Nee zie het als een CPU neem bv Game A gebruikt 1 6950 voor 80%insyN schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:13:
Dus volgens jou werkt Crossfire al wanneer je 800 x 640 reso neemt.
Dat zou best kunnen, maar het klinkt bij mij wat logischer in de oren als ik 2 x 6950 in mijn systeem heb, en ik speel een game, dat ie dan 1 videokaart 100% gebruikt en de crossfired videokaart de rest pakt om aan je settings te voldoen. Of werkt dat niet zo ?
Ik denk dat zodra je een game speelt en 1 van de 2 videokaarten kan alle settings aan, dat de 2e videokaart weinig tot bijna niks aan het doen is omdat ik denk dat een Crossfire videokaart meer een backup-videokaart is dan een kaart die ook 100% vol mee doet met zijn andere maat.
Kan zijn dat ik verkeerd zit, let me know.
wat gebeurt er als je fullscreen speelt met 2x6950 dan gaat de 1ste 6950 en de 2de 6950 het werk verdelen zodat je allebei rond de 40% lopen de eerste kaart zal altijd wat meer werk doen dan de tweede.
Als je een game windowed speelt zal bij crossfire maar 1 kaart gebruikt worden
ga voor de schermWebcustoms schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:17:
Laten we de vraag anders stellen. Mijn huidige scherm is een zes jaar oude iiyama ProLite E1900S. Voor 220 euro heb je een tweede dikke videokaart er bij. Maar voor dat zelfde geld kan ik eerst ook een heel leuk schermpje halen.
Wat is wijsheid in deze zaak?... begin nu te twijfelen of ik misschien niet betere eerst een nieuwe scherm kan halen. Want ik wil wel van het mooiste kunnen genieten.
( dit is een voorbeeld he van die FPS )
Enne @BOA wat ga je doen met je PC alleen gamen?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III