Trollende gebruiker apple-nieuwsitems

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:09

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Een user zit te trollen bij Apple-nieuwsitems: [Verwijderde gebruiker]

Vandaag geregistreerd en 8 reacties geplaatst waarvan allen -1. Allemaal in dezelfde catagorie als Apple=winning etc. Dit lijkt me niet de bedoeling. Wellicht gaat het om een kloon? Anyway, wellicht is het handig als deze user aangepakt wordt?

Enkele voorbeelden:
Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt iOS 5 volgende week uit'
Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt nieuwe iPhone 4S eind oktober in Nederland uit'
Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt nieuwe iPhone 4S eind oktober in Nederland uit'

Etc...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Hmm... deze kom ik ook tegen: gallery: SteveBlowJobs

Dus user 425245 én 425246 lijken mij klonen te zijn. Daarnaast zou ik er ook voor pleiten om de usergallerijen leeg te halen want de profielgegevens zijn m.i. strijdig met het beleid. (WOII verwijzingen)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User is al geband. De mods zijn nog bezig met het opruimen van de troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Oops, ik zie nu dat ook in LA een topic voor deze user is gemaakt: Nazi-uitingen toegestaan?

Toch zijn de reacties inmiddels gelukkig verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is done :)

☻/
/▌
/ \

Dit topic is gesloten.