Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 250 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.041 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
Bartjeh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:30:
Vergis je niet in baleroc heroic. De tactics zijn op papier niet heel moeilijk, maar een hoop mensen hebben toch moeite met het niet spreaden van torment, optijd rennen met die countdown en uberhaupt optijd weglopen / aanbieden bij crystal.
dat.
Duurde bij ons/mij ook even voor het kwartje viel. En inderdaad, als het kwartje eenmaal valt is het niet moelijk, maar tot die tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnxsinned
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-03 16:59
JoeBravo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

dat.
Duurde bij ons/mij ook even voor het kwartje viel. En inderdaad, als het kwartje eenmaal valt is het niet moelijk, maar tot die tijd...
Mja, we hadden hem al op een funtry 47% :p tacs zouden we allemaal moeten kennen, en zo niet, zal ik jullie advies zeker ten harte nemen en dit communiceren. :) Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen weer begonnen met WoW en ben nu een rogue gaan levelen. Ik ben gestopt na WotLK en heb nog 1 maandje of 2 in cata gespeeld heb toen me druid naar 85 geleveld. Nu een fresh start gemaakt op Bloodscalp omdat een aantal vrienden van me ook weer begonnen waren. Ik level zonder heirlooms maar heb gisteren even tot level 16 gehaald.
Zijn er tips waar ik dus echt rekening mee moet houden wat er veranderd is?
Ik level momenteel als Combat is dat tegenwoordig nog steeds het beste om te levelen als je geen heirloom daggers hebt?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
Om die boss echt heel soepel te laten lopen, zorg dat je maar 1 melee hebt, die kan de shard dan om en om bij linker en rechter been plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
Bartjeh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:24:
Volgens mij zit het grootste verschil in dps in het moment waarop je combustion popped. En ik gok dat je pyro gaat zodra je fireball onder de gcd komt?
Ben nu twee keer in de lucht geweest, de eerste keer was helemaal een drama (met 20k dps ofzo). Combustion gebruik ik (natuurlijk) op het moment dat alys op de grond ligt, hero er is en ik een dikke crit heb van pyroblast, meestal heb ik dan al pyroblasts die onder de gcd zitten. Ik zou inderdaad moeten switchen op het moment dat mijn fireball onder de gcd zit, dat doe ik momenteel niet (beetje hectisch vind ik het nog in de lucht en ik kan mijn casting bar maar amper zien (contrast issues in de lucht denk ik ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:18
pnxsinned schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Mja, we hadden hem al op een funtry 47% :p tacs zouden we allemaal moeten kennen, en zo niet, zal ik jullie advies zeker ten harte nemen en dit communiceren. :) Thnx!
Lastigste is het omgaan met niet voorziene situatie's

Voornamelijk healers met torment, en dan swappen naar een 3 man shard rotatie en dat soort grappen, en mana kan soms echt een issue zijn tegen het einde aan.

Maar moeilijk ishet niet alhoewel, met onze alt groep zaten we 2 seconden van de enrage timer af, dus is beetje afhankelijk hoe je dps is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Terence(x) schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Lastigste is het omgaan met niet voorziene situatie's

Voornamelijk healers met torment, en dan swappen naar een 3 man shard rotatie en dat soort grappen, en mana kan soms echt een issue zijn tegen het einde aan.

Maar moeilijk ishet niet alhoewel, met onze alt groep zaten we 2 seconden van de enrage timer af, dus is beetje afhankelijk hoe je dps is :P
Wij doen sowieso een 3 man shard rotatie. we beginnen met 2x25 dan 2x 13-12 daarna de rest 9-8-8, tenzij we veel tormenteds hebben en we met wat cd's dit op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bij mijn weten, van horen zeggen, is het voor mages van belang dat ze geen DoTs door laten lopen uit de flight-phase naar de burn-phase. Als je DoT actief blijft tijdens de tornadoes profiteert deze niet van het feit dat ze dubbel damage pakt tijdens de burn. Frostbolts casten dus, tijdens het rennen voor de tornadoes, en daarna pas Combustion poppen.

Wij hebben zelf gisteren onze Legendary opgehaald \o/

Op een two-shot op Rhyolith na alles op heroic ge-oneshot, inclusief een oeps-momentje op de Domo pull, waarbij wji normaal 3 man buiten de groep hebben staan maar even vergeten waren dat 1 daarvan normaliter de hunter is die misdirect-pullt. Hij was er dit keer niet bij, dus de tank moest zelf pullen, wat resulteerde in instant cat > scorp >cat +Orbs. Oh well. Domo lag voordat er een tweede Orb phase zou komen, dus no problemo verder, hoewel het wel wat gokken was hoeveel slashes we gingen pakken. Bad pull tactics en toch een oneshot, I'll take it!

Vervolgens snel naar ormal geswitcht voor de laatste quest voor de Legendary, waarbij onze boomkin dus ietsje beter moest oppassen waar hij ging staan, maar wat verder niet enorm veel impact op het gevecht heeft. Behalve dat ik geen actieve HoTs kon zien in Grid, maar dat schijnt te wijten te zijn aan de debuff die hij had. Nadat Raggy eigenlijk ook probleemloos was gaan liggen mocht hij dus een stukje zwemmen en konden wij met z'n allen naar Org om daar een poosje op onze Blue Drakes te RPen :>

De Boomkin simde gisteren 37k single target DPS...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:18
Bartjeh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:42:
[...]

Wij doen sowieso een 3 man shard rotatie. we beginnen met 2x25 dan 2x 13-12 daarna de rest 9-8-8, tenzij we veel tormenteds hebben en we met wat cd's dit op kunnen lossen.
Wij gaan altijd gewoon tot 13 ongeveer en dan swappen. Werkt perfect, maarja wij zijn ook 10m, maar op zich zou het niet uit moeten maken aangezien je nog steeds meer spelers per shard heb op 25.

1 shard = 10 spelers
2 shards = 25 spelers

Dan kan altijd 3 spelers beter werken i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Wij doen ook 10 man :P Ik bedoelde met 2x niet parallel maar in serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
Ik deed het gister voor het eerst als arcane, werkte niet super, raakte toch nog steeds /oom en de gcd zit je natuurlijk al snel aan…

Gister was ook de kogel door de kerk… Ik ga voorlopig op mijn mage als main raiden. 4.3 zou moeten betekenen dat fire weer een goede raid spec is. Daar kan ik prima mee leven!

Ik kon redelijk opboksen tegen de andere dps (die allemaal veel betere gear hebben), alleen tijdens Shannox was ik HARD aan t falen. Ik kreeg een telefoontje, hierdoor ging mijn cooldown management naar de knoppen en had ik ook niet door dat mijn magearmor was afgelopen. Zie de logs: http://www.worldoflogs.co...b7hu8utah/sum/damageDone/

Raggy wilde helaas niet zo. De pug rogue pakte zijn target niet op, en een aantal mensen waren compleet nieuw… Wel leuk dat onze oude hunter weer is gaan spelen! Gast zag alles voor het eerst en faalde nergens op. Zo kan het dus ook!

@ Vocalise: ik heb het gister even over je gehad… We twijfelen een beetje tussen je lock en je paladin. Heeft je pally tank een offspec? Wat vind je zelf het leukst? Je moet het e-mail adres wat in je PM staat maar even RealID toevoegen… Dan kan je met hem bespreken wat het beste werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:08:
Ik kon redelijk opboksen tegen de andere dps (die allemaal veel betere gear hebben), alleen tijdens Shannox was ik HARD aan t falen. Ik kreeg een telefoontje, hierdoor ging mijn cooldown management naar de knoppen en had ik ook niet door dat mijn magearmor was afgelopen.
Zoiets had ik gisteren ook. :P Nouja, ik zat gewoon niet op Ventrilo omdat ik aan het Skypen was met een dame die ik al een hele tijd niet gesproken had. :P Normaal gesproken hebben we elke week opnieuw problemen met heroic Shannox omdat mensen niet ver genoeg doorlopen om Rageface te resetten. Gisteren was het een one-shot terwijl ik alleen via raid warnings kon aankondigen wanneer ik mijn stacks ging resetten. :+ Ik was aan het maintanken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
Ik deed het gister voor het eerst als arcane, werkte niet super, raakte toch nog steeds /oom en de gcd zit je natuurlijk al snel aan…

Gister was ook de kogel door de kerk… Ik ga voorlopig op mijn mage als main raiden. 4.3 zou moeten betekenen dat fire weer een goede raid spec is. Daar kan ik prima mee leven!

Ik kon redelijk opboksen tegen de andere dps (die allemaal veel betere gear hebben), alleen tijdens Shannox was ik HARD aan t falen. Ik kreeg een telefoontje, hierdoor ging mijn cooldown management naar de knoppen en had ik ook niet door dat mijn magearmor was afgelopen. Zie de logs: http://www.worldoflogs.co...b7hu8utah/sum/damageDone/

Raggy wilde helaas niet zo. De pug rogue pakte zijn target niet op, en een aantal mensen waren compleet nieuw… Wel leuk dat onze oude hunter weer is gaan spelen! Gast zag alles voor het eerst en faalde nergens op. Zo kan het dus ook!

@ Vocalise: ik heb het gister even over je gehad… We twijfelen een beetje tussen je lock en je paladin. Heeft je pally tank een offspec? Wat vind je zelf het leukst? Je moet het e-mail adres wat in je PM staat maar even RealID toevoegen… Dan kan je met hem bespreken wat het beste werkt!
Arcane als mage op Alysrazor is ook zeker niet de beste beslissing. Als je geen fire offspec hebt, is het een stuk minder interessant om de lucht in te gaan omdat je AB zo snel onder de gcb zit. Met fire heb je daar door pyroblast een stuk minder last van ;-)

Ik moet zeggen, zowel fire als arcane bevallen mij best. Nu ik de 4-set heb deed ik gister even een test op een heroic boss dummy, echter valt mijn dps daar een stuk lager uit dan in de raid (burn phase is ongeveer 25k en mana reserve was ongeveer 15k), gemiddeld kwam ik rond de 18k oid uit.

Ook nog even fire geprobeerd met 4piece. Als je mazzel hebt met procs is die dps echt waanzinnig zeg! Ik had een minuut lang, met time warp en cooldowns 38k dps; das voor mijn gear echt niet slecht :-) Helaas zakte ik daarna weer terug naar 16k ongeveer, pech met procs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 19:35

Och het maakt mij niet gek veel uit, ik heb een retri offspec inc redelijke gear, maar als je echt dps zoekt prefereer ik uiteraard mijn Lockje, heb jee een offtank soms dps nodig dan is de keuze niet zo moeilijk :D
Ik zal zoiezo de real id toevoegen en regelen we het ingame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe deel:

• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 251

Graag daar verder!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.