Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Die deadzone wanneer je wilt vliegen met een joystick.....argh!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
Hebben andere mensen op problemen met de Act of valor code voor op de ps3? Want ik krijg steeds dat de code die ik had gekregen ongeldig is of al verlopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Hmm, ik liep net langs een stel collega's die buiten op een kluitje aan het roken zijn en dacht...mortar. Is dat een teken dat ik teveel BF3 speel?

:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
ZeeZeiler schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:08:
Hmm, ik liep net langs een stel collega's die buiten op een kluitje aan het roken zijn en dacht...mortar. Is dat een teken dat ik teveel BF3 speel?

Dat is een teken dat Battlefield super geheime brain implants gebruikt via beelden }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:17

Het betekent dat je levenloos bent.

Of 14, dan is het normaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 03-11-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Heb jij dan Russen als collega's?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Net een potje 0-12.... |:(

Als ik op die boot spawn in Canals is het echt een kutmap, speel dan voor geen meter om 1 of andere reden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:39

ManiacsHouse

Scheisse!

The_Marsmellow schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:16:
[...]

Heb jij dan Russen als collega's?
Hij heeft gewoon lullen van collega's. Of is zijn Prozac vergeten in te nemen vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Of het ging niet om mijn collega's maar was het beeld van een groepje mensen herkenbaar...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
ZeeZeiler schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:24:
Of het ging niet om mijn collega's maar was het beeld van een groepje mensen herkenbaar...
Dus jij rent er nu omheen met een wireless keyboard en drukt de hele tijd op Q?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Last van mortars? niet de hele tijd naar het zelfde punt lopen en campen. Gewoon blijven bewegen en dan heb je geen last van mortars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Dacuuu schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:34:
Last van mortars? niet de hele tijd naar het zelfde punt lopen en campen. Gewoon blijven bewegen en dan heb je geen last van mortars!
Ff in de lucht kijken waar het rookspoor vandaan komt, en dan achter de linies em gaan killen, leuke uitdaging altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 15:21
Echt, die laadlagg is soms niet te harden. In sommige maps is het bijna niks, maar bijv. in Firestorm is het niet te harden. Gewoon 50FPS+ en dan opeens zware lagg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
CopyCatz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:33:
[...]

Dus jij rent er nu omheen met een wireless keyboard en drukt de hele tijd op Q?
Gnehehe. Zou ik eigenlijk eens moeten proberen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zo..
Nieuwe 6870 is onderweg.
2de hands Q6600 is onderweg.
(2de hands 500GB HDD is onderweg)
€260 foetsie weg.
Nu rest nog de vraag: was dat het allemaal waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Laatst online: 10:15
Het spel loopt hier prima met een Q6600 en 5870 alles op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Die EA support is ook waardeloos, zit ik in de chat heb ik een contactpersoon moet ik alsnog 5 minuten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
KillerX42 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:46:
[..]
2de hands Q6600 is onderweg.
[..]
Nu rest nog de vraag: was dat het allemaal waard?
Voor dat geld, uiteraard.

Zeker als je die Q6600 naar >3Ghz kan overklokken kan je daar prima mee uit de voeten. (G0-stepping Q6600's zouden dat zeker moeten halen)
Met stock kloksnelheid, ben je wel cpu-bottlenecked in BF3 op de grotere mappen, nog steeds prima speelbaar rond de 40fps ofzo, maargoed.

[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 16:13 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Met 2 HD6800 kaarten loopt bf3 als een zonnetje, echter lijkt het wel af en toe alsof er een vliegtuig onder me wegvliegt.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
SirNobax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:11:
[...]

Zeker als je die Q6600 naar >3Ghz kan overklokken kan je daar prima mee uit de voeten. (G0-stepping Q6600's zouden dat zeker moeten halen)
Met stock kloksnelheid, ben je wel cpu-bottlenecked in BF3 op de grotere mappen, nog steeds prima speelbaar rond de 40fps ofzo, maargoed.
Dan zou ik met een 6950 2gb, AMD X6 en 1650x1020 toch meer fpsjes moeten halen, kom nu "slechts" op 44 met textures op ultra, da wel ;)

(ga mn kaart maar eens flashen, dat zal wel de meeste winst opleveren op korte termijn :) )

[ Voor 7% gewijzigd door D-Day op 03-11-2011 16:19 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
SirNobax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:11:
[...]

Met stock kloksnelheid, ben je wel cpu-bottlenecked in BF3, nog steeds prima speelbaar rond de 40fps ofzo, maargoed.
Als ik mijn E8400 en 4850 voor zo'n €100 kan verkopen, dan is het inderdaad wel een mooie upgrade geweest.
Toch zegt mijn geweten iets van 'DUUUUUUUDE WAAROM ZIT JE NU WEER ZOVEEL GELD UIT TE GEVEN AAN STOMME SPELLETJES??' }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:00:
Die EA support is ook waardeloos, zit ik in de chat heb ik een contactpersoon moet ik alsnog 5 minuten wachten...
Ga je een vraag over linken van xbl id aan origin stellen of over battlelog problemen?
Hou er dan rekening mee dat ze je chat gewoon sluiten lol...... no fuckin joke (helaas).

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Als ik mijn E8400 en 4850 voor zo'n €100 kan verkopen, dan is het inderdaad wel een mooie upgrade geweest.
Toch zegt mijn geweten iets van 'DUUUUUUUDE WAAROM ZIT JE NU WEER ZOVEEL GELD UIT TE GEVEN AAN STOMME SPELLETJES??' }:O
"leven" kost gewoon geld. Geen spel, geen leven (DrDDay, 2011 gewoon universele waarheid :) )

In feite heb je het nog erg goed gedaan...

[ Voor 12% gewijzigd door D-Day op 03-11-2011 16:26 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Iemand een idee wat voor gadgets in het 2e slot van de Assault komen? Heb daar nu de defibrillator, maar een extra wapen zou daar ook leuk staan. Helaas komen die tot nu toe enkel in slot 1, in ruil voor de Medkit :(

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Foxl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:21:
Iemand een idee wat voor gadgets in het 2e slot van de Assault komen? Heb daar nu de defibrillator, maar een extra wapen zou daar ook leuk staan. Helaas komen die tot nu toe enkel in slot 1, in ruil voor de Medkit :(
Komt niets anders. De M302 en M26 komen in het slot van de Medkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Preau schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:22:
[...]

Komt niets anders. De M302 en M26 komen in het slot van de Medkit.
Vreesde ik al. WTF heb je aan verwisselbare gadgets als slot 2 maar 1 item heeft. Die defib. kan ik eventueel nog wel missen, medkit zou zaad zijn.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Foxl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:26:
[...]

Vreesde ik al. WTF heb je aan verwisselbare gadgets als slot 2 maar 1 item heeft. Die defib. kan ik eventueel nog wel missen, medkit zou zaad zijn.
Maar voor het team/squad maakt het waarschijnlijk niet heel veel uit. Ik zou dan gaan voor de defib, healen gaat dan wat langzamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Foxl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:26:
[...]

Tja, een defib hoort nu eenmaal bij de Assault klasse. Persoonlijk heb ik ook liever een defib dan een medkit in het geval van een teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
DrDDay schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:16:
[...]

"leven" kost gewoon geld. Geen spel, geen leven (DrDDay, 2011 gewoon universele waarheid :) )

In feite heb je het nog erg goed gedaan...
Je hebt helemaal gelijk!
Toch blijft het knagen, waarschijnlijk omdat ik het liefst helemaal wil stoppen met gamen. En zo'n leuke upgrade werkt dat nogal flink tegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Het ene wat ze zeggen bij die support is dat ze het heel druk hebben en ze je niet kunnen helpen! Wat een service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbaniac
  • Laatst online: 22-09 15:59
KillerX42 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:36:
[...]

Je hebt helemaal gelijk!
Toch blijft het knagen, waarschijnlijk omdat ik het liefst helemaal wil stoppen met gamen. En zo'n leuke upgrade werkt dat nogal flink tegen :9
Ach het is nog niet zo veel als ik deze week heb uitgegeven aan een pc. Zat gisteren ook wel met het gevoel van ''was het wel slim'' maar als ik dan bf3 zo speel spijt het me niet.

Trouwens had ook een 3 jaar oud systeem dus was aan vervanging toe.

€920 kwijt hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je hebt helemaal gelijk!
Je hebt voor dat geld geen miskoop gedaan hoor! Persoonlijk zou ik een Q9XXX aanraden, krijg je toch wel een behoorlijke bak extra performance voor terug, maar kost ook iets meer. Gewoon de FSB van Q6600 op 400 - 450 zetten (als je mobo het aankan) en vlammen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
[...]

Je hebt helemaal gelijk!
Klinkt akelig verstandig, dat stoppen met gamen, maar ook ik kan er nog niet aan toegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
CPU's zijn niet echt het probleem, zie hier:

http://www.guru3d.com/art...formance-benchmark-test/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 21:53

WR.

Nou heb ik BF3 net binnen gekregen.en is mijn vraag: met of zonder origin?

Zal ik hem via de DVD instaleren of dowloaden via origin?
Wat zijn de voor en nadelen er van?

Ik heb namelijk al jaren geen FPS meer gespeeld behalve CS in de fanatieke vorm.
Want na het positieve review van tweaker.net heb ik hem dan toch maar besteld, en hij ligt net op de mat.

Zijn er mensen die mij even op weg kunnen helpen? Want de multiplayer zit zo bomvol met optie's wat ik eigenlijk nooit gewend ben sinds CS.

Ik zie hier ook zoveel voorbij komen dat ik eigenlijk niet weet waar te beginnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn dan ook wel eventjes de high-end CPU's die ze erbij halen... Ik met m'n e8400 ga toch echt wel een CPU bottleneck krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Dat klopt ook zeker, maar qua Quad Cores is er weinig verschil.

http://static.techspot.co...info/458/bench/CPU_02.png

Nou eigenlijk maakt het uberhaupt weinig uit...
De Athlon II X2 265 runt het nog prima.

[ Voor 57% gewijzigd door Cassie789 op 03-11-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
WR. schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:00:

Ik heb namelijk al jaren geen FPS meer gespeeld behalve CS in de fanatieke vorm.
Want na het positieve review van tweaker.net heb ik hem dan toch maar besteld, en hij ligt net op de mat.

Zijn er mensen die mij even op weg kunnen helpen? Want de multiplayer zit zo bomvol met optie's wat ik eigenlijk nooit gewend ben sinds CS.

Ik zie hier ook zoveel voorbij komen dat ik eigenlijk niet weet waar te beginnen ;w
Zonder Origin is niet mogelijk, je zal hem moeten installeren via Origin. Daarna zijn er wel workarounds om hem zonder Origin te gebruiken, maar of dat legaal is en zonder consequenties weten we volgens mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Robzor91 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:53:
[...]

Ach het is nog niet zo veel als ik deze week heb uitgegeven aan een pc. Zat gisteren ook wel met het gevoel van ''was het wel slim'' maar als ik dan bf3 zo speel spijt het me niet.

Trouwens had ook een 3 jaar oud systeem dus was aan vervanging toe.

€920 kwijt hoppa!
Dat is inderdaad wel een hoop meer geld :P
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:54:
[...]

Je hebt voor dat geld geen miskoop gedaan hoor! Persoonlijk zou ik een Q9XXX aanraden, krijg je toch wel een behoorlijke bak extra performance voor terug, maar kost ook iets meer. Gewoon de FSB van Q6600 op 400 - 450 zetten (als je mobo het aankan) en vlammen maar!
Mijn hart zou het liefst ook een Q9550 gekocht hebben. En een mooie CPU Cooler. En een mooie nieuwe CM690 II. Maar mijn hersenen konden die paar honderden euro's niet verantwoorden.
DrDDay schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:56:
[...]
Klinkt akelig verstandig, dat stoppen met gamen, maar ook ik kan er nog niet aan toegeven :)
Dat is het ook! Vooral omdat ik enkel in het weekend kan gamen, aangezien ik doordeweeks in een andere stad woon voor mijn studie! En ik vind ook nog eens dat ik meer tijd in mijn studie moet steken ipv computerspelletjes :D
Voor de singleplayer is dat inderdaad het geval, daar was zelfs mijn E8400 nog ruim voldoende. In de multiplayer is het echter een totaal ander verhaal, mijn E8400 is daar dan ook duidelijk de bottleneck met constant 100% usage! Een quad core is in de multiplayer dan ook een gigantische verbetering.
WR. schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:00:

Gewoon installeren vanaf de DVD, is beter dan even 10GB te downloaden! Daarna gewoon lekker wat singleplayer doen, of meteen in de geweldige MP springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Een vergelijking tussen 4 (quasi-)topmodellen CPU's van zeer recente generaties; dan is die cpu inderdaad geen probleem nee. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 17:06 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Was de verkeerde url! Sorry!

Moet je hebben!

Net afgepoeierd door de EA support, bel maar zeggen ze.

[ Voor 20% gewijzigd door Cassie789 op 03-11-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:07:
Was de verkeerde url! Sorry!

Moet je hebben!

Net afgepoeierd door de EA support, bel maar zeggen ze.
Feit blijft dat het in de singleplayer weinig uit maakt, maar in de multiplayer van groot belang is.
Waarom moet je contact opnemen met EA? Misschien kinnen wij je helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Die URL is nog veeeeel minder representatief van de daadwerkelijke performance in MP. 8)7
We used Fraps to measure frame rates during a minute of gameplay from the single-player mission Go Hunting. The performance was measured from the beginning of the mission which features a walkthrough on an aircraft carrier.
Er gebeurd werkelijk geen drol op die aircraft carrier.

Met die dual cores ga je echt geen 80fps gemiddeld halen in Caspian Border.

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 17:12 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Feit blijft dat het in de singleplayer weinig uit maakt, maar in de multiplayer van groot belang is.
Waarom moet je contact opnemen met EA? Misschien kinnen wij je helpen?
Wanneer ik bij vooral grote maps omdraai lijkt het wel of alles als een gek geladen wordt en gaat alles voor 2 seconde helemaal stil. Dus zeg maar een mega lagg van 50FPS naar 2FPS. EA Support zegt niks te kunnen doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:13:
[...]

Wanneer ik bij vooral grote maps omdraai lijkt het wel of alles als een gek geladen wordt en gaat alles voor 2 seconde helemaal stil. Dus zeg maar een mega lagg van 50FPS naar 2FPS. EA Support zegt niks te kunnen doen ;(
Heb je misschien nog verouderde videokaartdrivers? En zit je processor niet constant op 100%, wat de haperingen kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
We zijn weer bezig met een test van onze ULTRA HARDCORE setting op onze server!

Join ons en probeer het op http://battlelog.battlefi...Ultra-Hardcore-Rush-24-7/

We zien je daar!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:13:
[...]
Wanneer ik bij vooral grote maps omdraai lijkt het wel of alles als een gek geladen wordt en gaat alles voor 2 seconde helemaal stil. Dus zeg maar een mega lagg van 50FPS naar 2FPS. EA Support zegt niks te kunnen doen
Zeker 'maar' 4GB geheugen?
Je werkgeheugen zit dan vol. Hij begint dan dingen weg te swappen, dan bevriest je beeld. Dit gebeurd vooral bij Operation Firestorm.

Alles afsluiten (ook sloppy-services) op de enkele browser-tab van battlelog,en BF3 na zou moeten helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2011 17:19 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Is 4GB geheugen niet genoeg? Raar... dan maar even game-booster downloaden en een wat minder zware browser zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:19:
Is 4GB geheugen niet genoeg? Raar... dan maar even game-booster downloaden en een wat minder zware browser zoeken.
Check het anders gewoon eenvoudig via taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
eindelijk eens een tank opgeblazen met een mijn (double kill.. yaayyy!) :)
ik kwam telkens niet verder dan vehicle disabled.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:41
Webjunkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:24:
eindelijk eens een tank opgeblazen met een mijn (double kill.. yaayyy!) :)
ik kwam telkens niet verder dan vehicle disabled.
Je moet ook 2 stuks op dezelfde plek neerleggen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
l166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:26:
[...]

Je moet ook 2 stuks op dezelfde plek neerleggen;)
of je doet het EXPL perk dinges aan, je wilt niet weten hoeveel voertuigen ik al omzeep geholpen heb }:O

[ Voor 0% gewijzigd door vick291 op 03-11-2011 17:54 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
Op welke sensitivity stand spelen jullie op de PS3?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Jumpman schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:56:
Op welke sensitivity stand spelen jullie op de PS3?
Ik speel zelf op ongeveer 60% (van dat balkje) op de Xbox alleen. |:(

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
vick291 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:54:
[...]
of je doet het EXPL perk dinges aan, je wilt niet weten hoeveel voertuigen ik al omzeep geholpen heb
Want? Het is geen BFBC2. EXPL geeft in BF3 enkel maar meer explosieven, 6 mijnen in dit geval. Je zal er alsnog 2 neer moeten leggen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Battle Report: Rush
1 minute ago • Round time: 29m 29s

Dit duurde wel heel erg lang..hoelang kan zo'n game duren?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
nathanchunkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:29:
Battle Report: Rush
1 minute ago • Round time: 29m 29s

Dit duurde wel heel erg lang..hoelang kan zo'n game duren?
Kan wel, als de partijen aan elkaar gewaagd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:22:
Wat een geweldig spel!

Inmiddels al 1404 jet kills op m'n naam staan :D.
Iemand in voor een dogfight 1vs1?
geen dogfight voor mij, maar kan je mij asjeblieft vertellen hoe jij in godsnaam 1400 mensen killed?!?!

En wie kan mij vertelen hoe ik de teamspeak vind.. Ik zat er in maar kan hem niet meer vinden, en de link op de Clan site wil me ook niet doorverbinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:11
Wie wil ons even komen joinen voor een lekker potje op onze extra hardcore server? :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.76:21467/b_560_95_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:00
Bobbus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:54:
Wie wil ons even komen joinen voor een lekker potje op onze extra hardcore server? :)

[afbeelding]
Ik ben BirdMees, ik zit in de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nRjzrfkko7I]

I AM VICTORIOUS!
Eindelijk weer eens een filmpje van mijn hand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is pass voor TS? ga er is opkomen als alles werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 03-11-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Asgaro schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:25:
Wat is pass voor TS? ga er is opkomen als alles werkt :)
Deze link kan je gebruiken voor de GoT Bf3 TS. Zit geen pass op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 22:40
Ik wordt daar zo moe van... join je een server, krijg je de ene keer een zwart scherm, een andere keer loopt de hele zaak vast. Of als de server de volgende map gaat inladen, je statistieken van de vorige ronde verloren zijn omdat hij weer vast blijft staan op een zwart scherm.

Gaat allemaal lekker daar bij EA 7(8)7 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
SirNobax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:18:
[...]

Zeker 'maar' 4GB geheugen?
Je werkgeheugen zit dan vol. Hij begint dan dingen weg te swappen, dan bevriest je beeld. Dit gebeurd vooral bij Operation Firestorm.

Alles afsluiten (ook sloppy-services) op de enkele browser-tab van battlelog,en BF3 na zou moeten helpen.
Het klopte inderdaad, RAM zat na opschonen nog aardig vol en af en toe wilde (inderdaad weer met Firestorm) er weer wat laggjes optreden. Zal toch naar 8GB RAM moeten dan maar.... helaas ben ik pas 15 en staan mijn ouders vast niet toe dat ik alweer iets voor me PC koop ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
SirNobax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:04:
[...]

Want? Het is geen BFBC2. EXPL geeft in BF3 enkel maar meer explosieven, 6 mijnen in dit geval. Je zal er alsnog 2 neer moeten leggen.
Oh vandaar ik dacht al hoe kan ik nou 6 mijnen hebben :+

Begreep namelijk ook dat de explosies sterker werden maar dat blijkt dus niet zo te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12:11
Is er een manier om de light machine guns te "forcen" om op die stand te staan? Vaak als ik rechtermuisknop doe zoomt hij alleen in en moet ik het 2 a 3 keer proberen voordat hij op dat steuntje staat waarvan ik de naam nu niet weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Naam** BiPod!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Die ja :P Is de BiPod dus op een of andere manier te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Heb hem alleen in de BETA gebruikt dus zou het niet durven zeggen nu :) zelf gebruik de ForeGrip voor run and gun stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Jorn1986 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:07:
Ik wordt daar zo moe van... join je een server, krijg je de ene keer een zwart scherm, een andere keer loopt de hele zaak vast. Of als de server de volgende map gaat inladen, je statistieken van de vorige ronde verloren zijn omdat hij weer vast blijft staan op een zwart scherm.

Gaat allemaal lekker daar bij EA 7(8)7 -O-
Zwart scherm met loading indicator die niet verder load heb ik gisteren ook last van gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Heeft iemand hier al een potje Rush als aanvaller gewonnen? Ik blijf ze maar verliezen, maar win wel alles als verdediger. Heb het idee dat veel teveel mensen nog voor hun KD gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Knul op 03-11-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:23:
Heeft iemand hier al een potje Rush als aanvaller gewonnen? Ik blijf ze maar verliezen, maar win wel alles als verdediger. Heb het idee dat veel teveel mensen nog voor hun KD gaan.
Heb ze wel een paar keer gewonnen als attacker, maar laat rush de komende weken voor wat het is. Hopelijk blijven de objective players over, zijn er nu nog te weinig merkbaar aanwezig. In de tussentijd conquest.

Btw, smoke als attacker is zeer effectief. Veel effectiever dan in bc2 :)

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 03-11-2011 21:49 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:10
Heeft er iemand hier ervaring met de guided missiles op de jets? Is toch wel erg lastig aangezien de controls daar ook geinversed zijn.....naar links is met de camera naar rechts en omhoog is omlaag e.d.

Verder blijft je vliegtuig niet level vliegen maar gaat het met de neus naar beneden...erg irritant als je probeert te locken (kans op een crash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Dersan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:03:
Heeft er iemand hier ervaring met de guided missiles op de jets? Is toch wel erg lastig aangezien de controls daar ook geinversed zijn.....naar links is met de camera naar rechts en omhoog is omlaag e.d.

Verder blijft je vliegtuig niet level vliegen maar gaat het met de neus naar beneden...erg irritant als je probeert te locken (kans op een crash).
heat seaking, of echt guided? ben al weer van heat seaking af, gun gaat veel beter met een joystock waardoor heat seaking beetje overbodig word met iedereen die flares heeft.
en heb ook trouwens nooit problemen met die missles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:55:
[...]

Deze link kan je gebruiken voor de GoT Bf3 TS. Zit geen pass op.
Ja, zag daarnet dat zonder pass is. was verward door die icoontjes hier http://www.gotbf3.nl/teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassie789 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:10:
[...]

Het klopte inderdaad, RAM zat na opschonen nog aardig vol en af en toe wilde (inderdaad weer met Firestorm) er weer wat laggjes optreden. Zal toch naar 8GB RAM moeten dan maar.... helaas ben ik pas 15 en staan mijn ouders vast niet toe dat ik alweer iets voor me PC koop ;(
8 GB is absoluut niet nodig om BF3 te spelen, laat je niets aanpraten. Het kan de moeite waard zijn om het aantal services wat draait (met name de NIET-windows services) gewoon te beperken. Opstarten met 75 - 80% vrij geheugen is vrij makkelijk te halen. Ik zou als ik jou was me een beetje inlezen in het optimaliseren van Windows (7). Je kan al beginnen met CCleaner door je registry na te lopen, vrije schijfruimte te creeeren en het opstarten van onnodige programma's bij start-up te blokkeren.

Vervolgens een beetje defragmenteren en je bent weer helemaal het heertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Knul schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:23:
vaak genoeg, ik speel voornamelijk op de kleinere servers, 16 man, en dan zitten we met 4 man samen in een squad met teamspeak aan. Dan kun je prima voor de objectives gaan. De andere 4 in het team zijn dan afleiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Hhmm altijd leuk als Tsurany opeens voor de loop van je geweer spawned, dat is dan 1 ticket minder voor de tegenstander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xkzos4.png

:'( ;( :/ :')

De GoT servers zijn wel errug leuk trouwens. Ik geloof niet dat ik al in andere servers heb gezeten _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Steen447 op 03-11-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Tyranium schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:36:
Hhmm altijd leuk als Tsurany opeens voor de loop van je geweer spawned, dat is dan 1 ticket minder voor de tegenstander :+
LoL dat had ik gisteren ook ik liep ff te zeiken dat het wel COD leek met al die nade spam!
En 1sec daarna molde ik dhr Tsurany met mijn nade launcher toen moest ik wel ff lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:18
[GoT]Deadseeker, ga es lekker iemand anders killen :P , uiteindelijk na een paar minuten op Seine je toch nog 1x met een tank afgemaakt toen ik je minutenlan gepinned had in dat gebouw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Nou, mijn BF3 is kapot. Problem with game setup en origin blijft hangen in de installatie.

Lekker zooitje

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:06
Hoe krijg je dat [GoT] voor je naam eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog mensen om af en toe mee samen te spelen.
Voeg mij maar toe op Battlelog of Origin.

Naam: Dostya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Wat de hell ? Je moet zijn ingelogd als beheerder om door te gaan ?

Wil gewoon bf3 opnieuw installeren......ben alweer anderhalf uur zoet met rare battlefield problemen....

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:29
LuckyLuQ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:56:
Hoe krijg je dat [GoT] voor je naam eigenlijk?
in battlelog bij edit profile oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Gezellig man op die GOT Rush server, maak 1 keer een opmerking dat ik het een klotemodus vind(voornamelijk in sommige maps) en krijg meteen de opmerkingen "ga dan weg" en "ga COD spelen" naar mijn hoofd van GOT leden }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:25:
Gezellig man op die GOT Rush server, maak 1 keer een opmerking dat ik het een klotemodus vind(voornamelijk in sommige maps) en krijg meteen de opmerkingen "ga dan weg" en "ga COD spelen" naar mijn hoofd van GOT leden }:|
Beetje humor er in :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:25:
battlefield is van orgine conquest.
rush kan leuk zijn(metro @hardcore), maar meer het gevaar met campers en dergelijke.
bij conquest kun je nog een beetje je weg gaan zonder in je rug geschoten te worden

[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 04-11-2011 00:30 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tyranium schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:36:
Precies andersom. Ik kan schieten wat ik wil maar ik ga altijd dood. :/ (inclusief een half magazijn M4 op point blank)
I call hackz. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:39

codex

Geen OpenAI agent :)

mrc4nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:28:
[...]

battlefield is van orgine conquest.
rush kan leuk zijn, maar meer het gevaar met campers en dergelijke.
I know, speel normaal ook alleen Conquest(in BF3 dan) maar dacht "even leuk, op de GOT server spelen". Vind het niveau wel hoger dan op de gemiddelde server, maar de op de persoon gerichte k*topmerkingen zijn ook hoger(ook wat ik over en weer naar anderen in de chat lees). Maar goed, zal wel iets Nederlands zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:34:
[...]

I know, speel normaal ook alleen Conquest(in BF3 dan) maar dacht "even leuk, op de GOT server spelen". Vind het niveau wel hoger dan op de gemiddelde server, maar de op de persoon gerichte k*topmerkingen zijn ook hoger(ook wat ik over en weer naar anderen in de chat lees). Maar goed, zal wel iets Nederlands zijn :-(
ik speel ook liever met een paar bekenden ipv een hele horde.
heb een keertje met deadseeker gespeelt en met jabzie. voor de rest met mn eigen ACE-ARMY clan op de volgende servers rush
conquests maps
ik moet zeggen , ze zitten vrijwel altjid goed vol

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 04-11-2011 00:42 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeesN schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:53:
[...]

geen dogfight voor mij, maar kan je mij asjeblieft vertellen hoe jij in godsnaam 1400 mensen killed?!?!
Best knap dat die dan niet bij de leaderboards staat met 1404 kills :\

Net lekker K/D 13/0. lekker voor het slapen gaan! :)
Game ze of slaap lekker iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Wat waren de punten voor team effort zoals repairs, vlaggen cappen, tickets sparen door revive's etc etc ?

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:48

yzx

mrc4nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:41:
[...]

ik speel ook liever met een paar bekenden ipv een hele horde.
heb een keertje met deadseeker gespeelt en met jabzie. voor de rest met mn eigen ACE-ARMY clan op de volgende servers rush
conquests maps
ik moet zeggen , ze zitten vrijwel altjid goed vol
En je ging DOOOOOOOOOD ;w :+

Lmao 8)7 je vond perry niet man

Mja was het toen die UK warfare server of die van highflow, weet et niemeer ik speel vaak met Spekker ( deadseeker )

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

InSanex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:11:
[...]

Wat waren de punten voor team effort zoals repairs, vlaggen cappen, tickets sparen door revive's etc etc ?
Soms is je team zo kansloos dat het helemaal geen zin heeft om je met de objectives bezig te houden:

Oplossing: Lekker team deathmatch spelen en geen worries of je het wel of niet goed doet, gewoon lekker knallen. Scheelt een hoop frustraties heb ik gemerkt.

In een goed team is objective based natuurlijk wel ultiem, helaas spawn je meestal in het zwakke team als je en nieuwe server joined.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een 589 meter headshot met 870 shotgun lang leven slugs,
FGM-148 JAVELIN vindt ik wel tegen vallen met damage rpg7 lijkt meer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Modbreak:Hadden jullie al gezien dat de BF3 actie van Tweakers verplaatst is? Inschrijven is nog mogelijk voor de nieuwe datum, 10 november. Meer info vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:34:
[...]

ik zit alleen maar in de tweaker servers, en omdat je sommige mensen vaker tegenkomt ga je opmerkingen maken, allemaal goed bedoeld en voor de grap... en sorry maar jij moet ook niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. je bent toch geen 8 meer. Gelijk op forum posten dat de jongens gemeen tegen je deden...

als je loopt te bitchen over het spel kan je een opmerking verwachtten.
Pagina: 1 ... 115 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.