~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Dit dus... Had je ook al geprobeerd te spelen op een locked 6950?2GB HD6950 dus incl clocks een volwaardige HD6970
Het is in ieder geval bij Nvidia meeeer dan bekend dat allerlei overgeklokte versies (gewoon, uit de doos van MSI, Asus etc) volgens Nvidia meer dan gemiddeld issues geven. Het is nog niet bewezen maar het aantal TDR-topics hierover is niet meer te tellen.
BF3 lijkt ook erg picky te zijn met alles wat maar 1MHz boven de reference-speeds van je GPU ligt.
[ Voor 58% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2011 15:02 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
B2K heeft zeer veel problemen met framerates bij vele kaarten. Zowel ATI als Nvidia. Ik heb ook uitschieters tot zelfs 28fps gehad, met zelfde preset als Imprezzion, maar op 1680x1050. Ik heb nu alles op high gezet ipv ultra en dat lost het probleem op.
B2K is nog niet zo goed geoptimaliseerd. Soms gebruikt je kaart maar 40% en heb je een fps drop naar 30-40.
Ik haal nu 50+ fps continu, met een 6970 2GB + i5 2500k @4.5GHz, 8GB mem. High preset.
Het schijnt dat als je de 11.12 preview drivers van AMD gebruikt, dat je veel betere fps haalt. Dat wil ik vanavond eens proberen. Ik gebruik nu 12.1
In B2K mappen is het wel flink erger. Mappen zoals Noshahr Canals of Tehran Highway geven ook vrij slechte FPS, maar geen sterke drops. En Metro achter buiten bij Conquests A is m'n FPS ook beroerd. Zo rond de 35-40FPS. Zal eens kijken wat er gebeurt als ik m'n kaartje even op stock HD6950 clocks laat draaien. De shaders maken alleen een positief verschil. Op HD6950 shaders allround mindere performance.
[ Voor 55% gewijzigd door Imprezzion op 19-12-2011 16:01 ]
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Zowel op 1333 geprobeerd als met 2 bankjes en het probleem is er nog steeds. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat dat het is omdat ze in Prime95 veel zwaarder belast worden en dan wel gewoon stabiel zijn.haarbal schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:15:
[...]
Ik zou het probleem bij de memory zoeken, vaak heeft de memorycontroller wat extra prik nodig voor 4 bankjes. Probeer eens met 2 bankjes en gewoon op 1333, hebben de bankjes vast ook wel in de spd staan. Als dit werkt kan je nog met het voltage van de memorycontroller gaan spelen.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Zo zou ook Skyrim 10% beter moeten lopen, maar ook daar zie ik een fps drop juist met de 12.1 drivers, dit klopt ook met de bevindingen van het artikel waar naar ik link.
Heb je onboard geluid?! of PCI-e/PCI geluidskaartje?Zweden schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:11:
[...]
Zowel op 1333 geprobeerd als met 2 bankjes en het probleem is er nog steeds. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat dat het is omdat ze in Prime95 veel zwaarder belast worden en dan wel gewoon stabiel zijn.
Mijn hele pc liep ook vast als ik spellen speelde die punkbuster gebruikte!
(cod1-5 en alle bf's)
Na het uitzetten van onboard in de bios werkte het perfect!
Dat moet ik dan even proberen. Ben die 11.12 Nov 18 aan het downloaden as we speak.Shodan schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:11:
In Deze link kan je zien dat de 11.12 er als beste uitkomen en dat wat AMD zegt niet klopt.
Zo zou ook Skyrim 10% beter moeten lopen, maar ook daar zie ik een fps drop juist met de 12.1 drivers, dit klopt ook met de bevindingen van het artikel waar naar ik link.
Speel ook Skyrim en m'n FPS is op zich wel fijn, alles max zelfs AA op 8x en FXAA aan, maar toch drops naar 25 soms dus ja..
EDIT: Hmm, net even een potje Gulf of Oman gespeeld op m'n clanserver en het liep en stuk stabieler met die 11.12 Nov 18 drivers. Thanks man.
Stock clocks zorgden alleen maar voor lagere overall FPS. En flink ook. Op 800Mhz GPU - 1250Mhz VRAM had ik op een stilstaande camerahoek over de hele map heen gekeken 34FPS. Met 900Mhz GPU en 1375Mhz VRAM had ik er 41FPS. Nog wel alles gewoon Ultra hé behalve AA en Ambient Occlusion.
[ Voor 23% gewijzigd door Imprezzion op 19-12-2011 16:43 ]
Grappig dat bijna iedereen die BF3 speelt ook skyrim speelt, Zo'n ander spel!
Bedankt voor de tip. Ik heb nog 1 PCI slot vrij onder mijn 3-slots videokaart dus ik zal er even een X-Fi kaartje indrukken. Ik laat je later vandaag weten of het geholpen heeftZen!th schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:13:
[...]
Heb je onboard geluid?! of PCI-e/PCI geluidskaartje?
Mijn hele pc liep ook vast als ik spellen speelde die punkbuster gebruikte!
(cod1-5 en alle bf's)
Na het uitzetten van onboard in de bios werkte het perfect!
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Potje Metro 64 player CQ gedaan en geen FPS onder de 60 gezien binnen. Meestal zo rond de 75-95FPS. Naiz?!
[ Voor 19% gewijzigd door Imprezzion op 19-12-2011 17:15 ]

Nu nog B2K, die is toch wat zwaarder en daar kan je eerder problemen verwachten.Imprezzion schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:13:
Skyrim is eigenlijk mijn stijl game totaal niet maar ja ik ken zoveel mensen die het spelen, zowel op school als in m'n clan als in m'n vriendenkring... Dan begin je er vanzelf aan. Plus, Oblivion was best vet voor een RPG.
Potje Metro 64 player CQ gedaan en geen FPS onder de 60 gezien binnen. Meestal zo rond de 75-95FPS. Naiz?!
Skyrim draait prima. 30-50 FPS alles max met AA 8x en FXAA. Voor een game als Skyrim goed te doen.
Ik heb zelf problemen met de Xtremegamer en BF3. Als ik die kaart er in heb dan valt hij soms zo uit het niets uit een potje. Prime95 en Furmark draaien feilloos en zonder problemen. Zodra ik de kaart er uit haal en via de onboard ga spelen. Kan ik namelijk uren lang gamen zonder er uitgekicked te worden.Zweden schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:40:
Inmiddels is de onboard geluidskaart uitgeschakeld en vervangen door een X-Fi XtremeGamer. Ook heb ik geprobeerd de voltages iets te verhogen maar het mocht niet baten. Het vastlopen is opgehouden maar nu valt mijn PC gewoon uit midden in een potje BF3 multiplayer. Ik kan me niet voorstellen dat instabiliteit van mijn PC het probleem is. Wanneer ik Prime95 en Furmark naast elkaar draai is hij zelfs nog stabiel en dat lijkt me toch een stukje zwaarder dan enkel BF3.
[afbeelding]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Valt je PC in z'n geheel uit of alleen BF3?
Heb nog geen FPS onder de 45 gezien met Ultra details en zonder AA / HBAO met FXAA High.
Bij mij alleen bf3. Niet me gehele pc. Ene moment kan ik wel 20 min spelen, andere potje misschien maar 2 of 3 min.Zweden schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:17:
Oh, dus er zijn problemen met zowel onboard kaarten als de Xtremegamer?
Valt je PC in z'n geheel uit of alleen BF3?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Loopt inderdaad stukken beter. Ik heb wel heel af en toe drops van 43 gezien. Ik heb wel HBAO aan. Maar aanzienlijk beter dan 12.1 drivers inderdaad. Nu nog leren mikkenImprezzion schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:49:
Karkand draait 10x beter op die 11.12 Nov 18 drivers.
Heb nog geen FPS onder de 45 gezien met Ultra details en zonder AA / HBAO met FXAA High.
Dit nog op weten te lossen?Zen!th schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:21:
Heb dit forum doorzocht, maar na een bepaalde patch schijnt niemand meer last te hebben van dat je geen servers kan joinen! ..
Ik heb juist nadat ik die 3.9gb van B2K heb gedownload het probleem dat ik NERGENS meer in kan:O
Wat ik al gedaan heb
- PB geupdate
- Firewall uit
- gamereinstall
- ben niet gebanned oid
Error's varieren van Game Disconnected : no connection with EA servers tot Game Disconnected : You have been kicked ..
Bij elkee server, bij elke quickmatch ..
NFSW werkt wel gewoon, MW3 ook![]()
Ik heb geen flauw idee wat nu het probleem is .. had al contact met een helpnub van EA, die zegt: reinstal BF3 PB en Origin
(wat is dus al 4x heb gedaan ongeveeR) en niets werkt
Doe ik gewoon iets fout? of ..
Men pc is snel zat (zie hieronder)
Graag mensen die het zelfde hebben gehad, (en ook gefixt!)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
er zal wel een SP1 uitkomen, moet alleen niet te lang duren zo....Zen!th schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:21:
no connection with EA servers
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Prime95 is alleen zwaar voor je CPU en furmark is (in mijn ogen) en brak programma!Zweden schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:40:
Inmiddels is de onboard geluidskaart uitgeschakeld en vervangen door een X-Fi XtremeGamer. Ook heb ik geprobeerd de voltages iets te verhogen maar het mocht niet baten. Het vastlopen is opgehouden maar nu valt mijn PC gewoon uit midden in een potje BF3 multiplayer. Ik kan me niet voorstellen dat instabiliteit van mijn PC het probleem is. Wanneer ik Prime95 en Furmark naast elkaar draai is hij zelfs nog stabiel en dat lijkt me toch een stukje zwaarder dan enkel BF3.
[afbeelding]
Met prime95 en furmark aan komt men cpu rond de 55 graden ..
En men GTX580 Twin Frozrr rond de 50 graden (100% fanspeed, dus een intense pestherrie)
Volgens GPU-Z en furmark heb ik dan 100% gpu load ..
Zodra ik BF3 opstart, en 100% fanspeed doe blijft ie rond de 60graden schommelen!
Dus ik geloof niet echt meer in furmark
Ik denk toch de BF3 wat meer van men pc vraagt als furmark, prime95 is wel goed
Jaa, door uPnP uit te gooien in mijn router! en door het spel helemaal te downloaden! ipv eerst de dvd installer gebruiken(11gb), en daarna de rest bijdownloaden

Wat ik wel raar vind, is dat als ik tab doe in een game, dat ik van iedereen de ping zie .. maar bij mij staat er een streepje .. hoort dat? of moet je in principe je eigen ping ook kunnen zien?
Verwijderd
Kleine kick, niemand die een idee/suggestie heeft ?Snol schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:47:
Resolutie refresh rate probleem na laatste patch, als ik een nieuw spel start (of alt-tab) moet ik eerst 1920*1200@59,88Hz selecteren, dan weer terug naar 1920*1200 59,95Hz om het te verhelpen.
Kan er zelf niks over vinden, het lijkt alsof hij de monitor even uitzet en opnieuw aanspreekt en het dan fout gaat. Letters zijn niet te lezen en alles ziet er pixelig uit.
Dell u2410
Asus 560Ti
290.36 (laatste Beta-driver)
*
stp - PSN ID: stp_4
Want als je er dan weer binnenklikt doet je muispointer het idd niet meer(iig bij mij ook niet)
Daarom speel ik dus vanaf toen fullscreen!
Dat is een goeie, daar zal ik eens op letten. Nadeel van fullscreen bij mij, is dat ik een 30' monitor heb. Ik heb nog steeds geen setting kunnen vinden (of werkt niet) dat hij de boel niet moet opschalen (en dat ik dus fullscreen kan spelen met zwarte randen eromheen)Zen!th schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:44:
Heb je dan niet stiekem buiten je window geklikt?
Want als je er dan weer binnenklikt doet je muispointer het idd niet meer(iig bij mij ook niet)
Daarom speel ik dus vanaf toen fullscreen!
Je moet natuurlijk niet op de native resolutie van het scherm spelen want dan valt er niets te schalen.
Die setting heb ik al eens geprobeerd en op "no scaling" gezet, maar werkt op de een of andere manier niet, of ik doe iets niet goed. Hij blijft dan nog steeds het beeld oprekken tot fullscreen. Zal er vanavond nog even mee spelen.dutch_warrior schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:05:
In de nvidia drivers kan je onder display bij adjust desktop size and position instellingen aanpassen voor de schaling van je beeld, voor de Ati drivers weet ik het zo niet.
Je moet natuurlijk niet op de native resolutie van het scherm spelen want dan valt er niets te schalen.
Ik heb een probleem met het spel, namelijk dat af en toe de boel voor mij even stilstaat, terwijl de rest door kan spelen. Dit duurt vaak 1-2 seconden.
Specs; i5 2500k @4.5ghz - 8GB DDR3 - GTX 570 - 120GB Vertex 2 SSD - Asus P67Pro - 700w Silent Pro.
Temps zijn allemaal goed, heb een H50 pushpull en een antec 902.
Ik heb dit met elke nvidia driver, en elke kwaliteit setting.
Zo een vermoeden dat dit aan me wireless ligt. Kan het helaas niet testen ivm kabel trekken. Het signaal is 4/5 en ons internet is 25mbs/2mbs... Ping ook rond de 17-25...
Heeft iemand dit eerder gezien?
Loopt dus allemaal prima met vsinc aan op high 60 fps vast. En dan af en toe gewoon een soort van freeze.
Of dat ik in een transport zit en dat hij dan terug teleporteerd waar hij 1 sec geleden reed... Echt heel irritant.
Ga je een flag cappen, merk je dat het gevaarlijk wordt, je ziet iemand lopen en wilt hem kapot schieten. Oops freeze en als die 1-2 sec over zijn ben je dooood.
Want dat heb ik wel, en het is men wireless (zon sweex crappy 300n ding heb ik)
Geluid blijft niet hangen maar er gebeurt niks dus er komen geen geluiden bij (in de tijd dat het gebeurt) Verder gebruik ik een Sitecom 300N WL-582 en een sitecom 3 antennege ontvanger PCI kaartZen!th schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:28:
Heb je met die freeze ook dat het geluid (muziek in wmp/whatever) blijft hangen?![]()
Want dat heb ik wel, en het is men wireless (zon sweex crappy 300n ding heb ik)
[ Voor 9% gewijzigd door Oynky op 21-12-2011 12:10 ]
Maar dan is het gewoon idd je wireless ofzo wat ff 1 sec onstabiele crap verbinding heeft
Als je muziek wel gewoon doorspeeld is het dus niet je hele pc:)
Heb ook wireless, k ga donderdag een kabeltjes trekken door 2 plafons -.- en men wireless kaartje eruit sleuren en kapot stampen (A)
[ Voor 10% gewijzigd door Zen!th op 21-12-2011 12:18 ]
Yooo vriend.Zen!th schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:14:
Duuuude;d zie weer te laat dat jij het bent
Maar dan is het gewoon idd je wireless ofzo wat ff 1 sec onstabiele crap verbinding heeft
Als je muziek wel gewoon doorspeeld is het dus niet je hele pc:)
Heb ook wireless, k ga donderdag een kabeltjes trekken door 2 plafons -.- en men wireless kaartje eruit sleuren en kapot stampen (A)
Ik ben powerlines aan het overwegen, ethernet over stroom. Hoeft niet meer de zelfde groep enzo te zijn dus dat is relaxt.
Hmm okee, maar krijg je dan niet dat gezeik dat je alsnog signaal verlies heb door de stroom van je pc ook enzo?Oynky schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:23:
[...]
Yooo vriend.
Ik ben powerlines aan het overwegen, ethernet over stroom. Hoeft niet meer de zelfde groep enzo te zijn dus dat is relaxt.
Maargoed, veel slechter als wireless zal het niet zijn
Verwijderd
ik heb hem nu zon 5 keer opnieuw geinstaleerd en hij blijft zeggen kan niet worden gestart kijk of hij goed is geinstaleerd iemand een idee hoe ik dit verhelp zodat ik eindelijk na ongeveer een week battelfield kan spelen?
gr
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:43:
Ik ben nu al 3 dagen battelfield opnieuw aan het downloaden. eerst had ik het gewdownload onder het werkte maar de computer kon het spel alleen stotterend op de laagste instellingen aan daarom heb ik hem verwijderd en op de andere computer willen downloaden na stuk of 5 keer opnieuw gewdownload te hebben heb ik nog steeds het zelf de probleem hij zegt dat hij niet goed is geinstaleerd en dat ik de instellingen moet kijken iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen wordt er namelijk gek van alvast bedankt
Ik wil je graag helpen maar je probleem is mij niet geheel duidelijk of beter gezegd wat je allemaal zelf geprobeerd hebt en wat je huidige situatie is (pc specs etc.);Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:06:
Ik heb een groot Probleem met de instalatie
ik heb hem nu zon 5 keer opnieuw geinstaleerd en hij blijft zeggen kan niet worden gestart kijk of hij goed is geinstaleerd iemand een idee hoe ik dit verhelp zodat ik eindelijk na ongeveer een week battelfield kan spelen?
gr
Je hebt hem op een pc geïnstalleerd daar werkte het, maar stotterend -> wat zijn de specs van die pc, wat voor internet heb je, zit je wireless etc.. ?
Je probeert het nu op een andere pc maar deze geeft aan dat de installatie niet goed is ? Heb je al ''mijn'' oplossing geprobeerd door het ''tm'' weg te halen uit je installatie map en de register waarden? Allemaal terug te vinden in het forum overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 21-12-2011 13:15 ]
Verwijderd
Geen idee waarom ie niet eerst dvd gebruikt en daarna downloaden!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:56:
Ja ik heb Eigenlijk aleen gebrobeerd om hem opnieuw te downloaden maar wat jij zegt snap ik niet echt Waar kan je "TM" ergens vinden en hoe doe ik dat dan presies . Sorry voor de vragen maar heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van.
Ik wil niet heel erg lullig overkomen maar zoek gewoon even door dit topic heen. Daar heb ik namelijk al eens uitgebreid uitgelegd hoe je dit moet aanpakken. Verder kom je dan wellicht meerdere mogelijke oplossingen tegen voor jou probleem.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:57:
En ik moet heb trouwens downloaden terwijl ik hem op cd/DVD heb is dat normaal?
Wat betreft het downloaden kan ik je hier geen antwoord op geven, ik heb hem namelijk gewoon gelijk gedownload gezien ik al jaren geen gebruik meer maak van cd/dvd drives. Verder zal hij sowieso natuurlijk de updates willen downloaden voor Battlefield 3, dus wellicht dat hij dit al aan het doen is terwijl je hem installeert vanaf je cd/dvd drive. Anders even zorgen dat je hem ''offline'' installeert, dan pas ''online'' gaan voor de updates.
Succes!
[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 21-12-2011 14:07 ]
Hij download hem vanaf de DVD, had ik ookVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:57:
En ik moet heb trouwens downloaden terwijl ik hem op cd/DVD heb is dat normaal?
Verder heb ik echt geen idee, sorry
Verwijderd
? toch bedankt
Dutchmike nou niet gelijk opgeven hé, we komen er vast wel uit joh!Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:49:
Ik Heb mijn best gedaan om de Tm weg te halen maar kan het nergens vinden ik heb ook alles dooorgenomen wat jij eerder hebt gezegd van de Tm maar nog steeds kan ik het nergens vinden nog enig idee anders houd het op en ga ik wel wat andere game proberen
? toch bedankt
Als je naar je installatie map gaat zodra de game geïnstalleerd is dan staat hier ''tm'' in de naam. Dit moet je dan even weg halen en ook in het register zoals ik beschreven heb en voilá dan zou het wel eens kunnen gaan werken!
Let wel ik zeg niet dat het ''de'' oplossing is maar wel dat het een mogelijke oplossing is voor je huidige probleem.
Verwijderd
ik ga dan naar c dan origin gamens/ battelfield3 maar staat nergens TM en geloof mij ik wil dit graag spelen maar Waarom maken ze het in godsnaam zo moeilijk:P
YouTube: Battlefield 3 problem
Dit heb ik dus ook in jets, dat je paar tientalle meters verder ben maar dan in eens terug gaat. Soms is het iets wat langer ook nog.
Duister dit hoort geloof ik wel in de map naam te staan. Heb je het spel al eens helemaal verwijderd echt compleet met alles erop en eraan, toen geïnstalleerd en toen helemaal geüpdatet ?Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:14:
Als ik naar battelfield 3 ga en dan beschrijving staat er wel tm achter maar kan ik het niet veranderen en bij origin staat ook battelfield3 tm maar kan ik ook niet veranderen
Offtopic: beetje jammer dat je zo ver weg woont, had anders wel even langs gekomen om te helpen. haha
Youtube geeft dit;Oynky schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:26:
Nou hier een video gemaakt dan maar.
Dit heb ik dus ook in jets, dat je paar tientalle meters verder ben maar dan in eens terug gaat. Soms is het iets wat langer ook nog.
Deze video is een duplicaat van een eerder geüploade video.
Het spijt ons.
[ Voor 39% gewijzigd door Perkouw op 21-12-2011 21:56 ]
Volledige geupdate
Laatste nvidia drivers
Setup:
Amd x4 955 3,2ghz
4 GB geheugen
Nvidia GTX 460 1gb gddr5
Edit:
Dit word weergegeven in de logboeken nadat hij crasht:
Logboeknaam: Application
Bron: Application Error
Datum: 21-12-2011 22:30:00
Gebeurtenis-id:1000
Taakcategorie: (100)
Niveau: Fout
Trefwoorden: Klassiek
Gebruiker: n.v.t.
Computer: killerbeast
Beschrijving:
Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4ece50fa
Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4ece50fa
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x00107e60
Id van proces met fout: 0x13bc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01ccc0270562e08e
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: ef8dd294-2c1a-11e1-b53a-0025226fd0b9
Gebeurtenis-XML:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2011-12-21T21:30:00.000000000Z" />
<EventRecordID>5396</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>killerbeast</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>bf3.exe</Data>
<Data>1.0.0.0</Data>
<Data>4ece50fa</Data>
<Data>bf3.exe</Data>
<Data>1.0.0.0</Data>
<Data>4ece50fa</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>00107e60</Data>
<Data>13bc</Data>
<Data>01ccc0270562e08e</Data>
<Data>C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe</Data>
<Data>ef8dd294-2c1a-11e1-b53a-0025226fd0b9</Data>
</EventData>
</Event>
[ Voor 86% gewijzigd door killerbeast op 21-12-2011 22:36 ]
Ik heb precies dezelfde foutkillerbeast schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:05:
Battlefield 3 crasht bij mij naar ongeveer 2 a 3 min spelen. Krijg de melding Battlefield 3 reageert niet meer. Meer mensen hier last van??
Plus, shadows van Ultra naar Medium geeft vrij weinig verschil in de beleving van de game maar wel fiks hogere FPS. Heb de AA zelfs aan kunnen zetten op 2x met een constante 50+ FPS, meestal 65-70.
Op de B2K maps? Of vanilla BF3? Ik speel nu alles ultra behalve MSAA. Is 2x MSAA echt zo boeiend? Heb het idee dat dat je performance winst van schaduwen op medium zetten gewoon compenseert...Imprezzion schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:23:
Had gister ineens elke 10-20 minuten zo'n Disconnected from EA crash. Gefixed door punkbuster zowel handmatig (de. htm files) te updaten als automatisch (pbsetup.exe, de .dll's) te updaten. Er was wel een update en hij draaide daarna prima.
Plus, shadows van Ultra naar Medium geeft vrij weinig verschil in de beleving van de game maar wel fiks hogere FPS. Heb de AA zelfs aan kunnen zetten op 2x met een constante 50+ FPS, meestal 65-70.
MSAA heeft veel meer impact op performance dan schaduwen volgens deze grafiekjes, gemaakt met GTX560 kaart dus mogelijk niet geheel vergelijkbaar:

[ Voor 19% gewijzigd door Shodan op 22-12-2011 10:23 ]
Probeer eens een reboot van je pc, dit heeft al bij meerdere mensen geholpen. En ja ook bij mij.reinier.sr schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:20:
Ik word gekicked om punkbuster... heb hem geupdate, maar ik word nog steeds gekicked, terwijl ik gister avond probleemloos heb gespeeld... waar kan dit aan liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 22-12-2011 10:28 ]
Ik heb gelezen/gehoord dat zodra je de fan van je videokaart op maximaal laat draaien. Het probleem mogelijk is opgelost. Ik ga dat vanavond eens even proberen.stefanf20 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:49:
[...]
Ik heb precies dezelfde fout.. En er staat helemaal niet duidelijk in wat er nou ook echt fout gaat.
Verwijderd
Thanx, dit werkt, niet aan gedachtPerkouw schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:28:
[...]
Probeer eens een reboot van je pc, dit heeft al bij meerdere mensen geholpen. En ja ook bij mij.

uiteindelijk heb ik gevonden ( dankzij die reinstall) dat sommige applicaties ( in mijn geval was het tuneup utilities) conficten hebben met punkbuster en hij denk dat je dan aan het cheaten bent
toen tuneup utilities verwijderd en hij draaide weer als een zonnetje
misschien is dit er nu ook aan de hand bij je
Hah ja de upload ging een beetje vaag, en toen deed ik het nog een keer. De eerste keer was wel juist dus daarom werkte hij niet.Perkouw schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:55:
[...]
Duister dit hoort geloof ik wel in de map naam te staan. Heb je het spel al eens helemaal verwijderd echt compleet met alles erop en eraan, toen geïnstalleerd en toen helemaal geüpdatet ?
Offtopic: beetje jammer dat je zo ver weg woont, had anders wel even langs gekomen om te helpen. haha
[...]
Youtube geeft dit;
Deze video is een duplicaat van een eerder geüploade video.
Het spijt ons.
Nou moet je dit voorstellen op random momenten, of dat je met een jet bezig bent bv.. Jaa iemand gekilled met een strave run nu weer weg ooh laat maar ben al gecrasht
Niemand een idee om dit probleem op te lossen?killerbeast schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:05:
Battlefield 3 crasht bij mij naar ongeveer 2 a 3 min spelen. Krijg de melding Battlefield 3 reageert niet meer. Meer mensen hier last van??
Volledige geupdate
Laatste nvidia drivers
Setup:
Amd x4 955 3,2ghz
4 GB geheugen
Nvidia GTX 460 1gb gddr5
Edit:
Dit word weergegeven in de logboeken nadat hij crasht:
Logboeknaam: Application
Bron: Application Error
Datum: 21-12-2011 22:30:00
Gebeurtenis-id:1000
Taakcategorie: (100)
Niveau: Fout
Trefwoorden: Klassiek
Gebruiker: n.v.t.
Computer: killerbeast
Beschrijving:
Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4ece50fa
Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4ece50fa
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x00107e60
Id van proces met fout: 0x13bc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01ccc0270562e08e
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: ef8dd294-2c1a-11e1-b53a-0025226fd0b9
Gebeurtenis-XML:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2011-12-21T21:30:00.000000000Z" />
<EventRecordID>5396</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>killerbeast</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>bf3.exe</Data>
<Data>1.0.0.0</Data>
<Data>4ece50fa</Data>
<Data>bf3.exe</Data>
<Data>1.0.0.0</Data>
<Data>4ece50fa</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>00107e60</Data>
<Data>13bc</Data>
<Data>01ccc0270562e08e</Data>
<Data>ef8dd294-2c1a-11e1-b53a-0025226fd0b9</Data>
</EventData>
</Event>
Welke melding krijg je dan?Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:32:
Alweer fout tijdens opstarten aah wordt gek hier:P
Verwijderd
"De wachttijd voor de verbinding is verstreken. De server op battlelog.battlefield.com doet er te lang over om te antwoorden."
Ook Tele2 internet.
Edit:
Nu doet ie het opeens wel. Eens kijken of een server joinen ook nog lukt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 16:55 ]
Verwijderd
Een vriend van mij heeft dit al sinds de launch 2 maanden geleden, en hij heeft dus nog steeds niet fatsoenlijk multiplayer kunnen spelen. Hij heeft echt alles al geprobeerd, re-installs, driver-updates, BIOS-update, nieuwe videokaart etc etc, niks lijkt goed te werken.killerbeast schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:36:
Niemand een idee om dit probleem op te lossen?
Hij heeft al diverse keren met EA en DICE hierover gechat en nog steeds geen oplossing. Als goedmakertje kreeg hij een coupon voor een game met korting te kopen op Origin... Hij geeft aan dat veel meer mensen hier last van hebben van wat hij op internet heeft gelezen. Ik ga volgende week kijken of ik het kan fixen voor hem btw.
Heb je de 2 links al doorgenomen waarvan ik van de week de nieuwe links heb gepost?
Opgelost door de nieuwste Beta driver te installeren 290.53.Snol schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:47:
Resolutie refresh rate probleem na laatste patch, als ik een nieuw spel start (of alt-tab) moet ik eerst 1920*1200@59,88Hz selecteren, dan weer terug naar 1920*1200 59,95Hz om het te verhelpen.
Kan er zelf niks over vinden, het lijkt alsof hij de monitor even uitzet en opnieuw aanspreekt en het dan fout gaat. Letters zijn niet te lezen en alles ziet er pixelig uit.
Dell u2410
Asus 560Ti
290.36 (laatste Beta-driver)
*
Zou je die links nog eens kunnen geven?MaTr1x schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:27:
[...]
Een vriend van mij heeft dit al sinds de launch 2 maanden geleden, en hij heeft dus nog steeds niet fatsoenlijk multiplayer kunnen spelen. Hij heeft echt alles al geprobeerd, re-installs, driver-updates, BIOS-update, nieuwe videokaart etc etc, niks lijkt goed te werken.
Hij heeft al diverse keren met EA en DICE hierover gechat en nog steeds geen oplossing. Als goedmakertje kreeg hij een coupon voor een game met korting te kopen op Origin... Hij geeft aan dat veel meer mensen hier last van hebben van wat hij op internet heeft gelezen. Ik ga volgende week kijken of ik het kan fixen voor hem btw.
Heb je de 2 links al doorgenomen waarvan ik van de week de nieuwe links heb gepost?
Verwijderd
ik heb het zowel in b2k als in non-b2k maps dus dat is het niet helaas
als iemand dit probleem kent en weet hoe dit op te lossen ik hoor het graag, dit is namelijk niet fijn spelen
drivers zijn al meerdere keren op nieuw geinstalleerd en verwijderd met phixion driver sweeper
thanks, DD
EDIT: ik lees nu net dat als ik de fan van mijn videokaart op 100 zet het kan werken, ik ga dit ff proberen. i'll stay in touch
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 14:56 ]
Ik heb geen probleem met 11.11, Heel soms schiet ie eruit (1 keer op de 20 potjes) maar in het begin veel vaker.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:54:
EDIT: ik lees nu net dat als ik de fan van mijn videokaart op 100 zet het kan werken, ik ga dit ff proberen. i'll stay in touch
Elke keer als ik een driver update deed kreeg ik meer problemen. tot ik opnieuw bf3 installeerde.
dat loste bij mij het meeste op.
succes met je fan op 100%, dat geeft toch een lawaai

Krijg een melding bij opstarten van origin dat ik de game opnieuw moet installeren.
Al een check gedaan via origin of je game in orde is of wellicht moet je nog een update downloaden o.i.d. ? En anders al een pc reboot geprobeerd, doet soms wonderen met Battlefield 3 & Origin.twister00004 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:06:
Vanacht nog zitten spelen en nu start de game niet meer op.
Krijg een melding bij opstarten van origin dat ik de game opnieuw moet installeren.
Installatiebestanden controleren: ok
Punkbuster updaten: ok
Grafische kaart terug naar stock settings: ok
En nog het steeds het zelfde probleem...
Heb toch AA maar weer uit gezet. Performance hit is toch vrij groot in sommige maps.
Toen ik dit probleem had was een reboot voldoende, punkbuster etc. was allemaal in orde en dus up-to-date. Heb je dat al geprobeerd ?Zerosum schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:00:
Mooi is dat, speel al sinds de release en gisterenavond ook nog prachtige potten gespeeld. En nu, 1e kerstdag, even wat oliebollen wegknallen, elke 2 minuten: You were kicked from the game..
Installatiebestanden controleren: ok
Punkbuster updaten: ok
Grafische kaart terug naar stock settings: ok
En nog het steeds het zelfde probleem...
Alle drivers zijn up2date, geen gekke hoge temperaturen en bij geen enkel ander spel problemen (denk aan rage, batman arkam city en andere zware games).
Ik heb een AMD phenom 2 x4 955black edition, 8gb ddr2 ram en ATI5870.
Sinds de beta heb ik probleemloos BF3 mogen spelen, maar sinds de uitbreiding veel te vaak blue screens. Iemand enig idee hoe, wat en waarom?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dat is erg vervelend, van wat voor drivers maak je gebruik ? Is het de laatste versie en/of betá versie al geprobeerd e.d. ?Dreanor schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:31:
Ik heb de laatste tijd (sinds de uitbreiding) last van blue screens of death als ik BF3 speel.
Alle drivers zijn up2date, geen gekke hoge temperaturen en bij geen enkel ander spel problemen (denk aan rage, batman arkam city en andere zware games).
Ik heb een AMD phenom 2 x4 955black edition, 8gb ddr2 ram en ATI5870.
Sinds de beta heb ik probleemloos BF3 mogen spelen, maar sinds de uitbreiding veel te vaak blue screens. Iemand enig idee hoe, wat en waarom?
Laatste versie volgens steam. Versie: 11.12Perkouw schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:33:
[...]
Dat is erg vervelend, van wat voor drivers maak je gebruik ? Is het de laatste versie en/of betá versie al geprobeerd e.d. ?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Helaas heb ik een irritant probleem met de game. Geen crashes, geen artificats, geen freezes - nee niks van dat soort spul. Laat het maar weer aan mij over om iets vaags te krijgen als issue.
Namelijk, het spel slaat niks op bij mij. Twee uurtjes de SP campaign gespeeld; de game zegt telkens wel "saving" - maar als je de game quit, en zelfs dan meteen weer Campaign kiest vanuit Battlelog; dan ben ik spontaan mijn savegame kwijt ! Niet alleen dat, maar settings onthoud de game ook niet. Het gaat om welke setting dan ook; het eerste wat ik wijzig is zoom, naar een toggle i.p.v. hold. Maar save,quit en herstart je de game of de game laad zichzelf weer omdat je naar een andere server bent gegaan online, en poef ! settings weg. Graphics settings onthoud hij ook niet. Hij default telkens naar "auto" na een game restart i.p.v de settings "ultra" waar op ik hem inste.
Net weer met SP geprobeerd; bij de eerste savepoint in Iran, quit to menu. Dan quit. Herstart de game, en weg save-game. Zeer, zeer vervelend.
Specs:
Game install vanaf disc (2dvd's) daarna heeft origin hem gepatched.
Nieuwste WHQL drivers waren geinstaleerd voor ik Bf3 ging spelen, na het issue had ik nog de nieuwste Nvidia beta drivers geinstalleerd na een clean driver install - maar dit mocht niet baten.
I7 2600K, P67 chipset, 8GB ram, Nvidia 580 1.5GB, Win7 64bit, Vertex 2 SSD met 2 partities.
C voor OS/apps D voor games waaronder BF3
Je zou denken een rechten issue? Dat hij zijn settings niet kan wegschrijven? Maar ik zie niks verkeerds aan de folders.
[ Voor 3% gewijzigd door lithiumangel op 25-12-2011 19:47 ]
HELP ME alsjeblieft
Verwijderd
Je hebt de drivers van de oude kaart wel op de juiste manier vewijdert?Dus via software,uninstall en dan driversweeper erover heen in safe mode?
andere spellen werken? je hebt de laatste driver draaien?alimomeny schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:10:
Ik had het spel Gekocht vorige week maar ik wist al dat mijn 8500 gt kaartje het spel niet zou kunnen runnen alsnog startte ik het op en had 15 fps average toen kreeg ik paar dagen terug mijn hd4870 kaart binnen helemaal aangesloten en nu als ik bf3 opstart via de browser blijft die hangen op initializing heb al mijn firewall uitgezet opnieuw gedownload installeert ik weet niks meer te doen overal op het internet gekeken ook dus
HELP ME alsjeblieft
Mechwarrior Online: Flapdrol
De eerste vraag die ik je wil stellen, heb je de oude drivers compleet verwijderd ? Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd voor je 4870 ? Zorg echt dat je drivers compleet en goed verwijderd zijn. Indien dat allemaal in orde is zou je kunnen kijken of het spel opnieuw installeren de oplossing bied, ook hier geld zorg dat hij echt goed en compleet verwijderd is en er geen settings achterblijven of wat dan ook.alimomeny schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:10:
Ik had het spel Gekocht vorige week maar ik wist al dat mijn 8500 gt kaartje het spel niet zou kunnen runnen alsnog startte ik het op en had 15 fps average toen kreeg ik paar dagen terug mijn hd4870 kaart binnen helemaal aangesloten en nu als ik bf3 opstart via de browser blijft die hangen op initializing heb al mijn firewall uitgezet opnieuw gedownload installeert ik weet niks meer te doen overal op het internet gekeken ook dus
HELP ME alsjeblieft
Verder kan het probleem meerdere oorzaken hebben, met name als ik even rond google kom ik de meest uiteen lopende zaken tegen, zo zie ik bijvoorbeeld iemand waarbij het probleem opgelost werd door Spybot Search&Destroy eraf te gooien.
Edit
Wellicht dat dit voor jou ook de oplossing is ? Bron
Stuck On Initializing
Repair your game through Origin. This may make it no longer hang on the initializing phase. You may also want to disable things such as your firewall and antivirus.
As suggested by A, Try enabling Limit CPUID Maxval in your bios!
If you are using Internet Explorer / IE, then upgrade it to the latest version so that it works well with Origin! This applies to Mozilla Firefox, Google Chrome, etc. too. If you have increased security settings enabled on these browsers (especially IE) then that can also prevent communication with Origin.
[ Voor 22% gewijzigd door Perkouw op 27-12-2011 17:03 ]
Mijn specs:
Asus P8P67 PRO
Intel Core i5 2500K
Corsair XMS3 CMX8GX3M2A2000C9
2× MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC
Corsair HX850W
Iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?
<edit> het spel op 1 kaart draaien helpt ook niet, alhoewel het ongeveer 3 seconden langer duurde voordat mijn PC uit viel.
[ Voor 6% gewijzigd door 1shot1kill op 27-12-2011 21:33 ]
doen andere spellen het?alimomeny schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:27:
oude drivers zijn eraf ja heb al op nieuw geinstalleerd heb me ports al geforward en heb de laatste driver windows opnieuw installeren het enige wat overblijft?
Ik heb nog nooit windows opnieuw moeten installeren voor een nieuwe videokaart. Werkt de singleplayer wel? heb je ook alle browsers al geprobeerd? en links onder bij battlelog die plugin z'n update gegeven enzo?
Punkbuster can bust U up, gebeurt het ook in servers zonder PB, en mss ook wel handig om te weten of je uren lang probleemloos gamen kunt of het draaien van benchmarks als 3dmark of andere stress tools?1shot1kill schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:06:
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Battlefield 3, ik heb de Beta en sinds release BF3 probleemloos kunnen spelen maar gisteren viel ineens mijn PC uit aan het einde van een ronde, daarna elke keer als ik weer opnieuw had opgestart en een server joinde ging mijn PC weer uit op het moment dat ik de server in kwam. Na vele pogingen gisteren het spel maar opnieuw geïnstalleerd (gedownload, niet van mijn DVD's) en ik kon net een ronde spelen maar aan het einde viel mijn PC weer uit en ik heb geen idee waarom. De temperaturen in mijjn PC komen niet boven de 39 graden, ook niet van de videokaarten en ik krijg niet eens een foutmelding, gewoon PC meteen uit. Ik heb geen problemen met andere spellen zoals MW3 en Batman Arkham City die ik ook even getest heb. Drivers zijn up-to-date.
Mijn specs:
Asus P8P67 PRO
Intel Core i5 2500K
Corsair HX850W
<edit> het spel op 1 kaart draaien helpt ook niet, alhoewel het ongeveer 3 seconden langer duurde voordat mijn PC uit viel.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
die plugin is ook up to date?alimomeny schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:51:
Alle browsers geprobeert ivm firefox,chrome en ie en andere games doen het helemaal perfect.
Oplossing voor als je B3 niks saved, ook geen instellingen:
Reboot naar safe mode, C:/users/username/documents ; rechts klik. Change location.
Maak er iets tijdelijks van, bijvoorbeeld Desktop/Temp - move alles.
Wacht even tot hij klaar is met moven.
Daarna, rechts klik op temp, "set to default location" - waarna hij weer alles terug kopieert naar C;/users/username/documents - restart naar normal mode en BF3 spelen dan maar.
Raar, maar waar.
Werkt bij jouw crossfire???1shot1kill schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:06:
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Battlefield 3, ik heb de Beta en sinds release BF3 probleemloos kunnen spelen maar gisteren viel ineens mijn PC uit aan het einde van een ronde, daarna elke keer als ik weer opnieuw had opgestart en een server joinde ging mijn PC weer uit op het moment dat ik de server in kwam. Na vele pogingen gisteren het spel maar opnieuw geïnstalleerd (gedownload, niet van mijn DVD's) en ik kon net een ronde spelen maar aan het einde viel mijn PC weer uit en ik heb geen idee waarom. De temperaturen in mijjn PC komen niet boven de 39 graden, ook niet van de videokaarten en ik krijg niet eens een foutmelding, gewoon PC meteen uit. Ik heb geen problemen met andere spellen zoals MW3 en Batman Arkham City die ik ook even getest heb. Drivers zijn up-to-date.
Mijn specs:
Asus P8P67 PRO
Intel Core i5 2500K
Corsair HX850W
Ik heb ook twee HD6950's namelijk en krijg het spel met geen mogelijkheid aan de gang onder CF.
Met één kaart juist wel weer...
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Of komt dit omdat ik net mijn AMD Phenom II X6 1090T Black Edition heb gemonteerd?
Verwijderd
Ik heb het forum door gepluisd en ik heb niet alles gelezen.
Kon het niet vinden. Kwam wel via Google telkens uit op dit topic.
Heb sinds 24 december BF3 via Origin besteld (50% off) maar kan hem niet downloaden
dan krijg ik deze melding

http://imageshack.us/photo/my-images/542/downloadfout.jpg
Ik heb me PC op alle mogelijkheden geüpdatet
Framework, grafix, DirectX enz
Origin & Punkbuster geupdate
Windows XP ga ik niet opnieuw installeren (No go)
Ik zelf draai op:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs)
Memory:3328MB RAM
Hard Drive:2,5 TB
Video Card:NVIDIA GeForce 9800 GT
Monitor:SyncMaster 2232BW (Digital)
Sound Card:Onboard HD Audio output 5.1
Operating System:Windows XP Home Edition
Motherboard:ASUS
Computer Case: Cooler Master
Ik weet het niet meer. kan iemand mij de goede richting insturen
Alvast bedankt
P.S Ohw MW3 geen enkel probleem werkt perfect!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 16:25 ]
Alles werkt hier prima, zou niet aan een upgrade mogen liggen trouwens.Wogmeat schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:44:
Wie heeft er nog meer problemen met ` vertificatieservers offline `?
Of komt dit omdat ik net mijn AMD Phenom II X6 1090T Black Edition heb gemonteerd?
Het spel draait niet op Windows XP als ik google mag geloven.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:20:
Hallo Gamers!
Ik heb het forum door gepluisd en ik heb niet alles gelezen.
Kon het niet vinden. Kwam wel via Google telkens uit op dit topic.
Heb sinds 24 december BF3 via Origin besteld (50% off) maar kan hem niet downloaden
dan krijg ik deze melding![]()
[afbeelding]
http://imageshack.us/photo/my-images/542/downloadfout.jpg
Ik heb me PC op alle mogelijkheden geüpdatet
Framework, grafix, DirectX enz
Origin & Punkbuster geupdate
Windows XP ga ik niet opnieuw installeren (No go)
Ik zelf draai op:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs)
Memory:3328MB RAM
Hard Drive:2,5 TB
Video Card:NVIDIA GeForce 9800 GT
Monitor:SyncMaster 2232BW (Digital)
Sound Card:Onboard HD Audio output 5.1
Speakers/Headphones:Game Headphone
Keyboard:Microsoft
Mouse:Logitech Laser G5
Mouse Surface:4D Steel
Operating System:Windows XP Home Edition
Motherboard:ASUS
Computer Case: Cooler Master
Ik weet het niet meer. kan iemand mij de goede richting insturen
Alvast bedankt
P.S Ohw MW3 geen enkel probleem werkt perfect!!![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 28-12-2011 16:26 ]
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.