Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Arthas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:30:
Eindelijk... dagtekening van bericht op 28 juni. Nog een weekje wachten dan maar.
Hier idem dito (vanochtend de belastingtelefoon maar gebeld...) 't is wel super last-minute maar het lijkt wel goed te gaan komen :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
Gisteren (26 juni) bericht ontvangen (dagtekening 29 juni...), maar nog niets ontvangen...

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:19
(jarig!)
En hij is binnen, dagtekening 28 juni; Ben benieuwd wanneer 't gestort wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja ik heb ook mijn voorlopige aanslag binnen. €2.800 terug te ontvangen. Vraag me af wanneer ik het krijg. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Laatst online: 01-09 11:14
Gisteren de brief met dagtekening morgen de 28e gekregen. Vandaag de 27e stond het bedrag bijgeschreven op de rekening.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Rudedadude

Maybe we were born to run

En ook hier de brief de brief met dagtekening de 28ste. Nog geen geld op mijn rekening. Vreemd genoeg wel een andere bijschrijving van de belastingdienst, voor te weinig ontvangen kinderopvangtoeslag, klaarblijkelijk. Daar heb ik dan nog geen formeel bericht van ontvangen, namelijk...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Sabelhout schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Hier idem dito (vanochtend de belastingtelefoon maar gebeld...) 't is wel super last-minute maar het lijkt wel goed te gaan komen :)
Eergisteren de voorlopige aanslag 2011 binnengekregen, vandaag is het geld uitbetaald. Helaas alleen nog maar voor mij en nog niet voor mijn vrouw....zucht...

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
De datum van de dagtekening is normaliter de datum waarop het geld op de rekening gestort wordt (als het een werkdag is want de bank moet ook meewerken). Meestal ontvang je de brief enige tijd voor de dagtekening, maar datum van ontvangst is niet echt relevant (behalve als dat na de dagtekening gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Ik heb hem ook binnen gehad. De 19e weliswaar.
Mag betalen, maar gelukkig 200 minder dan wat het programma aan gaf.

Wel is het zo dat er vroeger meteen bij stond dat je in termijnen mag betalen. Op deze brief iig niet meer.
Op de site staat dat je dan de maanden moet berekenen tot het einde van het jaar, maar geeft me geen duidelijkheid iig.
Straks dan toch maar even de belastingtelefoon bellen.

Zo, je moet ze bellen en dan vragen ze wat je zelf in gedachten had. Bij mij ging het niet om heel erg veel. Dus is het uitgesteld tot 31 november. Of ik dan in termijnen of in één keer betaal, dat mag ik zelf weten.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 28-06-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 11-09 15:21
vandaag dan op de rekening. Valt wel op, de vertraging bij Belastingdienst:
voorgaande jaren, februari insturen, half mei uitbetaald op rekening.
Dit jaar (2011 belastingjaar): februari ingestuurd, 28 juni op rekening

ZO, weer een kop van de hypotheek afgelost :P

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:24:
... Dus is het uitgesteld tot 31 november. ....
Een niet bestaande dag, dus je hoeft niet te betalen ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb mijn geld nu ook *O*

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste