Bnet pindle#2913
Verwijderd
Verwijderd
Doe dan even een paar keer de event boss van nu (Corin Direbrew o.i.d.) die dropt een enorm fijne 365 dodge trinket.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:41:
Bij een tantrum gaat het wel hard hoor.. gebruiken dan ook wel dps trinkets dus daar gaat een hoop avoidance en ik heb nog wat 353 gear dus ik ga het niet te vaak uitproberen..
op 2 na best in slot!
Jep 't is vooral de use van de meeste tank trinkets die ruk is tegenwoordig (Molten Front watersplash.... sigh) en deze is toch wel erg goed. Sowieso voor alle classes beste Baleroc trinketVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:45:
[...]
Doe dan even een paar keer de event boss van nu (Corin Direbrew o.i.d.) die dropt een enorm fijne 365 dodge trinket.
op 2 na best in slot!
Weet iemand of die dagger van de boss dropt of uit de bag komt?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Heb ik uiteraard al, bedoelde te zeggen dat ik als tank dps trinkets gebruik om die vuurkip lekker snel dood te krijgenVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:45:
[...]
Doe dan even een paar keer de event boss van nu (Corin Direbrew o.i.d.) die dropt een enorm fijne 365 dodge trinket.
op 2 na best in slot!
Verwijderd
hoe ver is de rest met rag hc ? ( voor degene die er mee bezig waren uiteraard.)
Denk dat wij na de nerfs serieus met p4 kunnen beginnen. dus afhankelijk hoe moelijk dat nog is. incoming kill soon.
Verwijderd
- All adds’ health and damage have been reduced in the same proportions as bosses.
die hatchlings bij die vuurkip zijn nu dus ook een peulenschil geworden. dps hoeft nu echt totaal niet meer mee te helpen en kunnen zich vol op de druids/vliegen richten.
Verwijderd
Laatste paar keren (Druid agi/dodge spec) heb ik de kip dood 5 seconden voor tornado fase, zit op ongeveer 100K dps met die beesten, dat is zonder dps trinkets of gear.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:51:
[...]
Heb ik uiteraard al, bedoelde te zeggen dat ik als tank dps trinkets gebruik om die vuurkip lekker snel dood te krijgen
Daarbij gebruik ik wel een Agi flask en een potion of the Tol'Vir (1200 agi voor een paar seconden).
En onze dps op de grond helpt ook mee met de kippen als ze hun add al dood hebben.
Hoefde überhaupt toch al niet echt? Het gebeurde bij ons maar een enkele keer dat dit nodig was op heroic (1 tank dood, dus 1 tank met 2 kipjes en op sommige tries de laatste kip voor p3)Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:26:
oh las dit net op wowhead
- All adds’ health and damage have been reduced in the same proportions as bosses.
die hatchlings bij die vuurkip zijn nu dus ook een peulenschil geworden. dps hoeft nu echt totaal niet meer mee te helpen en kunnen zich vol op de druids/vliegen richten.
Verwijderd
niiiiiice!!!! daar zaten we op te wachten. Nu nog mensen zo ver krijgen om niet in een tornado te gaan staan......Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:26:
oh las dit net op wowhead
Op normal zijn de tornado's langzamer gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:33:
[...]
niiiiiice!!!! daar zaten we op te wachten. Nu nog mensen zo ver krijgen om niet in een tornado te gaan staan......
Verwijderd
Serieus? Dat zou wel schelen.Jerry schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:36:
[...]
Op normal zijn de tornado's langzamer gemaakt.
Nu nog 1 laatste ding (fliegmeneer gaat steeds dood aan Harsh Winds) als ze dat ook aan hebben gepast
Verwijderd
Vliegmeneertje is een beetje..... apart ;-)Blistimo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:42:
Harsh Winds? Dat gebeurt toch alleen als je je buiten de flight area begeeft en tjidens Tornado dodgen te ver naar buiten rent? Als vliegmeneertje gewoon bijtijds naar beneden komt mag dat geen probleem zijn volgens mij.
Hij krijgt te horen blijf achter de boss tot 5 sec voor de tornado fase, doet ie dat dan komt ie dus net buiten de zone (Alys maakt daarn dan een rondje). En dan niet nadenken van "Goh daar moet ik niet zijn..."
Verwijderd
Ik heb ze ook dik op tijd dood dus was niet echt nodig denk, zit meestal rond de 110k uiteindelijk met een uitschieter naar 115k. AS single target glyph, SoTR glyph en crusader strike glyph helpen welVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:32:
[...]
Laatste paar keren (Druid agi/dodge spec) heb ik de kip dood 5 seconden voor tornado fase, zit op ongeveer 100K dps met die beesten, dat is zonder dps trinkets of gear.
Daarbij gebruik ik wel een Agi flask en een potion of the Tol'Vir (1200 agi voor een paar seconden).
En onze dps op de grond helpt ook mee met de kippen als ze hun add al dood hebben.
Zou leuk zijn als die staff met spirit erop een keer zou droppen!
Na de nerfs zal het idd wel makkelijker worden.kowapanga schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:38:
Na de raid van gister kunnen we eindelijk zeggen dat we phase2 onder controle hebben op ragnaros heroic(25).
En na de nerfs die ik net lees denk ik dat we die controle ook niet meer verliezen, op naar phase4!
Wat bedoel je met phase 2 trouwens? De sons of de molten elementals ?
P3 bedoel je de molten Elementals mee neemik aan?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:07:
Meh.. rag hc stabiel in p3. jammer nerfs komen net wat te vroeg.
hoe ver is de rest met rag hc ? ( voor degene die er mee bezig waren uiteraard.)
Denk dat wij na de nerfs serieus met p4 kunnen beginnen. dus afhankelijk hoe moelijk dat nog is. incoming kill soon.
Zijn zelf daar nog mee aan het kijken wat het makkelijkste is. Denk dat het na de nerf wel mogelijk zal zijn om te stacken als de seeds spawnen en gestackt te blijven tot de elementals komen en dan AoE like hell.
Zijn met de spread tactiek al verder gekomen, maar Engulfing Flames dodgen is nog lastig voor sommigen, net als de traps die er nog zijn en de hammer/waves tussen de Elemental waves.
Laat op de avond Raggy op normal gekilled. Hadden er 4 tries voor nodig

Focus was helemaal weg, maakte zelf ookeen foutje (gebeurdt me zelden). Maar goed vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.
Vind zelf de nerfs wel erg ver gaan. Voor Normals zijn ze al vrij fors, maar waarom ze in godsnaam de Heroics moeten nerfen begrijp ik dus echt niet. T11 HC is straks nog lastiger dan T12.
Ach maakt farmen wel erg makkelijk en misschien komt het er dan nog wel van dat we met alts HC content gaan doen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
Grote heals met diepe slagen aub.hulkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:05:
Ik ga vanavond waarschijnlijk je aarsje weer healen, trek die avoidance trinkets dus maar aan!
Met P2 bedoel ik de molten seeds.Zertaxka schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:18:
[...]
Na de nerfs zal het idd wel makkelijker worden.
Wat bedoel je met phase 2 trouwens? De sons of de molten elementals ?
Wij gebruiken als tactic, op 4 punten stacken voor ragnaros, komen dan allemaal uit een andere hoek aanlopen en nuken als een malle.
Verder ook de shields uit de rotatie gehaald en het gaat nu al stukken beter met mana management.
Verwijderd
p1 is traps.
p2 is seeds.
p3 is meteors
p4 is zomg it has legs.
we zaten van de week kort tegen p4 aan. alleen net te veel dode in p2 & 3 . Maar ging wel steeds beter.
seeds. wij stacken op een punt en moven met de hele raid. dan aoe die zooi neer. gaat vrij goed an al helemaal met de 2e legendary in de raid nu.
daarom ga ik er vanuit dat in p4 komen morgen geen probleem meer mag zijn voor ons.
Verwijderd
Verder maandag Domo25hc nog guildfirst kill, gelukkig net voor de nerfs 4/7hc, yay.
Maar Hulk, met jou erbij wipen we altijdhulkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:05:
Ik ga vanavond waarschijnlijk je aarsje weer healen, trek die avoidance trinkets dus maar aan!
Verwijderd
*proest!*rodie83 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:48:
[...]
Maar Hulk, met jou erbij wipen we altijd
Die krijgen wij ook altijd te horen
Tenminste... de healers ;-)
"No no, last night went great, better then normal. Then again... you weren't there..."
some people have all the luckVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:35:
Hmmk, doe net Brewfest boss voor n kans op mount, krijg me bag en verwacht niks zoals gewoonlijk, dropped de Ram mount, BoE mace en de dagger allemaal uit die ene bag.
Denk dat ik eens op weg ga naar n lot voor n loterij ofzo!
Verder maandag Domo25hc nog guildfirst kill, gelukkig net voor de nerfs 4/7hc, yay.Zag er zondag niet naar uit eigenlijk qua enrage timer maar maandag klikte t beter en beter na n paar tries en gingen we goed op met de timers, beetje achter in dmg phases (orbs/seeds) en beetje inhalen in andere phases. Daarna nog onze 1e legendary staff fixed voor onze imba lock dus avond was erg geslaagd tbh! Gisteren slacknight en vandaag nerfed content, ben benieuwd.
ow wacht, zondag was ik er zo-één. fun times gisteravond op mumble met de raidmembers die er gisteren wel en zondag niet waren: de vaste tanks.
Maar ik begon er niet over, zo ben ik niet.

Dropt de mount! $%#%( 9 gerolld, de mount was gewonnen door een Officer.
Mount is echt vet!
Heb trouwens wel T12 helm gewonnen 4/5 bonus

Vakna ?Yintha schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:58:
Damn gister ragnaros gekilled (normal)
Dropt de mount! $%#%( 9 gerolld, de mount was gewonnen door een Officer.
Mount is echt vet!
Heb trouwens wel T12 helm gewonnen 4/5 bonus
Wij gebruiken idd dezelfde tactiek maar bij ons is de AoE nog erg wisselvallig met als gevolg dat je altijd wel mensen verliest, dan weer een aantal die niet kunnen dansen en dan mag je blij zijn als je de 2e wave van Molten Elementals overleeft.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:51:
@zertexka.
p1 is traps.
p2 is seeds.
p3 is meteors
p4 is zomg it has legs.
we zaten van de week kort tegen p4 aan. alleen net te veel dode in p2 & 3 . Maar ging wel steeds beter.
seeds. wij stacken op een punt en moven met de hele raid. dan aoe die zooi neer. gaat vrij goed an al helemaal met de 2e legendary in de raid nu.
daarom ga ik er vanuit dat in p4 komen morgen geen probleem meer mag zijn voor ons.
Gisteren wel een poging gedaan om op een bepaald punt te blijven staan en niet voor de elementals te rennen maar ze neer te AoEen voor ze bij ons waren maar daar kwamen we net wat voor te kort. Misschien dat we deze week wat meer geluk ermee hebben.
Vanavond nerfed content, ben benieuwd of we heroic wat extra plat kunnen gooien. Vooral gezien de dps bij ons verhoudingsgewijs ondermaats is hoop ik eigenlijk van wel. Als we 10 man hebben....
Bnet pindle#2913
Op een van de drukste realms loggen toch de meeste mensen alleen nog om te raiden en niet om de rest eromheen. Iets wat naar mijn idee juist leuk maakt.
Bij deze, zijn er hier guilds waar ze op zoek zijn naar een Holy Priest met 6/7 normal ervaring. Gelieve een guild die naast raiden ook online is en een realm die niet op afsterven staat.
PM's zijn welkom.
Hm, ik ben bezig naast onze 25 man ook een permanente 10 man op te zetten, ik zal eens spitten naar wat de priest situatie daarvoor zou zijn/is.funkeey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:50:
Helaas zit raiden er voor mij niet zoveel in. Op onze realm zitten veel grote guilds me 25hc progress en maar weinig met 10hc. De guild waar ik mee kwam naar deze realm is langzaam aan opdrogen en veel alternatief met een serieuze guild is er niet.
Op een van de drukste realms loggen toch de meeste mensen alleen nog om te raiden en niet om de rest eromheen. Iets wat naar mijn idee juist leuk maakt.
Bij deze, zijn er hier guilds waar ze op zoek zijn naar een Holy Priest met 6/7 normal ervaring. Gelieve een guild die naast raiden ook online is en een realm die niet op afsterven staat.
PM's zijn welkom.
Om alvast wat te orienteren, om welke realm gaat dat?Darkangle schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:54:
[...]
Hm, ik ben bezig naast onze 25 man ook een permanente 10 man op te zetten, ik zal eens spitten naar wat de priest situatie daarvoor zou zijn/is.
Grim batol, horde.funkeey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:10:
[...]
Om alvast wat te orienteren, om welke realm gaat dat?
Zal ik erbij zetten dat ik Alliance ben, maar ben eventueel wel in staat ook race change te doen mocht het echt goed uitpakken.
[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 23-09-2011 23:38 ]

Ook na een dismiss pet blijft hij lekker doortikken met nog 19 dagen te gaan en een normale mend pet kan niet omdat er een "more powerfull" spell actief is.
Andere pets hebben er (helaas) geen last van en ik krijg het ook met geen mogelijkheid voor elkaar bij andere pets. Heb ook al even op internet gezocht en in januari van dit jaar waren er ook al mensen met hetzelfde "probleem".
Welk pakket raden jullie aan, heb een week vrij dus kan eens lekker rustig eraan werken.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
TukUi. Zelf altijd mee gerommeld. Zelf veel instelbaar. En er zijn verschillende versies van. Zeer minimalistisch maar dat vond ik wel lekker. http://www.tukui.orgsabriel schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:10:
ik will graag mijn UI gaan verbouwen.
Welk pakket raden jullie aan, heb een week vrij dus kan eens lekker rustig eraan werken.
Als je een week vrij ben, bouw dan gewoon iets customsabriel schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:10:
ik will graag mijn UI gaan verbouwen.
Moest Shannox HC en Rhyolith HC uitzitten maar die kilden ze dik een minuut sneller dan voorheen.
Bethilac HC is een makkie. Wat ze met Alysrazor en Baleroc gedaan hebben is echt belachelijk.
Tornados die wel heeel erg langzaam gaan, druids zijn stunnable, hatchlings die bijna al liggen voordat de tank de wormen kan voeren. Baleroc kan je nu een halve raid verliezen en nog dik binnen de enrage een kill hebben. Tanks die je staat te spammen maar bijna geen damage pakken.
Majordomo was helemaal easy, binnen 8 minuten lag ie en dan nog loopt de halve raid te slacken.
Krijg whispers van mensen in andere guilds die echt zo iets hebben van "wtf is this?"
Maakt farmen wel leuk maar de voldoening om zo een nieuwe boss voor het eerst te killen is zo weg.
Hoop dat ze Raggy voorlopig verder met rust laten.
Dus ik dacht waarom niet (heb al alle VP zooi voor MS en bracers op AH verkopen nog best goed).
De rest van de groep was van Al'Akir. Weet niet of ze elkaar kenden of dat het toeval was. Eentje zei direct dat het een timed run zou worden.
Ben zelf echt wel goed genoeg om een timed run te healen (niet echt moeilijk) maar vind het altijd gaar als mensen dit aan het begin zeggen omdat zulke groepen vaak 1 grote faal zijn.
Richting eerst baas en de baas zelf ging alles goed en had wel het gevoel dat het een timed zou worden.
En toen begon de ellende. 2 van de DPS had moeite over de 10k te komen en de Feral tank had moeite om meer dan 1 mob te aggroen dus in de 3 trash grps naar de 2e baas moest ik 4 tanks healen. En het was niet zo alsof de DPS voluit ging op de verkeerde mobs. De tank had gewoon 0 aggro op alles wat niet zijn target was.
We wipten toen op de groep voor de 2e baas en toen verlieten ze alle 4 een voor een de groep.
Ik was best blij dat de tank weg was en ging er vanuit dat de 4 nieuwe leden alleen maar beter konden zijn.
Dus niet.
We wipten bijna op de trash voor de 2e baas omdat de tank absurd veel damage pakte en ik hem met 18k hps niet up kon houden. Nadat hij stierf hebben we de laatste 2 trash mobs via MC kunnen pakken.
Ik vraag voor de 2e baas of iedereen de tacs kende en het bleef stil dus ik ging er vanuit dat dit ja betekende.
Op de baas 2 gasten dood omdat ze niet switchten.
Na de 2e baas kom je een scout tegen en inplaats dat de hunter hem direct 1 shote stonden ze allemaal naar hem te kijken terwijl hij naar de trommel liep (dit gebeurde diverse keren).
De priest gebruikte MC als CC en ik vroeg hem dit niet te doen (slechte ervaring ermee) maar toch bleef de tank erom vragen waardoor we nog eens 2x wipten (flamecaster MC die met zijn aoe een extra groep pulled).
Ik wilde toen al uit de groep maar ik wil die CTA bag.
Op de 3e baas wipten we omdat niemand de hatchers deed en dus alle adds tegelijk kwamen.
Hierna verliet de tank de groep (ik blij want de gast pakte erg veel damage).
Er kwam een nieuwe tank en ik voelde me verplicht hem te vertellen dat de groep niet echt goed was.
Uit zijn reactie bleek dat zijn engels erg slecht was en deze tank was net zo slecht als de voorgaande 2.
Op de 2e try wipten we weer. Deels omdat de DPS dit keer beide hatchers afmaakten waardoor alle adds kwamen en omdat de tank in een fire bomb stond.
Daarna wipten we weer 2x een keer omdat niemand de hatchers deed en een keer omdat men beide hatchers afmaakte.
Een maat zei toen tegen me dat ik me erg goed inhield en dat hij al 1000x was geexplodeerd.
Ik zei toen tegen hem: te laat ben al ontploft en heb de groep verlaten met een 110g repair bill.
Ik zeg gewoon diverse keren: You all know tacs?
En ze zeggen ja of zeggen niets terwijl ze gewoon allemaal de tacs niet kennen.
Ik heb er geen problemen mee de tacs te moeten uitleggen maar als mensen gewoon niets zeggen daar irriteer ik me echt aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 21-09-2011 23:23 ]
Gewoon een slechte priest.Deadsy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:21:
De priest gebruikte MC als CC en ik vroeg hem dit niet te doen (slechte ervaring ermee) maar toch bleef de tank erom vragen waardoor we nog eens 2x wipten (flamecaster MC die met zijn aoe een extra groep pulled).
Je kan makkelijk 30k hits doen zonder de AOE-ability te gebruiken.
*dagboek*
De dag van de nerfbat.
Eerste 4 bosses konden we al elke keer neerkrijgen dus we gingen het maar eens bekijken.
Shannox, 1,5 min sneller. Bethletac ging op dezelfde tijd neer. Zo rond die tijd zwaar gefrustreerd want mijn damage kwam gewoon niet uit de verf. Deed gewoon 8k DPS minder terwijl ik mijn rotaties goed uitvoerde.
Bleek dat ik in mijn holy gear aan het DPS-en was
Baleroc was al helemaal een lachertje. ook ruim 1min sneller en op naar Rhyolith. Ook weer een 1-shot. 1,5h 4 bosses neer, niet slecht voor onze casual groep.
Daarna door naar Alysrazor: deze is zo met de nerfbat geslagen dat zelfs Al'akir nerf hierbij verbleekt.
Maandag hadden we een paar eerste tries en gingen we P2 in met 2 standaard dood, en adds nog steeds levend. Vandaag adds op tijd dood maar P2 is te moeilijk. 6th try (laatste, want het was al 22:00) eerste firestorm ret-paladin en healer down. Opgeven, neh, is toch laatste try dus laten we het zo lang mogelijk rekken ter lering. Na 11:30s een dode Alysrazor (1ste kill) met 2 dode spelers vanaf 3de min. Nerf is welkom maar maakt kill well zuur. Zoals eerder vermeld, een kleine nerf had ik niet erg gevonden maar did is wel weer erg doogeslagen. Tevens nu 20/25 orbs dus eerste deel van de legendary quest zit er bijna op.
Gelukkig zijn we geen top-raidgroep voor server first en blijven we nog wel even firelands doen zodat ik waarschijnlijk wel mijn staff nog kan gaan halen.
*einde dagboek*
ps, ik haat dat ik een klicker ben, ik ben vlieger dus maakt het niet echt makkelijk
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Voor de nerf was het steeds net niet, en nu een kill. was goed te doen : )
Gati

De nerfs zijn van de gekken af.
Bij ons ook een 1 shot en het was echt een rommelige kill met melee die de tormented gewoon doorgaven als gekken. En toch gewoon neerkrijgenJerry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:20:
One-shot van Baleroc heroic 25 man![]()
. Terwijl ik er niet bij was natuurlijk...

Zit trouwens net wel even onze logs door te kijken en viel me op dat onze Bethilac HC kill niet veel sneller was als vorige week. Vergelijk ik de damage done op Beth dan is dat precies hetzelfde.
Lees ik op de forums dat het nerfen van Bethilac niet gelukt is/bugged en de encounter nog hetzelfde is.
Klopt, wij hadden ook moeite met Beth heroic (hoorde ik). Dus misschien zijn de nerfs daar inderdaad nog niet doorgevoerd of niet heel erg effectief.Zertaxka schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:25:
[...]
Bij ons ook een 1 shot en het was echt een rommelige kill met melee die de tormented gewoon doorgaven als gekken. En toch gewoon neerkrijgen![]()
Zit trouwens net wel even onze logs door te kijken en viel me op dat onze Bethilac HC kill niet veel sneller was als vorige week. Vergelijk ik de damage done op Beth dan is dat precies hetzelfde.
Lees ik op de forums dat het nerfen van Bethilac niet gelukt is/bugged en de encounter nog hetzelfde is.
Geef Skarr eens een andere naamSlamdance schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:28:
Ik log net in en zie dat een van mijn pets een mend pet bug heeft![]()
[afbeelding]
Ik ga vandaag exalted worden met de Netherwing (BC) (in 4 dagen tijd, kan geen eggs meer zien) Weer 6(?) mounts erbij en dan kom ik aardig in de buurt van de 'magische' 100 mounts. Deze week ook nog Ban'Thalos kunnen tamen (die was toevallig up en dus maar getamed) en heb ik ook nog de Searing Scorchling geloot van de Fireland dailies wat mijn minipet collectie naar de 161 heeft gebracht. Blijven erg weinig minipets over nu
[ Voor 42% gewijzigd door bitpixl op 22-09-2011 07:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
We hadden altijd enorme moeite met Alysrazor, nooit down gekregen op 10-man normal, nu hadden we juist de grootste moeite om de hatchlings niet af te maken VOORDAT ze alle wormpjes op hadden gegeten...
Je hoeft ook niet meer 2 interrupts te hebben op die andere adds, ze casten helemaal geen pyroblast meer...
Ook oppassen met langzamere tornado's... nu hadden we juist 1 dode omdat hij er 1 inhaalde en er doorheen liep (doh!)
Daarna Baleroc gedaan voor het eerst, 2e try down! te makkelijk!
Vrijdag Major Homo maar eens proberen...
Zucht wrawrr, dan moet je niet tijdens FL spammen dat we mensen voor ICC zoekenwrawrr schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:33:
Voor onze eerste raid groep zoeken wij een nog een goeie pala (of warr) tank.
We zitten op 5/7 heroic, raiden 10mans (er zijn binnen de guild meerdere raid groepen) op Skullcrusher realm.
Raid times wo/zon/ma van 19:30 tot 23:00.
Heb je ongeveer vergelijkbare progress, niet een ruime gear achterstand, bezit je de skill om tijdig uit vuur te lopen, server first ambities voor 4.3 en je hoeft bij fights niet aan het handje gehouden te worden;
Bezoek onze website: www.wowdude.nl of contact me ingame Wrawrr.
Er is wat stream footage op www.twitch.tv/bvennik, daarnaast staan onze kills op youtube.
WoLs: www.worldoflogs.com/guilds/1353/ (uploads door bvennik ivm meerdere raidteams)
Heb je nog vrienden met ambitie, stuur ze dan door.
Thanks
Wrawrr
Anyway de nerfs zijn echt over de top, alles valt gewoon om -.- behalve Beth'tilac
Verwijderd
You are receiving this e-mail because jeffreyr423@aol.com has purchased a World of Warcraft® Mount: Winged Guardian for you as a gift from the Blizzard Store!
World of Warcraft® Mount: Winged Guardian Pet Key: 8408239334528807410675774
To use this key to activate the World of Warcraft® Mount: Winged Guardian, simply follow these instructions:
Create a Battle.net account (or if you already have one, log in) at http://www.battle.net
Verify your e-mail address. For existing account holders, click the 'verify this e-mail address' link in the main Account Management page and follow the steps. For new accounts, check your e-mail account immediately after account creation for a verification e-mail. Click the link in this e-mail to verify your e-mail address.
Return to the Battle.net account management page, then click on [Item Code Redemption].
Enter the above Pet Key in the [Item Redemption Code] field.
Once you have successfully redeemed this code, you will be able to use the World of Warcraft® Mount: Winged Guardian.
We strongly recommend you keep this e-mail on file for future reference. If you have any questions about this gift or about your Battle.net account, please contact our Sales, Billing & Account Services team at:
Phone: 1-800-592-5499
E-mail: sales@blizzard.com
Live phone support is available seven days a week, 8:00AM - 8:00PM Pacific Time.
Enjoy!
Blizzard Entertainment
ik weet toevallig nog wel dat bettlenet op eu.battle.net zit voor de eu kant
Maar ik durf het werkelijk waar niet te zeggen, ik heb nog nooit iets gekocht uit de wowstore. En ja je kan een gift voor iemand anders kopen, dat weet ik wel
Ken je deze jeffreyr? Vraag het hem
Dat stukje verify your emailadres vind ik trouwens wel heel raar, ik zou voorzichtig zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Bartjeh op 22-09-2011 08:47 ]
En we hadden bijna dat leuke tanking shieldje gedisenchantJerry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:20:
One-shot van Baleroc heroic 25 man![]()
. Terwijl ik er niet bij was natuurlijk...

Verder ging bij ons zowat de halve raid dood omdat de tornado's ineens zo gigantisch traag draaien. Vooral vanwege het feit dat een groot deel al 3 veertjes had en sneller liepen dan de tornado's!

Verwijderd
Is een scam, ik krijg hem zelfs op een mailadres dat ik meer dan een jaar niet meer gebruik voor Battle.netVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:39:
hmmm nieuwe type scam of kan iemand een ingame item voor andere kopen?
You are receiving this e-mail because jeffreyr423@aol.com has purchased a World of Warcraft® Mount: Winged Guardian for you as a gift from the Blizzard Store!
World of Warcraft® Mount: Winged Guardian Pet Key: 8408239334528807410675774
To use this key to activate the World of Warcraft® Mount: Winged Guardian, simply follow these instructions:
Create a Battle.net account (or if you already have one, log in) at http://www.battle.net
Verify your e-mail address. For existing account holders, click the 'verify this e-mail address' link in the main Account Management page and follow the steps. For new accounts, check your e-mail account immediately after account creation for a verification e-mail. Click the link in this e-mail to verify your e-mail address.
Return to the Battle.net account management page, then click on [Item Code Redemption].
Enter the above Pet Key in the [Item Redemption Code] field.
Once you have successfully redeemed this code, you will be able to use the World of Warcraft® Mount: Winged Guardian.
We strongly recommend you keep this e-mail on file for future reference. If you have any questions about this gift or about your Battle.net account, please contact our Sales, Billing & Account Services team at:
Phone: 1-800-592-5499
E-mail: sales@blizzard.com
Live phone support is available seven days a week, 8:00AM - 8:00PM Pacific Time.
Enjoy!
Blizzard Entertainment
ik weet toevallig nog wel dat bettlenet op eu.battle.net zit voor de eu kant
Volgens mij geef je bij de koop aan aan welk account je pet/mount gekoppeld gaat worden. Mails van blizzard bevatten ook altidj je account naam, niet je mailadres voor zover ik het me herinner.Bartjeh schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:42:
EU is in dit geval een subdomein van battle.net.
Maar ik durf het werkelijk waar niet te zeggen, ik heb nog nooit iets gekocht uit de wowstore. En ja je kan een gift voor iemand anders kopen, dat weet ik wel
Ken je deze jeffreyr? Vraag het hemZiet er verder wel redelijk legitiem uit, geen rare linkjes die naar iets anders linken oid. Ik zou trouwens even je itemcode weghalen
Dat stukje verify your emailadres vind ik trouwens wel heel raar, ik zou voorzichtig zijn
maar het is al even geleden dat ik my little pony kocht voor mijn vrouw.
[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 22-09-2011 08:59 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Verwijderd
Dinsdag nog Alysrazor 10 normal down gekregen voor de nerfs en nu met een paar nieuwe mensen in 1x neer.. fight is echt 300% makkelijker.. verder nog Shannox/Beth/Baleroc easymode gekilled en daarna voor het eerst naar Majordomo. Twee wipes om de fight te leren kennen (niemand had echt tacs doorgenomen volgens mij) en de 3e try was een kill. Toen was de raid voorbij dus vanavond even kijken bij Ragnaros!
Vind die nerfs echt bagger, had liever nog t/m Ragnaros gekilled zonder nerfs.. nu zitten we bewijze van al volgende week bij de HC's..
Ik klaag er niet over, want ik heb nu 25/25 voor m'n quest. Gisteren een paar keer die quest geprobeerd, maar ik ging de eerste keer dood omdat ik de poep op de grond miste en de tweede keer werd ik door zo'n ijsstrap gekillt, ik stond er schijnbaar te dichtbijVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:16:
Nog maar een post over de nerfs..
Dinsdag nog Alysrazor 10 normal down gekregen voor de nerfs en nu met een paar nieuwe mensen in 1x neer.. fight is echt 300% makkelijker.. verder nog Shannox/Beth/Baleroc easymode gekilled en daarna voor het eerst naar Majordomo. Twee wipes om de fight te leren kennen (niemand had echt tacs doorgenomen volgens mij) en de 3e try was een kill. Toen was de raid voorbij dus vanavond even kijken bij Ragnaros!
Vind die nerfs echt bagger, had liever nog t/m Ragnaros gekilled zonder nerfs.. nu zitten we bewijze van al volgende week bij de HC's..
Het was al laat, dus vanavond nog maar eens proberen. Ben benieuwd of het nou gewoon lastig is of dat ik met schele ogen zat te spelen zo rond twaalven
Zoals Eon al heeft geschreven… een First kill op Major waar we maar 2 tries voor nodig hadden om hem vervolgens de 3de try te slopen. Voelt niet heel erg bevredigend. Grappig om te lezen dat Beth waarschijnlijk niet generfed is. Ik had namelijk al het gevoel dat dit helemaal niet makkelijker is geworden. Beneden ging het erg rommelig, dus het was volle bak healen! Shannox, Ryo waren absoluut makkelijker, Baleroc en Alys zijn een lachertje geworden…
Ik ben zelf erg benieuwd naar Raggy. Dat is waarschijnlijk nog wel een uitdaging…
@ Eon: leuk om je maat erbij te hebben, ik denk dat hij een goede aanvulling is op het raidteam, en hij is niet te verlegen om op trilo te praten!
@ Rodie: nog gelukt met je eerste quests voor de staff? Wel nice dat we eindelijk ons eerste setje Embers binnen hebben!
Voel me nog niet lekker in mijn tanking rol, heb (nog) niet de skills om zaken te compenseren, en heb nog niet de gear om de skills te compenseren. Tanking upgrades droppen simpelweg nauwelijks, heb enkel een head en een belt kunnen bemachtigen voor de basis set, daarnaast 3 items van valor points bij elkaar gesleept, maar de rest is nog mijn in allerhaast samengestelde "nood kit". De CTC cap is nog steeds niet bereikt, dus speelruimte in gear is er nauwelijks. Gisteren dropten gelukkig wel de 391 boots van Rhyo, met de expertise daar op werkt Alys wat lekkerder, en die kunnen op termijn toch in de basis set.
Na een half dozijn HM shannox kills dropte eindelijk de paladin/priest/warlock token in plaats van de druid versie, maar die ging zonder commentaar per /roll naar onze warlock die de T12 pants nog niets eens heeft gefarmd. Kan ik me behoorlijk aan irriteren, maar als je er wat van zegt ben je natuurlijk de lul danwel lootwhore, laat dan ook maar. (irritatie tevens door een ICC flashback waar je wel wordt gevraagd de moeilijkste fights te healen maar je voor de non-plate gear achteraan alle caster DPS staat trouwens)
Ragnaros zal nog wel een tijdje blijven staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman! op 22-09-2011 09:53 ]
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Maar eens kijken of ik wat guildies kan vinden die interesse hebben in timed runs voor mounts en met een vaste groep gaan.
Dat viel me van de week ook ineens op. Ik moet bekennen, normaal tank of heal ik altijd in de ZA's.. dus toen ik ineens als hunter binnenkwam, bedacht ik me ineens dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik daar nu moet killen.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:52:
Ach timed runs. Idere keer als ik dat probeer strand het op de firehawk boss. Hoe vaak je ook waarschuwt, de mensen nuken gewoon door waardoor in de laatste phase opeens alle hatchlings ineens komen en de tank geraped wordt.
Maar eens kijken of ik wat guildies kan vinden die interesse hebben in timed runs voor mounts en met een vaste groep gaan.
Moet je nou tijdens het gevecht steeds de hatchers killen die per 2 komen of pak je er maar 1tje.
Laatste keer dat ik vroeg hoor ik een "just nuke" .. en lag inderdaad iedereen daarna op zijn gat.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Als je serieus bent over raiden zoeken wij ook nog naar een holy priest, Descension @ Lightbringer.funkeey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:50:
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Met een beetje gear kan je makkelijk alle hatchlings tanken + boss..Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:52:
Ach timed runs. Idere keer als ik dat probeer strand het op de firehawk boss. Hoe vaak je ook waarschuwt, de mensen nuken gewoon door waardoor in de laatste phase opeens alle hatchlings ineens komen en de tank geraped wordt.
Verwijderd
1 Hatcher maak je af, dan gaat de andere de eggs hatchen, komen de vogeltjes per 3 steeds naar buiten. Die AoE je makkelijk kapot.avotar schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:55:
[...]
Dat viel me van de week ook ineens op. Ik moet bekennen, normaal tank of heal ik altijd in de ZA's.. dus toen ik ineens als hunter binnenkwam, bedacht ik me ineens dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik daar nu moet killen.
Moet je nou tijdens het gevecht steeds de hatchers killen die per 2 komen of pak je er maar 1tje.
Laatste keer dat ik vroeg hoor ik een "just nuke" .. en lag inderdaad iedereen daarna op zijn gat.
Daarna (afhankelijk van de DPS op de boss) heb je of een full release van alle vogeltjes, of weer 2 hatchers die de vogeltjes spawnen aan de andere kant.
Meer is het eigenlijk niet.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Twee weken geleden de eerste Alys 25 kill (wat ons op 4/7 25 man zette) en dinsdag eerste Raggy 10 kill.
Gister met 25 man begonnen, binnen het eerste uur Shannox+Beth+Rhyo plat (duurde normaal ± 1,5 tot 2 uur). Allemaal one-shot.
Toen Alys, die is echt belachelijk geworden. We hadden iemand mee die de quest moest doen, we hebben letterlijk de 2e keer dat ze naar beneden kwam niets staan doen omdat hij anders zijn Shard niet kon doen.... Bij 1e keer opstijgen zat ze namelijk al op 45%-ish. Maw, oneshot alweer...
Toen Baleroc, nog nooit op 25man plat maar jawel hoor. One-shot terwijl rotaties fout gingen en het gigantische chaos werd...
Op naar Mojo dan maar, EINDELIJK eerste wipe. Maar tja 2e try was een kill...
Raggy dan eens kijken, gelukkig is die nog wel enigsinds moeilijk, 3 tries gehad zijn tot P2 gekomen. Maar dit is dan ook een gevecht die de meeste mensen nog niet hebben gedaan. Vanavond maar terug en FL25 voor het eerst clearen maar het voelt niet bijzonder meer, het is echt faceroll geworden.
Nerfs waren nodig maar 25% is echt teveel geweest...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
mag ik het vreemd vinden dat je blijkbaar als tank ook geen idee hebt wat er om je heen gebeurt?avotar schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:55:
[...]
Dat viel me van de week ook ineens op. Ik moet bekennen, normaal tank of heal ik altijd in de ZA's.. dus toen ik ineens als hunter binnenkwam, bedacht ik me ineens dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik daar nu moet killen.
Dat is imo juist de rol waarbij het het belangrijkst is dat je weet hoe een gevecht in elkaar steekt.
Ok, Ragnaros uitgezonderd, da's bijna volledig tank&spank als tank en ben volledig overgeleverd aan het foutloos uitvoeren van de taktiek door de rest van het team.

edit: Gisteravond voor het eerst (!) in BoT geweest. Met deels faaldps en faalheals toch alles vlot platgelegd, maar ik had dit graag ook pre-nerf meegemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 22-09-2011 10:17 ]
Hetzelfde geldt trouwens voor de laatste boss in ZG. Hoezo willen alle slechte pugs altijd focussen op de adds daar? Gewoon chains breaken, cooldowns poppen en nuken maar! Je krijgt een dikke dmg buff op de chains, daarmee kun je fase 2 zonder healer completen, als mensen maar bij chains staan en uit poep lopen.
Gister trouwens geheel tegen verwachting 23k dps op mijn combat rogue gedaan in BH10. volgens mij zat ik met mutilate ongeveer op de 20k daar. Wicked!
Verwijderd
mijn accountname is me emailadres. daar zit wow en sc2 en dia2 op. ik weet neit wat anders me acocuntname kan zijn, gene oude wow account(meer) die is al gekoppelt aan me bnetavotar schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:59:
[...]
Volgens mij geef je bij de koop aan aan welk account je pet/mount gekoppeld gaat worden. Mails van blizzard bevatten ook altidj je account naam, niet je mailadres voor zover ik het me herinner.
maar het is al even geleden dat ik my little pony kocht voor mijn vrouw.
Dat magJoeBravo schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:15:
[...]
mag ik het vreemd vinden dat je blijkbaar als tank ook geen idee hebt wat er om je heen gebeurt?
Dat is imo juist de rol waarbij het het belangrijkst is dat je weet hoe een gevecht in elkaar steekt.
Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik hem ben gaan tanken. Pre-Cata speelde ik dagelijks en kon ik het dromen, nu speel ik 2 keer per week.. en kan ik me vanwege een proxy op het werk ook niet meer inlezen in dit soort dingen. Het kwam er niet van om dat gevecht eens te bekijken. Verder geen issues wat dat aangaat, maar goed, ik raid ook niet.. scheelt weer.
En bij die baas is het ook niet zo heel belangrijk als de dps weet wat hij moet doen. Voor mij gewoon een zaak om ervoor te zorgen dat ik mezelf in de gaten hou en dat het balkje van de healer niet rood wordt..
Firelands is op 28 Juni uitgekomen, het is vandaag de dag 22 September, dat is bijna 3 maanden. Ik denk dat voor jullie de nerfs zeker gerechtvaardigd waren. Tuurlijk hadden ze nog even kunnen wachten. De guild waar ik in zit zijn ook pas sinds een paar weken weer serieus bezig, in 2 weken 3 nieuwe bazen neergehaald. Echter ook voor ons zijn de nerfs op z'n plaats.. kwestie van "Had je maar sneller moeten zijn"Osxy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:13:
FL post-nerf slaat echt nergens op....
Twee weken geleden de eerste Alys 25 kill (wat ons op 4/7 25 man zette) en dinsdag eerste Raggy 10 kill.
Ik had gister nog nieuws dat we afgelopen dinsdag phase2 van ragnaros heroic onder controle hadden gekregen.
Gisteren weer geraid, ragnaros heroic meteen (extend)
Eerste try, regelrecht phase4 in zonder te zweten.

Rest van de avond beetje zitten oefenen/tactic maken.
Zie hem wel down gaan deze reset(!) , iets wat ik eigenlijk best wel jammer vind, want phase3 bestaat eingelijk geen eens meer na deze nerfs
Ja maar deze nerf is TE groot.DrFlash schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:21:
[...]
Firelands is op 28 Juni uitgekomen, het is vandaag de dag 22 September, dat is bijna 3 maanden. Ik denk dat voor jullie de nerfs zeker gerechtvaardigd waren. Tuurlijk hadden ze nog even kunnen wachten. De guild waar ik in zit zijn ook pas sinds een paar weken weer serieus bezig, in 2 weken 3 nieuwe bazen neergehaald. Echter ook voor ons zijn de nerfs op z'n plaats.. kwestie van "Had je maar sneller moeten zijn"
Ook is volgende content nog niet eens in zicht! Dus ik vraag me echt af waar we nu heen gaan. HM denk ik zo.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja, ik ben serieus op zoek. Ben dus eventueel bereid om te transferen mocht het echt interesant zijn.DrFlash schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:59:
[...]
Als je serieus bent over raiden zoeken wij ook nog naar een holy priest, Descension @ Lightbringer.
Nerfs had ik wel verwacht en waren voor sommige bosses ook wel op zijn plaats.DrFlash schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:21:
Firelands is op 28 Juni uitgekomen, het is vandaag de dag 22 September, dat is bijna 3 maanden. Ik denk dat voor jullie de nerfs zeker gerechtvaardigd waren. Tuurlijk hadden ze nog even kunnen wachten. De guild waar ik in zit zijn ook pas sinds een paar weken weer serieus bezig, in 2 weken 3 nieuwe bazen neergehaald. Echter ook voor ons zijn de nerfs op z'n plaats.. kwestie van "Had je maar sneller moeten zijn"
Echter snap ik nog steeds niet waarom ze de Heroic content hebben aangepakt. Of in ieder geval de grote nerfs daar ook.
25 HC was gisteren gewoon een lachertje zo erg zijn ze doorgeschoten. Maakt het farmen lekker snel, de 1e avond is er een lacherige sfeer omdat iedereen zoiets heeft van "WTF is this ?" en zelfs als er mensen slacken haal je het nog.
Maar voor de rest zit je dus weer 2-4 dagen op Raggy te wipen. En dat tot 4.3 die dus nog niet eens op de PTR is en dus rustig nog 2-4 maanden op zich kan laten wachten.
Zo word Firelands al snel de nieuwe ICC als je het mij vraagt.
Reden is vrij simpel, kijk nu maar wat er gebeurd met guilds die de easymode BWL/BOT doen, en dan zich wel sterk genoeg voelen om de heroic versie's te proberen, en dan gewoon compleet van de kaart geveegt worden omdat ze gewoon sucken, maar door de easy modes de illusie hebben gekregen dat ze goede spelers zijnZertaxka schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:55:
[...]
Nerfs had ik wel verwacht en waren voor sommige bosses ook wel op zijn plaats.
Echter snap ik nog steeds niet waarom ze de Heroic content hebben aangepakt. Of in ieder geval de grote nerfs daar ook.
25 HC was gisteren gewoon een lachertje zo erg zijn ze doorgeschoten. Maakt het farmen lekker snel, de 1e avond is er een lacherige sfeer omdat iedereen zoiets heeft van "WTF is this ?" en zelfs als er mensen slacken haal je het nog.
Maar voor de rest zit je dus weer 2-4 dagen op Raggy te wipen. En dat tot 4.3 die dus nog niet eens op de PTR is en dus rustig nog 2-4 maanden op zich kan laten wachten.
Zo word Firelands al snel de nieuwe ICC als je het mij vraagt.
PTR duurt bijna nooit langer als 2 maanden, en ik durf er wel 1000 gold op te zetten dat we het in de eerste week van oktober zullen zien
Hou rekening met mensen, requeue voor een verse dungeon
Maar dan blijft het toch vreemd dat ze T11 HC content gewoon met rust laten ? En dan T12 zo hard nerfen dat het als normal voelt. Heb nog geen Normal gedaan (hoop van het weekend een altrun), maar als de nerfs daar net zo zijn dan kan je echt met blauwe gear Raggy nog neer halen.Terence(x) schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:58:Reden is vrij simpel, kijk nu maar wat er gebeurd met guilds die de easymode BWL/BOT doen, en dan zich wel sterk genoeg voelen om de heroic versie's te proberen, en dan gewoon compleet van de kaart geveegt worden omdat ze gewoon sucken, maar door de easy modes de illusie hebben gekregen dat ze goede spelers zijn
PTR duurt bijna nooit langer als 2 maanden, en ik durf er wel 1000 gold op te zetten dat we het in de eerste week van oktober zullen zien
Verwijderd
gok je op blizzcon? zou kunnen.. lijkt mij zelf toch wat vroeg en denk dat ze toch wel even wat willen gaan testen voordat ze 4.3 uitbrengen, maar ja wie weet. Zelf denk ik dat verkoopdatum D3 aangekondigd wordt.Terence(x) schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:58:
[...]
maar is goed weddenschapje
T11 heeft al de nodige nerfs gehad, moet niet gekker worden. De heroics zouden ook niet al te moeilijk moeten zijn omdat je in theorie die content gewoon moet kunnen downen met JP, VP en Zandalari gear.Zertaxka schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:08:
[...]
Maar dan blijft het toch vreemd dat ze T11 HC content gewoon met rust laten ? En dan T12 zo hard nerfen dat het als normal voelt.
Ik heb overigens een apply gedaan op het forum.DrFlash schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:59:
[...]
Als je serieus bent over raiden zoeken wij ook nog naar een holy priest, Descension @ Lightbringer.
Nou ik denk dat je je daar dus in vergist. Zou mij niks verbazen als Twilight Council HC/Sinestra/Al'Akir HC 25 na Raggy HC de moeilijkste encounters nog steeds zijn. Als je ook op WoWProgress kijkt zijn er nog steeds maar 1157 guilds die Council HC neer hebben en Sinestra maar 1419.detheavn schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:12:
[...]
T11 heeft al de nodige nerfs gehad, moet niet gekker worden. De heroics zouden ook niet al te moeilijk moeten zijn omdat je in theorie die content gewoon moet kunnen downen met JP, VP en Zandalari gear.
-edit-
T13 paladin on MMO
Ziet er wel goed uit. Alleen de helm is een beetje te groot, maar ach die hide ik wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Zertaxka op 22-09-2011 11:40 ]
Vroeger kwam onze guild niet verder dan 3/4 per avond en nu alles inclusief bijna raggy in 1 avond
gotta love nerfs
Misschien, maar ik denk eerder dat het merendeel van de players dat op het moment ook niet meer boeit en dat het voornamelijk een gebrek aan doen is. Aantallen zijn in dit geval geen meetmiddel ... Aan de andere kant is een 'aanname' dat ook nietZertaxka schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:32:
[...]
Nou ik denk dat je je daar dus in vergist. Zou mij niks verbazen als Twilight Council HC/Sinestra/Al'Akir HC 25 na Raggy HC de moeilijkste encounters nog steeds zijn. Als je ook op WoWProgress kijkt zijn er nog steeds maar 1157 guilds die Council HC neer hebben en Sinestra maar 1419.
Verwijderd
Bij ons is dit nu ook, meer om het gedaan te hebben, heroics komen pas daarna.
Verwijderd
nop nerfed big time.Zertaxka schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:35:
Hoop dat ze Raggy voorlopig verder met rust laten.
gisteren 1 uur en 40 min 6/7 hc dood.
nerfs prima , Maar rhyo... zet er dan gewoon een chest met free loot neer. hij was dood voor de eerste stomp in p2. en stomps doen al geen damage meer.
Rag hc. traps LOL. seeds , die kijk je nu omver. world of flames in p3 , heb onze tanks Maar gezegd dat ze blijven staan , daar healen we ze wel doorheen.
1e try die we deden gisteren , Hi P4. daarna nog wat gefaal en een tank die 3 keer achter elkaar dc'd . Maar ik denk dat rag hc deze week nog plat gaat bij ons.
Verwijderd
Als je gister voor de eerste keer p4 bereikte heb je nog het moeilijkste stuk te gaan
Blizzcon is pas eind october, dus als dat echt zo is komt de patch pas in december....Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:09:
[...]
gok je op blizzcon? zou kunnen.. lijkt mij zelf toch wat vroeg en denk dat ze toch wel even wat willen gaan testen voordat ze 4.3 uitbrengen, maar ja wie weet. Zelf denk ik dat verkoopdatum D3 aangekondigd wordt.
maar is goed weddenschapje.. 1K gold dat het na blizzcon komt. op zijn vroegst ergens live in november
Maar is goed weddenschap staat
Op 10m is het een stuk beter te doen lijkt me, je heb vaak maar 1 meteor, en veel minder mensen die rond rennen en dmg nemen en magma burst kunnen triggerenVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:05:
Als je gister voor de eerste keer p4 bereikte heb je nog het moeilijkste stuk te gaansucces!
Ja merkte het gisteren ook al dat de traps generfd waren. Weer iemand die te dicht bij staat en in zon ding gedropt word. Zelfs 2 achter elkaar was geen probleem en traps tijdens de sons was geen probleem.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:55:
nop nerfed big time.
gisteren 1 uur en 40 min 6/7 hc dood.
nerfs prima , Maar rhyo... zet er dan gewoon een chest met free loot neer. hij was dood voor de eerste stomp in p2. en stomps doen al geen damage meer.
Rag hc. traps LOL. seeds , die kijk je nu omver. world of flames in p3 , heb onze tanks Maar gezegd dat ze blijven staan , daar healen we ze wel doorheen.
1e try die we deden gisteren , Hi P4. daarna nog wat gefaal en een tank die 3 keer achter elkaar dc'd . Maar ik denk dat rag hc deze week nog plat gaat bij ons.
Adds zijn in HP en damage generfed.
AoE is bij ons nog steeds shit om een of andere reden. Vooral de boomkins doen iets verkeerd, een resto druid deed bijna net zoveel damage met zijn shrooms als de echte dps.....
Maar goed 3 dagen om verder te komen dus hopen op progress.
Verwijderd
was meer omdat 1 tank nogal wat lag had. die had ook 3 dc's en we hadden geen backup gisteren. Kan nou ook niet zeggen dat we nog echt serieus bezig waren en we waren verbaasd dat de damage zo weinig was. aka we waren wat aan het kloten.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:05:
Waarom zou je je tanks in World in Flames laten staan? zo moet je extra healing doen, er is een kans dat tank toch dood gaat en je bereikt er eigenlijk helemaal niks beters mee. Als je wat DPS kunt laten staan, oke, die doen dan meer dps om meteors te pushen als dat nodig is. Maar tanks laten staan klinkt niet echt logischBen benieuwd wat jullie reden daarvoor is.
Als je gister voor de eerste keer p4 bereikte heb je nog het moeilijkste stuk te gaansucces!
Tuurllijk vanavond weer serieus , dan moved dus ook de tank.
p4 het moelijkst... dat wel. Maar je mag er nu van uitgaan dat je elke try in p4 komt. wat voorheen lang niet altijd het geval was. dus effectief veel neer triest om p4 te leren dus sneller een kill. boven dat heb je nu bl in p4 ( p3 met 2 meteors haal je nu ook zonder bl ) , en 15% minder damage. dus makkelijk is het zeker niet , Maar het moet nu wel te doen zijn.
verder nog wel een grappige wol bug gisteren. blijkbaar heeft wol 1 van onze whipes als hc kill geteld gisteren. nu staat echt de hele raid. ranked op rag hc .
Van de ene kant zijn bepaalde gevechten echt te simpel geworden, maar dat kan natuurlijk komen doordat wij ze al op de moeilijke manier hebben gedaan, waardoor je de nerfs heel goed in uitvoering ziet.
Van de andere kant is het wel erg prettig dat een gevecht als Rhyo eigenlijk alleen nog kan worden verneukt door vervelende Volcano placement.
Persoonlijk merkte ik de nerfs het allerbeste op Baleroc. Afgelopen week ongeveer 8 uur aan besteed en de taktiek echt wel behoorlijk goed uitgewerkt. Met perfect play moesten we de pre-nerf versie gewoon down kunnen krijgen, maar nét een unbuffed heal bezorgde ons nog geen kill. Nu was het een oneshot, met ver van perfect play, veel DPSloss door unlucky Countdown-spreading enzo. Het voelde gewoon underwhelmed aan. Maar dat wordt versterkt door de meest recente ervaringen.
Rhyo voelde niet echt anders, behalve dat we niet echt meer een burn nodig hadden. hij zat op 25% op het moment dat we hem normaal gesproken zouden zergen. CDs poppen en down zonder doden.
Shannox hebben we zelfs maar ge-2-healed, omdat onze derde healer verplichtingen voor zn werk had. Messy, doordat de Rage healer op één van de eerste FaceRages down ging maar desondanks wel een kill.
Alys was nog wel een redelijke uitdaging. Nog niet veel tijd aan besteed pre-nerf, maar we wisten wel wat ons te doen stond. Adds gingen zonder problemen dood, Meteors kwamen nauwelijks meer uit het midden. Alleen tanks hadden nog wel eens de neiging iets te dicht bij een wormpje te gaan staan
Maar Alys is een execution fight, niet zozeer een numbers fight, dus ook die hadden we pre-nerf dus aan moeten kunnen...
Alleen zit er 'maar' anderhalve (?) maand vakantie in die periode, waardoor veel guilds in die tijd niet eens hebben kunnen raiden.DrFlash schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:21:
[...]
Wijzelf zitten nu op 2/7hc (pre nerf) en hebben bij elkaar ook wel een week of 3-4 weggegooid doordat we in die weken niet met onze vaste 10 man konden raiden en er geen fatsoenlijke vervangers beschikbaar waren. Had toch graag nog wat langer gehad om FL hc op de "juiste" manier leeg te werken, doordat de voldoening van een 1st kill (voor onszelf, niet realm) dan veel groter is.
Verwijderd
hadden ze de nerf niet op de icc manier kunnen doen met een raidwide buff die je weg kan doen? En dan de achievements alleen geven als je het zonder buff doet. Dan kunnen degenen die daar niet ingeinteresseerd zijn gewoon hgun gear farmen en wij de normale heroic modes doen voor de uitdaging.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 13:22 ]
Wel jammer dat ik nu dus quest item voor beth volgende week pas kan looten voor dat ik verder kan met legendary chain.
Waus - UD Mage - Frostmane EU
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Gisteren lange werkdag en met koppijn thuis dus heb gepassed voor de raid. Gelukkig hadden ze wel genoeg mensen. Eindelijk Rhyo hc ook plat, dat zat er al lang aan te komen (elke "kill" werd verneukt doordat er weer iemand zat te slapen en zo'n firetrail pakte), dus de meeste fatsoenlijke tries met 7-8man in ph2... vergeet het
Vervolgens hebben ze voor de fun ook wat tries gedaan op Alys en die ging na een aantal (geen idee hoeveel precies maar gezien te tijd viel dat wel mee) ook neer.
De uitdaging lijkt idd weg ja
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.