Wrong email or password
Ik heb mijn preorder na het spelen van de beta toch maar geannuleerd.
Het is gewoon niet helemaal mijn spel.
De graphics zijn oke , het geluid vond ik wat minder.
De gameplay staat me gewoon helemaal niet aan.
Toch wel handig zo een beta , maar ik heb em alweer verwijderd
Ik ga mijn richten op Modern Warfare 3.
Dat is toch meer mijn spel , sinds ik de andere Call of Duty's ook leuk vind.
Ok! Thanks. Die melding krijg ik ook al sinds dinsdag. Ik had wél toegang tot de early beta. Daarvoor staan nog 5 tickets open bij EA die maar niet worden behandeld.Ixion schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:41:
Your account is not allowed to login
Maar aangezien vanmiddag voor iedereen de beta moet kunnen worden gespeeld was ik benieuwd of jullie dezelfde melding hadden als ik
Graphics en gameplay kan ik inkomen maar het geluid? Dat is echt heerlijk bij BF naar mijn meningVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:45:
Geluid is zeker dik pluspunt vooral als je in de metro zit en lekker zit te knallen.Pheace schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:47:
[...]
Graphics en gameplay kan ik inkomen maar het geluid? Dat is echt heerlijk bij BF naar mijn meningHad je Wartapes aangezet? Heerlijke optie dat.
How are you doing?
Welk platform? Geluid is juist een van de plus puntenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:45:
Ik heb mijn preorder na het spelen van de beta toch maar geannuleerd.
Op de Xbox 360 , het geluid heb ik op wartapes gezet en ik heb een 5.1 surround set.
Ik vond het wat tegen vallen en in Black Ops vind ik het geluid wat beter klinken.
Het is allemaal persoonlijk jongens , speel vooral door.
Ik blijk toch een echte Call of Duty fan te zijn blijkt nu.
Bad Company 1 en 2 bevielen mij ook niet echt.
Ik vond het wat tegen vallen en in Black Ops vind ik het geluid wat beter klinken.
Het is allemaal persoonlijk jongens , speel vooral door.
Ik blijk toch een echte Call of Duty fan te zijn blijkt nu.
Bad Company 1 en 2 bevielen mij ook niet echt.
Not allowed to log in
Fail sinking trough ground shibby
YouTube: Subterranean Trolling on Battlefield 3 | Where is everyone? THE PARTY IS UNDERGROUND! - YouTube
Fail sinking trough ground shibby
YouTube: Subterranean Trolling on Battlefield 3 | Where is everyone? THE PARTY IS UNDERGROUND! - YouTube
Slecht nieuws voor de werkende ps3 speler :
PlayStationNL
Wil je toch online gamen tijdens het onderhoud (bijvoorbeeld de #BF3beta)? Log dan vóór 18.00 in op #PSN op je PS3.
PlayStation NL
Gepland onderhoud aan PSN later vandaag van 18.00-20.00
PlayStationNL
Wil je toch online gamen tijdens het onderhoud (bijvoorbeeld de #BF3beta)? Log dan vóór 18.00 in op #PSN op je PS3.
PlayStation NL
Gepland onderhoud aan PSN later vandaag van 18.00-20.00
Mee eens, maar ik krijg het idee dat ze het niet zo erg vinden en dat het inderdaad zoals iemand al zei een vorm van marketing is.EnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:11:
[...]
Als ze zelf de map aan het testen zijn kunnen ze het niet gebruiken als daar gewoon willekeurige mensen tussen gaan lopen kloten. Ergens ongewenst toegang tot verkrijgen kan alleen maar negatieve gevolgen hebben.
Als ze zelf het wachtwoord vrijgeven is er niks aan de hand, maar als het uitgelekt wordt dan is het toch duidelijk dat je niet welkom bent?
Ik geloof namelijk niet dat een bedrijf zoals Dice of EA (geen idee wie dit beheert) dit niet beter kunnen beveiligen. Plus als ze er echt een probleem mee hadden kunnen ze precies zien in de statistieken wie misbruik maken en een waarschuwing de deur uit doen dat (na wijzigen wachtwoord) mensen gebanned kunnen worden.
Ik praat niet goed dat mensen het (eerste) wachtwoord gelekt hebben en inderdaad je zou niet op de servers moeten als je niet gewenst ben, maar het zou me niets verbazen als het wachtwoord gewoon door een medeweker 'gelekt' is (met opzet).
It's all writen in the book of rage
Hopelijk is de boel vanavond een beetje te downloaden....
Ik verwacht veel van deze game!
Dat 14 leeuwen in een apekooi (COD) gerush blijft leuk, maar ik wil juist wat anders...
Mogelijk haal ik later MW3 nog wel...
Ik verwacht veel van deze game!
Dat 14 leeuwen in een apekooi (COD) gerush blijft leuk, maar ik wil juist wat anders...
Mogelijk haal ik later MW3 nog wel...
:-)
PC versie staat nu @ Origin
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
loopt snel binnen 15 min is hij er :-)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Hmm, hier maar 1.5 mb per sec... Lekker dat kpn
Ja halo 3.9 gieg zal wel aan de textures liggen zeker.
Console is iets van 1 gieg
Console is iets van 1 gieg
Gaat lekker met 7MB's nog, ik denk dat dat over een half uur wel trager is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
add me luitjes
Njay2k
Njay2k
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ben benieuwd of jullie na het downloaden wel op de Battlelog website kunnen inloggen.
Merken we van eigens. Hebben we iig de game al binnen, nu gaat hij nog rap, maar verwacht dat het niet lang duurt voor de snelheid droptmickjuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:03:
Ben benieuwd of jullie na het downloaden wel op de Battlelog website kunnen inloggen.
Lol, Origin ligt nu plat...pruimenpit schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:03:
[...]
Met origin zelf! download het programma en ga naar 'gratis games' daar staat hij onder.
Pagina laden duurt al héél lang!
An a day keeps the doctor away.
Ik blijf de melding krijgen dat ik not allowed ben
Ben hem nu aan het downloaden
via orgin kan even duren maar downloaden gaat nu wel redelijk niet super snel
via orgin kan even duren maar downloaden gaat nu wel redelijk niet super snel
en ik dat de server niet berijkbaar is:P
blijkbaar zijn er meer mensen op het idee gekomen
blijkbaar zijn er meer mensen op het idee gekomen
ora et labora
Zelfde hiero en Origin is dood.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ben wel benieuwd hoelang het downloaden duurt bij jullie. Ik download hem over ongeveer een uurtje so tell me
Ik heb hem inmiddels binnen. maar op het einde ging de snelheid aardig achteruit! Ik denk dat iedereen hem nu pas aan het downloaden is.;
Ik ga met 2,9Mb/s, nog 17 minuutjes!
Nee, dat boeit niemand ene fuck. Je kan typen dus ook lezen neem ik aan? Topicwaarschuwing!?!?!Stephanz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:06:
Ben wel benieuwd hoelang het downloaden duurt bij jullie. Ik download hem over ongeveer een uurtje so tell me
Zo hij is binnen, jammer dat ik niet via Remote Desktop kan spelen, even wachten tot vanvaond dus
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
die van mij is teruggelopen van 4.2 naar 3.7mb/s
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Ik neem dat EA een maximum aantal uploadslots heeft om een fatsoenlijke snelheid te garanderen. Ik was er gelukkig op tijd bij 2.7 Mb/s
Mijne is done! Net snel een redbull ge-at en spelen maar :D:D:D
zo, op 83% en ik schat nog anderhalve minuut te gaan
.
helaas moet ik zo de deur uit
helaas moet ik zo de deur uit

3.0 hier met weinig drops.. Battlelog lukt ook trouwens
sweet
Downloaden met 1.8 MB/s, nog een half uurtje wachten.Toegang tot battlelog krijg je denk zodra je de beta hebt toegevoegd in origin.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Hehe, eindelijk gevonden in de store, meteen downloaden!
Gaat al lekker, binnen 3 minuten binnen.
Gaat al lekker, binnen 3 minuten binnen.
87%
Een drop van 30% in snelheid maar gaat nog steeds als een trein
Doet Origin het bij jullie nog wel? Ben FIFA12 update aan het doen, dacht kijk even of BF3 al beschikbaar is, maar geen respone van de server
Bij mij ging de snelheid juist van 4.2 mb/s naar 5.4 mb/s.
Kan niet wachten !
Kan niet wachten !
erg traag hier.. kan amper op origin inloggen
edit..
winkel ligt eruit. krijg apache error
edit..
winkel ligt eruit. krijg apache error

[ Voor 36% gewijzigd door ApC_IcE op 29-09-2011 14:12 ]
Ze hebben er dan een cap op staan hoeveel tegelijk kunnen downloaden.Vliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
Doet Origin het bij jullie nog wel? Ben FIFA12 update aan het doen, dacht kijk even of BF3 al beschikbaar is, maar geen respone van de server
Mooi te zien dat het downloaden ook nog met een redelijke snelheid gaat!:) heb het wel eens anders gezien!
Nu proberen mijne is klaar
Hier loopt die hele origin de soep in kan niet eens van tab verwisselen meer lol
Bij EA gaat hij lekker snel, die internet verbinding!
Ze zullen wel tienduizenden euro's per maand kwijt zijn aan server onderhoud.
Ze zullen wel tienduizenden euro's per maand kwijt zijn aan server onderhoud.
Zouden ze Crysis 64 bit ondersteunen in hun Origin versie ik zou graag deze daar aankopen?
tjah nu weet je zeker dat maybe 100.000 mensen tegelijk downloaden
Ik kan geen server joinen op PS3 (quickmatch). Gebeurt niks.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Volgens mij is mijn account gewoon stuk
Kan gewoon niet inloggen op Battlelog
Crash na join server. BF3.exe werkt niet meer
Bijna niemand. Download origin program.mickjuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:15:
Volgens mij is mijn account gewoon stukKan gewoon niet inloggen op Battlelog
ik kan ook niet er in, mijn acount is not allowed to login
Dat is snel
Moet nog uur en 3 kwartier wachten....
Hmmm sloom internet

[ Voor 4% gewijzigd door conara op 29-09-2011 14:17 ]
Inderdaad, wie kan het op usenet gooien?
Origin is overbelast...
Origin is overbelast...
Heel Nederland is benieuwd denk ik of je installatie lukt.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:15:
En nu installeren en spelen, ben benieuwd
NOT
Topic op slot aub
Heel mn shop is grijs, niks laadt, heb de client al voorgeladen maar kan hem niet eens activeren
Afgelopen dagen heerlijk kunnen spelen, maar dat zal nu wel verleden tijd zijn nu jan en alleman proberen een plekje te vinden op een server
, ik hoop dat ze er wat extra servers gaan bij plaatsen.
Ik heb het spel via remote desktop geïnstalleerd...
Nu wachten tot ik naar huis kan om te gamen!
(Zal vast wel niet de enige zijn die het liefst 150 naar huis rijd
Nu wachten tot ik naar huis kan om te gamen!
(Zal vast wel niet de enige zijn die het liefst 150 naar huis rijd
Hier ongeveer hetzelfde. Krijg "Error Code 64: Host not available"-errorsHeraclius schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:18:
Heel mn shop is grijs, niks laadt, heb de client al voorgeladen maar kan hem niet eens activeren
BF3.exe werkt niet meer ... Al restart gegeven maar maakt niks uit.
De game werkt niet hier. Battlelog werkt prima, bij startup crasht de game.Overigens wil ik hem best op usenet gooien indien er veel animo is...?
Dit topic heet kroeg/slowchat. Wat doe je hier als je van jou niet mag kroegtalken of slowchatten?Plankton schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:18:
[...]
Heel Nederland is benieuwd denk ik of je installatie lukt.
NOT
Topic op slot aub
woot kun je nagaan wat voor gekte het word bij de echte release van bf3
ora et labora
Blij dat ik hem hardcopy heb besteld, scheelt een hoop ellende met installeren denk ik.mrc4nl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:20:
Dat zal vast minder zijn omdat mensen afhaken na een beta.mrc4nl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:20:
ik heb op xbox geen problemen, download gewoon
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Het is onmogelijk om in de "gratis games" sectie te komen van Origin.

+1BigNaatje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:21:
[...]
Blij dat ik hem hardcopy heb besteld, scheelt een hoop ellende met installeren denk ik.
op de dag van release lekker naar de winkel en m ophalen.
niet op 24:00 nsachts maar gewoon de volgende ochtend/middag
ora et labora
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9b43
Aanvullende informatie 2: 9b431b0c90e83ec68d3d9c2ff7e024e8
Aanvullende informatie 3: feb7
Aanvullende informatie 4: feb7fc1b4ccfe33f19ad35c220a990e4
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9b43
Aanvullende informatie 2: 9b431b0c90e83ec68d3d9c2ff7e024e8
Aanvullende informatie 3: feb7
Aanvullende informatie 4: feb7fc1b4ccfe33f19ad35c220a990e4
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
bij mij staat er alleen winkel, niet eens die sub-balk met genre/ gratis games, die laadt gewoonweg nietProsac2010 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:22:
Het is onmogelijk om in de "gratis games" sectie te komen van Origin.![]()
Haha, precies, ik moet ook nog thuiskomen om 18u pas
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Net ff bf3 gespeeld op de ps3 ,maar ik bak er niks van door de controller...tijd dat de cpu binnenkomt zodat ik hem op de pc kan spelen
|2600k|Asus 290|
Ben trouwens benieuwd of de beta ook nog gepatched gaat worden of dat het zo blijft,. een geupdate versie zou niet gek zijn.
pruimenpit schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:15:
Crash na join server. BF3.exe werkt niet meer
Hier idem dito, BF3.exe crashed.pruimenpit schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:19:
De game werkt niet hier. Battlelog werkt prima, bij startup crasht de game.Overigens wil ik hem best op usenet gooien indien er veel animo is...?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Als je origin niet goed wilt laden moet je hem even herstarten ik had het ook , wachten heeft geen zin , nu vliegt hij met 7.8 MB/s binnen
over 5 minuutjes klaar met downloaden, ben benieuwd of mijn pas gekochte bakbeest hem lekker hoog kan draaien
ik probeer het progje van origin nu, aangezien de site plat ligtHeraclius schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:23:
[...]
bij mij staat er alleen winkel, niet eens die sub-balk met genre/ gratis games, die laadt gewoonweg niet
http://static.cdn.ea.com/ebisu/u/f/OriginSetup.exe
ora et labora
ja die bedoel ik ook, je hebt dat progje ook nodig om te kunnen downloaden
heb ik ook, is ook bij sommige andere spellen zopafdaddy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:23:
[...]
[...]
Hier idem dito, BF3.exe crashed.
nieuwste videokaart drivers erop zetten werkt niet
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Dit topic is gesloten.