Toon posts:

[MMORPG] Dragon Nest

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 14:25
Is nog under construction :P
game

Open beta website: http://dn.cherrycredits.com/

Video's

Trailer

Gameplay

Game

Storyline:

"The Goddess Altea, creator of the land of Lagendia, is poisoned by her evil sister Vestinel. The poison can only be cured using an antidote made using the source of the poison itself, Vestinel's magic grail, which has disappeared somewhere within Lagendia. The players as heroes of Lagendia must comb the land fighting evil dragons in order to find power stones that enable them to communicate with the sleeping goddess in order to find the grail, wake her and save the world."

Features:

Wham and bam your way with these awesome skills in Dragon Nest, an online MO action RPG where infinite 3D space combat gives you unlimited battle possibilities. Pump that adrenaline sky high as you take on ferocious monsters and savage bosses while showing off your personalized fighting style. Team up and sizzle the battlefield with a wide array of dazzling skills and let the outstanding talents of each team-mate secure the sweet taste of victory. It’s non-stop action, not for the faint-hearted!

System Requirements:

Classes:

Instinct Guild

Ik heb een level 24 priest en ik speel op westwood server.
Ben trouwens op zoek naar members voor de guild "Instinct", gezelllig, PvP etc.! Als jullie belang bij hebben voor dungeons, grinden. Laat maar een PM achter ;). De guild is nu level 2, en het is een internationale guild.

GoT'ers

Stuur maar een DM als je in dit lijst wilt.

GoT-naamDragon Nest IGNServerMain characterJob
Navi24DaibieWestwoodClericPriest
SplendidSplendidyWestwood?Priest
Dave2hdDaafWestwoodClericPaladin
KolkmanKolkmanWestwoodSorceressElemental Lord
LabsTipJrLabsTipJrWestwoodSorceressElemental Lord
MykeSaemirenWestwoodSorceressForce User
MuskaladeMuskaladoSpringwoodSorceressForce User
GrimezCocijoSpringwoodWarrior?
EzjaxIcareLessSpringwoodWarriorPaladin

Contact

Heb je nog opmerking, commentaar, informatie hoor ik het graag! :) Want dit is namelijk mijn eerste topic.

[Voor 91% gewijzigd door navi24 op 22-09-2011 21:02. Reden: uitbreiden]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ziet er wel leuk uit, flink wat actie als ik zo die filmpjes bekijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 13:18
Goed initiatief, een eigen topic voor DN. Dat verdiend deze game ook echt wel. Ik speel nu een weekje deze game en speelt erg goed! Super vloeiend en weer eens een wat andere speelstijl dan de meeste MMORPG's.

Helaas nog niet beschikbaar in europa, maar gelukkig hebben we de Open beta SEA :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb al weer tijdje gespeeld, maar wordt wel snel eentonig. Vanaf zo'n lvl12 gaat exp een stuk langzamer, maar je kan amper parties vinden, iedereen zoekt dungeons voor hogere lvls.

Speel zelf Archer, maait aardig door de dungeons heen, nu dacht ik 14 dus bijna tijd voor de volgende job. De andere classes heb ik van lvl4 t/m 9, elke class heeft zijn compleet eigen startgebied/questchain, dat langzaam naar elkaar toe loopt, dus gelukkig wel wat variatie mocht je meerdere classes spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• navi24
Welk server spelen jullie?

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2022

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Welke server speel jij? Als topic starter is het misschien een idee om in de TS te zetten welke server jij speelt. Of een lijstje met wie op welke server, maar 1 server lijkt me het handigste ;)

Ben zelf nog niet begonnen, net geïnstalleerd en geregistreerd. Ik kies maar eventjes een server uit, als het niet de goede is kan ik altijd nog restarten :) Ben benieuwd, heb wel zin om wat hack & slash te doen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Splendid
Ik zit op Westwood. Er moet daar ook een Nederlandse guild zijn, Solar, maar ik heb ze nog niet kunnen bereiken.

http://forum.cherrycredit...guild-solar-is-recruiting

[Voor 29% gewijzigd door Splendid op 04-09-2011 09:59]

• navi24
daves2hd schreef op zondag 04 september 2011 @ 05:19:
Welke server speel jij? Als topic starter is het misschien een idee om in de TS te zetten welke server jij speelt. Of een lijstje met wie op welke server, maar 1 server lijkt me het handigste ;)
Bedankt voor je tip :)
Splendid schreef op zondag 04 september 2011 @ 09:42:
Ik zit op Westwood. Er moet daar ook een Nederlandse guild zijn, Solar, maar ik heb ze nog niet kunnen bereiken.
Je kan momenteel bij mij in de guild joinen, ik en me broer zijn wel de enige nederlanders. :P

• Splendid
Wat is je ingame name? Mijne is Splendidy

[Voor 32% gewijzigd door Splendid op 04-09-2011 15:43]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zal straks restarten op Westwood dan :) Was op greenwood begonnen maar ben lv2 heb eigenlijk alleen eventjes kort de 1e quest gedaan om te kijken. ingame nick word dave2hd iig :)

Zoh lv10 archer :) weet niet of ik heel blij ben met de class keuze so far :P lijkt er op dat warrior meer in de buurt komt van wat ik wil :D

[Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 05-09-2011 05:32]

• navi24
Ik kan je trouwens niet vinden.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ah ja even een update
Heb 3 chars ondertussen wilde even wat meer proberen komt vast nog een vierde. Mn main is op het moment "Daaf" cleric lv15, mn archer heb ik even op lv10 gelaten. Ik weet niet of de search hoofdletter gevoellig is?

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
spelen er nog mensen dit spel? zag net voor het eerst een review op IGN. ziet er goed uit. maar ik kan niet vinden of deze al in Europa gelanceerd is

• Kolkman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-03 17:59
Ik ben hier gisteren mee begonnen, ik heb op dit moment een level 8 Sorcerer (eigenlijk sorceress omdat je alleen maar een vrouwelijk character kan kiezen met die class) op de server Westwood, dit is mijn enige charachter en zodra die level 15 is ga ik er een Elemental Lord van maken. Is er toevallig een guild in Westwood waar een Tweaker in zit?

Het is een heel leuk spel met een leuke gameplay, ik had niet verwacht dat die besturing zo fijn zou zijn.
Het leek me, aan de filmpjes te zien, helemaal niet fijn spelen maar het speelt wel fijn, het spel heeft ook een leuk dungeon-systeem, je kunt de dungeons vaker doen en je hebt verschillende moeilijkheidsgraden, je moet eerst de makkelijke versie spelen om de iets moeilijkere versie te kunnen spelen, ook kun je je armour (wapens ook?) enhancen om ze up-te-graden en zo meer levenspunten en manapunten te krijgen.

Verder ben ik nog niet echt heel bekend met het spel aangezien ik het nog niet lang speel, ik moet het spel dus ook nog een beetje verkennen maar tot nu toe is het mij zeer goed bevallen.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik speel het af en toe dan doe ik een paar dungeons/quests.
lv16 paladin speel ik het meeste mee nog. speel zo ver eigenlijk bijna alleen maar solo omdat random party's niet echt een doel lijken te hebben waar ze heen gaan of je er toch weer uit geschopt word. Ben heel snel gestopt met kijken naar party's. Dat is dan weer jammer, had gehoopt dat party's ook meer gefocust kon zijn op quests en gebieden (je kan filteren maar 95% van de party's hebben alle gebieden aan staan op dit level tot hoog level bij cerebrus en sea dragon bijv). Hopelijk komen daar nog verbeteringen op.

@degged, eu versie zla nog heeeel lang duren gewoon de sea versie spelen die nu beschikbaar is. Alles is engels dus daar zul je geen problemen vinden :)

@Kolkman, armor geeft inderdaad +mana en + health en wapens + damage (schilden + defense). Tot level6 is veilig hoger geeft risico dat het item verloren gaat tenzij je een duur item uit de itemshop gebruikt :P Ik heb er op dit level nog geen behoefte aan in ieder geval, maar kan me wel voorstellen op hogere levels dat je een wapen verder wil verbeteren.

Anoniem: 308200

Spelen jullie nou de SEA versie of die van nexon.net? (global?)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nexon is afaik IP blocked, SEA is voor iedereen speelbaar.

En Nexon EU is nu te druk bezig met Vindictus :P

[Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2011 20:09]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 308200

SinergyX schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:09:
Nexon is afaik IP blocked, SEA is voor iedereen speelbaar.

En Nexon EU is nu te druk bezig met Vindictus :P
Ik heb 'm ondertussen gedownload. Hij blijft alleen nu elke keer hangen bij de GPK update.

• navi24
Ja, vandaag lukt het bij mij ook niet bij het opstarten van Dragon Nest. Tevens lukt de website zelf ook niet. Ik hoop dat de level cap omhoog gaat, want ik word langzamerhand moe van steeds level 24 =_="..

EDIT: Gefixed :0! Maar ik word weer automatisch disconnected from server....

[Voor 15% gewijzigd door navi24 op 16-09-2011 16:40]

Anoniem: 339380

Ben het spel zelf ook aan het spelen, level 6 warrior nu. Vrienden van mij willen ook spelen maar de GPK update blijft bij hen steeds vast zitten 5/11 op het bestand GPE2.E. Ook geeft adaware aan dat het malware is..
Iemand enig idee hoe dit op te lossen(op google zo niks kunnen vinden), ook als ze hun antivirus etc uitzetten blijft hij vastzitten op 5/11.

Anoniem: 423133

mijn update blijft inderdaad haperen op 5/11
als ik installeer met mijn ad aware aan krijg ik een fout melding,
maar ook met ad aware uitgeschkeld geraakt ik niet verder dan 5/11

Uploaded with ImageShack.us

[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 423133 op 17-09-2011 16:56]

• navi24
Plaatst het bestand (of beter het hele Dragon Nest mapje) in het exception list, daardoor voorkomt dat Ad-Aware de file niet meer gaat scannen.

We spelen op Westwood, welk server spelen jullie op?

[Voor 16% gewijzigd door navi24 op 18-09-2011 00:31]

• Kolkman
Ik speel ook op Westwood, zoals eerder vermeld, ik ben ondertussen een level 13 Sorceress zonder guild.
Is het niet een idee om hier een guild op te starten? Als iemand weet hoe dat moet, wat vast niet lastig zal zijn.

Misschien is het ook leuk om een lijstje in je beginpost te maken van iedereen op welke server ze spelen en onder welke naam.

In mijn geval zal dat het volgende zijn;
Tweakernaam: Kolkman
Server: Westwood
Character: Kolkman

Het is maar een idee'tje.

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-03 08:36
Gisteren begonnen met spelen samen met 2 vrienden op Springwood. Ben een level 12 Sorcerer genaamd Muskalado. Ben van plan om een Force-User te worden op level 16. :)

Al aardig wat achievements en titles gekregen. Al een paar dungeons zelfs op Abyss niveau gedaan, wat best moeilijk kan zijn.

Ik zat al een tijdje uit te kijken naar dit spel. :)

• navi24
Kolkman schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:11:
Ik speel ook op Westwood, zoals eerder vermeld, ik ben ondertussen een level 13 Sorceress zonder guild.
Is het niet een idee om hier een guild op te starten? Als iemand weet hoe dat moet, wat vast niet lastig zal zijn.

Misschien is het ook leuk om een lijstje in je beginpost te maken van iedereen op welke server ze spelen en onder welke naam.

In mijn geval zal dat het volgende zijn;
Tweakernaam: Kolkman
Server: Westwood
Character: Kolkman

Het is maar een idee'tje.
Added :), ik ben al tijdje bezig met het opbouwen van een guild.. Maar het lukt maar niet echt, omdat andere mensen niet echt actief zijn of ze liggen in Azië.
Het is wel een goed idee om een Tweakers guild op te starten.
Wat zou het naam worden, gewoon Tweakers of GoT of ....? Aangezien ik 200 gold heb, kan ik meteen aan beginnen met de guild (en logo voor 100 gold als het goed gaat) :).

• Kolkman
Ik denk dat je de guild het beste 'Tweakers' kunt noemen, lekker makkelijk en iedereen weet waar het van is. :)
Ik zie dat er bij mij nog geen 'Job' is ingevuld, hier kun je alvast Elemental Lord invullen aangezien ik die ga kiezen, ik ben nu al level 14 dus dat zal niet zo lang meer duren voordat ik die job heb.

Wij spelen met een clubje van pak hem beet 6-7 man op Springwood. Paar zijn rond de level 10 paar rond level 16. Hele weekend een beetje gespeeld met zijn allen en we zijn eigenlijk heel positief op een paar kleine dingen na. Denk dat we ons hier wel mee gaan vermaken tot GW2 uit gaat komen.

Speel zelf op het moment een Cleric-Priest. Heerlijk Abyss dungeons soloen met die dikke aoe! Gisteravond level 18 gedingend en heb ook nog een warrior op level 10 en ben begonnen aan een archer! ( Wel ff wennen van 2 melee classes naar een ranged, melee toch iets simpeler)

Edit: In-game naam is trouwens Cocijo!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 339380 op 20-09-2011 06:43]

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 13:52
Aan de hand van dit topic ben ik samen met een vriend ook op Westwood begonnen, beide nu lvl 11. Hij gaat een Paladin worden en ik twijfel nog als Sorceress.

Uiteraard is het leuk om in een Nederlandstalige guild te zitten, voeg ons maar toe:

LabsTipJr
TheDeen

Update: Ik denk dat ik een Force User word, skills zien er wel nice uit :)

[Voor 12% gewijzigd door LabsTipJr op 20-09-2011 13:43]

• navi24
Wie wil de leider zijn van de guild Tweakers? Aangezien ik al een guild heb opgestart (Instinct):P. Ik doneer wel als je niet genoeg gold heb. Ik ga beginnen met een nieuwe poppetje. Ik zit te denken aan 2de job Force User of Paladin.

@Kolkman, edit!
@Grimez, ahh jammer dat je op Springwood speelt, hebben jullie zin om op Westwood te gaan spelen? ;)

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 08:51
zo, ook ik heb me laten verleiden door dit spel... ben hem op dit moment aan het downloaden..
Ben op dit moment in afwachting op spellen zoals torchlight 2, Diablo 3 en vooral guildwars..
Hoop dat deze game mij weer even stil kan houden..
Zodra ik hem aan het lopen heb zal ik even mijn nickname posten.. zal een char op westwood aanmaken..

CU

edit: het lukt me niet om de installer op te starten.. hij geeft aan dat het een onveilig bestand is.. daarna vraag hij me met welk programma hij hem moet openen..

heb op de forums gezocht maar veel mensen met hetzelfde probleem, zonder oplossing.. helaas..

[Voor 27% gewijzigd door Rambie op 20-09-2011 20:59]

• Kolkman
@Rambie: Zodra je het bestand hebt gedownload met je de naam van het bestand wijzigen en er simpelweg .exe achter te zetten.
Zo wordt het een bestand die je dubbelklilt en dan het spel zal installeren.

EDIT: @Navi24: Ik wil best wel de guild opstarten, Navi24, ik heb er alleen het geld niet voor en ik weet niet precies hoe dat moet.
Zodra ik dat uitgevonden heb wil ik dat wel voor je doen.
Kan je zelf niet een guild maken door eerst je huidige guild te verlaten? Je gaat die guild toch uit als je in 'Tweakers' komt, of zie ik dat verkeerd?

[Voor 47% gewijzigd door Kolkman op 20-09-2011 22:19]

• navi24
Ik maak een nieuw poppetje, die gaat in Tweakers joinen.
Hoeveel gold kost het om een guild op te bouwen?

[Voor 30% gewijzigd door navi24 op 20-09-2011 22:33]

• Splendid
Leuk dat er hier wat meer activiteit is! Zo ook weer eens even spelen. Mijn main is een priest BTW :)

@Navi24: Haha nee dankje ;). Heb nu 3 characters boven level 10, geen zin om dan ergens anders weer opnieuw te beginnen!:P

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-01 22:30
Ik speel dit ook (af en toe). Ben nu een level 16 Force User genaamd 'Saemiren'. Voeg me maar toe als je wilt (speel op Westwood).

Zodra die Tweakers guild er is, zal ik wel willen joinen! :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze game ziet er wel leuk uit. Die ga ik ook maar eens proberen. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Kolkman
Ik heb zojuist de guild 'Tweakers' aangemaakt.
Momenteel is alleen Myke (Saemiren in-game) lid, je kunt dus één van ons whisperen voor een invite, mijn in-game naam is Kolkman.

@Navi24, het blijkt dat een guild opstarten maar 1G kost, dat had ik nog wel over, ik dacht dat het meer zou kost, vandaar dat ik dacht dat ik niet genoeg zou hebben.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het gratis?
zoja, download link in de TS zetten is dan wel handig.

• Kolkman
Ja, het is gratis en er staat een link naar de website in het beginpost, vanaf daar kun je het spel downloaden.

• Ookami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08-2020
Heb paar dagen gelden ook Dragon Nest ontdekt en ben ook serieus op zoek naar een fatsoenlijke internationale server. Bijna alles lijkt lvl 24 gericht tot nu toe, dus dat schiet niet zo op. Moet alleen even kijken op welke server ik eigenlijk speel :D

• Myke
Gisteravond zaten we al met 5 (of was het 6) Tweakers in de guild, niet slecht dus! :D

Ik ben nu een level 17 Force User, en -eindelijk- krijg ik nu Rough Agates gedropt, zodat ik mijn gear kan enhancen! :o Werd wel tijd, aangezien ik nog steeds deels level 10 gear gebruik :+

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Dinsdagavond kon ik helaas niet meer spelen, omdat de game om een of andere reden niet inlaadde, maar gisteravond wel eventjes kunnen spelen. Ik moet zeggen dat het wel lekker weg speelt. Totaal anders dan verwacht. Dat dan weer wel, maar desondanks ziet er allemaal leuk uit.
Alleen het idee dat je bepaalde zones met party daar binnen kunt/moet gaan, moet ik nog wel aan wennen.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Kolkman
Het was inderdaad gezellig gisteravond, We hebben nu 6 leden in de guild, Navi24, jij bent volgens mij de enige van Westwood (die in het lijstje staat) die nog niet in de guild zit, ik weet de ledenlijst niet uit mijn hoofd :c.
Ik heb ieder lid rechten gegeven om een invite te sturen dus als je er in wilt moet je één van hun PM'en (Saemiren, LabsTipJr zitten sowieso in de guild, de rest van de namen ben ik even kwijt en ik zit nu op een pc zonder Dragon Nest), dit geldt voor iedereen in Westwood die dit leest. :)

Anoniem: 423722

Ik zit zelf op springwood.
Heb daar een 24 EL, 24 acro en een 21 Paladin dus ik ga helaas niet over naar westwood! Zoals het er nu naar uitziet blijf ik de paladin spelen...

IGN: IcareLess (pala)

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 21:11

dommerick

is domm

Zo mijn warrior is nu lvl 13. Ik moet toegeven dat ik het zwaaien met mijn axe toch wel erg leuk vind. Mis de knockup van mijn hamer wel, maar ach. Is abbys nog veel moeilijker dan master ? Tot nu toe enkel master gedaan. Dit is wel grappig, maar niet super lastig.

Heeft geen signature.

• Kolkman
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, ik heb alleen nog maar Masters gedaan in mijn eentje en ik heb gisteren met twee anderen Abyss gedaan, dit was niet al te moeilijk ook al ging ik een keer bijna dood omdat de boos het nodig vond om mijn af te slachten, zij waren allebei level 13 en ik level 15, misschien heeft het daar mee te maken.
Vanavond even een solo Abyss proberen.

abyss solo'en is mogelijk maar niet altijd eenvoudig, ligt ervoor namelijk aan welke dungeon je doet!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18

SkyStreaker

Move on up!

Ik ga eens kijken, Paladin's zoals ze moeten zijn: defensieve tanks - daar zeg ik geen nee tegen.

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• Kolkman
Nu je het zo over dat tanken hebt, hoe werkt dat precies? Al die monsters vallen toch willekeurige mensen aan of zie ik dat verkeerd?
Gisteren heb ik namelijk met 2 anderen een dungeon gedaan en we werden allemaal aangevallen door alles.

sommige classes hebben skills die zorgen voor extra agro, dit geldt o.a. voor paladin en merc.
Maar ik geloof dat mobs beginnen met het aanvallen van de eerste die ze "zien"

• Kolkman
Ah oké, weer wat geleerd. :)

• dommerick

dommerick

is domm

Ik ga gewoon verder met mijn merc. Alleen die abp is elke keer zo snel op. Dan stap ik altijd maar over op mijn tweede character, maar ook daar is het al vrij snel gedaan. Is het efficienter om gewoon zonder abp door te lvlen?

Heeft geen signature.

• Kolkman
Als je ABP op is kun je het beste quests gaan doen denk ik, die ABP zorgt namelijk voor een dungeon-bonus.
Als je graag op twee characters wilt blijven spelen kan je dit dus op beide characters doen.

• dommerick

dommerick

is domm

Ik doe non-stop quests. Maar het is dus effectiever om eerst een dungeon te grinden op hoog niveau (master/abyss) en dan vervolgens pas te gaan questen?

Heeft geen signature.

• Kolkman
Dat vind ik persoonlijk fijner, of dat beter werkt weet ik niet zeker maar ik denk van wel.
Maarja, ik kan het ook fout hebben hoor, zo heel veel ervaring heb ik nog niet om hier goed over te kunnen oordelen.

Ik heb zelf gehad dat als ik alleen maar speel met ABP dat ik snel achter loop op mijn quests, ben dan 19 en doe lvl 16 quests die haast niets meer opleveren dus zonde van de boost.

Persoonlijk zou ik ook aanraden (als je sneller andere chars wilt levelen) dat je eerst een char 24 maakt. Je krijgt dan een max lvl bonus na het halen van een dungeon en dan gaat het lvlen zonder abp ook wat sneller. heb nu twee 24 chars en mijn paladin krijgt per master run 10% ipv van eerst 7,5% ofzo als ik het goed heb.

• Kolkman
Nu net mijn eerste Abbys solo gedaan op level 15, ik vraag me af of ik misschien beter een andere had kunnen doen. :P
Ik heb (Lv.12~14) Forest Sanctuary gedaan, die ene met die Gargoyle (waterspuwer) op het einde, bij het aller-eerste groepje met monsters had ik al moeite, die vind ik altijd irritant met die vrouwen die constant op je springen.
Enfin, ik heb me door die dungeon geloodsd, verder best simpel, kom ik aan bij die Gargoyle, blijken het er twee te zijn! Drie keer dood gegaan daar, zodra je er één dood hebt, is die andere en eitje.
Na die dungeon ben ik level 16 geworden, ik speel nu terwijl ik dit typ dus verder heb ik nog geen voortgang geboekt.

• navi24
Heeey, ben je nog online op Dragon Nest? :)

• Kolkman
Ik ben er nu weer.
Ik heb je in mijn vriendenlijst staan, zodra je online bent zal ik je een invite sturen. :)

• Myke
Hieronder een link naar een handige guide over Dimensional Keys en Rabbits! :)

Guide to farming dimensional keys and its uses

Speel het ook nog steeds, samen met het clubje waar ik vroeger oa. WoW, Rift en Minecraft mee heb gespeeld. Iedereen vind het tot nu toe echt nog een leuk spel, wat veel zegt want normaal gesproken haken ze na de eerste paar levels wel af ;).
Mijn priest is nu lvl 23. Heerlijk Abbys dungeon soloen en vandaag de eerste dungeon gedaan die ik echt pittig vond op master, kan zo ff niet meer op de naam komen, veel te lang doorgespeeld vannacht, maar er was een grote Gargoyle op het eind. Tijd om naar bed te gaan, morgen level 24 en misschien Minotaurs nest maar is proberen (veel lfg van voorbij zien komen).

haha prayers refuge was dat dan! Dat is inderdaad een van de wat moeilijkere dungeos. Mino nest is wel leuk, maar de baas is soms echt te OP. Kan met bepaalde skills haast je gewoon al je leven weg nemen als die raakt!

• Nafraq
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05-2019
Ben gisteren ook maar begonnen met een archer nu lvl 10.
En ik moet zeggen het is aardig leuk om te spelen.
Had het niet verwacht, dacht dat het een slap aftreksel was om jongere spelers van hun zakgeld af te troeven maar tot zover zeker het spelen waard.

Zit trouwens ook op Westwood zit nou wel heel erg te twijfelen welke richting ik op zal gaan op lvl 15.

• Myke
Nafraq schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:02:
[...]
Zit trouwens ook op Westwood zit nou wel heel erg te twijfelen welke richting ik op zal gaan op lvl 15.
Dat ligt een beetje aan jouw voorkeur. Acrobat is meer close combat, Bowmaster is meer ranged combat.

Misschien dat je je keuze kan maken als je de skill filmpjes bekijkt. Rechter muisknop op een skill of iets dergelijks.. ;)

• Nafraq
Myke schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:43:
[...]

Dat ligt een beetje aan jouw voorkeur. Acrobat is meer close combat, Bowmaster is meer ranged combat.

Misschien dat je je keuze kan maken als je de skill filmpjes bekijkt. Rechter muisknop op een skill of iets dergelijks.. ;)
Ja ik zie wel denk dat ik toch maar voor de range ga, blijkt dat de acrobat erg moeilijk te controleren is zeker in PVP. Het is meer een combo build even in de skill simulator alvast kijken hoe of wat. vanvond maar verder het is toch wel leuk om triple S te krijgen in "master?" in je eentje. ik had alleen wel verwacht dat de rewards beter zouden zijn dan.

Is het trouwens mogelijk om de skill tree te resetten op een bepaald moment of niet ?

[Voor 5% gewijzigd door Nafraq op 23-09-2011 11:22]

• Kolkman
Nafraq schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:02:
[...]
Is het trouwens mogelijk om de skill tree te resetten op een bepaald moment of niet ?
Dat vroeg ik me ook al af, ik heb het nergens kunnen vinden, ik zou dit ook graag willen.

• Nafraq
zal me niet verbazen dat het kan tegen betaling...

(misschien ook wel handig om in de TS te zetten.. skill simulator :P) http://dn.mmosite.com/tool/skilltree_t3.shtml

bij je class change krijg je een skill reset en anders in de cash shop kopen

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 13:52
Kolkman schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:17:

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, ik heb alleen nog maar Masters gedaan in mijn eentje en ik heb gisteren met twee anderen Abyss gedaan, dit was niet al te moeilijk ook al ging ik een keer bijna dood omdat de boos het nodig vond om mijn af te slachten, zij waren allebei level 13 en ik level 15, misschien heeft het daar mee te maken.
Vanavond even een solo Abyss proberen.
Dat ging toch best prima Kolkman? Dat waren namelijk TheDeen en ik :) Het leek voor ons alsof je veel last had van lag, wellicht dat je daardoor vaker geraakt werd. Wij doen namelijk regelmatig een abyss met z'n 2-en 3 lvls boven ons eigen level. Dat is haalbaar, echter is lag dodelijk in dat geval.

Is het een idee om mijn Teamspeakserver open te stellen voor die paar enthousiastelingen van Dragon Nest die op Westwood zitten?

[Voor 8% gewijzigd door LabsTipJr op 23-09-2011 13:30]

• Kolkman
Ik had inderdaad wat lag, mijn draadloze internet is niet altijd even goed aangezien ik de zolder als slaapkamer heb en de router op de begane grond staat, op mijn vaste computer heb ik daar totaal geen last van.

Het lijkt mij wel leuk om met de mensen te kunnen praten in plaats van alleen maar te typen dus als je een servertje op zou kunnen zetten, zou dat mooi zijn wat mij betreft.

• navi24
Myke schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:43:
[...]

Nice guide Myke :D, vooral die "Sanctuary Core Master or Hard Mode" (lvl 22+). Kan ik hoop geld mee verdienen ;)!

Teamspeak is nice inderdaad.

• Nafraq
Ik heb er wel weer zin in paar uurtjes mezelf met het spel te vermaken.
Zie jullie in 3 uurtjes wel online :P
Westwood - Niri

• WhizzCat
  • Laatst online: 17:42

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hoe in vredesnaam kom ik in het Tweakers guild? :P

Ingame naam is Ukkie

Ik heb al geprobeerd Kolkman als friend toe te voegen, lol. Tot nu toe vind ik het wel een redelijk gameplay. Ben benieuwd wat er nog komen gaat :)

-edit-

Wat een prutzooi, als de server vol is kan je er niet meer bij :D

[Voor 14% gewijzigd door WhizzCat op 24-09-2011 10:44]

Foto zooi | Arduino, Lego en IoT
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Nafraq
WhizzCat schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:52:
Hoe in vredesnaam kom ik in het Tweakers guild? :P

Ingame naam is Ukkie

Ik heb al geprobeerd Kolkman als friend toe te voegen, lol. Tot nu toe vind ik het wel een redelijk gameplay. Ben benieuwd wat er nog komen gaat :)

-edit-

Wat een prutzooi, als de server vol is kan je er niet meer bij :D
als de server full is gewoon ff wachten gaat sneller dan je denkt...
misschien dat we vandaag ook maar de guild joinen als men nog een archer nodig heeft :P

• WhizzCat
  • Laatst online: 17:42

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Mja, helaas ben ik vrij ongeduldig. Als ik wil spelen, moet ik gewoon direct kunnen inloggen. Dit is echt niet iets waar ik geduld mee heb :+

Foto zooi | Arduino, Lego en IoT
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• dommerick

dommerick

is domm

Voor diegene die snel lvl 24 wilt worden. Dark tower geeft 15% xp in zo'n 7 minuten solo (5 min duo) per run. Je wordt er alleen niet zo rijk van. Een beetje sophia powder en rough agate en dat was het wel.

Heeft geen signature.

• Myke
dommerick schreef op maandag 26 september 2011 @ 01:29:
[..] Je wordt er alleen niet zo rijk van. Een beetje sophia powder en rough agate en dat was het wel.
Rough Agate is toch niet verkeerd? :) Heel handig om je eigen gear mee te enhancen, en als dat gedaan is, kan je ze voor een leuke prijs verkopen (of heraldry's mee maken)!

Even iets anders, wat doen jullie met loot dat jullie niet zelf nodig hebben? Denk hierbij aan magic/rare equipment voor andere classes, heraldry's die je niet nodig hebt, skill books, revert cubes, al die verschillende gems (sapphire, diamonds, etc)?

Verkopen jullie dat aan de NPC? Zet je het in de Auction House? Disassemble je het?

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vandaag ook maar weer eventjes stukje gespeeld. Nog steeds level 16 heb het spel niet meer gespeeld verder de afgelopen weken. Mis een beetje interactie met party's en zo. Alles solo doen is wel te doen zelfs abyss met moeite over het algemeen :P Maar toch wordt het saai, de quests zijn ook niet heel boeiend verder op de xp reward na dat wel lekker is zeker solo omdat je toch niet zo snel door dungeons gaat.

@Nafraq: Thx voor de skill calc! :D Was ik nog naar opzoek maar kon hem niet zo gelijk vinden.

edit: Ik verkoop tot nu toe alles aan npc's ben niet zo heel actief dus op zo een veiling letten is me te veel moeite. Als ik meer tijd en energie in het spel ga steken heb ik denk ik genoeg te mopperen over hoeveel gold ik heb mis gelopen :D

[Voor 19% gewijzigd door daves2hd op 26-09-2011 16:09]

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:30
Ik zie dit topic nou pas :+
Ik speel al een jaar op Dragon Nest CN en heb een lvl 50 Force User ( Majesty ) een 45 Bow Master ( Sniper )
en een 37 Paladin ;)

En ik vind het nog steeds een erg leuk spel, zit in een clan met ongeveer 200 engelsen dus er komt zeker nog wel een jaar speeltijd bij :+
Als je vragen hebt , vraag maar raak.

[Voor 7% gewijzigd door Spekker op 26-09-2011 16:17]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Anoniem: 424328

heey ik heb net de game geinstalleerd maar als ik de game op start ik krijg steets de melding.

An error occured while logging in please go to dragonnest.nexon.net for troubleshooting support.

ik weet maar niet wat ik moet doen ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

leuke voor Spekker dan, hoe draait de bow-user een beetje op hogere lvls? Ik voel me nu (13 :P) nog niet bepaald echt de master of range, mede omdat melee ook nog steeds aardige damage doet.

• Myke
Anoniem: 424328 schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:01:
heey ik heb net de game geinstalleerd maar als ik de game op start ik krijg steets de melding.

An error occured while logging in please go to dragonnest.nexon.net for troubleshooting support.

ik weet maar niet wat ik moet doen ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Misschien heb je de verkeerde cliënt gedownload? Heb je 'm van http://dn.cherrycredits.com/ gehaald?

edit: Nu maar weer wat quests gaan doen, wil toch wel zo snel mogelijk level 24 worden :) See you ingame ;)

[Voor 10% gewijzigd door Myke op 26-09-2011 20:45]

• Spekker
SinergyX schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:59:
leuke voor Spekker dan, hoe draait de bow-user een beetje op hogere lvls? Ik voel me nu (13 :P) nog niet bepaald echt de master of range, mede omdat melee ook nog steeds aardige damage doet.
De bowmaster is een van de beste DPS classes op hogere lvls, mede doordat bowmasters standaard meer Agi hebben dus meer Crit. En op lvl 32 krijg je ( ben even de naam vergeten ) ''Arrow Shower'' schiet je een shitload aan arrows de lucht in, en dat word je main DPS skill later.
Ik snap dat het nu nog niet zo spectaculair is maar de long range skills + vrij hoge damage later maken alles goed, geloof me ;)

• Splendid
Spekker schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:31:
[...]

De bowmaster is een van de beste DPS classes op hogere lvls, mede doordat bowmasters standaard meer Agi hebben dus meer Crit. En op lvl 32 krijg je ( ben even de naam vergeten ) ''Arrow Shower'' schiet je een shitload aan arrows de lucht in, en dat word je main DPS skill later.
Ik snap dat het nu nog niet zo spectaculair is maar de long range skills + vrij hoge damage later maken alles goed, geloof me ;)
Jammer dat we niet verder kunnen dan lvl 24 ^^

• Spekker
Ja weet ik, maar NA krijgt binnenkort al de lv 40 update dus SEA zal niet lang daarna volgen denk ik ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje dus het Dragonica principe, daar heb je soortgelijke skill die tot hoge lvls ook zorgt voor je main dmg en combo. Wil nu steeds inloggen, kom ik in een lege 'stad', NPC's nergens te zien, skills niet zichtbaar, maintenance ofzo?

• Spekker
Als je meer informatie over DN wilt kan je ook altijd hier nog even kijken : http://forum.mmosite.com/board/2-49.html
Staat ook heel veel informatie over DN en het forum van de clan waar ik in zit is daar ook te vinden :+

[Voor 5% gewijzigd door Spekker op 26-09-2011 22:04]

• Splendid
Ik speel nu op aanraden van jou een archer, speelt wel lekker weg moet ik zeggen.

IGN: Splendidi

Spekker schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:00:
Ja weet ik, maar NA krijgt binnenkort al de lv 40 update dus SEA zal niet lang daarna volgen denk ik ;)
je bedoeld de lvl 32 update... saints heaven

• Myke
SinergyX schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:01:
[...] Wil nu steeds inloggen, kom ik in een lege 'stad', NPC's nergens te zien, skills niet zichtbaar, maintenance ofzo?
Geen idee, ik kon gisteren rond die tijd gewoon spelen.
Spekker schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:13:
[...] Als je vragen hebt , vraag maar raak.
Okay, kan jij mij misschien vertellen wat ik met al die gems moet? (Sapphire Fragments, Crude Topaz, etc)
Anoniem: 423722 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:37:
[...]
je bedoeld de lvl 32 update... saints heaven
Interessant, heeft iemand enig idee wanneer deze update naar SEA komt? :)

Nog niet bekend wanneer het naar SEA komt, we krijgen vandaag de theme park / dark lair update. over het algemeen loopt SEA wel een maand (3/4 weken) achter op NA. maand later met OBT, maand met minonest en maand later met de update van vandaag, dus mijn gok zou zijn over een maand.

• Myke
Anoniem: 423722 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:44:
Nog niet bekend wanneer het naar SEA komt, we krijgen vandaag de theme park / dark lair update. over het algemeen loopt SEA wel een maand (3/4 weken) achter op NA. maand later met OBT, maand met minonest en maand later met de update van vandaag, dus mijn gok zou zijn over een maand.
Makes sense :)

Hier meer informatie over de update van vandaag (op SEA):
http://dn.cherrycredits.com/ schreef op maandag 26 september 2011:
Dear Players,

There will be a game patch update on 27 September 2011 from 1000HRS to 1500HRS (GMT+8). The game service will be unavailable during this time.

[New Content]
- Wonderful Theme Park
- Dark Lair
- New PVP Mode: Ghoul Mode
- 1v1 PVP Ladder
- Cash Shop Update (Item Protection Magic Jelly, Trading House Ticket, Beginner Package: Value)

More information coming soon!

We highly recommend that you log out of the game before the stipulated time to avoid any item loss.

Update at 1445HRS: Game patch downtime will be extended by one hour till 1600HRS (GMT+8).

Discussion: http://forum.cherrycredits.com/forum/topics/view/notice-game-patch-on-27-sep
Bron: http://dn.cherrycredits.c...itle=game-patch-on-27-sep

• Nafraq
Ben nu ook bowmaster (lvl 16) en heb van het weekend ook een sorceress gemaakt (lvl 14 nu).
Sorceress was gigantisch sterk aan het begin vna het spel combos 150+ heb ik toch al meerdere malen gehaald maar begint nu toch echt zwakker te worden op het moment.

De bowmaster is echt een top class in mijn ogen. Gooi je agi omhoog en de critical damage vliegt ze om de oren. kan goed meekomen met lvl 24 groep. in het begin vonden ze het niet zo verstandig dat ik erbij was maar had me in het begin al goed kunnen bewijzen (telkens een na hoogste of hoogste damage dealer). alleen die manticore heb ik nog steeds verschrikkelijke moeite mee kan de "torpedo" aanval nog steeds niet ontwijken (springen).
Je moet net voordat het zijn aanval wil doen al in de lucht zijn en heb nog moeite dat goed te timen.

Enigste waar ik nog steeds mee zit zijn je inv. slots ik heb gewoon te weinig van al die "rare" equip en items die ik krijg in de abyss runs.

Wat moet je trouwens doen met de " fragment of dimensial ... " dat wat je krijgt van de bunny. ik heb nou iets van 100 stuks.
Myke schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:54:
[...]

Makes sense :)

Hier meer informatie over de update van vandaag (op SEA):

[...]

Bron: http://dn.cherrycredits.c...itle=game-patch-on-27-sep
Dus dat wordt vandaag niet spelen of zie ik dat nou verkeerd ? 5pm - 10pm GMT+1

[Voor 14% gewijzigd door Nafraq op 27-09-2011 13:00]

• Myke
Nafraq schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:52:
Wat moet je trouwens doen met de " fragment of dimensial ... " dat wat je krijgt van de bunny. ik heb nou iets van 100 stuks.
"Collecting around 800-1000 pieces and u can exchange them with Heraldry Scholar Bailey to get random epic skill plates for ur class."
"The game service has resumed since 1600HRS (GMT+8). Have fun exploring the new content!"

Blijkbaar zijn ze al klaar met updaten :) Patchen gaat niet zo heel vlot, en ik lees op het forum dat er heel veel bugs zijn. Waarschijnlijk zullen ze later (vandaag) een bugfix uitbrengen.. :+

• Splendid
[...]
Dat zie je gelukkig verkeerd, onderaan het bericht staat:
The game service has resumed since 1600HRS (GMT+8). Have fun exploring the new content!

• Nafraq
Ben ik even blij dat ik af en toe dingen verkeerd zie :)

• dommerick

dommerick

is domm

...

De bowmaster is echt een top class in mijn ogen. Gooi je agi omhoog en de critical damage vliegt ze om de oren. kan goed meekomen met lvl 24 groep. in het begin vonden ze het niet zo verstandig dat ik erbij was maar had me in het begin al goed kunnen bewijzen (telkens een na hoogste of hoogste damage dealer). alleen die manticore heb ik nog steeds verschrikkelijke moeite mee kan de "torpedo" aanval nog steeds niet ontwijken (springen).
Je moet net voordat het zijn aanval wil doen al in de lucht zijn en heb nog moeite dat goed te timen.

...
Hoe kan je zien hoeveel dmg je doet ten opzichte van de rest? Want gisteren in minotaurs nest dacht ik dat ik het best aardig deed. Maar dat is puur gevoel natuurlijk.

Heeft geen signature.

• Nafraq
Volgens mij aan de punten die je verzameld ? zei iemand(cleric) dat ie 65K points had.. andere 2 (warrior+Cleric) had 43K en 48K ik had 56K. Dacht dat de punten van het killen/damage was ?

Extra punten voor het destroyen van items/oppakken zit er bijna niet bij wordt erg snel en hard gerushed naar de eindbaas. Was bij de spinnen (eindbaas zo'n gigantische spin) weet niet precies hoe die dungeon heette.

Met de minotaur zat ik de laatste keer op de laatste plek maar dat was volgens mij omdat ik 2 keer het loodje legde (dat springen... elke keer weer)

Btw wie moet ik lastig vallen voor een invite in de clan/guild?
Is de clan trouwens alleen GOT of vrij voor iedereen/ internationaal?

[Voor 11% gewijzigd door Nafraq op 27-09-2011 16:43]

• dommerick

dommerick

is domm

Ik kan inviten. 'dommz' inname. Echter heel actief is het nog niet. Ik ben niet de oprichter van de guild dus wat het idee achter invites is. Volgens mij gewoon tweakers en bekenden. Die punten komen ook van combo's. Veel combo's betekent echter niet direct veel dmg.

Dat de jelly in prijs verlaagd is gaat de economie wel beïnvloeden vermoed ik. Helaas gisteren net allemaal equip gekocht.

Heeft geen signature.

• Myke
Gisteren dan eindelijk level 24 gedingt! :D Nu dus op zoek naar de gear die elke level 24 zo'n beetje draagt :+ Eerst maar eens uitzoeken hoe je daar aan kan komen dus :)
Nafraq schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:08:
Btw wie moet ik lastig vallen voor een invite in de clan/guild?
Is de clan trouwens alleen GOT of vrij voor iedereen/ internationaal?
Als het goed is, kan iedereen in de guild inviten. Jij moet er dan alleen nog maar voor zorgen dat je een van ons online vind ;) Ik geloof dat de guild alleen voor GoT is :)
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee