Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Omdat ik wat problemen ondervind met het instaleren van apps, vroeg ik me af of het mogelijk is om intallers direct te downloaden om op een microSD te zetten.

Ik heb namelijk geen Android market (tablet met 2.2) en via de browser andere oplossingen proberen werkt niet. Zo kan ik niet inloggen op appbrain omdat de tablet de knoppen op in te loggen niet weergeeft.

Het gaat om een Yarvik Tab410.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten,
Stephan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 19:45 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je een Android telefoon hebt die geroot is, kun je met Titanium Backup de apps backuppen, en dan zit de APK in een gecomprimeerd bestand (ZIP of GZ, geloof ik). Werkt voor veel maar niet alle apps.

Is er geen oplossing voor de Market? Zie het topic over exotische tablets. Je zit trouwens in het verkeerde deel, er is een apart deel voor Android Tablets.

Google Android Tablets
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Mogelijk wordt daar ook je tablet besproken (en volgende keer: vertel wat voor Tablet je hebt, je geeft nu bijna geen nuttige informatie).

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 23-09-2011 19:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Op GoT verwachten we ven de gebruikers dat ze eerst zelf op zoek gaan naar een oplossing. Zoeken op het forum kun je met de zoekvakje rechtsbovenin. Dan had je zelf namelijk het Yarvik TAB410 topic gevonden. Daarin wordt vermeld dat dit tablet ook
een superpad/gnomepad/epad/flytouch2.
is. Voor dit tablet zijn er diverse custom ROM's in omloop en dan kun je ook de Android market erop krijgen. Ik verplaats dit topic naar het tablet gedeelte. Volgende keer graag wat meer zelf inzet voordat je een topic opent. Lees voor je een nieuw topic opent ook eens Het algemeen beleid door, daarin staat waar een topic aan moet voldoen. Veel plezier op GoT ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:19
Daarnaast als je op stock rom wilt blijven, zijn er verschillende app markets die je kunt gebruiken buiten android market om. Onder andere Getjar en Aptoide zijn daar voorbeelden van.

Verwijderd

Ik heb zelf een paar keer Softpedia gebruikt en werkt op zich oke. Alleen hebben ze niet altijd de meest recente versie van de App op de site staan. Dan kun je beter proberen de Market te installeren of zoals hierboven wordt genoemd een alternatieve market gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties. Veel markets werken niet op de Yarvik, zoals AppBrain. Nu heb ik toch geïnstalleerd wat ik hebben wil door de .apk bestanden los te downloaden en er mee experimenteren.

Alleen de YouTube-app, waarvoor er een speciale versie is voor Yarvik, werkt niet. De app speelt video's af, maar na een paar minuten of seconden stopt hij met afspelen en gaat hij weer naar het vorige scherm.
Maar dat terzijde. Wat mij betreft kan dit topic worden gesloten.

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-11 09:15
Toen ik m'n yarkvik 211 nog niet geflashed had gebruikte ik deze market als alternatief:

http://www.1mobile.com/app/market/?1mobile
Pagina: 1