http://battlelog.battlefi...f1de5d90/SjoQ-is-SjoQing/
Kom er maar in mensen, werkt als je het even een tijdje laat laden
Nee dat hoeft niet perse.MyUtd4Life schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:16:
[...]
Speel zelf niet op PC, maar misschien moet je eerst ingelogd zijn op Origin
Wellicht hele stomme suggestie maar zoals gezegd speel ik niet op PS3
www.sizomu.com
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Jungelman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:14:
Zijn er mensen die nog steeds "Your account is not allowed to login" krijgen?
in!Bron schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:16:
Verwijderd
Ahhh zielig... Not.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:19:
Jammer dit ik zie allemaal reacties dat iederen de spel heeft behalva ik ik heb altijd pech en dat zal zo blijven ook jammer dit
Verwijderd
Waiting for players....Bron schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:16:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
*Facepalm* Kap met trollenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:25:
Misschien als de manager van bol.com meleest
Manager ik hoop dat ik de spel vandaag kan ontvangen dit zou mij heel erg gelukkig maken aangezien ik er voor heb betaald.
Verwijderd
Jungelman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:10:
Voor de mensen die nog steeds niet in kunnen loggen:
EA Live chat is back up.
https://help.ea.com/connect-with-us
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hmm ik heb de hele dag al niet kunnen inloggen, voor alle drukte, en dat lukte toen ook al niet:Sbruudx schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:12:
Net met een medewerker gechat vanwege het Not allowed to login probleem. Zij zei dat het door de drukte kwam, ik twijfel hieraan maja. Ga nu maar slapen. Morgen maar opnieuw proberen.
[...]
Ties Thee
Morgen even met Mycom bellen, Die kunnen het voor je nakijken.Tiesemans schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:22:
Zijn er meer mensen waarvan de pre-order van BF3 bij Mycom op mysterieuze wijze uit hun bestelling systeem is verdwenen ?
Wat wel toevallig is als je nagaat dat ik dus maar €40 hoefde te betalen voor de limited edition
Geloof het of niet maar als ik inlog voor mijn bestelling status is er geen spoor meer te bekennen van mijn pre-order in Augustus gedaan ...
Ties Thee
Dat kan ook, als ze de order gewoon kwijt zijn, Direct een kopenTiesemans schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:25:
Denk dat er inderdaad niets anders opzit ..
Sterker nog denk dat ik morgen maar gewoon gelijk naar de winkel ga ... Is wel het verstandigste ..
Ties Thee
Ik denk dat je dan de winkelprijs moet betalen, Weet ik alleen niet zeker.Tiesemans schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:29:
Is een pre-order bij mycom eigenlijk gelijk aan een normale order ?
Geen zin om er morgen in de winkel erachter te komen dat ik geen rechten kan ontlenen aan de aankoop prijs die gold toen ik het spel pre-orderde voor €40 .
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
VPN gebruikt.Audione0 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:43:
WHuah, ff uitrekken hoor.. HEb er 1 potje opzitten en moet zeggen dat ik blij verrast ben.. Alleen snap ik 1 ding niet. Er lopen nu al gasten rond met rang 25??? Dat gaat snel, het spel is nu net te spelen? Maar ja, ik mag niet zeiken om hun gemiddelde kill ratio van 22 tegen 1?
Ik ga mij maar druk maken om mijn eigen spel.. IK GA WEER VERDER!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goud is geen geld
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Aha, duidelijk! BEn het helemaal met je eens.. Ik maar braaf wachtenDanielWW2 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:54:
[...]
VPN gebruikt.
Eigenlijk verdient iedereen die dat heeft gedaan een stat reset en 10.000 minpunten omdat het hartstikke oneerlijk is.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij mij ook.. maar dat vind ik best karig, gezien de status nu al 2 dagen op "verzonden" staat..bjorntju schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 06:20:
Hehe, pakkettje heeft magazijn verlaten staat nu bij de orderstatus van wehkamp. Zal vandaag wel komen dan
Ik bouw rare dingen.
Bij mij nu ook. Aaarr dus misschien vrijdag pas?StackMySwitchUp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 06:50:
[...]
Bij mij ook.. maar dat vind ik best karig, gezien de status nu al 2 dagen op "verzonden" staat..
Goed, kan ze niets kwalijk nemen, ze moeten zich ook aan release data houden natuurlijk.. (en ze waren het goedkoopst)
Geen id, ik heb wel een code voor die mappack gekregen voor mijn limited edition, misschien als je die invoert, gaat hij updaten, en kun je ook browsen bij die andere maps via battlelog.Sanny_83 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:31:
Moet je via Origin voor die extra maps nog wat appart downloaden?
Ik zag wel dat je via Play4Free die physical warfare items kunt claimen.
[ Voor 28% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-10-2011 07:49 ]
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:46:
[...]
Geen id, ik heb wel een code voor die mappack gekregen voor mijn limited edition, misschien als je die invoert, gaat hij updaten, en kun je ook browsen bij die andere maps via battlelog.
Beste Justin Manig,
Bedankt voor je bestelling op Origin. Het gereserveerde product is nu beschikbaar.
Je bestelling
Bestelnummer: gaatjenietaaan
Product-ID: gaatjenietaaan
Productnaam: Physical Warfare-pakket
Releasedatum: 26 oktober 2011
Physical Warfare-pakket
Activeringscode: gaatjenietaaan
Deze mail
Heeft Wehkamp niet een eigen bezorgservice? Althans hier komt vaak een mannetje met zijn eigen auto om zooi te bezorgen van de wehkamp.Joostjah schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:44:
Er staat op Wehkamp 27 okt pakje heeft ons magazijn verlaten? Dan komt ie morgen toch pas aan ofniet?
Hier dus ookJoostjah schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:44:
Er staat op Wehkamp 27 okt pakje heeft ons magazijn verlaten? Dan komt ie morgen toch pas aan ofniet?
Dat mag ik hopen. Anders zijn het een stelletje naaiers. Het staat al 2 dagen op verzonden en op de 3e dag verlaat het pakketje pas het magazijn.sorted.bits schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:51:
[...]
Heeft Wehkamp niet een eigen bezorgservice? Althans hier komt vaak een mannetje met zijn eigen auto om zooi te bezorgen van de wehkamp.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dan komt ie vandaag aan. Gister was er iets mis bij de DHL waardoor ik een tracing uit 2010 zag, maar dat was ook van magazijn verlaten t/m afgeleverd op dezelfde dag.Joostjah schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:44:
Ik Heb rustig het spel kunnen ontdekken 2 dagen lang. Jij begint nu vannacht. 2 dagen achterstand! Een tiener die BF3 krijgt voor sinterklaas. 1.5 maand achterstand! als ik hem was zou ik een stat reset eisen bij DICE. Jij bent vannacht opgebleven om te gamen, ik heb lekker getukt van 11 uur tot 8 uur. Jij hebt gewoon 7 uur kunnen gamen vannacht toen ik sliep! dat is niet eerlijk!DanielWW2 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:54:
[...]
VPN gebruikt.
Eigenlijk verdient iedereen die dat heeft gedaan een stat reset en 10.000 minpunten omdat het hartstikke oneerlijk is.
De meeste die dit hebben gedaan hebben ook de hoofdprijs betaald door via Origin te bestellen. Aangezien DICE het niet als illegaal ziet, waarom niet. Er komt ook geen stat reset, dat is ook al bevestigd.DanielWW2 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:54:
[...]
VPN gebruikt.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Wees blij dat je een leven hebt in tegenstelling tot enkele andere GoTersmadmaus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:26:
Het is pas oneerlijk dat ik vandaag moet overwerken.
Ligt mijn exemplaar ongebruikt in de brievenbus tot 19:00 uur!
Er zitten zeker mooie dingen tussen, alleen hebben ze de effecten echt zwaar overdreven.frankknopers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:55:
Fantastische game. Alleen die single player al, net een film zeg. Fantastische levels, super graphics en het geluid is ook echt immens. Alles klopt precies, van de echo in een lege kamer tot de regendruppels die op een metalen golfplaat vallen het is gewoon niet normaal![]()
Vergeleken met deze game is Crysis 2 gewoon speelgoed. Dit oogt gewoon zo veel mooier, zo veel meer effecten enz.
En het spel draait ook nog eens soepel, dik 100 fps hier met een HD 5870 + HD 5970 in triple crossfire en een Core i7 980 zescore op 4 GHz.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
No shit! ik zeg perm ban voor jou baas! dat kan toch niet zeg. oneerlijk zwartepietje!madmaus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:26:
Kom Teamspeak! Heb je de code via mail gehad?Mortalboy[NL] schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:28:
Ik ben ff pleite, ga ffies knallen! Oja, en de code toevoegen van dat psygische geval
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Klopt. Bij veel mensen.Bobbus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:40:
Goed bezig, Wehkamp. Op 13 juli de bestelling voor de LE geplaatst, en die was t/m gisterenavond nog niet verzonden. Kijk ik net, is de hele bestelling verdwenen
Je moet eerst je key invullen in origin.estorino schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:34:
"Not allowed to log in"... Nou, gaat lekker zo.
Metro ziet er iets anders uit, maar dat kan ook komen omdat er betere textures in het spel zitten. Zoiso speelt vooral de 1e stage compleet anders met de mortar.Zillion01 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 06:55:
[...]
Bij mij nu ook. Aaarr dus misschien vrijdag pas?
Anyways is de Metro map nog veranderd sinds de beta en zijn er andere infantry only maps?
Bij mijn broertje (Maart 2011 besteld bij wehkamp) ook gewoon alles weg. Toen ik 3 dagen geleden mijn wehkamp bestelling annuleerde, kreeg ik ook geen bevestiging mail. geen reactie op helpdesk mail. niks. De dag erna wel netjes mijn geld terug gekregen. Maar iemand even op de hoogte houden is niet hun sterkste punt. Ondertussen geen problemen gehad met battlelog. Misschien omdat het rustig instromen beter is(3 dagen geleden)Bobbus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:40:
Goed bezig, Wehkamp. Op 13 juli de bestelling voor de LE geplaatst, en die was t/m gisterenavond nog niet verzonden. Kijk ik net, is de hele bestelling verdwenen
Wees blij dat je bij overwerken al om 19:00 thuis bent. Ik hoef niet eens te overwerken maar vrees toch echt dat bf3 TOT t weekend zal moeten wachtenmadmaus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:26:
[ Voor 14% gewijzigd door Bert2000 op 27-10-2011 08:48 ]
Verwijderd
Dat probleem had ik niet.RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:43:
[...]
Je moet eerst je key invullen in origin.
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Waarschijnlijk krijg je hem vandaag dan gewoon binnen hoorVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:57:
bij wehkamp staat pas vandaag (27ste) pakket heeft ons magazijn verlaten. loze beloftes dat je het op de releasedag krijgt dus. Dag wehkamp, ik zoek wel een winkel die zich wel aan de beloftes houd als je meer dan 2 maanden van te voren hebt besteld.
[ Voor 14% gewijzigd door Steen447 op 27-10-2011 09:11 ]
Verwijderd
opzich vind ik het niet zo erg want zoveel tijd heb ik toch niet, maar als ik een belofte krijg zowel telefonisch als via de mail dan wil ik wel dat daaraan voldaan wordt.CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:58:
Lol mensen worden para omdat ze vandaag niet kunnen spelen door wehkamp
[ Voor 43% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-10-2011 09:01 ]
goed kans dat het het alsnog vandaag krijgtVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:57:
bij wehkamp staat pas vandaag (27ste) pakket heeft ons magazijn verlaten. loze beloftes dat je het op de releasedag krijgt dus. Dag wehkamp, ik zoek wel een winkel die zich wel aan de beloftes houd als je meer dan 2 maanden van te voren hebt besteld.
[ Voor 0% gewijzigd door ye-roon op 27-10-2011 09:00 . Reden: spelling ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Inderdaad wat zijn mensen toch aan het zeiken.CrawlFish schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:58:
Lol mensen worden para omdat ze vandaag niet kunnen spelen door wehkamp
[ Voor 35% gewijzigd door iLikeNoobies op 27-10-2011 09:02 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Vreemd! Bij mij stond hij gisteren al de gehele dag op verzonden. Nog niks ontvangen uiteraard. Maar nu is de hele bestelling ook bij mij verdwenenBobbus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:40:
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Buffalo77 | Pokemon Unite
www.sizomu.com
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 09:08 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-10-2011 09:09 ]
kun je kort uitleggen? want dan ga ik SP spelen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:07:
er is wel een offline modus, even origin op offline zetten en je kan spelen.
www.sizomu.com
ik heb mijn status nu op "online" staan. als ik daar op klik heb ik enkel de mogelijkheid tot away en invisibleVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:07:
er is wel een offline modus, even origin op offline zetten en je kan spelen.
hangt af van je downloadspeed en de afstand naar de mediamarktbones schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
wel balen dat hij alsnog niet op Steam is uitgekomen. Ik had bewust gewacht totdat de release er was, hopende dat hij alsnog op steam zou komen.
Maar ja helaas dus. De snelste manier om hem nu dus te halen is via origin ? Of gewoon naar de media markt ?
blup
Origin, betaal je wel de hoofdprijs. Je kan ook een key online kopen. dan betaal je gemiddeld 30-40 euro.bones schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
wel balen dat hij alsnog niet op Steam is uitgekomen. Ik had bewust gewacht totdat de release er was, hopende dat hij alsnog op steam zou komen.
Maar ja helaas dus. De snelste manier om hem nu dus te halen is via origin ? Of gewoon naar de media markt ?
Verwijderd
gistermiddag bij Gamemania opgehaald!bones schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq