Is 2H unholy dan geen optie, of ligt dat DPS-wise nog lager dan 2H frost?Anoniem: 373674 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:35:
[...]
Ik denk zeker dat GW2 de grootste bedreiging voor wow gaat worden. de potentie in deze game is echt enorm. het is ook gewoon niet met wow te vergelijken omdat dit echt een next gen MMO is. Verder geen maandelijkse kosten en Arena Net is niet zomaar een bedrijf, maar is ontstaan uit oa ex blizz medewerkers die verantwoordelijk waren voor Diablo en warcraft.. naar mijn mening de beste games die ik vroeggah ooit gespeeld heb.
Daarom ben ik benieuwd wanneer blizz die panda uitbreiding zal brengen omdat GW2 zeker volgend jaar komt.
ff iets anders.. gisteren op mijn Dk de hammer van raggy maar geloot. Warrior (arms) wilde hem ook wel, maar hij heeft al die 391 axe van shannox. Heb hem dus omgebouwd naar tanking
http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Woefwoefwoef/advanced
Dancing rune wep is nu wel geestig dat er dan 2 hammertjes rondvliegen.
Nu heb ik die axe van shannox 378 omgebouwd voor 2h frost. Had DW frost met 2 van die 365 BS bijlen. Na wat testing gisteren lag de dps op of net boven de oude dw spec. Wel vind ik het veel relaxer spelen dan dw wat betreft spammen en ook had ik vrijwel constant die runeforging proc. vanavond op baleroc maar eens testen of dit een blijvert is
[ Voor 90% gewijzigd door 3xNix op 26-10-2011 09:23 ]