Voor de verandering eens een goed verhaal over dynafix. Tenminste ik denk dat ik netjes en correct ben behandeld.
Ik had een defect met een Motorola G. Batterij problemen vanaf dag 1 en starte uiteindelijk helemaal niet meer op na een maand of 4. Toestel ter
reparatie aangeboden via de webshop naar Dr Mobile naar Dynafix. Boel opgestuurd met Koala (dpd). Dit was alles voor de vakantie, met het idee het zal wel een paar weken duren...
Wat schetst mijn verbazing. Defecte toestel aangenomen, verwerkt en
reparatie in behandeling genomen binnen 4 dagen. Het was blijkbaar wachten op een reserve onderdeel dat niet voorradig was. (netjes via een status update mail vernomen) Na 8 dagen was de
reparatie afgerond en toestel alweer onderweg naar mijn adres!
Toestel heeft nieuw moederbord gekregen, stond er op de nota/brief. Geen kosten, alles garantie. Ben er zeer tevreden over.

Had na het lezen van dit topic en de reacties alles verwacht....gelukkig niets van dit alles.
paar dingen opgevallen:
- ik had toestel meegestuurd met achterkant, blijkbaar was de standaard cover voor Dynafix een accessoire?. Vind ik vaag.
- ik stuur het toestel netjes op in doosje, goed verpakt tegen beschadigingen. Krijg de telefoon terug in een bubbeltjesenveloppe. Gelukkig goed gegaan, maar een beste verpakking is het niet in mijn optiek
-heb 6,75 verzendkosten moeten betalen, omdat de webshop wel gratis RMA verzending biedt, maar ik die optie bij DrMobile weer niet kan aanvinken.. (en dus het RMA proces niet kan afronden!)
for the record: ben GEEN dynafix medewerker!