@xms_webcare
sinds 11 april zit ik zon
der internet. Heb me abbo opgeheven bij xms. ik ben overgestapt van xms naar
de concurrent kpn glasvezel. ik kon niet gelijk overstappen omdat
de lijn nog vrijgemaakt zou wor
den. Jullie moesten
de lijn vrij geven op 11 april. ik moest 5 werkdagen wachten tot ik op KPN aangesloten zou wor
den. Tot op
de dag van vandaag wacht ik nog op om aangesloten te wor
den Ik heb jullie vaak gebeld om te vragen of
de lijn is vrijgegeven. Ik kreeg als antwoor
den. - reggefiber geeft
de lijnen vrij, wij doen dit niet. Een an
der me
dewerker gaf weer aan dat kpn
de lijn vrijgeeft.
De an
der me
dewerker gaf weer aan
de lijn vrijgegeven is, of dat ik
de stekker eruit moest trekken zodat
de lijn vrijgegeven word. Hier word je toch niet vrolijk van? Ik heb een brief per post naar jullie verzon
den of
de lijn vrijgegeven kan wor
den. Dit heb ik op 6 maart verstuurd. Nog op he
den geen reactie op gehad. Ik heb emails naar jullie gestuurd. Reactie? no way. Ik word nog steeds van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik heb wel 10 tot 20 x gebeld naar xms. Ik ben naar
de xms winkel gestapt. ook daar wisten ze van niets. Reggefiber kon niets voor me betekenen. Ik zit nu 3 weken zon
der internet en telefoon!! Vandaag had ik weer gebeld naar xmsnet en krijg te horen dat
de lijn niet vrijgegeven is. Dit kan toch niet waar zijn??? Vandaag ben ik naar reggefiber gestapt, en hij heeft met jullie gebeld, en gaf idd aan dat
de lijn niet is vrijgegeven! Nu moet ik weer 5 werkdagen wachten. Ik had wel iets betere service van jullie verwacht. maar goed.. kunt uj iets voor me betekenen? is
de lijn nou echt vrijgegeven? is er een regeling met jullie te treffen over mijn laatste factuur? Het is jullie fout dat ik zolang zon
der internet telefoon zit! ik ben echt boos.