• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:03
Floks schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:44:
wat een eikels bij EA sta dik anderhalf uur in de que voor de chat krijg je dit:

Vineet: Hi, my name is Vineet. How may I help you?
Floris : hi Vineet, i am floris
Floris :
i got a bfbc2 account on my xxxx@gmail.com also a origan accound on this email. but can't select the same username
Floris :
Flokz
Floris :
origan=origin
Floris :
or is it linked whit xxxx@hotmail.com (also mine)
Floris :
Vineet are you here>
Floris :
?
Vineet: I sincerely regret any inconvenience caused due to this issue.
Vineet: Can you please stay online while I investigate this issue further?
Floris :
sure
Floris :
i also have it whit my battlefield heroes username xxx on xxxx@hotmail.com
Floris :
yes i got 2 origin accounts
Vineet: Here is your code for the beta "xxxxx"
Floris :
why?
Vineet: It appears that you are no longer available for this chat session; hence, I am concluding it.
If you have any more question or concerns, please feel free to contact us again and we would be glad to us assist you further.
Vineet has disconnected.

mij boeit die beta niet, ik wil me username terug :(
Als de demo je niet boeit heb ik wel interesse in je key :P

Xbox Live Knalle Arie

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je bedoelt klootzakken? Echt we weten wat je bedoelt en we zijn niet in Amerika.

Maar het is al een klein wonder dat hun servers niet plat zijn gegaan onder de load, dat hun klantenservice overbelast is kan ik niet echt een verrassing noemen.

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Jo... schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:46:
[...]

Ja, dan kan het toch nog frustrerend zijn? :p Ik begrijp ook wel dat het nog een bèta is, maar dat maakt het dus niet minder vervelend. Ik hoop dan ook echt dat ze het allemaal perfect gaan maken in de final game :D
Ja dat kan zeer zeker ja :) Heb zelf ook al wel me frustraties gehad, maar kwam net van een potje af waar mensen in de chat DICE al weer van alles toewensten omdat de map bugged was. Vandaar dat ik nu dan even wat met lange tenen reageerde ;)

Gezeur denk ik dan :P

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:02

Satom

Verzamel ervaringen

Pheace schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:49:
Als ik me niet vergis is de beta op het moment gebottlenecked op Medium ongeacht wat je settings zijn (high etc)
Dat zou wel crap zijn!! Want de demo/bèta zal de doorslag geven of hij gehaald gaat worden of niet..

• Dragonithe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-02 15:41
hmm, operation metro ziet er best goed uit op mijn 8800 GTX, maar caspian border, is toch net even te veel om er mooi op te spelen :\
vlot gaat het allemaal wel, maar ik zie toch vaak pas wat textures als ik er vlak voor sta en veel grote vlakken flikkeren een beetje.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik merk wel dat er meer lag op de servers zit dan in BFBC2. En ja, dan heb ik het over de servers in europa.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:25
Dragonithe schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:57:
hmm, operation metro ziet er best goed uit op mijn 8800 GTX, maar caspian border, is toch net even te veel om er mooi op te spelen :\
vlot gaat het allemaal wel, maar ik zie toch vaak pas wat textures als ik er vlak voor sta en veel grote vlakken flikkeren een beetje.
Die problemen heb ik ook. Dat samen met een hapering als ik de omgeving wil bekijken. Zolang ik naar de grond kijk, gaat alles goed :) Maar heb dan ook eens nieuwe videokaart nodig. Mijn 2xHD6850 voldoen gewoon niet voor een 27" 2560x1440 scherm. Hopelijk komt de HD7xxx serie er snel aan :)

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:57:
[...]

Dat zou wel crap zijn!! Want de demo/bèta zal de doorslag geven of hij gehaald gaat worden of niet..
Niet voor de mensen die nu al spelen want die hebben hem al.

En om eerlijk te zijn ben ik al blij met de graphics die er nu zijn, als de maps goed zijn en de gameplay goed is dit meer dan genoeg voor mij. (wel de flashes etc er uit uiteraard)

Maar goed, ik ben nooit zo'n ultra graphics fan geweest :)

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:35
Hebben jullie ook dat het scherm kleiner wordt, tijdens het laden van de map?

Op dit moment speel ik op Medium en ik ben zo al erg tevreden!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Jo... schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:00:
[...]

Die problemen heb ik ook. Dat samen met een hapering als ik de omgeving wil bekijken. Zolang ik naar de grond kijk, gaat alles goed :) Maar heb dan ook eens nieuwe videokaart nodig. Mijn 2xHD6850 voldoen gewoon niet voor een 27" 2560x1440 scherm. Hopelijk komt de HD7xxx serie er snel aan :)
Hoe kunnen 2 van dat soort videokaarten nou niet genoeg zijn? denk dat je de problemen eerder kunt toeschrijven aan het feit dat het niet de final is. ja het is een hoge resolutie maar daarom heb je ook 2 van die snelle kaarten toch :)
RobinNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:01:
Hebben jullie ook dat het scherm kleiner wordt, tijdens het laden van de map?

Op dit moment speel ik op Medium en ik ben zo al erg tevreden!
Ja dat heb ik geregeld ja, was eerst erg irritant maar ben er blijkbaar al aan gewend want heb er amper meer erg in.

[ Voor 22% gewijzigd door harrald op 28-09-2011 22:02 ]

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:25
harrald schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:
[...]

Hoe kunnen 2 van dat soort videokaarten nou niet genoeg zijn? denk dat je de problemen eerder kunt toeschrijven aan het feit dat het niet de final is. ja het is een hoge resolutie maar daarom heb je ook 2 van die snelle kaarten toch :)

[...]

Ja dat heb ik geregeld ja, was eerst erg irritant maar ben er blijkbaar al aan gewend want heb er amper meer erg in.
Mwah snelle kaarten... zijn eerder budget kaartjes hé ;)
Had ook nooit gedacht om op een 2560x1440 resolutie te gaan gamen toen ik die videokaarten kocht. Maar hopelijk ligt het inderdaad aan het feit dat het een bèta is. Al zal Ultra sowieso wel niet lukken denk ik. Laten we maar hopen dat die HD7xxx serie geweldige prestaties levert hé :p

Verwijderd

Ik maak wel rare bugs mee tot nu toe :O.
En nog best veel ook tbh.

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:
Hier mijn kleine bijdrage van Caspian Border gameplay. Maybe later meer filmpjes als de interesse daar is:

YouTube: Caspian Border gameplay ultra settings [BF3 Closed Beta] - YouTube
Ziet er erg goed uit. Jammer dat ik alleen nog maar Metro heb kunnen spelen want dat soort maps behoren niet tot mijn favorieten. Caspian Border is het type map waar ik BF voor in huis haal!

Verwijderd

Wel jammer dat je geen barrel roll of loopings kan maken met de helicopter kan dit wel met de jets ?

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Is er de mogelijkheid om de Open Beta te pre-loaden ofzo? Dan kan ik meteen beginnen spelen als die beschikbaar is! :+

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Asskicker schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:21:
Is er de mogelijkheid om de Open Beta te pre-loaden ofzo? Dan kan ik meteen beginnen spelen als die beschikbaar is! :+
Als je het topic eens even goed doorleest, dan vind je het antwoord ;)
Vraag is hier al meerdere malen gesteld.. ;)

Stats

Verwijderd

Spel is wel moeilijk man, je sterft zo ontiegelijk snel.
Plus het schieten gaat bij mij niet al te soepel :+

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die mij even 30 min. wil laten spelen op zijn account? Je verrander password en daarna weer terug ofzo? Zou zeer leuk zijn voor mensen die nu even niet spelen ons ook even de kans laten :)

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nog een bevinding: als ik motion blur uitzet pakt het spel het niet. Zodra ik na accept en save van de opties weer naar opties ga staat motion blur weer aan.

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:35:
Iemand die mij even 30 min. wil laten spelen op zijn account? Je verrander password en daarna weer terug ofzo? Zou zeer leuk zijn voor mensen die nu even niet spelen ons ook even de kans laten :)
Lol

• Qlii256
Moet kunnen toch? Zoveel mensen die klagen dat ze het niet goed vinden, dat ze dan even de kans laten aan anderen? x)

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:26
Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:35:
Stel je voor dat je een paar uurtjes moet wachten... 8)7

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Sj44k13 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:40:
Nog een bevinding: als ik motion blur uitzet pakt het spel het niet. Zodra ik na accept en save van de opties weer naar opties ga staat motion blur weer aan.
Veel settings werken nog niet in de beta. Er is ook geen verschil in high of ultra resolutie en textures staan op medium in alle settings.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voxalizer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:45:
Praktisch vraagje:

Ik weet dat stats e.d. gereset worden na de beta, maar hoe zit het met je friendslist? Iemand enig idee?
Bij de beta van Bad Company 2 was dat niet.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:42
In Caspian viel me op dat naarmate de match vorderde de textures meer gingen flickeren..

Ik hoop niet dat dat m'n HD 5850 OC is, LOL!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
Mavamaarten schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:49:
Ohhh, ik vind de beta echt fantastisch !
Hij draait zelfs soepel op mijn Q8200 en GTX260... Echt leuk. Het enige brakke is dat het spel er nogal vaak mee stopt en dat de spawns vaak fucked up zijn... Maar jezus ik amuseer me rot :D
Ik amuseer me ook rot ! geen minuut van valencia-chelsea gezien, ondanks dat ik mijn muisknoppen niet kan binden (Logitech M510), daardoor bak ik er niet echt veel van nog ( :+ )

Het spotten werkt ook nog niet, of doe ik iets niet goed ?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MEN-O schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:49:
[...]
Het spotten werkt ook nog niet, of doe ik iets niet goed ?
Ik heb daar niet echt problemen mee gehad voor zover ik me kan herinneren.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Jovas schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:47:
In Caspian viel me op dat naarmate de match vorderde de textures meer gingen flickeren..

Ja vreemd dat dat bij caspian border is, bij metro volgens mij geen last van? Net zoals dat ik 9/10 matches op caspian border niet af kan maken (connection timed out) en m'n stats dus verloren gaan. Bij metro hier (bijna) geen last van.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Jpjedi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:43:
[...]

Veel settings werken nog niet in de beta. Er is ook geen verschil in high of ultra resolutie en textures staan op medium in alle settings.
Dit zag ik al een aantal keer op youtube langs komen. Is dit officieel bevestigd?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• RobinNL
HammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:53:
[...]

Ja vreemd dat dat bij caspian border is, bij metro volgens mij geen last van? Net zoals dat ik 9/10 matches op caspian border niet af kan maken (connection timed out) en m'n stats dus verloren gaan. Bij metro hier (bijna) geen last van.
Je stats worden toch steeds opgeslagen?

Correct me if I'm wrong.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Voor de PC versie, welke website hebben jullie de goedkoopste pre-order gevonden? Ik zit momenteel zelf te twijfelen of ik hem via Zavvi zal halen, kost daar 29.85 pond, wat neer komt op rond de 35 euro.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Dragonithe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-02 15:41
Royeboi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:03:
Voor de PC versie, welke website hebben jullie de goedkoopste pre-order gevonden? Ik zit momenteel zelf te twijfelen of ik hem via Zavvi zal halen, kost daar 29.85 pond, wat neer komt op rond de 35 euro.
Ik heb hem bij amazon.co.uk gekocht, 29.91(pond) en dan krijg je ook een skin voor in-game.

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
teringpietje, dit spel zuigt mijn kaartje (5870) helemaal leeg. Met de laatste betadrivers haal ik er nog net zon 50 a 60 fps mee uit en dat op medium. Nu maar hopen dat er goeie drivers uit komen en het spel verder geoptimaliseerd wordt. Vooralsnog een mooi spel, maar speelt compleet anders dan bfbc2.
Jammer dat er geen conquest map in de beta zit, ik ben niet zo van de rush mappen.

• Royeboi
Dragonithe schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:07:
[...]

Ik heb hem bij amazon.co.uk gekocht, 29.91(pond) en dan krijg je ook een skin voor in-game.
Oké, thanks voor de tip! Als ik het zo zie, is die 29 pond toch echt wel de meest scherpe prijs voor de game nu ;-). Ik heb ook al de 360 versie ge pre-ordered, maar na het zien van de youtube filmpjes van de PC versie, begin ik toch wel te kwijlen...

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Royeboi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:03:
Bij Wehkamp heb ik hem besteld voor 37,50 en dan heb je de LE van BF3 :) Geen slechte deal toch?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
de ati 11.9 drivers staan er op :)

sorry als dit al oud nieuws is :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Njay schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:12:

http://support.amd.com/us...yst1110Previewdriver.aspx

11.10 beta preview, specifiek voor BF3 :)

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Njay schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:12:

Alleen de 11.10 Preview driver heeft optimalisaties voor BF3, 11.9 niet. :)

It takes one to know one...

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
heb een 4000 serie :P
nevermind ben al aan et installen

[ Voor 45% gewijzigd door Njay op 28-09-2011 23:21 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• RobinNL
Caspian Border is een Conquest map ;)

Alleen worden de wachtwoorden vaak veranderd, maar je kunt ze wel joinen.

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Welk wachtwoord? :o

edit: ah zie het al, nu alleen nog ergens inkomen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Kw4kje op 28-09-2011 23:22 ]

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
RobinNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:18:
Caspian Border is een Conquest map ;)

Alleen worden de wachtwoorden vaak veranderd, maar je kunt ze wel joinen.
Ja maar ik dacht dat je die alleen maar kon joinen als je de closed beta key hebt, ik kan volgens mij alleen de metro map joinen in open beta....of zit ik fout?

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Caspian Border ligt toch een stuk dichter bij 'gewone' battlefield. Enkel spijtig dat teamwerk ver te zoeken is(verder dan in Metro), en dat squads vaak over de hele map verspreid zitten.

• RagingRaven
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 11:30

RagingRaven

As Raging as A Raven

Voor diegenen die het interessant vinden te zien welke bugs er op dit moment in de beta zitten:
http://battlelog.battlefi...ew/2826551139096594896/1/

It's all writen in the book of rage

• Qlii256
RagingRaven schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:23:
Voor diegenen die het interessant vinden te zien welke bugs er op dit moment in de beta zitten:
http://battlelog.battlefi...ew/2826551139096594896/1/
Screenshot mogelijk? Ik kan niet inloggen namelijk

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Jovas schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:47:

Same here, maar dan met een 4870.
Het ligt dus niet aan het feit dat mijn kaart de graphics niet aan kan.
Ook betere kaarten hebben hier last van dus.
Kan je misschien checken voor mij of je kaart ook heet wordt?
Mijn namelijk helemaal niet.

• RagingRaven

RagingRaven

As Raging as A Raven

Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:24:
[...]

uhm...niet direct het is een verzameling bugs met links naar bijvoorbeeld images en youtube filmpjes.
Ik kan eventueel wel de lijst kopieeren.

edit:
1: {PC} When you click on the "Fire" button with a grenade in your hand but stay pressed on the button, the grenade stays in your hand. If you then change weapons to avoid the grenade throw and then go back to the 4th weapon (grenade), the throwing animation will still happen even though the grenade is not thrown.
Video: http://youtu.be/MJDLzYBAUI8 [youtu.be]
DxDiag: http://pastebin.com/U7QciawD [pastebin.com]

2: {PC} When using the bipod without tyhe "Zoom", so without pressing the right click, and then turning to the left or right, you can shoot where the weapon shouldn't be shooting according to how the weapon is displayed on screen.
Image: http://img8.imageshack.us/img8/928/bug2hl.jpg [img8.imageshack.us]

3: {PC} When changing key bindings in game, the mouse sometimes disappears. It reappears when you press escape.

4: {PC} Sometimes, when a player dies, his body gets insane velocity.

5: {PC/PS3} When going to the menus (press ESC) after you are dead, but before the kit selection screen appears, the screen turns blue after you revive. Going into the menus and then back to the game seems to fix this problem.
Image: http://img23.imageshack.u...9/bf32011092802535893.jpg [img23.imageshack.us]

6: {PC} It has been reported that when going prone through the hilly areas, at certain areas you actually go through the hills. Some players use this as a hack to get behind the enemy's cover.
Video: http://youtu.be/Kr2oCgACA0Y [youtu.be]

7: {PC} The mouse wheel doesn't seem to work in the key bindings' menu.

8: {PC} It has been reported that you cannot change mouse bindings as well as use the following keys: Insert, Delete, Home, End, Page Up, Page Down and some others from the Numpad.

9: {PC} When in the kit selection screen, you can open the chat box by pressing J. However, any message you write won't appear in the chat, at least no for the writer of the message.

10: {PC/XBOX} Recon radio beacon frequently won't plant. It will simply show empty hands doing a planting motion. At times it will do the planting animation, but won't place the beacon.

11: {PC} Key prompts somtimes remain on the screen after death, for instance if you die while being prompted "Hold B to plant" or "Hold X to pick up weapon", the message will stay on the screen after death.
Image: http://img823.imageshack....7/bf32011092803303880.jpg [img823.imageshack.us]

12: {PC} When pressing tab right after you die, the scoreboard appears empty.
Image: http://img845.imageshack....9/bf32011092803381378.jpg [img845.imageshack.us]

13: {PC} When clicking "Deploy" right when you get to the kit selection screen, a "Saving" message appears. However, you have to click the "Deploy" button another time to actually be deployed. And when you are deployed the "Saving" message appears in the bottom right corner of the screen.
Image: http://img585.imageshack....9/bf32011092803464948.jpg [img585.imageshack.us]

14: {PC} Sometimes dead bodies move on the ground for no apparent reason.
Video: http://youtu.be/tekBb6sjEbg [youtu.be]

15: {XBOX} It has been reported that you sometimes fall through the floor, sometimes forcing to suicide in order to continue to play normally. This happens in the hilly areas around the first two objectives.

16: Often times, players appear to have the bipod deployed in the air while standing.

17: A lot of players seems to have problems connecting to EA servers. When they do get in, they sometimes get disconnected for no apparent reason. When using the squad system to join a game with friends, some players always get the "Lost connection to EA servers", making it impossible to play together.

18: After clicking the "Deploy" button, a black screen will sometimes appear for a second or two.

19: It has been reported by multiple players that they see flashes on the screen while (white, white/green, blue).

20: Sometimes, the little triangles above players' head indicating which team they're on don't show.

21: {PC} Sometimes during the killcam the player model will appear with a random clip floating above their hand around where the gunsight is.

22: {PC} Several players have reported that they experience major input lag as well as poor mouse responsiveness with the latest drivers, using mouses such as the Razer Mamba. This could however be due to their setup being to slow. No DxDiag available.

23: {PC} Unable to access options while dead. The menu will close of you have it open and die, making it difficult to change settings.

24: {PC} It seems like the sound of the knifing animation doesn't play when killing someone with the knife.

25: {PC} Several players are experiencing problems with their mouse: their soldier's body will somtimes spin uncontrolably to the right.

26: {XBOX} A graphical glitch will sometimes occur where the icon representing the squad class on the 3D display will be in the middle of their displayed name obscuring some letters.

27: Occasionally, players are not able to jump over obstacles or just seem to slide along them instead of jumping over them when trying to vault over.

28: Occasionally, people get stuck on a black screen during launch of the game. They just see the "Beta" logo at the top, but nothing else happens. Sometimes they do hear some sounds from the game.

29: Several players across all platforms have reported that the killcam sometimes shows the underground of the map, resulting in graphical glitches.
Image: http://img18.imageshack.u...9/bf32011092800373757.png [img18.imageshack.us]

30: {PC} It seems like when shooting someone with the shotgun M870, the player you're shooting at will die about half a second later, because of hit registration being kind of lagged, even at very close range.

31: {PC} Medics (or Assault) players have trouble reviving team mates even when defibrilating right over them, sometimes resulting in the death of both players.

32: {PC} This DirectX error has been reported multiple times:
http://img856.imageshack.us/img856/8827/opfrv.png [img856.imageshack.us]

33: Problems with 2560x1600 resolution. The screen is zoomed in, and the radar or ammo count doesn't show.

34: {PC} If you throw a med kit into certain objects it will damage or destroy them completely. For instance toss a med kit at the green metal walls by the MCOMs on stage 1 of Metro and it will instantly shatter in a puff of smoke this also works on small concrete walls and etc.

35: Getting killed after jumping behind cover, bullets traveling through objects, wall corners, MCOMs...

36: It seems like enemy's can't be killed while they vault over walls.

37: {PC} Going from running to prone then to running causes character to have an unnatural boost in speed in the prone to sprinting animation (almost like floating on air).

38: {PC} Breaking a window or any glass part lags. Upon shooting, the window takes about a second before it breaks.

39: {PC/XBOX} After going into the kneeling or prone position, the player will move slowly in a direction as if the person was moving them. Attempted to change controllers, but still had the same problem.

40: {PC - battlelog} On the unlocks section of the Battlelog, some weapon links don't show the page of the weapon you should see:
http://battlelog.battlefi...o/arG3/G3A3/323476785/pc/ [battlelog.battlefield.com]
http://battlelog.battlefi...A-18%20IGLA/323476785/pc/ [battlelog.battlefield.com]

41: {PC} VSync does not work. If you turn it on, it is not enabled. Motion Blur option reverts back to on, even if you turn it off. Motion blur slider appears to function fine though.

42: On multiple platforms, it has been reported that the Stinger Launcher and FIM Rocket Launcher do not actually fire the rocket. They will make the motion, but nothing actually happens.

43: Lots of people seem to have problems aiming down sights. Sometimes while aiming and switching weapons, while sprinting and switching weapons back, you can't aim anymore (ZOOM) and it fixes when you switch to a different weapon and then back.

44: {PS3} The Mic's don't work.

45: {PC} When a player goes prone in an awkward location, his model won't stand upright and can become elastic.
Video: http://youtu.be/BBez_GIUbzU [youtu.be] & http://youtu.be/Or6tiV5Jtug [youtu.be]

46: Several players have reported that after accepting a revive, they are not able to do anything. They have no gun and can't move, and the only way out of it is to suicide in the menu.

47: Other players seem to be able to push you around when proned or crouched.

48: {PC} It seems like once you have equiped the laser sights or flashlight on a weapon, it will attach to the pistol and remain on it even if you switch kits (assault to sniper for instance). This worked with the Glock. The laser was equipped on it while using a sniper. Might work with other weapons too.

49: {Battlelog} On the dogtags' list on players' profile, when you mouse over the first dog tag, the tooltip that shows up has no content.

Plus nog een boel die nog niet verwerkt zijn.
Moet zeggen dat ik van de PC bugs het grootste gedeelte zelf ook gezien heb helaas.

[ Voor 103% gewijzigd door RagingRaven op 28-09-2011 23:28 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/leukleuk-1.jpg

Ook zo leuk. een GTX570 is dus eigelijk wel genoeg om het op 1680x1050 ultra te spelen lijkt me. (mijn native resolutie)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Grouver schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:24:
[...]

Same here, maar dan met een 4870.
Het ligt dus niet aan het feit dat mijn kaart de graphics niet aan kan.
Ook betere kaarten hebben hier last van dus.
Kan je misschien checken voor mij of je kaart ook heet wordt?
Mijn namelijk helemaal niet.
flickering ligt aan de engine , niet aan de videokaart , mensen met allerlei gpu's hebbe er last van

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:24:
[...]

Ik heb het op pastebin gezet. Deel 2 staat hier.

Hier vooral veel last van de buggy grond/sinkholes in Operation Metro. Zodra je in een verlaging/krater stapt dan val je enkele meters onder het level. Je kan er in feite niets mee, want het beeld tript enorm en je kunt er niet meer uitkomen. Ik ben zelfs een keer gespawned in een sinkhole en heb er een enemy -die er ook in vast zat- gekilled :P

@hieronder
Dat wilde ik juist niet doen omdat het anders nogal een lange post wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Bee.nl op 28-09-2011 23:33 . Reden: deel 2 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ben ATM bezig met How not to be a noob in BF3. Heb nu ongeveer 3 uur aan raw footage. Ben nu bezig om onzin stukken eruit te halen, te kijken wat er nog bij moet ed.Gaat nog wel wat tijd over voor hij er is, maar nu ik bezig ben, gaat hij komen ook!

• RagingRaven

RagingRaven

As Raging as A Raven

Bee.nl schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:28:
[...]

Ik heb het op pastebin gezet.

Hier vooral veel last van de buggy grond/sinkholes in Operation Metro. Zodra je in een verlaging/krater stapt dan val je enkele meters onder het level. Je kan er in feite niets mee, want het beeld tript enorm en je kunt er niet meer uitkomen. Ik ben zelfs een keer gespawned in een sinkhole en heb er een enemy -die er ook in vast zat- gekilled :P
Had hem net gecopy-paste :)

• Jeroenneman

Jeroenneman

Mavamaarten schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:49:
Ohhh, ik vind de beta echt fantastisch !
Hij draait zelfs soepel op mijn Q8200 en GTX260... Echt leuk. Het enige brakke is dat het spel er nogal vaak mee stopt en dat de spawns vaak fucked up zijn... Maar jezus ik amuseer me rot :D
prijs je gelukkig , hier een gtx 260 plus i7@3,4ghz en moet op alles low zetten om speelbare rates te krijgen...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Royeboi
Dragonithe schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:07:
[...]

Zo te zien is de betaalmogelijkheid alleen met credit cards, en daar heb ik er helaas geen een van. Ik haal hem denk ik toch maar bij Zavvi, de Wehkamp kost zo'n 38,50, bij Zavvi enkele euro's goedkoper, en de release dispatch zal ongeveer net zo snel zijn.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik zal dit maar met een korrel zout nemen zeker ?

http://www.geforce.com/Ga...battlefield-3/GPUAnalyzer
Your PC's NVIDIA GeForce GTX 295 Quad SLI does not meet the game's recommended requirements.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:15

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Hahahaha! doe maar met een schep! :-) Wat een marketing bull
Ik heb een GTX 275, werkt ook prima hoor

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

• DaniëlWW2
  • Niet online
Your PC's ATI Radeon HD 5800 Series does not meet the game's recommended requirements.

Ben nou niet echt verbaast dat het niet genoeg is volgens NVIDIA. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Is de beta nu vrijgegeven voor iedereen of alleen voor de mensen met een key op de pc.

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Zelfde verhaal met m'n ATI 5850. Ook leuk dat ze alleen maar nvidia kaarten in het vergelijkings grafiekje zetten.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

geen idee, maar ach ik downliad morgen wel op school.

[ Voor 70% gewijzigd door mrc4nl op 29-09-2011 00:06 ]

ora et labora

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

litebyte schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:59:
Hahahaha! doe maar met een schep! :-) Wat een marketing bull
Ik heb een GTX 275, werkt ook prima hoor

[...]
Terwijl ze de volgende grafiek laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://international.download.nvidia.com/GPUA/screens/battlefield-3-perf.jpg

Daar heeft een 580 maar 10 fps meer als een 295.
Ik mag toch hopen dat SLI een beetje werkt in deze game.
Ik verwacht toch alles op maximum te kunnen spelen op 1920 x 1200 AF 16 en AA op 2 of 4.

Ach, we zullen morgen wel zien.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:15

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

op 1680 ziet er ook prima uit hoor ;-)
Kain_niaK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:05:
[...]

Terwijl ze de volgende grafiek laten zien.

[afbeelding]

Daar heeft een 580 maar 10 fps meer als een 295.
Ik mag toch hopen dat SLI een beetje werkt in deze game.
Ik verwacht toch alles op maximum te kunnen spelen op 1920 x 1200 AF 16 en AA op 2 of 4.

Ach, we zullen morgen wel zien.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

• Royeboi
CapTVK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:04:
Zelfde verhaal met m'n ATI 5850. Ook leuk dat ze alleen maar nvidia kaarten in het vergelijkings grafiekje zetten.
Wat verwacht je dan op de Geforce site? Op de pagina van de iPhone vergelijking op apple.com zie ik ook geen Samsung Galaxy S II staan...

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 22:51

JK

Met de nieuwe AMD drivers haal ik gemiddeld 5-10fps meer dan met de oude drivers, dus dat beloofd wat voor de toekomst. En voor iedereen (met een AMD/ATI kaart) die de nieuwste driver nog niet heeft geinstalleerd: absoluut doen!

Metro / Rush vind ik echt weinig aan, geeft me niet het BF3 gevoel.
Caspian Border daarentegen is echt fantastisch. Ik hoop dat ze snel meer servers open gooien zonder wachtwoord, want het is nu moeilijk om er in te komen. Maar als je er eenmaal in zit is het dubbel en dwars genieten, ondanks de huidige bugs.

Ik heb alleen mijn vraagtekens bij de minimum specs van Dice. Volgens mij red je het nooit met zo'n systeem, zelfs niet op 'low'.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Gropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:29:
Ben ATM bezig met How not to be a noob in BF3. Heb nu ongeveer 3 uur aan raw footage. Ben nu bezig om onzin stukken eruit te halen, te kijken wat er nog bij moet ed.Gaat nog wel wat tijd over voor hij er is, maar nu ik bezig ben, gaat hij komen ook!
Nice!

Ik ben benieuwd hoe jij het aanpakt ;)

Verwijderd

Iemand potje spelen? :+

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
De beta zou nu open moeten zijn, ik heb Origin gedownload maar ik kan daar de beta nog niet gevonden krijgen.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Verwijderd

Ik kan de Battlefield 3 Beta download hier nergens vinden...Ik dacht dat hij nu voor iedereen toegankelijk zou zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:21:
Ik kan de Battlefield 3 Beta download hier nergens vinden...Ik dacht dat hij nu voor iedereen toegankelijk zou zijn?
Nog niet nu. Ik las hier ergens op het forum dat het rond 14:00/15:00 vandaag zou komen. (Maar pin me er niet op vast.)

Verwijderd

Waarom dat? Dan blijft het niet echt speciaal meer..... 29 September is 29 September vind ik

• Beukerz
  • Laatst online: 10-09 07:27
14:00 uur is ook 29 september...

Niet zo zeuren, wees blij dat je mag spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Beukerz op 29-09-2011 00:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:24:
Waarom dat? Dan blijft het niet echt speciaal meer..... 29 September is 29 September vind ik
En om 14:00 is het toch ook nog 29 September?
Nergens heeft gestaan dat het om 00:01 zou beginnen.
Dus waarom jij denkt dat het wel zo is, verbaasd me eerlijk gezegt een beetje.

Verwijderd

t is 1 nachtje slapen. goeie genade

Verwijderd

Ik kan me ook wel voorstellen dat als je er op gerekend/gehoopt dat het dan wel een beetje tegenvalt.

Verwijderd

Inderdaad, ze doen eerst heel spectaculaire over hun nieuwe game, iedereen kijkt er als een gek naar uit. Dan kondigen ze de open-beta aan op 29 September, maar geven pas toegang in de middag....

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:42
Oh man, wat is Caspian border vet zeg! Net met een cool squad lopen ownen bij het checkpoint, we lagen allemaal prone op 't dak, en niemand kwam erlangs, tanks niet niks lol. Geweldig!

Het ziet er op medium ook ongelooflijk vet uit! De hitreg en wapen damage zijn perfect!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik kom er natuurlijk niet in. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:29:
Inderdaad, ze doen eerst heel spectaculaire over hun nieuwe game, iedereen kijkt er als een gek naar uit. Dan kondigen ze de open-beta aan op 29 September, maar geven pas toegang in de middag....
BF3 Public Launch Times:

NZ 1:00 am 30th
Aus 10:00 pm 29th
Sweden 2:00pm 29th
GMT 12:00 noon 29th
US Eastern Standard Time 8:00 am 29th
CST 7:00 am 29th
PST 5:00 am 29th

Kap met janken want de meeste spellen hebben geen eens een beta.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Dan kun je hem dus een uur eerder downloaden in Londen? Ff psn account aanmaken :)

• Proxzor
zAo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:53:
Dan kun je hem dus een uur eerder downloaden in Londen? Ff psn account aanmaken :)
Ben je nou echt zo dom?

• Kw4kje
Ja Chubz ze bestaan :Y

• Proxzor
Waar gaat het heen met de wereld :N

• Kw4kje
Ze hebben er wel lang overgedaan om het woord Alpha rechts bovenin in, naar Beta te veranderen.........

:')

• DaniëlWW2
  • Niet online
Welk wapen vinden jullie eigenlijk beter, de M16A3 of de M416 aangezien ik de hele tijd de M416 zie terwijl ik de M16A3 geweldig vind.

• mafiakid0
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 22:03
Jesus galeluja lawdamecy hard, hard

• stftweaker
  • Laatst online: 10:17
Op welke server kan je de conquest map joinen?

How are you doing?

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Het wilt niet opstarten :( Blijft staan op 'Joining server...' :(
BF3.exe verschijnt enkele seconden in taskmanager maar verdwijnt dan :(

• Jeroenneman

Jeroenneman

DanielWW2 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:16:
Welk wapen vinden jullie eigenlijk beter, de M16A3 of de M416 aangezien ik de hele tijd de M416 zie terwijl ik de M16A3 geweldig vind.
De 870m....

Verwijderd

Topicstarter
Vannacht nog lekker kunnen slapen , ik zit er klaar voor.
Laat de beta maar op xbox live komen.

Weet iemand al meer info over hoe laat ie zal verschijnen?

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 10:30
+1 it's a bliss to be ignorant _/-\o_

Pssssst Zao, beter pak je 5 am pacific time, kun je m nog eerder downloaden... LOL

Back on topic, iemand een idee hoe groot die beta is, ik heb ergens 4 gig vernomen..

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
marlboro86 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:14:
Back on topic, iemand een idee hoe groot die beta is, ik heb ergens 4 gig vernomen..
Ik heb woensdag 3,9 GB gedownload voor de PC beta.
Helaas nog geen tijd gehad om de early access te gebruiken 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:29:
ze hebben het al heel lang van te voren aangegeven, en wat is er nou zo erg aan de middag, kom op zeg. heb je niets beters te doen de hele dag dan? En wat bedoel je met: dan blijft het niet echt speciaal meer? het is een beta die voor iedereen toegankelijk is, wil je speciaal dan had je een early access actie moeten gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 08:23 ]

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat komt omdat het nu nog woensdag is in Amerika

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 10:15
Wat een gemekker, ik kom hier voor mijn rust! Muhahahahahah

Mensen wees blij dat er überhaupt een ''open'' Beta is. Als jullie nog een maand hadden moeten wachten tot achterin oktober konden jullie zeker niks meer vanwege de stressssssssssssssssssssssss :)

Laat maar komen die open Beta, ik zie hem vanzelf verschijnen ^^

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:24:
De closed beta is ook pas om 15:00 live gegaan, en er is 48h early acces belooft... daarom pas om 15:00 oid.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
na werktijd wil ik de beta gaan proberen. maar alleen spelen lijkt me voor een spel als battlefield toch wel minder.
dus mocht je zin hebben voeg me dan toe: ProxxR (PC)

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 29-09-2011 09:34 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Sypher schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:28:
Vraag me af hoe bf3timer.com dan aan de tijd komt van de open beta. Zou neerkomen op 13:00 onze tijd?
Iemand op Reddit heeft dat voor de lol aangemaakt en een willekeurige tijd ingevoerd op de 29e ;)

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Is puur marketing en hun audio systeem heeft veel nadelen voor gaming met een headset.

Mijn XFI klink echt niet slechter en daarnaast mis je virtual 3d zodat je kan horen waar een enemy vandaan komt als je met headset gamed.
Daarnaast kun je zo goed als niets instellen in BC2 en BF3 op hun audio engine.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 17:25
is het al mogelijk de open beta te downloaden ? zie hem voor pc niet staan bij Orgin

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Geen pre-loads...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Pagina: 1 ... 6 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.