Nog steeds beleid om alles in grote topics te beuken?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:53:
[...]

Als je op de man wilt spelen kan ik er ook nog wel een paar bij halen.
Mooi dat je prima illustreert dat je alleen op het laatste regel let, en de rest van het verhaal compleet negeert.

Reactie op de PRG commentaar?

Reactie op de commentaar dat je niet op bepaalde commentaren reageert?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:50
raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:56:
[...]

Lees anders even wat ik hierboven schrijf.
Jij probeert je gelijk te halen terwijl die niet te halen valt. Er is nu vaak genoeg aangegeven hoe het probleem opgelost kan worden. En waarom je post opslot is gegaan

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
downloader91 schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:59:
[...]

Jij probeert je gelijk te halen terwijl die niet te halen valt. Er is nu vaak genoeg aangegeven hoe het probleem opgelost kan worden. En waarom je post opslot is gegaan
Ik denk dat hij dit bedoelde:
raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:51:
Het is geen goed/fout questie, ik kon het niet vinden, dat gebeurt wel eens, het ging er mij omdat topics die op zich waardevol kunnen zijn, wel erg makkelijk gesloten worden, en dat men er gemakshalve van uitgaat dat iemand geen moeite doet, dat is het, volgens mij is alles wel besproken, en kan deze wel op slot (of is dat ook tegen het beleid om op je zelf een slotje aan te vragen 8) )

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
dusty schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:58:
[...]

Mooi dat je prima illustreert dat je alleen op het laatste regel let, en de rest van het verhaal compleet negeert.

Reactie op de PRG commentaar?

Reactie op de commentaar dat je niet op bepaalde commentaren reageert?
Welke commentaren precies? Je post blinkt nou niet echt uit van helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
downloader91 schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:59:
[...]

Zoals Rutix hierboven schrijft, ik geef toch zelf ook al aan dat ik in dit geval het juiste antwoord niet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:50
raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:03:
[...]

Zoals Rutix hierboven schrijft, ik geef toch zelf ook al aan dat ik in dit geval het juiste antwoord niet kan vinden?
Zoals ik eerder al zij. Google is een gave :P de juiste steekwords zoeken is soms moeilijk en een forum doorzoeken kan soms wat avondjes in beslag nemen. Dat je dan een post omdat je het niet kan vinden kan en zal best mogen maar doe het dan goed. Zoals je eerder aanhebt gegeven loop je hier al even rond en zal je best weten hoe het moet.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:02:
[...]

Welke commentaren precies? Je post blinkt nou niet echt uit van helderheid.
laat ik mijn post uitsplitten in twee verschillende quotes...

Quote 1:
dusty schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:50:
[...]
Doe je dat niet en we zouden het topic open laten, gaat iemand zoeken voor je, en dan stuit hij op een sample wat je misschien verder kan helpen.. en dan is hij zo aardig om die link te geven en dan kom jij terug dat je die link al had gevonden maar niet passend voor je was. DAT is tijdsverspilling voor de mensen die andere mensen willen helpen.
[...]
Quote 2:
dusty schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:50:
[...]
je willekeurig reageert op de mensen die op jou reageren, maar als ze bijvoorbeeld de link geven naar je antwoord daar gewoon overheen slaat en dat niet beantwoord waarom het voor jou dan zo moeilijk was om het te vinden.
[...]
Quote 1 is aangaande de PRG commentaar, vindt jij het sociaal om andere mensen het werk te laten doen, en dezelfde link te laten vinden en die dan als reactie te laten geven? Of is het misschien meer sociaal om meteen zelf die link te plaatsen, waardoor mensen meteen kunnen zien dat je inzet hebt gedaan EN waarom dat "sample" niet voldoet aan jouw eisen?

Quote 2 is aangaande het commentaar dat je verschillende mensen niet beantwoord wanneer ze je een link geven dat juist aantoont dat je niet hebt gezocht?

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Q1: Je leest me post of verkeerd of ik ben niet duidelijk, maar dat is toch precies wat ik schrijf???? Natuurlijk toon je bij de vraag wat je tot nu toe gevonden hebt, dan kan een link naar een sample zijn, wat nou net niet voldeed.

Q2: Dat schrijf ik in andere reacties toch ook al dat ik kennelijk niet goed gezocht had? Het gaat hier niet om gelijk/ongelijk, maar om de discussie of het dan relevant is om toch een antwoord te geven, of maar het topic te sluiten, en dan in bredere zin of dit soort vragen weer in grote topics moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:13:
Q1: Je leest me post of verkeerd of ik ben niet duidelijk, maar dat is toch precies wat ik schrijf???? Natuurlijk toon je bij de vraag wat je tot nu toe gevonden hebt, dan kan een link naar een sample zijn, wat nou net niet voldeed.
Waar is/zijn dan de link(s) in dit topic om te laten zien wat je hebt geprobeerd om het te vinden?
Q2: Dat schrijf ik in andere reacties toch ook al dat ik kennelijk niet goed gezocht had?
Nadat er verschillende mensen het hadden aangestipt ja.
Het gaat hier niet om gelijk/ongelijk, maar om de discussie of het dan relevant is om toch een antwoord te geven, of maar het topic te sluiten, en dan in bredere zin of dit soort vragen weer in grote topics moeten...
En dat antwoord is al gegeven.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
dusty schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:29:
[...]

Waar is/zijn dan de link(s) in dit topic om te laten zien wat je hebt geprobeerd om het te vinden?

[...]
Nadat er verschillende mensen het hadden aangestipt ja.

[...]

En dat antwoord is al gegeven.
-Het heeft weinig zin om links te posten naar zaken die niet relevant zijn voor het antwoord, hoop toch wel dat dat duidelijk is.

-Jij bent het die er een welles nietes spelletje van wilt maken. Maar goed, dat PRG modjes nog steeds de zeik op me hebben is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:31:
[...]
-Het heeft weinig zin om links te posten naar zaken die niet relevant zijn voor het antwoord, hoop toch wel dat dat duidelijk is.
Het laat zien dat je gezocht hebt, en hoe je gezocht hebt, dus zijn die links juist wel relevant, kunnen mensen je namelijk vertellen waarop je wel had moeten zoeken.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
dusty schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:34:
[...]

Het laat zien dat je gezocht hebt, en hoe je gezocht hebt, dus zijn die links juist wel relevant, kunnen mensen je namelijk vertellen waarop je wel had moeten zoeken.
Goh, dus je moet als een kleuter als je google zoektacties gaan plaatsen welke geen resultaat opgeleverd hebben? Goede nuttige bijdrage is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorry, maar dat je het niet kan vinden ligt helemaal aan jezelf. Dit is een zin die ik uit je gesloten topic haal:
Maar hij beweerde dat als het abonnement afloopt, en je niets onderneemt, dat het dan wel onder zelfde voorwaarden stilzwijgend word verlengt.
Als je hier het antwoord op wilt had je alleen maar de keywords in deze zin in de zoekmachine hoeven gooien (abonnement, voorwaarden, stilzwijgend), en dan had je het antwoord gevonden. Als je dat niet doet, krijg je simpelweg een slotje om je oren.

Dat vind je door:
1. dit in Google in te typen.
2. dit in de zoekmachine te gooien.
3. het discussietopic te checken waarbij de nieuwe abonnementen van Vodafone worden besproken, waar iedereen met dezelfde vragen zit (vind je ook gewoon met die keywords).
4. je de voorwaarden van je contract bekijkt.
5. je met de helpdesk belt.

Ik geloof er geen bal van dat je gezocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:35:
[...]

Goh, dus je moet als een kleuter als je google zoektacties gaan plaatsen welke geen resultaat opgeleverd hebben? Goede nuttige bijdrage is dat zeg.
Topics openlaten die al 300x beantwoord zijn, enkel en alleen omdat de TS het vertikt om te zoeken... Nee, dat is zinnig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

[...]

Nuttig voor mensen die iets willen leren en ook willen leren hoe ze zelf iets kunden vinden, iemand die alleen het antwoord wilt krijgen zal het inderdaad niet boeien.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
RoD schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:35:
Sorry, maar dat je het niet kan vinden ligt helemaal aan jezelf. Dit is een zin die ik uit je gesloten topic haal:

[...]

Als je hier het antwoord op wilt had je alleen maar de keywords in deze zin in de zoekmachine hoeven gooien (abonnement, voorwaarden, stilzwijgend), en dan had je het antwoord gevonden. Als je dat niet doet, krijg je simpelweg een slotje om je oren.

Dat vind je door:
1. dit in Google in te typen.
2. dit in de zoekmachine te gooien.
3. het discussietopic te checken waarbij de nieuwe abonnementen van Vodafone worden besproken, waar iedereen met dezelfde vragen zit (vind je ook gewoon met die keywords).
4. je de voorwaarden van je contract bekijkt.
5. je met de helpdesk belt.

Ik geloof er geen bal van dat je gezocht hebt.
Ben je autistisch ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, want dan kunnen mensen aangeven hoe je beter kunt zoeken. Alhoewel ik mijn twijfels hebt of je er voor open staat, want echt open lijk je niet voor suggesties te staan hier. Zoals gezegd: met "vodafone stilzwijgend" in de GoT zoekfunctie zie ik al zat topics waar je je informatie uit had kunnen halen. Je hebt dat zelf niet gevonden, dus dat in je topic zetten betekent dat mensen je kunnen wijzen op hoe je beter kunt zoeken. Maar jij vind dat dus niet nodig...
Denk je echt dat anderen beledigen je gaat helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 25-09-2011 23:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
gambieter schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:43:
[...]

Ja, want dan kunnen mensen aangeven hoe je beter kunt zoeken. Alhoewel ik mijn twijfels hebt of je er voor open staat, want echt open lijk je niet voor suggesties te staan hier. Zoals gezegd: met "vodafone stilzwijgend" in de GoT zoekfunctie zie ik al zat topics waar je je informatie uit had kunnen halen. Je hebt dat zelf niet gevonden, dus dat in je topic zetten betekent dat mensen je kunnen wijzen op hoe je beter kunt zoeken. Maar jij vind dat dus niet nodig...
Het meest waarschijnlijke is dat ik niet de juiste keywords heb ingetoetst, maar die discussie waren we al lang voorbij. Maar dat is kennelijk voor sommige mods al genoeg om je voor leugenaar uit te maken. Dit bedoel ik ook een beetje dat GOT een trieste bedoening aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

raptorix schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:46:
Het meest waarschijnlijke is dat ik niet de juiste keywords heb ingetoetst, maar die discussie waren we al lang voorbij. Maar dat is kennelijk voor sommige mods al genoeg om je voor leugenaar uit te maken. Dit bedoel ik ook een beetje dat GOT een trieste bedoening aan het worden is.
Nee, want jij vind het niet nodig dat anderen kunnen beoordelen of je slecht gezocht hebt. Hoe moeilijk is het om te accepteren dat je topic gewoon bagger was, en je dat zelf had kunnen voorkomen door gewoon een goede startpost te maken waarin je aangeeft wat je al gedaan hebt? Het komt nu erg calimero over, het ligt aan alles en iedereen behalve jezelf.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Dat zijn geen grappen.
2. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
3. Je bent sinds al die jaren nog steeds niet de basiskennis van het discussiëren machtig?
4. Dit zal je standpunt niet versterken, enkel jou zelf als aandrager van dit standpunt verzwakken.
5. Grote topics zoals die voorkomen in Harde waren kan ik me prima in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:50:
[...]

1. Dat zijn geen grappen.
2. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
3. Je bent sinds al die jaren nog steeds niet de basiskennis van het discussiëren machtig?
4. Dit zal je standpunt niet versterken, enkel jou zelf als aandrager van dit standpunt verzwakken.
5. Grote topics zoals die voorkomen in Harde waren kan ik me prima in vinden.
Dat belerende toontje dat ie aanslaat doet ie maar tegenover 1 of andere newbie, daarnaast wens ik niet voor leugenaar uitgemaakt te worden.

Overigens je pseudo modjes gedrag is niet alleen lachwekkend, maar ook nog eens intriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.