Toon posts:

[MMORPG] Dragon Nest

Pagina: 1
Acties:

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 14:25
Is nog under construction :P
game

Open beta website: http://dn.cherrycredits.com/

Video's

Trailer

Gameplay

Game

Storyline:

"The Goddess Altea, creator of the land of Lagendia, is poisoned by her evil sister Vestinel. The poison can only be cured using an antidote made using the source of the poison itself, Vestinel's magic grail, which has disappeared somewhere within Lagendia. The players as heroes of Lagendia must comb the land fighting evil dragons in order to find power stones that enable them to communicate with the sleeping goddess in order to find the grail, wake her and save the world."

Features:

Wham and bam your way with these awesome skills in Dragon Nest, an online MO action RPG where infinite 3D space combat gives you unlimited battle possibilities. Pump that adrenaline sky high as you take on ferocious monsters and savage bosses while showing off your personalized fighting style. Team up and sizzle the battlefield with a wide array of dazzling skills and let the outstanding talents of each team-mate secure the sweet taste of victory. It’s non-stop action, not for the faint-hearted!

System Requirements:

Classes:

Instinct Guild

Ik heb een level 24 priest en ik speel op westwood server.
Ben trouwens op zoek naar members voor de guild "Instinct", gezelllig, PvP etc.! Als jullie belang bij hebben voor dungeons, grinden. Laat maar een PM achter ;). De guild is nu level 2, en het is een internationale guild.

GoT'ers

Stuur maar een DM als je in dit lijst wilt.

GoT-naamDragon Nest IGNServerMain characterJob
Navi24DaibieWestwoodClericPriest
SplendidSplendidyWestwood?Priest
Dave2hdDaafWestwoodClericPaladin
KolkmanKolkmanWestwoodSorceressElemental Lord
LabsTipJrLabsTipJrWestwoodSorceressElemental Lord
MykeSaemirenWestwoodSorceressForce User
MuskaladeMuskaladoSpringwoodSorceressForce User
GrimezCocijoSpringwoodWarrior?
EzjaxIcareLessSpringwoodWarriorPaladin

Contact

Heb je nog opmerking, commentaar, informatie hoor ik het graag! :) Want dit is namelijk mijn eerste topic.

[Voor 91% gewijzigd door navi24 op 22-09-2011 21:02. Reden: uitbreiden]

Anoniem: 423133

mijn update blijft inderdaad haperen op 5/11
als ik installeer met mijn ad aware aan krijg ik een fout melding,
maar ook met ad aware uitgeschkeld geraakt ik niet verder dan 5/11

Uploaded with ImageShack.us

[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 423133 op 17-09-2011 16:56]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee