Dag allemaal,
Mijn PC doet het helaas niet helemaal meer goed dus ik heb besloten hem te upgraden. Ik gebruik mijn PC vooral voor muziek productie (FL Studio) dus een sterke processor is vereist. Wat ik nu heb en ga hergebruiken is het volgende:
Cooler Master Centurion 534, Zilver
Cooler Master iGreen Power, 430 Watt, Retail
NEC AD-7170S, Serial ATA150, Zilver, OEM
2 Harddisks (1TB en 500GB)
Club3D HD3870 gpu
Dit ga ik erbij zetten dan:
Mijn max is echt 300euro (meer heb ik helaas niet). Ik ga er niet op gamen dus vandaar houd ik mijn oude videokaart. Het moederbord heeft alleen 2 videokaart PCI slots zie ik en dat heb ik echt niet nodig. Kan dat nog wat goedkoper? Een overclock van de i5 wil ik misschien wel gaan doen dus het moederbord moet daar dan wel weer goed genoeg voor zijn!
Bedankt alvast voor de reacties!
EDIT: vergeet ik bijna het belangrijkste te vragen. De voeding, zou die dit systeem trekken? Ik neem eigenlijk aan van wel maar ik weet niet of huidige CPU's ineens flink meer vragen?
Mijn PC doet het helaas niet helemaal meer goed dus ik heb besloten hem te upgraden. Ik gebruik mijn PC vooral voor muziek productie (FL Studio) dus een sterke processor is vereist. Wat ik nu heb en ga hergebruiken is het volgende:
Cooler Master Centurion 534, Zilver
Cooler Master iGreen Power, 430 Watt, Retail
NEC AD-7170S, Serial ATA150, Zilver, OEM
2 Harddisks (1TB en 500GB)
Club3D HD3870 gpu
Dit ga ik erbij zetten dan:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 194,- | € 194,- |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 39,50 | € 39,50 |
1 | Gigabyte GA-P67-DS3-B3 | € 72,60 | € 72,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 306,10 |
Mijn max is echt 300euro (meer heb ik helaas niet). Ik ga er niet op gamen dus vandaar houd ik mijn oude videokaart. Het moederbord heeft alleen 2 videokaart PCI slots zie ik en dat heb ik echt niet nodig. Kan dat nog wat goedkoper? Een overclock van de i5 wil ik misschien wel gaan doen dus het moederbord moet daar dan wel weer goed genoeg voor zijn!
Bedankt alvast voor de reacties!
EDIT: vergeet ik bijna het belangrijkste te vragen. De voeding, zou die dit systeem trekken? Ik neem eigenlijk aan van wel maar ik weet niet of huidige CPU's ineens flink meer vragen?
[ Voor 3% gewijzigd door disweb op 25-01-2012 22:56 ]