Volgens enkele berichten is het mogelijk om met andere Geforce kaarten, dan de gespecifeerde van adobe,
cuda versnelling te krijgen tijdens het editen.
zie hier bijv: http://www.cinema5d.com/viewtopic.php?f=29&t=14382
er zijn meerdere topics; zie ook adobe forums
Ik heb zelf de 275 gtx en na het volgen van de procedure krijg ik inderdaad deze optie, mercury gpu versnelling bij project settings.
Alleen als ik ga testen met bijvoorbeeld 3 video files over elkaar heen, gescaled met effects dan heb ik niet het idee dat het werkt, playback gaat stotteren.
Ik heb het dan over 3 Hd files, *.MTS formaat (1920/1080i) 50i
Ik zie bijvoorbeeld geen extra activiteit in de gpu, via gpu-z.
Het werkt volgens mij nog via de cpu.
Misschien hebben jullie ook een dergelijke ervaring en kunnen we elkaar helpen want ik heb nu even geen idee wat ik nog kan instellen. Of misschien is de video load gewoon te veel?
specs;
Q9550@3,4
8gig mem
3 aparte disks voor, source/scratch/program/output.
cuda versnelling te krijgen tijdens het editen.
zie hier bijv: http://www.cinema5d.com/viewtopic.php?f=29&t=14382
er zijn meerdere topics; zie ook adobe forums
Ik heb zelf de 275 gtx en na het volgen van de procedure krijg ik inderdaad deze optie, mercury gpu versnelling bij project settings.
Alleen als ik ga testen met bijvoorbeeld 3 video files over elkaar heen, gescaled met effects dan heb ik niet het idee dat het werkt, playback gaat stotteren.
Ik heb het dan over 3 Hd files, *.MTS formaat (1920/1080i) 50i
Ik zie bijvoorbeeld geen extra activiteit in de gpu, via gpu-z.
Het werkt volgens mij nog via de cpu.
Misschien hebben jullie ook een dergelijke ervaring en kunnen we elkaar helpen want ik heb nu even geen idee wat ik nog kan instellen. Of misschien is de video load gewoon te veel?
specs;
Q9550@3,4
8gig mem
3 aparte disks voor, source/scratch/program/output.
[ Voor 3% gewijzigd door ionicdog op 25-05-2010 14:58 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110