden gezien heeft en zonder argumenten te geven. Veel kan je dan toch niet verwachten?

[ Voor 22% gewijzigd door speedzor op 11-11-2011 17:52 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat ik vandaag pas mijn account heb aangemaakt is omdat ik al lange tijd dit topic volg maar vandaag pas iets zag waar ik op wou reageren. Maar als mijn inbreng niet gewaardeerd wordt ga ik wel weer weg.

Ik vindt het wel flauw hoor ik geef gewoon mijn mening over een bepaalde champ en word meteen compleet afgebrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als iemand met een tegenargument komt noem je hem meteen een troll, hoezo hypocriet?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:51:
Als iemand met een tegenargument komt noem je hem meteen een troll, hoezo hypocriet?
Sorry dat was ook mijn fout ik schoot een beetje uit mijn slof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:51:
De reden dat ik vandaag pas mijn account heb aangemaakt is omdat ik al lange tijd dit topic volg maar vandaag pas iets zag waar ik op wou reageren. Maar als mijn inbreng niet gewaardeerd wordt ga ik wel weer weg.

Ik vindt het wel flauw hoor ik geef gewoon mijn mening over een bepaalde champ en word meteen compleet afgebrand
Ik brand je in elk geval niet compleet af, maar ik ben het absoluut niet met je eens. Heb daarvoor ook mijn redenen genoemd. We willlen je heus niet weg hebben, maar dat neemt niet weg dat ik geen blad voor de mond ga nemen als je zegt dat een AP yi een viable pick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Master Yi wordt gewoon gezien als een low lvl champion die maar alleen maar hoeft te rechtermuisklikken.
Solo top ben je gewoon in het nadeel tegen bv nasus, tryn, garen, irelia omdat zij allereerst lifesteal/lifegain/bonus regen hebben, waardoor ze een damage exchange met jouw maar al te graag aangaan.
Daarnaast hebben zij een vorm van crowd control (slow, silence, stun), wat master yi helemaal niet heeft wat hem nog meer in het nadeel brengt.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:56:
Master Yi wordt gewoon gezien als een low lvl champion die maar alleen maar hoeft te rechtermuisklikken.
Solo top ben je gewoon in het nadeel tegen bv nasus, tryn, garen, irelia omdat zij allereerst lifesteal/lifegain/bonus regen hebben, waardoor ze een damage exchange met jouw maar al te graag aangaan.
Daarnaast hebben zij een vorm van crowd control (slow, silence, stun), wat master yi helemaal niet heeft wat hem nog meer in het nadeel brengt.
Jungle Yi >>> Solo top Yi imho.

En tryn is een prima top solo, elke champion heeft zijn counterpicks. Dat betekent niet meteen dat ze slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tryndamere is gewoon heel erg vunerable voor CC, vooral totdat hij 6 is, en veel solo top characters hebben daar een flinke lading van. Ik ben niet van mening dat hij een goeie top solo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Niet de beste nee, maar zeker niet slecht, earlygame Tryn doet veel damage en farmt heel makkelijk en heeft ook best goede sustain.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Als een team veel slows heeft maar weinig stuns, heeft yi een freewin. Solotop yi is wel viable maar je moet doran rings kopen (stuk of 3) voordat je ad gaat. Lategame trolled hij ff de AD carry en GG. Saintviciuos zijn elo is gegrind met Yi (season 1).

Yi is best imba als je hem goed speelt. Zijn probleem is echter dat als hij een beetje achter loopt, daar moeilijk nog van terugkomt, vergeleken met de andere junglers/solotops. (omdat hij al zo squishy is)

Noc en yi zijn erg vergelijkbaar, maar noc heeft toch net meer utility en base stats, terwijl yi veel beter is in singletarget dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zo slecht vind ik Yi niet hoor. Een beetje belachelijk om iemand dan meteen voor troll uit te maken. Als iedereen waarmee ik het niet mee eens zou zijn, een troll was dan zit het hier vol mee...

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Dit^^

en vergeet niet dat yi extreem leuk is om te spelen als ie het goed doet, vergeleken met veel andere champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt niet weg dat Yi door een normale solo top champ compleet word weggespeeld. 1 alphastrike bij GP = te dichtbij, perma slow = dode yi, en ik kan wel meer champs opnoemen die Yi top totaal gaan weg spelen zonder dat Yi enige farm ziet achter zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat er uiteindelijk toch nog wat mensen zijn die het met me eens zijn.

en dat mensen me dan meteen maar een troll vinden, ach het is jullie vergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:56:
Neemt niet weg dat Yi door een normale solo top champ compleet word weggespeeld. 1 alphastrike bij GP = te dichtbij, perma slow = dode yi, en ik kan wel meer champs opnoemen die Yi top totaal gaan weg spelen zonder dat Yi enige farm ziet achter zijn naam.
Pff tegen vrijwel elke solo top champ legt Yi het af. Ik zou er zo niet een kunnen noemen waar Yi het van wint eerlijk gezegd. Yi moet imo gewoon junglen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Yi heeft gewoon meditation, en als je alpha gebruikt als er 4 minions zijn raak je ze allemaal plus de champion. daarbij pushd alpha lekker hard de lane dus hoef je geen exp kwijt te raken. Vanaf lvl 6 kan je ook eigenlijk niet meer dood door je ulti. De gemmidelde 2 sec stun overleefd hij wel.

Het is duidelijk dat de power van yi word onderschat.

Hij word minder gepickd doordat hij zo riskante champ pick is, maar zeker niet underpowered. Met een kleine buff, zou ik hem boven noc plaatsen. Atm onder, door zijn gebrek aan utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
naar mijn mening is yi best te doen.. solo top zou ik niet aanraden maargoed dat ligt ook weer aan je tegenstanders.. met goede runes en gear kun je er hard mee ownen

als ik yi speel en beetje kan farmen / kills kan krijgen is haast niets veilig..
meestal heb ik een 20% lifesteal 86% crit (die 2.5x dmg doet) 2+ atk speed (en dan nog ult erbij) en een lekkere damage natuurlijk

en vaak nog een thornmail of in ieder geval 1 slot over voor het nodige aan defense
ghost en teleport op je char en je vliegt overal doorheen enige probleem dat ik dan vaak zie is dat des te later in game de rest ook allemaal vol komt te zitten met items en vaak defensive gaan bouwen

maar aangezien je met yi redelijk snel kills kan pakken en farmen zul je snel genoeg geld hebben om een flinke progress te boeken

heb je een slechte start! / zijn zij sneller met items en alles tja dan is het vaak al redelijk over (terwijl je met andere chars nog omhoog kan klimmen)

*edit en natuurlijk mijn tip altijd is dont be greedy ;) dat is een groot probleem vaak bij mensen (en 1 waar ik ook vaak wel eens last van heb)

[ Voor 7% gewijzigd door eehbiertje op 11-11-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:
Yi heeft gewoon meditation, en als je alpha gebruikt als er 4 minions zijn raak je ze allemaal plus de champion. daarbij pushd alpha lekker hard de lane dus hoef je geen exp kwijt te raken. Vanaf lvl 6 kan je ook eigenlijk niet meer dood door je ulti. De gemmidelde 2 sec stun overleefd hij wel.

Het is duidelijk dat de power van yi word onderschat.

Hij word minder gepickd doordat hij zo riskante champ pick is, maar zeker niet underpowered. Met een kleine buff, zou ik hem boven noc plaatsen. Atm onder, door zijn gebrek aan utility.
Boven noc? nooit! Daarvoor mist yi gewoon CC.

Verder wil je als top champ nooit je lane pushen, waar yi dan weer wel goed in is.

Yi kan aardig jungle, maar er zijn zoveel betere picks. Zowel top als jungle. Hij is gewoon te makkelijk te counteren zowel AD als AP yi. Te weinig bruiser om top te gaan, te weinig ganker om te jungle.

PS; Hierbij zeg ik dus niet dat hij niet goed kan zijn als jungler, er zijn gewoon veel betere alternatieven. Als top vind ik hem ronduit waardeloos. Kan maximaal lane pushen door zichzelf vulnerable op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:36:
[...]

Boven noc? nooit! Daarvoor mist yi gewoon CC.

Verder wil je als top champ nooit je lane pushen, waar yi dan weer wel goed in is.

Yi kan aardig jungle, maar er zijn zoveel betere picks. Zowel top als jungle. Hij is gewoon te makkelijk te counteren zowel AD als AP yi. Te weinig bruiser om top te gaan, te weinig ganker om te jungle.

PS; Hierbij zeg ik dus niet dat hij niet goed kan zijn als jungler, er zijn gewoon veel betere alternatieven. Als top vind ik hem ronduit waardeloos. Kan maximaal lane pushen door zichzelf vulnerable op te stellen.
Jungle yi snowballt wel gigantisch hard ik denk nog harder dan nocturne, heb mijn enige 2 pentakills daarmee gehaald. Als je ghost gebruikt en red hebt is je level 4 gank ook al supersterk. Maak je dan en op level 6 een kill dan kan je alles aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Kennen jullie mij nog?!

http://www.fakegaming.eu/GoT/ heeft vanaf vandaag Twitch.tv/Justin.tv support!

Zijn er nog meer dingen die jullie graag geupdate zien of nieuwe features die jullie graag willen?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer boven de 1400 elo. Toen ik net dertig was en alleen ryze kon spelen had ik een winstreak waardoor ik iets boven de 1400 kwam daarna gedaald en even zelfs onder de 1200 gezeten. Nu 150 games na dalen en pieken en dalen eindelijk weer gelukt dus.
Soraka heeft me daarbij veel geholpen met alleen ryze is het nogal lastig in ranked om mid te claimen als je niet top 3 pick bent.
Heb nu ook een back up support taric, maar nog niet ranked gespeeld. En een 3/4 rune page nasus, maar die is helemaal niet ready for ranked. Dat hele melee gebeuren vind ik maar lastig (right clicken op het juiste mannetje tussen de chaos in en als je ernaast klikt dan loop je ipv te slaan, en wie kies je degene in de buurt kun je slaan voor lifesteal, maar die verderop doet meer schade).
Stop voorlopig met ranked. Wil minimaal 1/2 heroes meer beheersen voordat ik verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:03
Fizz, The Tidal Trickster Revealed

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/379688_303254223026466_155123054506251_1254647_1829438602_n.jpg
Lore:

Centuries ago, an ancient water-dwelling race built a hidden city beneath a mountain in the sea. Though these creatures had their enemies, the city was an impenetrable fortress, and, in the safety it provided, they grew complacent. Fizz, however, harbored a curious spirit that could not be satisfied living so cushioned a life. Unable to resist the allure of danger, Fizz had a habit of sneaking out of the city to look for trouble. In his many adventures he grew to be a powerful fighter with a sharp cleverness that let him skirt danger with ease. One day Fizz returned to find the city abandoned: his people had vanished, leaving Fizz without a clue to explain their disappearance. With nothing left in the city to keep him, Fizz salvaged an enchanted seastone trident from the ruins and set out alone.

Fizz wandered the ocean in search of his people for years, using the skills he’d learned during his adventures as young boy to survive. Finally, Fizz discovered the port of Bilgewater. He was fascinated with the existence of life above the water and could not resist exploring the island. In his endless curiosity, Fizz inadvertently meddled in the affairs of the humans who lived there, and his presence did not go unnoticed. His mischief angered many residents who eventually sought to capture or kill him. Fizz found himself cornered, and he prepared to return to the sea despite the fondness he’d come to hold for Bilgewater. As he stood at the docks, a massive dragon-shark attacked the port. Fizz defeated the beast, using his resourcefulness and knowledge of the creature’s weaknesses to his advantage. Having earned the gratitude and respect of the humans, Fizz decided to stay in Bilgewater. To further serve his new home, he joined the League of Legends.

“Fizz makes even the saltiest sailors of Bilgewater look like drunken landlubbers in a fight. Good thing he’s on our side.” – Miss Fortune, the Bounty Hunter

Fizz makes use of evasive abilities and hit-and-run gameplay style that allows this little amphibian to dance around the battlefield, using evasion to stay alive and keep opponents guessing.

Abilities:

Piercing Strike:
Fizz dashes through his target, dealing normal attack damage plus additional magic damage.

Seastone Trident:
Passive: Fizz's attacks rend his target, applying a damage over time effect that strengthens if the opponent is low on life.
Active: Fizz's attacks are empowered, dealing additional magic damage and causing grevious wounds to his opponents.

Playful / Trickster:
Fizz hops onto his staff, becoming untargetable. He may then choose to slam the ground or hop off to another location

Chum the Waters (Ultimate):
Fizz flings a fish that can bind itself onto enemy champions - After a brief delay, a Shark will emerge from the earth to eat the fish, dealing damage and knocking back all enemy champions.

Nimble Fighter (Passive):
Fizz's dexterity allows him to ignore unit collisions and take less damage from basic attacks.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/298372_303255343026354_155123054506251_1254648_2106650803_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/316209_303255636359658_155123054506251_1254649_1010490368_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die passive lijkt me van hem sterk tegen Nasus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe masteries btw sorry als iemand me voor was:
http://euw.leagueoflegends.com/masteries-season-two

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Er zitten nog al wat game changing masteries tussen. Zeker die lifesteal en spellvamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad er komt dus ook een nieuwe summoner spell namelijk http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Surge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De nieuwe masteries lijken me plus en minpunten te hebben.
Casters hebben meer profijt van dieper in de Offense tree te gaan en het is niet langer aantrekkelijk om 21 in een tree te stoppen, alleen vind ik die Awareness wel erg diep in de utility tree zitten, wat nadelig is voor junglers :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:59:
alleen vind ik die Awareness wel erg diep in de utility tree zitten, wat nadelig is voor junglers :(
Ik zag al een rode post dat ze plan zijn de jungle xp een buf te geven.

http://euw.leagueoflegend...php?p=5148338#post5148338
Jungle experience is being slightly increased to compensate so you'll still hit level 2 off blue or double golems, get to 4 off a complete clear etc.

[ Voor 53% gewijzigd door djengizz op 12-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=475214
So dear Ladies and Gentlemen, dear trolls,

after taking a look at the new masteries I, as a dedicated jungler, wasnt sure how to feel. On the one hand, it is quite awesome to see new viable choices for offensive, and deffensive masteries, since these are simply better and give me some freedom to choose. I really like these cahnges and i would really like to see them ingame.

But i myself, as a dedicated jungler have one issue with this. The awerness mastery, wich gave you additional exp, is now quite high up in the Utility tree. While up to now, you could go for a 21/09 setup or similar setups, you now have to go deep intoe the utility tree, without it giving you that much benefit.

Perhaps some of you dont know what i am talking about, so let me explain:
When you regulary do golembuff at level 1, without any masteries, you dont hit lvl 2 after killing this camp. If you have this mastery, you hit level 2.

Lets take Amumu as an example:
You want to get as high in the defense tree as possible, since you will be the tank later on. But if you dont take Awereness, you will kill blue buff and then you have an issue:
You are still Lvl 1 and you only have your W, but to get some decent speed in your jungling you will need your E. Now you have to wait until you kill wolfcamp, if you even can do this(i have to admit, i havent tried this until now), until you hit level 2. Your jungle will be weakened and you will have issues with ganks, farm and so on.

Amumu is actually quite a weak jungler, but he is a very good example how it can look after the mastery cahnges. Strong junglers such as Udyr, who can kill wolfcamp before Golem even spawns wont be affected that hard if they dont skill Awereness, but on the long run they might end up to loose in Level.

I am intersted in your opinion on this, so discuss.

TL;DR: New masteries **** weak jungers up.
Jungle experience is being slightly increased to compensate so you'll still hit level 2 off blue or double golems, get to 4 off a complete clear etc.
Edit: pagina niet refreshed voordat ik postte :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ah das wel nice.
Enige wat ik wel zie is geen dodge en nimbleness mastery meer :| Vind Jax niet liev T_T

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Improved Recall mastery. En dan staat er Enhanced recall time reduced by 0.5? Enhanced recall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Enchnaced recall is de recall versie die voor Dominion gebruikt wordt, duurt maar 4s ipv 8 op SR.

Ziet er naar uit dat ze dodge helemaal eruit gaan gooien, de mastery is al weg.
Jax is in de remake, Sivir is al bevestigd dat ze een andere passive krijgt, dan blijft alleen Udyr nog over die dodge heeft.

[ Voor 52% gewijzigd door Fanatic_FS op 12-11-2011 12:50 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:48:
Improved Recall mastery. En dan staat er Enhanced recall time reduced by 0.5? Enhanced recall?
De recall die gebruikt wordt op Dominion.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat als Surge stackable is dan is het voor iedereen bijna een must in een 5 v 5 situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit 21% cdr in die rechter tree. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een idiote patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Heb je er ook een reden voor? :P
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:19:
Nee, er zit 6% CDR en 15% Summoner spell CDR.
Er is een verschil.. CDR is op je abilities en Summoner spell CDR is CDR die enkel geldt voor je summoner spells.

[ Voor 47% gewijzigd door speedzor op 12-11-2011 13:54 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:52:
[...]

Heb je er ook een reden voor? :P
- De Trist buff is niet nodig vind ik
- Corki is toch niet ZO slecht? Was die laatst niet al gebuffed?
- De Graves range nerf? het ligt imo totaal niet aan graves nerf?
- Kog Maw range nerf is dubbel, straks heb je een generfte flash en een generfte range. Is Kog'Maw uberhaubt nog speelbaar dan?
- Ap sion nerf lijkt me een FOTM nerf

De MF buff, Caith nerf kan ik wel enigsins mee inkomen.

Trist is nu al een best engame, wat wordt dat straks dan wel niet? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:19:
6% op champion skills en 15% op summoner spells, hetzelfde zoals het nu is.

Waar lees je btw dat ze de range gaan nerfen van Graves/Kog? zag het nergens staan zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door Fanatic_FS op 12-11-2011 13:58 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:54:
[...]

- De Trist buff is niet nodig vind ik
- De Graves range nerf? het ligt imo totaal niet aan graves nerf?
- Kog Maw range nerf is dubbel, straks heb je een generfte flash en een generfte range. Is Kog'Maw uberhaubt nog speelbaar dan?
- Ap sion nerf lijkt me een FOTM nerf

De MF buff, Caith nerf kan ik wel enigsins mee inkomen.
Tristana kan ik nog inkomen, ze is sterk maar gewoon wat underplayed. De buff zal dan ook niet zo heel groot zijn lijkt me.
Graves heeft een nerf nodig, zijn burst is gewoon te hoog op dit moment. Er wordt toch nergens over range gesproken, of heb ik dat dan zo gemist?
Waarom heeft flash een directe impact op kogmaw? Flash zit toch nergens in zijn combo verweven? En nogmaals: wordt er ergens over range gesproken? Ik ga zo meteen de patch nog eens herbeluisteren in het geval ik dit gemist heb :P

AP Sion heeft de nerf nodig, hij was gewoon te sterk. Zelfs counters zoals Ryze, Zilean en Gragas kunnen hem niet wegspelen maar gewoon een beetje 'vertragen' voor hij snowballed.
Uiteraard weten veel mensen niet hoe ze tegen hem moeten spelen, maar het is een feit dat hij heel sterk is.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik snap niet waarom AP Sion een nerf nodig heeft. Ja hij is gebuffed geworden, maar zijn damage is niet omhoog gegaan. Hij heeft nog steeds maar 2 damage skills als hij AP gaat.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Fanatic_FS schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:14:
Ik snap niet waarom AP Sion een nerf nodig heeft. Ja hij is gebuffed geworden, maar zijn damage is niet omhoog gegaan. Hij heeft nog steeds maar 2 damage skills als hij AP gaat.
Maar je hebt toch wel al tegen een AP Sion gespeeld? Dan zie je toch zelf hoe ongelooflijk moeilijk het is om hem te stoppen?

Hij heeft dan misschien maar 2 AP abilities, ze zijn wel beide met een heel hoge base damage en een 1:1 ratio. Buiten dat krijgt hij vanzelf al veel HP door z'n E ability en geeft die hem ook nog eens sterke autoattacks.
Zijn ultimate zorgt ervoor dat hij zich snel terug kan healen door even een minionwave aan te vallen terwijl zijn lane opponent hoogstwaarschijnlijk zal moeten recallen indien hij niet wilt wachten tot 5 health potions hem terug op health brengen. Buiten dat doet Sion zijn ulti ook heel goed dienst om snel even een turret om te leggen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:00:
[...]

Tristana kan ik nog inkomen, ze is sterk maar gewoon wat underplayed. De buff zal dan ook niet zo heel groot zijn lijkt me.
Graves heeft een nerf nodig, zijn burst is gewoon te hoog op dit moment. Er wordt toch nergens over range gesproken, of heb ik dat dan zo gemist?
Waarom heeft flash een directe impact op kogmaw? Flash zit toch nergens in zijn combo verweven? En nogmaals: wordt er ergens over range gesproken? Ik ga zo meteen de patch nog eens herbeluisteren in het geval ik dit gemist heb :P

AP Sion heeft de nerf nodig, hij was gewoon te sterk. Zelfs counters zoals Ryze, Zilean en Gragas kunnen hem niet wegspelen maar gewoon een beetje 'vertragen' voor hij snowballed.
Uiteraard weten veel mensen niet hoe ze tegen hem moeten spelen, maar het is een feit dat hij heel sterk is.
Volgens mij zegt Phreak of die andere gast in de video duidelijk dat het om range gaat ja. Die 2de gast zegt letterlijk dat het vooral om harass en range gaat.

Graves zijn dmg is idd te hoog. En flash heeft een directe impact op kogmaw omdat dat je enige vorm van escape is. Als die escape generfed wordt en ook je range naar beneden gaat ben ik benieuwd hoe viable hij nog is.

Tristana lijkt me na een buff bij wijze van de nieuwe #1 pick.

Zoals ik al zij vind ik de Graves nerf & MF buff wel oke. Het zou alleen vreemd zijn als ze bij graves bv zijn range nerfen aangezien dat niet het probleem is. Maar na een 2de keer de video bekeken te hebben kan het ook gewoon zijn dat ze zijn abilities tweaken en niet zijn range.

+ wat erg vreemd is. Eerst zegt Phreak dat het een tournament patch is, en dat hij niets gamebrekends wil veranderen. Vervolgens kondigen ze aan alle AD carrys zon beetje te veranderen, nieuwe masteries, en de flash nerf etc 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:22:
[...]

Graves zijn dmg is idd te hoog. En flash heeft een directe impact op kogmaw omdat dat je enige vorm van escape is. Als die escape generfed wordt en ook je range naar beneden gaat ben ik benieuwd hoe viable hij nog is.
Ashe heeft toch ook geen escape, zij wordt toch even goed door de flash nerf getroffen als kog'maw? Van haar zeg je dan toch ook niet dat ze plots niet viable meer is?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:26:
[...]

Ashe heeft toch ook geen escape, zij wordt toch even goed door de flash nerf getroffen als kog'maw? Van haar zeg je dan toch ook niet dat ze plots niet viable meer is?
Ashe geen escape? Slow op autoattacks, die volley, in noodsituaties je ulti. Ashe is misschien wel de #1 kiter ingame. Dat kan een Kog'Maw allemaal niet.

Volgens mij is het algemeen bekend dat Kog'Maw een AD carry is met bijzonder weinig escape mogelijkheden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:29:
[...]

Ashe geen escape? Slow op autoattacks, die volley, in noodsituaties je ulti. Ashe is misschien wel de #1 kiter ingame. Dat kan een Kog'Maw allemaal niet.

Volgens mij is het algemeen bekend dat Kog'Maw een AD carry is met bijzonder weinig escape mogelijkheden.
Een escape is nu toch niet hetzelfde als een kiter. Wanneer jarvan je pakt met z'n ulti dan mag je nog slowen zoveel je wilt, je zit toch gevangen.

Kogmaw heeft een slow die een area covered, qua kiting telt dat ook wel.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 23:53

SilentSimon

Have you been hopped?

Er vervolgens worden alle support champs generfed zo lijkt het. Moet iedereen van Riot gewoon melee / tank spelen?

Spelers als Sona zijn misschien first game wat te sterk, nerf die 1e levels dan.
Het lijkt erop dat als ze eenmaal bezig zijn met champs nerfen ze niet weten wanneer ze moeten stoppen. Door bepaalde nerfs worden andere champs weer sterker, laten we die ook nerfen in de volgende patch!

Soort endless loop lijkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:36:
[...]

Een escape is nu toch niet hetzelfde als een kiter. Wanneer jarvan je pakt met z'n ulti dan mag je nog slowen zoveel je wilt, je zit toch gevangen.

Kogmaw heeft een slow die een area covered, qua kiting telt dat ook wel.
Ok, laten we het iets breder pakken. Als je als Ashe/Kog'Maw opeens met een champ wordt geconfronteerd die verdomd dicht bij je staat heb je als Kog'Maw bijzonder weinig mogenlijkheden weg te komen.

Die slow van hem wil ik best meetellen maar feit blijft dat andere carrys vaak betere mogelijkheden hebben om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe masteries zien er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:38:
[...]

Ok, laten we het iets breder pakken. Als je als Ashe/Kog'Maw opeens met een champ wordt geconfronteerd die verdomd dicht bij je staat heb je als Kog'Maw bijzonder weinig mogenlijkheden weg te komen.

Die slow van hem wil ik best meetellen maar feit blijft dat andere carrys vaak betere mogelijkheden hebben om weg te komen.
Je komt niet dicht bij kog alleen nocturne heeft een hogere dash range dan kogmaw zijn range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Die Mercenary mastery lijkt me alleen wel een beetje overpowered? 24g per assist en kill extra tikt wel heel erg hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:37:
[...]

Je komt niet dicht bij kog alleen nocturne heeft een hogere dash range dan kogmaw zijn range.
Klopt, en dat is juist wat ik me afvroeg, aangezien ze in de video praten over harass/range nerfs ben ik bang dat een Kog'Maw dubbel last heeft van de aankomende veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SniperFox schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:37:
Die Mercenary mastery lijkt me alleen wel een beetje overpowered? 24g per assist en kill extra tikt wel heel erg hard aan.
Hij staat wel heel diep in de defensive tree. Heel erg terecht, want dit zorgt dat tank characters wat meer gold kunnen krijgen. Die krijgen vaak heel veel assists maar weinig kills en zo maak je het wat aantrekkelijker om een tank te spelen. Offensive characters gimpen zichzelf te hard als ze voor deze mastery gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:46:
[...]

Hij staat wel heel diep in de defensive tree. Heel erg terecht, want dit zorgt dat tank characters wat meer gold kunnen krijgen. Die krijgen vaak heel veel assists maar weinig kills en zo maak je het wat aantrekkelijker om een tank te spelen. Offensive characters gimpen zichzelf te hard als ze voor deze mastery gaan.
Lijkt me niet echt aantikken ik denk dat je gemiddeld per potje rond de 20 assits/kills zit is nog geen 500 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Sona is OP door haar E, lategame is die zo imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wow, wat is er aan de hand?

Nu al een 10 game winstreak in Normals zonder trolls of AFK-ers (op één Rally / Revive Karma na die uiteindelijk gewoon ging supporten). Alle games een jungler, support, normale picks en mensen die met elkaar communiceren. En dat in het weekend.

Hebben ze de Tribunal gebuffed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:03:
Wow, wat is er aan de hand?

Nu al een 10 game winstreak in Normals zonder trolls of AFK-ers (op één Rally / Revive Karma na die uiteindelijk gewoon ging supporten). Alle games een jungler, support, normale picks en mensen die met elkaar communiceren. En dat in het weekend.

Hebben ze de Tribunal gebuffed ofzo?
Nee, kreeg zojuist een taric die afk ging op level 1 omdat ik hem blijkbaar dood liet gaan (hij faalde meteen) en omdat shaco op level 1 niet ganke oid.

Fijn zo'n ranked games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
16-8-7 Kassadin
10-5-6 Ashe
13-6-9 Brand
0-3-3 Sona

Eerste 2 potjes had ik 2x een duoqueue in m'n team die er niets van kon. Zo enorm slecht dat ze ons het spel verloren.
3de potje zogen ze gewoon zwaar.
4de potje gaan Vlad en Gangplank afk.

Zelden zo hard zitten ragen als in deze matches..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:22:
[...]

Volgens mij zegt Phreak of die andere gast in de video duidelijk dat het om range gaat ja. Die 2de gast zegt letterlijk dat het vooral om harass en range gaat.

[...]
Phreak en Morello zeggen dat het om 'ranged' carries gaat, dus inderdaad Graves, Caitlyn en Kog'maw. Ze zeggen niet dat de 'range' het probleem van die carries is, ze hebben het in het geheel niet over range. Ze gaven alleen aan dat deze drie bovengemiddeld vaak gekozen worden en gewoon een tikje sterker zijn. Kan ze geen ongelijk geven daarin. :)

Of ik moet echt iets gemist hebben, maar als ze werkelijk range zouden gaan nerfen dan had ik dat echt wel onthouden. Een range nerf op Graves is echt dom namelijk. Burstdamage is zijn probleem, absoluut niet zijn range.

Nieuwe masteries zien er leuk uit trouwens, echt totaal anders! Ineens zoveel keuze, zeker nu het 21ste punt niet meer zoveel sterker dan de andere punten lijkt te zijn. En alle offensieve, defensieve en utility summoner spells kunnen buffen met één punt per tree, is een pracht idee.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 14-11-2011 09:16 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Met range wordt niets gedaan, maar wel met de ranged carries.

@Cloud: Die 21e punten zijn naar mijn idee nog steeds erg viable, misschien zelfs meer dan de season 1 varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb ze nog eens bekeken en ze zijn inderdaad nog steeds sterk eigenlijk, vooral ook die van de utility tree. Wel wennen allemaal zeg :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

speedzor schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:56:
16-8-7 Kassadin
10-5-6 Ashe
13-6-9 Brand
0-3-3 Sona

Eerste 2 potjes had ik 2x een duoqueue in m'n team die er niets van kon. Zo enorm slecht dat ze ons het spel verloren.
3de potje zogen ze gewoon zwaar.
4de potje gaan Vlad en Gangplank afk.

Zelden zo hard zitten ragen als in deze matches..
Speedzor, ik heb een fix: Stoppen 8)7

Ik heb eigenlijk ook zo'n losing streak gehad dat ik helemaal opgefokt aan het avondeten zat.
Daarom ben ik maar gestopt met het spel en anders spellen gaan doen.
Gister of eergisteren toch maar even een potje gedaan en dat ging niet slecht maar toch weer een leaver (wel op het andere team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Die mensen moet je gewoon reporten, ik weet toevallig dat Riot deze accounts wel altijd doet bannen die vaak leaven etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

sjaggy schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:03:
Die mensen moet je gewoon reporten, ik weet toevallig dat Riot deze accounts wel altijd doet bannen die vaak leaven etc etc
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Vrienden die zelf een ban hebben gekregen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 11:37

Nibbz

Postmaster General

Iemand al een champion spotlight gezien van Fizz? Die zal vandaag toch wel komen, aangezien hij morgen uitkomt?

edit:

owh, ik ging er gemakshalve even van uit dat de nieuwe hero ook op dinsdag komt (speel dinsdag avond zo goed als nooit :o). Maar dat word woensdag dus?

[ Voor 44% gewijzigd door Nibbz op 14-11-2011 11:42 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Normaal gesproken is morgen toch altijd de nieuwe champion rotation (dinsdag) en meestal woensdag patch day... of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

sjaggy schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:37:
Normaal gesproken is morgen toch altijd de nieuwe champion rotation (dinsdag) en meestal woensdag patch day... of zie ik dat verkeerd?
In de vs is dat dus een dag eerder;)

Maar gezien de tijd zones verwacht ik dus dat het pas tegen de avond zal uitkomen.
Of misschien zelfs morgen ochtend pas.

Ow ja de champion spotlight komt meestal op de dag zelf pas.
Dus waarschijnlijk op dinsdag avond pas.

Vanavond zal wel champion rotation zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Awaken1 op 14-11-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Amumu top en vijand Twitch jungle + afk Corki. Wat een bende..
Die amumu was tevens instalock Teemo in m'n vorige game en van zodra je iets tegen hem zei kreeg je scheldwoorden naar je kop :P
Sommige mensen mogen toch echt niet op het internet komen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
speedzor schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:15:
Amumu top en vijand Twitch jungle + afk Corki. Wat een bende..
Die amumu was tevens instalock Teemo in m'n vorige game en van zodra je iets tegen hem zei kreeg je scheldwoorden naar je kop :P
Sommige mensen mogen toch echt niet op het internet komen
Idd, Gister had ik een normal game met TF (ap, ik vind echt leuke champion om te spelen). Voor de rest hadden we brand, nidalee, yi en ashe. Nu dat ik brand mid liet, ging ik zelf top omdat dat mij het meest logisch is. Toen begon nidalee (want nidalee wordt vaak als support gespeeld toch?) al te rage-en dat hij top wou en toen dacht ik: daar gaan we weer :F.

[ Voor 3% gewijzigd door koekwaus21 op 14-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:23
nid kan ook heel goed solo top, check hotshotgg maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Het nadeel van nid is toch wel dat ze zeker in het begin heel gauw OOM is, ikzelf 'mag' met fiddle ook regelmatig top, als ik niet jungle ben.. zeker goed te doen :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Niet vergeten dat je als Nidalee geen speertjes mag lopen gooien in de laning phase. Je gaat er niet bijster veel raken met een goede tegenstander en wanneer je ze raakt kunnen ze dit snel inhalen met hun sustain. Hier gaan veel mensen in de fout heb ik gemerkt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe dit weekend nogal zwaar uit geweest en dan een katertje uitzweten
en ik dacht pfff kkan toch niets doen laat ik even een matchje LoL spelen

de vijand zal goed gelachen hebben, mn teammates een pak minder :)

nog nooit zo slecht gespeeld, zal ik ook niet meer doen met een kater het is gewoon zelfmoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iets nieuws meegemaakt met ryze in normals. Solo'd baron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Achjah, als ik nog een beetje van de kaart ben maakt het me nieteens uit wat me team denkt. Ik heb toch lol in wat ik aan het doen ben ^^ ik "probeer" het iig wel altijd :P maar ik ga nooit irritant doen tegenover mijn teammates. Is niet echt van mijn aard ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 08:37

Zyppora

155/50 Warlock

Mijn ervaring is juist dat ik beter speel naarmate ik wat meer gedronken heb =D Zo 's avonds speel ik een potje en dan pak ik standaard een pilsje erbij. Eerste potje gaat nog wel, tweede potje steeds beter en het derde potje nog beter :*) Don't ask me how.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Ik moet dan wel zeggen, met van de kaart heb ik het niet over 1 pilsje ^^ Ik heb het dan meer dat je inmiddels toch al een beetje de weg kwijt bent haha. Nee met alcohol speel ik echt alleen maar slechter, ik krijg dan echt meer het gevoel van ach het is maar een spelletje en dan kan ik nogal eens de boel verpesten haha. Ik word echt minder serieus van alcohol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 16:48
Dat: Ach, tis maar een spelletje denk ik sowieso altijd :)

Maar met drank op speel ik risicovoller, oftuwel dan wordt ik meestal een feeder :D (Bij hoge uitzondering own ik dan gruwelijk hard als degene waartegen ik lane slecht is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kater >< dronken
ik had zelfs hoofdpijn in mn kleine teen :)
oud worden e maja twas wel een leuk feestje dus je moet er iets voor over hebben

Jaydee * plastic dreams

TIP NR 1 voor noobs : DONT PLAY WITH A HANGOVER
om toch beetje ontopic te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Aangezien mijn post onder de zwerm van nieuws is gevallen. Hieronder nog een post :)

http://www.fakegaming.eu/GoT/ heeft sinds een aantal dagen geleden Twitch.tv/Justin.tv support!

Zijn er nog meer dingen die jullie graag geupdate zien of nieuwe features die jullie graag willen?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Bartjeh schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:07:
Dat: Ach, tis maar een spelletje denk ik sowieso altijd :)

Maar met drank op speel ik risicovoller, oftuwel dan wordt ik meestal een feeder :D (Bij hoge uitzondering own ik dan gruwelijk hard als degene waartegen ik lane slecht is)
dit ^^, en mwah ik persoonlijk kijk nooit streams, moet ik wel eens gaan doen eigenlijk maar heb helaas echt TE weinig tijd ): heb nauwelijks tijd om zelf een potje LoL te kunnen doen.... Stage, School, Vriendin....

off-topic: achja wel awesome weekend @ I love Techno ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:45:
Aangezien mijn post onder de zwerm van nieuws is gevallen. Hieronder nog een post :)

http://www.fakegaming.eu/GoT/ heeft sinds een aantal dagen geleden Twitch.tv/Justin.tv support!

Ik snap de meerwaarde van deze site niet helemaal. Behalve een paar streams die volgens mij zo goed als altijd offline zijn (die je overigens ook op own3d.tv kunt bekijken) is er niks van mij interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:28:
kater >< dronken
ik had zelfs hoofdpijn in mn kleine teen :)
oud worden e maja twas wel een leuk feestje dus je moet er iets voor over hebben

Jaydee * plastic dreams

TIP NR 1 voor noobs : DONT PLAY WITH A HANGOVER
om toch beetje ontopic te blijven ;)
Moet dit nou? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:22:
[...]

Ik snap de meerwaarde van deze site niet helemaal. Behalve een paar streams die volgens mij zo goed als altijd offline zijn (die je overigens ook op own3d.tv kunt bekijken) is er niks van mij interesseert.
Als je graag met tweakers speelt staan daar vrijwel al hun summoner names + forum nicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:22:
[...]

Waarschijnlijk was je er niet toen deze site is opgezet en heb je nog nooit de opening post gelezen maar die website was bedoeld om Tweakers aan LoL accounts te kunnen koppelen zodat je weet wie welk account heeft.

Streams is maar een extratje en het was de bedoeling dat je daar alleen streams ziet van mensen die dus ook op het GoT forum zitten.

op own3d.tv kan je mij bijvoorbeeld niet meer vinden omdat als ik naar own3d.tv stream hij geen videos meer opslaat (iets wat ik al meerdere keren heb aangekaart) dus ben ik overgestapt naar twitch.tv.

Maar in principe probeer ik de site dus zodanig uit te breiden dat het 1 van de startpunten word voor de GoTers :)

Edit:
Moest die double post nou? D: Daar hebben we toch edit voor?

[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 14-11-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Thanks Jeffro. Zag laatst idd dat de site offline was.

Kleine opmerking nu je er toch mee bezig bent. Die filter werkt niet (meer). Iig in IE9, andere browsers niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:30:
Thanks Jeffro. Zag laatst idd dat de site offline was.

Kleine opmerking nu je er toch mee bezig bent. Die filter werkt niet (meer). Iig in IE9, andere browsers niet getest.
Vreemd dat ie offline is geweest dan, probleem zit hem idd in IE9. Vraag me af op welke lijn hij nu weer stuk gaat -,-

Edit: in IE8 doet hij het wel. Klote IE9 :(

Edit2: Ik denk dat ik heb opgelost heb, jQuery zat nog op 1.5 (ben niet zo heel goed met jQuery xD) dus ff geupdate naar 1.7 en werkt weer prima :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jeffroiscool op 14-11-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fopje!

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:16:
ik ben net begonnen met league of legends maar ik krijg cheatengine 6.0 niet aan de praat, het is mij maar 1 keer gelukt om de game instant te winnen, heeft iemand nog leuke cheats voor deze videogame
Je bent hier niet gewenst. Zowel door de spelers als door de forumregels.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze reactie dus echt niet kunnen, het amateurisme straat ervan af en zijn naam is ook nog eens gruwelijk lelijk. Echt een schande voor de maatschappij dit soort types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:20:
[...]

Ik vind deze reactie dus echt niet kunnen, het amateurisme straat ervan af en zijn naam is ook nog eens gruwelijk lelijk. Echt een schande voor de maatschappij dit soort types.
Real troll zoals we in lol dan zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:13

Flapmo

and back is gigi!

Iedereen hier d/c-t :? Kom ook niet meer in mijn game :X.

//edit
ja dus :X.

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=477869

[ Voor 43% gewijzigd door Flapmo op 14-11-2011 20:59 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:16:ik ben net begonnen met league of legends maar ik krijg cheatengine 6.0 niet aan de praat, het is mij maar 1 keer gelukt om de game instant te winnen, heeft iemand nog leuke cheats voor deze videogame
Haha jij troll 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat mensen in deze game zo snel zullen cheaten. Moet er niet aan denken om al die ip opnieuw te moeten sparen.
Pagina: 1 ... 19 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!