Toon posts:

Windows Phone Mango update

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Cyrus The Virus
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 09:03
Wat betreft E900 firmware updaten via XDA methode helpt en daarna de Mango update:

http://answers.microsoft....e8-4db6-ab62-4ca26b3fbbe7

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=935578

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:46

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Jammer genoeg kun je nog steeds niet meer dan 1 mobiel nummer opgeven bij een contact, en alleen mobiele nummers kun je SMS'en (wat sowieso achterhaald is, maar goed). Nou kon je vroeger wel 2 contacten maken en die aan elkaar linken, dan kreeg je 2 SMS opties.

Met Mango is het onderschrift van "text" niet meer het telefoonnummer maar gewoon "SMS" (ja, lekker nuttig), en nog veel erger, als je meerdere contacten met mobiele nummers gelinkt hebt dan kun je dus alleen die van het hoofdcontact SMS'en. 'the fuck, MS?! Ik wil mijn vrouw gewoon kunnen SMSen op haar mobiele werknummer.

[Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 28-09-2011 15:53]

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• janpieterz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2013
Zojuist Mango op mijn Optimus 7 gezet, via de truck, zonder problemen, werkte als een trein =)

• Perceptor
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 21:00
Je kan bij het messages scherm van een persoon kiezen voor Switch, daar staat dan de optie "more phone numbers" bij, waarmee je kan sms-en naar een ander nummer.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Ah, gelukkig, ik was te voorbarig. Thanks :)

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Perceptor
Zo, net ook voor elkaar gekregen om meerder Google Calendar agenda's te syncen, volgens het volgende artikel:
http://wonderreader.tumbl...e-calendars-windows-phone

Moest daarvoor wel Safari installeren. Nog even twee tips, die ook in het artikel staan maar die ik over het hoofd zag/niet duidelijk vond:
  • javascript uitschakelen, anders kun je maar 1 agenda selecteren
  • als je m.google.com/sync op Nederlands staat moet je onderaan de pagina op de optie klikken om de taal op Engels te zetten.

[Voor 3% gewijzigd door Perceptor op 28-09-2011 16:07]

• JohnAD
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07-07-2012
Het lukt me vooralsnog niet. Ik heb de 7392 update zo ongeveer meteen ontvangen nadat ik mijn telefoon een maand geleden voor het eerst aanzette. Misschien werkt het daarom niet? 7403 krijg ik in ieder geval niet te pakken :s

Ik weet niet zoveel Systems

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Perceptor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:06:
Zo, net ook voor elkaar gekregen om meerder Google Calendar agenda's te syncen, volgens het volgende artikel:
http://wonderreader.tumbl...e-calendars-windows-phone
Kun jij ook de kalender "Contacts' birthdays and events" daarmee syncen? Via deze pagina kan ik ze iig niet aanvinken.

• Perceptor
Ik heb ergens gelezen dat die pagina die jij aangeeft voor iCal/Webdav/Webcal-achtige synchronisatie is. WP gebruikt Active Exchange Sync, o.i.d. en daarom werkt die pagina niet voor WP.

De methode zoals op de site die ik aangaf geeft meer mogelijkheden (zoals de weersverwachtingkalender), aangezien ik de "Contacts' birthdays and events" niet heb, maar een eigen verjaardagscalender gebruik (degene waarvoor ik het trucje heb uitgehaald), weet ik dat niet zeker.

Edit: Ik heb die agenda aan m'n agenda's toegevoegd en ik kan hem blijkbaar syncen. Hij is wel read-only, maar dat lijkt me logisch.

[Voor 13% gewijzigd door Perceptor op 28-09-2011 16:25]

• Lg102
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-11 18:46
Ik heb die google calendar truuk ook gebruikt gisteravond, en het werkt perfect. Je kunt ook Firefox gebruiken, maar dan heb je een addon nodig. (User agent switcher). Belachelijk dat dat nodig is, trouwens.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Perceptor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:20:
Ik heb ergens gelezen dat die pagina die jij aangeeft voor iCal/Webdav/Webcal-achtige synchronisatie is. WP gebruikt Active Exchange Sync, o.i.d. en daarom werkt die pagina niet voor WP.
Je hebt gelijk, met die andere pagina werkt het idd wel :)

Instructies voor chrome:
Start chrome op met "--user-agent=Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 4_0 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/532.9 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.5 Mobile/8A293 Safari/6531.22.7"

Ga naar chrome://settings/content en disable javascript. Surf dan naar http://m.google.com/sync

[Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 28-09-2011 16:30]

• Perceptor
Ik vind het trouwens jammer dat er alleen maar een eventweergave en een maandoverzicht is en niet een weekweergave. Ook mis ik de mogelijkheid om in te zoomen op het maandoverzicht. Maar misschien is dat allemaal ook wel overbodig aangezien je redelijk snel door de events kan scrollen.

• Qurius
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:15
Zo, ook mijn Omnia 7 heeft nu mango... fantastisch :+

• RoyVi
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03-12 11:04
Ik heb nog wel een raar probleem, met versie 7 had ik het al en hoopte dat het weer werkte in 7.5.
Als ik in mijn hotmail contacten toevoeg en dan mijn telefoon sync werkte alles goed.

Maar zodra ik een contact op mijn telefoon heb aangemaakt en ik sycn dan, dan krijg ik die nieuwe contact niet in mijn hotmail te zien.

Met versie 7 was het nog erger dan waren de contacten die ik via mijn telefoon heb aangemaakt weg.
Dat probleem heb ik niet meer. Maar nog wel dat ik niks in mijn hotmail zie verschijnen.

Ik heb een HTC Trophy

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik lees overal dat ik vooral niet op moet geven..

Ben nu 1,5 uur bezig met m'n laptop en desktop. Kabels beginnen te slijten, laptop begint te huilen dat-ie echt niet meer wil... Of ik krijg 'm huidige versie te zien (7392), of ik krijg errors dat ik niet voor updates kan checken: 80072EFF. Iemand nog een tip?

Heb alles geprobeerd, kabels, wifi verbinding killen, ipconfig /release.. Maar het wil me niet lukken...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Cyrus The Virus
Zojuist firmware upgrade gedaan via XDA, nu WP7 aan het updaten. Nu bezig met de mango update :)

[Voor 24% gewijzigd door Cyrus The Virus op 28-09-2011 18:14]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Perceptor
Bolk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:18:
Ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik lees overal dat ik vooral niet op moet geven..

Ben nu 1,5 uur bezig met m'n laptop en desktop. Kabels beginnen te slijten, laptop begint te huilen dat-ie echt niet meer wil... Of ik krijg 'm huidige versie te zien (7392), of ik krijg errors dat ik niet voor updates kan checken: 80072EFF. Iemand nog een tip?

Heb alles geprobeerd, kabels, wifi verbinding killen, ipconfig /release.. Maar het wil me niet lukken...
Misschien dat je nog even moet wachten? Kan zijn dat Microsoft niet alle telefoons tegelijkertijd update. Heb je wel Zune 4.8?

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Perceptor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:39:
[...]

Misschien dat je nog even moet wachten? Kan zijn dat Microsoft niet alle telefoons tegelijkertijd update. Heb je wel Zune 4.8?
Ja, maar het is toch te omzeilen?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Cyrus The Virus
Yes Mango volledig nederlands _/-\o_ staat erop E900 unbranded na vele pogingen:

1. LGDP2_31_INCLUDE_LGDP1_Setup Install using the serial that comes with
2. Copy the contents of the Downloads folder in the same folder you will find in C: drive and overwrite all files that ask
3. Install LGUnitedMobileDriver_S497CA20_WHQL_ML_Ver_1.0 others just do not need this, they are for other models
4. The phone call # # 634 # (# # # MFG)
5. MFG application appears, the password is 277634 # * # (* # # APPMFG)
6. Go to Menu then 7.Engineering 3.Port 1.USB Switching Setting then select 2.QC Composite, change the driver for the USB, reboot the phone
7. Connect your phone to your computer and go see about Windows Explorer (the Windows Device Manager) that the COM port number assigned to the modem, there are two doors, then disconnect the phone and turn it off.
8. Go to C: \ DOWNLOADS LGDP2_V36_UMTS and run in compatibility with Windows XP SP3 and Benefits Administrator
9. Under Division UMTS choose, then press OK
10. With Easy Select choose a port range that includes both your own, do anything even though there will be plenty of unused, also choose more periods if necessary.
11. Select the correct DLL, attention to H in the name of the DLL, that is for another model, you need that the normal E900
12. Press RUN DOWNLOAD CONFIGURATION and select the image you are interested fimrware previously decompressed
13. Press OK
14. It'll give an error the MONITOR PORT CAN NOT FIND!
15. Press START in the upper left.
16. Turn on the phone and usually when you see the logo of Windows and insert the part taken in the same usb port on which you had configured the modem (if windows should be any change but the number of COM ports (serial emulated) you have to reset it, do as you I say it is more convenient)
17. Do not just enter your PIN, not needed, the phone will go into recovery mode by itself, the flash will begin, when the software will reset command and see the LG logo appears press Stop, the phone off and have fun.

En dan updaten, op eigen risco.

• FrogNL
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:46
Ik heb net d.m.v. de truuk mijn Samsung Omnia 7 geüpdatet naar mango, het is écht een hele verbetering! Alleen IE vind ik iets minder, ik mis vooral tab en favorieten...

• Jeroen_JRP
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-11 15:46
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om Bing Audio aan de praat te krijgen met een NL account?

• Relief2009
  • Laatst online: 26-11 09:34
Jeroen_JRP schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:28:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om Bing Audio aan de praat te krijgen met een NL account?
Kan niet met NLs. Je moet je bingtaal op US zetten. Settings --> Region & Language

• FrankNLD
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 03-12 17:47
Cyrus The Virus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:12:
[...]

Had je al eerder Mango geinstalleerd of firmware upgrade gedaan ?
Standaard update via Zune?

• Jeroen_JRP
  • Laatst online: 30-11 15:46
Relief2009 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:49:
[...]

Kan niet met NLs. Je moet je bingtaal op US zetten. Settings --> Region & Language
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dat helpt niet (local scout wordt dan wel beschikbaar, maar daar heb je dan weer niks aan in nederland..)

• FrogNL
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:46
Wat is Bing audio? Werkt het vertalen van gescande tekst bij jullie ook niet?

• Anoniem: 80466
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Built in Shazaam. Herkenning van muziek. Standaard functie in Bing nu.
Test...Werkt goed. Hij herkent Krystl vanaf mijn TV.

US Live ID,
Region and language setting voor Bing search op English (United States)

• floris89
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-07-2012
Anoniem: 80466 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:44:
[...]
US Live ID,
mag ik vragen hoe je apps weet te kopen met een US Live ID... ivm creditcard en region?

en morgen dan ook maar eens proberen mango te forcen :)

• Niet online
floris89 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:00:
[...]mag ik vragen hoe je apps weet te kopen met een US Live ID... ivm creditcard en region?
Ik heb er mijn NL creditcard bij geregistreerd. Dat lukte eerst niet vanwege het US billing adres maar sinds een maand of twee drie is dat wel mogelijk.

• Relief2009
Anoniem: 80466 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:44:
[...]

Built in Shazaam. Herkenning van muziek. Standaard functie in Bing nu.
Test...Werkt goed. Hij herkent Krystl vanaf mijn TV.

US Live ID,
Werkt hier vaak ook goed. Alleen zou wel mooi zijn als er in de toekomst een indicator komt, zodat je weet wanneer hij klaar is met herkennen.

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-11 22:53
Eindelijk het installeren via de online marketplace werkend gekregen. Ik heb 'find my phone' op 'faster gezet' zoals hieronder beschreven. Daarna telefoon opnieuw gestart en via de online marketplace op account reinstall.
This is the fastest and easiest way to get an app you've picked up from the web Marketplace. If you turn on this option on your phone (it's off by default), apps or games are automatically installed, typically moments after you click the Buy button. To make this possible, on Start, flick left to the App list, tap Settings, tap Find My Phone, and select Connect to these features faster (may use more battery). Because this option can use more battery power, it's disabled if the phone's Battery Saver feature kicks in.

• PieterJanW
  • Laatst online: 18-03-2014
Hallo iedereen

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Pieter-Jan, ben nog student maar zeer geïnteresseerd in IT etc.
Zoals jullie wel kunnen zien aan mijn account ben ik hier nieuw, dit komt omdat ik meer een lezer was...

Maar ik zit nu met een probleem, ik zal het even uitleggen: ik en men vriendin hebben beide een Samsung Omnia 7. Aangezien eergistren Mango uitkwam heb ik gelijk maar geprobeerd om te downloaden, perfect het werkte. Mango stond erop. Gisteren probeer ik die van men vriendin te updaten
alles leek voltooid... Niet dus..
Mango is ook bij haar geïnstalleerd en vrijwel alles lijkt te werken
behalve internet sharing(al heb ik begrepen dat dat nog komt) maar bij haar als je op het home screen gaat en je gaat naar rechts (de app list?) dan zijn haar apps niet gesorteerd onder letters.
Ik vond dit maar vreemd aangezien het bij iedereen wel zo is.
Ik heb me al rot gezocht op internet met verschillende zoekmachines maar niets gevonden.
Iemand met hetzelfde probleem of raad?
Alvast bedankt!

• Cyrus The Virus
PieterJanW schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:15:
Hallo iedereen

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Pieter-Jan, ben nog student maar zeer geïnteresseerd in IT etc.
Zoals jullie wel kunnen zien aan mijn account ben ik hier nieuw, dit komt omdat ik meer een lezer was...

Maar ik zit nu met een probleem, ik zal het even uitleggen: ik en men vriendin hebben beide een Samsung Omnia 7. Aangezien eergistren Mango uitkwam heb ik gelijk maar geprobeerd om te downloaden, perfect het werkte. Mango stond erop. Gisteren probeer ik die van men vriendin te updaten
alles leek voltooid... Niet dus..
Mango is ook bij haar geïnstalleerd en vrijwel alles lijkt te werken
behalve internet sharing(al heb ik begrepen dat dat nog komt) maar bij haar als je op het home screen gaat en je gaat naar rechts (de app list?) dan zijn haar apps niet gesorteerd onder letters.
Ik vond dit maar vreemd aangezien het bij iedereen wel zo is.
Ik heb me al rot gezocht op internet met verschillende zoekmachines maar niets gevonden.
Iemand met hetzelfde probleem of raad?
Alvast bedankt!
Bij mij zijn ze ook niet gesorteerd onder de letters, meende ook dat dat zo was.

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:23
De letters komen pas als je meer dan 45 apps hebt. Daarvoor zouden de letters eigenlijk niets toevoegen.

• PieterJanW
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb zeker de verkeerde zoektermen gebruikt :p
Verder vind ik mango super, IE is een stuk beter qua laden bij mij. Ik mis wel de tabs
en favorieten icoontjes onderin. Al zal dat wel wennen. Weet er iemand iets meer over wanneer internet sharing zou komen?
Heb denk ik in het Omnia 7 topic gelezen dat MS ervoor gekozen heeft on mango te releasen zonder internet sharing omdat ze nog drivers zouden moeten maken. Anders zou de officiële mango later gekomen zijn.

• Relief2009
Weet iemand hoe je de maps icoontje krijgt bij Bing? Bij mij staat hij er niet in?

YouTube: Windows Phone Mango Bing and Local Scout Preview - YouTube

[Voor 44% gewijzigd door Relief2009 op 29-09-2011 14:11]

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 03-12 16:11

Koeitje

Back-up tiems now?

Relief2009 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
Weet iemand hoe je de maps icoontje krijgt bij Bing? Bij mij staat hij er niet in?

YouTube: Windows Phone Mango Bing and Local Scout Preview - YouTube
Local scout werkt niet in NL. Doe maar gelijk hier even voten om alle Bing functies te enablen:
http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions

• Relief2009
Koeitje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:15:
[...]

Local scout werkt niet in NL. Doe maar gelijk hier even voten om alle Bing functies te enablen:
http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions
Ah dat is local-scout dus.

Heb ik meteen gedaan. Zorg ervoor dat je de Enable all (bing) features for non-us countries vote.

• Regenbui
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-11 20:17
Heel blij met Mango, maar er is een ding waar ik me aan irriteer. Je heb je People HUB als Tegel en je kan groepen maken en deze als Tegel plaatsen.

Als ik naar beneden scrol zodat beide Tegels uit beeld zijn (ze staan bovenaan) en ik weer terug omhoog, dan beginnen ze weer met blauw vierkantjes alsof de foto's weer van scratch geladen moeten worden.

Iemand anders hier last van ?

• PieterJanW
Regenbui schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:36:
Heel blij met Mango, maar er is een ding waar ik me aan irriteer. Je heb je People HUB als Tegel en je kan groepen maken en deze als Tegel plaatsen.

Als ik naar beneden scrol zodat beide Tegels uit beeld zijn (ze staan bovenaan) en ik weer terug omhoog, dan beginnen ze weer met blauw vierkantjes alsof de foto's weer van scratch geladen moeten worden.

ik heb dit ook. Zal zo wel standaard zijn. Waarom ze niet gewoon doorgaan als ze uit beeld zijn is me ook een raadsel...

• Regenbui
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-11 20:17
PieterJanW schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:48:
[...]

ik heb dit ook. Zal zo wel standaard zijn. Waarom ze niet gewoon doorgaan als ze uit beeld zijn is me ook een raadsel...
het gekke is dat ik in het midden van mijn scherm mijn ME tegen en een andere Vrienden Tegel heb staan die daar geen last van hebben. Vreemd.

• PieterJanW
Regenbui schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:50:
[...]

het gekke is dat ik in het midden van mijn scherm mijn ME tegen en een andere Vrienden Tegel heb staan die daar geen last van hebben. Vreemd.
denk dat dit komt omdat je 'me' tegel en 'vriend' tegel steeds dezelfde afbeelding is.
Bij groepen en de people tegel zijn het steeds andere foto's

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:19

Als dát is waar je je het meest aan irriteert, zou ik een hele grote taart naar MS sturen :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Grimbert
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-02-2012

Grimbert

Bleep bleep boem!

Dit hebben ze vast gedaan om dat geheugen weer vrij te geven ofzo.
Waarom plaatjes laten laden als je ze toch niet ziet?

Ja

• cPT.cAPSLOCK
Inmiddels een tijdje met Mango gespeeld, en al met al positief.
Wel zijn er een aantal kleine ergernissen:

-Sinds Mango zit er een zichtbare vertraging in het verschijnen van de tekst op het lockscherm
-Wanneer ik op het startscherm zit moet hij vaak nog even de afbeeldingen op de tiles laden
-De optie om spellingscontrole / correcties aan/uit te zetten is behoorlijk verstopt geraakt. Die 'tap to change' knop is snel over het hoofd te zien
-Apps die nog actief zijn (in het multitaskmenu) zijn niet snel te sluiten (je moet ze per sé activeren)

en zo nog een paar kleine puntjes.

Gelukkig staat er héél veel moois tegenover - voor mij de belangrijkste:
-'whats new' in de people hub update nu STUKKEN sneller - het is zowaar praktisch geworden
-me tile heeft nut gekregen
-twitter
-battery saver
-snellere animaties (en dus kortere wachttijden / sneller gebruik)
en natuurlijk background agents, multitasken, en alle nieuwe ontwikkelaarsfuncties.

enzovoorts.

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:59:
-Apps die nog actief zijn (in het multitaskmenu) zijn niet snel te sluiten (je moet ze per sé activeren)
Druk een aantal keer snel achter elkaar op de "back toets", tot je het startscherm weer ziet.

• Ramon
cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:59:
-Sinds Mango zit er een zichtbare vertraging in het verschijnen van de tekst op het lockscherm
Klopt idd beetje irritant soms. Daarentegen hebben ze wel de bug gefixed waar je nog een miliseconde ofzo iets van achter het lockscherm kon zien!
Apps worden gesuspend als je eruit gaat via multitasken, toch? Dat betekent dat je ze niet hoeft te sluiten. Dit doet Mango al voor je, wanneer nodig.
-snellere animaties (en dus kortere wachttijden / sneller gebruik)
De animaties zijn alleen sneller gemaakt omdat ze de laadtijden hebben kunnen verkorten. ;) Dus hoewel het eerder leek dat je op nutteloze animaties aan het wachten was, werd tijdens een animatie gewoon iets geladen.

• MarcoC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:52
Ik mis Shazam en Twitter in de Marketplace. Zijn deze er uitgehaald omdat je met Mango/Bing in de VS soortgelijke functionaliteit hebt? Ik hoop het niet.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:00
Ramon schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:07:
[...]
Klopt idd beetje irritant soms. Daarentegen hebben ze wel de bug gefixed waar je nog een miliseconde ofzo iets van achter het lockscherm kon zien!
[...]
Doordat het nu duidelijk is dat de tekst niet in de afbeelding zit verwerkt is het nu wel duidelijker dat de tekst dynamisch is. Ik kan me goed voorstellen dat als je nooit echt aandacht hebt besteed aan dat scherm dat je er dan nooit achter was gekomen. Sommige mensen kunnen echt behoorlijk onoplettend zijn :P

Ik vind het er overigens wel beter uitzien dan dat de tekst er meteen staat. Die 300ms dat de tekst er niet staat is alleen wel wat aan de lange kant. Het is volgens mij ook express zo gedaan aangezien er een animatie tegenaan is gegooid.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Die 300ms dat de tekst er niet staat is alleen wel wat aan de lange kant. Het is volgens mij ook express zo gedaan aangezien er een animatie tegenaan is gegooid.
Idd, je ziet het duidelijk infaden (nou ok misschien zie je het niet heel duidelijk aangezien je heel goed moet kijken, maar dat verandert het punt niet :P)

[Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 30-09-2011 12:16]

• Grimbert

Grimbert

Bleep bleep boem!

Ik zie dat op mijn LG E900 helemaal niet infaden of later verschijnen, het staat er direct :)

Ja

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Misschien dat je scherm een paar frames nodig heeft om wakker te worden? :)

• Ramon
Of je zit nog op NoDo? :o

• Grimbert

Grimbert

Bleep bleep boem!

Nee, op mango.
Alles staat er direct als ik het scherm aan zet, zowel de achtergrond als de tekst.

Ja

• cPT.cAPSLOCK
Van die bug heb ik nooit last gehad. Voor mij is het dus een achteruitgang :X
Apps worden gesuspend als je eruit gaat via multitasken, toch? Dat betekent dat je ze niet hoeft te sluiten. Dit doet Mango al voor je, wanneer nodig.
Klopt, maar vanwege de overzichtelijkheid wil ik regelmatig er een aantal dingen uit gooien. Nu moet je steeds openen, back, openen back, etcetera terwijl gewoon een slide naar beneden ofzo in het multitaskmenu ook voldoende zou kunnen zijn.
De animaties zijn alleen sneller gemaakt omdat ze de laadtijden hebben kunnen verkorten. ;) Dus hoewel het eerder leek dat je op nutteloze animaties aan het wachten was, werd tijdens een animatie gewoon iets geladen.
Dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat het nu dus inderdaad sneller in gebruik is geworden :)

Ik blijf die vertraging van de tekst op het lockscherm maar poep vinden. Elke keer dat ik hem even snel aan zet om naar de notificaties/agenda punt / tijd te kijken is het net even extra wachten. Gewoon een kleine ergernis. En die fade is lang niet altijd zichtbaar. Een groot deel van de tijd is het gewoon even niet en dan BAM - de tekst er bij.

Ook gaat die vertraging tegen het 'glance and go' mantra in, aangezien het glancen nu dus meer tijd in beslag neemt. :+

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-11 22:53
Misschien heeft het met batterij verbruik te maken..

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

die vertraging merkte ik inderdaad ook op.had dit onder de mango beta niet....nah zal wel eventjes wennen zijn :) verder is het allemaal top

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Epiphany
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22-11 07:41
Hoi iedereen,

Zoals velen van jullie heb ik ook mango op mijn telefoon staan sinds deze week. Voor een groot deel ben ik erg tevreden over het OS. Maar heb toch wat eigenaardigheden met mijn toestel (HD7).
- Soms kan ik mijn mailbox wel openen, maar bij het openen van een mailtje sluit alles. Tegelijkertijd werkt dan Internet Explorer ook niet.
- Sommige applicaties starten even en sluiten daarna, als ik de telefoon dan weg leg start de telefoon later opnieuw op

Ik heb de telefoon al een factory reset gegeven een hard reset en al een keer opnieuw geflashed, ik weet niet wat er met dat ding aan de hand is, iemand nog iedeeen?

• Caelorum
Cheeky schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:20:
Misschien heeft het met batterij verbruik te maken..
Mja met NoDo zag ik soms de tijd (en andere teksten) worden geupdate op het lockscreen. Dan stond er eerst 12:32 en dan ineens 13:21.
Sinds Mango zie ik dit niet meer, dus wellicht dat ze nu gewoon eerst 'offscreen' renderen en dan zichtbaar maken.
Uiteindelijk kan ik me er niet echt aan storen. Al ben ik het wel met jullie eens dat het mooier was geweest als de tekst meteen zichtbaar is.

• yoriekos
  • Laatst online: 04-10-2011
hebben mensen ook problemen met zune ? dat zune geen updates voor je phone vind ?

• Caelorum
yoriekos schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:26:
hebben mensen ook problemen met zune ? dat zune geen updates voor je phone vind ?
Niet elke telefoon krijgt de update op hetzelfde moment aangeboden. MS heeft medegedeeld dat de update over een periode van twee weken beschikbaar wordt gesteld aan alle telefoons. Met wat pech moet je dus nog een paar dagen wachten.
Zorg er ook voor dat je de laatste Zune hebt geinstalleerd :)

• mulderbom
  • Laatst online: 02-10-2011
Ik heb 2 vragen
Facebook syncroniseerd al mijn friends in "people"
terwijl dat helemaal niet hoeft ik wil gewoon dat ik mijn 60 simcontacten houd in people en dan niet 500 friends van facebook erbij krijg, gewoon 60 simcontacten gelinked met die 60 friends in facebook weet iemand waar je dit kan instellen dat je dus niet al je facebook friends in people krijgt ? thanks !

2de vraag is als ik twitter wil downloaden zegt de applicatie dat het niet beschikbaar is voor deze versie van de software ligt dat aan mango ?

[Voor 79% gewijzigd door mulderbom op 30-09-2011 21:52]

• mulderbom
Ik heb 2 vragen
terwijl dat helemaal niet hoeft ik wil gewoon dat ik mijn 60 simcontacten houd in people en dan niet 500 friends van facebook erbij krijg, gewoon 60 simcontacten gelinked met die 60 friends in facebook weet iemand waar je dit kan instellen dat je dus niet al je facebook friends in people krijgt ? thanks !

2de vraag is als ik twitter wil downloaden zegt de applicatie dat het niet beschikbaar is voor deze versie van de software ligt dat aan mango ?

PS : sorry voor 2x plaatsen me computer deed weer eens gek

[Voor 6% gewijzigd door mulderbom op 30-09-2011 21:52]

• MarcoC
Kan je instellen bij Settings in de People hub.

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 03-12 15:13
mulderbom schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:51:
Ik heb 2 vragen

PS : sorry voor 2x plaatsen me computer deed weer eens gek
Of je kan linken, handmatig... duurt even maar levert wat op. Dan kan je ook facebook ava als ava op wp7 instellen.
Of apart facebook downloaden...
Of bij settings... :)

#vote

• MarcoC
Hebben jullie ook dat bij het unlocken het scherm even flikkert? Erg irritant :{ .

• mulderbom
kristan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:27:
[...]

Of je kan linken, handmatig... duurt even maar levert wat op. Dan kan je ook facebook ava als ava op wp7 instellen.
Of apart facebook downloaden...
Of bij settings... :)
ik bedoel dus eigelijk dat ik alleen mij simkaart contacten link met die facebook friends die in me simkaart staan en de andere facebook friends waarvan ik het nummer niet heb die hoef ik dan ook niet in de people hub dit is eigelijk wat ik bedoel maar ik kan nergens de instellingen vinden in mango waar je dat kan veranderen in vorige versies kon dit wel ! heeft iemand enig idee waar je dit kan instellen ?

• 614
  • Niet online
MarcoC schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:13:
Hebben jullie ook dat bij het unlocken het scherm even flikkert?
Nope, bij geen van de 2 Trophy's hier in huis

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
@Mulderbom; Dat zit gewoon nog in de People hub in de lijst met al je contacten > settings > filter contact list? Even facebook uitvinken en klaar!

Verder heb ik ook die kwart seconde dat op het lockscherm de tekst nog niet staat, kan me er niet echt aan storen alleen.

Ik vroeg me nog wel iets af mbt instant messaging (via windows live). Dat is in principe samengevoegd met SMS wat op zich heel leuk is, alleen zou ik gráág aparte notificaties voor beide willen hebben (of juist uitzetten in het geval van IM). Lijkt erop dat dit niet mogelijk is?

Verder erg blij met Mango, ben benieuwd welke kleine dingetjes ik nog ga ontdekken te komende tijd.

(Xbox live tag: Sjagga)

• MarcoC
Sake schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:18:
[...]

Nope, bij geen van de 2 Trophy's hier in huis
Beiden ook Mango?

• mulderbom
Resonance schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:20:
@Mulderbom; Dat zit gewoon nog in de People hub in de lijst met al je contacten > settings > filter contact list? Even facebook uitvinken en klaar!

Verder heb ik ook die kwart seconde dat op het lockscherm de tekst nog niet staat, kan me er niet echt aan storen alleen.

Ik vroeg me nog wel iets af mbt instant messaging (via windows live). Dat is in principe samengevoegd met SMS wat op zich heel leuk is, alleen zou ik gráág aparte notificaties voor beide willen hebben (of juist uitzetten in het geval van IM). Lijkt erop dat dit niet mogelijk is?

Verder erg blij met Mango, ben benieuwd welke kleine dingetjes ik nog ga ontdekken te komende tijd.
Ja maar ik wil facebook er niet uit hebben ik wil alleen de facebook friends in mijn people hub waarvan ik het nummer heb en niet al mijn facebook friends
iemand anders misschien een idee waar dit kan ik kan het nergens vinden inmango
zeer slecht als het er niet in zit met de vorige versies was dit wel mogelijk

• ImpaileR
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Resonance schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:20:
Bij de beta had ik dat heel erg, bij de RTM was het al een heel stuk minder. Nu met de Samsung update er op, is de vertraging bij mij weg.

• Ramon
Hebben jullie ook dat bij het unlocken het scherm even flikkert? Erg irritant :{ .

[video]
Ja heb ik ook. Trophy op Mango.

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 16:25

[video]
Ik heb hem niet en ik draai Mango op mijn HD2.

Moet zeggen, ben dik tevreden over Mango. De HD2 van HTC was eigenlijk een mislukt kindje doordat Windows Mobile 6.5 erop zat. De Sense-skin kon daar nog het een en ander wegwerken maar erg optimaal was het allemaal niet.

Maar nu met Mango erop en alles geactiveerd ben ik toch wel helemaal happy met mijn toestel. De People-hub werkt als een trein, de marketplace begint ook langzaam op stoom te komen, Zune doet zijn ding en mijn e-mail is netjes gesynct met mijn privemailaccount via Live.

Enig dingetje wat nog niet helemaal lekker loopt is Xbox Live. Ik heb het voor elkaar gekregen om een aparte account voor mijn HD2 en mijn Xbox te hebben. En als ik mijn Xbox account wil toevoegen op mijn HD2 dan loopt hij te miepen dat dit niet kan.

• MarcoC
Ramon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Ja heb ik ook. Trophy op Mango.
I want it fixed ;( .

• Caelorum
Hier ook niet: Trophy op Mango.

• StrongArmLance
mulderbom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:46:
[...]

Ja maar ik wil facebook er niet uit hebben ik wil alleen de facebook friends in mijn people hub waarvan ik het nummer heb en niet al mijn facebook friends
iemand anders misschien een idee waar dit kan ik kan het nergens vinden inmango
zeer slecht als het er niet in zit met de vorige versies was dit wel mogelijk
Dat is denk ik onmogelijk... iig ik weet het niet

#vote

• 614
  • Niet online

• mulderbom
Is er ook een mogelijkheid dat live messenger (msn) niet na een half uur ofzo automatisch afmeld ?
kan je dat ergens uit zetten ? MVG

• MarcoC

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:05

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb een HTC HD7 unbranded. Ik vond eerst geen updates maar met de truuk wel. Heb nu versie 7.0.7392.0. Ik krijg nu met geen mogelijkheid meer een nieuwe update. Ook niet met de truuk. Hoe krijg ik nu Mango? Ik wil echt graag whatsapp hebben. Loop nu met 2 telefoons rond. Een Nokia N97 voor whatsapp en de HTC voor de rest... :(

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

McBoom

Broem

Robkazoe schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:28:
[...]

Enig dingetje wat nog niet helemaal lekker loopt is Xbox Live. Ik heb het voor elkaar gekregen om een aparte account voor mijn HD2 en mijn Xbox te hebben. En als ik mijn Xbox account wil toevoegen op mijn HD2 dan loopt hij te miepen dat dit niet kan.
Moet het niet zo zijn dat het Live-account van je telefoon gelijk moet zijn aan het Live-account die aan je gamertag hangt? Dat heb ik ook en dat werkt probleemloos. En volgens mij kan je ook niet 2 gamertags op je telefoon hebbn ;)

The ramblings of an idiot

• CokeZero
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-10 00:51
http://windowsphone.userv...al-in-the-wp-ma?ref=title

Stem ook op iDEAL support in de Marketplace. ;)

Als je nu een toestel koopt zoals de Omnia 7 krijg je dan ook gelijk Mango of moet je dat zelf doen?

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02-12 15:15
McBoom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:57:
[...]

Moet het niet zo zijn dat het Live-account van je telefoon gelijk moet zijn aan het Live-account die aan je gamertag hangt? Dat heb ik ook en dat werkt probleemloos. En volgens mij kan je ook niet 2 gamertags op je telefoon hebbn ;)
Klopt, en nou kan je je gamertag onder een ander Windows LiveID hangen als je een Xbox 360 hebt:
Linkje
Als je je Xbox bv. niet meer hebt moet je t telefonisch regelen :p

• ShadowWings
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
agoNITE schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:03:
[...]
Als je je Xbox bv. niet meer hebt moet je t telefonisch regelen :p
Heeft iemand hier misschien een stappenplan voor om dit telefonisch te regelen bijvoorbeeld voor de mensen die geen Xbox :-( hebben.

• StrongArmLance
ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Heeft iemand hier misschien een stappenplan voor om dit telefonisch te regelen bijvoorbeeld voor de mensen die geen Xbox :-( hebben.
Ik zeg een google search

#vote

• MarcoC
Ik heb mijn Trophy maar gereset naar aanleiding van het lock screen-issue, en nu doet 'ie het wel gewoon as advertised.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CokeZero schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:34:
http://windowsphone.userv...al-in-the-wp-ma?ref=title

Stem ook op iDEAL support in de Marketplace. ;)

Als je nu een toestel koopt zoals de Omnia 7 krijg je dan ook gelijk Mango of moet je dat zelf doen?
Omdat ik niet verwacht dat ze allemaal handmatig bijgewerkt worden, zal dat wel een update vanaf 7004 worden!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Cyrus The Virus
mulderbom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:14:
[...]

ik bedoel dus eigelijk dat ik alleen mij simkaart contacten link met die facebook friends die in me simkaart staan en de andere facebook friends waarvan ik het nummer niet heb die hoef ik dan ook niet in de people hub dit is eigelijk wat ik bedoel maar ik kan nergens de instellingen vinden in mango waar je dat kan veranderen in vorige versies kon dit wel ! heeft iemand enig idee waar je dit kan instellen ?
Je moet zorgen dat je Sim contacten de zelfde voornaam en achternaam hebben als in facebook, dan je facebook synchroniseren ook in people hub. Als het goed is linkt hij dan zelf de facebook account en sim account. Daarna kun je facebook in people hub settings uitzetten.

Dit werkte bij mij alleen dan live account (puur alleen voor de telefoon) en facebook (heb niks meer op de sim staan)

• 614
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:46:
Ik heb mijn Trophy maar gereset naar aanleiding van het lock screen-issue, en nu doet 'ie het wel gewoon as advertised.
Wazig dat het gebeurde, maar mooi dat een reset het opgelost heeft. Bedankt voor de update.

• Expecho
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Sinds de Mango update loopt mijn Trophy om de haverklap vast, heb al een factory reset gedaan maar helaas, minimaal 3x resetten per dag en accepteren dat in de tussentijd bepaalde apps weigeren te starten. Is het ergens mogelijk iets van een logbestand op te vragen ofzo? Of een crash report in te zien.. ben wel benieuwd of het te herleiden is naar een handeling of app die het probleem veroorzaakt.

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02-12 15:15
ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Stappenplan? Ik had eerst gemaild met mijn Live-ID en de betreffende Gamertag.
Toen kreeg ik een e-mail met een ticketnummer, met het verzoek te bellen om verder geholpen te worden.

Er stond ook bij dat ik van beide Live-ID's in mijn geval, de antwoorden op de geheime vragen bij de hand moest hebben.

• CvDongen
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21-10 07:03
Oke, vanmiddag ook Mango geïnstalleerd. En die Windows Live Messenger en Facebook chat integratie zien er goed uit, alleen jammer dat ik:

1) Een nieuwe Windows Live account aan had gemaakt op UK om apps te downloaden uit de UK marketplace (onder 7.0)
2) In mijn andere msn-account alle email adressen/contacten zitten.

Windows Phone gebruikt bij de messenger integratie alleen je primary account, en daar heb ik dus geen contacten in zitten.

Iemand al een oplossing voor dit? Vind het toch wel jammer dat ik deze feature nu moet missen!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oplossing is simpel (als je de apps niet gekocht heb).

Toestel resetten en je NL live id als primair account instellen!
Heb je wel apps gekocht.. tsja, contactpersonen overhevelen van het ene naar het andere live account? Je kan in hotmail volgens mij je contacten wegschrijven in een .csv bestand. Die kan je dan weer inladen in je UK account zodat je alsnog kan msn'en.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• (roh)violator
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2019

(roh)violator

Snowcone?

Je kan op de LIVE website je contacten exporteren naar excel en importeren in je andere live account.

Onder "contacts" vind je de export-knop

Asus z170 Pro | Intel I7 6700k | 16 Gb DDR4 2400 MHz | ASUS Strix GTX 970

• Ru__
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Je kan via de import functie zelfs rechtstreeks importeren vanuit een ander Live account; scheelt weer een tussenstap.

• CvDongen
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21-10 07:03
Hmm, ik heb voor het laatste gekozen, mijn contacten dus overzetten naar de UK account. Blijft helaas een beetje een workaround oplossing, want nu krijgen al mijn contacten weer zon irritant bericht dat ik ze heb toegevoegd. Iig bedankt voor jullie hulp/input! :)

EDIT: Grappig trouwens dat ze de UI kleur orange, mango hebben genoemd ^^ haha

[Voor 13% gewijzigd door CvDongen op 04-10-2011 18:08]

• HTCer
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-10-2011
Hoe kan je in hotmail/live mail zien waar je account situated is?
Kan je dat niet wijzigen in hotmail opties zelf?

• maratropa
  • Niet online
pff stom dat je op de omnia 7 de optie om met niet broadcastende netwerken te verbinden toch maar niet hebt..

specs

• Niet online
maratropa schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 05:57:
pff stom dat je op de omnia 7 de optie om met niet broadcastende netwerken te verbinden toch maar niet hebt..
Settings => Wifi => Advanced => Add Wifi Network
(you can add up to 3 hidden networks, which may use more battery power)

• maratropa
  • Niet online
Anoniem: 80466 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

Settings => Wifi => Advanced => Add Wifi Network
(you can add up to 3 hidden networks, which may use more battery power)
Ja die optie (het plusje) staat er bij mij dus niet bij. En ik heb dat ook al ergens anders op internet gelezen

specs

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee