Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf Bunkerbeast, meer omdat die er wel stoer uitziet :P Maar zal vanavond die guide eens bekijken, daar stonden alle 'beste pets per job' in vermeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Volgens mij doe dan ik iets fout, als ik de reacties zo lees dat het spel te eenvoudig is.

Ik speel het op normal maar ik word bij alle 2 de bazen die je tegen kunt komen na het verslaan van Atlas(demo stukje) al compleet afgeslacht. Ik dacht zelfs even dat het de bedoeling was om expres dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
VTB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:20:
Volgens mij doe dan ik iets fout, als ik de reacties zo lees dat het spel te eenvoudig is.

Ik speel het op normal maar ik word bij alle 2 de bazen die je tegen kunt komen na het verslaan van Atlas(demo stukje) al compleet afgeslacht. Ik dacht zelfs even dat het de bedoeling was om expres dood te gaan.
welke bazen bedoel je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je al bekend bent met FF13, heb je al aardig tacische voorsprong. Moet zeggen dat lang niet altijd elke boss even makkelijk neerging, maar goed gebruik en switchen van paradigms is veelal sleutel tot succes.

Lang niet altijd ga ik voor 5ster, als ik het uberhaubt haal vind ik het al best :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB

VTB

1 baas = Aloeidai (in yaschas massif 010 AF)

andere is
spoiler:
Kan zo snel niet meer vinden hoe deze heet. Maar het is het stuk waar je Snow ineens tegenkomt en direct tegen zo'n groot rood plant slime geval moet vechten. Dit is nog helemaal in het begin van het spel meen 200 AF

En ja ik ben bekend met FF13. Heb daar zelfd alle Mark missies gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je bedoeld direct de eerste keer? Als je hem 1x hebt verslagen en je rent met z'n allen weg, moet je hem absoluut niet meer vechten, eerst wat anders doen.

edit, deze guide gebruik ik qua monsters:
http://www.neoseeker.com/...758-monsters-lists-stats/

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:22
Je bedoeld die Flan (tomatenplant?). Die zou goed te doen moeten zijn volgens mij, geen probleem mee gehad. Tot nu toe slechts 1 keer doodgegaan bij een boss, dat was meer omdat ik zelf niet oplette wat ik aan het doen was en nog slecht 1 medic lvl 1 pet had haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Heb de game gisteren 'uit'gespeeld tot de strand-scene.
Tot nu toe vond ik hem redelijk makkelijk terwijl ik hem op normaal speel. Heb wel vandaag de academy 400 AF geprobeerd, maar daar ben ik nog niet sterk genoeg voor. Ben nu eerst met de missies begonnen om de CP fragment te achterhalen.

Wat ik mis sinds FFXIII:

- Wapens en accessiores upgraden: Die Long Gui afslachten in FFXIII om de traphandonz ofzo iets te krijgen was echt geweldig en tegelijk ook frusterend wanneer je een gold nugget kreeg
- CP ontwikkeling: In FFXIII was dit beter weergegeven met die cirkels en keuze mogelijkheden. Nu is het een rol kiezen en op X drukken. In FFXIII kon je nog hier keuzes maken
- Party members: Monsters zijn leuk, maar real life personen met elk hun eigen verhaal.... De ene behermot die tegen de andere vecht vind ik een beetje onrealistisch

Lijkt me dat er voldoende mogelijkheden zijn voor DLC. Hoop dat die gratis gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:10
Ik zie niet helemaal hoe het crystarium uit deel 1 "beter" is. Je had daar per job een crystarium, dus 6 (lineaire) crystariums. Nu heb je een lineaire Crystarium, maar dan overzichtelijk voor alle jobs op 1 veld, resultaat is hetzelfde, alleen is die van XIII-2 overzichtelijker en sneller (immers geen switchen meer tussen job crystariums).

Maar, en dit is het belangrijkste waarom die van XIII-2 beter is, wat vooral het grote verschil is met het XIII cyrstarium is dat je vrij bent om je stats te bepalen van je characters. Je kan een Noel bouwen met 800 magic, als je dat wil. Je kan ze ook gelijke stats geven in str en magic ipv op 1 te leunen. Allemaal door de "large nodes" te gebruiken hoe je wil. In XIII moest je maar gewoon de characters nemen met hun stats, wil je een ander character dan Snow maar toch Snow's fuckload aan HP? Dan had je pech.

Wapens upgraden zit er nog steeds indirect in. Chocolina wil nog steeds drops van enemies, die ze dan voor een kleine fee zal craften naar wapens of accessories in haar shop. Maakt het upgraden wel overzichtelijker. Je kan van te voren zien wat je moet hebben, ipv het system van XIII, waar je vaak toch een keer online zat om te zoeken welk upgrade item er bij moet. Ondertussen ben je nog steeds materials aan het verzamelen zoals in XIII. Ook trapezodons zitten er weer in voor upgrades, dit keer alleen niet als drop van turtles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat vind ik juist erg slecht uitgewerkt in deel 2, totaal geen informatie wat je nu precies krijgt en lees je dit achteraf.. ben je gewoon de sjaak qua stats. Uiteindelijk heb je dan een 6job-lvl99, best wel 'nutteloos' dat beide dus gewoon alle jobs kunnen zonder daar bijzonder weinig op in te hoeven leveren. Ze zijn wel in bepaalde jobs iets beter, maar marginaal dan zoals in FF13 het verschil tussen Hope en Fang bijvoorbeeld.

Monsters levelen is nog grotere farm/money/timesink, maar je bent van de 100den uiteindelijk maar gelimiteerd tot een handje vol echt nuttige monsters. Zelfs dan moet je links en rechts de verplichte monsters nog oppikken en levelen, wil je ook redelijke stats (zoals green choco 26% reduction) kunnen overzetten naar de rest.

Ben er zeker wel blij mee, maar had ik nu zo graag met pets willen werken had ik eerder jade's Cocoon (welke bizar breed was qua monster-building) gaan spelen.

Daarom vind ik het ook zo zonde dat Lightning enkel Rav is, als ze zo ook de andere characters als DLC erin gooien kan je nu al makkelijk gokken welke job ze worden. Maar verder heb je zo bar weinig invloed op ze, vind ik beetje 'oneerbiedig' naar de FF13 characters (zoals de 99.999 aoe van Sazh).

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, dat is wel zo, ze hadden die "large nodes" wel even leuk ingame mogen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Serieus....

spoiler:
Geef je 60 euro uit en zit je 40 uur te spelen om uiteindelijk een "To be Continued..." voor je neus te krijgen? Heb ik nu serieus een spel gekocht wat gewoon nog niet af is puur omdat ze meer geld uit mijn zak willen kloppen via DLC?
Waarom niet gewoon die game afmaken en alles in 1x verkopen zoals met alle voorgaande FF-games is gebeurd? Kan ik straks natuurlijk weer een DLC van 10 euro kopen om het echte einde van het verhaal te mogen zien?

/rant

Verder vette game, goed verhaal en zeker veel mogelijkheden nog qua grinden en opdrachten uitzoeken. Ga nog wel ff zoet zijn hiermee :)

Laatste gevecht was wel pittig :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, gisteren weer eens wat gespeeld. Zit nu in Academia 500AF en moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad een sprongetje neemt, maar dat dat sprongetje na een zooitje gevechten behoorlijk teruggebracht wordt (je wordt vrij snel sterker, ook je monsters). Ik heb alleen een aantal keer het Retry scherm mogen aanschouwen toen ik een zooitje kleine soort Gremlins kreeg, waarvan er 1tje een summon ging doen... bad idea! Die Behemoth (weet ff de naam niet) is behoorlijk pittig en krijg ik absoluut niet dood, andersom heeft hij er weinig moeite mee!

Heb mijn standaard Com/RAV/RAV ingeruild voor een COM/RAV/COM en Behemoth dus voor een golden chocobo. Wat een goeie commando is dat zeg. standaard attacks ± 1500 dmg (niet maxed nog) en 7k hp.
Verder kan ik deze chocobo ook goed gebruiken in de races straks als ie maxed is (schijnt ie speed & stamina A te hebben, weet niet of het klopt, zo ver ben ik nog nie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tarz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:51:
Heb mijn standaard Com/RAV/RAV ingeruild voor een COM/RAV/COM en Behemoth dus voor een golden chocobo. Wat een goeie commando is dat zeg. standaard attacks ± 1500 dmg (niet maxed nog) en 7k hp.
Verder kan ik deze chocobo ook goed gebruiken in de races straks als ie maxed is (schijnt ie speed & stamina A te hebben, weet niet of het klopt, zo ver ben ik nog nie).
Beide A kan je enkel door goede volgorde van materials te gebruiken. Ik heb enkel die 'all stats' gebruikt (die 6.000 dingen bij rank5), mijne is dus A/B geworden.

Die summon was voor mij ook einde, die behemoth mept behoorlijk hard.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Mja, gaat er mij om dat ik wat races kan winnen ivm prijzen (Chaos crystal, catalog) dat soort dingetjes :) Leuke afwisseling een paar choco races tov continue vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is waar, 2x catalog was ook mijn enige doel :P Nadeel dat er behoorlijke random factor in zit, eerste catalog had meteen eerste race binnen, maar de daarop volgende 6 races verloor ik allemaal (met behoorlijke achterstand), race daarna win ik met ruim 4 Choco-lengtes voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik moet zeggen dat ik die "boost" in choco races niet echt nuttig vind. Tegen de tijd dat je choco op snelheid is is die boost op (na 2 seconden ofzo), of wordt dit wel beter na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, je moet hem 2x gebruiken. 1x halverwege eerste bocht, zo'n 1/4 bar die je leeg maakt. Dan op het rechte stuk gaat die lightning aan en recharge hij heel snel en haal je weer een volle balk halverwege laatste bocht, pas als je op het rechte stuk zit naar de finish toe gebruik je de volledige boost. Dat was mijn optimaal gebruik van de boost, al heb ik het gevoel dat die rocketlaunch ability een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ja weet ik, maar zo´n kwart balkje is met 1 x A indrukken (Xbox360) binnen de seconde leeg, en het effect is volgens mij dan ook weg. Maar goed, beter dan niets zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-08 23:52
ik gebruik de silver chocobo voor de races max level zit je op dubbel a status.
ik wil bijna alles, je kan je choco ook extra bonusen geven door te fusen met andere monsters.
als instelling heb ik hem op langzaamste start en boost pas op het laatste stuk.
binnen een uur had ik 15 catalogs welke verkopen voor 11k per stuk.

daarna ben ik met dubbel durable catalog gewone tonberry gaan farmen voor de 35%mag/str infusion
dood binnen 2min met 4200cp en 18k gil. en soms die hermes sandals. (ook 11k per stuk)
(2x catalog geeft 350%op rare en 500% op normal met 5star battles)

heeft iemand al alle 160fragments? ik zit nu op ong 135
vanavond ga ik kijken of ik de alternative eindes kan completen. zijn toch weer 8fragments

[ Voor 18% gewijzigd door fbikker op 15-02-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
kun je die chocobo races ook winnen met een niet gelevelde chocobo ik heb namelijk 3 gele chocobo's helaas nog geen zwarte hoewel ik die wel al tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo goed als niet, die drops van catalogs zitten in de l'cie class en daar heb je een zo goed als maxed choco voor nodig. Ik weet niet hoever je in het verhaal bent, maar als je naar
spoiler:
noel's hometown

gaat, daar ergens bovenin de map zit een hidden box met de golden chocobo.

Ik zit nu op dacht ik 129 fragments, 400AF tower met die quiz gaat nog niet echt lekker en ik mis blijkbaar iets vanuit diverse cutscenes, dus ik moet 2 delen opnieuw gaan spelen. Dan nog die 200AF tower (met al die l'cie) en die zone met bewegende platformen. Grootste irritatie was nog wel het continue heen en weer moeten bij Massif en dacht Oerba (of waren dat al die puzzel portals?).

Ik heb pas 1 alternatief einde gehaald, is ook meteen een zeer matige met die Kupo gast.

En dan ook nog die fragment vanuit de slotmachines, met 777 krijg je dacht ik ook een fragment, dat wordt een berg tickets kopen en een nachtje pookje van m'n controller vastzetten :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
bedoel je niet academia? daar moet ik ook alle quiz fragments nog doen maar vond het maar irritanten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Academia inderdaad :) Daar zit ik ook die sergeant van Lightning, die spawnt willekeurig op de map. 1 x fout = respawn ergens anders, kan je weer 20 minuten gaan zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:41:
Zo goed als niet, die drops van catalogs zitten in de l'cie class en daar heb je een zo goed als maxed choco voor nodig. Ik weet niet hoever je in het verhaal bent, maar als je naar
spoiler:
noel's hometown

gaat, daar ergens bovenin de map zit een hidden box met de golden chocobo.

Ik zit nu op dacht ik 129 fragments, 400AF tower met die quiz gaat nog niet echt lekker en ik mis blijkbaar iets vanuit diverse cutscenes, dus ik moet 2 delen opnieuw gaan spelen. Dan nog die 200AF tower (met al die l'cie) en die zone met bewegende platformen. Grootste irritatie was nog wel het continue heen en weer moeten bij Massif en dacht Oerba (of waren dat al die puzzel portals?).

Ik heb pas 1 alternatief einde gehaald, is ook meteen een zeer matige met die Kupo gast.

En dan ook nog die fragment vanuit de slotmachines, met 777 krijg je dacht ik ook een fragment, dat wordt een berg tickets kopen en een nachtje pookje van m'n controller vastzetten :P
ik zit nu in
spoiler:
academia 4xxAF
is het nog ver? BTW ik heb net even een chocobo guide gekeken en daar gaven ze de silver chocobo als beste keuze ik heb nog geen enkele race gedaan en wat er aan abilities bij stond was vrij mistig met al die verschillende strategieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:41:

Enige fragment uit slots is 7777 coins winnen in zoverre ik weet.
Ryceck schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:59:
Serieus....

spoiler:
Geef je 60 euro uit en zit je 40 uur te spelen om uiteindelijk een "To be Continued..." voor je neus te krijgen? Heb ik nu serieus een spel gekocht wat gewoon nog niet af is puur omdat ze meer geld uit mijn zak willen kloppen via DLC?
Waarom niet gewoon die game afmaken en alles in 1x verkopen zoals met alle voorgaande FF-games is gebeurd? Kan ik straks natuurlijk weer een DLC van 10 euro kopen om het echte einde van het verhaal te mogen zien?

/rant

Verder vette game, goed verhaal en zeker veel mogelijkheden nog qua grinden en opdrachten uitzoeken. Ga nog wel ff zoet zijn hiermee :)

Laatste gevecht was wel pittig :D
spoiler:
Die rant is eigenlijk precies de reden waarom ik denk dat SE er misschien goed aan had gedaan om de TBC achterwege te laten na het einde. Als je naar het einde kijkt zonder die TBC is het einde op zichzelf prima imo, ik had het zelfs tof gevonden als het gewoon echt daar stopt (zowaar is geen happy end in een FF) maar door de TBC is iedereen bang dat het wordt vervolgd in DLC.

Dusver is er alleen DLC aangekondigd die fungeert als plotfiller. Ik betwijfel dat SE zo dom is om nog meer aan het einde te plakken in de vorm van DLC, vooral als je bedenkt dat SE zichzelf een prima opzetje heeft gegeven voor een XIII-3. Het vervolgen in DLC is zo'n beetje het domste wat SE kan doen, behalve de rage van de playerbase ("verplichte" dlc pretty much), waarom 10 euro plukken als je 60 euro kan plukken met een XIII-3? Een XIII-3 slikt de playerbase wel, een DLC einde niet. Zulke DLC brengt SE nog meer schade toe dan het misbaksel FFXIV, zelfs als de DLC gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach ik vind 60 euro voor 40 euro al beter dan menig andere game die ik heb vastgehouden, sommige haal ik niet eens een kwart alvorens hem tot onderzetter te degraderen. Ik verwacht ook bar weinig van de DLC's, die zullen eerder andere visies geven op de evenementen (vanuit Lightning, vanuit Snow) met links en rechts nog een paar extra alternatieve endings, maar denk niet dat er ooit een definitief einde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:55:
... maar denk niet dat er ooit een definitief einde komt.
XIII-3 :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik dit zo lees
http://andriasang.com/comzvb/ffxiii2_tbc/

Lijkt me dus geen XIII-3 meer te komen, of de tijd ertussen is zo bizar lang dat tegen die tijd niemand meer de TBC vervolg zal spelen (XIII had een definitief einde, niet helemaal happy, maar wel mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:34:
Als ik dit zo lees

Lijkt me dus geen XIII-3 meer te komen, of de tijd ertussen is zo bizar lang dat tegen die tijd niemand meer de TBC vervolg zal spelen (XIII had een definitief einde, niet helemaal happy, maar wel mooi).
Het grappige alleen wel is dat er volgens mij geen enkele FF tot nog toe is geweest die niet een definitief einde had wat gewoon af was. Er wordt altijd een plot geschetst en als dat plot af is dan is het verhaal klaar.
Hier wordt een plot geschetst (Caius is evil, tijdlijn ligt overhoop etc.) en zo 10mins voor het eind krijgt het plot een wending waardoor er ineens de mogelijkheid voor een TBC ontstaat.
spoiler:
Bedoel hier het caius dood == etro dood verhaaltje waardoor heel Valhalla nu een zootje is

Had die laatste wending eruit gelaten en het verhaal had af geweest.
De wending voegt niets toe, het vertelt niets extras en beinvloedt helemaal nergens het verhaal behalve op het eind. Het enige wat het doet is een mogelijkheid open laten om makkelijk extra geld voor minimale content (DLC's) te verdienen.

Had het einde gewoon zo gedaan en je had niets gemist maar had wel een mooi af verhaal gehad...
spoiler:
Noel/Serah veilig in eigen tijd; had Lightning op de achtergrond nog ff een keer laten zwaaien en roepen dat alles nu ok is, serah gaat dood, tranen van alle hoofdpersonen, kort shot van een mooie begrafenis waar wordt benadrukt wat Serah allemaal heeft opgeofferd en voila; einde verhaal

Vind het gewoon zonde dat ogenschijnlijk voor het makkelijke geld (DLC verkopen == dikke winst) een zeer goed spel zo verkracht wordt. Want afgezien van dit minpuntje is het een goede game. Ben dikke 40uur bezig geweest met de hoofdlijn en mag me nu gaan focusen op de fragments, de chocobo races, de slotmachines en het verkennen van nog een 10-tal gebieden en tijden waar ik nog niet ben geweest. Aan content geen gebrek verder, het is alleen jammer dat dit ene puntje erin zit...

offtopic:
Had overigens hetzelfde probleem met Deus Ex qua DLC. Waarom die Missing Link DLC achteraf uitbrengen voor 10 dollar? Dat is een onderdeel wat gewoon in de game had kunnen zitten; hell qua verhaallijn *hoort* het in de game. Maar toch zijn ze creatief genoeg geweest met het retail-spel om een gat te creeeren waarin ze een mooi stukje DLC in kunnen proppen ter waarde van 10 euro... Ondanks dat het leuk is om zo een game te kunnen blijven spelen voelt het voor mij altijd wat wrang... Waarom het niet gelijk bij de game uitrollen? Waarom moet het nou weer extra geld kosten?

[ Voor 12% gewijzigd door Ryceck op 15-02-2012 16:21 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:34:
Als ik dit zo lees

Je begrijpt denk ik wel dat het bedrijfstechnisch niet slim is nu al een XIII-3 aan te kondigen? Dus natuurlijk zegt die nee. Eerst deze game verkopen en de plotfiller DLC. Op z'n vroegst dat ze in September op de TGS laten vallen dat XIII-3 komt.

Plotfiller DLC gaat Ryceck heel leuk vinden in deze game als ik het zo lees ;)
Over plotfiller DLC gesproken, Sazh komt eind deze maand al:
http://andriasang.com/comzz2/ffxiii2_dlc/

[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 15-02-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik ben een beetje ongeduldig aan het worden om het spel uit te spelen, hoewel ik nu op iets boven de 30 uur speeltijd zit (incl koffie zetten, hond uitlaten, etc). Ben nu in Academia 500AF dus heb het gevoel dat het einde niet lang op zich laat wachten. Vind het wel jammer, weet van mezelf dat ik daarna meestal niet meer (zo vaak) omkijk naar een game, alhoewel ik bij FFXIII wel alle C´ieth stones gedaan heb, die bleven me wel interesseren. Altijd een keuze, maar zover ik hier alle verhalen lees is het een kwestie van uitspelen en doorspelen, vooral dan met gebieden die je nog niet hebt (ik mis er nog wel een aantal)...

Sommige gebieden zie ik in de Historia Crux staan dat ik 1 van de 10 fragments heb, maar waar die andere dan zouden moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Tarz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:
Ik ben een beetje ongeduldig aan het worden om het spel uit te spelen, hoewel ik nu op iets boven de 30 uur speeltijd zit (incl koffie zetten, hond uitlaten, etc). Ben nu in Academia 500AF dus heb het gevoel dat het einde niet lang op zich laat wachten. Vind het wel jammer, weet van mezelf dat ik daarna meestal niet meer (zo vaak) omkijk naar een game, alhoewel ik bij FFXIII wel alle C´ieth stones gedaan heb, die bleven me wel interesseren. Altijd een keuze, maar zover ik hier alle verhalen lees is het een kwestie van uitspelen en doorspelen, vooral dan met gebieden die je nog niet hebt (ik mis er nog wel een aantal)...

Sommige gebieden zie ik in de Historia Crux staan dat ik 1 van de 10 fragments heb, maar waar die andere dan zouden moeten zijn....
waarschijnlijk side quests en alternatieve eindes lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AppieNL schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:42:
Je begrijpt denk ik wel dat het bedrijfstechnisch niet slim is nu al een XIII-3 aan te kondigen? Dus natuurlijk zegt die nee. Eerst deze game verkopen en de plotfiller DLC. Op z'n vroegst dat ze in September op de TGS laten vallen dat XIII-3 komt.
Natuurlijk begrijp ik dat, maar ze krijgen nu wel behoorlijk de wind van voren met zo'n einde. Ga je nu eerst bergje DLC's uitbrengen en over halfjaar alsnog FF13-3 aankondigen, zal niet bijzonder voordelig uitpakken.

spoiler:
Wat betreft de dood van Serah, net als Yuel zou zij dus ook gewoon opnieuw kunnen terugkomen, als je 1 van de andere alternatieve einde bekijkt waarin Noel dus de nieuwe guardian wordt, zou Serah op die manier dus ook terug moeten kunnen komen. Enige aspect wat ze dan moeten uitleggen is waarom Serah niet het uiterlijk heeft van Yuel en dat ze elkaar kunnen zien, maar dat zou wel weer een spin-off zijn bij het verhaal van Lightning - hoe zij dus Otro's guardian wordt.

Wat betreft Sazh
spoiler:
Die heeft bij Twilight Odin gebied - nogwat Ville - ook een kleine rol, hij en Lightning zijn met ruzie uit elkaar gegaan, daar vragen Serah en Noel zich ook af wat er dan gebeurd moet zijn om die 2 uit elkaar te laten gaan. Dat zal wel groot deel zijn van de DLC, al vind ik hem juist in het hele FF13 verhaal de minste 'inhoud' hebben, buiten natuurlijk de geweldige scene met Vanille

Gros van de Fragments zijn een chain-event van quests doen in die zone, dan in andere zone, pas dan krijg je weer nieuwe quests in de eerste zone. Dat soms tot irritatie aan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:26:
[...]

Natuurlijk begrijp ik dat, maar ze krijgen nu wel behoorlijk de wind van voren met zo'n einde. Ga je nu eerst bergje DLC's uitbrengen en over halfjaar alsnog FF13-3 aankondigen, zal niet bijzonder voordelig uitpakken.
De wind van voren wat betreft het einde valt best mee, zie hem op forums zelden en zijn ook allemaal van mensen die de TBC en het einde op zichzelf niet los van elkaar kunnen zien. Je game levend houden met wat plotfiller DLC terwijl je ook aan XIII-3 werkt, is een prima aanpak. Je houdt mensen geinteresseerd in je game tot je deel 3 kan aankondigen. Plotfiller is geen verplichte DLC zoals een nieuw einde in DLC wel zou zijn, immers heb je een "halve game" zonder die nieuwe einde DLC. Dat zou pas niet bijzonder voordelig voor ze uitpakken. Nieuw dieptepunt in de DLC geschiedenis als ze dat gaan doen, en die geschiedenis kent al aardig wat dieptepunten.

Met plotfiller DLC ben je als consument ook vrij het te skippen en te wachten op deeltje 3. Het stigma dat DLC al heeft in deze tijd (voor release af, staat al op de disc) zal zo'n nieuw einde DLC niet goed uitpakken voor SE. Terwijl je aan de andere kant de potentie hebt voor een deel 3 (naast het einde, ook genoeg info voor in fragments). Een deeljte 3 wat, van wat ik zie op forums, heel wat mensen wel zien zitten, zelfs mensen die XIII niet zo leuk vonden en waarbij deel 2 ze weer wat vertrouwen heeft gegeven in SE.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 15-02-2012 18:10 ]

• ArgantosNL
Ik wil vanavond aan die chocobo races gaan beginnen, ik ben voor de silver chocobo(die kon ik al krijgen) gegaan en moet nog wel even wat levellen. Gister heb ik helaas geen tijd gehad hievoor. Wat is de beste strategie om te gebruiken als je ook de Dark Horse ability wil gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door ArgantosNL op 16-02-2012 09:01 ]

• Chester
  • Niet online
Chocolina spoiler:
spoiler:
WTF, Chocolina is Sazh z'n chocobo chick? :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Chester schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:23:
Chocolina spoiler:
spoiler:
WTF, Chocolina is Sazh z'n chocobo chick? :D
spoiler:
lol, waar kan je chocobo chicks kopen, ik wil er ook een :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gisteren maar eens een Silver Chocobo geleveled en geinfused. Per keer tot zn RP op is, verlies ik misschien 1x ofzo. Het is echt gewoon uit je neus eten en casino coins verzamelen :+

Ben ook even bezig geweest met de Archylte Steppe. Heb daar nu 10 fragments. Moet Long Gui en Yomi nog verslaan. Maar die slaan flink wat harder dan de rest ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
welke taktiek gebruik je met je tijden races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
ArgantosNL schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:
welke taktiek gebruik je met je tijden races?
Stay back, en boost gebruiken wanneer Blue Streak is getriggered.

edit:

Dit kun je volgens mij alleen doen wanneer je de strategy guide hebt gevolgd. Je chocobo moet namelijk wel de juiste abilities hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Chester op 17-02-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
AppieNL schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:02:
Ja, dat is wel zo, ze hadden die "large nodes" wel even leuk ingame mogen uitleggen.
Juist niet! Dit is één van de charmes van Final Fantasy, die we zo misten in deel 13!

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gisteren Yomi & Long Gui verslagen *O*

Iemand enig idee of de Coliseum DLC gevechten mee schalen met je level? Mijn Coliseum gevechten gaan voor mijn gevoel niet beter naarmate ik sterker word. Ik versla ze wel, maar ik zie niet hetzelfde terug als bijv. bij Ochu. Die krijg ik echt aanzienlijk sneller neer dan toen ik em voor de eerste keer had afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Ik heb aardig wat gemengde gevoelens. Daarover later in een review meer.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-jxrye52YeK8/T0ARmgJoE0I/AAAAAAAABdo/PW3p2AcV1E0/s520/Platina%2520small.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me echt zo kwaad zitten maken om deze titel...
Jaren lang ben ik groot Final Fantasy fan en heb elk deel dan ook uitgespeeld. In die zin dat ik bij de een meer heb gedaan aan side-missies dan bij de ander. Altijd een heerlijke, uitdagende game.

... Enter Final Fantasy XIII-2... (ik zal geen spoilers weggeven)

Ik vond dit deel erg slecht. Ik werd nog net niet aan mijn hand vastgehouden tijdens het spelen. Ik heb toch een hele reeks aan side-missies gedaan en nog wist ik het te presteren om de game uit te spelen in 24 uur en 12 minuten. Kom op mensen... ik heb langere sessie gehad op het toilet tijdens het ehm... dus...

Persoonlijk vond ik de game belachelijk simpel. Gevechten boden geen enkele vorm van weerstand en kon overal makkelijk doorheen komen. Mijn vrouw zat geregeld naast mij op de bank en gaf op een gegeven moment de volgende opmerking:

"Wacht, dat was een boss-fight? Hoor je daar niet acht keer dood te gaan en er alsnog een half uur over te doen?..." |:(

Ik was echt bij een boss van een quest in twee beurten klaar, met de handen op mijn rug in drie vingers in mijn neus... Waar gaat dit dan in vredesnaam over, vraag ik mij af? :?

Ik ben dit absoluut niet gewend van een Final Fantasy game. Hij is veel te kort en veel te makkelijk. De grootste weerstand die ik heb gehad was echt met het alleslaatste gevecht. Daar heb ik meer weerstand gehad dan in de rest van de hele game. Ik vind dat zo ontzettend jammer. Het is immers een Final Fantasy game. Hier hoor je - naar mijn inziens - minstens 50 uur voor het hoofd verhaal te hebben, plus nog een X aantal uren voor alles er omheen.

Daarnaast had ik in Chapter 3 al twee classes op level 99 (per personage)... serieus? Chapter 3 for crying out loud! Ben net begonnen met de game... :|

Als groot Final fan ben ik dan ook diep teleurgesteld in dit deel en vraag ik mij nu al af hoe het volgende deel gaat worden. Waar als vanouds? Of ook dood simpel zoals huidig XIII-2? Ik was enigszins blij om de game uit te hebben gespeeld... Heb me echt kapot zitten ergeren aan hoe makkelijk de game is geworden.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Het is alsnog een redelijk sterke game. Maar het is gewoon niet meer wat het was en dat vind ik erg jammer. Ben er sinds het eerste deel al bij (zo ongeveer) en het wordt alsmaar makkelijker gemaakt...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben inderdaad met je eens dat hij behoorlijk makkelijk te spelen is, zelf was ik begonnen op easy (gezien soms de moeilijkheid in FF13), maar later op normal waren de meeste gevechten gewoon 'uitzingen' van je combat. Enkele uitzondering (summoned behemoth) of gewoon zware irritatie (omega met continue interupt).

Persoonlijk hadden ze wel een 'hard' mogen toevoegen en daar de hogere trophies op moeten zetten, iedereen kan hem uitspelen, maar wil je alles halen moet je flink aan de bak. Bayonetta vind ik een perfect voorbeeld daarvan. Dat naast het te open (maar sneaky) systeem van de crystaleriums, het vele farmen voor upgrades en de relatief te kleine vrijheid die je had binnen de game (zeker hoe quests aan elkaar gelinkt zijn).

Qua verhaal vond ik hem wel erg goed, deels omdat dit een vervolg was op FF13, welke voor mij een erg mooi verhad had. Ik zie het dan ook meer als een ode aan het orgineel, zeker met ook op huidige einde. Maar zou ik FF13-3 kopen? Zonder twijfel. Voor mij is het dan meer een trilogie van een goede film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 08:32:
Daarnaast had ik in Chapter 3 al twee classes op level 99 (per personage)... serieus? Chapter 3 for crying out loud! Ben net begonnen met de game... :|
Daar zit je probleem. Om nu een game af te gaan zeiken dat die te makkelijk is omdat jij teveel levelt, vind ik nogal krom. Ik kwam in de laatste chapter aan (ook de 2de keer spelen) met 6 jobs tussen de 30 en 60. Dan is de game nog een steeds redelijk te doen, maar niet zo easy als jij het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:27:
[...]

Daar zit je probleem. Om nu een game af te gaan zeiken dat die te makkelijk is omdat jij teveel levelt, vind ik nogal krom. Ik kwam in de laatste chapter aan (ook de 2de keer spelen) met 6 jobs tussen de 30 en 60. Dan is de game nog een steeds redelijk te doen, maar niet zo easy als jij het had.
Voor de goede orde, ik liet eerder weten dat het alsnog een redelijk sterke game is.
Het probleem is dat de game te makkelijk is gemaakt. Er is geen weerstand te vinden in de gevechten.
De wereld is meer open gemaakt en daar heb ik ook gebruik van gemaakt. Side-missies doen, dingen verkennen.

Tuurlijk, daar krijg ik XP voor en kan ik van levelen. Wat is dan je punt dat dat mijn probleem is geweest? Ik zie het "probleem" namelijk niet. Ik had de game in 24 uur klaar (speeltijd) en dat is voor een Final game gewoon veel, maar dan ook VEEL te kort. Period.
Ik bedoel, in de voorganger was je met deze speelduur net klaar met de tutorial (overdreven natuurlijk, but you catch my drift). Dan mag het niet zo zijn dat een volwaardig vervolg in 24 uur uit te spelen is.

Nogmaals, het is geen verkeerde game. Maar als diehard Final fan is dit gewoon teleurstellend makkelijk en kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
@ Trellgoth,

Ook ik ben het zeker met je eens. De moeilijkheidsgraad is, of beter gezegd het ontbreken eraan is werkelijk belachelijk te noemen.

Ik heb 98% van de game dezelfde strategy gebruikt:

Noel / Serah / Purple Chocoby (buff bravery), vervolgens switch.

Voordat ik de game werkelijk had uitgespeeld, had ik reeds alle 6 rollen op max lv 99, zonder over de CP verdubbelaar te beschikken, en heb toch echt zeer weinig gefarmed naar mijn mening.

Leuk dat je nog enigszins een uitdagende baas tegenover je hebt gekregen. Met Caius was ik binnen 53 seconde klaar, en de Bahamut's 3 minuten.

De game is volgestopt met onzinnige side quests, maar heeft plaats moeten maken voor het meest belangrijke element, een echte uitdagende Boss, Immortal / Ochi / Long Gui / Raspatil waren echt niets waard. Yomi was het meest uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:37:
Ook ik ben het zeker met je eens. De moeilijkheidsgraad is, of beter gezegd het ontbreken eraan is werkelijk belachelijk te noemen.
Precies.
De mensen die meerdere Final games gespeeld hebben staan ook achter de mening.
Ik was er ook gelijk helemaal klaar mee toen ik de game had uitgespeeld. Heb er persoonlijk ook niet meer tijd in gestoken na het uitspelen.

Ik hoop dat Final Fantasy VERSUS XIII een stuk uitdagender gaat worden en groter (in de zin van speeluren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:47:
[...]

Ik was er ook gelijk helemaal klaar mee toen ik de game had uitgespeeld. Heb er persoonlijk ook niet meer tijd in gestoken na het uitspelen.
Daarentegen vindt ik dan weer wel, dat je ook werkelijk iedereen hebt moeten verslagen, om een goed eind oordeel te kunnen geven. Gezien het aantal uren dat je opgeeft heb ik zo sterk het vermoeden dat je sommige sterkere vijanden hebt vermeden, ( unlock met Fragment Skills ) en post story boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:51:
[...]
Daarentegen vindt ik dan weer wel, dat je ook werkelijk iedereen hebt moeten verslagen, om een goed eind oordeel te kunnen geven. Gezien het aantal uren dat je opgeeft heb ik zo sterk het vermoeden dat je sommige sterkere vijanden hebt vermeden, ( unlock met Fragment Skills ) en post story boss.
Je maakt hier wellicht een goed punt.
Echter, ik heb niets opzettelijk vermeden. Ik heb een hoop side-missies gedaan, Omega verslagen via Colleseum en het hoofdverhaal afgerond.
Ik heb gedurende mijn gameplay geen dingen kunnen vinden om echt op verder te kunnen gaan aan extra boss-fights.

Eerlijk moet ik wel bekennen dat ik ook niet ben gaan zoeken meer op een gegeven moment hoor...
Wellicht dat ik de game er nog wel een keer in gooi en verder ga kijken... Maar ben er tijdelijk even klaar mee.

[edit]
Daarnaast blijf ik wel bij het standpunt dat je een Final game niet uit hoort te spelen in 24 uur tijd, met enkel het volgen van hoofdverhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:31:
Wat is dan je punt dat dat mijn probleem is geweest? Ik zie het "probleem" namelijk niet. Ik had de game in 24 uur klaar (speeltijd) en dat is voor een Final game gewoon veel, maar dan ook VEEL te kort. Period.
Ik bedoel, in de voorganger was je met deze speelduur net klaar met de tutorial (overdreven natuurlijk, but you catch my drift). Dan mag het niet zo zijn dat een volwaardig vervolg in 24 uur uit te spelen is.
Het probleem staat al gewoon in me vorige reply. Als je niet als een malle had geleveled, had je vast wel geamuseerd met de Oerba 200 boss, ik wel iig. Volgens mij voor episode 6 sowieso nog wel 1 of 2 bossjes die best leuk zijn als je underleveled bent (draak in steppe bijv, feuryl geloof ik?) Als je niet geleveled was, had je heel episode 6 sowieso wel leuk gevonden.

Bij me 2de playthrough tikte ik ook episode 6 aan in 20 uur, ja dat is kort (6 jobs tussen 30 en 60), echter ging ik eerst een fuckload aan fragments halen, kwam uit op 110 en 35 uur voordat ik weer eens naar episode 6 ging en zelfs toen had ik nog geen 2 jobs 99, pas 1tje en de andere 5 tussen de 40 en 80, nooit 1 grindsessie. Dus ja je hebt gewoon teveel geleveled en om daar dan een game op af te zeiken omdat je er doorheen knalt? Vind ik krom. Ik zal zeker niet ontkennen dat het spel makkelijk is (vond XIII ook niet moeilijk, easy mode was bullshit, FF's ervoor vroegen trouwens ook niet veel, beetje last van de roze bril?) Maar als je na dat feit ook nog eens gaat powerlevelen, ja dan haal je al het kleine beetje plezier dat er in de fights kan zitten wel uit.

Doordat SE het een goed idee vond dat je de game kan uitspelen met maar 40 fragments, kan je snel klaar zijn, je had er ook 120-130 van kunnen maken (wat de max is dat je kan halen voor de final boss geloof ik) en dan zit je met gemak op 40 uur. Wat gewoon overeenkomt met XIII voor de final boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:01:
[...]
Dus ja je hebt gewoon teveel geleveled en om daar dan een game op af te zeiken omdat je er doorheen knalt? Vind ik krom. Ik zal zeker niet ontkennen dat het spel makkelijk is (vond XIII ook niet moeilijk, easy mode was bullshit, FF's ervoor vroegen trouwens ook niet veel, beetje last van de roze bril?) Maar als je na dat feit ook nog eens gaat powerlevelen, ja dan haal je al het kleine beetje plezier dat er in de fights kan zitten wel uit.
Ik zal het nog één keer uitleggen. Want blijkbaar blijf je er overheen lezen.

Het volgen van het hoofdverhaal in een Final Fantasy game hoor je meer dan 24 uur uit te halen.
Ik heb in het begin - tot Chapter 3 - een lading side quests gedaan en daar heb ik mijn XP voornamelijk vandaan waardoor ik heb kunnen levelen. Heeft dus niets met "powerlevelen" te maken. Als ik vervolgens de rest van het verhaal speel en mijn eerste sessie is nog geen 25 uur lang, dan is dat naar mijn mening veel te kort en te makken voor een Final Fantasy game.

Nogmaals, het is geen verkeerde game. Ik vind dan ook dat je nu voor de tweede keer aangeeft dat ik de game afzeik niet terecht. Het is een goede game. Dat heb ik nu vier maal aangegeven.
Maar voor een Final game is het gewoon te makkelijk en te kort als ik kijk naar het hoofd verhaal.

Dat je je speeluren uit de Side Missies moet halen is niet terecht. Het hoort andersom te zijn. Hoofdverhaal 60+ uur, side missies 20+. Dat is hoe Final in elkaar hoort te steken.

Dus nog één keer voor de duidelijkheid:
Het hoofdverhaal is te kort en te makkelijk. Dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik zal het nog 1 keer voor jou uitleggen dan. Ik ontken het ook niet dat het kort is of makkelijk kan zijn, maar je kan er ook te ver in door kan schieten in je mening. Tof dat je nu al 4x zegt dat de game als geheel wel goed vond, daar heb ik het toch ook niet over?

Ik zeg dat je het hoofdverhaal ook in 40 uur had kunnen uitspelen met 120-130 fragments, JIJ koos er niet voor, logisch, dat is SE's foutje om de threshold zo laag te leggen bij 40 fragments. Ik ben dit dus met je eens. Hierdoor lijlkt het een korte game, echter heeft een groot gedeelte van de sidequests gewoon met het verhaal te maken, meeste geven meer inzicht in het totaalplaatje. Dus SE had ook met gemak deze sidequests verplicht kunnen maken, hebben ze niet gedaan. Kan er over zeuren dat ze het niet gedaan hebben, maar doet niks af aan de game als geheel imo, keuze ligt nu alleen bij de gamer of die het ook doet of niet. Totale game uitspelen met alle 160 fragments ben je alsnog 70 uur zoet, dus ook daarin kan deze FF zich prima meten met de voorgangers.

Waar ik gewoon wel over val en het enige waarvoor ik je dus afzeik (dus niet dat je het goed vond als geheel, of kort), is je onzin dat je niet gepowerleveled zou hebben met 2 jobs 99 in chapter 3 of zijn je andere jobs nog locked of lv 1 of zo? Either way, je eigen schuld. Dat is gewoon vragen om suffe fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk.
Misschien dat ik het nog een keer ga proberen, nu even niet meer.
AppieNL schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:29:
Waar ik gewoon wel over val en het enige waarvoor ik je dus afzeik (dus niet dat je het goed vond als geheel, of kort), is je onzin dat je niet gepowerleveled zou hebben met 2 jobs 99 in chapter 3 of zijn je andere jobs nog locked of lv 1 of zo? Either way, je eigen schuld. Dat is gewoon vragen om suffe fights.
Met het levelen en de fights... mjah, ik weet het niet. Vond eigenlijk vanaf het begin al weinig weerstand.
Ik heb met Noel voortudrend als Commande gespeeld, en Serah als Ravenger. Meer had ik nodig, dus daar had ik mijn punten in gestoken... Deze waren ook als eerst level 99. Noel was als eerste 99. Serah heb ik zowel in Ravenger als Medic punten gestoken en zijn geleidelijk naar lvl 99 gegaan.

Maar meer als deze jobs had ik niet nodig. Rest heb ik met de Monsters gedaan (Sentinel, Synergist, etc.)...
Misschien komt het over als Powerlevelen, maar het voelt aan alsof ze het levelen an sich ook super simpel hebben gemaakt (of misschien dat je te veel CP krijgt op sommige gebieden / missies.. ik weet het niet... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Eindelijk de review af, heb er nog aardig wat uurtjes aan besteed. Het zoeken van materiaal, resizen van plaatjes, alinea opbouw en uitleg etc.

productreview: Final Fantasy XIII-2, PlayStation 3 review door Greatsword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Zojuist de final boss verslagen, gelukkig veel makkelijker dan het vorige deel. Volop blijven meppen en nadat Tortoise nodig is geweest even 1 medic om te healen met eventueel een wound potion. Bij stagger heb ik Agression gebruikt en voor ik het wist was ik klaar :)

Nu ben ik alle fragments aan het verzamelen met behulp van de guide. Op de laatste na heb ik alle paradox endings ook al gezien. Heb er nu 72/160 op 45 uur spelen en voor 100% completion verwacht ik nog wel minstens het dubbele bezig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
Dit weekend ook de 160/160 fragments gehaald.
maar nu heb ik dus geen doel meer om verder te spelen alle mogelijke bossen gekilled en het ultima weapon is ook erg makkelijk te krijgen.
moeilijkste monsters ware yomi en raspartil maar als je ze 1x dood heb stelt dat ook geen zak meer voor.
gil is ook erg makkelijk te krijen yomi is 150k met 2x catalog.
weet alleen niet wat m'n speeltijd is maar denk rond de 45 tot 50uur. (waarvan 5uur auto play slots)
toch geef ik het een 8/10 overall, moeilijkheid had iets hoger gemogen. maar vind de historia crux wel een +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, afgelopen weekend met 30 uur op de teller de game uitgespeeld. Puur omdat ik het zonde vind dat er zo weinig tijd in zit (en ik het spel leuk vind om te spelen) ben ik nu op zoek naar de alternatieve paradox endings en fragments en optional bosses. Wat is nu de beste manier om dit te doen? Ik kan natuurlijk gewoon bij gebied 1 beginnen en me lens zoeken naar fragments en side quests die ik nog niet gedaan heb, maar hoe kom ik bij alternatieve eindes uit? Zijn dit de gebieden die nog niet unlocked zijn?

En die speciale monsters waar ik iedereen over zie schrijven, daar moet je volgens mij ook echt naar op zoek of kom je die vanzelf tegen tijdens alternatieve eindes zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beste is daar toch uiteindelijk een guide voor te gebruiken, sommige fragments en side-quests zijn zo gelinkt aan elkaar dat je je uiteindelijk rot zoekt in 3 verschillende tijdlijnen van een zone.

Alternatieve endings gaan meestal vanuit het 'locken' van een zone, daar moet je dan een andere keuze maken (je speelt dat deel gewoon opnieuw). Die keuzes zitten altijd in de hoofdlijn en unlocken daarvanuit weer een nieuwe zone.

spoiler:
1 van de eerste endings is die flanberry boss waar je ook Snow ontmoet. Ipv naar die alternatieve tijd te gaan en hem te verzwakken, versla je hem nu meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:55:
Beste is daar toch uiteindelijk een guide voor te gebruiken, sommige fragments en side-quests zijn zo gelinkt aan elkaar dat je je uiteindelijk rot zoekt in 3 verschillende tijdlijnen van een zone.

Alternatieve endings gaan meestal vanuit het 'locken' van een zone, daar moet je dan een andere keuze maken (je speelt dat deel gewoon opnieuw). Die keuzes zitten altijd in de hoofdlijn en unlocken daarvanuit weer een nieuwe zone.

spoiler:
1 van de eerste endings is die flanberry boss waar je ook Snow ontmoet. Ipv naar die alternatieve tijd te gaan en hem te verzwakken, versla je hem nu meteen.
spoiler:
De eerste is atlas verslaan zonder hem te verrassen, deze kun je al vrij snel doen, SEN/SEN/SEN paradigm is aan te raden om te hebben. hij heeft namelijk een aanval die zonder dit 5k damange doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

spoiler:
Die kende ik nog niet, had wel wat gelezen, maar snapte nog niet echt 'zonder hem te verassen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Heb je er nog meer gevonden? ik heb er pas 2. Wanneer worden grade 4 en grade 5 monster materials beschikbaar om te kopen. Dat grinden kost zo veel tijd en ik heb power essence en crystals nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wanneer je dacht ik laatste chapter vrijspeelt kan je ze bij die chocolina's kopen, ik haal ze meestal bij de Arena, die map laad vrij snel in :P

spoiler:
Nog 1 die ik weet, wanneer Serah 'dood' gaat, komt ze in haar droom Lightning tegen. Voor het verhaal kies je voor het 'doorgaan, dit is niet echt', maar alternatieve einde is dus kiezen voor Lightning en vast blijven zitten in de droom.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
Er zijn er in totaal 8 voor een aantal moet je de Paradox Scope in de fragment skill aanzetten en dan bepaalde fights overdoen (gate sluiten).
http://segmentnext.com/20...malous-achievementtrophy/
hier staan ze alle 8 uitgelegd let op er kunnen spoilers instaan (Grand Cross is de paradox scope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:19:
Wanneer je dacht ik laatste chapter vrijspeelt kan je ze bij die chocolina's kopen, ik haal ze meestal bij de Arena, die map laad vrij snel in :P

spoiler:
Nog 1 die ik weet, wanneer Serah 'dood' gaat, komt ze in haar droom Lightning tegen. Voor het verhaal kies je voor het 'doorgaan, dit is niet echt', maar alternatieve einde is dus kiezen voor Lightning en vast blijven zitten in de droom.
spoiler:
die is eigenlijk best obvious, daar had ik nog niet aan gedacht, ik ben nu net dat stuk voorbij en zit nu net na noel's dorp . Ik dacht even dit solo stuk afmaken, 1 uur later mooi ik ben klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Heeft iemand de 'changelog' voor patch 1.04 (PS3) al ergens kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ArgantosNL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:37:
[...]

spoiler:
die is eigenlijk best obvious, daar had ik nog niet aan gedacht, ik ben nu net dat stuk voorbij en zit nu net na noel's dorp . Ik dacht even dit solo stuk afmaken, 1 uur later mooi ik ben klaar :P
spoiler:
Vergeet je golden Chocobo daar niet, die zit helemaal bovenin op het 'rechter eiland' op de westkant van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:45:
[...]

spoiler:
Vergeet je golden Chocobo daar niet, die zit helemaal bovenin op het 'rechter eiland' op de westkant van de map.
spoiler:
die heb ik inmiddels opgepakt en ik denkt dat ik mijn chichu in de golden chocobo ga stoppen, dan heb ik 3 chocobo pets silver/blue/gold, weet jij nog een plek waar ik power en mana crystals kan vinden zodat ik mijn blue en golden chocobo op het max magic/strength kan krijgen, de rest kan ik op dit moment namelijk al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
wat is die slot machine fragment kut om te krijgen zeg, tijdens mood hot heb ik 1000 handmatige turn gedaan en geen jackpot. De daarna gewoon op auto gezet met elastiekjes en laten draaien, maar na 10.000 coins door die machine te halen heb ik nog niks. Ik haat spellen waar je geluk voor moet hebben, bij mij zit dat nooit mee. Dan maar weer even wat coins en collector catalogs farmen met de chocobo races en daarna op auto mode zetten. Ik heb een beta key van D3 gewonnen hebben ze nu super veel problemen bij het inloggen en daar heb ik dus ook last van. Ik kan niet eens diablo spelen wanneer dat ding op auto staat.

Weet iemand hier nog een truckje om die slotmachine te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 23:42
Ja, dingen zoals slotmachines zouden optioneel moeten zijn. Tot nu toe kom ik nog weg met platinum tickets en chocobo race opbrengsten. Tip: Als je geen prijs hebt, Exit Game en opnieuw laden, dan heb je je geld weer terug. :P

Als je eerdere post nog staat: Probeer het eens op Archylte Steppe, bij onweer.

[ Voor 5% gewijzigd door 108rogar op 22-02-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Quiz: is de combat sneller en uitdagender dan de demo? Gister even demo gespeeld, erg leuk op zich. Maar het feit dat het alleen auto attack was totdat je wint was erg jammer. Te weinig dingen om echt combo's te gebruiken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
@argantosNL voor de slots is het idd geluk hebben,
ik heb 20.000coins gekocht en na ongeveer 4uur autoplay had ik ongeveer 7000coins over en 15x de jackpot gehad dan was voor mij ruim genoeg om fragment te krijgen.
fragment krijg je als 7777coins gewonnen heb dus als je exit game doet moet je weer opnieuw aan de 7777 beginnen (je hoeft ze dus niet 7777coins winst te staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:
Quiz: is de combat sneller en uitdagender dan de demo? Gister even demo gespeeld, erg leuk op zich. Maar het feit dat het alleen auto attack was totdat je wint was erg jammer. Te weinig dingen om echt combo's te gebruiken.
Je hoeft auto-combat niet te gebruiken. Je kunt ook zelf de aanvallen queuen. Maar om je vraag te beantwoorden, nee, imo is het niet uitdagender. Wat mij betreft is dit de makkelijkste FF die ik gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:
Quiz: is de combat sneller en uitdagender dan de demo?
Tja, het is net als FFXIII deel 1, niet iedereen kan het waarderen. De actie zit in het wisselen van paradigms (strategie), in plaats van het navigeren van menus. Bij een pittig gevecht wissel je veel, maar als je veel sidequests doet dan word je sterk genoeg dat je alleen je beuk-paradigm nodig hebt. Het leuke van het spel zit voor mij in het kiezen van een set paradigms en het zoeken en ontwikkelen van de juiste monsters daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Daarom ben ik helaas gestopt met FFXIII, ik mistte de tactische kant van FFVIII, FFIX en FFX. Misschien deze dan maar een keer uit de budgetbak halen, ik kan me als FF fan niet veroorloven om het spel niet te hebben :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu kan ik me herinneren bij FFXIII dat je daar je characters kon 'leren' bepaalde skills te gebruiken, als je ze gebruikt continue dezelfde skill gebruiken. Is dit nog steeds het geval bij deeltje 2? Serah wisselt compleet random tussen boog en zwaard, maar haar (bv) firestrike is een wapen aanval, die dus ene keer ranged is en andere keer melee, laatste geval duurt het dus stuk langer.

Bij auto-cast kiezen ze altijd 4 compleet random elementen (zelfs al is weakness bekend), dat was in deel 1 nog redelijk te sturen, maar hoe vaak ik ook firestrike blijf herhalen, als ik met Noel speel of auto-cast gebruik, blijft ze compleet random spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Blijkbaar heb ik wel geluk gehad met de Slot Machines dan. Had inderdaad ook gewoon 16K aan coins gekocht, en auto play aangezet. De mood was a hot summer night, elastiekje eromheen, filmpje opgezet, en halverwege de film was het al raak. Kreeg binnen de eerste paar minuten al 5000 coins, en 2x 250, de rest heeft even op zich laten wachten. Maar al met al iets meer dan een uurtje denk.

Op coins heb ik gelijk gespeeld, dus eigenlijk niets verloren.

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 22-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik had dus een return van maar 30% m25 10k iets meer dan 2500 turns gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Weet niet of het veel invloed op de geluksfactor heeft gehad, maar het was één van de laatste fragments die ik nog moest doen, als het niet de laatste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
een ding weet ik wel, mijn geluk sucks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB

VTB

Kun je deze keer wel gewoon alle achievements halen nadat je het spel hebt uitgespeeld?

Bij het vorige deel zat namelijk zo'n domme achievement in dat je alle items moets hebben en deze kon je missen met als gevolg dat je weer een nieuwe game moest starten.

Mijn probleem met het niet kunnen verslaan van de 3de baas (wat reacties terug) was gewoon oorzaak van het weinig vechten tegen mobs en daardoor dus te laag level. 5 minuutjes rondjes lopen en de baas ging zo dood dmv autobattle en 5 sterren als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Volgens mij kun je niets onheroepelijk missen. Da's het voordeel van tijdreizen, he? ;)

• fbikker
VTB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:26:
Kun je deze keer wel gewoon alle achievements halen nadat je het spel hebt uitgespeeld?

Bij het vorige deel zat namelijk zo'n domme achievement in dat je alle items moets hebben en deze kon je missen met als gevolg dat je weer een nieuwe game moest starten.

Mijn probleem met het niet kunnen verslaan van de 3de baas (wat reacties terug) was gewoon oorzaak van het weinig vechten tegen mobs en daardoor dus te laag level. 5 minuutjes rondjes lopen en de baas ging zo dood dmv autobattle en 5 sterren als resultaat.
Door het sluiten van de gates kan je vanaf die gate het hele verhaal weer verder spelen tot het eind.
Als je alle 160fragments wilt halen moet je bepaalde gates ook overspelen

• Tarz
Ik ben nu postgame bezig met wat fragments en monster halen en levelen. Zit qua rollen voor Serah en Noel nu op 4 x lvl 99 en working on the 5th zeg maar. Ik werk nu met een COM golden chocobo lvl 45 (maxed dus), Bunkerbeast SEN (lvl 65 ofzo) en een lvl 45 RAV (maxed). Heb nu net Chichu gehaald en gelvld tot 40 nu ter vervanging straks van mijn golden chocobo (die ik dan als racepaard blijf gebruiken voor de races).

Ik heb net Immortal verslagen (na de cactuar en die Chu of hoe heet die plant), maar ik ben nu met Yomi bezig. Echter sla ik tegen Yomi nog geen deuk in een pakje boter, is die boss zoveel moeilijker dan andere?

Is het verstandig gewoon door te gaan met de andere gates/seals?

• fbikker
yomi is 1 van de moeilijkste van alle bossen, het is verstanding voor die eerst nog wat levels erbij te halen.
yomi heeft ook speciale tacktiek dus niet het standaard com/rav/rav of iets dergelijks

• Tarz
fbikker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:03:
yomi is 1 van de moeilijkste van alle bossen, het is verstanding voor die eerst nog wat levels erbij te halen.
yomi heeft ook speciale tacktiek dus niet het standaard com/rav/rav of iets dergelijks
Had al zoiets gedacht dat ie iets moeilijker dan gemiddeld zou zijn. Wat betreft de tactiek is het vooral party buffen, en boss poisonen volgens mij, en tijdens de shield fases healen/buffen.

• AppieNL
Tarz schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:20:
[...]

Had al zoiets gedacht dat ie iets moeilijker dan gemiddeld zou zijn. Wat betreft de tactiek is het vooral party buffen, en boss poisonen volgens mij, en tijdens de shield fases healen/buffen.
Dat is idd de tactiek. Vergeet alleen 3x SEN niet als die z'n area attack doet (Wind Shear heet het?) Yomi is gewoon een weaker version van de mission 64 fight in XIII, dus als je die gedaan hebt, is dit nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:08
Zojuist mijn (eerste) platinum trophie behaald. Heb zon dikke 55 uur gespendeerd eraan. Heb niks te klagen over dit spel :).

Merk nadat ik de Clock Master fragment skill had ontvangen, dat het een stuk sneller trophie hunting is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
AppieNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:13:
[...]

Dat is idd de tactiek. Vergeet alleen 3x SEN niet als die z'n area attack doet (Wind Shear heet het?) Yomi is gewoon een weaker version van de mission 64 fight in XIII, dus als je die gedaan hebt, is dit nog makkelijker.
en dat is jammer aan ff13-2 dat dit 1 van de moeilijkste vijanden is.
ik heb het spel nu week uitgespeeld maar er is gewoon niks meer te behalen.
En een achievment van 100x pre-emtive strike halen zie ik ook geen uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Die 100 pre-emps op rij heb ik gewoon gecombineerd met wat pet materials verzamelen in de Steppe. Was het eerst niet eens van plan, maar dacht plots dat ik al zo'n 20 pre-emps op rij had. Duurde iets van 90 minuten (wat niet op het snelst is of zo, zat nog wat CP te benutten, materials gebruiken e.d.) voor die op het scherm verscheen voor 100 pre-emps.

[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 24-02-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Heb het verhaal ook uitgespeeld vandaag , maar of ik al die andere dingen etc ga doen weet ik nog niet. Voorlopig wel weer genoeg gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
van de week even de crystal edition opgepikt.
nog niet begonnen aan de game. wil eerst weer opnieuw beginnen met XIII.
die heb ik nooit uitgespeeld.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Krijg je meer kans op item drops als je Serah en Noel een Durable Collector Catalog equipt in plaats van alleen Serah of Noel ?

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 25-02-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, ze stacken met elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
de story heb ik nu uitgespeeld met 4 rollen op 99 andere rond 30 en het was wel erg makkelijk
spoiler:
tijdens het de reeks van gevechten heb ik maar een keer naar combatclinic moet switchen en de rest heb ik RAV/COM/RAV, 3x COM, 3x RAV en SAB/COM/SEN gedaan. Het voelde nou niet echt als een eindbaas hoort te zijn. Bij alle gevechten 5 sterren en het enige wat door mijn hoofd ging was "dat was wel erg makkelijk".
Nu nog fragments en paradox endings halen. En dan kan een vriend van mij het spel lenen waar hij niet op kan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
ArgantosNL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:48:
de story heb ik nu uitgespeeld met 4 rollen op 99 andere rond 30 en het was wel erg makkelijk
spoiler:
tijdens het de reeks van gevechten heb ik maar een keer naar combatclinic moet switchen en de rest heb ik RAV/COM/RAV, 3x COM, 3x RAV en SAB/COM/SEN gedaan. Het voelde nou niet echt als een eindbaas hoort te zijn. Bij alle gevechten 5 sterren en het enige wat door mijn hoofd ging was "dat was wel erg makkelijk".
Nu nog fragments en paradox endings halen. En dan kan een vriend van mij het spel lenen waar hij niet op kan wachten :P
Wat grappig om te lezen dat het zo gemakkelijk voor je is terwijl ik dus mooi vast zit bij de eerste vorm al 8)7
Maja ook mijn eigen fout aangezien ik persee het hoofdverhaal eerst wou uitspelen en niks kwa side missions of extra leveling heb gedaan.
Ik had al zo een naar voor gevoel toen ik soms keihard werd afgemaakt door bepaalde trash voor de endboss O-)
Ik heb het spel nu al een weekje niet meer aangeraakt :O
Met 28uur op de klok en bij de endboss zijn vind ik toch wel heel erg mager en om dan als excuus te gebruiken dat je 50 uur gameplay hebt met optionele gedoe trap ik niet in. Dat hoort gewoon 50 uur mainstory te zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik moet zeggen dat ik het eens ben dat er meer main story in een spel hoort te zitten, maar ik vermaak me nu nog steeds prima met doen van de side missions en de optionele bosses en endings. Teller staat nu op 55 uur, maar ik gebruik dan ook nauwelijks tot geen guide voor de alternatieve endings en optionele bosses, alleen als ik er na een dikke 30 minuten niet uit kom dan zoek ik een keer wat op. Ook alle clock puzzles en rifts zelf uitgezocht :) Ik zit nu aan 109 van de 160 fragments en ben nu wat side missions aan het doen en ondertussen wat gil aan het opsparen voor wat monster materials, gaat best snel met 2 x durable collectors catalog :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste