Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om via Infopath 2010 verschillende formulieren te maken voor een lijst. In dit geval voor de lijst van het Type Agenda.
Ik heb nu het Item wat default in deze lijst zit om een item toe te voegen al aangepast via infopath aan de wensen. maar nu wil dus een tweede of eventueel derde formulier hebben om verschillende zaken in te voeren in deze lijst.
Wat heb ik al gedaan, ik heb via infopath een nieuw formulier gemaakt en deze als content type weggeschreven op Sharepoint, deze word vervolgens zichtbaar in de lijst van Contenttype (so far so good), met onderliggende contenttype formulier.
Ik heb de lijst instellingen aangepast zodat ik content types kan toevoegen. Maar ik zie dan alleen de default content types staan die ik kan toevoegen. Wanneer ik vervolgens de bibliotheek instellingen open dan kan ik het aangemaakte content type wel toevoegen.
Wanneer ik in de lijst een default content type pak dan kan ik deze ook kiezen om in te voeren in de lijst maar dan word het zelfde formulier geladen als die ik had aangepast voor het type Item wat er al default is.
Nu las ik op MS blogs (kan de link naar deze blog niet meer vinden

) dat er een verschil zit tussen het toevoegen van content types om meerdere form te krijgen op een lijst en een bibliotheek.
Als voorbeeld deze stappen doorlopen ik nu:
MSDN: Publish multiple forms to the same library
En dat werkt voor mij niet op een lijst.
Kan dit op een lijst zoals ik dat nu ook doe voor een bibliotheek, en ik wat zou ik dan anders moeten doen of ik welke richting moet ik het zoeken..?