Ik had em een week geleden ge preorderd voor 50 euro bij FreeRecordShop en nog niet binnenEDIT schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:05:
Tip: FreeRecordShop in Zutphen heeft 'm gewoon al netjes in de winkel liggen voor €35.-. Krijg je nog extra een cadeaukaart van 5 euro bij voor je volgende aankoop bij FRS
Zojuist eentje opgehaald
09-11-2010? Nogal trage klok daar bij wehkamp?CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:17:
Wehkamp status = nu :
09-11-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
09-11-2010 Pakje is op het DHL Servicepoint afgehaald
09-11-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
09-11-2010 Bezorger is met pakje onderweg.
09-11-2010 Pakje ligt klaar op het DHL Servicepoint, ontvangstbericht is verstuurd
Ik heb alleen nog geen bericht gehad... Maar ik ben weg !
2010? Was het Black ops?CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:17:
Wehkamp status = nu :
09-11-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
09-11-2010 Pakje is op het DHL Servicepoint afgehaald
09-11-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
09-11-2010 Bezorger is met pakje onderweg.
09-11-2010 Pakje ligt klaar op het DHL Servicepoint, ontvangstbericht is verstuurd
Ik heb alleen nog geen bericht gehad... Maar ik ben weg !
:-)
Haha ik wil net zeggen:P dat was nog voor de pre-alpha versie:Prikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
09-11-2010? Nogal trage klok daar bij wehkamp?
Verwijderd
Hoe dan als ik vragen mag? Bij mij staat er nog niet uitgebrachtVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:14:
[...]
Ik heb hem ook bij Origin gekocht, gedownload in ongeveer 2 uurtjes en hij is nu aan het installeren

nog 8 uurtjesJap schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:49:
[...]
Hier krijg ik hem anders niet geactiveerdToch maar op die vpn activatie zoeken..
Best wel flauw als je een fysieke game hebt en je hem niet kan (mag eigenlijk) spelen
Verwijderd
ik zit te trollen? misschien moet je dan eens opzoeken wat dat betekend. En ja het is ea's verkoopkanaal maar zij hebben de game al een week geleden geleverd aan de winkels, die winkels zijn dan verplicht zich aan de releasedate te houden, doen ze dit niet en EA komt er achter dan kunnen ze een boete verwachten of gewoon een verbod op het verkopen van EA games. Ik zit ook met smart te wachten maar ik wacht gewoon rustig tot ik de game krijg op de releasedate. De meeste mensen die al kunnen spelen hebben dit via een VPN en de origin versie gedaan, dat er al winkels zijn die de game uitgeven gebeurd altijd maar die lopen een risico.BTU_Natas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
En wie levert aan de winkels? Juist EA. Het is hun verkoop kanaal. En jij vat dus niet hoe ik en waarschijnlijk anderen hier, smachtend zitten te wachten op een game. Ga ergens anders zitten trollen.
Ik kreeg een smsje van game mania, ben er heen geraced, en ik ben nu aan het installeren
Ok wat een onzin, ik heb twee dvd's maar nog steeds gaat ie de game downloaden via origin?? waarom in godsnaam, ik wil via de cd installeren!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Giablo op 26-10-2011 16:22 ]
je kunt toch niet spelenHKS-Skyline schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
Ik kreeg een smsje van game mania, ben er heen geraced, en ik ben nu aan het installeren
Downloaden bij origin betekent instalerenGiablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
Ok wat een onzin, ik heb twee dvd's maar nog steeds gaat ie de game downloaden via origin?? waarom in godsnaam, ik wil via de cd installeren!!!!
[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 26-10-2011 16:22 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Hmm weird ja. Nog meer mensen met die gekke wehkamp status nu? Zou wel verklaren waarom ik geen mail heb gehad, die is terug in de tijd gegaanrikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
09-11-2010? Nogal trage klok daar bij wehkamp?
Heeft iemand hem hier bij Castlegames gepreordered?
Is de fysieke versie eerder te spelen middels het VPN truckje? ja of nee voldoet.
Als dat namelijk niet het geval is, dan heeft het geen nut om de wehkamp versie retour te sturen en naar de FRS te gaan. Als je wel eerder kan spelen wil ik dat misschien nog wel doen.
Als dat namelijk niet het geval is, dan heeft het geen nut om de wehkamp versie retour te sturen en naar de FRS te gaan. Als je wel eerder kan spelen wil ik dat misschien nog wel doen.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Jongens, jullie zullen het niet geloven:
Ik heb net een zak uien besteld bij de lokale groenteboer en ik kan hem af komen halen!!!!
W00hOO!!!!!
Vinden jullie dat nu niet interessant?
Ik heb net een zak uien besteld bij de lokale groenteboer en ik kan hem af komen halen!!!!
W00hOO!!!!!
Yep, eerder vandaag mail gehad dat hij vandaag verzonden wordt.hardware.tom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
Heeft iemand hem hier bij Castlegames gepreordered?
Edit:14:40 uur om precies te zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Jimmy-time1 op 26-10-2011 16:25 ]
Bij mij staat er alleen:CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Hmm weird ja. Nog meer mensen met die gekke wehkamp status nu? Zou wel verklaren waarom ik geen mail heb gehad, die is terug in de tijd gegaan
Ik wacht dus gewoon even rustig tot morgen.Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
De bestelling van Wehkamp is onderweg, zal zo de stad even doorfietsen of ik het voor de console nog voor een mooi prijsje kan vinden.
En wat doet iedereen moeilijk, pre-order of niet, vanavond unlockt hij pas dus relax mensen
En slowchat topic? Noem het maar fast chat
En wat doet iedereen moeilijk, pre-order of niet, vanavond unlockt hij pas dus relax mensen
En slowchat topic? Noem het maar fast chat
Ooh, ik nog nietJimmy-time1 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
[...]
Yep, eerder vandaag mail gehad dat hij vandaag verzonden wordt.
Kweet nietiLikeNoobies schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
Is de fysieke versie eerder te spelen middels het VPN truckje? ja of nee voldoet.![]()
En internet uitzetten omzeilt de beveiliging ook niet dus ook nog geen SP
Ik heb hem nog steeds verzonden staan waar ik niet op kan klikken =/ staat al zo sinds gister, hoewel er nu sinds een uurtje ineens bij staat "Nogmaals bestellen".CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Hmm weird ja. Nog meer mensen met die gekke wehkamp status nu? Zou wel verklaren waarom ik geen mail heb gehad, die is terug in de tijd gegaan
Ook nog geen mail gehad dat ie verzonden is.
Kweet niet maar als je bij dvdoutlet.nl bestelde kreeg je hem ook morgen. =)
not sure if trolling..yzx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
je kunt toch niet spelen
[...]
Downloaden bij origin betekent instaleren
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:10:
Misschien een beetje laat, maar weet iemand waar ik de nieuwste amd/ati drivers kan downloaden? Kan niks vinden op google/sites. Alleen de oude beta drivers.
Mijn hele order is verdwenen van de wehkamp site...CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Nog meer mensen met die gekke wehkamp status nu?

Verwijderd
Niet zo flauw doen joh, het is immers het "Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic"Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
Jongens, jullie zullen het niet geloven:
W00hOO!!!!!

En met uien kan je niet schieten.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:27:
[...]
Niet zo flauw doen joh, het is immers het "Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic"
heb hem gister al eventjes kunnen spelen (key only besteld op cjs-cdkeys.com, key geactiveerd op origin, koreaanse VPN gestart en langs de 'game is nog niet uit' melding gekomen. eventjes coop gedaan en een potje online (er zijn al een flink aantal EU servers up), en jummie wat een spel. De ultra settings maken hem toch echt nog flink veel mooier dan in de beta.
Zo. Bart Smit Leeuwarden had nog genoeg op voorraad
[ Voor 7% gewijzigd door Lord Maximus op 26-10-2011 16:30 ]
Wel grappig dat het de "kroeg" wordt genoemd en de meeste posters nog niet naar een kroeg mogen..Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:27:
[...]
Verwijderd
Ook Ps3?Lord Maximus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:30:
Zo. Bart Smit Leeuwarden had nog genoeg op voorraad![]()
[afbeelding]
Hoeveel koste hij daar? Misschien ren ik er nog even langs danLord Maximus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:30:
Zo. Bart Smit Leeuwarden had nog genoeg op voorraad![]()
[afbeelding]
25 Aug. de limited edition voor de PC besteld. Had een waardebon van 10 euro dus was 26 euro!
Had gister een mailtje gekregen dat hij verzonden zou worden, alleen de pagina bestellingen bij mijn wehkamp laat niks zien
Artikelomschrijving Maat Levertijd / Status Aantal Prijs Annuleren Alternatieven
Battlefield 3 (Limited edition)
Battlefield 3 (Limited edition) Bestelnr. 862-52-466 Besteld: 25 aug
In behandeling 1 36.50
Hij staat al sinds 25 aug in behandeling
Had gister een mailtje gekregen dat hij verzonden zou worden, alleen de pagina bestellingen bij mijn wehkamp laat niks zien

Artikelomschrijving Maat Levertijd / Status Aantal Prijs Annuleren Alternatieven
Battlefield 3 (Limited edition)
Battlefield 3 (Limited edition) Bestelnr. 862-52-466 Besteld: 25 aug
In behandeling 1 36.50
Hij staat al sinds 25 aug in behandeling

Verwijderd
Dat snap ik helemaal, dat dit het slowchat topic is.. Misschien mijn fout dat ik de gemiddelde tweaker wat hoger had ingeschat en dacht ik dat ze wat meer interessante dingen te melden hadden...
Als je een avondje in de kroeg het ook alleen maar zou kunnen hebben over dat iemand zijn zak uien onderweg was, zou je er ook iets van zeggen.
"Kunnen we het niet over voetbal of tieten hebben?" o.i.d.
En daarnaast, een flauwe grap mag toch ook in een kroeg? dus of dat nu meteen flauw is...
Als je een avondje in de kroeg het ook alleen maar zou kunnen hebben over dat iemand zijn zak uien onderweg was, zou je er ook iets van zeggen.
En daarnaast, een flauwe grap mag toch ook in een kroeg? dus of dat nu meteen flauw is...
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:27:
[...]
voor voetbal en tieten moet je in het fok forum zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:33:
Dat snap ik helemaal, dat dit het slowchat topic is.. Misschien mijn fout dat ik de gemiddelde tweaker wat hoger had ingeschat en dacht ik dat ze wat meer interessante dingen te melden hadden...![]()
[...]
Verwijderd
Limited Edition?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:32:
net gebeld met de klantenservice van intertoys, omdat concurrenten aan het verkopen zijn, is daar nu een mail uit naar alle fillialen dat er verkocht mag worden vanaf nu
dus pak je fiets!!!
zei er iemand tieten?RocketKoen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
[...]
voor voetbal en tieten moet je in het fok forum zijn
die is te omzeilen dmv VPN, als je niet kan wachten.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:35:
AHH RAAGE!
BF3 eindelijk klaar met installeren -> releasedate check!
Verwijderd
Ik probeer alvast alles te installeren, maar kom niet verder dan Origin inlogscherm. Daarna geeft ie aan dat origin account deactivated is en kan ik niet meer met mijn e-mailadres een nieuw account aanmaken. Weet iemand wat ik nu kan doen?
55,- ps3 en 59,- ps3 limited edition bij mm bijlmer
VPN of proxy en klaar! Google is your friend!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:35:
AHH RAAGE!
BF3 eindelijk klaar met installeren -> releasedate check!
Verwijderd
morgen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:38:
Heb bij Whekamp besteld status: verzonden
Word hij nou vandaag geleverd of morgen?
Stomme wehkamp laat dus iedereen nog een dagje wachten begrijp ik? Wel lame dat dan de rest van nederland gewoon die dingen uit de winkels kan trekken. Pre-order je dat kreng, gaan alle winkels hem eerder verkopen. Echt weer laf, als er geld te verdienen is door die winkels dan pleuren ze 'm d'r uit. Lekker voor de mensen die 'm ontzettend lang van tevoren hebben gepreorderd en daarmee hun vertrouwen in de game uiten. Die krijgen 'm dus nu nog later ook.
Bedankt!
Bedankt!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
TadaaMisiek schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
VPN of proxy en klaar! Google is your friend!
morgenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:38:
Heb bij Whekamp besteld status: verzonden
Word hij nou vandaag geleverd of morgen?
Ik heb nog niet eens de mail gehad dat ie verzonden is
Hmmm, ik lees hier alleen mensen met de PC versie. Maar, zijn er ook mensen die hun PS3 versie al binnen hebben (al dan niet dmv pre-order)?
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd
Helemaal leip geworden van dit topic! 
Zometeen rondje Saturn/mediamarkt en desnoods FRS utrecht centraal!! Iemand al geweest?
PANIEK!
Zometeen rondje Saturn/mediamarkt en desnoods FRS utrecht centraal!! Iemand al geweest?
PANIEK!
Iemand enig idee of ik nog een code krijg bij mijn limited edition via origin? Heb hem in de EA store gehaald, kan alleen geen servers vinden voor die andere mappack.
Mijn pre-ordered PS3 versie ligt thuis op mij te wachtenBakkert schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:
Hmmm, ik lees hier alleen mensen met de PC versie. Maar, zijn er ook mensen die hun PS3 versie al binnen hebben (al dan niet dmv pre-order)?
Vaag, staat namenlijk niks dat Wehkamp mijn versie verzonden heeft bij Mijn Wehkamp, wel gister een mailtje gehad.
Nee, stel je voor dat je 'm 1 dag later krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:40:
[...]
geen pre-order voor mij in de toekomst dus
The devil is in the details.
Waar heb je besteld, Bol (hoop ik dan)?Online JJ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:41:
[...]
Mijn pre-ordered PS3 versie ligt thuis op mij te wachten
If it aint fixed, it's broken.
omdat? je hem op de officiële release datum krijgt?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:40:
[...]
Hmm raar.. net bij Mijn Wehkamp gekeken kan ik ineens wel op verzonden klikken, maar daar schiet ik ook lekker veel mee op.. "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling."
Eigenlijk doet wehkamp niets fout. De release datum is de 27e, dus als ze dan op de deurmat liggen is er niets aan de hand.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:40:
[...]
Doordat andere winkels de game nu wel gaan verkopen, te vroeg dus, komt dat in contrast te staan en lijkt wehkamp de boosdoener omdat ze dit niet doen. Ik vind het dus niet helemaal terecht dat wehkamp wordt afgebrand.
Ze hadden alleen wel de status verzonden pas vandaag erin moeten zetten...
hahaha mafkeesVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:
Helemaal leip geworden van dit topic!
PANIEK!
Ik zou em ook wel willen, maar wacht gewoon braaf tot ie morgen op de mat valt.
ach, kom in ieder geval met voldoende slaap op het werk morgen
De release datum is morgen, wehkamp doet niets fout(mits ze morgen leveren). ik ga er van uit dat ik hem morgen heb maar mocht het eerder zijn ga ik niet klagen!
[ Voor 7% gewijzigd door Twixell op 26-10-2011 16:44 ]
Heb ook besteld bij Wehkamp, status verzonden. Maar als ik er op klik kan hij geen data geven.
Misschien dat ie gewoon met de post verzonden is, verzendkosten waren ook maar €1,95
En is er ook iets mogelijk dat bijvoorbeeld Wehkamp de Bart Smit en Intertoys aanklaagd. (Niet voor de rechter, maar bij een inspectie ofzo). Dat zou wel een ultieme troll zijn
Misschien dat ie gewoon met de post verzonden is, verzendkosten waren ook maar €1,95
En is er ook iets mogelijk dat bijvoorbeeld Wehkamp de Bart Smit en Intertoys aanklaagd. (Niet voor de rechter, maar bij een inspectie ofzo). Dat zou wel een ultieme troll zijn

Yaay, net eerste hacker gezien... In mijn team wel te verstaan
Hoe report je iemand op battlelog? 75-1 is niet echt een score voor een beginner lijkt me?
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Verwijderd
Balen!!!
Net mijn vriendin ff naar de gameboer gestuurd, ben zelf nog aan het werk.
Eigenlijk wouden ze het spel nog niet meegeven (GamerzParadize, Arnhem). Maar met haar lieve oogjes heeft ze het toch voor elkaar gekregen (en door te zeggen dat ze bij de MM ook al ligt).
Eigenlijk wouden ze het spel nog niet meegeven (GamerzParadize, Arnhem). Maar met haar lieve oogjes heeft ze het toch voor elkaar gekregen (en door te zeggen dat ze bij de MM ook al ligt).
Juist, nu krijg ik de melding:
In behandeling
-> Er is geen volg informatie voor deze bestelling
Nogmaals bestellen
Wat zijn ze toch allenmaal aan het doen bij Wehkamp
In behandeling
Nogmaals bestellen
Hij is verzonden
[ Voor 11% gewijzigd door hardware.tom op 26-10-2011 16:49 ]
Doe mij ook zo'n vriendin, die van mij lachte me uit toen ik zei dat ik battlefield 3 besteld had. Sinds battlefield 2 geen game meer aangeraaktVinno schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:47:
Net mijn vriendin ff naar de gameboer gestuurd, ben zelf nog aan het werk.
Mijn vriendin heeft me dit weekend een soort weekend-off gegeven omdat ze weet dat ik 't toch wel grijs speel, lol
Zo frustrerend om te lezen dat zoveel mensen al kunnen spelen 
Momenteel kan ik SP spelen (you know how), maar niet eerlijk dat mensen het fysieke spel al hebben van winkels... Ik was nog zo blij dat ik een key had gekocht en al gepreload (again, you know how) en dacht als ongeveer eerste te kunnen spelen... niet dus
Momenteel kan ik SP spelen (you know how), maar niet eerlijk dat mensen het fysieke spel al hebben van winkels... Ik was nog zo blij dat ik een key had gekocht en al gepreload (again, you know how) en dacht als ongeveer eerste te kunnen spelen... niet dus

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik weet het niet zeker, maar zoals ik al zei komt ie misschien met de gewone post. Ik bedoel, hij past makkelijk in de brievenbus. Lage verzendkosten (kan ook aan selektvracht liggen). En geen track&trace code.R0y. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:
Juist, nu krijg ik de melding:
In behandeling
Nogmaals bestellen
*Wacht af*

Verwijderd
Jonguh ik word helemaal hyper als ik dit topic volg. Jij geen last van?Terrz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
hahaha mafkees.
Ik zou em ook wel willen, maar wacht gewoon braaf tot ie morgen op de mat valt.
ach, kom in ieder geval met voldoende slaap op het werk morgen
Ik moet hier weg en asap naar de winkel raggen...
Hahaha, nee die van mij is echt ideaal.Terrz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:
[...]
Doe mij ook zo'n vriendin, die van mij lachte me uit toen ik zei dat ik battlefield 3 besteld had. Sinds battlefield 2 geen game meer aangeraakt
Die heeft lekker de aankomende paar dagen dingen voor haarzelf gepland.
En dan komt ze af en toe wat lekkers brengen. En als ze dan toch thuis is, gaat ze gewoon op de laptop domme series kijken enzo
Verwijderd
Noh! MazzelpikVinno schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:51:
[...]
En dan komt ze af en toe wat lekkers brengen. En als ze dan toch thuis is, gaat ze gewoon op de laptop domme series kijken enzo
HA! Mijn verzonden BF3 limited edition is verdwenen in wehkamp bij mijn bestellingen. Het moet niet gekker worden
Verwijderd
Heb rond 15:00 mijn pre-order PS3 limited edition bij de game mania in groningen gehaald.
Als je denkt dat je de ultieme vriendin hebt
Ik heb hem gewoon 2x besteld 1 voor mij en 1 voor me vriendin:p lekker samen in zon chopper raggen
Voor de mensen in Groningen. In Videoland hebben ze de LE versie liggen. Waarschijnlijk ook andere vestigingen. FRS hebben ze hem ook al, alleen geen LE
Blijft er weinig tijd over om BF3 te spelen zeker?ExilaaHH schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:53:
Als je denkt dat je de ultieme vriendin hebtIk heb hem gewoon 2x besteld 1 voor mij en 1 voor me vriendin:p lekker samen in zon chopper raggen
@jimmy 50-50
het is tenslotte wel battlefield
Vandaag bij Gamemania de PC versie opgepikt, dus ik installeren en dacht, kom, ff uitproberen...
Helaas pindakaas, hij controleert of de verschijningsdatum al aangebroken is en dat is blijkbaar niet het geval: "27 oktober, 01:00". Ja, hallo, waarom verkopen ze hem dan?
Maakt niet veel uit hoor, ik ben vanaf morgen toch een lang weekend weg, heb ik hem in ieder geval al in huis en geinstalleerd. Wel suf van Gamemania...
Helaas pindakaas, hij controleert of de verschijningsdatum al aangebroken is en dat is blijkbaar niet het geval: "27 oktober, 01:00". Ja, hallo, waarom verkopen ze hem dan?

Maakt niet veel uit hoor, ik ben vanaf morgen toch een lang weekend weg, heb ik hem in ieder geval al in huis en geinstalleerd. Wel suf van Gamemania...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ja heb wel een beetje zon gevoelVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:50:
[...]
Jonguh ik word helemaal hyper als ik dit topic volg. Jij geen last van?
Ik moet hier weg en asap naar de winkel raggen...
Verwijderd
Dus je kan het spel voor de pc gewoon voor 35 euro krijgen? Dat valt goed mee!!
Maar dit is zeker alleen de cd-key zonder een fysiek hoesje enzo?
Iemand nog tip waar je het best kan halen?
(indien bij winkel: omgeving Den Haag)
Maar dit is zeker alleen de cd-key zonder een fysiek hoesje enzo?
Iemand nog tip waar je het best kan halen?
(indien bij winkel: omgeving Den Haag)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 16:58 ]
Waar heb je die gevonden?ExilaaHH schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:53:
Als je denkt dat je de ultieme vriendin hebtIk heb hem gewoon 2x besteld 1 voor mij en 1 voor me vriendin:p lekker samen in zon chopper raggen
PC natuurlijk.
EUR 38,-Hortz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:32:
[...]
Hoeveel koste hij daar? Misschien ren ik er nog even langs dan
Voor de mensen die BF3 nog niet hebben en hem graag willen hebben... raad ik www.g2play.net aan... binnen 5 mins heb je de serial code
en ik bestel al jaren bij hun... dit is natuurlijk alleen aan te bevelen als je het hoesje niet hoeft (how cares about it anyway)
Haha dat is helemaal beter ja.ExilaaHH schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:53:
Maar dan wordt het wel ruzie wie er moet opstaan voor hapjes
Ik had bij het bestellen de avondbezorging aangeklikt omdat ik was vergeten dat ik herfstvakantie had, dus ik hoop dat mijne inderdaad vanavond nog komt
samerikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:59:
[...]
Ik had bij het bestellen de avondbezorging aangeklikt omdat ik was vergeten dat ik herfstvakantie had, dus ik hoop dat mijne inderdaad vanavond nog komt
Bij mij komen ze alleen maar s'avondsrikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:59:
[...]
Voeg me maar toe aan je friends list.. Als je wil...
De Name is
STRONKIE
De Name is
STRONKIE
Dit topic is gesloten.