Ik had van de week een 560ti gekocht die doet het ook al heel erg goed zeker op die resolutielitebyte schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:29:
Ik denk dat ik voor de Asus 570 ga, die ligt bij de Mycom voor 308
Ik spele nu op een resolutie van 1280 (wide) medium settings (i7 920-64bits windows, 6GB RAM)...wil wel graag hoger, 1680
[...]
knip
[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 12:47 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Edit:laat maar.
[ Voor 89% gewijzigd door codex op 24-10-2011 12:35 . Reden: Mod reactie ]
Ik vertrouw het voor geen meter, ik ga gewoon geduld hebben. Jammer dan als het prima werkt en geen consequenties heeft.reemprive schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:33:
Als je de game via een VPN unlocked, krijg je dan geen problemen met Battlelog? Ik wil ook wel de single player spelen maar niet als ik straks problemen krijg met Multiplayer.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als je gewoon even in het andere topic kijkt zie je Battlefield 3 - Deel 4 dat het volgens de support geen enkel probleem is... Al zitten die er soms wel een naast

[ Voor 17% gewijzigd door bloodlynx op 24-10-2011 12:36 ]
Ik Wehkamp ook maar eens gemaild met de vraag wanneer hij geleverd zal worden. Ze zullen wel denken, snel weg met die game voordat we nog meer mails van verslaafde gamers krijgen 
Hehe
Hehe
An a day keeps the doctor away.
Me too staat zo leuk in mijn boekenkast 2.0 
Nedgame Arnhem heb ik hem bij besteld, kende die hele winkel niet.
Hoop dat ik hem daar morgen(?)overmorgen kan ophalen.
Nedgame Arnhem heb ik hem bij besteld, kende die hele winkel niet.
Hoop dat ik hem daar morgen(?)overmorgen kan ophalen.
Yintha schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
Ik wil graag een doosje hebben bij mn games ^^
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Heb ook maar betaald voor de Got clan.... Heb er zin an!
Heeft iemand ook een pre-load op Origin die lekker moeilijk aan het doen is of hoe ik onderstaande kan oplossen? Origin afsluiten en weer opstarten werkt in ieder geval niet.
Hij geeft aan:
1 active download - Downloaded: 11.4GB of 11.4GB .. en in het download progress balkje staat 100% .....
Echter onder de download balk staat inmiddels.... 14.5 / 11.4 ...... waarbij de genoemde 14.5 schommelt...naar bv 12.8 en hij blijft maar bandbreedte trekken....
Hij geeft aan:
1 active download - Downloaded: 11.4GB of 11.4GB .. en in het download progress balkje staat 100% .....
Echter onder de download balk staat inmiddels.... 14.5 / 11.4 ...... waarbij de genoemde 14.5 schommelt...naar bv 12.8 en hij blijft maar bandbreedte trekken....
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met gamedumper.nl ?
Ik heb de limited edition een maand geleden al gepreorderd, er staat dat de spel op de 27e wordt verwacht dus donderdag. Kan ik hem dan donderdag thuis verwachten, of pas vrijdag ?
Ik heb de limited edition een maand geleden al gepreorderd, er staat dat de spel op de 27e wordt verwacht dus donderdag. Kan ik hem dan donderdag thuis verwachten, of pas vrijdag ?
Ik heb zelf ook geen ervaring met die winkel maar 9/10 keer bedoelen ze daarmee dat je het op de dag van de release in huis hebt.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Verwijderd
Ja zo is dat dus ook bij hun, kreeg net een email binnen..de 26e wordt het verstuurd dan heb ik de game dus donderdag op de mat liggen.
Voor de mensen die nog een beetje leedvermaak willen
The Controller
Weet btw niet of het al eerder is gepost
The Controller
Vanuit het normale topic:
Sorry, kon me niet inhouden...
Ik denk door flink BF3 te spelen...
Sorry, kon me niet inhouden...
Heeft iemand hier trouwens nog wat gehoord over BF3 en Steam?
Na de beta waren er wat geruchten dat BF3 toch naar steam zou komen, maar ik kan er nu niet echt iets meer over vinden.. (Sta nu op het punt hem bij origin te halen).
Na de beta waren er wat geruchten dat BF3 toch naar steam zou komen, maar ik kan er nu niet echt iets meer over vinden.. (Sta nu op het punt hem bij origin te halen).
Het laatste wat ik er van gelezen heb is dat EA het ontkend had.DC Daniel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:48:
Heeft iemand hier trouwens nog wat gehoord over BF3 en Steam?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
=/ Ik denk dat ik nog ff tot morgen wacht (dan is de amerikaanse release).
Maar als we morgen niks horen moet ik helaas wel voor origin gaan
Maar als we morgen niks horen moet ik helaas wel voor origin gaan
Of je gaat voor direct2drive, daar heb ik hem afgelopen weekend gehaald, omgerekend 42 euro, voor de limited edition, en je krijgt gewoon een code die je in Origin kan gooien en hij download hem.
Of je download hem via direct2drive zelf, kan ook.
Of je download hem via direct2drive zelf, kan ook.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hmm maar dat is met paypal of niet?
Heb ooit zo'n pay dinges account gehad maar dat was vanaf dag 1 gezeik.
Heb ooit zo'n pay dinges account gehad maar dat was vanaf dag 1 gezeik.
gewoon via origin halen want je hebt origin toch nodig om te spelen
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
dan doe je het via d2d.. Je kunt er gerust vanuit gaan dat bf3 niet naar steam komt gebeurd dat wel heb je gewoon een keer pech gehad
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Het idee is leuk maar slecht uitgewerkt vind ik. De gene die de eerste test had gewonnen kreeg meteen nog 2x voordeel waardoor die dus, terwijl hij al de snelste is, nog meer voordeel krijgt.Gropah schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:44:
Voor de mensen die nog een beetje leedvermaak willen
The Controller
Zitten wel paar lekkere chicks bij
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ga toch stug wachten tot morgen
Anders is D2D een mooie tip, want ik zag net een logootje van ideal langs flitsen dus dat komt mooi uit.
Anders is D2D een mooie tip, want ik zag net een logootje van ideal langs flitsen dus dat komt mooi uit.
Iemand nog links naar leuke nieuwe MP filmpjes...op Joetoeb wordt ik helelmaal gek van die spamwhore commercials "free key for battlefield 3" etc.
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Man... ik hou het niet meer uit tot 17.00u. Zelfs mijn serie ronde van vandaag kan me niet afleiden. F*** you Battlefield!

Wees blij dat je tot vanmiddag moet wachten ik en denk nog wel meer moeten gewoon wachten tot donderdag en de dvd in de bus ligtSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:38:
Man... ik hou het niet meer uit tot 17.00u. Zelfs mijn serie ronde van vandaag kan me niet afleiden. F*** you Battlefield!

en wat zal het toch wat zijn als we met ze alle op 17:00 er allemaal achter komen dat de trick helemaal niet gaat werkenSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:38:
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Haters gonna hateProCeela schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:39:
[...]
en wat zal het toch wat zijn als we met ze alle op 17:00 er allemaal achter komen dat de trick helemaal niet gaat werken
Dan is het een deceptie voor een uur en dan kan ik de rest van mijn series afkijken, no big deal.ProCeela schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:39:
[...]
en wat zal het toch wat zijn als we met ze alle op 17:00 er allemaal achter komen dat de trick helemaal niet gaat werken
zeg eerlijk , een klein traantje en een beetje liefdesvedriet hebben we dan wel.Sagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
Dan is het een deceptie voor een uur en dan kan ik de rest van mijn series afkijken, no big deal.
Sssshhhttt!ProCeela schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:44:
[...]
zeg eerlijk , een klein traantje en een beetje liefdesvedriet hebben we dan wel.
in principe is het maar volgens mij een redelijk kleinere groep die deze truuk weet denk ik.
iig , de massa is hier niet van op de hoogte.
Ik ben al blij als ik de SP kan spelen , want zodra ik MP kan spelen zal ik de SP nooit meer aanraken.
Ik ben al blij als ik de SP kan spelen , want zodra ik MP kan spelen zal ik de SP nooit meer aanraken.
[ Voor 27% gewijzigd door Rebel8319 op 24-10-2011 14:50 ]
Inderdaad, dit geeft me goed de mogelijkheid om eerst zorgeloos door de SP te gaan, zonder dat de MP aan me zit te knagen. Kan ik vanaf dat de GoT servers online zijn me daarop gaan richten.ProCeela schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:49:
in principe is het maar volgens mij een redelijk kleinere groep die deze truuk weet denk ik.
Ik loop morgen wel ff langs de Intertoys. Zij hadden GTA IV en Gran Turismo 5 ook een dag of 2 voor de echte release al in de schappen liggen.
Die winkel is echt koning, vooral die werknemers die er niks van snappen.
Die winkel is echt koning, vooral die werknemers die er niks van snappen.
Ik heb me ook aangemeld als betalend lid
Lijkt me lachen!
Gezellig! Teamspeak3 al geïnstalleerd? En Via deze link kom je in de GOT BF3 Teamspeak, of je gebruikt deze gegevens: IP: teamspeak.gotbf3.nlMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:43:
Ik heb me ook aangemeld als betalend lidLijkt me lachen!
Ga ik vanavond ff doen, zit nu op mijn lappie!Dacuuu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Gezellig! Teamspeak3 al geïnstalleerd? En Via deze link kom je in de GOT BF3 Teamspeak, of je gebruikt deze gegevens: IP: teamspeak.gotbf3.nl

Direct linkje om de teamspeak server vanuit je browser op te starten:Dacuuu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Gezellig! Teamspeak3 al geïnstalleerd? En Via deze link kom je in de GOT BF3 Teamspeak, of je gebruikt deze gegevens: IP: teamspeak.gotbf3.nl
[url="teamspeak://teamspeak.gotbf3.nl"]teamspeak://teamspeak.gotbf3.nl[/url]
[ Voor 4% gewijzigd door ProfoundValue op 24-10-2011 16:09 ]
Your point being?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:15:
Iemand al een key op de mail gehad ?? ik wel ! en geactiveerd op mn origin account..
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Screens or didn't happenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:15:
Iemand al een key op de mail gehad ?? ik wel ! en geactiveerd op mn origin account..
Sinds wanneer komen de keys via de mail? dan nog, release is de 27ste...
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
In Nederland ja... mijn release is dalijk om 17.00.Verderf schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:27:
Sinds wanneer komen de keys via de mail? dan nog, release is de 27ste...
[ Voor 7% gewijzigd door Jesh op 24-10-2011 16:29 ]
Is deze gfx kaart uberhaupt geschikt om battlefield 3 op een pc af te spelen?
http://www.amd.com/us/pro...x1950-specifications.aspx
ik gok van niet omdat hij maar tot dx9 ondersteunt, of zie ik dat verkeerd.
ik gok van niet omdat hij maar tot dx9 ondersteunt, of zie ik dat verkeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door Wii4all op 24-10-2011 16:31 ]
Burp
Nee, maar daar is ook een apart topic voorWii4all schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:29:
Signature
Daar is idd een apart topic voor, maar ik denk dat je blij mag zijn als je het laadscherm met 60fps afspeelt...Wii4all schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:29:
Iemand bij g2play hun key ook bestelt? Tot heden nog niets ontvangen:( (bestelling vond plaats in augustus)
edit: wel limited edition
[ Voor 11% gewijzigd door s1ck op 24-10-2011 16:36 ]
LOLWUT?s1ck schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:33:
Iemand bij g2play hun key ook bestelt? Tot heden nog niets ontvangen:( (bestelling vond plaats in augustus)
Die had je volgens mij al moeten hebben. Ik zou eens reclameren.
van hun eigen site:s1ck schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:33:
Battlefield 3 Limited Edition EA Origin Key is expected to be released 27th. October 2011. Release dates are subject to change without notice.
vraagje ik heb via origin besteld en al gepreload.... weeeeeee ik wacht gewoon tot de 27ste
maar bij origin kreeg je ook de special arms edition (oid) er bij wordt de code daarvan je via email gestuurd? hij staat wel op de factuur die ik per mail heb gekregen maar ben benieuwd of je de key dan pas de 27ste krijgt misschien iemand die dit al heeft uitgezocht?
maar bij origin kreeg je ook de special arms edition (oid) er bij wordt de code daarvan je via email gestuurd? hij staat wel op de factuur die ik per mail heb gekregen maar ben benieuwd of je de key dan pas de 27ste krijgt misschien iemand die dit al heeft uitgezocht?
[ Voor 30% gewijzigd door WeeDzi op 24-10-2011 16:41 ]
heb net even in teamspeak gezeten.. tijd terug voor het eerst gebruikt..
de rest komt wel als ik BF3 heb.
de rest komt wel als ik BF3 heb.
Je bedoelt denk ik het Physical Warfare-Pakket, hier krijg je geen extra key voor, die heb je standaard bij limited edition.WeeDzi schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:40:
vraagje ik heb via origin besteld en al gepreload.... weeeeeee ik wacht gewoon tot de 27ste
Verwijderd
had je verwacht dat de singleplayer alleen maar voertuigen was dan? Het blijft een shooter, je loopt rond en shiet, het kenmerk van een shooter.Webjunkie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:53:
net ff de gehackte xbox versie gespeeld en ik denk dat ik single player maar over sla.
na 3 levels nog geen voertuig gezien waar ik ik kon
Is Forza Motorsport 4 dan niet wat voor je?Webjunkie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:53:
net ff de gehackte xbox versie gespeeld en ik denk dat ik single player maar over sla.
na 3 levels nog geen voertuig gezien waar ik ik kon

Verwijderd
Wat een gedoe zeg....
Ik had BF3 ge-pre-orderd bij G2Play.net, maar vanwege het feit dat het de reguliere versie is gecanceld (en LE besteld bij Wehkamp).
Krijg ik opeens een mailtje met de key van G2Play, en er is nog geen geld teruggestort!
Zit ik straks met 2x BF3
Ik had BF3 ge-pre-orderd bij G2Play.net, maar vanwege het feit dat het de reguliere versie is gecanceld (en LE besteld bij Wehkamp).
Krijg ik opeens een mailtje met de key van G2Play, en er is nog geen geld teruggestort!
Zit ik straks met 2x BF3
Verwijderd
wehkamp verstuurt toch pas woensdag, even bellen naar wehkamp en het lijkt me opgelost. of even mailen naar G2play dat je de key niet meer hoeft.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:56:
Wat een gedoe zeg....
Zit ik straks met 2x BF3
Mailtjes naar Singapore duurt nu eenmaal wat langer voordat ze aankomen.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:56:
Wat een gedoe zeg....
Zit ik straks met 2x BF3
Nou de bom is gebarsten.
Hoelang duurde het voor je kon preloaden na het kopen in origin? 30 minuten ofzo toch?
Verwijderd
Ik heb op 10 oktober al gecanceld en dit was bevestigd (heb de mails nog bewaard).
En omdat de LE versie (boxed) bij WK maar € 4,- duurder was dan een reguliere download versie bij G2Play heb ik deze bestelling dan ook ingetrokken.
Zit nu te wachten in de live chat in de hoop dat ze het nog kunnen intrekken...
Anders zal ik 'em moeten verslijten (al zal dat geen groot probleem worden).
En omdat de LE versie (boxed) bij WK maar € 4,- duurder was dan een reguliere download versie bij G2Play heb ik deze bestelling dan ook ingetrokken.
Zit nu te wachten in de live chat in de hoop dat ze het nog kunnen intrekken...
Anders zal ik 'em moeten verslijten (al zal dat geen groot probleem worden).
Verwijderd
Nee, op dit moment niet zover ik kan zien.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:09:
SP kan je toch ook zonder battlelog starten? dat zeiden ze althans wel.
Dat bedoelde ze dus met 25 october 2.00...Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:08:
Battlelog is pas morgen beschikbaar om de SP/MP te starten blijkbaar.

Origin op offline mode zetten voor SP mensen!
Niceunfor schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:11:
Confirmed!unfor schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:11:
Ik had de game files unlocked met VPN, toen Origin niet meer aangeraakt, nu Origin opgestart en vraagt hij weer voor file unlock... nu staat hij dus weer op de 27e en de VPN server ligt plat...
Verwijderd
tsja, het risico als je met 100000 mensen als een gek een server gaat gebruiken op 1 bepaalde tijd.Heraclius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:14:
Ik had de game files unlocked met VPN, toen Origin niet meer aangeraakt, nu Origin opgestart en vraagt hij weer voor file unlock... nu staat hij dus weer op de 27e en de VPN server ligt plat...
Singleplayer uitgespeeld... Wel erg kort hoor!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Op de Xbox zekerVoxalizer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:15:
Singleplayer uitgespeeld... Wel erg kort hoor!
Psst.. sarcasme
Je leest het niet goed, ik heb dit eergisteren al gedaan zonder probleem, in Origin stond 25 oktober 17:00, verder Origin niet gestart, start ik deze om 17:10, geeft hij alsnog die DRM check...Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:15:
[...]
tsja, het risico als je met 100000 mensen als een gek een server gaat gebruiken op 1 bepaalde tijd.
Verwijderd
de DRM check kan je ook pas uitzetten vanaf vandaag 17:00 he, eergister kan je dus niets gedaan hebben behalve kijken en kwijlen ;PHeraclius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Je leest het niet goed, ik heb dit eergisteren al gedaan zonder probleem, in Origin stond 25 oktober 17:00, verder Origin niet gestart, start ik deze om 17:10, geeft hij alsnog die DRM check...
Waarschijnlijk omdat je nu opstart zonder VPN. Als je nu had gestart met VPN werkte het erna wel.Heraclius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Je leest het niet goed, ik heb dit eergisteren al gedaan zonder probleem, in Origin stond 25 oktober 17:00, verder Origin niet gestart, start ik deze om 17:10, geeft hij alsnog die DRM check...
Argh, kan geen werkende VPN vindenDacuuu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:20:
[...]
Waarschijnlijk omdat je nu opstart zonder VPN. Als je nu had gestart met VPN werkte het erna wel.
Signature
ja me 2 , want die flyvpn , werkt niet meer aangezien ik hem al 3x gebruikt heb vandaag !
echt balen !
echt balen !
Hij unlocked hem niet, het programma checkt alleen waar jij vandaan komt. Als jij VPN weer uitschakeld, kom je dus uit NL. Vandaar dat je het weer opnieuw moet doen, eenmaal gelukt. Dan is VPN niet meer nodig.Heraclius schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Heeft iemand al een leuke live stream gevonden voor de wehkampers onderons
Zou iemand mij willen PM'en voor een VPN service die ik werkend krijg ?
Hier zit er vast wel 1 tussenSpekker schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:25:
Heeft iemand al een leuke live stream gevonden voor de wehkampers onderons
Helaas kun je zo de beveiliging niet omzeilenCrusher77 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:23:
Battlelog werkt =)
Ik danku zeer
Nope maar dat had ik al geregeld via VPN =) Alles werkt so far, alleen Co-Op wil nog niet meewerken @ BattlelogGropah schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:27:
[...]
Hier zit er vast wel 1 tussen
[...]
Helaas kun je zo de beveiliging niet omzeilen
Wel raar eigenlijk dat je nu al wel kunt inloggen op Battlelog maar nog niet kan gamen met een NL-ip
BTW er zijn al flink wat servers, ook in de EU zoals bijv. tjechie
BTW er zijn al flink wat servers, ook in de EU zoals bijv. tjechie
[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 24-10-2011 17:30 ]
Dit topic is gesloten.