• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:36
2 uur geleden had ik er 1 tekoop staat en gister 3 weggegeven im lookoo i know

Verwijderd

op het tandwiel in origin klikken en dan offline gaan, dat werkte voor de mensen op de 24ste tenminste.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:11:
[...]

Origin, betaal je wel de hoofdprijs. Je kan ook een key online kopen. dan betaal je gemiddeld 30-40 euro.
Krijg je bij zo een online key koop, de key gelijk gemailed ? en iemand een goede betrouwbare site waar dat zou kunnen ?

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn wehkamp is verzonden en komt vandaag aan:)

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
glennox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
God.. denk je is een keer een spel voor de pc te kopen. eens maar nooit meer, ik kan niet eens singleplayer spelen.. EA is gewoon in totale controle over MIJN spel
kijk naar Steam.. die hebben dat nog erger dan Origin.... zet je origin op offline en ga gewoon lekker SP spelen. en denk je dat Sony en Microsoft niet de totale controle hebben? welke steen heb jij op je lijf liggen?

Etuuuuuh!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 14:31
Ik zou gewoon lekker naar de dichtsbijzijnde gameboer of intertoys/bart smit gaan. Heb je hem ook voor 40 euro.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

bones schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:12:
[...]

Krijg je bij zo een online key koop, de key gelijk gemailed ? en iemand een goede betrouwbare site waar dat zou kunnen ?
bij de meeste key-koop sites wel. alleen moet je dan wel het hele spel via origin downloaden en ik durf niet te zeggen hoe snel origin op dit moment is daarmee

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

glennox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
God.. denk je is een keer een spel voor de pc te kopen. eens maar nooit meer, ik kan niet eens singleplayer spelen.. EA is gewoon in totale controle over MIJN spel
welcome to the real world. Dit is helaas een trend van de laaste jaren. Always-on DRM. Je kan er over schelden, geen games meer kopen, maar zolang 6 miljard mensen nog bf3 en mw3 kopen zal het niet veranderen. Helaas

blup

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Bezulba schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:15:
[...]

bij de meeste key-koop sites wel. alleen moet je dan wel het hele spel via origin downloaden en ik durf niet te zeggen hoe snel origin op dit moment is daarmee
Ik gebruik normaal alleen G2play, maar die is momenteel wel duur.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:16:
[...]

Ik gebruik normaal alleen G2play, maar die is momenteel wel duur.
ben zelf idd ook fan van g2play, maar het loont vaak om even rond te schoppen.

blup

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Voor mensen die niet kunnen wachten, hier LE box:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/BF3-1tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/BF3-2tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/BF3-3tn.jpg

Zoals je kan zien is LE voorzien van toegang waarbij je later map kan downloaden.
Normale box heeft extra teksten niet.

Jabra zit ook bij, ivm pre-order actie van Bart Smit.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:50

ronalddus

Buffalo77

Uhm singleplayer speelt heel lekker, behalve de stutteringen die ik om de 2 sec heb.
Het maakt niet uit welke settings (low/med/high/ultra).

6950 2gb met 11.10 preview 3 drivers

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
trouwens mijn origin: jedi05071977

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:44
Kreeg toen ik gister de Xbox versie al had ontvangen per post s'avonds nog een mailtje van dat hij op de post was gedaan en er één tot twee dagen levertijd was. Het pakketje was er dus eerder dan de mail :')

Beetje traag spel in vergelijking met COD. Ook moet je 10k kogels in iemand schieten voordat ie neergaat. Er mag van mij wel een "hardcore" modus komen. Voorderest (eigenlijk alleen nog maar singleplayer gedaan) is het best een leuk spel.

[ Voor 36% gewijzigd door ZpAz op 27-10-2011 09:19 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• harmen1987
ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:
Uhm singleplayer speelt heel lekker, behalve de stutteringen die ik om de 2 sec heb.
Het maakt niet uit welke settings (low/med/high/ultra).

6950 2gb met 11.10 preview 3 drivers
Heb de 6950 1gb met dezelfde drivers, en nergens problemen mee. Dus zal ergens anders aan liggen denk ik. Harde schijf aan einde latijn?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Verwijderd

Backend probleem is opgelost

Ik heb de EA gecontacteerd en ze hebben iets toegevoegd aan mijn account en nu werkt het :)

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
ok nog een vraagje voor iemand die het spel al heeft geinstalleerd : hoeveel mb neemt de installatie van BF3 totaal in beslag ? Heb een SSD van 64 GB en heb nog maar 14 GB over.

• Mortalboy[NL]
Er zijn trouwens nog geen servers te vinden voor de extra maps, weet iemand wanneer dit mogelijk is?

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:21:
Er zijn trouwens nog geen servers te vinden voor de extra maps, weet iemand wanneer dit mogelijk is?
als ze uitkomen? En wanneer dat is weet niemand.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
bones schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:21:
ok nog een vraagje voor iemand die het spel al heeft geinstalleerd : hoeveel mb neemt de installatie van BF3 totaal in beslag ? Heb een SSD van 64 GB en heb nog maar 14 GB over.
moet je bij een ssd niet altijd 10% ruimte vrij houden omdat hij anders gaat vertragen ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Iedereen die de SP wil spelen tijdens downtime van Battlelog moet gewoon even op het tandwieltje klikken en origin op offline modus zetten.

Ben hier sinds gisteren middag niet geweest en volgens mij heb ik niks gemist :P
(Meer dan 20 pagina's over ophalen / ontvangen / winkels die hem verkopen)

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 20:49
nu pas tot de conclusie gekomen dat ik nog 800 Mb moet downloaden om hem van russisch naar engels te krijgen ...

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

harmen1987 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

Heb de 6950 1gb met dezelfde drivers, en nergens problemen mee. Dus zal ergens anders aan liggen denk ik. Harde schijf aan einde latijn?
Ik speelde BC2 ook altijd op die HDD, dus dat denk ik niet.
Hoe haal je eigenlijk je nieuwste drivers weg? Dan installeer ik de vorige versie even

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Hebben de Origin users hun Physical Warfare Pack al gekregen? Ik heb vannacht wel een key gekregen in de mail, maar die is exact hetzelfde als het Battlefield 3 product dat ik al lang geïnstalleerd heb staan.

• Mortalboy[NL]
Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:23:
Hebben de Origin users hun Physical Warfare Pack al gekregen? Ik heb vannacht wel een key gekregen in de mail, maar die is exact hetzelfde als het Battlefield 3 product dat ik al lang geïnstalleerd heb staan.
Ik heb de key ook, het is gewoon aan je account toegevoegd, je hebt er dan wat wapens bij, en de nieuwe maps komen automatisch als deze uitkomen.

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik heb een mail gekregen met idd een PWP code. Ik heb hem gewoon geactiveerd

• harmen1987
ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

Ik speelde BC2 ook altijd op die HDD, dus dat denk ik niet.
Hoe haal je eigenlijk je nieuwste drivers weg? Dan installeer ik de vorige versie even
Even googlen op driver cleaner...

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:58:
Lol mensen worden para omdat ze vandaag niet kunnen spelen door wehkamp :P
Misschien omdat ze volgende week andere verplichtingen hebben in de vorm van tentamens oid en nu nog even snel een paar potjes willen doen. 2 weken extra wachten is llaaannngg..
bAdmuTs schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:10:

Selekt vracht doet toch alleen pakketjes van de wehkamp? Bij mij zijn ze er meestal pas einde van de middag :S

Hoop dat het gewoon de tnt/postnl of hoe het dan ook heet word :D
Tot nu toe is hier altijd alleen nog maar Selekt Vracht geweest. Nog nooit wat van de TNT of PostNL gekregen van Wehkamp. Zou best wel eens kunnen nu aangezien ze zoveel orders van BF3 hebben. Dan halen die Selekt Vracht mannetjes hun reguliere route niet. Jammer dat de post pas altijd erg laat hier komt

Er staat bij mij nu ook wat bij status 'Verzonden':
27-10-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten
27-10-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Proxx

waarom ontbreekt die regel voor mij :(

• Mortalboy[NL]
Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:30:

Voor jou komt het ook wel, kalm kalm. Wil je een snoepje?

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 06:56
Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:30:

Stond er bij mij een uur geleden ook niet, nu wel. Dus geduld hebben...

• Proxx
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:31:
[...]

Voor jou komt het ook wel, kalm kalm. Wil je een snoepje?
lekker :9

EDiT:

[ Voor 16% gewijzigd door Proxx op 27-10-2011 09:33 ]

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Freekers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:29:
[...]

Misschien omdat ze volgende week andere verplichtingen hebben in de vorm van tentamens oid en nu nog even snel een paar potjes willen doen. 2 weken extra wachten is llaaannngg..
gefrustreerd je tentamenweek ingaan is ook niet alles.. kan beter wachten dan tot alles perfect werkt en lekker na je tentamens gaan spelen 8)

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 07:55
Weet iemand of ze bij Selektvracht het pakje van de Wehkamp gewoon in de brievenbus gooien of gaan ze aanbellen?

• Sizomu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12 09:50

Sizomu

IT Support & PC Repair

Net met Live chat probleem gefixed! en nu ff een match vinden

www.sizomu.com

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:42
Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

lekker :9

EDiT:

Bij mij nu ook :D (Nu alleen waarschijnlijk nog wachten tot 18:00 - 21:00 omdat ik per ongeluk avondbezorging had aangevinkt en ze dit niet meer konden aanpassen.. 3 weken voor release)

[ Voor 26% gewijzigd door rikrik op 27-10-2011 09:38 ]

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-12 19:47
trouwens heeft iedereen die bij wehkamp besteld heeft al een code ontvangen voor die special kit??

ik heb in iedergeval nog geen code van hun via de mail.

maar mijn paketje staat onderhand word vandaag bezorgd :D

• Sagaris
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:24:
[...]

Ik heb de key ook, het is gewoon aan je account toegevoegd, je hebt er dan wat wapens bij, en de nieuwe maps komen automatisch als deze uitkomen.
Dat hoopte ik dus ook, maar ik ben net ingame geweest een de Type 88 LMG en DAO-12 Shotgun schitteren in afwezigheid. ;)

Verwijderd

Ik had BF3LE gistermiddag al rond 5 uur tegelijkertijd met mijn nieuwe LG D2343P-PN Full-HD en 3D LED scherm :D

Spel speelt onwijs lekker, de textures zijn een beetje teleurstellend maar ik let dr niet veel op. Daarnaast hoef je juist NIET veel kogels te schieten om iemand te vermoorden, als je een beetje redelijk mikt zijn 3~5 kogels genoeg :D

@Sagaris, kon je die vandaag pas krijgen of ook gisteren? ik kreeg die niet met mijn code =|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 09:41 ]

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:42
hjvg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:38:
trouwens heeft iedereen die bij wehkamp besteld heeft al een code ontvangen voor die special kit??

Ik heb nog niet eens een mail gehad dat mijn spel verzonden is.. volgens mij is hun mailserver in vlammen opgegaan door iedereen die mails moest krijgen en mails heeft gestuurd om te vragen hoe het nou zit met de bezorging :P

• Idifix-nl
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik vind de actie in dit spel en snelheid een stuk hoger liggen dan in de vorige BF delen of ligt dat aan mij ... ?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

Idifix-nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:42:
Ik vind de actie in dit spel en snelheid een stuk hoger liggen dan in de vorige BF delen of ligt dat aan mij ... ?
wel wat. maar ook 64 players in bf2 was chaos.
met 32 players was het in mijn aanzien meer flag to flag. en aleen snipers campten

ora et labora

Verwijderd

Idifix-nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:42:
Het is echt wel sneller dan eerdere Battlefields ja ;P plus door squads blijven mensen bij mekaar spawnen en kan je makkelijk Triple/Quad Sprays krijgen xD ik had gisteren 2 Triples en 1 Quad spray met AK74M (:

• c0de1
  • Laatst online: 08-10 19:21
Wehkamp besteller hier - we wachten rustig af... alhoewel het erg moeilijk is ;-)

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 19:48
CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:33:
[...]

gefrustreerd je tentamenweek ingaan is ook niet alles.. kan beter wachten dan tot alles perfect werkt en lekker na je tentamens gaan spelen 8)
Hier ook :D Na het werken maar mooi op gaan halen. Ik moet hem helaas wel downloaden omdat mijn dvd drive niet meer werkt :( Maarja...

• Idifix-nl
Ik kan hier soms nog geen 10 stappen verzetten op sommige maps om gelijk weer afgeknalt te worden, en nee het was niet 1 sniper die op mij zat te wachten. Weet niet meer welke map het was

1 werd afgeknalt door een asault class, daarna door een tank, daarna werd ik overeden door een jeep en toen weer nee gemaait door een asault class. Misschien had ik wel een slechte dag maar ik had wel even wtf :P
mrc4nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

wel wat. maar ook 64 players in bf2 was chaos.
met 32 players was het in mijn aanzien meer flag to flag. en aleen snipers campten

• Sizomu

Sizomu

IT Support & PC Repair

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Nu "Game could not login to EA Online backend"

Na ja, dan maar FF SP opstarten

www.sizomu.com

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
Idifix-nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:45:
Ik kan hier soms nog geen 10 stappen verzetten op sommige maps om gelijk weer afgeknalt te worden, en nee het was niet 1 sniper die op mij zat te wachten. Weet niet meer welke map het was

1 werd afgeknalt door een asault class, daarna door een tank, daarna werd ik overeden door een jeep en toen weer nee gemaait door een asault class. Misschien had ik wel een slechte dag maar ik had wel even wtf :P

[...]
Karkand 64 was inderdaad soms een complete puinhoop inderdaad.

Maar ik heb hetzelfde gevoel, je bent neergeknald voor je boe kunt zeggen en vliegen is in wezen helemaal niet meer te doen omdat je dan gelijk 86 locks hebt als je opstijgt. Sowieso schiet dat vliegen niet zo op zonder bommen..

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

hjvg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:38:

Ik hoop/gok dat die op de factuur staat die bij je game zit. Anders hebben ze een probleem.
CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:33:
Nah ;)
bjorntju schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:45:
[...]

Hier ook :D Na het werken maar mooi op gaan halen. Ik moet hem helaas wel downloaden omdat mijn dvd drive niet meer werkt :( Maarja...
Als ik hem ook nog eens moet gaan downloaden haal ik het al helemaal niet met dat kak trage 8Mbit internet hiero.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

harmen1987 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:24:
[...]

Even googlen op driver cleaner...
Even het spel opnieuw opgestart, nu deed hij het gewoon :*)

Verwijderd

Weet iemand hoe t zit met die Physical warfare pack trouwens?

Ik was gisteren nog op BF3 (Xbox 360) kheb de LE versie maar ik zag niks van Physical warfare =|

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik kan weer online, volgens mij was dit het onderhoud ^^

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:51
Sizomu schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:46:
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Nu "Game could not login to EA Online backend"

Na ja, dan maar FF SP opstarten
Duh....

We will perform maintenance on our servers and therefore multiplayer and coop connectivity will be down for further notice as well as features that connect to our backend.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• c0de1
  • Laatst online: 08-10 19:21
ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:50:
Ik kan weer online, volgens mij was dit het onderhoud ^^
er was inderdaad onderhoud op de servers, is hier ook vermeld paar posts terug

• CrawlFish
coop? heb ik me niet genoeg verdiept? kun je SP coop doen??

• mhoogendam
  • Laatst online: 12:08
Twitter:
zh1nt0 Daniel Matros
Changelist for the update that went out on Battlelog 45 minutes ago - bit.ly/sX0ztl
Ik kan alleen de news pagina niet openen omdat ik hier geen BF3 op geinstalleerd heb staan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door mhoogendam op 27-10-2011 09:54 ]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
mhoogendam schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:54:
Twitter:

[...]

Ik kan alleen de news pagina niet openen omdat ik hier geen BF3 op geinstalleerd heb staan 8)7
Alstu:
Here is the changelist that was scheduled for Battlelog. Downtime has already been done and went on from 9:00 am to 9:20 am CET.

• Fixed problem where Internet Explorer 8/9 in Protected Mode under UAC got stuck in Matchmaking on the web (bypassed the ping requirement for MM - a ping fix in the plugin coming late next week)

• Made sure we can create max length Platoon names in all locales

• Hide and don't post Battle reports to users that only entered the round and left

• Fixed bug in Party join when the party had more than 2 members and no one had accepted the invite

• Made sure U2U chats scroll to the bottom properly when getting User presence updates

• Improved error message users get when trying to sign in without the proper entitlements - also linked the error to the EA.com FAQ

• Sagaris
mhoogendam schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:54:
Twitter:

[...]

Alstublieft.
Update for Battlelog

By: zh1nt0 Posted: 11 minutes ago 0 comments
Here is the changelist that was scheduled for Battlelog. Downtime has already been done and went on from 9:00 am to 9:20 am CET.

• Fixed problem where Internet Explorer 8/9 in Protected Mode under UAC got stuck in Matchmaking on the web (bypassed the ping requirement for MM - a ping fix in the plugin coming late next week)

• Made sure we can create max length Platoon names in all locales

• Hide and don't post Battle reports to users that only entered the round and left

• Fixed bug in Party join when the party had more than 2 members and no one had accepted the invite

• Made sure U2U chats scroll to the bottom properly when getting User presence updates

• Improved error message users get when trying to sign in without the proper entitlements - also linked the error to the EA.com FAQ

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Stomme vraag misschien.. maar hoe kom je in hemelsnaam bij die live chat van EA?

Scientia potentia est

• Idifix-nl
Iemand hier trouwens ook last van dat battlefield er uit klapt vanwege geheugen problemen met de videokaart.
Vind het echt een vreemde melding. Ik heb een een vrij recente Nvida kaart met 1 gig video geheugen.

De oorzaak zou te weinig video geheugen zijn 512 zou de minimale vereiste zijn volgens de melding. Maar ik heb toch echt 1 gig. Ik heb dit trouwens kunnen oplossen door mijn virtuele geheugen te vergroten las het ergens op een forum. Daarna had ik nergens geen last meer van =)

• majic
  • Laatst online: 26-10 23:30
martijn--g schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:58:
Stomme vraag misschien.. maar hoe kom je in hemelsnaam bij die live chat van EA?
http://lmgtfy.com/?q=how+do+I+find+Ea+live+chat

:X

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 15:18
Mooi verhaal bij wehkamp:
Mijn bestellingen

Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
Eventueel kun je bestellingen annuleren of nogmaals bestellen.

Op dit moment hebben wij geen bestelling voor je genoteerd staan.
Gisteren stond nog dat BF3 naar het DHL service point gestuurd werd?....
Enfin ik wacht af, ben al met de Ruski editie bezig....

• HammerNL
  • Niet online
deze site: https://help.ea.com/

En dan rechts talk to game advisor. Vervolgens even je game en platform invullen. Je moet de site wel in het engels hebben staan anders krijg je geen chat mogelijkheid, alleen e-mail. (Althans dat had ik net)

• majic
  • Laatst online: 26-10 23:30
http://lmgtfy.com/?q=ea+live+chat

:X

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vandread schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:00:
Mooi verhaal bij wehkamp:

[...]

Gisteren stond nog dat BF3 naar het DHL service point gestuurd werd?....
Enfin ik wacht af, ben al met de Ruski editie bezig....
Bij mij is de status geüpdatet! *O*
DATUM VAN BERICHT BERICHT

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Idifix-nl
Ja inderdaad somige maps is dat gewoon weg niet grappig meer als je echt om de seconde gelockt word in je vliegthuig haalt voor mij beetje de lol er van af om het uberhaut te proberen als je niet langer dan 30 seconden kan vliegen.

Hoewel ik zag wel somige spelers hier echt lang uit houden in de lucht dat waren echte lucht acrobaten :D
Zag ze zelfs af en toe laag over de grond scheren toen ik beetje het gevecht van uit de bosjes bestudeerde zo vlak voor mijn neus langs :o Echt dik gaaf om te zien.
Freekers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Ik hoop/gok dat die op de factuur staat die bij je game zit. Anders hebben ze een probleem.

[...]

Nah ;)

[...]

Als ik hem ook nog eens moet gaan downloaden haal ik het al helemaal niet met dat kak trage 8Mbit internet hiero.

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

hehee... nogal wiedes, dat heb ik dus al gedaan en kan hem niet vinden. 8)7

edit @hammer, top bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Kapiteiniglo op 27-10-2011 10:04 ]

Scientia potentia est

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Idifix-nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
Ja inderdaad somige maps is dat gewoon weg niet grappig meer als je echt om de seconde gelockt word in je vliegthuig haalt voor mij beetje de lol er van af om het uberhaut te proberen als je niet langer dan 30 seconden kan vliegen.

Hoewel ik zag wel somige spelers hier echt lang uit houden in de lucht dat waren echte lucht acrobaten :D
Zag ze zelfs af en toe laag over de grond scheren toen ik beetje het gevecht van uit de bosjes bestudeerde zo vlak voor mijn neus langs :o Echt dik gaaf om te zien.

[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zFjSn.png

• Proxx
Idifix-nl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:

[...]
ik was wat later met de beta begonnen. maar maakte echt geen kans meer in de jets

alleen een machinegeweer terwijl op de grond iedereen een stinger heeft en alle andere jets met raketten/flares en stealth rond vliegen.

ben bang dat het nu weer niet veel anders gaat worden. moet ook wel zeggen dat ik sowieso niet zo best in vliegen ben. haha

• CrawlFish
CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:53:
coop? heb ik me niet genoeg verdiept? kun je SP coop doen??

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Bij mij ook vandaag!!!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

nee. moet je met iemand anders samendoen (online)

ora et labora

• Volture
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08
Is er een Battlelog app voor de iphone?

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-10 11:03
Volture schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:11:
Is er een Battlelog app voor de iphone?
nee.... ook niet voor android...

Etuuuuuh!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-12 21:18
Ja, er zit online coop in.

[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 27-10-2011 10:12 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• joskuiper
  • Laatst online: 01-12 10:38

joskuiper

PapaCooper

27-10-2011
Pakje heeft ons magazijn verlaten

27-10-2011
Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

Hoop dat ik 'm vnvd kan installen. Heb de SP voor mijn idee bijna uitgespeeld, kan iemand dat verifieren?

spoiler:
Heb nu net die Kavarov opgepakt, en begin nu met de missie dat ik de villa en omgeven moet uitkammen

Kan vanavond dan mooi de MP aanvangen!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Volture
Crypter schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:11:
[...]

nee.... ook niet voor android...
Jammer, zou het geheel helemaal compleet maken.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Volture schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:13:
[...]

Jammer, zou het geheel helemaal compleet maken.
Wel een battlelog mobile site toch?

• CrawlFish
oke dan, coop is wel nice..
dus SP dmv MP Coop te doen? begrijp ik dat nou, beetje het idee als splintercell conviction?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:54
Freekers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

Wel een battlelog mobile site toch?
Vraag me onderhand wel af hoe dit eruit ziet op een iPhone/Android toestel. Kan iemand niet ff een screenshot maken ? :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
joskuiper schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:11:
27-10-2011
Pakje heeft ons magazijn verlaten

27-10-2011
Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

Hoop dat ik 'm vnvd kan installen. Heb de SP voor mijn idee bijna uitgespeeld, kan iemand dat verifieren?

spoiler:
Heb nu net die Kavarov opgepakt, en begin nu met de missie dat ik de villa en omgeven moet uitkammen

Kan vanavond dan mooi de MP aanvangen!
27-10-2011:
Het pakje is verloren en zal vandaag waarschijnlijk niet meer bezorgd kunnen worden.

Burp

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wii4all schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

27-10-2011:
Het pakje is verloren en zal vandaag waarschijnlijk niet meer bezorgd kunnen worden.
They see me trollin'...

• HammerNL
  • Niet online
Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

ik was wat later met de beta begonnen. maar maakte echt geen kans meer in de jets

alleen een machinegeweer terwijl op de grond iedereen een stinger heeft en alle andere jets met raketten/flares en stealth rond vliegen.

ben bang dat het nu weer niet veel anders gaat worden. moet ook wel zeggen dat ik sowieso niet zo best in vliegen ben. haha
Valt wel mee, ze hebben de unlock volgorde en snelheid wat aangepast, je hebt al vrij snel van die missiles. Toch is de heli meer mijn ding, gisteren aardig wat lange runs kunnen doen, voornamelijk laag blijven, niet dwars over het veld heen gaan, maar er omheen etc. Goede gunner ook wel belangrijk :P

• WhySoSerious
  • Laatst online: 10:09

WhySoSerious

Be the change.

Nou, voor de Wehkamp bestellers vanwaar het pakket verdwenen is. Niets aan de hand, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat bestelling >3 maanden is. Mevrouw van de KS wist me te verzekeren dat het pakketje vandaag verstuurd is.

We wachten rustig af :)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als iemand de game van Wehkamp binnenheeft, hier melden. Meld ook ff of die door de brievenbus ging of niet. :)

• Volture
WhySoSerious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:20:
Nou, voor de Wehkamp bestellers vanwaar het pakket verdwenen is. Niets aan de hand, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat bestelling >3 maanden is. Mevrouw van de KS wist me te verzekeren dat het pakketje vandaag verstuurd is.

Mooi. Weet ik zeker dat ik me er vandaag niet op hoef te verheugen. Zul je zien dat hij morgen tegen de avond pas bezorgd wordt... :(

• Murphy
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

waarblijftdiepostbodewaarblijftdiepostbodewaarblijftdiepostbodewaarblijftdiepostbodewaarblijftdiepostbode -O-

• WhySoSerious
  • Laatst online: 10:09

WhySoSerious

Be the change.

Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:23:
Als iemand de game van Wehkamp binnenheeft, hier melden. Meld ook ff of die door de brievenbus ging of niet. :)
Dat laatste vind ik niet zo belangrijk. Van mij mogen ze de voordeur ervoor openbreken :+

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:06
WhySoSerious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:20:

Hmm klinkt logisch, ik heb hem daar op 19 mei al besteld. Achja ik heb sowieso een mooie eigenschap genaamd geduld, al komt ie over 5 dagen pas binnen. Het is maar een spel, niet een nieuw hart dat je nodig hebt voor transplantatie 8)7

• joskuiper
  • Laatst online: 01-12 10:38

joskuiper

PapaCooper

They hatin' !!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-11 19:27
Ik heb hem ook bij Wehkamp besteld. Vond het wel fijn dat ik hem kon bestellen zonder meteen te betalen. Het duurde nog 2 maanden voordat het spel uit kwam en ik had zoiets van 'ik betaal wel als ik hem binnen heb'. En bij Wehkamp had ik gewoon de keuze voor betalen na het ontvangen.

Ik heb inmiddels een update gekregen van de verzending :

Had voor de rest niets te horen gekregen via de mail, maar toevallig zag ik dat ook meerdere mensen via Wehkamp hadden besteld. Was volgens mij ook 1 van de goedkoopste aanbieders van Nederland. Hopelijk krijg ik hem ook echt vandaag binnen zodat ik vanavond na mijn werk er mee aan de slag kan. Ik ga gewoon wel eerst met de single player beginnen aangezien ik denk dat het behoorlijk druk gaat worden online. Of zouden ze nu voldoende capaciteit hebben geplaatst zodat ze alle drukte aan kunnen?

Heb er in ieder geval heel veel zin in :)

According to my calculations the problem doesn't exist.

• Volture
agoNITE schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Vraag me onderhand wel af hoe dit eruit ziet op een iPhone/Android toestel. Kan iemand niet ff een screenshot maken ? :)
Zolang Wehkamp niet geleverd heeft kan ik geen screenie maken.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 09:42
Arsenius schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:23:
Ik heb moeten aangeven of ze hem evt bij de buren mochten afleveren.. Dus zal wel aanbellen zijn.
Maar ik weet niet zeker meer of dit voor het spel was, of een algemene optie.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Sizomu

Sizomu

IT Support & PC Repair

"Game could not login to EA Online backend."

kan ik wat doen met deze melding, of is het gewoon afwachten tot EA weer kan ademen?

www.sizomu.com

• Proxx
Sizomu schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:28:
"Game could not login to EA Online backend."

kan ik wat doen met deze melding, of is het gewoon afwachten tot EA weer kan ademen?
op je hoofd gaan staan en het alfabet achterstevoren opnoemen hielp bij mij.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Obvious troll is obvious

• Sizomu

Sizomu

IT Support & PC Repair

Proxx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

onder breek mij dan niet!... was al bijna klaar :P

www.sizomu.com

• Proxx
haha nee volgens mij is er gewoon onderhoud op het moment :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:54
Volture schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Zolang Wehkamp niet geleverd heeft kan ik geen screenie maken.
Zouden de mensen die BF3 al hebben (en dus in kunnen loggen op Battlelog) een screenshot willen posten van de mobiele versie van Battlelog?

Voor de duidelijkheid, meeste mensen die bij Wehkamp besteld hebben hoeven dit dus niet te doen :p

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:53
Zojuist Wehkamp gebeld aangezien mijn order niet meer op de site te vinden is.
Mevrouw kon mij vertellen dat bij hun in het systeem te zien is dat de order verzonden is en dat deze vanmiddag bij mij bezorgd wordt door Selektvracht! Zodra de game binnen is zal ik een berichtje posten!
Pagina: 1 ... 59 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.