Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Eisen

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan door de bomen het bos niet meer zien vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, wie weet dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn eisen:

- Levensduur accu (min. 5 uur uit eigen ervaring bij gemid. gebruik)
- Tussen 14'inch en 10'inch
- Prijs onder de 1000 euro
- Gewicht max 2.5kg (liefst zo licht mogelijk)
- Webcam (HD)
- HDMI aansluiting

En dat de laptop minimaal het volgende bevat, een:
(deze gegevens heb ik van mijn oude Acer Laptop TravelMate 5520 ben namelijk tevreden met deze snelheid)

- Hardeschijf capaciteit : 200gb
- Ram-soort hoger dan DDR2 SDRAM
- Ram-geheugen 2048 mb
- kloksnelheid 1900 MHz

Ik weet dat van apple de "MacBook Air" een perfecte optie zou zijn (ivm mijn eisen) maar ik ben opzoek naar een "gewone" laptop.

Voorkeur merken:

- Sony
- Dell
- HP

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Met welke type / merk laptop jullie mij kunnen aanraden.

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 15:54 ]

Verwijderd

Is er niet :). Er zijn geen 14" laptops met een Full HD scherm. Dat had je ook zelf kunnen zien door te filteren in de Tweakers Pricewatch ;)

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Misschien heb je je topic wat ongelukkig genoemd ;)

Dat terzijde... Ik geloof niet dat er een laptop te vinden is met 14" of lager in combinatie met Full HD. Je zou in de pricewatch natuurlijk de selectiesliders kunnen gebruiken ;)

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Topicstarter
Wow ik had niet zo snel een reactie verwacht. Maar goed dan verander ik even wat aan mijn eisen :P .. Liggen iets wat te hoog :P

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:43:
Wow ik had niet zo snel een reactie verwacht. Maar goed dan verander ik even wat aan mijn eisen :P .. Liggen iets wat te hoog :P
Als je ipv een 14" ook met een 15" zou kunnen werken dan zou je wellicht in het ervaringentopic van de XPS 15 kunnen kijken. Deze heb ik zelf ook en voldoet verder aan alle eisen die je stelt (wanneer gekocht met de 9cell accu, 6cell zal ongeveer 4 uur doen).

Verder bestaan 14" laptops wel (HP Envy 14 uit m'n hoofd), maar niet in combinatie met Full HD resolutie ;) (in die pricerange idd)

[ Voor 10% gewijzigd door Nefiorim op 01-10-2011 15:48 ]

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Je moet eigenlijk voor jezelf de keus maken;
1. Budget omhoog (en ver omhoog voor bijvoorbeeld de Sony Z serie)
2. Specs omlaag (vooral qua scherm) daar zijn er genoeg van :)

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De eisen zijn mogelijk, alleen 14 inch of lager met Full HD niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het belangrijkste is bij mij levensduur accu en het gewicht. :) .. Maar zoals sjonnie en Eeuwige student al zeggen.. neem ik even een kijkje bij pricewatch.. had dit even over het hoofd gezien. Maar comments zijn welkom :D

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Misschien de Dell XPS 14z wanneer deze uitkomt? Of de HP Envy 14. Echter moet je daarvoor een hoger budget in gaan schalen.

Anders kun je natuurlijk ook kijken naar een Macbook met Windows erop.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga even kijken naar deze types thanks Alex3305 :P

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Kijk behalve in de Pricewatch ook eens hier: [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen en [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14" en natuurlijk ook hier: *LET OP* - Wat moet ik kopen en Het algemeen beleid

Ik denk dat met deze combinatie van eisen je enige optie is om te gaan zoeken naar een tweedehands Sony Z. Zoiets dus: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=vpcz Niet het huidige model, maar het vorige model.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Ik vind de envy 14 geen goede laptop (14.5 ook), en de xps 14z is nog heel erg afwachten of hij leuk is of niet. (met name het scherm aspect) De modellen waar je naar moet kijken zijn de V131, U36SD, en dar doort modellen. Ik ken ze niet allemaal uit het hoofd, maar in [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14" kunnen ze je vast wel verder helpen.

Loosse aankoopadviestopics zijn ook niet meer toegestaan. Zie het CSL beleid. Ik zou zegen: zoek nog even door, en plaats daarna de modellen die jij interessant vind in het hierboven genoemde NBBG topic. Aankoopadviesvragen zijn daar wel toegestaan (sterker nog, daar is-ie voor).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.