Toon posts:

[MMORPG] Dragon Nest

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister even Theme park bekeken, vind die 300 mobs wel leuk maar beetje jammer dat je op bepaald moment enkel nog heen en weer wordt gemept en je nog bijzonder weinig kan doen. 1x precies op 296 kills doodgegaan, beetje jammer :P

Het party search systeem blijft echt compleet ruk, zoeken op dungeons werkt matig, vind je een party wordt je 9/10 er weer uit gekicked of staan ze de komende 20 minuten nog afk in een town.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 09:21

dommerick

is domm

Ik heb de ervaring dat het juist wel prima werkt. Je moet natuurlijk wel enigzins gear hebben. Ik heb ondertussen wel een leuk setje staan wat enkel nog naar +8 moet. Daar heb ik echter weinig zin in om geld in te gaan investeren. Beetje dungeons farmen dus maar en straks eens een cleric gaan lvlen.

Heeft geen signature.

Anoniem: 424328

ik speel nu 3 dagen dragon nest ik heb nu een lvl 12 warrior wat zou ik kiezen als ik lvl 15 ben ik dacht zelf aan swordmaster? en kan ik de tweaker guild joinen?

Anoniem: 424705

Nice! Nederlanders die ook Dragon Nest spelen! Ik kom ze helaas zelden tegen wat ik erg jammer vind. Op welke server spelen jullie? Ik zit sinds de launch op 16aug op Springwood en speel een Mercenary als main.

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-05 23:27
Anoniem: 424705 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:55:
Nice! Nederlanders die ook Dragon Nest spelen! Ik kom ze helaas zelden tegen wat ik erg jammer vind. Op welke server spelen jullie? Ik zit sinds de launch op 16aug op Springwood en speel een Mercenary als main.
De meeste van ons (niet allemaal) spelen op Westwood :)

westwood RULES XD

Op welke ch spelen jullie altijd ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dommerick schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:55:
Ik heb de ervaring dat het juist wel prima werkt. Je moet natuurlijk wel enigzins gear hebben. Ik heb ondertussen wel een leuk setje staan wat enkel nog naar +8 moet. Daar heb ik echter weinig zin in om geld in te gaan investeren. Beetje dungeons farmen dus maar en straks eens een cleric gaan lvlen.
Ik heb alles op 0, mijn crossbow ooit uit zo'n dungeon reward gehaald, verder helemaal niets :P

Maar hogere gear houd toch de knockdown/back niet tegen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Myke
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:23:
[...]

Ik heb alles op 0, mijn crossbow ooit uit zo'n dungeon reward gehaald, verder helemaal niets :P

Maar hogere gear houd toch de knockdown/back niet tegen?
Waarom heb je alles op 0? Je kunt heel makkelijk je gear op +6 krijgen (geen risico). Er is pas risico als je +7 of hoger probeert. En het is zeker de moeite waard, bij elkaar opgeteld krijg je er een aanzienlijke hoeveelheid bij :)

Voor amors geldt over het algemeen:
+ HP
+ MP (voor sorceress en cleric)
+ Defense (voor soldier en archer)
+ Magic Defense (voor soldier en archer)

Voor wapens geldt dat je meer Physical Damage en Magical Damage krijgt.

Hogere gear houd de knockdown volgens mij niet tegen, daar heb je enigszins resists voor.
+Strenght = meer Paralyze Resist.
+Agility = meer Critical Resist.
+Vitality = meer Stun Resist.

ps; morgen weer een patch:
dn.cherrycredits.com schreef op donderdag 29 september 2011:
Dear Players,

There will be a game patch on 30 September 2011 from 1000HRS (GMT+8) to 1300HRS (GMT+8).

The game patch will resolve the following issues:

[Fixes]
- Missing bonus set effects for Elf Queen Corp set, and other affected equipment sets.

We highly recommend that you log out of the game before the stipulated time to avoid any item loss.
:)

[Voor 10% gewijzigd door Myke op 29-09-2011 13:54. Reden: enhancen iets uitgebreid]

Ah dat is jammer =(

Anoniem: 423722

ik zit wel op springwood ;-)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Myke schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:47:
Waarom heb je alles op 0? Je kunt heel makkelijk je gear op +6 krijgen (geen risico). Er is pas risico als je +7 of hoger probeert. En het is zeker de moeite waard, bij elkaar opgeteld krijg je er een aanzienlijke hoeveelheid bij :)
Nooit echt gelezen hoe upgraden werkt, ik speel echt af en toe een dungeon en vind het wel weer best. Party system en dungeon finder vind ik zo matig uitgewerkt, dat ik daar niet eens moeite voor doe.

Doodgaan doe ik amper in normale dungeons, kan aardig goed ontwijken. Ging enkel bij die themepark dood omdat ik op bepaald moment gewoon niets meer kan doen en de enorme 'roottijd' als je zo'n 30% foodbuff pakt.

SinergyX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:45:
[...]

Nooit echt gelezen hoe upgraden werkt, ik speel echt af en toe een dungeon en vind het wel weer best. Party system en dungeon finder vind ik zo matig uitgewerkt, dat ik daar niet eens moeite voor doe.

Doodgaan doe ik amper in normale dungeons, kan aardig goed ontwijken. Ging enkel bij die themepark dood omdat ik op bepaald moment gewoon niets meer kan doen en de enorme 'roottijd' als je zo'n 30% foodbuff pakt.
haha upgraden scheelt heel veel, gewoon naar de blacksmith gaan en voor item enchanment kiezen. heel makkelijk

dan ga je haast niet meer dood en kan je gewoon master/abyss dungeons aan

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 423722 op 29-09-2011 15:22]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal er eens naar kijken, verkoop meeste gevallen alles wat in mijn inventory zit, dus zal geen tot weinig mats ervoor hebben :P

• Myke
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:40:
Zal er eens naar kijken, verkoop meeste gevallen alles wat in mijn inventory zit, dus zal geen tot weinig mats ervoor hebben :P
Dat is ook zonde! Sommige items zijn wel een paar gold waard :)
Voor level 15 gear en lager heb je in ieder geval alleen Agate Fragments nodig, dus daar kan je mee beginnen ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zonde als je langer zou blijven spelen, kleine kans in mijn geval ;)

Miss een rare vraag maar welke knop op de toetsen bord is je special button??

• dommerick

dommerick

is domm

Mouse button 2. Voor al je toetsen kan je verder op 'H' drukken.

Heeft geen signature.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17

junglebeast

hier staat iets

Even kijken of dit me kan vermaken tot 4.3 patch van WoW. :)

Ga wss een Archer rollen. Archer PoysonIvy is gemaakt op Westwood.

[Voor 21% gewijzigd door junglebeast op 01-10-2011 11:59]

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ligt het aan mij of is deze game wel erg makkelijk?? level 8 nu en geeneens in de buurt van doodgaan geweest. zelfs niet op hard..

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 14:25
Anoniem: 52038 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:34:
ligt het aan mij of is deze game wel erg makkelijk?? level 8 nu en geeneens in de buurt van doodgaan geweest. zelfs niet op hard..
Zelfs niet op master en abyss?

• Myke
Master en met name Abyss zijn inderdaad een stuk moeilijker, ik zou zeggen, probeer dat eens ;)

hoe kom je aan dat rode hardje ofzo iets die naast de blauwe steen staat als je dood gaat waar je er al 5 van heb.

en wie kan mij in de tweaker guild invite.

Server: westwood
char naam: AranionNL

En wanneer komt er een patch van dat je hoger kan lvlen dan lvl 24?. ik ben pas lvl 16 maar ik zie geen hogere player dan lvl 24.

Level 24 is op dit moment de cap, waarschijnlijk komt de saints heaven uptdate over ongeveer 3 weken uit (niets officieels, meer een goede gok gezien het verloop met NA dragon nest) en dan is de level cap 32.

Ok dat duurt nog wel het is wel leuker als het omhoog gaat maar ik heb er nu toch niets aan want ben nog niet max lvl XD.

• Nafraq
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05-2019
Ben nu ook in 1.5 weekje tijd lvl 24 (gaat lekker vlot :P) dankzij flinke Mino rushes heb ik nou toch een aardige collectie epics opgebouwd (ook al een paar +2 en +4 lvl 40 enhance codes).

Af en toe vermaak ik me ook met komische momenten tijdens quests, zoals de plotselinge "dance battle" met de leider van Mino. ik had echt iets van FFFUUUU dat wordt buttonbashen... en ehhh nou ja ervaar het zelf :P...

de lvl cap kan me nu niet snel genoeg omhoog gaan erg vermakelijke game! :)

ik speel nu 1.1 week DN en ben lvl 17. Maar Mino rushes is dat een missie?

• Myke
Mino is een level 24 dungeon. Kun je aardig goede gear vinden volgens mij (heb het zelf nog niet gespeeld)

Ben zelf al behoorlijk minder actief nu ik level 24 ben. Sindsdien eigenlijk niet meer ingelogd :P Misschien dat ik af en toe weer even kijk, en wat gear verzamel :)

• Nafraq
Anoniem: 424328 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:43:
ik speel nu 1.1 week DN en ben lvl 17. Maar Mino rushes is dat een missie?
Minotaur dungeon of ook wel Mino genoemd is een lvl 24 dungeon waar je tegen 4-5 waves van minotaurs moet. bij de een na laatste wave krijg je de 2 bewakers van de leider op je dak en de laatste moet je tegen de gigantische leider (rood armor) heb het tot nu toe nog nooit overlevend af kunnen brengen met de archer (dat verwacht ik ook niet met mijn speelstijl).

Om deze dungeon in te mogen moet je lvl 24 zijn en de red seals hebben die je van bunnies krijgt (dus bewaar deze!) tot nu toe altijd 1-3 epics per run gehad en af en toe een mino hoef of vacht gekregen (voor special epic items te maken).

Ben nu ook ff minder actief maar dat komt omdat Second Life de aandacht weer vraagt met sim opbouw ><.

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 14:25
Sorry mensen, ik ben ook een beetje inactief. Dat komt vooral de komende release games seizoen en BF 3 beta :). Maar zodra er een nieuwe patch aankomt, ben ik wel actief!

Maar heb je echt hulp nodig (quests, gold (niet zo veel :P) etc.), pm me maar.

OK ik heb het op youtube even gekeken en dat zag er heel stoer maar moeilijk uit ik zelf zou dat nog niet kunnen doen. ben maar lvl 17 XD

• Nafraq
Anoniem: 424328 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:49:
OK ik heb het op youtube even gekeken en dat zag er heel stoer maar moeilijk uit ik zelf zou dat nog niet kunnen doen. ben maar lvl 17 XD
Komt vanzelf wel maak je geen zorgen en het is inderdaad vet tijdens de mino rushes begin je echt te snappen waar jou type het beste in is (frontline, support) toen kwam ik er ook achter dat mijn archer veel better doet als ik de dugeon gewoon rondren en de pijlen achter elkaar op groepen loslaat (ik heb altijd wel 3-4 achter me aan rennen/rushen dus bewegen is een must). Je leert ook hoe belangrijk teamwork is maar begin je ook rot te irriteren aan de lagg van de server en/of plotselinge DC van een teammember (ja het gebeurt en je gaat ervan balen) met 3 personen is het te doen maar als je een tweede verliest is het game over.
Maar alsnog ga ik elke Mino rush wel een keer dood. dus kan me maar beperken tot max. 5 rushes per dag maximaal. maar wat ik van youtube filmpjes heb gezien wordt alles nog vetter met aankomende patches.

Maar als je op youtube kijk doen ze hem solo maar dan zijn ze wel lvl 40 en dat is bij ons nog niet dat is wel jammer. Maar er komt nog een patch dat lvl max lvl 32 kan worden dan gaat het wel makkelijker denk ik.

Hoe kan je snel lvl up gaan ik heb het idee dat het niet meer zo snel gaat want ik heb geen main quest meer en alleen nog side quests. En ik moet op die air schip komen maar ik weet niet hoe miss ben ik te laag lvl? is er miss iemand die me kan helpen in de game? ik speel bijna elke avond.

ingame: AranionNL
server: Westwood
lvl 17 62%

• Myke
Anoniem: 424328 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:58:
Hoe kan je snel lvl up gaan ik heb het idee dat het niet meer zo snel gaat want ik heb geen main quest meer en alleen nog side quests. En ik moet op die air schip komen maar ik weet niet hoe miss ben ik te laag lvl? is er miss iemand die me kan helpen in de game? ik speel bijna elke avond.

ingame: AranionNL
server: Westwood
lvl 17 62%
Die Airship is volgens mij pas beschikbaar bij de volgende "uitbreiding", dus momenteel kan je er nog niks mee.

Probeer eens die dungeon met al die spiders te doen (ben de naam even kwijt). Pak dan wel de quest van de adventurers board (oid). Als je een beetje vlug bent (alleen de grote spiders killen), doe je elke 3-4 minuten een run. Elke keer zo'n 30.000 exp + exp van quest (60.000). Dat moet wel opschieten ;)

Succes!

Ok thanks ik hoop dat het dan snel gaat. Heb alleen nog een paar quest die met abyss moeten of met een party en verder zie ik wel. En wanneer komt die uitbreiding dan?

• Nafraq
Uitbreiding nog niet bekend maar ik denk met zon 4-6 weken (als dat verschil een beetje klopt met america toch ?. Had dat tenminsite in een ander forum gelezen ).
De ariship komt pas met de volgende update (of deze eigenlijk). Dan begint het pas echt volgens mij, grote quests big abyss dungeons. De echte interesante skills etc etc.
en je krijgt of je kan ook een Farm krijgen.

Meestal verzamel ik alle quests die ik kan, en als er 2-3 quests zijn ga ik erna toe..
Doe de dungeons in me eentje altijd in hard of master (eerste stad deed ik alle missies op abyss niveau in me eentje). voor swordman is dit heel makkelijk met zijn skills.
Voor sorceress goed te doen maar let op je health mana (ik heb altijd de crystal ball en gebrijk die continue tussen de spells door (all round attack) ).
De archer ja veel bewegen gaat een beetje traag zorg dat je een goede uitweg heb (sluit jezelf niet in en focus voor all op de grote groepjes met je multiple attacks.. en de enkele of simpele aanvallen op de rode / paarse namen.

Ok dat duurt best lang maar gelukkig ben ik swordmaster en ik kan inderdaad niet alle skill krijgen zoals een lvl 17 skill ben nu lvl 18 die kan ik maar niet leren dat vindt ik echt balen.

• Nafraq
Ga naar een trainer kost een beetje maar is zo gepiept..

Nafraq schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:43:
Ga naar een trainer kost een beetje maar is zo gepiept..
Heb ik al geprobeerd lukt ook niet. Maar ik probeer wel wat.

• Nafraq
huh... kijk naar de requirements voldoe je daar wel aan ?
en kijk anders links naar je punten.. je mag maar max 150 punten (volgens mij) in een type class stoppen (of de helft van behaalde punten) staat links als je naar je skills kijkt.. kijk daar dus even naar. kan best zijn dat je 1 of 2 punten voor de skill te weinig hebt voor wat je tot nu toe kan gebruiken.

• Myke
Of je hebt de prerequisted skills niet (of niet hoog genoeg).. :9

ik zal nog wel even kijken heb nog niet de kans om in teloggen gister avond had voetbal training ben vanavond wel online.

Anoniem: 171551

Ik heb het ook zojuist geinstalleerd en gekozen voor Westwood. Maakt het nog wat uit welke channel? Of ben je daaraan niet gebonden en kun je elke keer met je char een andere channel pakken?

• Myke
Anoniem: 171551 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:16:
Ik heb het ook zojuist geinstalleerd en gekozen voor Westwood. Maakt het nog wat uit welke channel? Of ben je daaraan niet gebonden en kun je elke keer met je char een andere channel pakken?
Channels ben je niet aan gebonden, je kan ingame zelfs heel snel wisselen van channel (binnen paar seconden) :)

FYI

SEA Dragon nest heeft 18okt de saints haven update. lvl 32 lvl cap!

Ik ben wel blij dat de nieuwe update er bijna is want ben nu lvl 23.

Maar ik heb wel 1 vraag hoe kan ik van die hartjes krijgen voor als je dood gaat??

• Myke
Anoniem: 424328 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:42:
Maar ik heb wel 1 vraag hoe kan ik van die hartjes krijgen voor als je dood gaat??
Geen idee, ik ga nooit zo vaak dood :P Misschien kan je iets in de Gift Shop kopen?

Je krijgt sowieso per dag 5 gratis 'resurrections' de hartjes zijn res scrolls die je kan kopen in de cash shop

Is dat een keer betalen of moet je er altijd voor betalen als ze op zijn?

De res scrolls gaan geloof ik per stack, dus je betaald één keer voor (ik geloof) 20 scrolls en als ze op zijn moet je weer nieuwe kopen.

Anoniem: 423722 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:32:
De res scrolls gaan geloof ik per stack, dus je betaald één keer voor (ik geloof) 20 scrolls en als ze op zijn moet je weer nieuwe kopen.
Ahh dan ga ik eerst kijken hoeveel het kost zal wel 10-15 euro zijn denk ik maar toch bedankt voor de info.

• Nafraq
Zo gisteravond 8h besloten om ook nog maar een acrobat te maken en voor de update naar lvl 24 te brengen om dna te kiezen of ik verder ga met BM of ACRO. op dit moment lvl 13 dus ik denk dat ik dat wel ga halen voor de update.

Btw geef geen gold meer uit aan epics als je ze hebt en nog aan wil verdienen verkoop ze nu. na de update zijn ze namelijk niks meer waard! (je mag ze wel kopen maar dat is op eigen risico :P ).

Ik begin het trouwens spuugzat te worden aan mino teams die zomaar BM's en ACRO's kicken vanwege hun klasse. Ik weet niet waarom men denkt dat ze zwak zijn maar naar mijn idee zijn het wel de heaviest crits en DPS groep van allemaal. meestal ga ik richting de donkere bull als de andere 3 naar de silveren gaan en ik heb hem meestal al 3/4 verslagen in me eentje terwijl de andere 3 de silvere net neer hebben ana het begin van Mino. Maar misschien is omdat ze nog niet echt de kunnen uitblinken op het moment.
Komt wel verandering in na de update :) dan gaan ze echt uitblinken. dan gaat cleric het een stuk midner leuk krijgen (die nu de meeste gewilde class is).

Oh en ik ben weg uit de guild dus als een guild nog een acro/bm wil laat het ff weten :)

Dat is inderdaad wel raar want BM's en ACRO's gegeven wel hoog en snel dmg.

• Nafraq
yup maar ze hebben liever cleric erbij of een SM omdat ze denken dat SM de beste class is (miss wel waar met de lvl 24 cap). en cleric voor heal.. ehhh maakt niet heel veel uit ze moeten het zelf weten.
Ik had er eigenlijk nooit last van (enkele keer) tot dit weekend heb van de 20-30 teams voor mino maar 6 mee kunnen doen (waarvan 2 potjes door een freaking zielige sorc en cleric bijna gefaald hebben omdat ze niet meer wouden spawnen toen ze dood gingen de generaal maar met BM(ik) en SM verslagen met zijn tweeen).

Het is gewoon balen dat de BM en ACRO zo worden afgeschreven omdat ze als een stereo typen worden gezien die niet veel kan. Maar ja ik moet niet zoveel zeiken :) komt goed de 18de... hehehe

Ik heb mino nog nooit gedaan dus ik weet niet of het zo makkelijk is om een party te vinden.

• Nafraq
Net gezien dat de Holywood server open gaat na de update...
Bbagger al wist ik dat had ik nog even gewacht met mijn acro maar ja die is nu lvl 15 hoewel het opzich snel gaat wordt het tot lvl 18 doorgrinden en ga ik dat dus niet meer overnieuw doen in holywood... Hoe zit het met de rest nog plannen naar holywood te gaan ?

wel mooie bonusses o0:
http://dn.cherrycredits.c...world-a-new-hope-holywood
Vooral die wings zou ik het voor doen... die zijn verdomd handig (en nog eens permanent ook).

[Voor 23% gewijzigd door Nafraq op 11-10-2011 07:37]

Nafraq schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:34:
Net gezien dat de Holywood server open gaat na de update...
Bbagger al wist ik dat had ik nog even gewacht met mijn acro maar ja die is nu lvl 15 hoewel het opzich snel gaat wordt het tot lvl 18 doorgrinden en ga ik dat dus niet meer overnieuw doen in holywood... Hoe zit het met de rest nog plannen naar holywood te gaan ?

wel mooie bonusses o0:
Vooral die wings zou ik het voor doen... die zijn verdomd handig (en nog eens permanent ook).
Nee heb geen plannen om daar naar toe tegaan ben gister net lvl24 SM geworden eerste char en dan geen zin om weer opnieuw alles tedoen.

• Nafraq
Congrats :)
Kan je Mino gaan doen.
Al de dance battle gehad ? :P

Ja die heb ik gedaan was wel vet gaaf om tedoen maar wel moeilijk ging 3 keer dood. En daarna pvpen maar daar bakte ik niets van XD.

Maar lvl24 armor is wel vet duur als je een beetje goede armor wilt rond 10g per item en mijn sword koste 37g.

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 21:38
Waar kan ik meer informatie over de Hollywood server vinden? De link in het nieuwsbericht verwijst me steeds terug naar het nieuwsbericht.

• Nafraq
Anoniem: 424328 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:01:
Maar lvl24 armor is wel vet duur als je een beetje goede armor wilt rond 10g per item en mijn sword koste 37g.
Epic ? das spot goedkoop geworden was vorige week nog 150-200K in meeste gevallen.
Pvp begin ik nog niet aan misschien op lvl 32 met goede epic-unique set maar eerst goede set skills en kennis krijgen Pvp is heel erg combo gericht.
Maar dat krijg met Mino dat je dood gaat, ik ga elke keer nog 1-2 keer dood doe er ook maar 2-4 op een dag.
Je moet je plek leren te vinden in het team en goed je dodging skills en attacks timen (zowel van jezelf als de vijanden).
Ik heb trouwens een lekkere heraldy gevonden +25 agi / ??% agi die gaan we zometeen erin zetten :P
thoragz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:42:
Waar kan ik meer informatie over de Hollywood server vinden? De link in het nieuwsbericht verwijst me steeds terug naar het nieuwsbericht.

raar ... en deze dan?
http://dn.cherrycredits.c...ew-hope-holywood-now-open
(zie het al ik miste wat :P )

• thoragz
Ah die werkt wel, thnx. Doet het forum het ook niet bij jullie?

• Nafraq
NP
Op dit moment niet nee, zal te maken hebben met de update denk ik.

• thoragz
Ah, is de update al wel klaar? Inloggen lukt nog niet. Zou wel moeten zijn volgens de geplande tijden, en de mededeling:

The game service has resumed since 1715HRS (GMT+8). Players will have their Cash Shop item durations extended by 7 hours as compensation for the downtime.

• Nafraq
hmmmm welke server?
kan server gerelateerd zijn.
forum lukt blijkbaar nog steeds niet.

Er is dus misschien wat aan de hand, kijk anders even op MMosite op het forum misschien is daar wat info beschikbaar (zit op het werk dus kan daar niet kijken).

Nafraq schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Epic ? das spot goedkoop geworden was vorige week nog 150-200K in meeste gevallen.
Pvp begin ik nog niet aan misschien op lvl 32 met goede epic-unique set maar eerst goede set skills en kennis krijgen Pvp is heel erg combo gericht.
Maar dat krijg met Mino dat je dood gaat, ik ga elke keer nog 1-2 keer dood doe er ook maar 2-4 op een dag.
Je moet je plek leren te vinden in het team en goed je dodging skills en attacks timen (zowel van jezelf als de vijanden).
Ik heb trouwens een lekkere heraldy gevonden +25 agi / ??% agi die gaan we zometeen erin zetten :P

[...]

Maar ik had maar 95g om uit tegeven het is mijn eerste char pas en moet gewoon nog even oefenen. En hoeveel is een mino leather waard?
raar ... en deze dan?

[...]

[...]

raar ... en deze dan?
[...]

[...]

raar ... en deze dan?
Maar ik had maar 95g om uit tegeven en het is mijn eerste char en moet gewoon nog even oefenen en hoeveel is een mino leather waard?

• Nafraq
mino leather was 5-10g waard ? moet je even in de markt kijken wat er tegenwoordig voor gevraagd wordt. zal niet super veel meer zijn denk ik.

btw. edit je post als je de laatste bent inplaats van een nieuwe post erop te gooien scheelt scrollen :P.

Ja sorry het ging even fout het spijt me voor de moeite me met scrollen wat ben ik ook een lastposts XD.

• thoragz
Ik ben een archer begonnen in Holywood, en ben van plan een Bow Master hiermee te worden. Maar ik vraag me af hoe het zit met de AoE skills, zijn daar genoeg van om ze te 'spammen'?

Ik heb op level 8 namelijk moeite met de standaard attack (LMB) te mikken op de monsters wanneer de skills in cooldown zijn. Op deze level is Willow kick de enige skill die een fatsoenlijke AoE heeft. (Willow Kick is wel een soort Acrobat skill heb ik gelezen, en Acrobats zijn weer minder met AoE's..?)

[Voor 11% gewijzigd door thoragz op 11-10-2011 18:56]

• Nafraq
thoragz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:55:
Ik ben een archer begonnen in Holywood, en ben van plan een Bow Master hiermee te worden. Maar ik vraag me af hoe het zit met de AoE skills, zijn daar genoeg van om ze te 'spammen'?

Ik heb op level 8 namelijk moeite met de standaard attack (LMB) te mikken op de monsters wanneer de skills in cooldown zijn. Op deze level is Willow kick de enige skill die een fatsoenlijke AoE heeft. (Willow Kick is wel een soort Acrobat skill heb ik gelezen, en Acrobats zijn weer minder met AoE's..?)
Wat voor bow gebruik je ? Xbow of longbow? Xbow schiet elke keer 3 pijlen en lekker snel (gebruik deze op het moment voor mijn BM. Longbow heeft een krachtige 3de pijl vergelijkbaar met de 2de skil die je hebt.

Pas na lvl 15 dus als je BM ingaat krijg je langzamer goede aoe aanvallen. Na de cap komen pas echt de top of de line aanvallen in aoe.. Tot lvl 18-20 is het eigenlijk altijd even doorbijten bij archer class we komen pas laat op gang.

Was gister wel gigantisch druk op holywood terwijl de andere drie bijna leeg waren. niet dat ik het heel erg vidnt :) maar meeste zullen ook weer terug komen naar de andere server volgende week.

Ben zelf nu lvl 16 wat gaat dat weer even langzaam ><. even doorbijten tot lvl 18 en dan gaat het weer rap.

Eindelijk dinsdag de nieuwe update! Ben al maanden aan het farmen en nieuwe characters aan het mken dus hoop wel dat we ons een langere tijd kunnen vermaken met de nieuwe content!

• Nafraq
Ik denk het wel.
Zoiezo de cerberus dungeon die redelijk groot is en natuurlijk nog andere dungeons... Koken en farmen dat je kan gaan doen (wat het inhoud weet ik niet.) dus afwachten en zelf zien :)

Ok ik blijf Acro want verdomd die speelt lekker zeg :P...
Ik had het nooit zo op combo builds omdat je de combo zo perfect moest timen en uit je hoofd leren dat ik het meer werk en concentratie vereiste dan dat het spelen ermee relaxed was.
Met de Acro is het anders het voelt bijna natuurlijk aan zo makkelijk dat het combo maken gaat.
Over de zwakheid van de Acro's is het misschien waar, het is een erg zwakke(health/defence) class met weinig resistance maar door de ontwijk skills waarmee je heel snel naar de rug van de vijand kan verplaatsen is letterlijk een life saver en geweldig om je nieuwe combo los te laten (of zelfs als combo te gebruiken).

Ik ben zwaar tevreden over de Acro weet niet hoe mijn combo's zullen zijn na de update en of ik het dan nog wel bij kan houden maar tot zover is het gewoon geweldig om de pantsu rond te zien draaien en afleidt voor het insane damage levert :9~ _/-\o_

[Voor 69% gewijzigd door Nafraq op 13-10-2011 09:44]

Ben het in dat opzicht met je eens Nafraq. Ikzelf heb ook een Acro die ik zo nu en dan speel en het is inderdaad heerlijk! Een heerlijke afleiding voor mn slome hammer merc!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik heb zelf een axe merc. Deze vind ik toch wel leuker spelen dan mijn cleric die ik nu aan het levelen ben. Maar zodra je lvl 24 bent is het eigenlijk maar een saai spel. Ben ondertussen wel op zoek naar een actieve guild waardoor het spel hopelijk een stuk leuker wordt.

Heeft geen signature.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is met de update ook het party systeem wat beter geworden? Denk dat ik in al mijn 15 lvls mischien 2x een party heb gehad, of je wordt gekicked, of je zit met 4 afk mensen, of na 1 run is meteen iedereen weer pleite.

• Nafraq
Gekicked worden gebeurd nog steeds maar is blijkbaar meer class afhankelijk. opzich heb ik niet gigantische last van de teams meestal probeer ik altijd een babeltje te maken om er snel achter te komen of het een leuke team is of niet. Maar het is nog niet super (zal je altijd blijven houden tenzij je in guild teams komt).

EDIT:
zojuist mijn skill build gemaakt voor lvl 32 acrobat... wat vind men ervan ?:
http://dnarmory.com/skill...31&ll=32#i.bePGn.Q.HRCKF8

(dit ter voorbereiding voor lvl 50 acrobat):
http://dnarmory.com/skill...&ll=50#l4-JVfS9VBUqUP-61r

[Voor 30% gewijzigd door Nafraq op 14-10-2011 15:17]

Hoe laat komt die nieuwe update van Saint Heaven morgen? want dan weet ik wanneer ik moet inloggen.

• Nafraq
Geen idee, maakt ook niet heel veel uit had nog een paar vrije dagen over dus heb woensdag lekker vrijgenomen om wat te knallen.

Ik heb het daarvoor al gezegd en ik zeg het nog eens: Wat speelt de Acrobat heerlijk!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05 09:15
Hebben jullie nog speciale dingen ingekocht om lekker van te gaan profiteren als de update er is? Ik heb geen idee wat ik het beste kan stacken

• Nafraq
HOLY SHIT!!!!
Windwalkers kunnen bijna vliegen!!!
YouTube: Dragon nest Wind Walker HolyElf try comebo Showtime with Speed CD it so Cool I can Flyyyyy
(daarom worden ze dus windwalkers genoemd)

• thoragz
de update is er als het goed is :)
Zie nu dat ik de Holywood event heb gemist, jammer van de Black Devil wings :( Is die extra 5% movement speed waarneembaar?

[Voor 64% gewijzigd door thoragz op 18-10-2011 17:00]

• Nafraq
Hmmm ben net lvl 27 geworden na alle missies gedaan te hebben die ik kon op dat lvl (26). main quest ook al uitgespeeld.
We krijgen dus nu belachelijk lage exp voor de quests dus het moet op grinden van dungeons uitkomen (BLEGH!!!). Ook helemaal geen armours/wapens rond lvl 27-28 om te collecten en daarnaast zijn er maar weinig collectable items (enigste wat te collecten valt zijn special production lvl 32 items).
We krijgen jammer genoeg ook geen cash gifts meer na het lvlen.

Dus ene kant wel jammer had toch echt meer van de update verwacht. Het is leuk dat de lvl cap omhoog is gegaan en een nieuwe set verkregen kan worden (cerb set). De levels zien er wel goed uit btw en best veel dungeons. Daarnaast maakt de Halloween event veel goed, cash shop heeft opzich leuke sets (ga er denk ik wel eentje halen) en men kan zelfs voor een "unlimited" pompoen gaan (opzich alleen leuk tijdens halloween maar het feit dat men items kan verkrijgen die neit vergaan is een goed teken).

Ik had eigenlijk wel het vissen/farmen en mountables verwacht maar die zullen denk ik pas bij de lvl 40 cap komen?

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05 09:15
Vissen en farmen is er toch wel met deze update? Ik heb nog niet gekeken hoor maar ik dacht dat deze wel kwam met de level 32 cap.

Het levelen via quests heeft absoluut geen zin, toch haal ik nog wel een level per uur ofzo, maar dat doe ik niet met questen, dat gaat te traag. Verder zijn de sellable en permant cashitems zeker een groot pluspunt.

Mounts vond ik in eerste instantie niet nodig in deze game, nu met een stad zoals SH die best groot is kan het toch wel nuttig zijn. Anderzijds kan je altijd nog warpen en dan ben je ook zo waar je wezen moet, het is immers geen WoW waar je anders 30 min aan het lopen bent :)

SH is een leuke update ik ben nu lvl 25 99% alleen ik vind het jmmr dat de main quest zo kort is ik had daar wel wat meer van verwacht dus moet ik het van de side questen hebben. en zo snell proberen lvl 32 teworden voor nieuwe gear.

• dommerick

dommerick

is domm

Ik ben er wel klaar mee. Heb mezelf naar lvl 26 gegrind. Maar het is nu amper meer spelen viaeen verhaal. In mijn ogen heeft het spel met zijn systeem wel potentie, maar het gebrek aan content en sociale gameplay maakt het voor mij toch te saai.

Heeft geen signature.

Daar heb je helemaal gelijk in ik ben ook lvl26 ben al klaar met mijn questen en weet nu niet hoe ik snel nog lvl 32 kan worden.

• Nafraq
Lvl 26-28 Dark overlord keep met de adventurer missies.. en dan master/abyss ( wat je wilt met team of alleen)
Lvl28-30 Dark overlord fortress Abyss met adventurer quests..
Lvl30-32 DOTC op Master (rushen) met adventurer quests..

ben nu lvl 31 en ben het laatste lvltje aan het doen met allemaal Single player quests + adventurer quests..
beetje items farmen etc..

Moet wel zeggen dat het behoorlijk saai is nu en dat het pas weer leuker wordt op lvl 32... blijf het wel spelen maar doe het nu een stuk rustiger aan dan voor de patch..
Enigste dat het voor mij beetje aanhoudt is dat ik echt merk dat mijn Acrobat flinke stappen voorwaarts gaat met elke lvl en (bijna) elke dag spelen... meeste skills heb ik goed onder de knie en kan behoorlijk goede en lange combo's maken.

Lvl 32 nu eindelijk de laatste 2 (en erg belangrijke) skills voor mijn Acro gehaald.. vandaag maar eens zien wat Cerberus Nest gaat inhouden voor mijn Acro. Trouwens ook van guild verwisseld deze was erg stil de laatste tijd en hoewel 90% in de nieuwe guild Malay is zijn ze wel altijd in voor team ups :)

[Voor 16% gewijzigd door Nafraq op 28-10-2011 11:29]

• Yllnath
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-02-2022
Ben onlangs begonnen aan dit spel, bevalt erg goed.

Ik speel (net als iedereen hier, denk ik?) op de cherrycredits variant, en ben een beetje aan het rondkijken voor guilds op mijn server. Nu lees ik het in de reactie hierboven ook, maar de meeste guilds die ik zie, of tussen heb geswitched, zijn allemaal voornamelijk SG/MY/Pinoy. Ze kunnen meestal prima Engels, hoor, maar tijdzones is gewoon wat vervelend.

Weten jullie of er ook een echte EU versie van die spel komt (of er al is), of is er zelfs eventueel een NL (Tweakers)-based guild op e.e.a. server? Niet zo zeer om NL te kunnen praten in de guild, Engels is prima. Maar wel om in dezelfde tijdzones spelers te vinden, wel zo gemakkelijk.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:22

porn*

...take on the world!

Heb het ook ff geinstalleerd, eerste quest in Shadow Path oid gedaan. Maarre... geen optie om de invert mouse aan te zetten? Ik erger me dood aan de besturing op deze manier speel m'n hele leven al inverted ^^

Volgens deze guide moet er een optie voor zijn maar ik heb hem helaas niet :/

Bnet pindle#2913

Iemand nog opzoek naar een guild in Springwood? Wij recruiten nogsteeds! Check http://www.exg-guild.com

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05-2022

Baroshir

Zeh blub..

Helaas niet op Springwood, ik zoek nog een guild op Westwood voor mijn lvl 32 merc ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hornm67
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-07-2012
Bijna een jaar na dat de topic startte ben ik op greenwood gestart, wil je in de guild die ik heb opgericht, zoek naar de guild lelystad (ergens op pagina 118 ofzo.)

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 09:44
Ik weet dat ik hiermee, een hele oude topic boven water haal, maar aangezien de game nog steeds in de running is en tegenwoordig ook een EU server heeft waag ik het er toch op.

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spel uberhaubt spelen ? Ik kom soms wel eens Nederlands bloed tegen op de server maar niet veel.

Ik snap zelf eigenlijk niet waarom dit spel niet populairder is?
Het heeft een zeer nice hack & Slash active battle systeem, biedt genoeg content en is heel overzichtelijk.
En het is gratis.

Ik zelf zoek nog wat leden voor onze guild (GingaClan lvl 16/100 leden) dus mocht je geinterreseerd zijn

http://dragonnest.eu/en/M...=5BpSat7Bm/9Z8Q3aqs6mmA==
Om een account te maken en het spel te spelen.

http://ginga.ace.st/
Site van de guild.

Ik weet dat ik hiermee ook stiekem een beetje reclame maak maar ik ga er maar even vanuit dat jullie dat niet merken :9

Maar los daarvan ben ik wel benieuwd wat mensen vandaag de dag van dit spel vinden (want ik vind het awesome) en waarom het niet populairder is ?
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee