Gewoon ff ouderwets wachten totdat hij tevoorschijn komt, waarschijnlijk zal het vanmiddag rond 14.00 uur worden, net zoals de closed beta dinsdag.jenpet schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:31:
is het al mogelijk de open beta te downloaden ? zie hem voor pc niet staan bij Orgin
Ik heb echt het idee dat het chaos word. Met de closed beta zaten vrijwel alle servers vol, hoe moet het zijn als iedereen er bij kan? Ik hou m'n hart vast.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Lol, dat is deze scene?Dorest0rm schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:09:
Edit: [afbeelding]
Zet u hem daar maar neer

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
yinx84 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:27:
Ben al twee dagen aan het spelen (PC). Heerlijk! Kon ook zo instappen aangezien ik de controles van BFBC2 nog in de vingers heb.
Aantal dingen die me nu irriteren:
- Niet de mogelijkheid om instellingen te veranderen terwijl je dood bent. Je moet wachten tot je gespawned bent om bijv. je mouse sensitivity aan te passen
- Chatbalkjes zijn confusing. Uit m'n hoofd J, K en L... er wordt niet aangegeven boven de chatbox waar je gaat chatten (squad, team, general). Daarnaast kun je ze niet weg krijgen door escape. Je moet of iets typen of leeg laten en dan enteren. Is Enter dan in dit geval niet hetzelfde als Escape?![]()
- Bij het deployen moet ik elke keer ongeveer 2 sec wachten. Er staat 'saving' rechts onderin. Weet niet wat het betekent. Als het goed is worden dan dingen in Battlelog opgeslagen, maar inderdaad, is niet erg duidelijk aangegeven.
Ik moet zeggen dat ik niet heeeeel veel moeite heb gehad met het joinen van servers. Gewoon bij de filter opties 5+ free slots aanvinken en gaan.Joost1991 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:35:
Ik heb echt het idee dat het chaos word. Met de closed beta zaten vrijwel alle servers vol, hoe moet het zijn als iedereen er bij kan? Ik hou m'n hart vast.
Overigens gaat battlelog elke dag tussen 9 en 10 down dacht ik gelezen te hebben.
@Sagaris: je kan niet halverwegen op escape drukken. Je moet of je chatbalk leegmaken, of je zin aftypen... of een halve zin posten 
Ach, misschien ben ik nu wel aan het mierenneuken
Klopt, ik heb mijn server filters staan op 5+ free slots en Europa, vaak heb ik dan ook in de serverzoekfunctie 'NL i3D' staan (don't ask me why though) en ik kan zonder problemen servers joinen. Als je steeds gaat Quick Matchen dan kom je in queues terecht ja.Baccy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:38:
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet heeeeel veel moeite heb gehad met het joinen van servers. Gewoon bij de filter opties 5+ free slots aanvinken en gaan.
Ah zo, fair enough! Mierenneuken misschien, maar het zijn wel dingen die je in de final build anders wilt zien (ie. opgelost).yinx84 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:39:
@Sagaris: je kan niet halverwegen op escape drukken. Je moet of je chatbalk leegmaken, of je zin aftypen... of een halve zin posten
[ Voor 29% gewijzigd door Sagaris op 29-09-2011 09:41 ]
Battlelog is weer beschikbaar. Ik ga ff gamen b)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Inderdaad, het zijn kleine dingen maar toch wel ergenissen.Sagaris schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:40:
[...]Ah zo, fair enough! Mierenneuken misschien, maar het zijn wel dingen die je in de final build anders wilt zien (ie. opgelost).
Ik vind het zelf ook extreem vervelend dat je aan het einde van een ronde de game niet kan verlaten. Je MOET wachten tot het begin van de volgende ronde (zelfs helemaal totdat je gespawned bent) om weg te kunnen gaan. Het zou mooi zijn als ze dit veranderen maar dat zal wel niet.
En het niet kunnen openen van het menu als je dood bent is ook erg irritant inderdaad, als je dood gaat terwijl je iets aan het aanpassen was gaat je menu ook gewoon dicht...
Alt-tab en dan op close game drukken bij game manager
Ik vraag me af, bij BF2 kon je nog multiplayer maps offline spelen met 16 bots ofzo. Naderhand zijn er gemodde maps gekomen zodat je ook offline 64player maps kon spelen. En met de modbotchanger kon je zelfs tot 255 bots in een map stoppen.
Hoop dat ze die functionaliteit ook aanbieden in BF3 (het offline spelen van multiplayer maps), hoef niet zo nodig die singleplayer te spelen.
Hoop dat ze die functionaliteit ook aanbieden in BF3 (het offline spelen van multiplayer maps), hoef niet zo nodig die singleplayer te spelen.
Ja, dat is alleen niet echt zoals het hoort bij een goed spel. Dit moet gewoon ingame kunnen zoals we de afgelopen 10 jaar al hebben kunnen doen in vrijwel alle andere shooters. In veel opzichten vind in het hele battlelog systeem een achteruitgang. Je moet nu twee extra programma's draaien om één spel te kunnen spelen en dan werkt het ook helemaal 100% en dat vind ik jammer, want de game zelf speelt goed weg.spookz0r schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:56:
Alt-tab en dan op close game drukken bij game manager
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 29-09-2011 10:01 ]
Zijn er mensen die het vliegen in de jets/heli's al geprobeerd hebben met een Joystick?
Ik zit te denken om er een aan te schaffen voor BF3, lijkt me tof!
Ik zit te denken om er een aan te schaffen voor BF3, lijkt me tof!
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
Ik ook niet! Snap d'r niks van....jenpet schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:31:
is het al mogelijk de open beta te downloaden ? zie hem voor pc niet staan bij Orgin
Weet iemand meer?
Verwijderd
word waarschijnlijk vanzelf getweet door battlefield heb al gelezen dat het voor XBOX al zo ver was als ik het zie zal ik het posten
Er is niks concreters dan "vandaag" bekend.
Gewoon geduld hebben, hij verschijnt vanzelf op Origin en de beta site en er wordt vast ook nog wel getweet zodra hij online is.
Nogmaals: geduld.
Gewoon geduld hebben, hij verschijnt vanzelf op Origin en de beta site en er wordt vast ook nog wel getweet zodra hij online is.
Nogmaals: geduld.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Heb op xbox al mn accounts doorgezocht, zowel amerikaanse als uk als NL, en kan de beta nergens vinden 
Aangezien ik net las dat ie live is vraag ik me af hoe ik hem moet vinden ....
Aangezien ik net las dat ie live is vraag ik me af hoe ik hem moet vinden ....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Sissors op 29-09-2011 10:11 ]
Verwijderd
Hier nog ff de times! http://battlefieldo.com/open-beta-launch-times/ dan scheelt dat die vragen weer
Ik weet ook wel dat het om 14:00 uur open gaat, maar door het bovenstaand bericht was ik benieuwd geworden,vinom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:13:
BATTLEFIELDO Battlefieldo.com
by Battlefield
Open beta is now live on the #xbox360. Go go go #BF3 Beta!
daarom dat ik vraag hoe komt ie op de xbox in marketplace te staan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vind het zelf ook irritant vooral als je bij server browser naar beneden scrolled, blijft die Join knop lekker boven aan de paginaEnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:00:
[...]
Ja, dat is alleen niet echt zoals het hoort bij een goed spel. Dit moet gewoon ingame kunnen zoals we de afgelopen 10 jaar al hebben kunnen doen in vrijwel alle andere shooters. In veel opzichten vind in het hele battlelog systeem een achteruitgang. Je moet nu twee extra programma's draaien om één spel te kunnen spelen en dan werkt het ook helemaal 100% en dat vind ik jammer, want de game zelf speelt goed weg.

Geen bots in BF3 heb ik een tijd geleden ergens gelezen.loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:57:
Ik vraag me af, bij BF2 kon je nog multiplayer maps offline spelen met 16 bots ofzo. Naderhand zijn er gemodde maps gekomen zodat je ook offline 64player maps kon spelen. En met de modbotchanger kon je zelfs tot 255 bots in een map stoppen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Heeft iemand een idee hoe lang de open bèta gaat duren ?
Een maand of nog langer ? Of tot dat de game uitkomt ?
En als er teveel PC spelers zijn, kan het zijn dat ze dan een limiet invoeren ?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kain_niaK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:23:
Heeft iemand een idee hoe lang de open bèta gaat duren ?
10 oktober
Nee.
Idd , ben de hele tijd aant dubbelklikken , totspookz0r schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:19:
[...]
Vind het zelf ook irritant vooral als je bij server browser naar beneden scrolled, blijft die Join knop lekker boven aan de pagina
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Die staat daar al twee dagen, alleen als je m aanklikt heb je nog niet voldoende rechten om te downloaden. Zal in de loop van de middag wel beschikbaar komen.PBP schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:16:
Battlefield 3 Open Beta staat nu in de PSStore
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ben em nu aan t downloaden...dus zou niet weten waarom t nu niet zou werkenAllSeeyinEye schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:31:
[...]
Die staat daar al twee dagen, alleen als je m aanklikt heb je nog niet voldoende rechten om te downloaden. Zal in de loop van de middag wel beschikbaar komen.
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Hij staat nu bij uitgelicht , dus dit is dezelfde als van 2dagen terug. Iedereen kan hem nu downloaden!Ralf Bimbo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:31:
[...]
Ik ben em nu aan t downloaden...dus zou niet weten waarom t nu niet zou werken
Als hij nu al beschikbaar is voor iedereen, dan was de early-access wel geen 48h
Mij hoor je niet klagen!
Verwijderd
ghehe even een grapje om het forum leuk te houden even wat mensen die vol gas origin opstarten om te downloaden is er uiteraard nog niet !
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:32:
Yeahh Beta is in origin kan em eindelijk downloaden!!:D
OMG! Ben ik voor niks mijn vrouw aan het bellen en aan het uitleggen hoe ze het moet downloaden.....grrrrrrVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:34:
ghehe even een grapje om het forum leuk te houden even wat mensen die vol gas origin opstarten om te downloaden is er uiteraard nog niet !
[ Voor 31% gewijzigd door Sargan op 29-09-2011 10:36 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
ik naar boven rennen ...
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
nog maar 4 minuten downloaden..:D:D
ps3 zeker/ ?
Heren denken we even aan het slowchat gebeuren?
Op PS3 is hij te downloaden!
Op Xbox 360 nog niet!
Op Xbox 360 nog niet!
Ok
Ik heb er echt zin in gewoon !!1
BF2 was het eerste spel wat ik echt lang heb gespeeld
Ik heb er echt zin in gewoon !!1
BF2 was het eerste spel wat ik echt lang heb gespeeld
Op Xbox 360 nog niet!
Op PC waarschijnlijk ook niet...
Op Xbox 360 nog niet!
i am sorry...
zal niet meer gebeuren, mede omdat ik ook nu BF3 ga spelen!!!!!
zal niet meer gebeuren, mede omdat ik ook nu BF3 ga spelen!!!!!
Op Origin(PC) is de beta nog niet beschikbaar.
Weet iemand toevallig het (nieuwe?) wachtwoord van de caspian border servers?
Inderdaad hij is op de ps3 al te downloaden.The Great HooD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:40:
Op Xbox 360 nog niet!
+-1100 MB is ie.
waar in de origin kan ik hem dan vinden ?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Succes als l0 tegen iemand met scopes en alles
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
staat er nog niet op... denk die pas echt om 14.00
Snap niet hoe ze al die mensen willen laten spelen, er zijn nu al niet genoeg servers voor de closed beta...
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar als ons straks de kans ontnomen wordt om tijdens de beta deze map te kunnen spelen omdat een paar kindertjes zonder geduld die pw's hebben liggen spammen zodat iedereen erin kan. Wil ik je alvast bedanken voor je inzet!imacbest schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:43:
Weet iemand toevallig het (nieuwe?) wachtwoord van de caspian border servers?
Het is gewoon triest om te ervaren hoe sommige mensen zich opstellen/gedragen/reageren over 'slechts' een spelletje.
@onder
ik hoop dat ik gelijkt heb maar misschien laten ze gefasseerd nieuwe servers opkomen.fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:51:
Snap niet hoe ze al die mensen willen laten spelen, er zijn nu al niet genoeg servers voor de closed beta...
om te kijken of en wanneer battlelog of iets anders crashed bij veel spelers/minder servers.
zo kunnen ze later beter inschatten wat allemaal nodig is mocht er pieken komen op het netwerk.
Is die caspian border dan ook op de ps3 te spelen?
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
BATTLEFIELDOBattlefieldo.com
IT'S ALIVE! #BF3 Open Beta starting up everywhere, let the ownage begin. Happy Hunting today guys, see you on the Battlefield!
net getweet maar zie niks in origin
IT'S ALIVE! #BF3 Open Beta starting up everywhere, let the ownage begin. Happy Hunting today guys, see you on the Battlefield!
omg...Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:00:
BATTLEFIELDOBattlefieldo.com
Ze beginnen nu met keys uitgeven in deze volgorde:
Australie, Asie, Europa , Noord Amerika
Gewoon nog een uurtje of 3 tot 4 wachten
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
waarom keys uitgeven voor een open beta? lijkt mij kwestie van die game online zetten op origin en marketplace van xbox
Boeie in BC2 kun je ook een nieuwe soldier aanmaken en dan ben je ook niet kansloos
Hier nog wat gameplay van Operation Métro, eerste keer dat ik het speel dus moest nog een beetje wennen aan de wapens. Het is een volle ronde van Attackers.
Nu even kijken of ik in de Caspian Border map kan komen
.
Nu even kijken of ik in de Caspian Border map kan komen
[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 29-09-2011 11:17 ]
Noobs zullen altijd noobs blijven.Gropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:29:
Ben ATM bezig met How not to be a noob in BF3. Heb nu ongeveer 3 uur aan raw footage. Ben nu bezig om onzin stukken eruit te halen, te kijken wat er nog bij moet ed.Gaat nog wel wat tijd over voor hij er is, maar nu ik bezig ben, gaat hij komen ook!
Een beetje speler wil alle spelelementen kennen, en is binnen een aantal uur speeltijd een valuable asset voor het team.
Een ticketverspillende noob die geen enkel benul heeft van teamplay zal niets eens weten dat er zoiets bestaat als een "how not to be a noob" filmpje.
Ik merk dat ik al lang niet meer actief ben als gamert... Heb veel moeite om vijanden op tijd te spotten.
'Vroeger' was het simpel. Als het bewoog was het een player. Maar nu met al die grafische pracht valt het soms niet mee
Ik heb ook het gevoel dat de betere lighting en shadows het veel moeilijker maken.
Misschien is het even wennen.
'Vroeger' was het simpel. Als het bewoog was het een player. Maar nu met al die grafische pracht valt het soms niet mee
Misschien is het even wennen.
Haha, daar ben ik niet bang voor, zeker niet op de PS3. Het niveau ligt daar echt heel laag. En op BC2 was ik altijd al 1 van de betere spelers.
En dan straks wel zelf op die map willen spelen dus de pass spamen? laat mij lekker spele, miss wordt het tijdens de beta wel helemaal open of gaan ze zowiesow offline, wie zal het zeggen?loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:52:
[...]
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar als ons straks de kans ontnomen wordt om tijdens de beta deze map te kunnen spelen omdat een paar kindertjes zonder geduld die pw's hebben liggen spammen zodat iedereen erin kan. Wil ik je alvast bedanken voor je inzet!
Het is gewoon triest om te ervaren hoe sommige mensen zich opstellen/gedragen/reageren over 'slechts' een spelletje.
@onderdat bedoel ik dus..
videokilledtheradiostar werkt
Ik kan de beta niet doen want hij geeft aan als ik een server wil joinen:
"Your active soldier is not ready for duty. Please choose a PC soldier in the top menu."
Op de forums is niks te vinden behalve een hoop mensen met hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd mijn profiel aan te passen maar dat had geen invloed.
Iemand een oplossing?
EDIT:
Chandrakant: I have checked this issue with my supervisor and found that it is a temporary issue and our engineers are working to fix this as soon as possible.
Chandrakant: So, please do not worry, it would be fixed soon.
"Your active soldier is not ready for duty. Please choose a PC soldier in the top menu."
Op de forums is niks te vinden behalve een hoop mensen met hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd mijn profiel aan te passen maar dat had geen invloed.
Iemand een oplossing?
EDIT:
Chandrakant: I have checked this issue with my supervisor and found that it is a temporary issue and our engineers are working to fix this as soon as possible.
Chandrakant: So, please do not worry, it would be fixed soon.
[ Voor 25% gewijzigd door SilenceMurderer op 29-09-2011 11:24 ]
OMG respect en moraal is ver te zoeken dat blijkt.imacbest schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:13:
[...]
En dan straks wel zelf op die map willen spelen dus de pass spamen? laat mij lekker spele, miss wordt het tijdens de beta wel helemaal open of gaan ze zowiesow offline, wie zal het zeggen?
videokilledtheradiostar werkt
Dit wachtwoord is gewoon door de community manager weggegeven.loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:15:
[...]
OMG respect en moraal is ver te zoeken dat blijkt.
zo, de PS3 beta is binnen, maar ik wacht mooi ff op de beta van de PC
. Had bij BFBC2 ook snel het idee dat 't m op console toch niet ging worden; CoD vind ik op de PS3 dan wel weer helemaal geweldig omdat het soepeler loopt. BF is wat mij betreft toch meer een pc game. Ben benieuwd!
Maar.... zoals ik al vroeg.
Kan je ook Caspian Border spelen op de ps3?
als je een filmpje nodig hebt om geen noob te zijn. lijkt me de classificatie noob toch echt wel gepast hoorErA schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:11:
[...]
Noobs zullen altijd noobs blijven.
Een beetje speler wil alle spelelementen kennen, en is binnen een aantal uur speeltijd een valuable asset voor het team.
Een ticketverspillende noob die geen enkel benul heeft van teamplay zal niets eens weten dat er zoiets bestaat als een "how not to be a noob" filmpje.

Nope alleen op de pc!Mon0lith schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:20:
Maar.... zoals ik al vroeg.
Hoe unlock je eigenlijk verschillende optics/upgrades? Kreeg een hele tijd niks en nu opeens 3 in 1 potje..
Heb al beetje google poging gedaan maar heeft het met aantal kills per ronde te maken o.i.d. ?
Verder is dat zogenaamde password gedoe gewoon een marketing truc om "schaarste" te creëren.

Heb al beetje google poging gedaan maar heeft het met aantal kills per ronde te maken o.i.d. ?
Verder is dat zogenaamde password gedoe gewoon een marketing truc om "schaarste" te creëren.
Greetings from Earth
Oke bedankt voor je antwoord
Wat ik totaal niet begrijp, en niemand over zie klagen; ik heb echt constant dat ik in Operation Métro door de grond heen zak en onder het level vast kom te zitten. Ik ben ook niet de enige, in de servers waar ik via Quickmatch terecht kom heeft iedereen er last van, maar hier heb ik er nog niemand over zien posten en ook in het filmpje dat net gepost werd heeft niemand er last van ??!
check gewoon even je battlelog page en dan je progress... Hiervoor heb je google niet eens nodig.Rense2002 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:21:
Hoe unlock je eigenlijk verschillende optics/upgrades? Kreeg een hele tijd niks en nu opeens 3 in 1 potje..![]()
wachten tot de beta op origin komt te staan!! teamviewer staat al open
Zit hier ook te wachten totdat hij uit is, dit weekend LAN Party, dus hopelijk is het een beetje te doen op een LAN, zelf servers hosten gaat toch niet?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Als je kijkt naar de lijst met problemen die ik een paar pagina's terug heb gepost, zie je dat dit al wat langer bekend is.JDeraGear schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:21:
Wat ik totaal niet begrijp, en niemand over zie klagen; ik heb echt constant dat ik in Operation Métro door de grond heen zak en onder het level vast kom te zitten. Ik ben ook niet de enige, in de servers waar ik via Quickmatch terecht kom heeft iedereen er last van, maar hier heb ik er nog niemand over zien posten en ook in het filmpje dat net gepost werd heeft niemand er last van ??!
Ook op het officiele forum worden er meerdere meldingen van gemaakt, dus nee je bent zeker niet de enige.
Het vervelende is dat het ook als een soort van cheat gebruikt kan worden, want tegenstanders zien je niet zodra je onder de grond zit, maar je kunt wel gewoon op tegenstanders schieten en ze afmaken.
It's all writen in the book of rage
Niet om te trollen / flamen, maar spreek aub voor jezelf en niet als "ons" als je met deze opmerking van je alleen maar je eigen mening opdringt. Het is niet zo dat een password bekend maken op een forum van ea je een soort alleenrecht geeft om een map te mogen spelen, het is nog steeds een openbaar medium.loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:52:
[...]
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar als ons straks de kans ontnomen wordt om tijdens de beta deze map te kunnen spelen omdat een paar kindertjes zonder geduld die pw's hebben liggen spammen zodat iedereen erin kan. Wil ik je alvast bedanken voor je inzet!
@onderdat bedoel ik dus..
Net een uurtje op de PS3 gespeeld.. los van de bugs moet ik zeggen dat BF3 mij toch op grafisch gebied vooral tegenvalt.. had er echt meer van verwacht. Hopelijk is dit te verwijten aan de 'beta', maar zeker weten doe ik dat niet.
Verder is het echt wel weer vet hoor! Ben vooral benieuwd naar de maps met voertuigen! Heb me daarmee namelijk eindeloos vermaakt in BFBC2.
Verder is het echt wel weer vet hoor! Ben vooral benieuwd naar de maps met voertuigen! Heb me daarmee namelijk eindeloos vermaakt in BFBC2.
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Dat is te wijten aan je eigen verwachtingspatroon. Je bent lekker gemaakt door pc-beelden en nu valt het duidelijk hoezeer de consoles grafisch achterlopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 29-09-2011 12:03 ]
Volgens mij begrijp je niet wat hij bedoelt. Het bekend maken van het wachtwoord van de TEST servers voor Caspian Border zouden er nog wel eens voor kunnen zorgen dat deze map later of helemaal niet beschikbaar wordt. En daarmee verneuk je de hele BF3 beta community en dus "ons".Nickbn schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:51:
[...]
Niet om te trollen / flamen, maar spreek aub voor jezelf en niet als "ons" als je met deze opmerking van je alleen maar je eigen mening opdringt. Het is niet zo dat een password bekend maken op een forum van ea je een soort alleenrecht geeft om een map te mogen spelen, het is nog steeds een openbaar medium.
Loewie heeft groot gelijk. Als de server nog niet openbaar toegankelijk is, is daar een goede reden voor en moet je er gewoon uit blijven en niet het wachtwoord gaan verspreiden.
Waarom zou de map niet meer uitkomen omdat mensen deze nu al spelen? Gaat de map kapot door hem te spelen ofzo? Wat een onzin.EnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:04:
[...]
Volgens mij begrijp je niet wat hij bedoelt. Het bekend maken van het wachtwoord van de TEST servers voor Caspian Border zouden er nog wel eens voor kunnen zorgen dat deze map later of helemaal niet beschikbaar wordt. En daarmee verneuk je de hele BF3 beta community en dus "ons".
Loewie heeft groot gelijk. Als de server nog niet openbaar toegankelijk is, is daar een goede reden voor en moet je er gewoon uit blijven en niet het wachtwoord gaan verspreiden.
Tenzij je bedoeld dat ze de map niet gaan uitbrengen omdat wij 'stout' zijn geweest, dit kan ik me al helemaal niet voorstellen, want dan zouden ze behoorlijk wat werk weggooien alleen maar om ons te 'straffen'.
Verder is volgensmij het belangrijkste dat de community manager het wachtwoord zelf heeft vrijgegeven (de huidige, niet de eerste), oftewel er is gewoon toestemming voor.
It's all writen in the book of rage
Als ze zelf de map aan het testen zijn kunnen ze het niet gebruiken als daar gewoon willekeurige mensen tussen gaan lopen kloten. Ergens ongewenst toegang tot verkrijgen kan alleen maar negatieve gevolgen hebben.RagingRaven schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:08:
[...]
Waarom zou de map niet meer uitkomen omdat mensen deze nu al spelen? Gaat de map kapot door hem te spelen ofzo? Wat een onzin.
Tenzij je bedoeld dat ze de map niet gaan uitbrengen omdat wij 'stout' zijn geweest, dit kan ik me al helemaal niet voorstellen, want dan zouden ze behoorlijk wat werk weggooien alleen maar om ons te 'straffen'.
Verder is volgensmij het belangrijkste dat de community manager het wachtwoord zelf heeft vrijgegeven (de huidige, niet de eerste), oftewel er is gewoon toestemming voor.
Als ze zelf het wachtwoord vrijgeven is er niks aan de hand, maar als het uitgelekt wordt dan is het toch duidelijk dat je niet welkom bent?
Ze geven toch zelf het wachtwoord vrij... Toch gewoon marketing, hype creeren, als ze echt niet willen dat je er niet op komt, kom je er ook niet op.EnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:11:
[...]
Als ze zelf de map aan het testen zijn kunnen ze het niet gebruiken als daar gewoon willekeurige mensen tussen gaan lopen kloten. Ergens ongewenst toegang tot verkrijgen kan alleen maar negatieve gevolgen hebben.
Als ze zelf het wachtwoord vrijgeven is er niks aan de hand, maar als het uitgelekt wordt dan is het toch duidelijk dat je niet welkom bent?
aangezien 't de kroeg is, geef ik een rondje gratis_vodka als de open beta straks uitkomt
ik wil bier
Even een vraagje aan de mede tweakers die niet meegedaan hebben aan de early beta voor PC maar zitten te wachten op de open beta voor PC.
Kunnen jullie wel inloggen op http://battlelog.battlefield.com ?
Kunnen jullie wel inloggen op http://battlelog.battlefield.com ?
[ Voor 12% gewijzigd door mickjuh op 29-09-2011 12:40 ]
Your account is not allowed to login
Dit topic is gesloten.