Inderdaad, niet (alleen) "in"maar aan je printer
Ik moet een nieuwe printer gaan kopen en zag de Epson BX en SX525 die behalve aan de (netwerk/usb)kabel ook draadloos gebruikt kunnen worden.
Op zich niet zo uniek natuurlijk, dat wifi.
Maar wel het CISS (Continues Ink Supply System)systeem waarbij je contunue de beschikking hebt over inkt, totdat de flesjes leeg zijn.En er zijn flesjes van verschillende inhoud beschikbaar van klein tot groot, liters
Uitgebreidere uitleg.
Wikipedia: Continuous ink system

Ik vond dit systeem op youtube en was eigenlijk nieuwsgierig of iemand daar ervaring mee heeft.
Ik had het zelf nog nooit gezien, tot nu toe dan.
De spullen kosten rond de €40 a €50 afhankelijk van het type printer.
Hoe het hele zaakje werkt kun je zien op onderstaande video
Het zou je 95% besparen.Je printer moet wel open blijven staan ivm met wat slangetjes en de geleider daarvoor.
YouTube: CISS for Epson Stylus SX525WD - installation - YouTube
Op de video ziet je nog een blauw doosje waar die chips (combo chip box) inkomen, die van de cartridges gehaald zijn. Ook de USB wordt daarop aangesloten naar de laptop. De USB aansluiting op de printer wordt dus niet gebruik

Ik zou zeggen:Check it out!
Ik moet een nieuwe printer gaan kopen en zag de Epson BX en SX525 die behalve aan de (netwerk/usb)kabel ook draadloos gebruikt kunnen worden.
Op zich niet zo uniek natuurlijk, dat wifi.
Maar wel het CISS (Continues Ink Supply System)systeem waarbij je contunue de beschikking hebt over inkt, totdat de flesjes leeg zijn.En er zijn flesjes van verschillende inhoud beschikbaar van klein tot groot, liters
Uitgebreidere uitleg.
Wikipedia: Continuous ink system

Ik vond dit systeem op youtube en was eigenlijk nieuwsgierig of iemand daar ervaring mee heeft.
Ik had het zelf nog nooit gezien, tot nu toe dan.
De spullen kosten rond de €40 a €50 afhankelijk van het type printer.
Hoe het hele zaakje werkt kun je zien op onderstaande video
Het zou je 95% besparen.Je printer moet wel open blijven staan ivm met wat slangetjes en de geleider daarvoor.
YouTube: CISS for Epson Stylus SX525WD - installation - YouTube
Op de video ziet je nog een blauw doosje waar die chips (combo chip box) inkomen, die van de cartridges gehaald zijn. Ook de USB wordt daarop aangesloten naar de laptop. De USB aansluiting op de printer wordt dus niet gebruik

Ik zou zeggen:Check it out!