Zoiets heb ik geloof ik ook gehad, dan komt er een batterij in beeld. Het lukte me geloof ik uiteindelijk wel door toch de aan en uitknop lang ingedrukt te houden, maar dan pas na een tijdje zodat hij wel weer wat geladen was. (Dit was alleen toen hij een keer echt uit was gegaan omdat hij helemaal leeg was)
Hier gaat het helemaal mis met het partitioneren
Nu geeft hij aan, ook na goed partitioneren, dat hij een beschadigde sd kaart heeft ineens en wil dan gaan formateren. Dat heb ik net twee keer al gedaan, en nadat hij het via de telefoon had gedaan, gaf hij in Minitool aan :Bad disk. Nee he. Wel ziet hij de sd kaart als ik hem aansluit, en kan hem formateren via de pc. Ik word er gek van, het lukt gewoon niet en nu is mijn kaartje ook nog eens stuk gemaakt hierdoor? Ik heb het opgegeven. Ook via sd kaart reader geprobeerd en gaf nu een I/O melding, code 4 error. Heb de boel weer geformateerd en ga nu mijn handmatige backup neergooien op de ene partitie die er is en het daar dan maar bij laten. Stom gedoe.
Heb het telkens als FAT32 geprobeerd, maar op het laatst ook als Ext2, beide werkt niet.
Edit: Tot overmaat van ramp heb ik nu geprobeerd met Titanium pro de backup terug te zetten inclusief highscores, maar wat blijkt, naar opnieuw opstarten: meer dan anders kan niet verhuist worden naar de sd kaart en alle highscores zijn weg! Denk dat ik maar opnieuw moet beginnen en alle apps die ik heb eraf gooien en handmatig installeren. Ook omdat ze meer dan eerst, niet meer te verhuizen zijn naar de sd kaart (ook niet met App2sd).
Hier gaat het helemaal mis met het partitioneren
Edit: Tot overmaat van ramp heb ik nu geprobeerd met Titanium pro de backup terug te zetten inclusief highscores, maar wat blijkt, naar opnieuw opstarten: meer dan anders kan niet verhuist worden naar de sd kaart en alle highscores zijn weg! Denk dat ik maar opnieuw moet beginnen en alle apps die ik heb eraf gooien en handmatig installeren. Ook omdat ze meer dan eerst, niet meer te verhuizen zijn naar de sd kaart (ook niet met App2sd).
[ Voor 76% gewijzigd door Hilmo op 16-11-2011 22:10 ]