Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Beste tweakers,

ik heb thuis een Home Server draaien met Windows Home Server PP3 V1. Nu zit ik alleen met een probleem.

Mijn evaluatieversie is afgelopen en zit nu met 4TB aan data wat erop staat, alleen nu kan ik nergens geen licentie meer kopen, ja alleen van 2011, alleen die wil ik niet i.v.m. het niet aanwezig zijn van de zogeheten Drive Extender.

Wat kan ik momenteel het beste doen? Of met een alternatief komen waarmee ik ook makkelijk schijven kan toevoegen en verwijderen? Windows XP + RAID/JBOD waarmee dat wel kan (verwijderen/toevoegen)? Of iemand moet een licentie hebben liggen voor mij die ik kan overnemen voor een leuk prijsje?

Alvast bedankt,

Gerben Kwakkel

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitse H
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 23:10
Ik heb hier nog Windows Home Server liggen netjes in origineel doosje met licentie alle CD's.
PM me maar indien je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Eventueel ook nog te krijgen via http://www.4launch.nl/sho...indows-home-server-uk-oem. Wel aardige levertijd natuurlijk, maar je kan altijd even informeren.

In [WHS] Windows Home Server ervaringen topic zijn volgens mij een aantal discussies geweest over het ontbreken van Drive Extender in 2011, ik geloof dat de meeste mensen niet echt last hebben van de afwezigheid. Daarnaast zijn er inmiddels 3th party oplossingen voor geloof ik. Gezien het verschil in prijs (WHS 2011 heb je voor minder dan 50 euro in huis) is dat misschien het overwegen waard!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Technet abo afsluiten, daar heb je toegang tot the vorige versie + de huidige versie en honderden andere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Het is allemaal wel vrij duur, ben nou niet echt van plan om 50+ euro te gaan betalen voor een licensie, dan stap ik inderdaad liever over op 2011 die voor 46 euro te verkrijgen is.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:15
Probeer met een ERD Cd te booten en kijken of je je data naar SAn / NAS kan overzetten

<GOT>DrOPje #2516

Pagina: 1