Mijn hardisk is totaal verwijdert door een persoon

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Beste tweakers,

Ik heb namelijk een groot probleem dat is ik heb zo juist een programma open gemaakt die werd gestuurd door een persoon ik heb het aangenomen en nu is mijn hele hardisk weg alles dus C en E. Ik kan zelf geen windows xp installeren of recovery of chkdsk hoe kan ik dit probleem oplossen wanneer ik iets probeer staat er `Het volume lijkt een of meer onherstelbare problemen te hebben`.

Ik heb gezocht op google en verschillende forums maar weinig resultaat alles heeft goed gewerkt onderdelen zijn nieuw.

Computer spcecs.

Amd x6 1090 t
hardisk samsung 2x 500 gb

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:40
wat zijn de verdere specs van je pc?

misschien help dit:
Zie je wel je bios ? Al een cmos reset geprobeerd?

wat voor een tool was het of hoe was het vermomt? misschien hebben andere mensen er nog wat aan.

Verwijderd

Moet je zaken recoveren ? Linux bootCD erin, iets van HirensBootCD, extra schijf eraan en overpompen :)

Je kan ook gewoon de partitietabel even terug laten zetten... die zal wel foetsjie zijn.

• Achmed1
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:46:
Moet je zaken recoveren ? Linux bootCD erin, iets van HirensBootCD, extra schijf eraan en overpompen :)

Je kan ook gewoon de partitietabel even terug laten zetten... die zal wel foetsjie zijn.
Hirenbootcd branden gaat niet lukke want zit op een netbook en de partitie label terug zetten hoe zou dat eigenlijk moeten want ben niet zo een freak.

• D4NG3R
  • Laatst online: 00:48

D4NG3R

kiwi

:)

Achmed1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:50:
[...]

Hirenbootcd branden gaat niet lukke want zit op een netbook
Dan pak je even een andere computer welke wel een DVD brander heeft, en brand je daar even de image op DVD/CD?
ben niet zo een freak.
En wij ook niet..

offtopic:
Ik mis trouwens overal het gebruik van 'ik'. Je huidige tekst leest wat wazig op die manier ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Achmed1
D4NG3R schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:52:
[...]

Dan pak je even een andere computer welke wel een DVD brander heeft, en brand je daar even de image op DVD/CD?

[...]

En wij ook niet..

offtopic:
Ik mis trouwens overal het gebruik van 'ik'. Je huidige tekst leest wat wazig op die manier ;) .
Zal ik proberen

Hoe zou ik het beste dit probleem kunnen oplossen "Hirenbootcd" dat is volgens mij meer voor recovery maar ik denk meer dat mijn hardisk helemaal naar de klote is!

• Achmed1
ik heb bij bootmenu restore to default gekozen en krijg nu een andere melding invalid partition table.

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Modbreak:Verwijzing naar warez verwijderd.

Verder kan het niet zo moeilijk zijn om die foutmelding aan google te voeren. Met de zoekterm "invalid boot table" geeft de eerste link gelijk een stap voor stap uitleg hoe je windows weer aan de praat krijgt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door _Dune_ op 30-08-2011 21:19 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Achmed1, jouw notities hier op GoT doorgelezen te hebben verbaast het mij dat je wederom een topic als deze opend. Het getuigt van geen enkele inzet, "ik heb gezocht", zegt namelijk niets, want wat heb je gevonden?

Je noemt spec's van een systeem; de CPU en de capaciteit van twee hardeschijfen? Geen moederbord of merk en type van de hardeschijfen, vooral deze laatste kan in dit subforum nogal van belang zijn.

Daarnaast heb je blijkbaar niet de moeite genomen om de FAQ's of sticky posts van dit subforum te bekijken, want dan was je gegarandeerd de tip's en uitleg over datarecovery tegen gekomen.

Ik zou zeggen begin eerst eens hier: Thematopic: Datarecovery

Verder wil ik je aan tip's meegeven altijd een backup te maken van belangrijke data en nooit zomaar iets te openen wat je van iemand ontvangt. Voor backup tip's: Thematopic: Backups

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.