• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10-2022
Krijg net een email met een aanbieding voor een nieuwe tablet van Yarvik, de TAB410.

Ik kan er nog vrij weinig over vinden. Specs als volgt:

2x USB 2.0 Host, 2x MicroSDHC Slot
RJ-45 Ethernet, Mini HDMI out
3.5mm jack for earphone output
power input

Resolution 1024x600
Size 10"
Aspect ratio 16:9
Resistive touch screen

Chipset infoTMIC IMAPX210 ARM11 1GHz

4GB Memory Capacity
MicroSDHC expandable up to 64GB (2x32GB)
512MB RAM

IEEE802.11 b/g

Android 2.2 (Froyo)

built in microphone / stereo speakers / camera 2.1 megapixel
Up to 1080HD playback
APK Installer (via File Explorer)

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-03 13:23
Is er bekend wanneer deze beschikbaar is? En bij welke winkels? Er is nog weinig over te vinden op google eigenlijk.

www.ping-win.nl

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Dat is gewoon de flytouch II of een kloon ervan. Wel leuk dat er and 2.2 opstaat dan zal die wel geript worden en klaargemaakt worden voor de flytouch II.

euhmmmm

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:13

Roytoch

Nietes

Is gewoon een superpad/gnomepad/epad/flytouch2. Vrij traag, scherm is resistief wat typen erg moeilijk maakt, maar in Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets ga je met bovenstaand namenlijstje betere en uitgebreideren ervaringen vinden.

Welles

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 13:59
Op verschillende websites vind je tegenwoordig de Yarvik tablets.
Wat mensen alleen niet weten is dat Yarvik een productnaam is van Sweex.
Dus aan de hand daarvan kan je je afvragen of het de moeite loont om je in deze tablets te verdiepen :)

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo slecht is het nu ook weer niet, gewoon verdiepen wat je precies wil met zo'n tablet, komt het allemaal wel goed.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:03
Hallo,

Ik heb een vraag.
Na het downloaden van enkele apps, blijven deze APK bestanden op de schijf van de tablet staan. Ik ga naar "my device", local, daar staan ze. Echter kan ik ze niet verwijderen, dan krijg ik de melding:

Delete failed because of disk cannot be written. Please check the disk.

Dit zou betekenen dat op den duur mijn schijf helemaal vol is. Hoe kan ik ze alsnog verwijderen?

Groet,

Sander

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 11:37
volgens mij komt dat omdat je schijf read/only gemount is, en moet je m eerst rooten voor je dergelijke bestanden kan verwijderen, maar ik kan het fout hebben.

Heb vandaag zelf ook de 410 gehaald, is wel leuk speelgoed alleen jammer dat er geen Android market op zit.
weet iemand of er al custom roms voor de 410 beschikbaar zijn?

• makaku
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-08-2021
Hoe kun je dit ding gaan rooten? Ik heb al geprobeerd met de app 'z4root.1.3.0' alleen moet er bij instellingen zgn. 'USB debugging' worden aangezet maar deze optie ontbreekt (is door een of andere redenen verwijdert door de producent).
Is jammer want met deze app kun je je android toestel met een druk op de knop gaan roeten.

Weet iemand nog misschien een andere manier? |:(

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:17
Is deze al te rooten?

Ik zit er aan te denken om deze voor mn moeder te kopen, kan ze leuk spelletjes spelen en boeken lezen

Het leven is te kort om te testen

• makaku
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-08-2021
makaku schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:41:
Hoe kun je dit ding gaan rooten? Ik heb al geprobeerd met de app 'z4root.1.3.0' alleen moet er bij instellingen zgn. 'USB debugging' worden aangezet maar deze optie ontbreekt (is door een of andere redenen verwijdert door de producent).
Is jammer want met deze app kun je je android toestel met een druk op de knop gaan roeten.

Weet iemand nog misschien een andere manier? |:(
Heb inmiddels zelf antwoord gevonden op mijn vraag ;)

Het is mij gelukt om de 410 te rooten met de "Universal Androot 1.6.1"
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee