Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe voeding nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Met Battlefield 3 steeds dichterbij zit ik er aan te denken om mijn pc uit te breiden met een tweede videokaart. Ik twijfel alleen of mijn voeding dit wel gaat trekken, ik heb op dit moment een Corsair 450W.
De rest van mijn systeem is als volgt:

Gigabyte P55A-UD3R
Intel Core i5 750
2x Kingston ValueRAM DDR3,1333-4GB
Sapphire HD5770 1GB GDDR5

Van de videokaart wil ik er dus nog 1 bijhalen om in Crossfire te zetten, gaat mijn huidige voeding dit trekken?

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11 03:13
Je kunt denk ik beter een single videokaar kopen. Ik draai bf3 beta op een 6850 en dit loopt goed.

bovendien is de 6850 ook zuiniger kwa stroomverbruik dan de 5xxx series.

Verwijderd

Meer info. nodig bijv. aantaal HDD's en DVD branders, fan enzo.
Ga je overclocken? heeft je voeding genoeg pci-e aansluitingen for crossfireX?

Je kan het ook zelf uitrekenen

http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Maar ik denk 450 is niet genoeg je hebt 600 watt nodig.

Verwijderd

FAQ al doorgenomen?
OH FAQ

En GoT heeft een verzameltopic voor vragen zoals "Heb ik een nieuwe voeding nodig? Welke dan?" Welke voeding heb ik nodig? Deel 19

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 07:47 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Zoals al eerder genoemd, er is een speciaal topic over voedingen en dergelijke vragen daarover.

Daarnaast misschien een kleine tip, hij is hierboven overigens ook al gegeven: 2x HD5770 is niet zoveel, dan kan je beter die ene HD5770 verkopen en dat geld samen doen voor een leuke HD6870... dan heb je qua prestatie hetzelfde en wat zuiniger. Plus 256 bandbreedte, wat mocht je ooit meerdere beeldschermen gaan draaien je een voordeel oplevert omdat de kaart niet op zijn kont gaat bij iets te hoge instellingen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.