Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uitschakelen metro interface

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• Dikkekip
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
dag iedereen,

ik heb windows 8 div build 64 bit geinstaleert op een externe hdd :P

en ik heb een nu al een hekel aan de metro interface me balk verdwijnt bij het openen van aplicalies en ik moet scrollen om een programma te openen. dus HOE KRIJG IK DE METRO INTERFACE UIT ??
ik heb gezocht maar kan het niet vinden wie kan er helpen ?

mvg,
Maarten Rosier

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Windows 7 booten? Als je de metro interface niet wilt zou ik Windows 8 niet proberen.
Zie ook: [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 1

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! :)

Losse vragen kunnen op GoT prima in losse topics, maar gezien het beta-gehalte van het gloednieuwe Win8 lijkt het met inderdaad verstandig om (het nog bij Win7 te houden voor 'productie' :+ en) [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 1 te checken en de vraag daar te stellen.

(Dan sluit ik dit topic wel. Maar herhaal de vraag gerust in dat andere topic, aangenomen dat het er niet al in het topic langs is gekomen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.