Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 22:55
megadoom schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:22:
[...]

Ben toevallig net in zulke servers geweest om ff mn kapotte joystick te laten werken :D
Haha ik heb t daar geprobeerd met mn x360 controller. Ging opzich prima maar het mikken is echt een nono :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
randomg schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:23:
[...]

Haha ik heb t daar geprobeerd met mn x360 controller. Ging opzich prima maar het mikken is echt een nono :P
Ben alleen nog steeds bezig, ben gelukkig al pro vliegen op bf3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:41
DMZ schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:25:
Meterkast even openschroeven? Je bent een tweaker of je bent het niet he? :P
H@H@ ik lees hem nu pas :D nice 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
is bij jullie nu ook elke server van map aan het change ? :S ?!

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand waar je goedkoop een BF3 server kunt huren? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was 0.90 euro per slot. Lokatie NL/DE/UK.
Thanks

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:41
ik lees ook wel eens het Battlefield 3 ea uk forum .. maar soooow wat een haters! het valt me op dat iedereen hier razend optimistisch is en alleen de bugs worden aangehaald ...... wat vinden de echte bf2 veterans ervan?? de cluster flags bijvoorbeeld, is dat echt zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Freekers schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:47:
Weet iemand waar je goedkoop een BF3 server kunt huren? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was 0.90 euro per slot. Lokatie NL/DE/UK.
Thanks
Wacht geduldig op Stewie zijn verkooppraatje. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

DanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Wacht geduldig op Stewie zijn verkooppraatje. :P
Is duurder dan 0.90 euro per slot ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

GIBSS schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:51:
ik lees ook wel eens het Battlefield 3 ea uk forum .. maar soooow wat een haters! het valt me op dat iedereen hier razend optimistisch is en alleen de bugs worden aangehaald ...... wat vinden de echte bf2 veterans ervan?? de cluster flags bijvoorbeeld, is dat echt zo erg?
Nou, razend optimistisch..

Er zijn altijd dingen die niet helemaal lekker zitten:
- Vehicle disabled ipv destroyed
- standaard zijn jets/AA/helis best wel useless, unlocks krijg je alleen door eerst door de zure appel heen te bijten.
- Sommige maps wil je echt niet met 32/64 man spelen (Seine Crossing)
- Maps zijn nog steeds niet groter dan BF2 dacht ik (ze lijken in ieder geval best klein)
-Sommige maps zijn nogal imbalanced (nosharh canals)

Maar over het ALGEMEEN een dikke 9!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nog een paar uur en dan ben ik klaar met werk dit weekend. (en deze week)
Dan kan ik eindelijk voor het eerst BF3 gaan spelen !
Ik heb de game al sinds maandag maar nog nauwelijk gespeeld. Alleen een paar keer opgestart en met FRAPS gekeken op ik alles op max kan spelen.

GSM uit, mail programma uit.
En dan de hele zondag lekker spelen ! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2011 23:01 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:31
Even de platoon van Tweakers toegevoegd :D haha name: Vantage93, add maar als jullie keer een potje willen knallen. (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT conquest server is foetsie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-09 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:15:
De GoT conquest server is foetsie :S
Was die net ook bij mij, op GoTBF3.nl stond die nog online. Nu is die bij mij weer online trouwens! *joined*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randomg schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Was die net ook bij mij, op GoTBF3.nl stond die nog online. Nu is die bij mij weer online trouwens! *joined*
Mooi zo! ff joinen danmaarweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Eh, hoe arm je de bom eigenlijk met de EOD bot op de PC? Vanalles al geprobeert, wil niet echt lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:15
Complimenten aan i3d. Onze 24/24 server draait inmiddels en is zeer stabiel!
Tot nu toe geen lag ervaren of rare issues.
Dat mag na al dat geklaag denk ik ook wel een keer gezegd worden :)

mocht er behoefte zijn om ook op onze server te spelen:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.132.103:25503/b_560_95_1.png

En stiekem zijn we ook nog opzoek naar leden :D
http://www.clanjff.nl
Dus mocht je nog clanloos zijn en wil je graag in team verband spelen? kijk dan even op bovenstaande link :)

[ Voor 42% gewijzigd door White_Collar op 30-10-2011 02:27 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

@Rekenblok: Check je mail of waar je die formulieren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
Rekenblok schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:21:
Complimenten aan i3d. Onze 24/24 server draait inmiddels en is zeer stabiel!
Tot nu toe geen lag ervaren of rare issues.
Dat mag na al dat geklaag denk ik ook wel een keer gezegd worden :)

mocht er behoefte zijn om ook op onze server te spelen:
[afbeelding]

En stiekem zijn we ook nog opzoek naar leden :D
http://www.clanjff.nl
Dus mocht je nog clanloos zijn en wil je graag in team verband spelen? kijk dan even op bovenstaande link :)
waarom een 24 server op de pc...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

RocketKoen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:31:
[...]

waarom een 24 server op de pc...
Geldgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Misschien wel omdat 24 players af en toe veel meer fun is. Ik speel momenteel vooal op de 16 player server van GoTBF3.nl en dat bevalt mij prima. Voor Caspian Border, Kharq Island en Operation Firestorm is dat heerlijk. Een beetje in tanks, jets en helis rondrijden en zo wat bezig zijn.... Dat heb ik toch liever dan 64 player Operation Metro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:08
Adante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:25:
Misschien wel omdat 24 players af en toe veel meer fun is. Ik speel momenteel vooal op de 16 player server van GoTBF3.nl en dat bevalt mij prima. Voor Caspian Border, Kharq Island en Operation Firestorm is dat heerlijk. Een beetje in tanks, jets en helis rondrijden en zo wat bezig zijn.... Dat heb ik toch liever dan 64 player Operation Metro ;)
metro is ook echt niet geschikt voor 64p :P
maar firestorm met 8v8? dan heb je niet eens genoeg personeel om alle voertuigen bezet te hebben... kun je beter een tankgame gaan spelen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 30-10-2011 03:40 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:25

WhySoSerious

Be the change.

Top Jet Pilot
SjoerdV_NL

Jeeuj :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
RocketKoen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:26:
[...]

metro is ook echt niet geschikt voor 64p :P
maar firestorm met 8v8? dan heb je niet eens genoeg personeel om alle voertuigen bezet te hebben... kun je beter een tankgame gaan spelen ;)
Ik heb niet zo'n geweldige pc. En met 64 man wordt mn fps een stuk lager en wordt het een stuk minder speelbaar. In wat legere servers is het wel aardig speelbaar.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Het valt me op dat ik op de PS3 versie makkelijker punten scoor dan op de PS3 PC versie. Het enige nadeel vindt ik dat op de PS3 de actie wat minder intens is, of ik had gisteren gewoon 2 halfvolle servers gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hoe krijg je de code voor de SPECACT Kit (Wehkamp)? Niks in mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:43
Uniciteit schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:26:
Krijgen we niet denk ik, stond toen bij mijn bestelling wel bij op de site maar Wehkamp kan deze zover ik weet helemaal niet leveren :/
Als iemand beter weet hoor ik het graag natuurlijk ;)

[edit: was nog helemaal wakker geloof ik, Wehkamp kan Physical Warfare kit niet leveren, ik dacht toch echt dat het erbij stond toen ik de pre-order deed maar helaas :S

[ Voor 22% gewijzigd door shaiwa887 op 30-10-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Adante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:25:
Eens die 64 players trekt mij ook niet zo, 20/30 is een mooi aantal. En Caspian border blijft gewoon mijn favoriet, overdag, veel natuur, veel voertuigen en je hebt de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Laatst online: 28-02-2023
shaiwa887 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:32:
[...]

Krijgen we niet denk ik, stond toen bij mijn bestelling wel bij op de site maar Wehkamp kan deze zover ik weet helemaal niet leveren :/
Als iemand beter weet hoor ik het graag natuurlijk ;)
Toch heb ik hem echt in de mail gehad. Misschien even een mail sturen naar Wehkamp met de vraag of ze hem als nog geven? :P
Beste -
Bedankt voor je Pre-order van Battlefield 3 voor de PC.

TOEGANG TOT DE SPEC ACT KIT!
Bij deze ontvang je de unieke unlockcode waarmee je toegang hebt tot de zogenaamde SpecAct Kit: 8 unieke multiplayer-skins voor de elite van de elite.

Vergroot je customization-mogelijkheden in Battlefield 3 met deze set van 8 unieke multiplayer-skins. Elke kit in beide kampen krijgt een extra uniform en camouflage waarmee je je kunt aanpassen aan elke omgeving.

Dit is je code: <code>

We wensen je veel plezier bij het spelen,

wehkamp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm dat ga ik zo ook maar eens nakijken dan of ik die mail ergens heb staan haha. :P

Ligt het trouwens aan mij, of zijn er meer mensen die in het begin moesten wennen aan het gevoel krijgen met kijken en lopen. Ik vond het in het begin best wel onwennig.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 20:11
Uniciteit schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:26:
Ik had een oproep gedaan hier voor mensen die de Limited Edition gekocht hebben, maar geen SpecAct Kit en Physical Warfare Pack hadden gekregen. Je moet naar EA bellen. Dan krijg je alsnog de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:43
turkeyhakan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Ik had een oproep gedaan hier voor mensen die de Limited Edition gekocht hebben, maar geen SpecAct Kit en Physical Warfare Pack hadden gekregen. Je moet naar EA bellen. Dan krijg je alsnog de code.
Ik heb die mannen afgelopen vrijdag al een mail gestuurd, wacht ik daar nog even op.
Anders zal het idd bellen worden. thnx voor de tip dacht dat we ernaar konden fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen, ik heb me aangemeld bij tweakers omdat ik met een probleem zit, wat ea zelfs niet kan verhelpen. Ik heb tot level 4 battlefield 3 gespeeld, toen kwam mijn probleem opdagen. Het probleem gaat als volgt: Ik join een server, dan zie je daar onderin zo'n schermpje op piepen (pc versie) bij battlelog van joinen, initzilazing etc en dan bij conecting blijft hij hangen, daar gaat hij nu al 4 uur mee door.

Ik heb alles geprobeerd, Punkbuster updaten, battlefield 3 updaten (was al up to date volgens origin), en toen ging in chatten met EA help service. Ze zijden dat ik Origin moest unistallen, dus ik dat doen en battlefield 3 weer opnieuw downloaden en dan hopen dat het vanochtend beter gaat, ik heb het probleem nog steeds!!

Weet iemand van jullie wat dit is of waar het aan kan liggen? ben jullie eeuwig dank verschuldigt, ik wil multiplayer spelen!!!

(campain lukt gewoon)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:25:
Hoi iedereen, ik heb me aangemeld bij tweakers omdat ik met een probleem zit, wat ea zelfs niet kan verhelpen. Ik heb tot level 4 battlefield 3 gespeeld, toen kwam mijn probleem opdagen. Het probleem gaat als volgt: Ik join een server, dan zie je daar onderin zo'n schermpje op piepen (pc versie) bij battlelog van joinen, initzilazing etc en dan bij conecting blijft hij hangen, daar gaat hij nu al 4 uur mee door.

Ik heb alles geprobeerd, Punkbuster updaten, battlefield 3 updaten (was al up to date volgens origin), en toen ging in chatten met EA help service. Ze zijden dat ik Origin moest unistallen, dus ik dat doen en battlefield 3 weer opnieuw downloaden en dan hopen dat het vanochtend beter gaat, ik heb het probleem nog steeds!!

Weet iemand van jullie wat dit is of waar het aan kan liggen? ben jullie eeuwig dank verschuldigt, ik wil multiplayer spelen!!!

(campain lukt gewoon)....
Heb je het al eens geprobeerd met je firewall uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
waar ik een beetje van baal is het teamplay, 9 van de 10 keer ben je vaak de lone wolf en ga je ook sneller dood.
ik probeer altijd wel bij mijn mates te blijven maar dat gaat ook niet altijd als je niet kan communiceren.
Is dan de enige optie een clan met teamspeak
Of een party met vrienden maken en dan in hetzelfde squad terrecht komen...
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Joopieboy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:50:
Mm dat ga ik zo ook maar eens nakijken dan of ik die mail ergens heb staan haha. :P

Ligt het trouwens aan mij, of zijn er meer mensen die in het begin moesten wennen aan het gevoel krijgen met kijken en lopen. Ik vond het in het begin best wel onwennig.
Ik had ook via Wehkamp besteld en geen codes gekregen. Ik had het via de live chat geprobeerd en toen kreeg ik van Vineeth de specact en physical warfare codes. Bij Praveen kreeg ik ze echter niet...

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 09:48

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ervaar het zelfde.. Ik speel eigenlijk alleen maar in mijn element als ik met mijn vrienden op TS zit en samen in een squad.. Dan ben ik de dedicated healer.. en tja dan lukt het het beste.. We zitten dan ook op Teamspeak

Voor gotters die me willen toevoegen.. Stronkie is de naam..

PS die tweede platoon die open is.. hoe vind ik die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Wie van de GoTT'ers haat mij eigenlijk? :P

Zat gisteren in me eentje in op de TS server in een channel en tegelijkertijd in de Rush server te ownen. Wordt ik opeens in TS gemoved en krijg ik te horen: iLikeNoobies, ik haat je! Ik hoop dat je sterft door mijn kogels :P

Vervolgens wordt ik weer alleen in een channel geplaatst.

Rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

en bam weer server down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
HammerNL schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:41:
[...]

Eens die 64 players trekt mij ook niet zo, 20/30 is een mooi aantal. En Caspian border blijft gewoon mijn favoriet, overdag, veel natuur, veel voertuigen en je hebt de ruimte.
Ik heb gewoon op de release dag een mail met de key ontvangen :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 00:15
Nope, we hadden er bewust voor gekozen omdat de 64/64 servers meestal erg laggen

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Hoe moet je je in godsnaam registreren voor Battlelog, ik word via BF3 naar die site gestuurd, en daar moet ik met een of ander email wat ik blijkbaar al moet hebben inloggen want nergens kan je je registreren..

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 13:50
Richard! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:52:
Hoe moet je je in godsnaam registreren voor Battlelog, ik word via BF3 naar die site gestuurd, en daar moet ik met een of ander email wat ik blijkbaar al moet hebben inloggen want nergens kan je je registreren..
Volgens mij je Origin gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
EA support chat doet niet al te moeilijk over het geven van keys, net de Physical Warfare key ontvangen.
Specact had ik al via de pre order :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Is er ook een manier om BF3 op te starten zonder dat irritante internet explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

TecTo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:16:
Is er ook een manier om BF3 op te starten zonder dat irritante internet explorer?
Chrome, Firefox of een andere browser. Maar je moet iig een browser gebruiken voor battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste sniper rifle in de multiplayer? en hoe unlock ik die?
Ik speel nu met de SV98 maar die werkt niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:41
Is er bij de ps3 nou serieus geen actie om vanuit multiplayer netjes terug te keren in het hoofdmenu of multiplayer menu? Soms wil ik van team deathmatch naar andere modi maar dit gaat niet zonder het spel volledig af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik speel nu als assault met de M416 + Supressor & 6x zoom op single shot. Moet zeggen dat het best effectief is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Neefdave schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:20:
Is er bij de ps3 nou serieus geen actie om vanuit multiplayer netjes terug te keren in het hoofdmenu of multiplayer menu? Soms wil ik van team deathmatch naar andere modi maar dit gaat niet zonder het spel volledig af te sluiten?
Op de Xbox kan dat alleen als je al in een potje zit, niet in het menu tussen de potjes door, zeer irritant ja :|

Vreemd dat je volgens battlelog ook unlocks voor wapens hebt die je alleen kan krijgen als je een Dice Employee bent. :?
Zoals een scope die 12x vergroot..... waarschijnlijk voor testing gebruikt ?

[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 30-10-2011 10:26 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die spelen met een game muis, zo ja, hoeheb je jouw buttons toegewezen?

Ik heb er 1 over en die wil ik een mooie functie toewijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets lukt :( Ben al 3 x bij chat hulp geweest en die snappen niets van wat ze doen. Jezus wat een flop is dit. Ik wil spelen maar dat kan niet. Kut battlelog. Ik wil gewoon spelen en niets anders :( kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 12:56

Pindamann

Human

ionicdog schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:36:
waar ik een beetje van baal is het teamplay, 9 van de 10 keer ben je vaak de lone wolf en ga je ook sneller dood.
ik probeer altijd wel bij mijn mates te blijven maar dat gaat ook niet altijd als je niet kan communiceren.
Is dan de enige optie een clan met teamspeak
Of een party met vrienden maken en dan in hetzelfde squad terrecht komen...
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk?
Wat je dan beter kunt doen is je teammates supporten denk ik. Wees medic hou ze in leven en probeer ze aan te moedigen naar voren te drukken door bijvoorbeeld zelf wat aggressieve pushes te doen. Als je dat veilig maar aggressief doet komen ze vaak wel mee.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub helpen ? Als je ook maar wat weet, graag advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

iLikeNoobies schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:41:
Wie van de GoTT'ers haat mij eigenlijk? :P

Zat gisteren in me eentje in op de TS server in een channel en tegelijkertijd in de Rush server te ownen. Wordt ik opeens in TS gemoved en krijg ik te horen: iLikeNoobies, ik haat je! Ik hoop dat je sterft door mijn kogels :P

Vervolgens wordt ik weer alleen in een channel geplaatst.

Rofl.
Mwahahah dat was iemand uit mijn squad. Ministervanfeest ofzo.

Maar je was ook (irritant) goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:27:
Kan iemand mij aub helpen ? Als je ook maar wat weet, graag advies.
Zet alles ff uit wat je internetverbinding kan beinvloeden (firewall, virusscanner ed) doe als je je internet explorer hebt gestart CTR-F5 (soort reset) om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je AVG ook uitschakelen?? Of hoeft dat niet? Bedankt voor je andwoord!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Heb mijn key besteld bij buygamecdkeys.
Nou verschijnt er een berichtje dat orders t/n nummer 3290 de warfare pack erbij krijgen,.....en ik ben order 3291 :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ok, ik heb het al veel gevraagd. Maar nooit echt een goed antwoord. Via twitter was eerst te lezen dat de radio tower uit Caspian Border fully destructable zou zijn. In de beta was hij niet neer te halen. Nu na de release op twitter was te lezen dat hij neer te halen is in conquest mode als je een bepaalde hoeveelheid tickets bereikt. Een paar mensen vertelden al dat ze de toren zagen neervallen. Nergens op internet is hier ook maar iets over te vinden (zelfs geen filmpjes), dus nemen we dit aan als leugens?

Als het dan toch waar zou zijn, moet er toch echt wel ergens een filmpje van te vinden zijn? Of iemand die het kan bevestigen en vertellen hoe de toren neer te halen is? Of zijn het bij DICE allemaal dikke leugenaars en kan de toren dus helemaal niet neer gehaald worden?

Ik en volgens mij vele anderen zouden een duidelijk antwood goed apprecieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Qlii256 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:52:
Ok, ik heb het al veel gevraagd. Maar nooit echt een goed antwoord. Via twitter was eerst te lezen dat de radio tower uit Caspian Border fully destructable zou zijn. In de beta was hij niet neer te halen. Nu na de release op twitter was te lezen dat hij neer te halen is in conquest mode als je een bepaalde hoeveelheid tickets bereikt. Een paar mensen vertelden al dat ze de toren zagen neervallen. Nergens op internet is hier ook maar iets over te vinden (zelfs geen filmpjes), dus nemen we dit aan als leugens?

Als het dan toch waar zou zijn, moet er toch echt wel ergens een filmpje van te vinden zijn? Of iemand die het kan bevestigen en vertellen hoe de toren neer te halen is? Of zijn het bij DICE allemaal dikke leugenaars en kan de toren dus helemaal niet neer gehaald worden?

Ik heb wel een filmpje gezien dat hij neerging maar of dat in mp was durf ik niet te zeggen :$

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Waar je wakker van kan liggen man...

En nee, ik heb het niet gezien en er eerlijk gezegd niet op gelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
ScrooLoose schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Ik heb wel een filmpje gezien dat hij neerging maar of dat in mp was durf ik niet te zeggen :$
Er zijn inderdaad wel wat filmpjes van. Eentje in de destruction trailer gemaakt door dice. Maar er zijn er ook een paar waarin hij super gaaf neervalt. Dit is allemaal SP footage. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Als ik mijn wijsvinger nou in de richting van mijn duim beweeg en net voordat de wijsvinger mijn duim raakt zie ik precies hoeveel het mij kan schelen of die toren nou wel of niet valt :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Iemand zin om wat co-op missies te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel. Maarja kan niet spelen. Mischien co-op wel trouwens. Battlelog id Diglytron of Wessel-1994@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Ik zat gisteren in een potje en toen ging de toren neer. Het is dus zeker wel mogelijk. Denk dat hij door een jet werd opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Iemand zin om zo ff co-op te doen op de pc? :*)

Was van plan om over +- 25 min te gaan, als er iemand wilt: RR0yy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
/TheDuke\ schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Ik zat gisteren in een potje en toen ging de toren neer. Het is dus zeker wel mogelijk. Denk dat hij door een jet werd opgeblazen.
Het is dan toch mogelijk? Ik hoop dat je niet liegt. Maar volgens mij is het zo: als jouw team een bepaalde tickethoeveelhied bereikt zal hij niet omvallen. Maar dan heb je wel de mogelijkheid om de toren te destroyen. Dus als je dan met een jet er tegen vliegt ofzo...

Het jammere is dat er dus echt geen enkel filmpje te zien is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey jongens....

ik heb bf3 nog niet voor elkaar..

alles werk joining server enz... maar starten ho maar ... ik krijg geen start icoontje in me balk rechts onder...
heb al ff gezocht op inet .. meerdere hebben er last van maar een oplossing ho maar...

kan iemand mij helpen ?

stuck on gamemanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
Iemand zin in de co-op functie?
Battlefield profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/pykow/

Origin ID: pykow

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:07:
ey jongens....

ik heb bf3 nog niet voor elkaar..

alles werk joining server enz... maar starten ho maar ... ik krijg geen start icoontje in me balk rechts onder...
heb al ff gezocht op inet .. meerdere hebben er last van maar een oplossing ho maar...

kan iemand mij helpen ?

stuck on gamemanager
Heb ik ook wel eens. Als ik dan bij processen kijk in taakbeheer staat bf3.exe daar wel tussen. Proces beëindigen en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xh3adshotx schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Heb ik ook wel eens. Als ik dan bij processen kijk in taakbeheer staat bf3.exe daar wel tussen. Proces beëindigen en opnieuw proberen.
klopt .... ik zie hem ook staan ... maar is hier geen andere oplossing voor ? en heb je hem al werkend gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

klopt .... ik zie hem ook staan ... maar is hier geen andere oplossing voor ? en heb je hem al werkend gekregen ?
Zoals ik zei, beëindigen en opnieuw proberen (desnoods andere server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Ja, wachten op een patch...
En het lijkt me toch redelijk duidelijk dat dat voor hem een tijdelijke oplossing is? Hij zegt namelijk wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet eens in campain .. laat staan online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hoe lang duurt het voordat de physical warfare pack ingame werkt nadat je de code in Origin hebt ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 05-10 19:46
Waarom speelt er niemand Back to kerkland :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Omdat die nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:55
rgras schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:16:
Hoe lang duurt het voordat de physical warfare pack ingame werkt nadat je de code in Origin hebt ingevoerd?
Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hmm, dan is er bij mij iets verkeerd gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:44
Heeft iemand anders er last van dat BF3 de grafische instellingen niet wil onthouden? Ik heb het spel één keertje op 640x480 gezet om iets uit te proberen, en nu start hij altijd met die setting op. Ook als ik ingame gewoon op 1920x1080 zet, settings save en gewoon het spel netjes verlaat. Begint heel erg vervelend te worden, vooral aangezien crossfire ondersteuning blijkbaar slechter is dan in de Beta. Als ik ingame de graphics verander is er 50% kans dat hij vastloopt. Zet ik één videokaart uit dan gebeurt dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Heb gewoon mijn settings laten bepalen door het spel zelf, lui als ik ben :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back to Clarkkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gathering of Tweakers platoon 3: http://battlelog.battlefi...toon/2832655241026932510/

Voor wie nu nog niet in een platoon kan omdat die vol zit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:26
de beta werkte beter :( en die co-op missie dat je stealth kan/moet spelen gaat het alarm dan altijd af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

I fanned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Als er mensen nog willen co-oppen, kan je me adden.

Jammer genoeg kan je niet chatten in de co-op dus zat net met een random te spelen zonder dat we dus konden communiceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
shitzooi, ik denk zal even die co-op levels doen dan heb ik al die leuke guns unlocked.

Heb ze net allemaal gespeeld op de laatste na, en heb nog niet eens de 1ste gun unlocked...
Ik ga tog echt niet 10x de gehele co-op spelen om de guns te unlocken ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ehm, waar moet ik naartoe om mn spectact kit te halen, en physical warfare kit. ik heb hem gepreordered bij wehkamp, maar niks ontvangen. (dus waar op de ea/origin site moet ik naartoe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
megadoom schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:43:
ehm, waar moet ik naartoe om mn spectact kit te halen, en physical warfare kit. ik heb hem gepreordered bij wehkamp, maar niks ontvangen. (dus waar op de ea/origin site moet ik naartoe?)
bij wehkamp krijg je geen physical warfare kit. Ik kreeg de dag voordat het spel op de deurmat viel een mailtje van de wehkamp met de code voor specact. Zou even hun klantenservice mailen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Skybullet schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

bij wehkamp krijg je geen physical warfare kit. Ik kreeg de dag voordat het spel op de deurmat viel een mailtje van de wehkamp met de code voor specact. Zou even hun klantenservice mailen als ik jou was
krijg ik de code trouwens als ik hem op 3 oktober heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Laatst online: 16:03

Liberteh

All your base belong to me

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Laatst online: 16:03

Liberteh

All your base belong to me

megadoom schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

krijg ik de code trouwens als ik hem op 3 oktober heb besteld?
Edit: Ja, IEDERE pre-order krijgt de code, period.

[ Voor 11% gewijzigd door Liberteh op 30-10-2011 11:49 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Kick eens iemand uit de Rush server, ik wil meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
conquest valt weer eens uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
GoT servers crashes best vaak t.o.v. de andere servers waar ik speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Ah ik dacht dat ik alleen een CTD had :P

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Denk, laat BF3 maar ff zitten en ga formule1 kijken,....wat een saaie bedoeling!

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Die choke in metro was wel lachen. Kwam er 1 keer voorbij en toen aardig wat kunnen fraggen van achteren. Ook een keer 4 of 5 man met 1 granaat gepakt :D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ja vind ook dat Got server die 64 man er om het uur wel eruit slaat, best wel irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
zat net ook in metro, iedereen onderaan de roltrap en niemand rent naar boven. dus ik met mijn m9 naar boven en knal er zo 4 af echt lachen, gewoon pushen die handel :0

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Pagina: 1 ... 105 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.