Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Dit werkte gewoon goed en je telefoon is niet gebricked? Er staat nog bij dat er misschien bugs in zitten. Nog een vraagje wordt je telefoon sneller van deze update?
De telefoon doet het nog steeds :)
Hij is wel wat sneller en veel minder gebruik van het geheugen. Heb nu nog iets van 100MB over.

Afgelopen weekend heb ik een Alcatel 995 gekocht, wat een verademing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Alcatel bevalt prima, alleen zit ik met een geheugenprobleem.

Als ik apps download of bijwerk, is er altijd een memory-probleem; het zit vol.
Ik kan de meerderheid van de applicatie niet verplaatsen naar mijn SD-kaart, is dit normaal?
Er zit een sd-kaart van 32gb in, dus dat is het probleem niet.

Weet iemand een oplossing?

Bedankt!

Olaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:27:
Mijn Alcatel bevalt prima, alleen zit ik met een geheugenprobleem.

Als ik apps download of bijwerk, is er altijd een memory-probleem; het zit vol.
Ik kan de meerderheid van de applicatie niet verplaatsen naar mijn SD-kaart, is dit normaal?
Er zit een sd-kaart van 32gb in, dus dat is het probleem niet.

Weet iemand een oplossing?

Bedankt!

Olaf
Dat probleem heb ik dus ook, je kunt een groot deel verplaatsen naar sd, maar sommige apps kun je niet verplaatsen.

Om apps te verplaatsen: instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > klik op de gewenste app > verplaatsen naar sd.
Als er staat verplaatsen naar telefoon dan staat de app al op je sd, kun je er niet op klikken dan kun je de app niet verplaatsen.

Mijn oplossing word denk ik een custom rom zoals worst.kaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worstkaas schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:02:
[...]

De telefoon doet het nog steeds :)
Hij is wel wat sneller en veel minder gebruik van het geheugen. Heb nu nog iets van 100MB over.

Afgelopen weekend heb ik een Alcatel 995 gekocht, wat een verademing _/-\o_
En wanneer je hem update naar 2.3.4 via de blogspot, verlies je dan al je bestanden, of alleen je ram en niet je sd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halloarno
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-01-2022
Hoi, dankzij de app a2sdFroyo kan ik veel meer apps naar de sd-card verplaatsen dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment de QME mod geinstalleerd en gingerbread. LOVE IT

• gaitje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12-2024
Al diverse 'SuperOneClick' versies geprobeerd, maar het lukt niet... sowieso weinig schone versie van 'SuperOneClick' te vinden, iemand een link die wel goed werkt misschien?

Heb zojuist wel laatste update van Alcatel tool erop gezet, ben dus up-to-date met laatste officiële versie op mijn OT 990.

Ik hoop dat iemand me de juiste 'SuperOneClick' kan aanwijzen, zou erg gebaat zijn bij het rooten van mijn Alcatel OT 990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilmo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-07 21:19
Wat op pagina 1 wordt aangegeven, google even op: Super One Click v1.9.5
Een van de eerste linkjes geeft een juiste downloadlink en instructies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rochieh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2022
ik heb deze mobiel al een jaar. en ik kan zeggen dat hij best wel fijn is, alleen ik heb hem al een keer kapot gehad maar dat was m'n eigen fout. als je nog garantie hebt, dan kun je gewoon terug gaan naar de leverancier. ik heb een hele nieuwe alcatel one toch 990 gekregen, met een achterkantje terwijl ik m'n eigen achterkantje nog had. om een hoesje voor deze mobiele telefoon te vinden dat is best lastig maar op www.ebay.com kun je gewoon een LEATHER PULL TAB CASE POUCH COVER op zoeken, en dan kun je die met verschillende kleurtjes aan klikken. dan kun je kiezen uit verschillende mobiel's en dan moet je de alcatel ot-990 hebben en dat kost maar 3,47 (op de site staat het in ponden en dollars). af en toe (ligt aan de beurs) dan veranderd de prijs wel. dan kun je hem kopen en dan heb je hem binnen 21 dagen in huis. over de alcatel ben ik dus zeer teveden, als er mensen die daar iets tegen hebben moeten dan de alcatel maar niet gebruiken. >:)

link:
http://www.ebay.com/itm/P...&var=&hash=item35bc6a5a08

PS:
hoe krijg ik ALLE apps op m'n SD want dat moet ook kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneke1996
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-07 00:21
Hoi,

Ik heb mijn alcatel ot 990 ook al bijna een jaar en ik ben er zeer tevreden mee. Wel heb ik mijn ot geroot en heb ik er een custom rom op gezet, op dit moment gebruik ik een Franse rom, deze volgens mij, ik weet het niet meer zeker :S ( http://forum.xda-develope...c8&p=28223651&postcount=2 ) Maar om te antwoorden op de vraag die hier boven gesteld is.

Om ALLE apps op je sd te kunnen zetten heb je 2 dingen nodig.
- je mobiel moet geroot zijn
- een tweede partitie op je sd

voor de root:
http://forum.xda-develope...p?p=18529393&postcount=55

en een tweede partitie op je sd:
http://www.noypigeeks.com...orial-a-guide-to-link2sd/

Nu je die twee dingen hebt kun je met de app link2sd al je apps op je 2e partitie zetten.
Ik heb een sd van 16gb en ik heb 2gb op de tweede partitie voor apps, dus 14gb voor muziek en bestanden en 2gb voor de apps.

In link2sd moet je je apps linken aan je sd, als je de 2e partitie goed hebt gemaakt dan herkent link2sd die partitie en hoef je alleen de apps te linken en tada, je apps staan op je sd.
Ik heb nu altijd 80mb vrij op mijn telefoon geheugen waardoor mijn mobiel weer wat sneller is.

Ik hoop dat je het allemaal snap

Vriendelijke groet,
Ron
Pagina: 1 2 3 Laatste