PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Daphne (dragons lair, space ace, cobra command)
PSX-R (guncon shooters only)
Mame 0.89 naast de standaard 0.143 (089 draait sommige games veel beter op me atom boardje)
Daar wil ik iets van een soort traan plaat voor maken..
thx voor de leuke reacties
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Kun je daar ook bv Time Crisis en/of Operation Wolf mee spelen? (fond memories ...)Njay schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:48:
Latest Edition:
EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O
Yup, voor OPWolf via mame heb je niet een super pc nodigjeroen94704 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:45:
[...]
Kun je daar ook bv Time Crisis en/of Operation Wolf mee spelen? (fond memories ...)
Maar voor time crisis wel
Dit was bij niet het geval i.v.m. een atom boardje maar nu heb ik time crisis 1 en 2 via psxemu draaien
werkt ook top !!!
Anoniem: 1661
wie weet op een dag...
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Kan je het niet anders lenen van iemand?
Ik zie dat je een ITX moederbord gebruikt hebt, zou mATX ook passen of is daar te weinig ruimte voor? Hoe heb je het moederbord bevestigd? gewoon de afstands busjes in het hout geschroeft en daarboven op het moederbord?
Ik heb op Ultimarc een shopping cart gevuld met wat spullen. Ik wil een zwarte knop gebruiken voor coins en op de achterkant een zwarte knop voor de pwr on/off. Jij hebt daar een kabeltje voor zag ik wat voor iets is dat en waar kan ik het vinden? Is de Wiring kit genoeg om alle knoppen te wiren?
Dit wordt mijn eerste build als alles door gaat. Ik ben de hele dag over internet aan het zoeken maar sommige info wordt nergens verteld omdat het waarschijnlijk voor velen obviously is. vandaar zoveel vragen

Shopping cart:

Edit:
Hoe speelt de J-Stick Ball Top met shmup's zoals DoDonpachi?
[ Voor 39% gewijzigd door ndonkersloot op 02-02-2012 00:39 ]
Ik was kwa kosten iets van rond de 350 a 400 euro ongeveerTiwazz schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:51:
Ik heb besloten om het toch te gaan doen! Ik heb iemand kunnen regelen die wel de tools heeft. Ik ga wat geld appart leggen van wat ik bij beun met computer reparatie/hulp en van dat geld ga ik de onderdelen bestellen. Hoeveel was jij ongv. kwijt excl. computer onderdelen en monitor/speakers?
Ik zie dat je een ITX moederbord gebruikt hebt, zou mATX ook passen of is daar te weinig ruimte voor? Hoe heb je het moederbord bevestigd? gewoon de afstands busjes in het hout geschroeft en daarboven op het moederbord?
Ik heb op Ultimarc een shopping cart gevuld met wat spullen. Ik wil een zwarte knop gebruiken voor coins en op de achterkant een zwarte knop voor de pwr on/off. Jij hebt daar een kabeltje voor zag ik wat voor iets is dat en waar kan ik het vinden? Is de Wiring kit genoeg om alle knoppen te wiren?
Dit wordt mijn eerste build als alles door gaat. Ik ben de hele dag over internet aan het zoeken maar sommige info wordt nergens verteld omdat het waarschijnlijk voor velen obviously is. vandaar zoveel vragen.
Shopping cart:
[afbeelding]
Edit:
Hoe speelt de J-Stick Ball Top met shmup's zoals DoDonpachi?
Dit omdat ook het hout van me schoonvader afkwam en dergelijke
Ik raad trouwens even tussen door de zotact ATOM boards af .. het is kwa performance toch niet zo lekker als ik had gedacht ik heb in mijn media center een zotact itx p-e zitten hierin zit een celeron dual core en die draait al veel beter
Maar een mAtx board zou moeten passen je kan natuurlijk altijd de ground plate wat groter maken
En ja heb inderdaad spacers gebruikt voor me mobo
Je zult ze ook nodig hebben voor je ipac
Tevens kwa speakers heb ik een goedkoop logitech setje gekocht en deze gesloopt hiervan heb ik alleen de versterker boardje gebruikt en stroomaansluiting
Hierop heb ik 2 arcade speakers van rond de 10 watt aangesloten werkt top !!
Wiring kit zou genoeg moeten zijn voor je build .. anders kan je natuurlijk altijd utp aders gebruiken
En over de balltop als laatst werkt top met DoDon alleen je moet wel locktide in de balletjes smeren anders draaien je zo continue los
Als ik ergens foto's van moet maken hoor ik het wel
Software matig heb ik alles ingesteld echter gaat mijn voorkeur uit naar maximus arcade maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak. Maak je veel gebruik van je bartop?
Naja in ieders geval mocht ik tegen dingen aan lopen plaats ik hier een berichtje of ik stuur je een dm en dan moet je maar kijken of je wilt antwoorden
Welke gun is dat? Ik zelf heb nog een Act-Labs gun maar die werkt alleen met CRT monitors
Werkt echt super goed ! www.ulitmarc.com
Vergeet niet dat maximus arcade niet meer ondersteund wordt volgens mij er komen geen nieuwe versies meer.
En over veel gebruiken? tjah af en toe
[ Voor 53% gewijzigd door Njay op 03-02-2012 15:52 ]
op de site zie ik daar niks over...?
http://www.maximusarcade.com/
Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...
Heb je toevallig ook de 1:1 template van je sides?
Of heb je een tip voor mij, om die uit te tekenen.
Ik heb geprobeerd wat te tekenen en het ziet er totaal niet mooi strak uit.
Thx for the tips!
Njay schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:20:
And so it begins:
the sides:
[afbeelding]
Panel fit:
[afbeelding]
Heb die templates nog wel ergens als je die echt wilt
heb er wel voor betaald maar voor een tweaker vindt ik et cool
Hoi Njay,Njay schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:18:
Sorry zie je post nu pas
Heb die templates nog wel ergens als je die echt wilt
heb er wel voor betaald maar voor een tweaker vindt ik et cool
Ja heeeeeel graag
DM send!Njay schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:51:
DM ff je email
srry
Iig veel succes met je volgende project. Je hebt nu al een pinball en een arcade gehad. Wat gaat het volgende worden? Een jukebox misschien?
[ Voor 3% gewijzigd door zynex op 01-08-2012 11:50 ]
Thxzynex schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:50:
Ziet er goed uit. En zo te zien heb je hyperspin ook helemaal werkend. Hyperspin heeft ook de mooiste gui, maar ik vind het een ramp om er mee te werken. Jij wilt toevallig niet je Hyperspin mapje sturen met de emulators al ingesteld?
Iig veel succes met je volgende project. Je hebt nu al een pinball en een arcade gehad. Wat gaat het volgende worden? Een jukebox misschien?
Eeem ja kan die is 15GB lol mag je ook komen halen
Ik ga me pinball uitbreiden nu check me topic zo maar
15GB maar?Njay schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:30:
[...]
Thx
Eeem ja kan die is 15GB lol mag je ook komen halenanders net iets teveel upload werk
Ik ga me pinball uitbreiden nu check me topic zo maar
Over je pinball: Zo'n pinDMD maakt het natuurlijk wel helemaal af. Wordt dat ding gewoon aangestuurd door een usb controller met drivers? In dat geval heb je geluk. Ik heb er heel wat werk aan gehad om de fishtales te fixen die hier staat.
Als jij mij een ftp geeft of iets anders upload ik et voor jezynex schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:20:
[...]
15GB maar?Een jaar geleden had ik nog de hele frontend geupload van underground gamer, maar die gebruik ik alleen om specifiek artwork op te zoeken. Dan moet ik het zelf maar aan de praat zien te krijgen denk ik. Mijn ov gaat helaas pas in september in.
Over je pinball: Zo'n pinDMD maakt het natuurlijk wel helemaal af. Wordt dat ding gewoon aangestuurd door een usb controller met drivers? In dat geval heb je geluk. Ik heb er heel wat werk aan gehad om de fishtales te fixen die hier staat.
yup usb controller
www.pindmd.com
[ Voor 7% gewijzigd door zynex op 01-08-2012 19:41 ]
Tekeningen zijn gebaseerd op de weecade ik heb ze alleen iets vergroot voor mijn 19 inch lcd ...JohnStaakke schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:22:
Ik ben ook erg geinteresseerd in je tekeningen en je Hyperspin mapje Njay, wat een gaaf project
voor mijn mapje moet je ff kijken op usenet post heet hyptweak
als hij niet meer compleet is , moet je hem bij mij komen ophalen want uploaden was ik 24 uur mee bezig
Oke! Heb je toevallig die vergrootte versie nog? Scheelt mij weer rekenwerk. Nu eerst maar eens iemand zoeken die handig is met houtbewerking...Njay schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:23:
[...]
Tekeningen zijn gebaseerd op de weecade ik heb ze alleen iets vergroot voor mijn 19 inch lcd ...
voor mijn mapje moet je ff kijken op usenet post heet hyptweak
als hij niet meer compleet is , moet je hem bij mij komen ophalen want uploaden was ik 24 uur mee bezig
[ Voor 7% gewijzigd door JohnStaakke op 28-08-2012 15:52 ]
Daar hebben ze alles vergroot etc..
Sorry
Ik had toen op ebay een kit gevonden voor 99 euroJohnStaakke schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:29:
No problem, dan moet ik zelf maar eens kijken of ik iets kan bedenken. Had ook al zitten googlen op DIY kits voor het houtwerk, maar die zijn nogal duur.
via ebay.co.uk
Sweet, eens ff zoekenNjay schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:16:
[...]
Ik had toen op ebay een kit gevonden voor 99 euro2 player bartop
via ebay.co.uk
Je dump @ usenet is trouwens kapot, helaas.
Ja sorry man maar was echt teveel werk
Nogmaals je bent welkom langs te rijden ervoor
Anoniem: 454358
http://www.ebay.co.uk/itm...AYER-BARTOP-/320969907260
http://www.ebay.co.uk/itm...IY-FLATPACK-/160873507786?
Dan zit je nog met het issue om die tekeningen op ware grote te laten afdrukken. En die mannen van de Praxis gaan echt niet dat 'ronde' zijpaneel netjes afzagen en dat is nu juist het lastigste. Die rechte stukken van de achterkant, bodem en zijkant is makkelijk..Njay schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:07:
Is ook zogoedkopert gewoon de tekeningen vanaf weecade downloaden afdrukken en naar de praxis lopen die kerel van de houtbewerking een krat bier geven en ze doen een hoop
![]()
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Dan misschien toch zo'n flatpack van ebayRincewind schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:55:
[...]
Dan zit je nog met het issue om die tekeningen op ware grote te laten afdrukken. En die mannen van de Praxis gaan echt niet dat 'ronde' zijpaneel netjes afzagen en dat is nu juist het lastigste. Die rechte stukken van de achterkant, bodem en zijkant is makkelijk..
Ja inderdaad, daar zit ik nu ook aan te denken. Scheelt een hoop tijd en moeite. Dan nog zwart verven en bestickeren en je komt een heel eind. Eventueel de onderdelen die gebruikt worden voor de joysticks versterken dmv staal en een plastic plaat erbovenop om het af te maken.
Maakt niet uit, je hebt niet toevalligerwijs de rar set zelf nog? Want het enige wat we dan nog nodig hebben is een par set op basis van de rars. Scheelt een hoop autorijdenNjay schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:52:
Ok,
Ja sorry man maar was echt teveel werk![]()
Nogmaals je bent welkom langs te rijden ervoor
Anoniem: 231713
Ik heb er zelf ook 1 gebouwd, maar omdat ik er helaas toch niet zoveel op speel als gedacht staat hij inmiddels ook weer te koop
http://computer-software....AIVBSfE%3D&fta_ind=1&fs=1
Anoniem: 231713
Wordt als het goed is deze week verstuurd.
Heb zelf echt geen ruimte om te zagen dus zat er voor mij helaas niets anders op.
En ja, voor zo'n 30 euro heb je de complete houtconstructie zelf gemaakt.
Wel doet die kerel er een plexiplaatje bij voor de marquee en monitor en nog wat andere dingen. Dus het is wel een mooie complete set. (hoop ik
Zojuist ook mijn knoppen, joysticks en elektronica besteld.
Hopelijk over 2 weken bouwen! Software staat al klaar iig.
*Als ik op weg ben zal ik een plaatje posten.
Heb je daar evt een linkje van desnoods via dm ?kraz247 schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:49:
Ik heb vorige week zo'n 'kant-en-klare' bartop besteld via Ebay.
Wordt als het goed is deze week verstuurd.
Heb zelf echt geen ruimte om te zagen dus zat er voor mij helaas niets anders op.
En ja, voor zo'n 30 euro heb je de complete houtconstructie zelf gemaakt.
Wel doet die kerel er een plexiplaatje bij voor de marquee en monitor en nog wat andere dingen. Dus het is wel een mooie complete set. (hoop ik)
Zojuist ook mijn knoppen, joysticks en elektronica besteld.
Hopelijk over 2 weken bouwen! Software staat al klaar iig.
*Als ik op weg ben zal ik een plaatje posten.
Na rose e cient spin
Inderdaad, ik wil wel eens weten welke je hebt genomen kraz247Nessuno schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:51:
[...]
Heb je daar evt een linkje van desnoods via dm ?
Ik wil dit topic niet kapen, maar zoals je misschien weet ben ik ook mijn eigen race sim aan het bouwen en wil je (voor zover je dit nog niet gevonden had) graag even doorverwijzen naar:Anoniem: 231713 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:02:
Ik verkoop hem ook omdat ik ben begonnen aan een nieuw project, een race simulator! Een beetje ruimte maken dus en ook weer wat leuks om aan te klussen/prutsen
www.x-sim.de
Tweakers met een eigen Motion-Simulator
Edit: geen idee wat ze op eBay kosten, maar arcadewinkel.nl (ook actief hier op got) verkoopt ook bartop bouwpakketten:
http://www.arcadewinkel.nl/videokast-bouwpakket
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 06-09-2012 20:00 ]
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar.Nessuno schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:51:
[...]
Heb je daar evt een linkje van desnoods via dm ?
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Link is; www.tinyarcademachines.comRincewind schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:14:
[...]
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar.
Je zult er dan achter komen dat het stiekem best duur is.. Heel duur eigenlijk.
Vanwege omstandigheden (waaronder lui

Afgelopen week is deze binnengekomen. Heel netjes verpakt. Eigenlijk waterdicht (veel tape om de doos heen) en ook alle spullen in de doos zijn goed beschermd.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. 1 ding is zeker. Die gast(en) leveren wel kwaliteit.
Nadeel vind ik alleen dat het PVC platen zijn (vandaar zo duur waarschijnlijk) welke lastig zijn te beschilderen. Spuiten is beter, maar daar ben ik niet zo goed in. Welke van de twee je ook kiest, je zal voor beide eerst heel goed moeten schuren en vervolgens met superontvetter de spullen af moeten doen. Anders kun je de verf er zo weer af trekken. Met hout heb je dat probleem absoluut niet.
Ik heb daarom besloten om voor plakplastic te gaan en dan Carbon Look. (CarbonCade !
Had van tevoren niet zo stil gestaan bij het PVC gedeelte, maar om na te bewerken is het toch een stuk lastiger. Ik wil nog wat extra gaten boren om USB aansluitingen aan de zijkant beschikbaar te maken. *Iemand een idee of dat 'gewoon' met een metaalboortje kan, zodat ik een mooi gat heb?
Het in elkaar zetten is idd een eitje. Redelijk goede handleiding erbij en de 'mounting points' om alles aan elkaar vast te maken werken goed. Het is voor de rest een nette, complete set. Alle onderdelen, inclusief plexiglas, cardboard achterschot en alle schroeven, etc zitten erin. Ook de chromen strip voor op de kopstukken van het hout plastic! ziet er mooi uit. Komt hopelijk ook beetje netjes uit met mn carbon look.
Je zult alleen wel van tevoren alles moeten schilderen/beplakken etc.Dit lijkt me achteraf een stuk lastiger te doen.
Ondanks een kant-en-klare set....meer dan genoeg te doen dus.
Ja, je kunt deze kast in 30 min in elkaar hebben staan, maar dan heb je een kale, witte kast. Voor mij iets te 'vanilla'.
To Be Continued....
(psst maak even een eigen topic aan)
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Als het echt trespa/kunststof is dan lukt het met een metaalboor maar vooral langzaam en rustig boren. Met een priem even een deukje maken zodat de boor niet wegschiet, het spul ziet er glad uit.kraz247 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 01:05:
[...]
Had van tevoren niet zo stil gestaan bij het PVC gedeelte, maar om na te bewerken is het toch een stuk lastiger. Ik wil nog wat extra gaten boren om USB aansluitingen aan de zijkant beschikbaar te maken. *Iemand een idee of dat 'gewoon' met een metaalboortje kan, zodat ik een mooi gat heb?
Ik probeer te begrijpen wat voor spul het precies is. Het ziet er allemaal erg glad afgewerkt uit, zelfs de geboorde gaten zijn mooi glad wit
Is het erg krasvast spul zoals trespa, want het glanst wel behoorlijk en dat klinkt als krasgevoelig.
Hoeveel was je in Euro's kwijt aan het pakket + verzendkosten?
[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 15-09-2012 10:16 ]
Als ik zo op de website kijk plakken ze wat stickers op de witte unit en daarna is ie best toonbaar. Prijs lijkt daar mee te vallen??kraz247 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 01:05:
[...]
Link is; www.tinyarcademachines.com
Je zult er dan achter komen dat het stiekem best duur is.. Heel duur eigenlijk.
Vanwege omstandigheden (waaronder lui) heb ik er toch 1 besteld.
Afgelopen week is deze binnengekomen. Heel netjes verpakt. Eigenlijk waterdicht (veel tape om de doos heen) en ook alle spullen in de doos zijn goed beschermd.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. 1 ding is zeker. Die gast(en) leveren wel kwaliteit.
Nadeel vind ik alleen dat het PVC platen zijn (vandaar zo duur waarschijnlijk) welke lastig zijn te beschilderen. Spuiten is beter, maar daar ben ik niet zo goed in. Welke van de twee je ook kiest, je zal voor beide eerst heel goed moeten schuren en vervolgens met superontvetter de spullen af moeten doen. Anders kun je de verf er zo weer af trekken. Met hout heb je dat probleem absoluut niet.
Ik heb daarom besloten om voor plakplastic te gaan en dan Carbon Look. (CarbonCade !)
Het in elkaar zetten is idd een eitje. Redelijk goede handleiding erbij en de 'mounting points' om alles aan elkaar vast te maken werken goed. Het is voor de rest een nette, complete set. Alle onderdelen, inclusief plexiglas, cardboard achterschot en alle schroeven, etc zitten erin. Ook de chromen strip voor op de kopstukken van het hout plastic! ziet er mooi uit. Komt hopelijk ook beetje netjes uit met mn carbon look.
Je zult alleen wel van tevoren alles moeten schilderen/beplakken etc.Dit lijkt me achteraf een stuk lastiger te doen.
Ondanks een kant-en-klare set....meer dan genoeg te doen dus.
Ja, je kunt deze kast in 30 min in elkaar hebben staan, maar dan heb je een kale, witte kast. Voor mij iets te 'vanilla'.
To Be Continued....
Ik kan alleen zeggen dat t 'hard' plastic is; Trespa.BARACUS schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:13:
[...]
Als het echt trespa/kunststof is dan lukt het met een metaalboor maar vooral langzaam en rustig boren. Met een priem even een deukje maken zodat de boor niet wegschiet, het spul ziet er glad uit.
Ik probeer te begrijpen wat voor spul het precies is. Het ziet er allemaal erg glad afgewerkt uit, zelfs de geboorde gaten zijn mooi glad witWorden deze met een cnc waterstraal machine gemaakt?
Is het erg krasvast spul zoals trespa, want het glanst wel behoorlijk en dat klinkt als krasgevoelig.
Hoeveel was je in Euro's kwijt aan het pakket + verzendkosten?
Vanmiddag bezig geweest met het boren van gaten. Qua krassen is er niets aan de hand, maar als je de platen op een hard korreltje neerlegt en er vervolgens op leunt, dan zit er aan de onderkant een klein deukje..

Pakket kost in totaal 179 pond (149 + 30 verzenden). Omgerekend is dat 220 euro... Vind ik best veel. Helemaal als je bedenkt zelf maken met hout zo'n 30 euro kost. Je bent alleen wel wat meer tijd kwijt met in elkaar zetten.
Kosten zitten denk ik in het materiaal en het CNC snijden van de platen.
Zoals al eerder gemeld is de set wel compleet. Al het materiaal wat je nodig hebt is er; schroeven, chromen strip voor afwerking, verbindingsstukken, plexiglas platen (3x), etc.
*zou eigenlijk een algemeen topic "Bartop Arcade" moeten maken hiervoor. Op die manier vervuilen we NJay zn topic niet.

of gewoon het mame arcadekast bouwen topic. Dat die dan een meter hoger zijn maakt niet zoveel uit, de techniek is natuurlijk hetzelfde.kraz247 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:30:...
*zou eigenlijk een algemeen topic "Bartop Arcade" moeten maken hiervoor. Op die manier vervuilen we NJay zn topic niet.
Is het op een of andere manier mogelijk de bouwtekening van de kast te vinden?? Ik heb wel tekeningen gevonden maar deze zijn niet qua uitvoering zoals deze is gemaakt.
Anders misschien advies hoe je aan de maatvoering bent gekomen
alvast hartelijk dank voor alle info!!
Michel
Een beetje een late reactie, maar Njay was zo aardig geweest om het voor mij te uploaden. Een paar bestanden zijn beschadigt, maar dit kun je gewoon negeren. Volgens mij was het House of the Death en dat is dus niet relevant voor de werking van Hyperspin. Ik zit zelf nu in een drukke tentamen periode, maar anders upload ik het volgende week even.JohnStaakke schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:41:
[...]
Sweet, eens ff zoeken
Je dump @ usenet is trouwens kapot, helaas.
Die upload naar usenet duurde bijna 23 uur haha
DM!zynex schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:28:
Alles is nu aan het uploaden. Stuur maar een DM voor de bestandsnaam. Er zijn enkele emulators toegevoegd zoals de Dreamcast, pinball en gameboy. Waarom DM? Zodat alleen geregistreerde gebruikers de bestandsnaam weten. Het is namelijk best wel triest dat mensen het gaan verkopen op marktplaats voor 80 euro....
Er moet nog aardig wat gebeuren zoals een nieuw scherm met afdekplaat.(ik gebruik de originele) De plaat waar het stuur op zit moet nog worden aangesloten en de ledjes moeten nog voorzien worden van voeding. (De marquee is al geregeld)
Iig hier even een snelle foto

(klik voor volledige afbeelding)
Voor de duidelijkheid Njay is de gene die de Hyperspin installatie helemaal heeft gemaakt. Alle kudo´s dus naar hem.
[ Voor 13% gewijzigd door zynex op 09-11-2012 21:39 ]
Ik had ook ff op de newsgroepen je filejes gedownload. mega veel tnx.
Binnenkort ook ff een ArcadeVGA300 en een J-pac je pakken en dan blaas ik weer nieuw leven in mijn KI kast.
P.S. weet jij misschien of je een playstation lightgun kan ombouwen. Vond die van jou echt vet, maar ook wel aardig in de prijs.
Bedank zynex ook ! die heeft alles weer geupload laatst
Je kan wel een guncon2 ombouwen je moet hem dan ophalen , wat spullen eruit slopen
dan kan je bij ultimarc los zo'n aimtrack board kopen met sensor balk
http://jaswin.net/mame/in...mtrak-into-a-guncon-case/

http://www.yagoda.nl/madr...ter-voor-xbox-p-2810.html
[ Voor 14% gewijzigd door BARACUS op 13-11-2012 15:44 ]
helemaal top en het ombouwen van de lightgun verschuif ik nog ff
On topic:
Die light guns zijn inderdaad erg leuk, maar blijven wel een beetje prijzig. Misschien dat ik er in de toekomst ook één aanschaf voor House of the dead.
[ Voor 27% gewijzigd door zynex op 14-11-2012 01:55 ]
Hey Njay, zoals jij je controls heb gemonteerd, heb je voor die joystick ook een mounting kit nodig?
http://www.ultimarc.com/JShopServer/product.php?xProd=132
Heb jij misschien tips voor me mbt arcadevga en hyperspin. Mijn 25 inch hantarex heeft een resolutie van 320*240. Helaas wanneer het winxp beel scherp is. is hyperspin maar heel heel klein rechts boven. Een de spellen zijn ook niet full screen.
Ik denk ik plaats het ff in dit topic. Omdat het toch arcade gerelateerd is.<-werkt nu.
Hyperspin is nu full screen (gewoon fullscreen aangevinkt in hyperspin) alleen het beeld is lang lang niet zo mooi als op de laptop. Ik begrijp dat een arcade scherm veel verschilt met een laptop scherm, maar dit verschil is echt super groot.
Alles werkt inmiddels. 640 x 480 was de oplossing voor mij. XP scherm en de mame intro (bloauw vlak) is niet echt mooi, maar de rest is super.
[ Voor 39% gewijzigd door Tuglio op 23-11-2012 14:16 ]
dan zal ik mijn dir inpakken en uploaden en de bestandsnaam vrijgeven.. maar alleen als er interesse voor is dus meld je eventjes
hoop snel de upload hyperspin te kunnen downloaden zodra ik die bestandsnaam krijg
Ik ben zelf de main menu aan het restylen, ik hou zelf van wat cleanere interface. Tevens heb ik al mn wheel console logo's in vector en dezelfde stijl gemaakt, voor die gene die ze willen hebben zal ik ze sturen. Zijn zowel .ai, .fla en .swf. dus je kunt ze altijd aanpassen. Zijn overigens niet alle consoles/emu's omdat ik niet alle emulators gebruik maar vind het niet erg om diegene bij te maken die missen. Zal vanavond een video of screens posten.
// Ik ga alles in vector maken omdat ik een monitor met 1600x1200 resolutie heb, nu is hij razendscherp, normaal zou je png background vergroot in hyperspin te zien zijn dus niet zo scherp.
[ Voor 16% gewijzigd door RoachCoach op 27-11-2012 09:49 ]
dus post ik hier maar.
Ik zie dat je een Taito Type X emulator erop hebt gezet en vroeg mij af of je de vertical shooters ie (Raiden III en Raiden IV) werkend had gekregen. Bij mij willen ze namelijk niet verticaal worden weergegeven.
Als je mij weet te helpen ben ik je eeuwig dankbaar!
hyptweak hete die
daarin staat een werkende taito config
heh vedorie ik ben zelf een torrent gebruikerNjay schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:13:
Wat je kan proberen is mijn hyperspin set te downloaden via usenet
hyptweak hete die
Heb jij Raiden 3 en 4 (VERTICAAL) werkend gekregen?
iig bedankt voor je snelle reactie
maar het werkend krijgen is ook een feest maar een beetje tweaker moet dat wel lukken
Ik heb deze gedownload, kan het zijn dat ie helemaal *leeg* is?Njay schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:13:
Wat je kan proberen is mijn hyperspin set te downloaden via usenet
hyptweak hete die
Njay?
Geen ideeDennis013 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:45:
[...]
Ik heb deze gedownload, kan het zijn dat ie helemaal *leeg* is?
Njay?
Is inderdaad wel lang geleden