Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Madbee schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 02:41:
[...]

ik zit alleen maar in de tweaker servers, en omdat je sommige mensen vaker tegenkomt ga je opmerkingen maken, allemaal goed bedoeld en voor de grap... en sorry maar jij moet ook niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. je bent toch geen 8 meer. Gelijk op forum posten dat de jongens gemeen tegen je deden...

als je loopt te bitchen over het spel kan je een opmerking verwachtten.
Was jij die klote spawnkillende M40 sniper bij Seine conquest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:51:
net een 589 meter headshot met 870 shotgun lang leven slugs,
Not this shit again... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Bij welke lvl unlock ik de zonnebril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Aaaaargh, wil ik ipv BF3 eindelijk iets voor school doen op m'n pc, krijg ik een BSOD.. Start ik hem op, weer een andere BSOD, daarna weer een.. Lijkt wel of het aan mijn videokaart/driver ligt aangezien mijn scherm op no signal springt. Of aan mijn CM storm sentinel muis, die opeens niet reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12
Beetje bezig geweest om ons clan logo in Battlelog te krijgen, dat is nog niet makkelijk:
Afbeeldingslocatie: http://static.cdn.ea.com/battlelog/prod/emblems/320/285/2832655391334930285.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://forum.debokkerijders.com/public/style_images/5_logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:58

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vind het stiekem hilarisch om dingen te "Hooah"-en :D

Zal wel iets met Den Haag te maken hebben :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 22:55
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/31/metromedic.jpg/
Heerlijk zon potje metro met assault :D. Vooral als je in t losing team zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
mrc4nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:41:
[...]

ik speel ook liever met een paar bekenden ipv een hele horde.
heb een keertje met deadseeker gespeelt en met jabzie. voor de rest met mn eigen ACE-ARMY clan op de volgende servers rush
conquests maps
ik moet zeggen , ze zitten vrijwel altjid goed vol
Hmm, ik weet niet wat het met onze server is, maar die zit de laatste tijd 24/7 tot de nok toe vol.. We staan inmiddels in de top 2% globaal in de battlefield 3 server list op rank 156 en hebben nooit enige moeite die server vol te krijgen, eerder om ruimte voor leden te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
In BC2 kon je, voor dat je een wapen selecteerde, zien wat de accuracy / damage / rate of fire was van dat wapen.
In BF3 zie ik daar helemaal niks over. In Battlelog staat wat algemene informatie, maar niet deze 'stats'.

Ik zou graag zien hoe de specs van de wapens zijn dus t.o.v. van de andere wapens. (Waar) kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Stab schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:38:
In BC2 kon je, voor dat je een wapen selecteerde, zien wat de accuracy / damage / rate of fire was van dat wapen.
In BF3 zie ik daar helemaal niks over. In Battlelog staat wat algemene informatie, maar niet deze 'stats'.

Ik zou graag zien hoe de specs van de wapens zijn dus t.o.v. van de andere wapens. (Waar) kan dat?
Heb ik ook al voor gezocht, maar vooralsnog niks te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:00

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

DeX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:12:
Bij welke lvl unlock ik de zonnebril?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Laatst online: 24-09 12:00
Battlelog ligt er bij mij uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

trouwens die rush server van GoT kom ik niet meer..
wat een pannekoeken zitten daar..

helemaal met je eens reemprive..

Zitten daar van die kiddie admins die tegen iedereen "ban" roepen die ook maar 30 sec stil zit.

Ik zit de mcom te bewaken en schiet de admin af..
Ik krijg meteen : kk camper wil je een ban?

zielige hoor |:(

Als ik dan vervolgens vraag waarom hij admin is en geen GoT tag draagt krijg ik engels antwoord terug?
nightyfly heette die ofzo .. ik weet et niet meer precies..

edit:

Hele nette DM van Tsurany gekregen.
Waarschijnlijk was dit geen admin van GoT, Of het was geen officiele GoT server.
(er waren meerdere spelers die zich aan hem irriteerden)
Tsurany: _/-\o_
Er zouden meer van zulke mensen moeten zijn die heel correct even uitvissen hoe of wat

[ Voor 41% gewijzigd door ApC_IcE op 04-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42
ApC_IcE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:53:
trouwens die rush server van GoT kom ik niet meer..
wat een pannekoeken zitten daar..

helemaal met je eens reemprive..

Zitten daar van die kiddie admins die tegen iedereen "ban" roepen die ook maar 30 sec stil zit.

Ik zit de mcom te bewaken en schiet de admin af..
Ik krijg meteen : kk camper wil je een ban?

zielige hoor |:(
En wie mag die admin dan wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
Er staat dat battlelog up is, maar als je je dan inlogt is ie wel down...
hoe lang gaat dit duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
MeesN schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:55:
[...]

Er staat dat battlelog up is, maar als je je dan inlogt is ie wel down...
hoe lang gaat dit duren?
5min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
als je goed kijkt zie je een melding staan. volgens gaat het ongeveer een uur duren. als je nu in een server zit er dus niet uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
zijn er ook meer die problemen hebben met een groene flikkering op het scherm tijdens bf3. (ati hd5870) 11.10 driver

[ Voor 6% gewijzigd door dezejongeman op 04-11-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Hey relaxed!! Je kan nu kiezen welke omvang server je wil spelen, password protected uitzetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:03
ja.. af en toe groene flikkering en af en toe een grijze.. (Nvidia GTX470)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
serverbrowser is verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Laatst online: 28-09 20:42
reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:59:
Hey relaxed!! Je kan nu kiezen welke omvang server je wil spelen, password protected uitzetten etc.
Nu nog de servers met "spawn on squadleader only"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Tweaker1987 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:59:
ja.. af en toe groene flikkering en af en toe een grijze.. (Nvidia GTX470)
Me 2, groen soms(GTX570).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
Heb ik soms ook last van (gtx560ti).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@@^^#&&(*(*&*^&^())_ leuk zo'n update maar waar zijn de ping waarden gebleven in Battlleblog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:10:
@@^^#&&(*(*&*^&^())_ leuk zo'n update maar waar zijn de ping waarden gebleven in Battlleblog??
Bij mij heeft hij die nooit laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:23
De random crashes en disconnects worden bij mij nu toch wel heel erg irritant! De eerste game die ik join krijg ik standaard een .exe fout, echt ergerlijk. Hebben anderen dit ook en wie weet waar het aan zou kunnen liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren eindelijk Bf3 gehaald en vervolgens tig dingen moeten installeren om eindelijk te kunnen spelen. Dat Origin wordt ik niet zo blij van, maar goed. Het spel is uiteraard wel geweldig.

Graphics staan op High-Ultra en het ziet er echt prachtig uit. M'n eerste online ervaring is alleen wat brak :P of ik ben ontzettend noob, of je hebt veel betere wapens op hogere ranks. Ik werd echt van alle hoeken kapot geknalt met 1-4 kogels ofzo :(

Gewoon even oefenen lijkt me!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand8
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09-2021
Bij mij worden de ping waarden gewoon getoond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:50
Biohazzard21 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:25:
De random crashes en disconnects worden bij mij nu toch wel heel erg irritant! De eerste game die ik join krijg ik standaard een .exe fout, echt ergerlijk. Hebben anderen dit ook en wie weet waar het aan zou kunnen liggen ?
Lijkt mij dat het ergens botst met een stukje software/hardware, heb zelf echt nergens last van.
Ik heb nog geen enkele crash of hapering gehad.

Wat voor hardware draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Dakreal schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:26:
Gisteren eindelijk Bf3 gehaald en vervolgens tig dingen moeten installeren om eindelijk te kunnen spelen. Dat Origin wordt ik niet zo blij van, maar goed. Het spel is uiteraard wel geweldig.

Graphics staan op High-Ultra en het ziet er echt prachtig uit. M'n eerste online ervaring is alleen wat brak :P of ik ben ontzettend noob, of je hebt veel betere wapens op hogere ranks. Ik werd echt van alle hoeken kapot geknalt met 1-4 kogels ofzo :(

Gewoon even oefenen lijkt me!
is bij mij nog steeds :(

ook al schiet ik als eerste, ik ben degene die altijd sterft :(

bij BF2 had/heb ik nog altijd wel een kans, heb daar ook niet veel op ge-unlocked maar toch lijkt het niet alsof ik altijd gepwnd word...

Sommige maps in BF3 irriteren me matenloos, BF2 had allemaal open maps, hier bij BF3 een paar erg bekrompen maps, in steegjes en straten, waar er maar 2 mogelijkheden zijn om bij een punt te komen...
wel spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Fantasma schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:34:
[...]

is bij mij nog steeds :(

ook al schiet ik als eerste, ik ben degene die altijd sterft :(

bij BF2 had/heb ik nog altijd wel een kans, heb daar ook niet veel op ge-unlocked maar toch lijkt het niet alsof ik altijd gepwnd word...

Sommige maps in BF3 irriteren me matenloos, BF2 had allemaal open maps, hier bij BF3 een paar erg bekrompen maps, in steegjes en straten, waar er maar 2 mogelijkheden zijn om bij een punt te komen...
wel spijtig.
Mja probleem is dat je in open games gewoon mensen hebt die (lijkt het) CoD series gewend zijn. Allemaal Rambo, terwijl bf eigenlijk een team game is :) Ik irriteer me nog niet hoor :P daar is het nog veelste vroeg voor. Waar ik me wel aan irriteer is dat zelf geen games kan hosten zodat ik ff kan oefenen met vehicles...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Dakreal schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:36:
[...]

Mja probleem is dat je in open games gewoon mensen hebt die (lijkt het) CoD series gewend zijn. Allemaal Rambo, terwijl bf eigenlijk een team game is :) Ik irriteer me nog niet hoor :P daar is het nog veelste vroeg voor. Waar ik me wel aan irriteer is dat zelf geen games kan hosten zodat ik ff kan oefenen met vehicles...
ik probeer als team te werken, ik eindig dan meestal ook gewoon als medic(terwijl ik ook wel eens iets anders wil spelen :d )

Ook een punt, heb in m'n BF3 carriere amper in een vliegtuig gezeten, en nu toch al 11 uurtjes gespeeld...
(Heb nog niet eens de controls goed aangepast... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Laatst online: 13-08 09:46
Iemand een idee Hoe je een squadleader aanstelt? Soms kom ik in een squad, waar niemand leader is .. Nogal moeilijk om dan gestructureerd te gaan werken of je moet zitten typen in de chat.

Is het de hoogste rang? of moet je al een paar spelletjes met de zelfde squad spelen .. ?

Ik word btw echt gek van squad leaders die gewoon als recon ergens liggen te campen en dan niks spotten , laat staan een objectief te geven ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe kun je eigenlijk die artillery aanroepen als Squadleader zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

zAo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:49:
kan niet want zit niet in het spel.

of het er ooit inkomt geen idee. maar denk van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

zAo

GPLv2 Fanboy

roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:57:
[...]
kan niet want zit niet in het spel.

of het er ooit inkomt geen idee. maar denk van niet...
Dan stop ik met zoeken :+

Het was wel aangekondigd overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:53
zAo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:49:
Volgens mij met Q. PC versie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hadden sommige servers het wel, sommige niet.
Nu geen enkele meer :+

EDIT: je moet met game manager de plugin updaten, nu heb ik wel weer de pingwaardes

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Laatst online: 25-02 00:02
Biohazzard21 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:25:
Ik heb precies hetzelfde issue. de eerste game die ik vanuit de browser opstart crashed 100% van de tijd. Na deze af te sluiten en (eventueel) punkbuster af te sluiten via task manager heb ik de rest van de dag nergens meer last van. erg wazig probleem maar ik stoor me er niet zo aan aangezien ik daarna ongestoord de hele avond kan knallen :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Laatst online: 13-08 09:46
IK vind het gek , bij mij werkt het spel 100% goed , geen crashes , geen vage dingen , solide fps , ping zichtbaar , geen battlelog issues.. Ben ik nu een van de weinige gelukkigen? Waaraan ligt dit?

even specs: http://specs.tweak.to/18185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Hymnir schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:22:
IK vind het gek , bij mij werkt het spel 100% goed , geen crashes , geen vage dingen , solide fps , ping zichtbaar , geen battlelog issues.. Ben ik nu een van de weinige gelukkigen? Waaraan ligt dit?

Nee hoor. Hier ook eigenlijk geen problemen. Wel wat gezut gehad om ipv Russisch er Engels op te krijgen.
Nu loopt hij prima. Alleen merk ik dat ik het speelveld erg onoverzichtelijk vind. Vaak word ik beschoten en zie alleen waar vandaan en niet de schutter zelf. En last van veel campers. Das zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:29
themac1983 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:12:
[...]

Ik heb precies hetzelfde issue. de eerste game die ik vanuit de browser opstart crashed 100% van de tijd. Na deze af te sluiten en (eventueel) punkbuster af te sluiten via task manager heb ik de rest van de dag nergens meer last van. erg wazig probleem maar ik stoor me er niet zo aan aangezien ik daarna ongestoord de hele avond kan knallen :D
Heb precies het zelfde probleem. Lijkt wel of die eerst warm moet draaien ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Ben benieuwd of er nog wat goeie admin mogelijkheden komen. Max mortars, planecampers kicken enzo zou erg prettig zijn.
En je kan merken dat veel CoD spelers over zijn gekomen aan het aantal campers ;p

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Hymnir schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:22:

99% van crashes en vage dingen ligt aan driver stabilitiet, pb niet geupdate, of router problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InSanex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:37:
En je kan merken dat veel CoD spelers over zijn gekomen aan het aantal campers ;p
Ach, die zijn over vier dagen toch weer opgehoepeld :) En ik hoop die lui die je steevast weigeren op te pikken wanneer ze vlak langs je rijden of overvliegen ook opdonderen naar het COD kamp. Mensen die 0,niks aan teamwork doen hebben niks te zoeken in BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
InSanex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:37:
Ben benieuwd of er nog wat goeie admin mogelijkheden komen. Max mortars, planecampers kicken enzo zou erg prettig zijn.
Valt mee, bij BF3 heb je veel campers, maar dat zijn dan bijna alleen maar snipers. Bij CoD had je ook andere, omdat de maps daar een stuk kleiner zijn. Ben zelf een echte CoD speler en ik speel nooit sniper met BF3 omdat ik een snel spel wil. Niet 2min stil liggen totdat iemand komt langslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een 2e 580GTX besteld :9 Als het goed is komt hij morgen binnen.

Soms had ik 55 FPS... en dat kan natuurlijk niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:33

Audione0

Strijdt der titanen

Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:10: @:
[...]

Het klopte inderdaad, RAM zat na opschonen nog aardig vol en af en toe wilde (inderdaad weer met Firestorm) er weer wat laggjes optreden. Zal toch naar 8GB RAM moeten dan maar.... helaas ben ik pas 15 en staan mijn ouders vast niet toe dat ik alweer iets voor me PC koop
Ik heb in mijn systeem 4096MB RAM zitten, en bij mij loopt het zonder lag bijzonder soepel. Ok, ik heb wel 2x2048MB VRAM.

Ik heb veel services geforceerd gekilled in services.msc, en kom op een reboot op ongeveer 25% RAM used uit.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:55:

dus je geeft even bijna 900,- uit aan bf3 spelen boven de 60+ fps ? :P
2X580GTX

Kan je dan niet beter 1X 6990 halen ?
en de oude 580gtx verkopen, ben je goedkoper uit + je hebt nog een pci-e slot vrij

( gemiddeld is de 6990 sneller dan 580 GTX in SLI
http://youtu.be/nPzDGg4ux-w

[ Voor 23% gewijzigd door osmosis op 04-11-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

jterpstra schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:59:
[...]

2X580GTX
sommige mensen snappen neit dat gameplay > gfx..... en bf3 is prima speelbaar tussen de 35-45 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:59:
[...]

2X580GTX

Kan je dan niet beter 1X 6990 halen ?
en de oude 580gtx verkopen, ben je goedkoper uit + je hebt nog een pci-e slot vrij

( gemiddeld is de 6990 sneller dan 580 GTX in SLI
http://youtu.be/nPzDGg4ux-w
Nah, ik hou van extremen ;) En met oog op de toekomst, zit ik voorlopig wel goed ;)
roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:01:
[...]

en bf3 is prima speelbaar tussen de 35-45 fps
:') Laat me niet lachen. Alles beneden de 60 fps is een belemmering voor een zelf respecterend gamer. Ik weet niet of je het UT/Quake/CS tijdperk hebt meegemaakt op redelijk niveau, dan weet je dat ik gelijk heb.

Speelbaar 35-45 oke, maar 60+ speelt toch echt lekkerder. Als je dat verschil niet merkt, dan moet je er gewoon over ophouden.

En daarnaast heb je gelijk, gameplay is zeker belangrijker dan Gfx, maar waarom als het kan, niet beide optimaal?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:05:
[...]

:') Laat me niet lachen. Alles beneden de 60 fps is een belemmering voor een zelf respecterende gamer. Ik weet niet of je het UT/Quake/CS tijdperk hebt meegemaakt op redelijk niveau, dan weet je dat ik gelijk heb.

Speelbaar 35-45 oke, maar 60+ speelt toch echt lekkerder. Als je dat verschil niet merkt, dan moet je er gewoon over ophouden.

En daarnaast heb je gelijk, gameplay is zeker belangrijker dan Gfx, maar waarom als het kan, niet beide optimaal?
In de tijd van UT/Quake 2 ging alles zo snel dat je altijd aan de max FPS van het spel vastzat, oke ik had toen ook elke 6 maanden weer een nieuwe videokaart....Nu met Quake live is de max ook 125 fps.

En ja 30 of 125 fps maakt best wat uit..

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:48

ErA

roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:01:
[...]

sommige mensen snappen neit dat gameplay > gfx..... en bf3 is prima speelbaar tussen de 35-45 fps
Ghe, ik speel met een AMD Phenom II X3 720 + Radeon 4850......

Ik draai gemiddeld 28 FPS(alles low) en haal nog een spm van 400+ :-)

Binnekort ga ik een massieve 150 euro spenderen aan een videokaart en dan draai ik hopelijk 40 fps, meeeer dan voldoende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
[...]

:') Laat me niet lachen. Alles beneden de 60 fps is een belemmering voor een gamer met teveel geld. Ik weet niet of je het UT/Quake/CS tijdperk hebt meegemaakt op redelijk niveau, dan weet je dat ik gelijk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:09:
[...]

Ghe, ik speel met een AMD Phenom II X3 720 + Radeon 4850......

Ik draai gemiddeld 28 FPS(alles low) en haal nog een spm van 400+ :-)

Binnekort ga ik een massieve 150 euro spenderen aan een videokaart en dan draai ik hopelijk 40 fps, meeeer dan voldoende :D
K/d ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
even een vraag tussendoor. Hoe kan ik een FPS counter aanzetten in BF3 dan?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

render.drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
themac1983 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:13:
even een vraag tussendoor. Hoe kan ik een FPS counter aanzetten in BF3 dan?
In console:
code:
1
render.drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
ctr-alt-S kan ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

K/D Ratio 2.434 , MAar ik vind SPM veel belangrijker dan kdr in deze game. En omdat objectives nu zoveel punten geven ga ik veel meer daarvoor. En reviven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Welke mode spelen jullie eigenlijk het meeste? Ik zelf speel conquest het meeste, maar ga binnenkort meer Rush doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Michielodc schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:22:
Welke mode spelen jullie eigenlijk het meeste? Ik zelf speel conquest het meeste, maar ga binnenkort meer Rush doen denk ik.
conquest geeft mij toch echt het echte BF3 gevoel... bij rush heb ik altijd meer het idee dat ik COD aan het spelen ben. moet overigens wel toegeven nog geen rush op de grotere outdoor maps gedaan heb.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:55:

Dan doe je toch echt wat fout.
Ik heb een GTX560 en draai op 65FPS met Ultra settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:25:
[...]

Welke resolutie, 800x600? :P Nogal ongeloofwaardig als je de performance guide van NVidia en internet benchmark resultaten ziet. Heb je wel Max AA aanstaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 25-09 18:06
[...]

Dat lijkt met sterk, dan heb je die MSAA ofzo echt niet op 4x staan want ik heb een 560 TI en draai 40 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Ligt het alleen aan mij of kan ik de server pings niet zien?(Firefox 7)
In de update was er een fix voor IE, maar ik heb de pings nog nooit kunen zien...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:15:
[...]

K/D Ratio 2.434 , MAar ik vind SPM veel belangrijker dan kdr in deze game. En omdat objectives nu zoveel punten geven ga ik veel meer daarvoor. En reviven etc.
Wat is je Battlelog naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 14:11
Weet iemand waar je je SPM kan zien voor bv heli's alleen? In een platoon kan je de SPM zien van de beste heli piloot, en ik vraag me af wat die van mij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ErAdiCtoR :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 11:47
mhoogendam schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:13:
[...]

In console:
code:
1
render.drawfps 1
Kan je er ook voor zorgen dat deze code opgeslagen wordt?
Nu moet ik namelijk iedere keer wanneer ik de game opnieuw start deze code opnieuw invoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nagaan hoe je zou doen met constant 60+ fps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
Qzar schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:30:
[...]

Dat lijkt met sterk, dan heb je die MSAA ofzo echt niet op 4x staan want ik heb een 560 TI en draai 40 fps.
Ben jij toevallig rik? :P Ken iemand die met dezelfde nick gaat op sc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[...]

I call bullshit!

Dit lukt benchers nergens, bedoel je misschien GTX580?
(Of bedoel je op 1280x720 ofzo)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:30:
[...]

Welke resolutie, 800x600? :P Nogal ongeloofwaardig als je de performance guide van NVidia en internet benchmark resultaten ziet. Heb je wel Max AA aanstaan?
1920x1080.
Ik zal straks wel screens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:51:
[...]
1920x1080.
Zeker in Single-player ? -O-

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Laatst online: 10:50
[...]

1920x1080.
Ben benieuwd, ik heb 2 gtx560's in SLI en haal dat op ultra niet (dus met: 1920x1080, 4x msaa, post aa op high en af16x zit ik rond de 50-60fps)... en jij haalt dat met 1 gtx560. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
[...]

1920x1080.
Is het de 560ti OC? Die runn ik met 50 fps op high (MSAA 4x, HBAO, af 16x) en dan op 1920x1080 : \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

randomg schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:55:
[...]

Is het de 560ti OC? Die runn ik met 50 fps op high (MSAA 4x, HBAO, af 16x) en dan op 1920x1080 : \
als je nu msaa uit zet..... haal je makkelijk 60..
msaa is redelijk zwaar voor je gfx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 16:19
Speel ik eindelijk eens een lekker potje, knalt de server er weer uit... worden de stats natuurlijk ook niet opgeslagen... pfff..

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaart heb ik overgeclocked.
het is een 560GTX Superclocked van EVGA.
MSAA is uit en 4x

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:58:
Kaart heb ik overgeclocked.
het is een 560GTX Superclocked van EVGA.
MSAA is uit en 4x
Ah hoeveel dan? Mijne loopt fabric-oc op 900mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randomg schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:59:
[...]

Ah hoeveel dan? Mijne loopt fabric-oc op 900mhz.
Core: 900mhz
Shader: 1800mhz
mem: 2100mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:59:
[...]

Core: 900mhz
Shader: 1800mhz
mem: 2100mhz
Kan wel kloppen, ik probeerde nu ultra en ik draai ~45 fps met 2x MSAA en AF 8x. Motion blur zit dan wel op 1/3.

edit: met msaa uit en ssao draai ik steady 75fps op ultra

[ Voor 9% gewijzigd door randomg op 04-11-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:53:
Als ik dan vervolgens vraag waarom hij admin is en geen GoT tag draagt krijg ik engels antwoord terug?
nightyfly heette die ofzo .. ik weet et niet meer precies..
Dat is geen GoT server van ons. Onze servers kan je herkennen aan GoTBF3.nl voor de servernaam. Nightyfly is ook niet bekend bij ons en zodra een van onze admins/leden zich op die manier gedraagt krijgt hij een instant ban en verliest hij direct al zijn privileges.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Tsurany schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:11:
[...]

Dat is geen GoT server van ons. Onze servers kan je herkennen aan GoTBF3.nl voor de servernaam. Nightyfly is ook niet bekend bij ons en zodra een van onze admins/leden zich op die manier gedraagt krijgt hij een instant ban en verliest hij direct al zijn privileges.
Tjeez GoT wannabee servers het moet ook niet gekker worden ook. :D

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
Robzor91 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:53:
[...]

Ach het is nog niet zo veel als ik deze week heb uitgegeven aan een pc. Zat gisteren ook wel met het gevoel van ''was het wel slim'' maar als ik dan bf3 zo speel spijt het me niet.

Trouwens had ook een 3 jaar oud systeem dus was aan vervanging toe.

€920 kwijt geïnvesteerd hoppa!
Fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben even wat geld uitgegeven:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.78.221:25500/b_560_95_1.png
Speel mee op deze server!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.78.221:25501/b_560_95_1.png
Speel mee op deze server!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al een fix is voor de sensitivity limit als je muist met hoge DPI en hele lage ingame sense? Ik ben momenteel genoodzaakt de DPI terug te schroeven naar 450 en dan ingame de sense te verhogen om geen speed limit te merken. Als ik dit niet doe reageert de muis alsof ik in een turret zit, en draai je heel langzaam om (alsof je met een controller speelt echt heel ziek). Ik wil natuurlijk gewoon mijn lage sense terug icm 1800DPI zodat ik weer lekker met de muis kan zwiepen om snel 180 graden te kunnen draaien.
Meer mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
[...]

Nah, ik hou van extremen ;) En met oog op de toekomst, zit ik voorlopig wel goed ;)

[...]

:') Laat me niet lachen. Alles beneden de 60 fps is een belemmering voor een zelf respecterend gamer. Ik weet niet of je het UT/Quake/CS tijdperk hebt meegemaakt op redelijk niveau, dan weet je dat ik gelijk heb.

Heeft alleen maar zin als je op een crt of 120hz tft zit te spelen. 100FPS is leuk, maar kunnen nooit weer worden gegeven op een 60Hz tft.... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:20:
Weet iemand of er al een fix is voor de sensitivity limit als je muist met hoge DPI en hele lage ingame sense? Ik ben momenteel genoodzaakt de DPI terug te schroeven naar 450 en dan ingame de sense te verhogen om geen speed limit te merken. Als ik dit niet doe reageert de muis alsof ik in een turret zit, en draai je heel langzaam om (alsof je met een controller speelt echt heel ziek). Ik wil natuurlijk gewoon mijn lage sense terug icm 1600DPI zodat ik weer lekker met de muis kan zwiepen om snel 180 graden te kunnen draaien.
Meer mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?
ik speel zelf op 1000dpi en niks aangepast aan ingame mouse settings

nergens last van.

raw input al uit/aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet ingame dan je sense maar eens op bijv 3/4 clicks, in windows op 3/11, acceleration uit. Raw input aan. Dat is ongeveer mijn sense, en probeer dan eens ingame heel snel 180 graden te draaien... benieuwd of het je lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

ChojinZ schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:22:
[...]

Heeft alleen maar zin als je op een crt of 120hz tft zit te spelen. 100FPS is leuk, maar kunnen nooit weer worden gegeven op een 60Hz tft.... ;)
boven de 60fps heeft zeker wel zin......

iemand die hier cod4 speelt/heeft gespeelt. als je boven de 100fps had dan speel de het spel veel beter en reageerde beter.?

boven de freq van je scherm uit komen met fps zorgt ervoor dat het spel zelf soepel speelt. ookaal "kan je maar 60 fps aan met je scherm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Hele nette DM van Tsurany gekregen.
Waarschijnlijk was dit geen admin van GoT, Of het was geen officiele GoT server.
(er waren meerdere spelers die zich aan hem irriteerden)
Tsurany: _/-\o_
Er zouden meer van zulke mensen moeten zijn die heel correct even uitvissen hoe of wat

Wel raar dat ik de server niet meer in me history zie.

Ik voeg trouwens alle GoT servers toe aan me favo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 15:59
Erg leuk dat GoT zijn eigen servers heeft! In veel servers is samenwerking ook idd ver te zoeken! Ik ben nog echt een beginneling (vroegah wel BF2 gedaan, en daarna veel CODMW).

Even wachten nog op de 470GTX die ik van mn broertje ga lenen dan kan ik ook eens op high gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:25:
[...]

boven de 60fps heeft zeker wel zin......

iemand die hier cod4 speelt/heeft gespeelt. als je boven de 100fps had dan speel de het spel veel beter en reageerde beter.?

boven de freq van je scherm uit komen met fps zorgt ervoor dat het spel zelf soepel speelt. ookaal "kan je maar 60 fps aan met je scherm"
Even though the typical LCD monitors of today are locked at 60 FPS, making extremely high frame rates impossible to see in realtime, playthroughs of game “timedemos” at hundreds or thousands of FPS for benchmarking purposes are still common.
Wikipedia: Frame rate

Maar als dat volgens jou niet waar is, kom maar met een degelijke onderbouwing. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:25:
Zet ingame dan je sense maar eens op bijv 3/4 clicks, in windows op 3/11, acceleration uit. Raw input aan. Dat is ongeveer mijn sense, en probeer dan eens ingame heel snel 180 graden te draaien... benieuwd of het je lukt
Uit een ander topic in gebrekkig engels, dit legt een beetje uit hoe het geprogrammeerd is:

If you have mouse with high dpi and you want to confirm it, make dpi of your mouse over about 2000+.(If you're sensitive, you can check it in lower dpi)
Even though you follow these instruction correctly, you'll feel your game view moves like game pad when you move your mouse very quickly.

My temp fix is setting mouse sensitivity to 1.00 and set mouse dpi lowest value. It's just temp, I have to adapt to it..

I've felt the mechanics of these mouse sensitivity works quite weird. This mouse sensitivity value affects limitation of changing view speed(like angle per second) So, if you set it lower value, more like your mouse moves like game pad.(For example, setting 180 degree turn to 10cm of your mouse, fast turn with 10cm will make you lower degree about 90 which depends on your mouse sensitivity.)
Pagina: 1 ... 116 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.