Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
megadoom schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:45:
[...]krijg ik de code trouwens als ik hem op 3 oktober heb besteld?
Megadoom bedoelt waarschijnlijk Spec-Act, die bij alle bestellingen voor 27 September erbij zaten.Liberteh schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:48:
[...]
Edit: Ja, IEDERE pre-order krijgt de code, period.
Alle bestellingen daarna, hebben geen Spec-Act. Physical Warfare Pack heeft Wehkamp nooit gehad.
Pentaxiaan
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Geloof dat ze wel aangekondigd hebben te kijken naar de crash problemen in de eerstvolgende patch. Ik heb er ook vaak last van als ik een potje probeer te beginnen maar als ik er eenmaal in zit gaat het vaak wel oke.Proxx schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:08:
is er al een oplossing voor het crashen aan het einde van een potje?
Die wapens horen volgens mij bij dat Physical Warpack. Die krijg je alleen als je bij origin en nog wat andere winkels hebt besteld? Zo heb ik bij game-card.net besteld en bij die LE zat t niet.mace schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:29:
Back to Karland is nog niet uit, maar als ik de LE heb moet ik dan wel die wapens hebben?
Ik kreeg wel een key in mijn mail voor BF3 ? maar stond verder niks bij. is dat voor de wapens ?randomg schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:31:
[...]
Die wapens horen volgens mij bij dat Physical Warpack. Die krijg je alleen als je bij origin en nog wat andere winkels hebt besteld? Zo heb ik bij game-card.net besteld en bij die LE zat t niet.
Heb de game besteld in augustus op origin.
Bij key bindings zie ik nergens hoe ik mijn microphone moet gebruiken in co-op ?
ik wil toch wel kunnen communiceren in co-op.
[ Voor 64% gewijzigd door Pykow op 30-10-2011 12:32 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
daar kun je die key instellen
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
gave game!
Met mijn onderburen heb ik al eens gebabbeld en die limiteren nu keurig op 30KB/s.
Maar die buren daar weer onder, in donkere hol genaamd souterrain, nog niet... Nou hebben die hem niet vaak aan staan, maar als hij aanstaat natuurlijk unlimited omdat het de default is. Bam 100KB/s en dan zit de 1 mbit up helemaal vol en heb ik een ping vanaf 250ms.
Goed, dan nog maar een uurtje studeren en als het over een uurtje nog steeds bezig is dan ga ik wel even met ze babbelen.
En ja ik kan het technisch in de router op lossen door bittorrent verkeer te limiteren, maar dat vangt vaak niet alles af en als ik het makkelijk bij de bron kan aanpakken verdient dat natuurlijk de voorkeur.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dat probleem ken ik. Leuk toch, familieleden die torrents downloaden terwijl jij probeert te gamenUltraman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:36:
Wil je even spelen, maken je huisgenoten het met hun BitTorrent gedrag onmogelijk.
Met mijn onderburen heb ik al eens gebabbeld en die limiteren nu keurig op 30KB/s.
Maar die buren daar weer onder, in donkere hol genaamd souterrain, nog niet... Nou hebben die hem niet vaak aan staan, maar als hij aanstaat natuurlijk unlimited omdat het de default is. Bam 100KB/s en dan zit de 1 mbit up helemaal vol en heb ik een ping vanaf 250ms.
Goed, dan nog maar een uurtje studeren en als het over een uurtje nog steeds bezig is dan ga ik wel even met ze babbelen.
En ja ik kan het technisch in de router op lossen door bittorrent verkeer te limiteren, maar dat vangt vaak niet alles af en als ik het makkelijk bij de bron kan aanpakken verdient dat natuurlijk de voorkeur.

Android developer & dürüm-liefhebber
Het is eigenlijk gewoon een clan of groep mensen waarmee je vaak samenspeelt. Dit heeft wat leuke dingetjes op battlelog als dat je statistieken van al je clanmembers kan checken enzo
en remove from favorites

[ Voor 15% gewijzigd door peakaboo op 30-10-2011 12:58 ]
Hoe ervaren jullie dat? Is zo'n spotter handig?
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Maar wat ik vervolgens jammer vind is dat je niet door de game in dezelfde squad wordt gezet.
Daar zullen vast uitzonderingen op zijn, maar mijn ervaring is dat we meestal in andere squads zitten. Waarna we simultaan gaan squad hoppen en het in een minuut of tien vaak wel goed komt, maar toch... handig is anders.
Oh, en hoe kun je in vredesnaam chatten? Ik heb alle gangbare toetsen ingedrukt, maar ik zie geen chatscherm tevoorschijn komen.
Met de knoppen J, K en L.Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:07:
Ik heb wel moeite met het zien van mensen, ik word echt continu neergeschoten zonder dat ik weet waar het vandaan kwam. Wat ook niet helpt zijn al die verschrikkelijk irritante icoontjes in mn scherm van waar de vlaggen zitten en dergelijken. In BF2 kon ik die uit zetten door op Alt te drukken, maar dat gaat nu niet. Weet iemand of het op een andere manier mogelijk is?
Oh, en hoe kun je in vredesnaam chatten? Ik heb alle gangbare toetsen ingedrukt, maar ik zie geen chatscherm tevoorschijn komen.
J=iedereen K=team L=squad
J --> overall
K --> team
L --> squad
is het niet MAV ^^Jap schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:55:
zojuist heerlijk met een UWV (ufotje?) gevlogen. Heerlijk spotten. Al heb ik het idee dat er niet altijd even lekker naar gekeken wordt.
Hoe ervaren jullie dat? Is zo'n spotter handig?
Verwijderd
Het is gefixed, EA had mij per ongeluk een code gegeven voor de Limited Edition van BF3..rgras schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:16:
Hoe lang duurt het voordat de physical warfare pack ingame werkt nadat je de code in Origin hebt ingevoerd?
Dr zit toch een wachtwoord op?The_Double schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:27:
we proberen de private een beetje vol te krijgen... allemaal joinen als je wil
9800X3D | 3070
We hebben nog 4 mensen nodig! Dus join join join!The_Double schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:27:
we proberen de private een beetje vol te krijgen... allemaal joinen als je wil
nee. is gewoon open
http://battlelog.battlefi...16ad68/GoTBF3-nl-private/
[ Voor 22% gewijzigd door The_Double op 30-10-2011 13:32 ]
Na een tip van iemand die op Insidegamer zit:
quote: SlayerOfPreyVoor de mensen die limited edition hebben gekocht maar geen physical warfare en specact pack niet bij hebben gekregen kunnen naar EA nederland bellen om ze toch te krijgen.
ALLEEN VOOR DE LIMITED EDITION versie.
Tel EA nederand : 020-8083219
[ Voor 5% gewijzigd door turkeyhakan op 30-10-2011 14:03 ]
VolThe_Double schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:32:
[...]
nee. is gewoon open
http://battlelog.battlefi...16ad68/GoTBF3-nl-private/
BF3 top-spel overigens;)
Ik vind het juist wel erg vlot spelen.... en ja de server lag is (indien aanwezig) wel storend... al heb ik er meestal geen last van (geluk denk ik)...DeX schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:09:
Ik ben nog niet echt te spreken over Bf3. Mooi: Ja. Maar de server-side lag op de grotere servers (ongeacht prestaties) is erg aanwezig en verstorend. Echt "vlot" vind ik de gameplay nog niet, gezien de public nog steeds zoekende is naar houvast in de game. Wel ene paar leuke close-quarters games gespeeld!
Er is vanuit GoT een clan opgezet, die gebruikt momenteel ook de tag GoT. Aangezien je moet betalen om member te worden van GoTBF3 (Voor de servers, helaas crashen die constant), wordt er even gekeken of wij een andere clantag gaan gebruiken. Er ontstaat nu nogal wat verwarring over wie nu wel 'member' is en wie gewoon bij de GoT community hoort. Wij hebben natuurlijk geen alleenrecht op die tag. Anyway, volgens mij kan iedereen gewoon GoT voor zijn naam zetten in elke game als je uit deze community komt.....DaanJordaan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:06:
Is 't de bedoeling dta ik GoT voor m'n naam zet?
Op Gotbf3.nl kan je trouwens onze Teamspeak vinden. De Teamspeak sync met de servers werkt nu, dus je komt netjes met je teammates bij elkaar.
Waar kun je je naam aanpassen dan ? (dus iets er voor zetten)Adante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Er is vanuit GoT een clan opgezet, die gebruikt momenteel ook de tag GoT. Aangezien je moet betalen om member te worden van GoTBF3 (Voor de servers, helaas crashen die constant), wordt er even gekeken of wij een andere clantag gaan gebruiken. Er ontstaat nu nogal wat verwarring over wie nu wel 'member' is en wie gewoon bij de GoT community hoort. Wij hebben natuurlijk geen alleenrecht op die tag. Anyway, volgens mij kan iedereen gewoon GoT voor zijn naam zetten in elke game als je uit deze community komt.....
Op Gotbf3.nl kan je trouwens onze Teamspeak vinden. De Teamspeak sync met de servers werkt nu, dus je komt netjes met je teammates bij elkaar.
Verplicht nieuwgroepenUltraman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:36:
Wil je even spelen, maken je huisgenoten het met hun BitTorrent gedrag onmogelijk.
PSN: TheLarger
Met een paar NL-ers erbij is altijd fun!
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
wij vet sneaky planes downhalen, begint iedereen in chat weer te mekkeren over 'anti-air n00bs' en dat soort praat.
waarom gaan mensen altijd zo haterig doen, als iemand anders lol en success heeft met zn tactics ;p
Ja dus hoe?Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:56:
AP (Armor Piercing) naar HE (High Explosive) bedoel je...?
If it aint broke, fix it till it is!
Inmiddels een server gehuurd tegen een leuke prijs. 32 slots voor 21 euro in Duitsland. Ping is erg goed ~30msFreekers schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:47:
Weet iemand waar je goedkoop een BF3 server kunt huren? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was 0.90 euro per slot. Lokatie NL/DE/UK.
Thanks
Voor de geïnteresseerden:

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Vind ik ook een toffe map!Venxir schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:06:
yep, erg vet dat seien crossing, echt dat hele dorp stort in
Tehran Highway vind ik toch wel het minste, zo onoverzichtelijk...
link : http://www.coderah.com/?page_id=389

Android developer & dürüm-liefhebber
Gewoon negeren en een headshot gevenmvz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:59:
vet vet, net met een vriend een klein squadje, ik een stinger, hij ammo support.
wij vet sneaky planes downhalen, begint iedereen in chat weer te mekkeren over 'anti-air n00bs' en dat soort praat.
waarom gaan mensen altijd zo haterig doen, als iemand anders lol en success heeft met zn tactics ;p
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Top!Mavamaarten schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:08:
Ik vond iets fantastisch dat ik wilde delen: er is een userscript dat een autojoin functie toevoegt aan battlelog. Als de got server weer eens vol zit, gewoon autojoin klikken en hij joint als er plaats is. Je hebt wel greasemonkey nodig voor firefox, google chrome kan het zonder addons geloof ik.
[afbeelding]
9800X3D | 3070
Ik zal EA Nederland eens bellen.stoofpeer schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:25:
Ik heb ze alletwee
http://specs.tweak.to/18230
De wijzen komen uit het Oosten!
blup
Goed, drie uur verder, lunch achter de kiezen en weer 2 hoofdstukken verder.Ultraman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:36:
Tijd voor ontspanning.
Eens even het verkeer checken door op de router in te loggen.
En dammit nog steeds massive torrentverkeer
"Ik loop zo wel even naar ze toe, maar eerst even naar de wc." dacht ik. Dus ik pissen...
Kom ik terug, kijk nog even op mijn beeldscherm. "Heuj, een flinke dal in de grafiek van vlan2."
Woei, alsof ze me hebben horen denken!
Heb al een paar Youtube filmpjes gezien, het gaat al iets beter.
Maar het is nog steeds belachelijk moeilijk om iemand neer te halen:p
Gebruiken jullie muis, of toetsenbord? Ikzelf gebruik het toetsenbord.
Tof werkt perfect!Mavamaarten schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:08:
Ik vond iets fantastisch dat ik wilde delen: er is een userscript dat een autojoin functie toevoegt aan battlelog. Als de got server weer eens vol zit, gewoon autojoin klikken en hij joint als er plaats is. Je hebt wel greasemonkey nodig voor firefox, google chrome kan het zonder addons geloof ik.
[afbeelding]
@DaanJordaan. YouTube: Battlefield 3 Basic Jet Tutorial
Die zeker even kijken. Dat is dan wel echt basic. Wat belangrijk is dat je laag bij de grond vliegt als je stinger in de buurt hebt, dan locken ze een stuk minder snel. In dogfights is het gewoon een kwestie van goed rondkijken waar de vijand is en hier door middel van vertragen/versnellen en als een idioot bochten draaien achter de vijand te komen. Ikzelf gebruik alleen de machine gun, en dan is het fijn dat je er redelijk dicht achter vliegt. Als je verwacht dat hij gaat draaien, gooi je je jet vol op de 'rem', draai je alvast die bocht wat in en je linker muis inhouden maar. Voordeel is dat als je zo aankomt vliegen, het oppervlak om te raken veel groter is.... Daar moet jezelf dus wel om denken in dogfights, als jij vertraagt om de bocht in te gaan is de kans groot dat je in één burst de lucht uit wordt geknalld, omdat je in één keer een heel groot doelwit vormt.
Toppie! Dankjewel:)Adante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:48:
Ik heb gister ook al even geschooid bij de chat maar helaas geen succes. Ik heb de specact kill. Die is opzich wel grappig aangezien het de beste camos zijn. Probleem is alleen dat elke keer als je joined je al die dingen opnieuw moet instellen, iets wat ik meestal toch vergeet.
@DaanJordaan. YouTube: Battlefield 3 Basic Jet Tutorial
Die zeker even kijken. Dat is dan wel echt basic. Wat belangrijk is dat je laag bij de grond vliegt als je stinger in de buurt hebt, dan locken ze een stuk minder snel. In dogfights is het gewoon een kwestie van goed rondkijken waar de vijand is en hier door middel van vertragen/versnellen en als een idioot bochten draaien achter de vijand te komen. Ikzelf gebruik alleen de machine gun, en dan is het fijn dat je er redelijk dicht achter vliegt. Als je verwacht dat hij gaat draaien, gooi je je jet vol op de 'rem', draai je alvast die bocht wat in en je linker muis inhouden maar. Voordeel is dat als je zo aankomt vliegen, het oppervlak om te raken veel groter is.... Daar moet jezelf dus wel om denken in dogfights, als jij vertraagt om de bocht in te gaan is de kans groot dat je in één burst de lucht uit wordt geknalld, omdat je in één keer een heel groot doelwit vormt.
Inderdaad, als ik samen met een vriend speel, komen we vaak in andere squads terecht en dan zitten de rest van de squads vol of 3/4Ultraman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:04:
Hier werkt het meestal wel goed om samen in de game te komen op die manier.
Maar wat ik vervolgens jammer vind is dat je niet door de game in dezelfde squad wordt gezet.
Daar zullen vast uitzonderingen op zijn, maar mijn ervaring is dat we meestal in andere squads zitten. Waarna we simultaan gaan squad hoppen en het in een minuut of tien vaak wel goed komt, maar toch... handig is anders.

Ze hadden wat meer squads erin moeten zetten. Alpha tot Hotel is te weinig voor 32 mensen in een team. Vooral als er weer een joker is die zijn squad met 2 mensen erin op private heeft gezet

Geïntresseerden mogen me toevoegen: BertusBeensteen @ Origin
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Was lekker bezig, was mooi potje, maar behoud ik me punten nu wel?
Verwijderd
Ik denk van niet... Bij BF2 was dat niet zo. Je punten worden zover ik weet gesubmit aan het eind van de ronde, of als je zelf netjes afsluit.Row1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:18:
Omg, net kei lang potje op de private server, word ik gedisconnect
Was lekker bezig, was mooi potje, maar behoud ik me punten nu wel?
Ik kreeg gisteren ineens voor het eerst in jaren een BSOD

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Heb het net gechecked op Battlelog, er word dus NIKS onthouden, niet eens aantal kills of wat dan ook. Had zelfs promotie gemaakt ingame en dat heeft ie dus ook niet onthouden. Helaas..XanderDrake schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:35:
Volgens mij wordt je score wel onthouden, maar je awards allicht niet. Lijkt me logisch, die zijn als bonus aan het einde van de ronde.
[ Voor 14% gewijzigd door rickiii op 30-10-2011 16:50 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
ga er maar niet vanuit. 3 blaadjes reclame en een serial. zelfs een mooi boekje ontbreekt.rickiii schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:49:
Ik kan maar niet kiezen: DVD of digitale download...
Zou natuurlijk graag direct willen spelen, maar misschien zitten er wel extra's bij de box.
ora et labora
jup me tooAvalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:31:
[...]
Ik kreeg gisteren ineens voor het eerst in jaren een BSODHoe zou dat nu komen?
Dan maar de digitale versie. Even snel die 11GB downloadenmrc4nl schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:51:
[...]
ga er maar niet vanuit. 3 blaadjes reclame en een serial. zelfs een mooi boekje ontbreekt.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Ik ook. Wel een rare vorm van BSOD. Vasthangende toon geluid (niet heel vreemd an sich), maar ook geen informatie op het scherm. Puur blauw.
Verwijderd
EDIT: en we wachten tot meneertje weer eens antwoord
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 17:14 ]
Waar is de livechat (link) ? Heb net al 10 minuten aan de telefoon gehangen (in de wachtlijn) maar dat grapje wordt me te duur.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:08:
ik probeer nu een beetje te schooieren voor de physical warfare pack in de live chat
EDIT: en we wachten tot meneertje weer eens antwoord
ben nu ook bezig voor de code's een kijken of hevant reageerd
Verwijderd
heel snel zijn ze niet daar.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:25:
op battlelog staat er aan de linkerkant ''feedback & support'' daar moet je op klikken, helaas loopt ie bij mij vast of antwoord hij niet meer? ik kan namelijk niet meer op enter klikken
maar havant is bezig.
kijken of die mij een set mooie code's op kan stuuren
ik krijg ze niet van havant.
is alleen voor pre orders via origen
[ Voor 7% gewijzigd door sk1nny666 op 30-10-2011 17:36 ]
Verwijderd
ik kon niet meer op enter klikken, het was een bug en hij stuurde ook al niks meer. Nu sta ik in een wachtrij van 18 minuten om het nog eens te proberen.sk1nny666 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:29:
[...]
heel snel zijn ze niet daar.
maar havant is bezig.
kijken of die mij een set mooie code's op kan stuuren
Battlelog is niet realtime zover ik ervaren heb dus mogelijk krijg je binnen een minuut of 10 die punten gewoon.Row1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Heb het net gechecked op Battlelog, er word dus NIKS onthouden, niet eens aantal kills of wat dan ook. Had zelfs promotie gemaakt ingame en dat heeft ie dus ook niet onthouden. Helaas..
Verwijderd
er is een driver in conflict meestal is het audio driver of punkbuster die veroorzaken een conflict.
wat ik zelf heb gedaan is windows opnieuw geinstalleerd omdat geen van beide hielp mischien help het wel
voor andere mensen.
suc6
Wat wel werkt is een externe geluidskaart, of een losse geluidskaart in de pcashraf13579 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:00:
voor mensen met bsod en een raar geluid eem soort brrrrrrrr.
er is een driver in conflict meestal is het audio driver of punkbuster die veroorzaken een conflict.
wat ik zelf heb gedaan is windows opnieuw geinstalleerd omdat geen van beide hielp mischien help het wel
voor andere mensen.
suc6
Op eBay is voor €1,88 al klaar, inclusief verzenden vanuit England!
Nee geen last van connectivity related issues. Zit hier op alles-in-1 basis.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:36:
Andere mensen last van Ziggo?
Wel last van spontane instabiliteit. Dat terwijl ik gister nog 1.5uur furmark stress tests heb gedraaid...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het is niet de campaign maar het is gewoon korte missies met zen 2eAvalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:51:
Co-op is de campaign maar dan met z'n tweeën, of is het wat anders?
Als je dood gaat worden je punten opgeslagen. Dus als je niet dood gaat, wordt er niets onthouden.Row1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Heb het net gechecked op Battlelog, er word dus NIKS onthouden, niet eens aantal kills of wat dan ook. Had zelfs promotie gemaakt ingame en dat heeft ie dus ook niet onthouden. Helaas..
ik vond hem ook heel gaaf, daarstraks uitgespeeld.. Alleen jammer dat ik nu pas 1 van de 7 wapens vrijgespeeld heb, en ga tog echt niet nog een keer of 6 die co-op doorlopentumtum100 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:40:
Net de Co-Op op normal uitgespeeld met iemand van hier. Echt een aanrader was echt heel vet!

Dit topic is gesloten.