Heb ik battlefield 3 besteld bij https://www.gamekey-center.com krijg ik de russische versie
. Kan gelukkig wel de taal aanpassen
[] kon niet, het is Mortalboy_NL geworden!
Livestream van GamerSpawn/DeltaGamer met een overzicht van de complete BF geschiedenis. Video start 22:30 nederlandse tijd.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=u-XkOdAyBSE"]YouTube: The History of Battlefield[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=u-XkOdAyBSE"]YouTube: The History of Battlefield[/video]
Wij delen dezelfde gedachteDopeMasta schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
hoop niet laterik ga in iedergeval de sp vast spelen (op de andere manier)
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Net singleplayer voor half uurtje gespeeld. Alles ultra, MSAA, AA op max en dan 45 / 50 frames. Speel met een Phenom II 945, 4gb, 6950 900/1310. Valt me alles mee. Dit zal in de multiplayer wel minder worden.
Verder leuk voor een singeplayer game, maar ik kan niet wachten om in de loop van de week op wat europese servers te spelen
.
Verder leuk voor een singeplayer game, maar ik kan niet wachten om in de loop van de week op wat europese servers te spelen
[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-10-2011 21:10 ]
Is er trouwens een manier om de game nu te activeren en multiplayer goed te kunnen spelen? Of alleen SP? Geen zin om de 45698 posts door te lezen...
Dan heb je pechMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:09:
Is er trouwens een manier om de game nu te activeren en multiplayer goed te kunnen spelen? Of alleen SP? Geen zin om de 45698 posts door te lezen...
39
I fixed it for you.StealthyPeanut schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:08:
Net singleplayer tot aanspoiler:gespeeld. Alles ultra, MSAA, AA op max en dan 45 / 50 frames. Speel met een Phenom II 945, 4gb, 6950 900/1310. Valt me alles mee. Dit zal in de multiplayer wel minder worden.de aardbeving
Verder leuk voor een singeplayer game, maar ik kan niet wachten om in de loop van de week op wat europese servers te spelen.
Draait lekker, welke reso?StealthyPeanut schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:08:
Net singleplayer tot aan de aardbeving gespeeld. Alles ultra, MSAA, AA op max en dan 45 / 50 frames. Speel met een Phenom II 945, 4gb, 6950 900/1310. Valt me alles mee. Dit zal in de multiplayer wel minder worden.
Verder leuk voor een singeplayer game, maar ik kan niet wachten om in de loop van de week op wat europese servers te spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
// Have fun playing Battlefield 3
[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 24-10-2011 21:22 ]
U heeft gelijk. Helaas was dit al in alle filmpjes te zien, vandaar dat ik er niet bij nadacht.
1680/1050
[ Voor 25% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-10-2011 21:12 ]
Daar dacht ik later ook aan. Anyway wie weet is er wel een 2e aardbevingStealthyPeanut schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:11:
[...]
U heeft gelijk. Helaas was dit al in alle filmpjes te zien, vandaar dat ik er niet bij nadacht.

Morgen ga je dat voor mij doenProfoundValue schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:11:
Als het activeren van Battlefield 3 niet helemaal wil lukken, kom dan even langs op de GoT Battlefield 3 Teamspeak server, ik kan je (nu nog 40 minuten) helpen om je legale versie te activeren via Teamviewer:
1. [url="ts3server://62.212.66.142"]ts3server://62.212.66.142[/url] (Klik hierop en je wordt automatisch geconnect met de GoT Teamspeak Server)
2. Indien je Teamviewer nog niet geinstalleerd hebt, hij is via hier te downloaden http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx, doe dit alvast zodat de hulp sneller kan geschiedden!
Zo zo, ik heb wat gemist zie ik. Ik ga mijn Wehkamp order niet annuleren, ik vind een dvdtje wel leuk zo op mijn boekenplank..
Hengel wel de Singeplayer binnen (rloaded). Ga ik eens kijken of ik een beetje kan oefenen alvast.
Multiplayer is voor donderdag! Ongeduldige mensen......
Hengel wel de Singeplayer binnen (rloaded). Ga ik eens kijken of ik een beetje kan oefenen alvast.
Multiplayer is voor donderdag! Ongeduldige mensen......
[ Voor 11% gewijzigd door Arsenius op 24-10-2011 21:14 ]
activeren door proxy in te stellen en dan via origin te starten. Europse servers tot nu toe 0,0 lag. Ati 10.10 b3 drivers geinstalleerd. Waar ik in de beta een fps van 20 had is deze nu rond de 40 op mn laptop. Alles wel op low maar wat een geniaal spel

Kan je op EU servers als je nu activeert??????SharpEdgeOne schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:16:
activeren door proxy in te stellen en dan via origin te starten. Europse servers tot nu toe 0,0 lag. Ati 10.10 b3 drivers geinstalleerd. Waar ik in de beta een fps van 20 had is deze nu rond de 40 op mn laptop. Alles wel op low maar wat een geniaal spel
Moet hem btw nog kopen en downloaden...
[ Voor 5% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-10-2011 21:17 ]
Ik heb de LE gepreordered dus krijg hem pas tussen 22:00-23:00 uurRiklommert schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:07:
Heb ik battlefield 3 besteld bij https://www.gamekey-center.com krijg ik de russische versie. Kan gelukkig wel de taal aanpassen
Jij had vast de normale aangezien die eerder wordt verzonden toch?
JepMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:16:
![]()
[...]
Kan je op EU servers als je nu activeert??????
Jeps gewoon UK, CZ, FR, RO serversMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:16:
![]()
[...]
Kan je op EU servers als je nu activeert??????
mensen, ik snap het niet helemaal meer.
Ik dacht dat je zonder al die fratsen heel bf3 niet kon spelen, zelf battlelog niet.
ik heb zojuist bf3 geactiveerd en hij is nu aan het downloaden, en ik kom Battlelog gewoon in, niks geen gezeur. Is dat normaal? Of gaat ie pas zeuren zodra je in battlelog single player/coop/multiplayer kiest?
Wel fijn om te weten, moet toch nog anderhalf uur wachten tot m'n download binnen is
Ik dacht dat je zonder al die fratsen heel bf3 niet kon spelen, zelf battlelog niet.
ik heb zojuist bf3 geactiveerd en hij is nu aan het downloaden, en ik kom Battlelog gewoon in, niks geen gezeur. Is dat normaal? Of gaat ie pas zeuren zodra je in battlelog single player/coop/multiplayer kiest?
Wel fijn om te weten, moet toch nog anderhalf uur wachten tot m'n download binnen is
Nog mensen die constant de volgende melding krijgen: "Your connection to the server has timed out."?
Als er nog mensen zijn die BF3 niet op hun eentje geactiveerd krijgen:
irc.tweakers.net
#activateallthegamers
Ik krijg hier hoogstwaarschijnlijk een GoT sanctie voor en misschien een ban van EA maar ik vind het gewoon reuze gezellig om n00bs online te krijgen en ze daarna te #ownen.
#burgerlijkeongehoorzaamheid
irc.tweakers.net
#activateallthegamers
Ik krijg hier hoogstwaarschijnlijk een GoT sanctie voor en misschien een ban van EA maar ik vind het gewoon reuze gezellig om n00bs online te krijgen en ze daarna te #ownen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 24-10-2011 21:21 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
VPN is toch niet illegaal ? En wat willen ze doen, iedereen bannen. Nee, gewoon doen joh.Kain_niaK schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:20:
Als er nog mensen zijn die BF3 niet op hun eentje geactiveerd krijgen:
irc.tweakers.net
#activateallthegamers
Gegroet!
Verwijderd
Even voor de mensen die hem via Wehkamp hebben besteld, staat er bij jullie ook nog een levertijd van een week?
Serieus, hoeveel moeite mensen kunnen doen om de game 2 / 3 dagen eerder te spelen. JA, het is wss een hele vette game maar die laatste paar dagen, lol.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Er word niemand gebanned.
Maar mijn proxies en VPN's hebben heel veel gamers geactiveerd vandaag.
EA zal het niet erg vinden .... maar de retailshops die cancels krijgen omdat mensen het snel online kopen ....
Maar mijn proxies en VPN's hebben heel veel gamers geactiveerd vandaag.
EA zal het niet erg vinden .... maar de retailshops die cancels krijgen omdat mensen het snel online kopen ....
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Jep, bij mij ook.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:
Even voor de mensen die hem via Wehkamp hebben besteld, staat er bij jullie ook nog een levertijd van een week?
Ja, maar toen het nog 9 en 8 dagen remaining was stond er nog 2 weken;) Dus komt wel goed hoor, Denk dat ze geen dagen tellen bij Wehkamp maar alleen weken.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:
Idem dito.. misschien kan die site geen dagen aangeven.. kweetniet.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:
En geactiveerd moet effe snel klusje doen maar als ik zo thuis kom ga ik zeker spelen 
Intro zag er in ieder geval heel vet uit.
Intro zag er in ieder geval heel vet uit.
YouTube: Battlefield 3 Actual Campaign Play(Korean Ver.) check de graphics (helaas maar op 720P)
Zin in 00:00 uur, dan kan ik gamen ^^
En hoe wantrouwend is iedereen dat dat ding wel op tijd word verstuurd? haha. Dit is echt leuk om te lezen.
Het is dat ik zelf het geduld kan opbrengen anders was ik precies zo, maar wehkamp verstuurt het echt wel de dag voor op de dag op de release, mits je op tijd hebt besteld ;-)
Het is dat ik zelf het geduld kan opbrengen anders was ik precies zo, maar wehkamp verstuurt het echt wel de dag voor op de dag op de release, mits je op tijd hebt besteld ;-)
Ik heb besteld bij Amazon.co.uk. Dus die komt pas de 28ste uit zeker? Dus zullen ze die dan pas opsturen? Ik heb ook voor gratis levering gekozen waardoor hij waarschijnlijk 3 - 5 dagen later zal toekomen. Dus het is helemaal onmogelijk voor mij om te spelen toch? Ik zal dus moeten wachten en ik vrees ervoor dat dit deze week niet meer zal zijn.
Hoe kan je pre-loaden dan, op Origin staat alleen niet uitgebracht
Zo.. heb net de key van g2play.net binnen.. daar kost die maar 30 euro
Verwijderd
Ik heb heel veel slechte reviews over Wehkamp gelezen dus vandaar hahaMu.siQ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:26:
En hoe wantrouwend is iedereen dat dat ding wel op tijd word verstuurd? haha. Dit is echt leuk om te lezen.
Darn,, deed het deze keer niet, omdat ze altijd op de release wat uren later pas keys verzenden.... of heb je de russische??maniak schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:27:
Zo.. heb net de key van g2play.net binnen.. daar kost die maar 30 euro
wachten op mail van EAMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:27:
Hoe kan je pre-loaden dan, op Origin staat alleen niet uitgebracht
Ziet er zeer netjes uit en dat je daadwerkelijk niet zoveel ziet in het donker is ook gaaf (itt andere games)l166 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:
YouTube: Battlefield 3 Actual Campaign Play(Korean Ver.) check de graphics (helaas maar op 720P)
Ja, want de mensen waar het wel goed gaat lees je helemaal niets overVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Ik heb heel veel slechte reviews over Wehkamp gelezen dus vandaar haha
We zullen het meemaken
Verwijderd
Is dat echt zo? op wehkamp zelf stond een reactie van een "moderator" die zei hetzelfde, maar het lijkt me raar als ze dat niet vermelden bij het bestellen.l166 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:27:
en dat is voor oktober!
Even snel vraagje is 65 graden voor een 6950 goed?
prima.tumtum100 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:30:
Even snel vraagje is 65 graden voor een 6950 goed?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Ik heb vandaag nog een mailtje van Wehkamp ontvangen met daarin een automatisch antwoord dat de levertijd, de levertijd van de leverancier is. Dus ze zouden het zelfs nog steeds een week kunnen uitstellen..Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:29:
[...]
Is dat echt zo? op wehkamp zelf stond een reactie van een "moderator" die zei hetzelfde, maar het lijkt me raar als ze dat niet vermelden bij het bestellen.
Anyway, ik heb er redelijk wat vertrouwen in dat de limited edition gewoon de 27ste op de deurmat ligt, aangezien ze deze niet na kunnen bestellen(?)
Iemand al de rloaded versie geprobeerd, geen gezeik met Origin enzo? Ik heb geen zin problemen als mijn echte dvdtje straks komt.
Let op! Op cdkeysdiscount.com is BF3 van 42dollar naar 48 dollar gestegen, paar minuten geleden.
Verwijderd
Ik meende voor 5 seconde dat ik naar een echt filmpje keek en niet naar bf3.. Wow...l166 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:
Knip
[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 22:15 ]
Het is vast al eens gevraagd, maar waarom brengen ze het spel niet overal ter wereld tegelijk uit ? Met het huidige internet slaat het toch nergens op dat bepaalde landen eerder zijn.
Het eerste wat mij opviel is dat het geluid zo realitisch is.l166 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:
[ Voor 50% gewijzigd door PilatuS op 24-10-2011 21:38 ]
Misschien ook voor het belasten van de EA servers? Ik zeg maar wat hoor.PilatuS schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:37:
Het is vast al eens gevraagd, maar waarom brengen ze het spel niet overal ter wereld tegelijk uit ? Met het huidige internet slaat het toch nergens op dat bepaalde landen eerder zijn.
ja. locale tijd heb ik nog wel berip voor maar dat UK dag langer moet wachten is idd stomPilatuS schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:37:
ora et labora
Vanwege tijdzones zal er altijd wel 24 uur tussen de eerste en laatste land zitten lijkt mij.PilatuS schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:37:
Maar nu zit er idd veel meer tussen.
Bedankt:Dijsje043 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:31:
Videokaart kan tot 80-90 graden gaan.
Unlocken Sapphire 6950>6970 boot probleem lukt nog niet
Verwijderd
Geen gezeik met Origin dit staat helemaal los van de piraten versie, zorg wel als je de originele BF3 hebt, dat je met een programma zoals uninstaller ALLES delete van de rld versieArsenius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:32:
Iemand al de rloaded versie geprobeerd, geen gezeik met Origin enzo? Ik heb geen zin problemen als mijn echte dvdtje straks komt.
Wachten is op de MODS die een aantal BAN's gaan uitdelen.
Welke uninstaller kun je aanbevelen?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:40:
[...]
Geen gezeik met Origin dit staat helemaal los van de piraten versie, zorg wel als je de originele BF3 hebt, dat je met een programma zoals uninstaller ALLES delete van de rld versie![]()
Wow, dit is zoveel beter dan de BETA. Net een geniaal potje gedaan op Damavond Peak. Een en al actie!
IGN Livestream
http://www.twitch.tv/ignlive
http://www.twitch.tv/ignlive
Verwijderd
Bans voor wat?JT888 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:42:
Wachten is op de MODS die een aantal BAN's gaan uitdelen.
Dankzij tweakers wist ik ook dat ze een nieuwe hack hadden voor de ps3
Hackers kraken PS3-beveiliging opnieuw met usb-dongle
Ik heb mijne besteld op 10 oktober. De levertijd was toen nog 4 weken, nu staat hij nog op 1 week.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:29:
[...]
Is dat echt zo? op wehkamp zelf stond een reactie van een "moderator" die zei hetzelfde, maar het lijkt me raar als ze dat niet vermelden bij het bestellen.
Lijkt me een beetje vreemd als ik langer moet wachten. Het had op z'n minst wel even aangegeven kunnen worden door Wehkamp zelf als het langer zou duren.
Wel raar dat men bij Wehkamp de game gaat cancelen om hem weer ergens anders te bestellen, en vervolgens illegaal te gaan spelen.
Dat doen dan die wantrouwende mensen, die anderen niet vertrouwen. ( krijg ik hem wel op tijd ? )
Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Dat doen dan die wantrouwende mensen, die anderen niet vertrouwen. ( krijg ik hem wel op tijd ? )
Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Ik weet niet of het helemaal illegaal is? Je hebt nou eenmaal voor de game betaald en andere mensen kunnen wel online (al dan niet in een ander land).
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:45:
[...]
Bans voor wat?
Dankzij tweakers wist ik ook dat ze een nieuwe hack hadden voor de ps3
Hackers kraken PS3-beveiliging opnieuw met usb-dongle
Omdat die andere landen tijdsvoorsprong hebben,ijsje043 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:49:
Ik weet niet of het helemaal illegaal is? Je hebt nou eenmaal voor de game betaald en andere mensen kunnen wel online (al dan niet in een ander land).
Nja met de leaked versie van Crysis2 was het ook van dit
Mensen hebben gewoon geen tijd
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Als een intertoys de avond van te voren eeneens al besluit uit te leveren krijg je ook geen ban lijkt me...
Nog steeds geen pre-order mail van ea..
Verwijderd
Nee maar ik neem aan dat de winkel een fikse boete krijgt..SharpEdgeOne schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:51:
Als een intertoys de avond van te voren eeneens al besluit uit te leveren krijg je ook geen ban lijkt me...
EA heeft dit verboden hoorSharpEdgeOne schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:51:
http://www.gamemania.be/D...&gmgame=25549&source=hpc´
Midden aan de rechtse kant in de eerste foto
Iets met iedereen gelijk beginnen spelen ....

Beste Piet Banaan,
Bedankt voor je bestelling op Origin. Het gereserveerde product is nu beschikbaar voor preload. Start Origin om het product te downloaden.
Bedankt voor je bestelling op Origin. Het gereserveerde product is nu beschikbaar voor preload. Start Origin om het product te downloaden.
Wat ben ik blij voor jeMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:55:
Beste Piet Banaan,
Wat een bullshit.
There are only a few buildings to blow holes in, barely any vehicles to take the wheel of, and quicktime events adorn enemy encounters in almost every level.
Dat hele gezeik over dat je niet zelf kunt kiezen wanneer je een vehicle pakt, dat niet elk huis kapot kan en dat je vaak tegen niet zo slimme vijanden vecht.
Poeh, waar heb ik dat eerder gezien en waarom was het bij "dat" spel geen probleem?
Daar wordt je ook van cutscene naar cutscene gepushed, en je hebt ZEKER niet zelf te zeggen wanneer je in een vehicle wil.
Edit: Leuk ook dat ze de graphics geen 10 geven, terwijl ze in de review wel kapot geprezen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenneman op 24-10-2011 22:03 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
die sp is best vermakelijk
Ok, een Oscar voor de goede dialoog of het diepzinnige script zal het niet worden, maar het is best uit te houden. Komende dagen leuk vermaak om af en toe te spelen, vanaf het weekend of erna ga ik aan de MP.
Ok, een Oscar voor de goede dialoog of het diepzinnige script zal het niet worden, maar het is best uit te houden. Komende dagen leuk vermaak om af en toe te spelen, vanaf het weekend of erna ga ik aan de MP.
Oeh oeh oeh ik weet hetJeroenneman schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Wat een bullshit.
There are only a few buildings to blow holes in, barely any vehicles to take the wheel of, and quicktime events adorn enemy encounters in almost every level.
Dat hele gezeik over dat je niet zelf kunt kiezen wanneer je een vehicle pakt, dat niet elk huis kapot kan en dat je vaak tegen niet zo slimme vijanden vecht.
Poeh, waar heb ik dat eerder gezien en waarom was het bij "dat" spel geen probleem?
Daar wordt je ook van cutscene naar cutscene gepushed, en je hebt ZEKER niet zelf te zeggen wanneer je in een vehicle wil.
Maareh dat ligt toch vooral aan jezelf? Of gaat die review over SP?
En nu wachten we op de 10 die IGN aan MW3 gaat geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, gaat over de SP.yzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:03:
[...]
Oeh oeh oeh ik weet het
Maareh dat ligt toch vooral aan jezelf? Of gaat die review over SP?
Wat het alleen nog maar irrelevanter maakt, maar het irriteerde me gewoon omdat ze hier zitten te zeiken over punten die in elke FPS Singleplayer terug komen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
hoezo heeft die gast van ignlive een oranje shirt aan.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
ARMA en Red River had ik dat niet zo echt hoorJeroenneman schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:04:
[...]
Ja, gaat over de SP.
Wat het alleen nog maar irrelevanter maakt, maar het irriteerde me gewoon omdat ze hier zitten te zeiken over punten die in elke FPS Singleplayer terug komen.
-> hoe dan ook voor mij is BF geen SP game maar ene MP
[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 24-10-2011 22:07 ]
IGN LIVEProxx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:06:
Questions? Tweet @IGN #BF3
Ik wil hem via flyvpn activeren, moet ik eerst de game gewoon downloaden, en kan ik daarna activeren via fly?
Ja.
vroeg ik me net ook al af maar hij heet Peter Eykemans klinkt ook nederlandsProxx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:06:
Ben nu via vpn ook bezig met de SP
Maar vind m toch een beetje tegenvallen, maar goed, overmorgen de multiplayer!
Draait trouwens als een zonnetje autodetect met alles op high, en een bak AA, dus is allemaal nog goed te doen met iets oudere hardware:
5850
4 gig int.
128 gig ssd
Phenom 955
op 1200 x 1920
Waarschijnlijk hier en daar nog wel wat te tweaken voor nog mooier beeld, maar het ziet er nu al super uit
Maar vind m toch een beetje tegenvallen, maar goed, overmorgen de multiplayer!
Draait trouwens als een zonnetje autodetect met alles op high, en een bak AA, dus is allemaal nog goed te doen met iets oudere hardware:
5850
4 gig int.
128 gig ssd
Phenom 955
op 1200 x 1920
Waarschijnlijk hier en daar nog wel wat te tweaken voor nog mooier beeld, maar het ziet er nu al super uit
dat is wel mooi om te weten dat een HD5850 ook alles trekt 
heb je ook de nieuwste preview drivers ?
heb je ook de nieuwste preview drivers ?
Multiplayer op Caspian Border 64 players geprobeerd;
Alles Ultra (ook AA, hogere instelling is niet in de game te vinden)
Resolutie 1680/1050
Phenom II 945 @ 3,3Ghz
MSI 6950 900/1310
4GB
Constant 35 / 40 fps. Goed speelbaar, maar ik ga voor de zekerheid nog wel wat dingen testen om 50 fps te krijgen. Geen enkele keer een drop gehad trouwens, minimum echt 35fps. Valt me echt alles mee.
Resolutie 1680/1050
Phenom II 945 @ 3,3Ghz
MSI 6950 900/1310
4GB
Constant 35 / 40 fps. Goed speelbaar, maar ik ga voor de zekerheid nog wel wat dingen testen om 50 fps te krijgen. Geen enkele keer een drop gehad trouwens, minimum echt 35fps. Valt me echt alles mee.
[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-10-2011 22:17 ]
Zo juist battlefield 3 op de reclame gezien. Discovery channel echt nice:)
U sure?StealthyPeanut schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:16:
Multiplayer op Caspian Border 64 players geprobeerd;
Resolutie 1680/1050
Phenom II 945 @ 3,3Ghz
MSI 6950 900/1310
4GB
Alles op Ultra met 16AA en FXAA high en dan nog 35fps?
Ik vind IGN altijd vaag, worden zij niet betaald voor cijfers ?Jeroenneman schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Wat een bullshit.
Edit: Leuk ook dat ze de graphics geen 10 geven, terwijl ze in de review wel kapot geprezen worden.
Gegroet!
zojuist op m'n 24 inch beeldscherm gezien, zowaar nog iets nicerjeffreypieksma schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:18:
Zo juist battlefield 3 op de reclame gezien. Discovery channel echt nice:)
Dit topic is gesloten.