mijn bf3 naam word, is: megadoom20
Tss wat een woordkeuze.ExilaaHH schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:53:
Als je denkt dat je de ultieme vriendin hebtIk heb hem gewoon 2x besteld 1 voor mij en 1 voor me vriendin:p lekker samen in zon chopper raggen
Ik ben echt benieuwd wanneer Bol.com levert. I WANT TO GAME
If it aint fixed, it's broken.
You wont until 1AM tomorrowBakkert schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:01:
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
lol in de laatste 3 uur zijn er 500+ posts in dit topic geplaatst
, waarvan 400 ofzo van mensen die de game wel of nog niet hebben...
he jongens,
Ik heb bf3 bij wehkamp besteld dus verwacht hem morgen in de bus.
Maar even iets anders, ik heb ooit een Origin account aangemaakt toen in Crysis 2 ging spelen, maar ik dacht dat dit enkel voor crysis zou zijn. Nu zit ik met de naam CryMees(aardig wanhopig i know). Maar is er een manier om je schermnaam te veranderen? Het gaat in ieder geval niet zo makkelijk als met Steam..
Maar even iets anders, ik heb ooit een Origin account aangemaakt toen in Crysis 2 ging spelen, maar ik dacht dat dit enkel voor crysis zou zijn. Nu zit ik met de naam CryMees(aardig wanhopig i know). Maar is er een manier om je schermnaam te veranderen? Het gaat in ieder geval niet zo makkelijk als met Steam..
Is dat niet iedereen? WEL en NIET?megadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:02:
lol in de laatste 3 uur zijn er 500+ posts in dit topic geplaatst, waarvan 400 ofzo van mensen die de game wel of nog niet hebben...
Google werkt misschien vind genoeg daarmeeMeesN schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:03:
he jongens,
Ik heb vooralsnog geen verzendbevestiging gehad, maar ik heb bij Bol al vaker verzendbevestigingen 's nachts gehad, dus no problem denk ikBakkert schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:01:
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
weet iemand hoe laat wehkamp tussen welke tijden in de avond bezorgt?
18:00 en 21:00megadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:
weet iemand hoe laat wehkamp tussen welke tijden in de avond bezorgt?
Heel mijn order was verdwenen van de wehkamp site dus ik bel de helpdesk. Vinden ze na 10 minuten (10x20 cent) mijn order terug en zeggen ze dat ze hem zoiezo pas morgen leveren. Hangt dat kakwijf gewoon op omdat ik zeg dat mensen hem WEL al hebben gehad vandaag en zegt dus simpelweg dat ik loop te liegen. Wat een kut service zeg.
Verwijderd
Hoe denk je dat het voor die mensen is? Half Nederland zit ze te bellen denk ik. Jij zou ook gek worden als iedereen je lastig gaat vallen over de laatste CD van K3
Ze hoeven morgen ook pas te leveren, mensen die 'm vandaag hebben hebben gewoon geluk.
Jammer genoeg vind ik alleen maar fora waar ze ontevreden zijn over Origing vanwege het niet kunnen veranderen van je nickname;)tumtum100 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:04:
[...]
Google werkt misschien vind genoeg daarmee
Veder kijken dan 1 link misschien? http://www.origin.com/us/change-idMeesN schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:08:
[...]
Jammer genoeg vind ik alleen maar fora waar ze ontevreden zijn over Origing vanwege het niet kunnen veranderen van je nickname;)
Ze hebben vanaf het begin gezegd dat je hem op de releasedag krijgt, is Donderdag.dnbrainwash schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:06:
Heel mijn order was verdwenen van de wehkamp site dus ik bel de helpdesk. Vinden ze na 10 minuten (10x20 cent) mijn order terug en zeggen ze dat ze hem zoiezo pas morgen leveren. Hangt dat kakwijf gewoon op omdat ik zeg dat mensen hem WEL al hebben gehad vandaag en zegt dus simpelweg dat ik loop te liegen. Wat een kut service zeg.
Zoiezo kan je bij Wehkamp gratis retour sturen. Dus je kan ook gewoon stoppen met zeuren en naar de winkel gaan.
Vriendin is onderweg om hem op te halen. Ze weet dat een man speelgoed nodig heeftVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:46:
Heb net een sms van gamemania gekregen hij ligt al op me te wachten, maar kan hem vandaag niet halen.
Balen!!!
Dat wordt laat naar bed en morgen kleine oogjes
De hele order was weg he?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:08:
Hoe denk je dat het voor die mensen is? Half Nederland zit ze te bellen denk ik. Jij zou ook gek worden als iedereen je lastig gaat vallen over de laatste CD van K3Ze hoeven morgen ook pas te leveren, mensen die 'm vandaag hebben hebben gewoon geluk.
Dan zou je ook zeggen, bel maar terug naar een andere collega die kan je mischien wel helpen?
Tevens niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Ik zit net ook op Wehkamp te kijken, is mijn order ook verdwenen. 30 minuten geleden stond hij er nog:O Toch maar een mailtje sturen denk ik.....
Hmm, net gewoon even langs de Toys'RUsXL gefietst in Utrecht... en kon hem gewoon meenemen... bakken met voorraad voor XBOX, PS3, wat minder voor de PC
No drama
Totale gekte bij MediaMarkt Bijlmer Arena

Prijs PS3 55,-
Prijs PS3 LE 59,-

Prijs PS3 55,-
Prijs PS3 LE 59,-
bij mij staat ie er nogthomskipsp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:10:
Ik zit net ook op Wehkamp te kijken, is mijn order ook verdwenen. 30 minuten geleden stond hij er nog:O Toch maar een mailtje sturen denk ik.....
Totale gekte? Ik zie niemand en alles ligt nog in de schappenPlankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:13:
Totale gekte bij MediaMarkt Bijlmer Arena
[afbeelding]
Prijs PS3 55,-
Prijs PS3 LE 59,-

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Wacht maar;) Nee geintje, heb nu een mailtje verstuurd, dus ik ben benieuwd. Er stond overigens wel bij de status dat hij verzonden was, maar ik kon die niet aanklikken. Dus ik weet nou niet zeker of hij daadwerkelijk wel verzonden is....nouja, we zien het wel...
Is zo bedoeld heSpekker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Totale gekte? Ik zie niemand en alles ligt nog in de schappen
Sta hier bij dhl afhaalpunt, landelijke storing... Ze mogen niks meegeven gvd
Warhammer en PC games en lego
vandaar dat dat bij wehkamp niet werktCopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:16:
hahah sorry kon het niet laten 
CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:16:
Hmm een paar pagina's terug ( 100 ofzo
GeintjeSpekker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Totale gekte? Ik zie niemand en alles ligt nog in de schappen

Dat lege vakje linksonder heb ik gepakt
Ben nu de 1.01 update aan het downloaden. 229 MB voor de PS3. Duurt ongeveer 20 minuten...
ik heb een vraagje is cjd cdkeys vertrouwbaar ik heb gehoord dat soms de key later als ongeldig wordt verklaard klopt dit
Welke resolutie speel je, weet je zeker dat één 6950 genoeg is voor ultra 60fps?Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:16:
[video]
i5 2500k 6950 dirt3 alles ultra AA hoog en 50/60 FPS
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik kan hem net met alles op high met 60 fps lijkt me sterk..Rynji schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:19:
[...]
Welke resolutie speel je, weet je zeker dat één 6950 genoeg is voor ultra 60fps?
Bij mij is ie ook verdwenen, heb al een mail naar de klantenservice verstuurd. Afwachten....thomskipsp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:10:
Postleugens worden steeds meer orde van de dag
Paar dagen terug Bartsmit "verzonden"....
Woensdag op track&trace: nog steeds bij het begin en niet eens in sorteer proces.
Lekker zeg, staat er dus letterlijk "pas sturen op 27 oktober" op de pakket?
Straks is ie in vergeethoekje blijven liggen.
De melding dat ie volgende werkdag verstuurd zou worden is pure joke. Het is al 2 dagen voorbijgegaan.
Woensdag op track&trace: nog steeds bij het begin en niet eens in sorteer proces.
De melding dat ie volgende werkdag verstuurd zou worden is pure joke. Het is al 2 dagen voorbijgegaan.
Ik heb de normale versie van BF3, kan ik later wel die Maps van de Limited Edition krijgen?
Had je een berichtje gehad van verzonden?-EvoLution- schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:20:
[...]
Bij mij is ie ook verdwenen, heb al een mail naar de klantenservice verstuurd. Afwachten....
Zo ja, dan moet ik ook ff gaan nakijken.
webshops versturen hem woensdag zodat je hem donderdag in huis hebt.MrDummy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:22:
Postleugens worden steeds meer orde van de dag
Het spel is super,
alleen jammer dat de SP soms idd erg scripted aanvoelt en dat sommige lichten van beton zijn ofzo.
Moet het nu op low spelen, blijkbaar schokt het spel enorm icm een GTX 260. Anandtech had het hier ook al over.
alleen jammer dat de SP soms idd erg scripted aanvoelt en dat sommige lichten van beton zijn ofzo.
Moet het nu op low spelen, blijkbaar schokt het spel enorm icm een GTX 260. Anandtech had het hier ook al over.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja normaal krijg je hem er na x verloop van tijd gewoon bijRoshnak schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:22:
Ik heb de normale versie van BF3, kan ik later wel die Maps van de Limited Edition krijgen?
Bij de volgende generatie consoles zijn we hopelijk verlost van die optical drives, dat scheelt weer 50 pagina's vol postordergeblaat voor een grote gamerelease
Nou ik heb de LE ook bemachtigd bij de Intertoys Alkmaar. Heeft wel letterlijk bloed zweet (geen tranen) gekost.
Onderweg werd ik afgesneden door een VW golf getjoent. Dit was het resultaat:

Tip mensen: Wees nooit te blij! Dat vindt karma niet leuk

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ja, kost waarschijnlijk 15 dollar/12 euroRoshnak schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:22:
Duurt het installeren van BF 3 lang of ligt dat aan mij? Origin blijft op Voorbereiden....... staan.
Mag ik lachen?rickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
Nou ik heb de LE ook bemachtigd bij de Intertoys Alkmaar. Heeft wel letterlijk bloed zweet (geen tranen) gekost.
[afbeelding]

Vind het wel knullig dat het net gebeurt als je BF3 haalt
[ Voor 6% gewijzigd door Spekker op 26-10-2011 17:26 ]
Dat is alleen met de Physical Warfare Pack, die krijgt iedereen later gratis. Back to Karkand wordt echter wel een betaalde DLC. Vergelijkbaar met BFBC2: Vietnam. Naast de maps ook nieuwe voertuigen etc.yzx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
[...]
Ja normaal krijg je hem er na x verloop van tijd gewoon bij
Fysieke box en echte DVD is wel beter gevoel dan hoop bytes waarbij je nog moet downloadenPlankton schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
Bij de volgende generatie consoles zijn we hopelijk verlost van die optical drives, dat scheelt weer 50 pagina's vol postordergeblaat voor een grote gamerelease
Kun je ook nog in de boekenkast neerleggen!
oew daar krijg je morgenochtend veel last van als je net uit bed staptrickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
[afbeelding]
2 rare bewegingen doen en je voelt het letterlijk openbarsten
Ontopic :
Iemand idee wanneer de patch voor de pc live gaat?
speel nu al sinds de 24ste maar de day one patch is nog steeds niet verkrijgbaar?
als ik kijk bij bf3 ver : 1.0.0.0
[ Voor 12% gewijzigd door osmosis op 26-10-2011 17:27 ]
Wooehoooeeee goo LEagoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:25:
[...]
Dat is alleen met de Physical Warfare Pack, die krijgt iedereen later gratis. Back to Karkand wordt echter wel een betaalde DLC. Vergelijkbaar met BFBC2: Vietnam. Naast de maps ook nieuwe voertuigen etc.
Dacht wel dat iets na verloop van tijd vrij werd gegeven voor iedereen
Wanneer kan je op de xbox multiplayeren? :3
Zeer waarschijnlijk jajterpstra schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
oew daar krijg je morgenochtend veel last van als je net uit bed stapt![]()
1 uur morgevroegstijnislike schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:27:
Wanneer kan je op de xbox multiplayeren? :3
Maar goed dat het bijna weekend is zodat je in je stoel fijn BF3 kunt spelen
[ Voor 40% gewijzigd door yzx op 26-10-2011 17:28 ]
Dun laagje vaselineArsenius schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:28:
Ah joooooh, dat gaat lelijke littekens geven. Ik zou er maar wat opsmeren. Geen idee wat..
If it aint fixed, it's broken.
Kijk,
Een goede game spelen kost nou eenmaal offers;) Nee serieus, verder alles goed met je? Anders kun je alsnog niet spelen....dat zou zuur zijn...
Een goede game spelen kost nou eenmaal offers;) Nee serieus, verder alles goed met je? Anders kun je alsnog niet spelen....dat zou zuur zijn...
http://www.dsogaming.com/...h-nvidias-285-62-drivers/
Aha! Daarom runde de beta dus WEL prima, en was ik me al zorgen aant maken tijdens de SP.
Vooral de schaduw issue is echt zwaar irritant! Driehoekjes, zelfs op ultra setting... WTF>!
Aha! Daarom runde de beta dus WEL prima, en was ik me al zorgen aant maken tijdens de SP.
Vooral de schaduw issue is echt zwaar irritant! Driehoekjes, zelfs op ultra setting... WTF>!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heb gebeld. Order stond bij hun nog wel in het systeem en op afgeleverd, dus er is ergens iets wat verzonden ;-)-EvoLution- schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:20:
[...]
Bij mij is ie ook verdwenen, heb al een mail naar de klantenservice verstuurd. Afwachten....
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Ahh..rickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
[afbeelding]
Maar je hebt je bf3!!... :D:D:D
Aangezien ik (hoofd) verpleegkundige ben: ik zou er inderdaad zoals eerder gezegd een laagje vasseline op doen.. Je hebt ook littekencrème.. dat werkt ook erg goed. Gewoon bij het kruidvat/trekpleister te verkrijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 17:33 ]
Nee..
Ik neem aan dat we 'm morgen krijgen.. Ik heb alleen bij Wehkamp besteld voor de lage prijs en ik wilde het doosje enzo..Leveringsinformatie
Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
Ok, ik kan niet inloggen op battlelog, account is not allowed... OMFG kut systeem, alles is al geinstalleerd op origin en gevalideerd. Maar ik kan niet inloggen op battlelog. Meerderen hier last van?
Ben hem ook aan het installeren is het mogelijk om te multiplayen op de pc?
En waarom moet hij eerst de game "downloaden" vanaf de cd's? inplaats van hem direct te installeren?
Is het trouwens verplicht om de cd's erbij te houden of kunnen deze de kast in?
En waarom moet hij eerst de game "downloaden" vanaf de cd's? inplaats van hem direct te installeren?
Is het trouwens verplicht om de cd's erbij te houden of kunnen deze de kast in?
Gun het even wat rust. je bent niet de enigste die nu bezig is met activeren et ceteraGiablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:32:
Ok, ik kan niet inloggen op battlelog, account is not allowed... OMFG kut systeem, alles is al geinstalleerd op origin en gevalideerd. Maar ik kan niet inloggen op battlelog. Meerderen hier last van?
servers doen roken waarschijnlijk. probeer het gewoon later opnieuw
Oorlogs wond, gisteravond online meerdere opgelopenrickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
[afbeelding]
Warhammer en PC games en lego
Wacht tot morgen.. Zoals de Wehkamp bestellers..Giablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:32:
Heb bij Wehkamp besteld en moet dus tot morgen wachten, geen probleem voor mij. Kan vandaag toch nog niet spelen en moet morgen gewoon werken, als ik 's avonds thuis kom ligt hij vast wel op de mat
.
Inderdaad, wee ons, Wehkamp broeders
Verwijderd
kan iemand bevestigen of je al singleplayer kan spelen met de console versie?
of moeten we daarvoor ook al wachten tot vannacht?
of moeten we daarvoor ook al wachten tot vannacht?
Ja wanneer komt die day one patch?jterpstra schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
oew daar krijg je morgenochtend veel last van als je net uit bed stapt![]()
Ontopic :
Iemand idee wanneer de patch voor de pc live gaat?
speel nu al sinds de 24ste maar de day one patch is nog steeds niet verkrijgbaar?
als ik kijk bij bf3 ver : 1.0.0.0
I'm with you soldierBiohazzard21 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:34:
Inderdaad, wee ons, Wehkamp broeders
Niks aan te doen.... Dan maar tot morgen wachten
mensen de hoop niet opgeven!!!, ze kunnen vanavond nog komen!
Mijn postbode komt altijd om 1 uur, maar bedankt voor de sprankel hoopmegadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:37:
megadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:37:

Verwijderd
OMG.. krijg ik nu een sms'je dat ik hem op kan halen op het DHL servicepoint in mijn woonplaats. Echter sluit ie om 6 uur, dus dat wordt nix meer..

Ja en tupac en michael jackson zitten twee huizen naast mij te klaverjassen
Yes, ik zal en moest het hebben. Vanavond na 12 uur hoop ik dat kreng te kunnen spelen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:31:
[...]
Ahh..En gewoon doorrijden ook nog zeker? Ik hoop niet dat het er zo in Schagen ook aan toe zal gaan.. Best triest dit..
Maar je hebt je bf3!!... :D:D:D
Aangezien ik (hoofd) verpleegkundige ben: ik zou er inderdaad zoals eerder gezegd een laagje vasseline op doen.. Je hebt ook littekencrème.. dat werkt ook erg goed. Gewoon bij het kruidvat/trekpleister te verkrijgen.

NOG 20 MINUTEN GOGOGOGVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
OMG.. krijg ik nu een sms'je dat ik hem op kan halen op het DHL servicepoint in mijn woonplaats. Echter sluit ie om 6 uur, dus dat wordt nix meer..
lol
Verwijderd
Ik hoop het ook voor jou..rickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Yes, ik zal en moest het hebben. Vanavond na 12 uur hoop ik dat kreng te kunnen spelen.
RUN FOREST RUN !Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
Verwijderd
21 min bedoel je..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 17:40 . Reden: onlangs 21 min ]
Ben een update aan het downloaden van zon 500 mb.. iemand enig idee wat deze patch doet?
Was net al bij mijn afhaalpunt, landelijke computerstoring bij dhl waardoor ze niks mee mogen/kunnen geven...Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
Sorry wiskunde is niet mijn beste vak, heb het even ge-edit voor je

Orly ? uhm dat is dan day one patch lijkt meglennox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:40:
Ben een update aan het downloaden van zon 500 mb.. iemand enig idee wat deze patch doet?
* zet snel origin aan updaten die handel
hopelijk houdt het rubberbanding wat op hierbij...
je bedoelt pc patch neem ik aan ?
Verwijderd
Dat is ff lullig! Aangezien ik het morgen ook nog ontzettend druk heb met mijn studie boeit het me weinig... Alleen wil ik hem zo graag in mijn handen hebben.... Alleen dat gevoel al.. (A)CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:40:
[...]
Was net al bij mijn afhaalpunt, landelijke computerstoring bij dhl waardoor ze niks mee mogen/kunnen geven...
Zoiezo niks om te zeiken. Wehkamp houdt zich gewoon aan de regels. Daarnaast heeft Wehkamp wel de beste DLC: namelijk de DLC die echt exclusief is en later niet beschikbaar zal zijn!Preau schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:34:
Heb bij Wehkamp besteld en moet dus tot morgen wachten, geen probleem voor mij. Kan vandaag toch nog niet spelen en moet morgen gewoon werken, als ik 's avonds thuis kom ligt hij vast wel op de mat.
hier is die open tot 9 uurVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
ja pc versiejterpstra schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:41:
[...]
Orly ? uhm dat is dan day one patch lijkt me
* zet snel origin aan updaten die handel
hopelijk houdt het rubberbanding wat op hierbij...
je bedoelt pc patch neem ik aan ?
Verwijderd
Haha.. pest me maar!megadoom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:42:
[...]
hier is die open tot 9 uurleuk bij de primera
nu ga ik eten.. dus even niet online op tweakers.. (A)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 17:44 ]
Dit topic is gesloten.