Ervaringen T-mobile als internetprovider

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Ik heb een tijdje terug een huis gekocht, en moet nu ook een beslissing nemen welke internet en tv providers ik mee in zee ga. Nou biedt T-mobile tegenwoordig ook diensten aan als internetprovider aan tegen een best aantrekkelijke prijs. Ook de combinatie met televisie is goed geprijst, echter heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik surf eigenlijk alleen maar internet en download af en toe wat. Welke meoten er twee laptops, 2 iphones en een ipad op kunnen, veelal worden er iig 2 producten tegelijk gebruikt.

Zou dat hiermee kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt er met alle apparaten op, maakt niet uit is snel genoeg. Qua prijs zijn ze inderdaad erg goedkoop in vergelijking met andere aanbieders. Zelf heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niet bij helpen.

Misschien even handig als je erbij zet welk pakket je in gedachten had, en wat je online activiteiten zijn..?

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 09-10-2011 18:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

de diensten die ze aanbieden waren voorheen bekend als het merk Online. Een topic met ervaringen is hier ook ergens op het forum. Heb zelf alleen internet en voip, geen tvpakket. Ben erg tevreden, eind 2012 schijnt er glasvezel in mijn straat te komen dus tot die tijd blijf ik ook bij ze. het tv pakket is via de schotel, daar moet je wel ruimte voor hebben.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Online] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XXI)

Ik heb er ervaring mee en het bevalt prima. Neem alleen internet af voor €14/maand.

Inclusief de €5/maand korting vanwege GSM abonnement & €1 korting wegens gebruik niet-Online modem. (Ik weiger te betalen voor huur van een apparaat dat ik niet gebruik)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Bedankt voor de antwoorden, ik zou dan voor het volgende pakket gaan: Snel Internet + Digitale TV Pauzeren & Opnemen (Digitale TV-ontvanger met harddiskrecorder (320GB) van € 199,95 voor € 99,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Ik zou wel even de geboden snelheid controleren. T-Mobile (Online) heeft meer dan andere providers nog ADSL1 DSLAM's in gebruik, waardoor de downloadsnelheid beperkt zal zijn tot max. 8mbps. Om deze reden heb ik toendertijd gekozen Telfort i.p.v. T-Mobile ADSL. Situatie op mijn woonadres is nog onveranderd.

Tegenwoordig heeft T-Mobile ook een deal met Digitenne i.p.v naast CanalDigitaal voor televisie. Daarom hoef je niet langer een schotel te plaatsen om gebruik te kunnen maken van T-Mobile TV. (Eigenlijk wel jammer IMO, want satelliet levert beter beeld, meer zenders en is stabieler dan Digitenne)

Edit: Tiebvaud
@NY_Giant: Dank voor de aanvulling, heb 't hierboven aangepast

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro op 09-10-2011 20:11 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maestro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:29:
Tegenwoordig heeft T-Mobile een deal met Digitenne i.p.v. met CanalDigitaal voor televisie. Daarom hoef je niet langer een schotel te plaatsen om gebruik te kunnen maken van T-Mobile TV. (Eigenlijk wel jammer IMO, want satelliet levert beter beeld, meer zenders en is stabieler dan Digitenne)
T-Mobile heeft deals met zowel Digitenne als Canal Digitaal: http://www.online.nl/tv .

[ Voor 25% gewijzigd door TexMex op 09-10-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:38

IEF

Why so serious?

Zoals hierboven aangegeven, dit kan prima in [Online] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XXI).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.